האם ייעשה ניסיון להעצמת פקטור שכר הנהגים במכרזי התחבורה הציבורית החדשים? בפגישה שקיים סגן שרת התחבורה
אורי מקלב עם איגוד ועדי התחבורה בכוח לעובדים, הוסכם כי נדרשת פעולה משותפת לקידום שכרם. בתנאי המכרז הקיימים אין החברות מתחרות על שכר הנהגים, ועל כן מצוי שכר הנהגים בתחתית סולם ההעדפות של החברות.
מקלב אמר כי "תנאי הנהגים, השכר והבטיחות של נהגי התחבורה הציבורית חשובים מאוד לנהג, אך לא פחות לנוסעי התחבורה הציבורית עצמם. אין כל ספק כי שיפור תנאי הנהגים יביא לשיפור השירות לנוסע. שיפור השירות משפיע על איכות הנסיעה והאמון בתחבורה הציבורית, ככל שנשפר יותר את רווחת הנהגים הנוסעים כולם ירוויחו".
תם פרומוביץ, ראש ענף התחבורה הציבורית בכוח לעובדים: "ניכר כי נושא התחבורה הציבורית יקר לליבו של מקלב. משימתנו המשותפת הא שיקום מעמד הנהג בישראל אל מול חוסר הולך וגדל בנהגים, העומד היום על כ-4,000 נהגים. מהלכי חקיקה ותקצוב הם המשלים ההכרחי למאמצינו".