בסלילת כביש הטבעת המקיף את פרויקט הולילנד הייתה סטייה מהותית מהתוכניות המאושרות, אשר הסתכמה בהקטנת שטחו של הכביש במאות מטרים (רוחב של מטר באורך של 500 מטר) ובחיסכון ניכר ליזמים שסללו אותו. הסטייה אושרה בידי מהנדס העיר דאז, אורי שטרית, לאחר שקיבל שוחד, וזאת תוך הבלעת פרטי האישור בתוכנית שהוגשה לוועדה המקומית. כך אומר (יום ב', 3.9.12) עד המדינה, ש"ד, בהמשך עדותו במשפט הולילנד. לדבריו, השוחד אושר בידי אביגדור קלנר, יו"ר ומנכ"ל פולאר שהייתה מבעלי הפרויקט.