|   15:07:40
  איציק וולף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
מחלקה ראשונה
ניסן-אייר בספריו של איתמר לוין
קבוצת ירדן
תמר פטרוליום: חברה עסקית או בית חרושת לג׳ובים?
מנדלבליט. ההכרעה - בקרוב מאוד [צילום: הדס פרוש/פלאש 90] "לא מזיז שערה בזקן". אהוד ברק [צילום: תומר נויברג/פלאש 90]

הליכוד פנתה לשי ניצן:

"ברק כינה את מנדלבליט 'קונסיליירי'"

מפלגת הליכוד פנתה לפרקליט המדינה בטענה כי ראש הממשלה לשעבר, אהוד ברק, מנסה להפעיל לחץ פסול על היועץ המשפטי לממשלה על-מנת שיחליט על הגשת כתבי אישום נגד נתניהו ברק: הליכוד לא מזיז לי שערה אחת על הזקן, אם אדרש אתלונן נגד נתניהו שאיים על היועמ"ש, על המפכ"ל ועל החוקרים
24/02/2019  |   איציק וולף   |   חדשות   |   בחירות 2019 (א)   |   תגובות

מפלגת הליכוד פנתה (שבת, 23.2.19) אל פרקליט המדינה, עו"ד שי ניצן, בטענה כי ראש הממשלה לשעבר, אהוד ברק, מנסה לשבש הליכי משפט בהפעילו לחץ פסול על היועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט, בקשר לתיקי החקירה של ראש הממשלה, בנימין נתניהו.

"הערב 19.2.23 הגדיש מר ברק את הסאה ושבר את השיאים של עצמו, כשאיים על היועמ"ש, כי אם יעז לקבל החלטה שאינה נראית למר ברק בעניינו של ראש הממשלה, תוקם ועדת חקירה ממלכתית שתחקור את מעשיו של "האדם הלא ראוי" מנדלבליט ותהיה זו הוכחה כי הוא חסר ניקיון דעת, ומעל החלטותיו מתנוססים חרפה ובזיון. ובלשונו של מר ברק: "אם מנדלבליט ינסה לסגור את תיק 2000 ...תהיה לפנינו ראיה חזקה להעדר קיצוני של ניקיון דעת. אם בג"ץ לא יתערב תידרש ועדת חקירה ממלכתית. אדם לא ראוי. הוא כבר מרח כך את תיקי המעונות. חרפה ובזיון. מנדלבליט - נא להתעשת!", כתב בשם הליכוד עו"ד מיכאל דבורין, שהצטרף לאחרונה לצוות הקמפיין של הליכוד ושל נתניהו.

לדבריו, מדובר בניסיון בלתי חוקי של מר ברק ללחוץ את היועמ"ש מנדלבליט לפינה, ולאלץ אותו להגיש כתב אישום בכל מחיר כנגד ראש הממשלה, זאת כאשר איומיו האישיים על היועמ"ש נועדו ליצור אקלים אשר לא יאפשר ליועמ"ש לקבל אלא את ההחלטה שבה מעוניין ברק.

"המסר של מר ברק, והוא אף אינו טורח להסתיר אותו, הוא ברור - רק אם יקבל היועמ"ש החלטה כפי רצונו הרי אז יהיה מר מנדלבליט פטור משלל האיומים שהופנו ע"י מר ברק המהלך השנים, לרבות האיום להקים ועדת חקירה ממלכתית שתחקור את "מחדליו" של מר מנדלבליט. כאמור איום זה הוא המשך לאיומים וללחצים חוזרים ונשנים של מר ברק על היועץ המשפטי לממשלה. כך למשל לא היסס מר ברק לכנות את היועמ"ש מספר פעמים בכינוי הגנאי "קונסיליירי" שפירושו יועץ משפטי של משפחת פשע, וזאת הן ביום 18.11.30 והן ביום 18.8.31", ציין.

עוד הוסיף כי ברק, הפועל בכוונת מכוון לשם השגת מטרות פוליטיות, חצה מזמן את כל הקווים האדומים, משבש הליכי משפט ולא בפעם הראשונה, ושומה על רשויות האכיפה לפתוח כנגדו מידית בחקירה פלילית.

מנגד, צייץ אהוד ברק בחשבון הטוויטר שלו כי אם יידרש, יגיש תלונה נגד נתניהו על שאיים על היועץ המשפטי לממשלה, על מפכ"ל המשטרה הקודם, רוני אלשיך, ועל חוקרי המשטרה. "הליכוד לא מזיז לי שערה אחת על הזקן. אנשים קטנים, קפוצי ישבן, שמפחדים מיום הדין הקרב. אם יידרש אגיש עם שובי ארצה תלונה נגד נתניהו שאיים על היועמ״ש וקודם על המפכ״ל והחוקרים. שקד שאיימה על העליון. וכלבלביו שאיימו עלינו ב׳מיליונים שלא ישלימו עם כתב אישום׳. מושחתים הביתה", כתב.

תאריך:  24/02/2019   |   עודכן:  24/02/2019
איציק וולף
+גפני: אבקש מאלי ישי לפרוש
23:15 24/02/19  |  
ח"כ משה גפני (יהדות התורה) אומר כי אלי ישי פוגע בציבור החרדי, וכי יבקש ממנו לפרוש מהמרוץ לכנסת. בראיון לבחדרי חרדים, אמר גפני: "זה ברור שברגע שיש מפלגה שעל פי כל הסיכויים הנראים לעין לא עוברת את אחוז החסימה זה עושה נזק". היום פתח ישי במסע תעמולה שבמרכזו מתקפה נגד יריבו אריה דרעי.
+סקר: זינוק למרצ, לש"ס ולאיחוד מפלגות הימין; כחלון וליברמן מתרסקים
20:05 24/02/19  |  
סקר ישראל היום ו-i24NEWS באמצעות "מאגר מוחות": הרשימה המאוחדת של גנץ ולפיד מובילה, אך ספק אם תוכל להרכיב ממשלה. כחול לבן 36; הליכוד 31; הימין החדש 9; העבודה, איחוד מפלגות הימין 8; ש"ס, מרצ, יהדות התורה, תע"ל-חד"ש 7. לא עברו את אחוז החסימה: כולנו, ישראל ביתנו 3; גשר, בל"ד-רע"ם, זהות 2 ויחד 0.
+יהדות התורה: לא נשב בממשלה עם לפיד
16:56 24/02/19  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
מפלגת יהדות התורה השיקה את קמפיין הבחירות והצהירה כי לא תשב בממשלה שבה יהיה חבר יאיר לפיד  ▪  "מי שמטיף לנו ללמוד ליבה לא עשה בגרות. נכשל כשר אוצר"
(ליצמן וגפני בהשקת הקמפיין היום)
+הברווזון (הפוליטי) המכוער
14:19 24/02/19  |  רפי לאופרט   |   לרשימה המלאה
בשבוע שעבר התבשרנו על "הפקה פוליטית" חדשה-ישנה של גנץ ושותפיו  ▪  עד מהרה התברר שזו אותה גברת פוליטית שהכרנו, בשינוי אדרת, בשני הבדלים: כל הדברים הטובים שהיו בשמאל ההיסטורי חסרים בה וכל הדברים הרעים מוגברים כמה וכמה מונים  ▪  מדובר באותה סוכריה מורעלת בעטיפה שונה
(גנץ. נתקף פחד [צילום: גילי יערי/פלאש 90])
+סוד שובם של הכהניסטים
13:16 24/02/19  |  ראובן לייב   |   לרשימה המלאה
חזרתם הצפויה לבית המחוקקים נעוצה בסקרים פנימיים של הליכוד, לפיהם היא דרושה בשל החשש שגוש הימין יאבד את הרוב שיש לו מול מפלגות המרכז-שמאל - נתון שיגזול מבנימין נתניהו את הזכות להרכיב את הקואליציה הבאה
(נתניהו. לחץ כבד [צילום: גילי יערי/פלאש 90])
+קרוסלה
12:58 24/02/19  |  אברהם בנמלך   |   לרשימה המלאה
ואיך הסוקרים מצליחים לדעת? יש להם חיישנים מיוחדים  ▪  מאיפה?  ▪  מיוצאי 8200  ▪  ואיך מפענחים את הממצאים?  ▪  עם אלוגריתם מיוחד
(גנץ. לא יציב [צילום: נועם רבקין פנטון/פלאש 90])
+נתניהו ייפגש השבוע עם פוטין
12:50 24/02/19  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
פגישתו של ראש הממשלה עם נשיא רוסיה, שנדחתה מסוף השבוע שעבר, תתקיים ביום רביעי הקרוב  ▪  "אדון עמו על ההתפתחויות באזור ובתוקפנות האירנית"
([צילום: לע"ם])
+המפץ הגדול של 'הימין החדש' והמפץ האישי של בנט ושקד
12:47 24/02/19  |  חיים שטנגר   |   לרשימה המלאה
נוצרה בציבוריות הישראלית תחושה, כי 'הימין החדש' הינה מפלגה של אופורטוניסטיים, שהחליטו לקפוץ על פלטפורמה חילונית ולזנוח את הפלטפורמה הדתית החמימה שהעניקה להם - בחום רב וביד נדיבה - מפלגת 'הבית היהודי'
(בנט ושקד. מפלגה של אופורטוניסטיים [צילום: יוסי זליגר/פלאש 90])
+המפץ הגדול
12:23 24/02/19  |  בצלאל לביא   |   לרשימה המלאה
בצירוף מקרים שרק ההיסטוריה יכולה לברוא, אנו עשויים לעמוד בפני מיצג בו מוגש כתב אישום נגד ראש ממשלת ישראל ובסמיכות זמנים קרובה מתפרסמים ממצאיו ומסקנותיו של החוקר המיוחד נגד נשיא ארה"ב
(נתניהו וטראמפ. הידידים הגדולים [צילום: אבי אוחנה/לע"מ])
+האם הגנרלים ידאגו להיי-טק
11:58 24/02/19  |  יהודה קונפורטס   |   לרשימה המלאה
המפלגה החדשה של גנץ-לפיד-יעלון-אשכנזי תעסוק מן הסתם רבות בנושאים הביטחוניים  ▪  אלא שעל הגנרלים לזכור שביטחון זה לא רק טנקים ותותחים, אלא גם טכנולוגיה וסייבר, וש"שדה הקרב" הוא לא רק בעזה או בצפון, אלא גם בשיפור אומת החדשנות - לטובת כלל הציבור
(גנץ. יקדם את ההיי-טק? [צילום: תומר נויברג/פלאש 90])
+הקלה שמחה ואורה ליהודים
11:34 24/02/19  |  בעז שפירא   |   לרשימה המלאה
נפציר בכל הנוגעים בדבר להניח בצד מחלוקות, לשכוח ולו לשעה משקעי המשא-ומתן, להודות על הטוב ולהפנים שרב המשותף על המפריד
(נתניהו. לא ניתן לסמוך [צילום: תומר נויברג/פלאש 90])
+האופוזיציה למהפך או לפח
08:40 24/02/19  |  יעקב איציקוביץ   |   לרשימה המלאה
ברור הוא שהסיכוי שואף לאפס שמי שהוא מתוך גוש הימין, לאחר שנבחר לכנסת, ובתמורה למיצובישי, או תפקיד סגן שר, יחליט לעבור צד (מעשה רבין להשגת הסכם אוסלו 61:59)
(גנץ. חבר יועצים כושל [צילום: נועם רבקין פנטון/פלאש 90])
+ברק מגיב על תלונות הליכוד: "אנשים קטנים שמפחדים מיום הדין הקרב"
08:30 24/02/19  |  
ראש הממשלה לשעבר, אהוד ברק, התייחס (יום א') להגשת תלונה נגדו מטעם הליכוד ואמר "‏הליכוד לא מזיז לי שערה אחת על הזקן. אנשים קטנים שמפחדים מיום הדין הקרב. אם יידרש אגיש עם שובי ארצה תלונה נגד נתניהו שאיים על היועמ״ש וקודם על המפכ״ל והחוקרים. מושחתים הביתה".
+בנימין נתניהו תומך בטרור
08:27 24/02/19  |  איתן קלינסקי   |   לרשימה המלאה
מי שרצח תינוק יהודי ביישוב יהודי ביצע מעשה מתועב, מי שרצח תינוק ערבי בכפר פלשתיני ביצע מעשה מתועב  ▪  ההבדל הוא בכך, שמי ששמח והביע תמיכה גלויה ברצח התינוק הפלשתיני הוא עלול להיות נציג לגיטימי בכנסת ישראל בחסותו של ראש ממשלת ישראל, בנימין נתניהו
(תומכים נלהבים [צילום: באסל עוווידאת/פלאש 90])
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
"ברק כינה את מנדלבליט 'קונסיליירי'"
תגובות  [ 6 ] מוצגות   [ 6 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
kobger
24/02/19 09:28
2
יוסי מ.
24/02/19 09:37
3
שמ
24/02/19 10:11
 
התקלקלתם.!
24/02/19 21:26
4
ולדמיר
25/02/19 01:57
5
ישראל בר-ניר
25/02/19 04:44
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  בחירות 2019 (א)
רישמו לפניכם את התאריך 20 לפברואר 2019. זה היום בו הוכרעו הבחירות. גנץ, לפיד, גבאי: לאן פניכם? תוך כדי הקמפיין שלכם "רק לא ביבי", לעומתכם, רה"מ נתניהו בשקדנות, בכישרון, בהתמדה ובנחישות תוך מימוש מהלך פוליטי גאוני ומוצלח גרם לכמה מפלגות קטנות מהימין להתאחד. הם כולם ירוצו כרשימה אחת. בכך גרם שקולות מצביעים מהימין לא ילכו לאיבוד במסגרת אחוז החסימה. נובע מכך, שסבירות גבוהה שגוש הימין צפוי לקבל כ-65, ואולי יותר, חברי כנסת. בכך מתבהרת התמונה שממשלת ימין תורכב לאחר הבחירות ואולי תוך השבועיים הראשונים לאחריהן (אולי כבר השלד הורכב). מאידך-גיסא, גוש השמאל ימנה בטווח של 41-43 חברי כנסת ללא הרשימות הערביות. הגם שבתוך גוש השמאל יהיו חברי כנסת ערביים (מרצ), דהיינו, לא ציונים. ההפרש הזה, של כ-20 חברי כנסת, הוא עצום מבחינה פוליטית.
מפלגתו של מאיר כהנא נפסלה מלהתמודד בבחירות בשנת 1988 בשל מצעה המסית "לגרש את כל הערבים מארץ ישראל כולה". בשנת 1994 לאחר שבחג פורים בוצע טבח במערת המכפלה על-ידי ד"ר ברוך גולדשטיין הכריזה הממשלה על התנועות "כך" ו"כהנא חי" כארגוני טרור והן הוצאו מחוץ לחוק.
24/02/2019  |  איתן קלינסקי  |   מאמרים
ראש הממשלה ושר הביטחון לשעבר, אהוד ברק, הוא שעומד מאחורי קמפיין שלטי החוצות שלחץ על מפלגות השמאל-מרכז להתאחד לרוץ במשותף בבחירות לכנסת. כך עולה מתכתובת דואר אלקטרוני שנחשפה בחדשות 13.
23/02/2019  |  איציק וולף  |   חדשות
ראש הממשלה, בנימין נתניהו, הגיב על הביקורת מן הצד השמאלי של המפה הפוליטית על המהלך שקידם לאיחוד מפלגות הימין הדתי - כולל מפלגת עוצמה יהודית. בפוסט שפרסם בפייסבוק (שבת, 23.2.19) טען שמדובר בצביעות ובמוסר כפול של השמאל.
23/02/2019  |  איציק וולף  |   חדשות
ברית של שנאה. לא אידיאולוגיה. לא ערכים. כלום. עגלה ריקה - ועליה שלושה גנרלים (בני גנץ, משה יעלון, גבי אשכנזי) וכתב אחד של העיתון "במחנה" (יאיר לפיד). וכל ארבעת המוסקטרים האלה - ואני אומר את זה בלא מעט טינה - מחופשים למשהו שהם לא מאמינים בו. לא ערכים יהודיים. לא אמונה בזכותו של העם היהודי על ארץ ישראל. לא אהבה לערכים ציוניים של פעם. אלה שקידשו את ההתנחלות בכל חלקיה של המולדת העתיקה. רק השנאה לראש הממשלה מדריכה אותם.
רשימות נוספות   /   בחירות 2019 (א)  /  מי ומי  
כחלון: יש בלבול בכחול-לבן  /  איציק וולף
הסקרים: גוש הימין נחלש ושואף לתיקו  /  עידן יוסף
"גנץ ואשכנזי התנגדו לגדר בגבול מצרים"  /  עידן יוסף
צהלת החונטה  /  עליס בליטנטל
כולם נגד כולם  /  משה נסטלבאום
אושרת קוטלר מתחשבנת עם חיילי צה"ל  /  מרדכי ליפמן
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
הרצל ובלפור חקק
הרצל ובלפור חקק
דברי הספד עם הבאתה למנוחות של המשוררת דלית בת אדם    שירתה הזכה של דלית בת אדם ידעה לשבות לבבות, שירה שהלכה במסלול השיבה המאוחרת, שיבה למחוזות ילדותה, למחוזות הקסם של ימי האתמול
אלי אלון
אלי אלון
תלמה חתומה על שירים רבים שהפכו לקלסיקות בתרבות הישראלית ונמנית עם יוצרי פס הקול המוכר והאהוב על רבים מילדי ישראל בעבר ובהווה
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
התעלומה האופפת את היעלמותו של יחיא סינואר מהספקטרום התקשורתי ומהפגנת נוכחות פיזית בשטח, שומה שתעלה סימני שאלה באשר למידת תפקודו, או אף גורלו    התהיות בסוגיה זו עשויות לגלם משמעויות...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il