|   15:07:40
  מירב ארד  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
כל מה שרציתם לדעת על קנביס רפואי
כתיבת המומחים
מה צריך לדעת כשמתכננים חופשה באילת?

יו"ר מפלגת העבודה תוקף את רה"מ:

"נתניהו - רה"מ הכי כושל שהיה כאן"

טוען כי הנקודה הכושלת ביותר שלנתניהו היא "ההתפרקות הפנימית שאנחנו חווים" על סירובו להתאחד עם מרצ השיב: "מרצ ואנחנו מפלגות שונות. היא עוברת את אחוז החסימה ואין לנו עניין להחליש את עצמנו"
25/02/2019  |   מירב ארד   |   חדשות   |   בחירות 2019 (א)   |   תגובות
[צילום: תומר נויברג/פלאש 90]

יו"ר מפלגת העבודה, אבי גבאי, תקף הבוקר (שני) בתוכנית של אילה חסון ב-103FM את ראש הממשלה בנימין נתניהו, אותו כינה "ראש הממשלה הכי כושל שהיה כאן בהרבה עשורים".

לדבריו הנקודה הכושלת ביותר של נתניהו היא ההתפרקות הפנימית שאנחנו חווים. "הפכנו לעם ששונא זה את זה על-רקע פוליטי. זה נורא ואיום בעיני וזה בא לידי ביטוי בהכנסת איתמר בן גביר ומיכאל בן ארי, הגזענים האלה, לתוך מפלגה נורמלית כמו הבית היהודי. וגם אובדן התקווה של הצעירים. מדינה שבה הצעירים שלה איבדו את התקווה שתהיה להם קורת גג, מפחדים מהיום שבו יצטרכו לחדש את שכר הדירה ושוקלים לעבור לברלין או אוסטרליה זו מדינה שזקוקה לתיקון כלכלי גדול", השיב גבאי בראיון.

"הירידה לא החלה עכשיו. רבין קרא ליורדים נפולת של נמושות", שאלה אותו אילה חסון. גבאי השיב: ""את מדברת על שנות ה-70 אבל מאז עברנו תקופות טובות. בשנות ה-70 מדינת ישראל הייתה חלשה כלכלית. היום היא חזקה כלכלית".

חסון: "נתניהו לוקח את הקרדיט לעצמו, בגלל שהוא היה כאן עשר שנים ראש ממשלה".. גבאי השיב כי ""רוני בר און היה שר אוצר מצוין שבאמת הציל את מדינת ישראל כשהיה את המשבר של 2008".

המנלך הראיון השיב גבאי על הטענות של השר לשעבר, יואב גלנט, לפיהן יו"ר המחנה הציוני לשעבר, בוז'י הרצוג, סיכם עם הרשימה המשותפת על הסכם עודפים: "זה מגיע מדף המסרים של הליכוד. לערבים בישראל מותר להצביע, אנחנו בדמוקרטיה והם אזרחים שווים. התפקיד של מפלגות כמותי הוא לגרום להם להצביע עבורנו. אלו אזרחים ישראלים, ברובם המכריע נאמנים למדינה, וכך צריך להתייחס אליהם".

על ההחלטה שלא להתאחד עם מרצ השיב גבאי: ""באתי לפוליטיקה כדי לעשות שינוי ולהשפיע על מה שקורה במדינת ישראל ולכן כל העניינים הפרסונאליים לא מעניינים אותי. מרצ ואנחנו מפלגות שונות. מאחר שראינו שמרצ עוברים את אחוז החסימה בכל הסקרים שנעשו בסוף שבוע האחרון, אין לנו עניין להתחבר איתם. אין לנו עניין להתחבר עם מפלגה שאחת פלוס אחד נותן פחות משתיים. יש לנו נבחרת מצוינת ואין לנו עניין להחליש את עצמנו. כשיש מפלגות עם עמדות דומות אז יש יתרון. המצביעים שלנו שונים מאוד מהמצביעים של מרצ. לאורך כל אותו יום חמישי קיבלתי עשרות טלפונים והודעות מאנשים שהתנגדו למיזוג הזה".

תאריך:  25/02/2019   |   עודכן:  25/02/2019
מירב ארד
+ייתכן שתיפסל מועמדות רוסו ופנחס עידן
22:15 25/02/19  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
יו"ר ועדת הבחירות המרכזית הורה למפלגת העבודה ולמפלגת הליכוד להעביר עד 3 במרס את עמדותיהן ביחס לכשרות מועמדותיהם של טל רוסו ושל פנחס עידן
(טל רוסו. האם הגנרל של העבודה ינופה מהרשימה [צילום: רענן כהן])
+גבאי: היפרדות מהפלשתינים היא אינטרס ישראלי
19:30 25/02/19  |  
יו"ר העבודה, אבי גבאי: "אנחנו מברכים את יוזמת קושניר להתנעת התהליך המדיני. היפרדות מהפלשתינים על בסיס פתרון שתי המדינות היא אינטרס ישראלי. זאת הדרך שלנו".
+מרצ ושפיר דורשת לפסול מועמדות בן ארי ובן גביר לכנסת
19:22 25/02/19  |  
רשימת מרצ עתרה וח"כ סתיו שפיר (העבודה) פנתה במכתב (לא בעתירה) ליו"ר ועדת הבחירות המרכזית בדרישה לפסול את מועמדותו לכנסת מטעם איחוד מפלגות הימין של מיכאל בן ארי, זאת בשל הגילוי כי הוא מעורב באופן פעיל בעבודת עמותת "ישיבת הרעיון היהודי" מיסודו של מאיר כהנא. במכתבה למלצר כתבה ששמה של הישיבה מופיע ברשימת ארגוני הטרור בארצות הברית. מעוצמה יהודית נמסר בתגובה כי מדובר בדרישה מביכה, וניכר שלא התקבל יעוץ משפטי לפניה. "לבקש לפסול את בן-ארי בגלל ביקורת על בג"ץ או לפסול את עו"ד בן גביר בגלל שייצג בתיק דומא ואמר שאסור להגדיר את התיק כתיק של טרור זה עלבון לעולם המשפט וניכר שמרצ והעבודה במצוקת מושבים, ולכן מנסים לעסוק בגימיקים במקום במהות. שוב מתברר שמפלגות שמתהדרות בחופש הביטוי מתגלות כצבועות ומתחסדות, וכפי הנראה בעיני מרצ לגיטימי לבקר את את אבו מאזן מעודד הטרור, אך לא לגיטמי שבכנסת ישבו אוהבי ישראל הפועלים למען מדינת ישראל".
+בנט מסרב להתחייב לא להיכנס לממשלה עם גנץ ולפיד
19:16 25/02/19  |  
אבי מימרן לבנט ב׳קול חי׳ - ״אם נתניהו מרכיב את הממשלה וגנץ ולפיד ייכנסו, אתה תכנס לממשלה הזו?״. בנט: ״זה לא הנושא עכשיו, זה סיפור אחר ומאוד תלוי מה יהיה״.
+הליכוד: "בנט קיים מגעים עם גנץ"
18:59 25/02/19  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
לאחר שבימין החדש הזהירו כי הברירה של הליכוד תהיה להקים ממשלה איתם או עם גנץ, בליכוד חושפים כי בימין החדש קיימו מגעים עם מפלגת כחול לבן  ▪  הימין החדש: "חדשות כזב טהורות וקשקוש מוחלט"
(בנט. מכחיש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90])
+בנט: ממשלה איתנו תבלום הקמת מדינת פלשתין
18:36 25/02/19  |  
יו"ר הימין החדש נפתלי בנט: "דבריו של ג'ראד קושנר מבהירים שהבחירות האלו גורליות מתמיד, הן יכריעו האם תקום כאן מדינת פלשתין שתסכן את ביטחון ישראל או לא. יש כאן שתי אפשרויות ממשלה של נתניהו לפיד וגנץ שתוביל לעבר מדינה פלשתינית בארץ ישראל או ממשלה של נתניהו והימין החדש שתבלום הקמת מדינה כזו. זה או ימין או פלשתין"
+איחוד מפלגות הימין: תוכנית המאה חוזרת על פרדיגמה כושלת
17:53 25/02/19  |  
מאיחוד מפלגות הימין (הבית היהודי והאיחוד הלאומי) נמסר בתגובה לדברי קושנר: "תכנית המאה של טראמפ שתובא מיד לאחר הבחירות חוזרת גם היא על הפרדיגמה הכושלת שהביאה עלינו מעל אלף הרוגים לצד אלפי טילים על ישראל, וטומנת בחובה סכנה ברורה ומידית לקיומה של מדינת ישראל. רק מפלגה ציונית דתית חזקה שמחויבת לערכים ולחזון של הציונות הדתית ובכלל זה לחזון ארץ ישראל השלמה, תחזק את גוש הימין ותדע לשמור על נתניהו והליכוד מהרפתקאות מסוכנות כאלו״.
+הימין החדש והצעד המטופש של בנט
17:02 25/02/19  |  חיים שטנגר   |   לרשימה המלאה
מתברר שמפלגת 'הימין החדש' חייבת לבדל עצמה בכל מחיר מתנועת הליכוד, כמו-גם ממפלגת כחול לבן ושיטת 'יותר יפני מיפני', בה נקטו שקד ובנט, בנט ושקד, אינה מועילה להם, אלא היפוכם של דברים - מזיקה להם ובצורה ניכרת
(בנט, שקד. הבידול לא מועיל [צילום: פלאש 90])
+בל"ד מגישה תלונה נגד העיתונאי עמית סגל
16:52 25/02/19  |  
יו"ר רשימת בל"ד, ד"ר אמטאנס שחאדה, פנה לידיעות אחרונות ולחדשות 12, בתלונה נגד העיתונאי עמית סגל. תלונה זו באה לאחר שסגל קרא לבל"ד, במוסף שבת בידיעות ובתכנית 'פגוש את העיתונות': "ארגון טרור במימון מפלגות". שחאדה ציין במכתב כי אמירותיו של סגל חורגות מגבולות חופש הביטוי והעיתונות וכי אמירות אלה קוראות לדה-לגיטימציה של מפלגת בל"ד - בעלת מצע דמוקרטי הקוראת למדינת כל אזרחיה - מסיתה נגדה ופוגעת בשמה הטוב, ואסורה לפי חוק איסור לשון הרע.
+המהפכה כבר מתרחשת
13:42 25/02/19  |  יוסף אורן   |   לרשימה המלאה
אין להשתומם שהמהפכה שבוצעה בספרות העברית בכורח החיים העניקה השראה גם לפוליטיקה
(דור אחר [צילום: יהב גמליאל/פלאש 90])
+צבע וצביעות - בפוליטיקה
13:09 25/02/19  |  עו"ד אברהם פכטר   |   לרשימה המלאה
ממשלת גנרלים נוסח דרום אמריקה, אבל כחול-לבן, תוצרת הארץ, הרבה פלאפלים, אבל מי בתור הפיתה והחמוצים  ▪  פרשנים ופוליטיקאים - חוצפנים וצבועים - המטיחים בימין את האשמה של מלחמה על קולות ולא על ישראל
(גנץ. איש גבוה נמוך [צילום: תומר נויברג/פלאש 90])
+פיגוע יהודי בביבי
12:28 25/02/19  |  דן מרגלית   |   לרשימה המלאה
אך עתה הוא השיא - תמורת כמה קולות ביבי יוצר משוואה שהיא בערך ביבי=כהנא, ועם זה אי-אפשר להסתובב בעולם בכלל ובקרב יהודים נאורים בפרט
(נתניהו. מנסה [צילום: תומר נויברג/פלאש 90])
+האם פוטין יקבע מי יהיה רה"מ בישראל
10:12 25/02/19  |  אלכס טנצר, דב הלברטל   |   לרשימה המלאה
פוטין יכול בקלות להקטין או להגדיל את זמן השידור של פוליטיקאי ישראלי  ▪  הוא יכול לתת הוראה להקדיש שעות שידור שיאדירו מפלגה ישראלית או פוליטיקאי ישראלי
(פוטין. שולט [צילום: Alexei Nikolsky, Sputnik, Kremlin Pool Photo via AP])
+משטריוויה
09:47 25/02/19  |  ציפי לידר   |   לרשימה המלאה
בשולי הכותרות: מהומה על לא מאומה במשטרה  ▪  הַכירו מטאטא חדש הימין החדש  ▪  ולקינוח ארליך האישה הלא נכונה
(ארליך. לא נכונה [צילום: גילי יערי/פלאש 90])
+נוסח של חוסן
09:30 25/02/19  |  רחלי בן-צור   |   לרשימה המלאה
לא היה ביטחון שלפיד המזגזג יסכים להקים ביחד עמו את הגוש החוסם של "יש עתיד" ו"חוסן לישראל", ולכן החליט יו"ר המפלגה להקדים חוסן למכה, ולזמן, עוד באותו הערב, מסיבת עיתונאים בה ירה את יריית הפתיחה במלחמת הבחירות
(גנץ. נאום תקיף [צילום: נועם רבקין פנטון/פלאש 90])
+החטא הערכי מוסרי פוליטי
09:13 25/02/19  |  יצחק מאיר   |   לרשימה המלאה
הבית היהודי והליכוד יצרו מצב, יותר מהיפותטי אם כי לא מוחלט, כי עצמה יהודית מקבלת מעמד של סוכנת וטו על כל החלטה של הקואליציה בה אין בלעדיהם רוב, אם סוף דבר הליכוד יעמוד בראש הקואליציה
(איתמר בן גביר ופעילי ימין [צילום: באסל עווידאת/פלאש 90])
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
"נתניהו - רה"מ הכי כושל שהיה כאן"
תגובות  [ 9 ] מוצגות   [ 9 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
מייק
25/02/19 12:16
2
חווה התפרקות
25/02/19 12:40
3
ישמע העם
25/02/19 12:41
4
באום
25/02/19 13:47
5
בני דוד
25/02/19 14:25
6
גבאי תפנים
25/02/19 15:26
 
ארי כספי
25/02/19 17:01
 
למה אתה אומר לא
26/02/19 09:17
7
צורי
25/02/19 16:25
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  בחירות 2019 (א)
זה בכלל לא הסייבר. פוטין לא צריך את הסייבר. הוא ישפיע באופן הרבה יותר ישיר ובנאלי. בעקבות הפרסומים ולפיהם התריע ראש השב"כ מפני התערבות מדינה זרה בבחירות, אמר נתניהו: "ישראל ערוכה לסכל כל התערבות קיברנטית בבחירות, אין מדינה שערוכה לכך טוב יותר מאתנו". נתניהו הוסיף: "אותה מדינה תנסה לעשות זאת באמצעים סייבריים - פצחנים והאקרים". דוברו של פוטין מיהר להגיב "רוסיה לא מתכוונת להתערב בבחירות בשום מדינה בעולם". אבל זה בכלל לא זה.
בשולי הכותרות: מהומה על לא מאומה במשטרה הַכירו מטאטא חדש הימין החדש ולקינוח ארליך האישה הלא נכונה
25/02/2019  |  ציפי לידר  |   מאמרים
וכך קרה הדבר: ביום שלישי בצהריים עמד ראש סיעת "חוסן לישראל", מר בני גנץ עם אפס הישגים בידיים, והסקרים הראו ירידה איטית אך יציבה לכיוון האבדון הטוטאלי של מפלגתו. לא היה ביטחון שלפיד המזגזג יסכים להקים ביחד עמו את הגוש החוסם של "יש עתיד" ו"חוסן לישראל", ולכן החליט יו"ר המפלגה להקדים חוסן למכה, ולזמן, עוד באותו הערב, מסיבת עיתונאים בה ירה את יריית הפתיחה במלחמת הבחירות.
25/02/2019  |  רחלי בן-צור  |   מאמרים
דומה כי מתחייבת הבהרה המעמידה את הרתיעה מפני צירוף עוצמה יהודית למערך מפלגתי ובפוטנציה - קואליציוני בקונטקסט הערכי והמוסרי הפוליטי.
25/02/2019  |  יצחק מאיר  |   מאמרים
עוד כמה תגובות קצרות בדרך כלל - בנושאים גדולים כקטנים, שהציקו לי, או עניינו אותי והפעם - לאן דרכם? תסבוכת מביכה, מפלגת לג"ו ואיש חסר עכבות משנכנס אדר מרבין בשמחה
25/02/2019  |  אביתר בן-צדף  |   מאמרים
רשימות נוספות   /   בחירות 2019 (א)  /  מי ומי  
יהדות התורה: לא נשב בממשלה עם לפיד  /  איציק וולף
נתניהו ייפגש השבוע עם פוטין  /  איציק וולף
"ברק כינה את מנדלבליט 'קונסיליירי'"  /  איציק וולף
הברווזון (הפוליטי) המכוער  /  רפי לאופרט
סוד שובם של הכהניסטים  /  ראובן לייב
קרוסלה  /  אברהם בנמלך
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אלי אלון
אלי אלון
המתחם המיועד לשימור נבנה בשלבים במהלך המחצית השנייה של המאה ה-19 ותחילת המאה ה-20    על-אף שמדובר במתחם בעל ערך היסטורי ואדריכלי רב, המתחם נמצא מזה שנים במצב של הזנחה מבישה
דן מרגלית
דן מרגלית
ביבי ראש, ביבי אשם    נתניהו היה חייב להתפטר דקה אחת לפני הרצי הלוי ורונן בר    איני בא לטעון כי חליוה אינו צריך להתפטר, צריך גם צריך אחריהם? איתם? לא חשוב
מנחם רהט
מנחם רהט
נס הצלת עם ישראל משואה זוטא, תחת נחילי הכטב"מים והטילים שנשאו מטעני מוות נוראים, אינו פחות מנסי הקמת המדינה וששת הימים, ויש אומרים שמדובר בנס בסדר גודל תנכ"י
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il