|   15:07:40
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
מה צריך לדעת כשמתכננים חופשה באילת?
כתיבת המומחים
טיפול בתא לחץ: להתחזק בנשימה

לוח שידורי הקיץ של ערוץ 10

- הודעה מטעם ערוץ 10
23/05/2010  |     |   הודעות כלליות   |   תגובות
מאת: דוד ועקנין  |    |  ערוץ 10
[צילום: יח"צ]

רקע

ערוץ 10 עושה מאמץ בחודשים האחרונים לשים מאחוריו את פרק המאבק על שרידותו ועתה הוא פונה אל העתיד במאמצי פיתוח נרחבים (הערוץ הוציא לפיתוח כ-25 תוכניות).

השנתיים האחרונות התאפיינו במאמץ הישרדות כפול גם להמשיך ולשדר ללא הזרמות בעלים וגם לעמוד בכל המחויבויות וההתחייבויות ולהחזיר מחויבויות עבר. המאמץ השיג את מטרותיו: ערוץ 10 עמד בכל מחויבויות הרגולציה לשנת 2008 כפי שפורסם בדוח הרשות השנייה, ערוץ 10 עמד בכל מחויבויות הרגולציה לשנת 2009 והחל בהחזרת מחויבויות עבר כפי שיצוין בדוח הרשות השנייה לשנה זו, וגם בשנת 2010 ערוץ 10 עומד וימשיך לעמוד בכל מחויבויות הרגולציה. יש לציין שלמרות קשיי התזרים הערוץ עמד בכל המחויבויות כלפי הספקים, היוצרים והמפיקים וגם בתקופות הקשות ביותר עמד בכל התשלומים.

לעמידה בכל מחויבויות הרגולציה ולקשיי התזרים הייתה ועוד תהיה השפעה שאינה תמיד מיטיבה עם לוח השידורים והם אילצו אותנו לא אחת להחלטות תוכן ושיבוץ שאינן אופטימליות מבחינת ציבור הצופים. קשיי התזרים מנעו מאיתנו לבצע פיתוח והפקה של תוכניות הדורשות פרק זמן ארוך לפיתוח והפקה ונאלצנו לשדר תוכניות שזמן הפיתוח וההפקה הדרוש עד לשידורן הנו קצר (זו הסיבה שרכשנו לשידור את משחקי ליגת הכדורסל).

למרות הקשיים הערוץ עומד בתוכניותיו העסקיות וצמצם באופן משמעותי את ההפסד הכספי. העמידה בתוכניות העסקיות השיבה את אמון בעל המניות לערוץ 10 ועם האמון חזרה גם המחויבות שלהם להצלחתו.

אנחנו מודעים היטב לכך שלא יהיו קיצורי דרך בדרכו של ערוץ 10 להצלחה. אנו מודעים לכך שפיתוחן של תוכניות מצליחות אורך זמן רב ולכן אנו ממקדים את מאמצינו לפיתוח תוכניות עם הבשלתם של שינויים במערך הניהול ויציאתן לפיתוח של עשרות תוכניות מסוגים שונים.

כלל עובדי ערוץ 10 ראויים לציון בהקשר המאבק על שרידותו של הערוץ והפניית מירב המאמצים בתקופה זו לעשייה ופיתוח.

לוח שידורי הקיץ

לוח שידורי הקיץ של ערוץ 10 (יוני-ספטמבר) הינו לוח שלם יותר. זהו לוח שבו השקענו כ-60 מיליון שקלים. זהו בוודאי איננו לוח שידורים אופטימלי - זהו לוח שמציג אלטרנטיבה ראויה במעט יותר מחמישה ימי השבוע וזהו לוח שתוכניות הדרמה שבו הגיעו בחופזה לשידור על-מנת להמשיך ולעמוד בכללי הרגולציה הקשורים למכסות השידור לסוגה עילית. עם זאת, זהו לוח שמכבד את קהל הצופים וברוב ימי השבוע מציג בפניהם אלטרנטיבה ראויה ומהנה לצפייה. לוח שידורי הקיץ של ערוץ 10 מציג עוגן בידורי אחד והינו מוטה לדרמה, תחקיר ותעודה.

בידור

הישרדות אולסטארס: החל מה-6.6 בימים ראשון ושלישי בשעה 21:00. לאחר 3 עונות, בעונה זו יתמודדו שמונה מכוכבי העונות הקודמות נגד קבוצה של שמונה מתמודדים חדשים והיא מבוססת במתכונתה על העונה ה-16 האמריקנית של הסדרה (Survivor: Micronesia— Fans vs. Favorites). בדומה למתכונת של רשת CBS גם ב "הישרדות אולסטארס" ההתמודדות נמשכת 32 ימים על האי והיא תשודר במשך שלושה חודשים (25 פרקים) עד הגמר הצפוי להיערך בתחילת ספטמבר. כוכבי העונות הקודמות שישתתפו ב"הישרדות אולסטארס" הם: 1) מהעונה ראשונה "הישרדות האיים הקריביים": דן מנו, מרינה קבישר, עידן קפון; 2) מהעונה השנייה "איי הפנינה": נתן בשבקין, מירית וקנין ומעיין פורטר; 3) מהעונה השלישית "הפיליפינים": אביגיל פרל וטל אנגלנדר. פרק הבכורה של "הישרדות אולסטארס" יפתח בסצנת תלת-מימד שתביא את חוויית התלת-מימד לכל בית. במסגרת פרויקט התלת-מימד ערוץ 10 רכש מיליון זוגות משקפי תלת-מימד ממותגי הישרדות אותם ניתן לרכוש עבור שקל אחד בלבד בכל חנויות רשת שופרסל. "הישרדות" היא התוכנית הכי נצפית בערוץ 10 וסיימה שלוש עונות ברייטינג ממוצע של 20.2% כאשר משדרי הגמר משיגים ממוצע רייטינג של 27.7%.

דרמה

ערוץ 10 ישדר שלוש סדרות דרמה בלוח הקיץ. שתי סדרות שהינן אדפטציה של פורמטים מצליחים מחו"ל וסדרה אחת שהנה קו-פרודוקציה עם Yes ותשודר בשידור שני בערוץ 10. אנו מודעים לכך שייתכן ושתי סדרות הדרמה שאנו מפיקים לשידור בלוח הקיץ הופקו בלוח זמנים קצר מזה הנדרש להפקת סדרה דרמתית, אנו גם מודעים היטב לכך שייתכן והדרמה שנציג בשידור שני אינה הבחירה האופטימלית, אך אלו חלק מהצעדים שערוץ 10 נוקט בכדי להמשיך לעמוד בכל מחויבויות הרגולציה הקשורות למכסות שידור.

כאן גרים בכיף: סיטקום משפחתי, בימי שני בשעה 21:00. קומדיית מצבים המכניסה אותנו שבוע אחר שבוע לעולם הסוער של יחסי הורים וילדים. קונספטואלית, "כאן גרים בכיף" היא אלבום משפחתי טלוויזיוני, המוצג כאוסף מערכונים הנמשכים בין 30 שניות לשתי דקות. כל פרק מטפל בנושא ספציפי אחד. כל מערכון לקוח מתצפיות על האינטראקציות בין הורים לבין ילדיהם. ענת, יאיר ושלושת הבנים גרים להם אי שם בפרברים, בבית עם גינה קטנה ומשכנתה גדולה. כמו כל משפחה, גם הם מנסים לצאת בזמן לבית ספר ולעבודה, קונים במבצע בסופר, מתווכחים בארוחות המשפחתיות, רבים על הטלוויזיה המחשב והפלייסטיישן, ומנסים לשמור על חיי מין פעילים למרות הכל.

ענת (נתי קלוגר) עושה ניסיון אמיץ להיות "סופר אמא" ולשלב בין על ערימות של כביסה, כלים, שיעורי בית, הסעות, קריירה, הורמונים של בנים מתבגרים והורמונים שלה עצמה. יאיר (גיא לואל) מנסה לנהל עסק וגם להיות אבא מעורב, אבל בעצם מעדיף לרבוץ על הספה או להיות לבד עם אישתו במיטה.

שלושת הבנים (דניאל בן ה-16 - דניאל מורשת, עומרי בן ה-10 - מעיין אלוני, יהלי בן ה-7 - אנטוני ברמן) עסוקים בטירוף, בלימודים, במשחקים, בבנות, במריבות ובאכילת כמויות עצומות של קורנפלקס. בין לבין הם שואלים שאלות מהותיות על החיים ועל העולם. נשמע מוכר? חשבתם שרק אצלכם זה ככה? הגיע הזמן להסתכל למציאות בעיניים: כאן גרים בכיף, סדרה קומית חדשה, שהיא אוסף של סיטואציות מוכרות עד אימה, על מה שקורה אצלכם בבית. הסדרה מבוססת על פורמט קנדי מצליח בשם "THE PARENTS". תסריטאית: שירילי דשא, עורכת תסריט: תמר מרום, במאי: רועי פלורנטין, הפקה: אולפני הרצליה. הערוץ רכש וישדר 2 עונות של "כאן גרים בכיף", בכל עונה 13 פרקים.

הצרות שלי עם נשים: סדרת דרמה קומית, בימי חמישי ב-21:00. סדרת דרמה קומית חדשה העוסקת בארי שניידר (דן שפירא), רווק גברי, נאה, שנון וטוב לב, אבל גם אטום, ילדותי ומרוכז לחלוטין בעצמו. לאחר שמערכת היחסים השלישית שלו ברציפות מסתיימת בטריקת דלת, הוא מחליט להבין אחת ולתמיד מדוע אינו מצליח לתחזק זוגיות לאורך זמן. לשם כך הוא מתחיל טיפול ב"שיטת בביוף", פרי פיתוחה של הפסיכולוגית האקסצנטרית עדינה בביוף (חנה לסלאו), שמבטיחה למטופליה תוצאות תוך 26 פגישות. בכל פגישה עדינה שולחת את ארי לבצע משימות קיצוניות/פרועות/מלחיצות, שמכניסות אותו למצבים קומיים בלתי צפויים, ואשר עם רובן הוא מתמודד בהצלחה חלקית בלבד.

במקביל לטיפול החדשני, מתחיל ארי לנהל רומן מהוסס ומלא מהמורות עם לילך תורג'מן (טלי שרון), הבוסית החדשה שלו בחברת הקוסמטיקה בה הוא עובד כמעצב מוצר בכיר. השילוב בין המשימות הטיפוליות לרומן בתחילת דרכו מניב שפע של אי-הבנות, הסתבכויות וקצרים בתקשורת, שרק הולכים ומחמירים בשל נטייתו של ארי לכבות שריפות בעצמו ולשדר נינוחות וקלילות גם כשהכל קורס לו בין הידיים. הסדרה היא בת 26 פרקים.

את הסדרה מביימים רני סער ("עספור", "חשופים") ואלון בנארי ("מתי נתנשק?") ומפיקות דנה עדן ושולה שפיגל, אשר הפיקו בעבר את "תמיד אותו חלום", "לונדון פינת בן יהודה", "לא לפני הילדים", "חמישה גברים וחתונה" וכו'. תסריטאים: מיכל קופר, קרן ויזהר הר לב.

רביעיית רן - עונה 2: סדרת דרמה בקו-פרודוקציה עם Yes, ימי שבת ב-22:00. יוצרים: גיורא יהלום ואורן יעקובי, במאי: שלומי אלקבץ, הפקה: יולי אוגוסט - איילון רצ'קובסקי, יוחנן קדרו, נועה ליפשיץ.

תחקיר

הערוץ ישדר שלוש תוכניות תחקיר קבועות, תוכניות שכבר ידועות באיכותן ובערכן הציבורי והעיתונאי. הדגש שאנו נותנים בלוח השידורים על תוכניות תחקיר עולה גם הוא בקנה אחד עם הצורך למלא אחר מחויבויות רגולציה.

אורלי וגיא בע"מ: תוכנית התחקירים היחידה שמתמקדת בנושאים המהותיים למעמד הביניים, בימי שני ב-21:30. התוכנית תציג בעונה הזו סדרת תחקירים ביניהם: תחקיר על חברות הביטוח שחושף 15 מיליארד שקל של חשבונות רדומים/אבודים/בלתי-נמצאים של כולנו. מדובר באנשים שעבדו במקומות עבודה לתקופות קצרות והופרשו להם כספים שנשכחו, מדובר על קופות גמל שהלכו לאיבוד בין הבנקים לחברות הביטוח, מדובר על אנשים שנפטרו, חסכו לנכדים שלהם אבל איש לא חיפש את הכספים כי הם לא הופיעו בבנק ולא בהוראת קבע.

בנוסף תבצע התוכנית פרויקט מיוחד - תיעוד דוקומנטרי של משפחת בטיטו שהסכימה לחיות על משכורת ממוצעת לפרק זמן של שלושים יום. תוכנית התחקירים אורלי וגיא בע"מ משיגה ממוצע צפייה של 7.4% והגיע לשיא צפייה של 10.2%.

"שומר מסך": תוכנית תחקירים שתתמקד במשפחות הפשע ובנעשה במגזר החרדי, בימי חמישי בשעה 21:00. העונה השישית של התוכנית תעסוק בתחקירי עומק על נושאים כמו משפחות הפשע, עוולות חברתיות, שחיתויות, תחקירים על הרחוב החרדי וסיפורים אנושיים. התוכנית תמשיך לשדר תחקירים כגון אלו על אורן זריף, אליקו כהן, הזמר תמיר גל, טקסים חרדיים כגון טקס החליצה, והכת הסודית "יחד לנצח". למערכת הצטרף העיתונאי המוערך חיים שדמי שיביא קול ייחודי וחדש לתוכנית. לתוכנית ממוצע צפייה של 10.5% על פני חמש עונות ושיא צפייה של 13.8%.

המקור: תוכנית התחקירים הטובה בישראל, בימי רביעי בשעה 21:00. בעונה הקודמת בה שודרה התוכנית מול האח הגדול היה לתוכנית ממוצע צפייה של 9.5% שמהווה גידול של כ-30% ביחס לעונה הראשונה בה היא שודרה, באותן הפעמים בה שובצה התוכנית עובדה מול המקור עלה הרייטינג של התוכנית והיא אף השיגה את שיא הצפייה בה (13.2%) כשמולה שודרה התוכנית עובדה בערוץ 2.

סרטים דוקומנטריים

ערוץ 10 ממשיך בתנופת היצירה והשידור של סרטים דוקומנטריים. עד כה שודרו בשנת 2010 לא פחות מ 15 סרטים דוקומנטריים מסוגים שונים. לוח הקיץ הוא המשכה של תנופה זו ובו תהיה רצועה דוקומנטרית שתציג מגוון רחב של סרטים דוקומנטריים במשבצת שידור קבועה בימי שבת בשעה 21:00. להלן חלק מהסרטים שישודרו:

  • לבד על הגג - סרט המציג מי הן אותם נשים המקיימות מערכת יחסים עם גברים לא פנויים, מה גורם להם להישאר במצב הזה במשך שנים, וכיצד הן מתמודדות. זהו סרטה של רוני קיי שנעשה בהפקת ערוץ 10.

  • ספי ריבלין - סרט רציני על איש מצחיק, שיעקוב אחר היומיום של אחד מחשובי הבדרנים של ישראל, כשהוא נלחם בסרטן ומנסה לשמור על שפיות. זהו סרטו של הבמאי אבידע לבני ובהפקת תוצרת הארץ.

  • אנטארקטיקה - מוטי קירשנבאום, מספר סיפורים מחונן, ממשיך במסעותיו בעולם. הפעם קירשנבאום מתעד עבורנו את מסעו המרהיב ליבשת הקרח. זהו סרטו של מוטי קירשנבאום שנעשה בהפקת ערוץ 10.

  • שדיים - דוקו קומי עם אביעד קיסוס. הסרט עוסק בשאלה המטרידה את כולנו: למי שייכים השדיים האלו? הסרט בוחן באופן קומי את היחס לשדיים הן מזווית מבט הגברית והון מזו הנשית ועוסק בשאלות כגון: סקס, פלסטיקה, חזיות, גודל, דימוי עצמי וכן הלאה. זהו סרטה של אורנה בן דור שנעשה בהפקת חברת Added Value.

  • מוטי השמן - פרק נוסף במעקב והליווי של ערוץ 10 אחר מוטי זוכה "לרדת בגדול" שהצליח להשיל 84 ק"ג ממשקלו במהלך התוכנית. בפרק הראשון פגשנו את מוטי, שלאחר שכבו המצלמות, העלה 115 ק"ג והגיע שוב לסכנה בריאותית חמורה. מוטי שהובהל לניתוח לקיצור קיבה נמצא עדיין באזור הסכנה ובפרק זה הוא מתמודד עם הסיכוי האחרון שלו להצליח. את הסרט מפיקה חברת ריאלטי מדיה.

רצועות הלילה

סיום איכותי, מוקפד ויציב של הפריים-טיים.

  • ערב טוב עם גיא פינס - הצלחה גדולה של ערוץ 10. התוכנית מציגה ממוצע צפייה של 7.5% ושיא צפייה של 13.1%. לאור ההצלחה הגדולה, נחתם חוזה שידורים לשנתיים נוספות.

  • היום שהיה עם גיא זוהר - הפורמט החדשותי החדשני והמצליח ממשיך ערב ערב בערוץ 10. התוכנית מציגה השנה ממוצע צפייה של 6% ושיא צפייה של 9.9%.

  • לילה כלכלי עם שרון גל - פורמט שכמו "היום שהיה" הינו פרי פיתוחו של ערוץ 10. התוכנית נהה הצלחה בכל קנה מידה והכפילה את ממוצע הצפייה בה מאז עלייתה לשידור. התוכנית מציגה ממוצע צפייה של 5.5% ושיא צפייה של 8.5%.

  • "השבוע" עם מיקי רוזנטל: ימי שישי בשעה 20:00 - התוכנית עלתה לשידור ב 1 במאי והיא מספקת אלטרנטיבה מובחנת לתוכנית המשודרת בערוץ 2. "השבוע" השיגה רייטינג של 6.2% בתוכנית הראשונה, שיפור משמעותי של ממוצע הצפייה שערוץ 10 השיג במשבצת זו עד כה ומנתוני הצפייה שהשיגה התוכנית "שלח ודרוקר" בימי השידור הראשונים. נתוני הצפייה ששומרים על יציבות גם בתוכנית השנייה הינם משביעי רצון נוכח החולשה היחסית של לוח השידורים של ערוץ 10 ביום שישי.

תאריך:  23/05/2010   |   עודכן:  23/05/2010
דוד ועקנין
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רדיו קול הים האדום מפנה למשך שבוע הבא (23-27.5.10) את לוח השידורים הקבוע לטובת נושא חברתי חשוב - קידום מעמד האישה בישראל ונשות אילת בפרט. במשך השבוע יעלו לשידור תכנים שיעסקו בעולמה של האישה, מעמדה וכוחה בחברה ומגוון רחב של נושאים בפן הנשי. "קול הים האדום מצטרף לקריאה למען שוויון זכויות בין גברים ונשים ולשם כך מעמיד את לוח השידורים למען קולה של האישה וקידום מעמדה". אומר גיא מרקמן, מנכ"ל התחנה.
20/05/2010  |  אריאל פלר  |   הודעות כלליות
אירוע מסכם עשור לפעילות המרכז לשתלים קוכליארים בשניידר יתקיים בתאריך ה-2 ביוני באודיטוריום בניין המחקר ע"ש פלסנשטיין במרכז שניידר לרפואת ילדים מקבוצת הכללית. במסגרת אירוע העשור, יתקיים יום עיון מקצועי ובו תסוקר פעילות המרכז על-ידי פרופ' יוסף אטיאס, מנהל מכון השמיעה והמכון הנוירופיזיולוגי בשניידר ועל-ידי ד"ר איל רווה, מנהל יחידת א.א.ג במרכז שניידר.
20/05/2010  |  לינור נבו  |   הודעות כלליות
סיומה של מלחמת העולם השנייה סימלה את תחילתו של עידן חדש בהיסטוריה העולמית, עידן בו הכירו אומות העולם בצורך של היהודים במדינה משלהם, וגברו הקולות לפעול להקמתו של בית לאומי לעם היהודי.
חברת גולד ליין המתמחה במוצרי חשמל, יוצאת החודש בקמפיין המתמקד במאוורר - "טורבו הוריקן", מוצר הדגל של החברה.
המסלול האקדמי המכללה למינהל יערוך ביום שישי ה-28.5.10 יום פתוח למתעניינים בלימודי תואר שני, אשר מעוניינים בהתפתחות והמשך קידום הקריירה. במסגרת האירוע יוצגו מסלולי הלימוד המתמחים של המסלול לתואר שני: MBA במינהל עסקים, LLM במשפטים, MA בייעוץ ופיתוח ארגוני ו-MA בלימודי משפחה.
20/05/2010  |  אורי נוי  |   הודעות כלליות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
רק הפרופסור גרשום שלום - מי שהביא לידיעת העולם את תורת הקבלה הנשכחת ועמד על מעשיו של נביא השקר שבתי צבי - הטיח בחילונים ובחרדים בארצם של יוהאן וולפגנג גתה ולודוויג בטהובן כי אין דב...
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
מאז אסון ה-7 באוקטובר 2023, ניכר כי המושג "הפקרה" נחרת בשיח הציבורי כתיאור מצב המייצג את אשר פקד אותנו ביום המר והנמהר ההוא - קלות הבלתי נסבלת של ייחוס אשמת "הפקרה" לממשלת ישראל
יואב יצחק
יואב יצחק
כשבקפלן מתחדשות ההפגנות הסוערות להפלת הממשלה, כחזרה לימי טרום השבעה באוקטובר, מתברר כי ההפגנות למען החטופים מתמזגות איתן, מזדהות עם אותה מטרה    ויושב לו ראש הנחש במינהרה אי-שם ברפי...
מתן גולדבלט
מצד אחד, התביעה בבית הדין תשאף לפעול ככל האפשר בשיתוף פעולה עם הרשויות במדינה כדי שימלאו את חובתן (וכך ליישם את עקרון המשלימות). מצד שני ובמקביל, התביעה בבית הדין תישאר ערה לסמכותה...
איתן קלינסקי
איתן קלינסקי
למרות שאיילת שקד אינה נושאת בתפקיד ציבורי, היא חייבת לתת הסבר לציבור על השיחה המביכה    שיחה שלמעשה הכתימה את דרכי פעולתה של מערכת המשפט בישראל, והיא מעיבה על המערכת גם היום
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il