|   15:07:40
  עידן יוסף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
תכשיטים לקחת לחופשה בחו״ל בחג הפסח
כתיבת המומחים
מה צריך לדעת כשמתכננים חופשה באילת?

"סירוב לעבוד בשבת יפגע בתיירות"

כך טוען השר יריב לוין לטענת ח"כ זוהר אושר לקריאה ראשונה למרות התנגדות הממשלה: עובד יוכל לסרב לעבוד בשבת ארגוני המעסיקים: להחריג מהאיסור ענפים שקיבלו היתרי עבודה
18/07/2016  |   עידן יוסף   |   חדשות   |   כנסת 20   |   תגובות
אילוסטרציה

נתניהו: לא מאמין בטלטלות
שר הכלכלה, רה"מ בנימין נתניהו, שנשאל במליאה ע"י ח"כ יגאל גואטה (ש"ס) בעניין אי-שמירת הסטטוס-קוו בנושא הכותל ובנושא המסחר בשבת, השיב כי בשני הנושאים אינו מאמין בטלטלות ושינויים צריכים להתבצע בהדרגה. לדבריו, הוא מאמין בהחלטות שיפוטיות בנושאים אלה, וציין כי כדי להגיע להבנות ולפשרות עדינות דרושה סבלנות בשל מורכבות הנושא.

למרות התנגדות הממשלה ועדת השרים לחקיקה, אישרה (יום ב', 18.7.16) ועדת העבודה והרווחה פה אחד לקריאה ראשונה את הצעת החוק של חברי הכנסת עליזה לביא, מיקי זוהר, מיכל בירן ויעל גרמן, לפיה כל עובד, ולא רק שומר מצוות, יהיה רשאי לסרב לעבוד ביום המנוחה השבועי אשר נקבע על-פי דתו.

יו"ר הוועדה, ח"כ אלי אלאלוף, אמר כי "עם כל הכבוד לאזהרות שקיבלנו, הכנסת אינה מחויבת להתיישר לפי עמדת הממשלה או ועדת השרים. הצעת החוק הזאת ראויה חברתית והיא תקודם. לקראת הקריאות הבאות, נוכל להעמיק בהצעת החוק ולהמשיך להידבר בקשר לסעיפיה".

ח"כ מיקי זוהר (ליכוד) גילה כי שר התיירות יריב לוין טען בפניו כי ענפים כמו התיירות עלולים להיפגע בשל האפשרות לסרב לעבוד בשבת. זוהר: "רוב העובדים במלונאות כלל אינם יהודים, ומי שכן - יודע מלכתחילה שעיקר הכנסתו צפויה להיות מיום זה ולא יסרב לעבוד בו. בנוסף, כדי לא לעבוד בשבת עובד נדרש עד היום להכריז על עצמו כשומר מצוות, ואז ערכו בעיני המעסיק פוחת".

עורכות הדין סיגל סודאי מאיגוד לשכות המסחר ומיכל וקסמן-חילי מהתאחדות התעשיינים, ביקשו להחריג מהצעת החוק את הענפים שקיבלו היתר לעבוד בשבת. "היתר כזה ניתן במשורה לאחר שנבחן בקפידה", ציינה סודאי. "המשק זקוק לכך", אמרה וקסמן-חילי.

ח"כ עליזה לביא (יש עתיד): "הצעת החוק מתקנת אפליה בין אנשים דתיים ואנשים לא דתיים. רק לדתיים מותר כיום לא לעבוד ביום המנוחה. השבת היא נחלתם של כל היהודים באשר הם, לא רק דתיים. זה משקף תפישה סוציאלית שוויונית. יש לאפשר לכל יהודי או יהודיה לעצור לרגע, לנוח ולהפסיק את מרוץ החיים".

תאריך:  18/07/2016   |   עודכן:  18/07/2016
עידן יוסף
+"לקצר תורים לניתוחי נזקקים"
00:53 19/07/16  |     |   לרשימה המלאה
אומר יו"ר ההסתדרות הרפואית בדיון על יישום דוח העוני  ▪  יו"ר ועדת הבריאות: "מערכת הבריאות לא תמיד יודעת לדבר עם האוכלוסייה החלשה"
([צילום: פלאש 90])
+"מישהו התעצבן מסיפור אולמרט"
00:47 19/07/16  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
יו"ר ועדת הפנים על החלטת שב"ס להגביל ביקורי עורכי דין בכלא ל-45 דקות: יש תחושה שקרה משהו לא מבושל
(כלא מעשיהו [צילום: שב"ס])
+ערוץ 2 יפעיל את ערוץ 99 עד סוף 2017
00:42 19/07/16  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
קידום המכרז לבחירת המפעיל החדש לא יעוכב בשל הליך המינוי של החברים הנוספים במועצת הכבלים והלווין  ▪  ח"כ יואב קיש: "ההסכמות בין הצדדים הביאו לאיזון ראוי בהצעת חוק ערוץ הכנסת"
(ערוץ הכנסת)
+"יש לכחלון יומיים להסתייג"
00:32 19/07/16  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
אושר לקריאה שנייה ושלישית: לא תופחת קצבת פנסיה מגמלאי השירות הציבורי שיעבוד במקום אחר בשירות  ▪  האוצר מתנגד: השאיר את ההטבות רק עבור פורשי צה"ל וכוחות הביטחון
(אמסלם. דחה את ההתנגדויות [צילום: מן הטלוויזיה])
+נתניהו: אצלנו רק עוסקים בתהליכים
00:23 19/07/16  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
רה"מ בשעת שאלות: העדפתי מועמד שלישי כממונה על ההגבלים, אך הביורוקרטיה מנעה ממני  ▪  על הבדיקה בעניינו: "גם כאן לא יהיה כלום כי אין כלום"  ▪  על וי-15: "מקווה שנוכל לשים סוף לפרשה הזו או בקיצור לשים וי על וי-15"
(נתניהו. רוצה לעסוק בתוצאות [צילום: הדס פרוש/פלאש 90])
+הורים יוכלו לחלק ביניהם "שעת הורות"
00:04 19/07/16  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה שנייה ושלישית את הצעת חוק עבודת נשים (תיקון מס' 55) (זכויות הוריות), התשע"ו-2016, של חברי הכנסת רחל עזריה, נאוה בוקר, יפעת שאשא ביטון וקבוצת חברי הכנסת. כיום נתונה לעובדת הזכות להיעדר מהעבודה לשעה אחת ביום בארבעת החודשים שלאחר תום חופשת הלידה. לשני בני הזוג יתאפשר לחלוק את הזכות האמורה לסירוגין, ובכלל זה לאפשר לגבר לממש את הזכות לבדו, וזאת בכפוף למסירת הצהרה חתומה למעסיקים של בני הזוג בדבר אופן מימוש הזכות, וכן בכפוף לתנאים שונים המפורטים בהצעה. כן ישונה המונח "שעת הנקה" ל"שעת הורות" ויוחלף המונח "חופשת לידה" במונח "תקופת לידה והורות".
+החוק יקשה על ייצוגיות סחטניות
00:00 19/07/16  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
שורה של תיקונים בחוק תביעות ייצוגיות יבטיחו שהסתלקות מתוגמלת תהיה לטובת חברי הקבוצה ושלא יהיה קשר בין הצדדים לבין מקבלי תרומות במסגרת הסכמי פשרה
(בן-ארי. יזמה [צילום: יונתן זינדל, פלאש 90])
+בקריאה ראשונה: מועמדים לתפקידי שיטור יחויבו בהתאמה תעסוקתית
23:52 18/07/16  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת חוק לתיקון פקודת המשטרה (תיקון מס' 32) (התאמה תעסוקתית), התשע"ו-2016. מוצע בה לקבוע כי מועמדים לתפקידים במשטרת ישראל יחויבו בקיום התאמה תעסוקתית, שתתבצע בהתאם לרמת הסיווג של התפקיד אליו הם מועמדים. כן מוצע כי ככלל לא תבוצע בדיקת פוליגרף במסגרת הליך ההתאמה התעסוקתית, אלא לרשימת תפקידים שתקבע בהוראות המשטרה, או למי ששוכנע מפכ"ל המשטרה לגביו, כי קיים חשש לחוסר התאמתו לתפקיד, ובדיקת הפוליגרף נחוצה לבחינה זו. כן מוצע לקבוע כי חומר שנאסף במהלך בדיקה כאמור יהיה חסוי, ויועבר לגורמים במשטרת ישראל או לשר לביטחון הפנים או לגורם מוסמך במשרדו, אם החומר דרוש להם לקבלת החלטה בנוגע להעסקתו של המועמד. בנוסף מוצע לקבוע כי אם יתעורר חשד לביצוע עבירה פלילית במהלך בדיקת ההתאמה כאמור, יועבר מידע הנוגע לחשד לגורם המוסמך להחליט על פתיחה בחקירתו, אולם חומר הבדיקה עצמו לא יועבר לרשותו. חומר הבדיקה יועבר לשב"כ לצורך ביצוע הליך התאמה ביטחונית, ולמועמד עצמו, לצורך הגשת השגה בדבר אי התאמתו התעסוקתית. לבסוף מוצע כי חומר הבדיקה וממצאיו לא יתקבלו כראייה במשפט ולא יוכל לשמש כבסיס להעמדה לדין משמעתי.
+תוחמר הענישה על פגיעה בדגל או בסמל המדינה
23:44 18/07/16  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה שנייה ושלישית את הצעת חוק הדגל, הסמל והמנון המדינה (תיקון מס' 7) (החמרת הענישה), התשע"ו-2016 של חברת הכנסת נאוה בוקר וקבוצת חברי כנסת. הענישה בגין העבירה של פגיעה בכבוד דגל המדינה או סמל המדינה תוחמר ודינו של מי שעבר עבירה יהיה מאסר עד שלוש שנים, במקום שנה אחת, וקנס עד 58,400 שקלים חדשים במקום קנס של עד 300 לירות.
+בקריאה ראשונה: בני 80 ומעלה לא ימתינו בתור
23:42 18/07/16  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת חוק האזרחים הוותיקים (תיקון מס' 15) (מתן שירות ציבורי בלא המתנה בתור לאזרח ותיק שגילו מעל 80 שנים), התשע"ו-2016, אליה הוצמדה הצעה פרטית של ח"כ איציק שמולי. מוצע בה לתקן את חוק האזרחים הוותיקים, התש"ן-1989, ולקבוע ששירות ציבורי הניתן לפי תור, במקומות ציבוריים מסוימים המנויים בתוספת הרביעית המוצעת ובכלל זה מוזיאונים וחנויות מזון גדולות, יינתן לאזרח ותיק שגילו מעל 80 בלא המתנה בתור, אם הוא ביקש זאת. כן מוצע להסמיך את נותן השירות לדרוש מהאזרח הוותיק הצגת תעודה להוכחת גילו.
+סמכויות תקשורת של נתניהו הועברו להנגבי
23:40 18/07/16  |  
הכנסת אישרה את הודעת הממשלה על החלטתה להעביר לשר צחי הנגבי את הסמכויות הנתונות לשר התקשורת נתניהו בעניינים הנוגעים לשאול אלוביץ' ולקבוצת בזק וכן בעניינים המשפיעים באופן מהותי על אחת מן החברות בקבוצת בזק.
+החיסיון על מסירת חומרי חקירה יורחב
23:33 18/07/16  |     |   לרשימה המלאה

+נציגי משרד החקלאות הגיעו לא מוכנים
21:39 18/07/16  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
ועדת הכלכלה דחתה אישור תקנות העוסקות בתנאים התברואתיים לטיפול בשלל דיג  ▪  יו"ר ועד דייגי אשדוד: אויבנו מאגף הדיג החליטו להשמיד את הענף בתקנות האלה  ▪  ברושי: הכי חשוב לבדוק מה התקנות בסין כי שרי החקלאות והאוצר החליטו לחסל את החקלאות ומתחילים בדיג
([צילום: חן לאופולד/פלאש 90])
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אבי דיכטר / Avi Dicter   אביגדור (איווט) ליברמן / Avigdor  Liberman   אברהם נגוסה / Avraham Neguise   אוסאמה סעדי / Osama Saadi   אופיר אקוניס / Ofir Akunis   אורי מקלב / Uri Maklev   אורי יהודה אריאל / Uri Yehuda  Ariel   אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis   אורן חזן / Oren Hazan   אחמד טיבי / Ahmad  Tibi   איוב קרא / Ayoob Kara   איילת נחמיאס-ורבין / Ayelet Nahmias-Verbin   איילת שקד / Ayelet Shaked   איימן עודה / Eiman Ode   אילן גילאון / Ilan Gilon   איתן ברושי / Eitan Broshi   איתן כבל / Eitan Cabel   אכרם חסון / Akram Hasson   אלון שוסטר / Schuster Alon   אלי אלאלוף / Eli Alaluf   אלי כהן / Eli Cohen   אליהו בן-דהן / Eliyahu Ben-Dahan   אלעזר שטרן / Elazar Shtern   אמיר אוחנה / Amir Ohana   אראל מרגלית / Erel Margalit   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   באסל גטאס / Basel  Ghattas   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלעד מנשה ארדן / Gilad  Erdan   ג'מאל זחאלקה / Jamal  Zahalka   דני עטר / Danielle Attar    דני בן יוסף דנון / Dani Danon   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   זאב בנימין בגין / Ze'ev Binyamin Begin   זוהיר בהלול / Zohir Bahalul   ז'קי לוי / jackie Levy   חיים ילין / Haim Yalin   חיים כץ / Haim Katz   חיליק (יחיאל) בר / Yehiel Bar   חמד עמאר / Hamad Amar   חנין זועבי / Haneen  Zoabi   טלי פלוסקוב / Tali  Ploskov   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יגאל גואטה / Igal  Guetta   יהודה גליק / Yehuda Glick   יואב בן-צור / Yoav Ben-Tzur   יואב גלנט / Yoav Galant   יואב קיש / Yoav Kish   יואל חסון / Yoel Hason   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יואל קוסטנטין רזבוזוב / Yoel Konstantine  Razvozov   יוליה  מלינובסקי / Yuliya Melinovsky   יוסף גריף / Yosef Garif   יוסף תיסיר ג'בארין / Yousef Taysir Jabareen    ינון מגל / Yinon  Magal   יעל גרמן / Yael  German   יעל כהן-פארן / Yael  Cohen Paran   יעקב ליצמן / Yaakov Litzman   יעקב מרגי / yaakov Margi   יעקב פרי / Yaakov  Perry   יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton   יצחק כהן / Yitzhak  Cohen   יצחק (איציק) שמולי / Itzik  Shmuli   ירון מזוז / Yaron Mazuz   יריב לוין / Yariv Levin   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל כץ / Israel  Katz   מאיר כהן / Meir  Cohen   מאיר פרוש / Meir Porush   מייקל אורן / Michael Oren   מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli   מיכל בירן / Michal Biran   מיכל רוזין / Michal Rozin   מיקי לוי / Mickey  Levy   מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari   מירי  רגב / Miri Regev   מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar   מנואל טרכטנברג / Manuel Trajtenberg   מרב מיכאלי / Merav  Michaeli   מרדכי (מוטי) יוגב / Mordhay  Yogev   משה גפני / Moshe Gafni   משה כחלון / Moshe Kahlon   משה (בּוֹגי) יַעלון / Moshe  Ya'alon    משולם נהרי / Meshulam Nahari   נאוה בוקר / Nava Boker   נורית קורן / Nurit Koren   נחמן שי   ניסן סלומינסקי / Nissan Slomiansky   נפתלי בנט / Naftali  Bennett   סילבן שלום / Silvan  Shalom   סעיד  אלחרומי / Said Elharumi   סתיו שפיר / Stav Shafir   עאידה  תומא-סלימאן / Aida  Touma-Suleiman   עבד אל-חכים חאג' יחיא / Abd al-Hakim  Hajj Yahya   עבדאללה אבו-מערוף / Abdullah  Abu Ma'aruf   עודד פורר / Oded Forer   עיסאווי פריג' / Issawi Frej   עליזה לביא / Aliza Lavi   עמיר ארמונד פרץ / Amir  Peretz   עמר בר-לב / Omer  Bar-Lev   עפר שלח / Ofer  Shelah   פנינה תמנו-שטה / Pnina Tameno-Shete   ציפי חוטובלי / Tzipi  Hotovely   ציפי לבני (שפיצר) / Tzipi  Livni   קארין אלהרר / Karin  Elharar   קסניה סבטלובה / Ksenia Svetlova   רוברט אילטוב / Robert Ilatov   רויטל סויד / Revital Swid   רועי פולקמן / Roei Folkman   רחל עזריה / Rachel  Azaria   ש"ס   שולי מועלם-רפאלי / Shuli  Mualem-Refaeli    שי  פירון / Shai  Piron   שלי רחל יחימוביץ' / Shelly  Yachimovich   שרון גל / Sharon Gal   שרן השכל / Sharren Haskel   תמר זנדברג / Tamar Zandberg 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
"סירוב לעבוד בשבת יפגע בתיירות"
תגובות  [ 1 ] מוצגות   [ 1 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
וינטר הניה
19/07/16 08:44
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  כנסת 20
"אנו מדינה צפופה, האוכלוסייה רק גדלה ואתה הלחץ על המערכות האקולוגיות. רבות מחיות הבר בסכנת הכחדה, וכל עניין ציד חיות הבר יצא מכלל שליטה", אמרה ח"כ יעל כהן פארן, בדיון ועדת הפנים בראשות ח"כ דודי אמסלם היום על ציד חיות הבר. את הדיון יזמה ח"כ כהן פארן יחד עם ח"כ תמר זנדברג וח"כ שרן השכל.
18/07/2016  |  יפעת גדות  |   חדשות
בסיומו של דיון סוער בוועדת העבודה והרווחה של הכנסת בנושא סכנת הפיטורים במפעל "אמיליה קוסמטיקס" בירוחם, הודיע מנכ"ל המפעל, שאול שלח, כי הוא נענה לבקשתם של יו"ר הוועדה ח"כ אלי אלאלוף, יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן ויועץ שר האוצר אביגדור יצחקי, להקפיא את הזימונים לשימוע לפני פיטורים במפעל למשך חודש. במהלך החודש יקיימו הצדדים, במעורבות אישית של ניסנקורן ויצחקי, הידברות על-מנת למצוא פתרון למשבר.
17/07/2016  |  מירב ארד  |   חדשות
הוועדה לענייני ביקורת המדינה קיימה (יום ד', 13.7.16) ישיבת מעקב בנושא הטיפול בתהליכי חקיקת משנה במערכת הממשלתית - דוח מבקר המדינה 65ג'.
13/07/2016  |  עידן יוסף  |   חדשות
ועדת המשנה למוכנות העורף לחרום של ועדת החוץ והביטחון דנה (יום ד', 13.7.16) בתוכניות פינוי אוכלוסייה - תוכנית "מרחק בטוח" לביצוע הפינוי, בהובלת צה"ל, ותוכנית קליטתם לאחר הפינוי, בהובלת משרד הפנים.
13/07/2016  |  עידן יוסף  |   חדשות
"הייתה החלטה ללכת על הראש שלי באופן אישי", מאשימה (יום ד', 13.7.16) נציבת הביקורת היוצאת על הפרקליטות, הילה גרסטל.
13/07/2016  |  איתמר לוין  |   חדשות
רשימות נוספות   /   כנסת 20  /  מי ומי  
מהלך חשאי להשבת רכוש יהודי מדינות ערב  /  עידן יוסף
"חוק המקוואות לא עוקף בג"ץ אלא פותר"  /  עידן יוסף
מסלול הגביה המקוצר - הוראת קבע  /  יפעת גדות
הארץ מגן על חנין זועבי  /  אלעזר לוין
הזוג המוזר  /  איתמר לוין
המחוקק מעל החוק  /  איתמר לוין
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
בעבר אנשי ציבור הכחישו שחטאו בעבירות של הצווארון הלבן, לקחו כסף? לא ולא    עתה הרושם הוא שכאשר מטיחים בהם זאת הם משיבים לא בהכחשה אלא ב"אז מה"?
דרור אידר
דרור אידר
זה לא היה ביתן "פיצה ותאנים", זה ביתן של מדינה שנלחמת על הישרדותה, לזרוק את האתגר ככה, זה מעשה פחדני    מכיוון שכולם כועסים על ישראל ללא סיבה אמיתית, רק מתוך אנטישמיות, לתת את המתנה...
רפי לאופרט
רפי לאופרט
התהפוכות הפוליטיות והדמוגרפיות השליליות בארה"ב משתקפות יותר ויותר בהתנהלות ממשל ביידן במשבר האזורי הנוכחי    השילוב האפרו-אמריקני-מוסלמי והאנטישמי מעמיק את אחיזתו והשתלטותו
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il