הבכיר בענף התחבורה הציבורית שנחקר בתיק 1267, פרשת החשדות לעבירות שחיתות מצד בכיר ברשות הארצית לתחבורה ציבורית ב
משרד התחבורה וגורמים אחרים בחברות התחבורה הציבורית הוא דוד הורן. מידע זה מתפרסם (יום ה', 25.10.18) כאן לראשונה.
הורן משמש כיושב-ראש
חברת קווים לתחבורה ציבורית וכן של קבוצת ההסעים הגדולה הורן את ליבוביץ. שוטרים עיכבו אותו לחקירה, ערכו חיפוש בביתו והחרימו את מחשבו וחומרים נוספים לצורך החקירה. לאחר חקירתו במשרדי להב 433, ועימות עם עדויות של מעורבים אחרים בפרשה, הוא שוחרר לביתו עוד באותו היום. על הורן לא הוטלו מגבלות, וכעת הוא שוהה בחו"ל.
הורן אמר ל-News1: זומנתי לחקירה. מסרתי את כל הידוע לי, ומעבר לכך אני מנוע מלהתייחס לנושא".
עוד נודע כי סמנכ"ל הכספים של חברת קווים זומן גם כן למסירת עדות על הידוע לו בפרשה. לבכיר זה לא מיוחסים חשדות כלשהם. ייתכן כי הפרשה תתרחב אף יותר ותגיע לחברות תחבורה ציבורית אחרות שזכו להטבות ולהקלות ממשרד התחבורה.
הורן את ליבוביץ, החברה הפרטית הגדולה בארץ לתיירות ולנסיעות מיוחדות, מחזיקה 50% מהשליטה בחברת קווים. כיום, עם צי של למעלה מ-150 כלי רכב, וסדרה של חברות בנות וחברות אחיות הפועלות בתחומים הנושקים לפעילותה מהווה החברה גורם מרכזי ורב השפעה בשוק.
חברת קווים תחבורה ציבורית בע"מ הוקמה בשנת 2000. בשנת 2003 החלה בהפעלת קווי תחבורה ציבורית באזור בקעת אונו. ב-2005 הפעילה שירות באזור העמק עד מרס 2015. ב-2006 הפעילה תחבורה ציבורית באשכול פתח תקוה, ראש העין והסביבה. ב-2011 התמזגה חברת קווים עם חברת עילית המפעילה קווים בביתר עילית. בשנת 2013 הפעילה קווי תחבורה ציבורית באזור חשמונאים ובאזור חדרה-נתניה. ב-2016 יצאה מאשכול אונו-פ"ת והחלה בהפעלת אשכול אונו-אלעד. בשנת 2017 החלה בהפעלת קווי תחבורה ציבורית באשכול ביתר עילית בהסכם חדש.
מאז הקמת החברה והפעלת האשכול הראשון ועד היום - מספר האוטובוסים אותו מפעילה החברה גדל פי 8. כיום, זוהי החברה הפרטית הגדולה בישראל בתחום התחבורה הציבורית.