השיפור הניכר בדיוקי לוחות הזמנים של מפעילי התחבורה הציבורית בא לידי ביטוי בציוני המפעילים. אולם לנוכח משבר הקורונה, כלל לא בטוח שאכן חל שיפור וייתכן מאוד שתופעה זו נובעת בעיקר מהקלה בגודש התנועה בכבישים בתקופת הסגרים.
לאור משבר הקורונה, לא בוצעו סקרי שביעות רצון מפעילותה של התחבורה הציבורית. על כן, בחישוב הציון לא נלקחו בחשבון נתונים מהסקר.
משכך, ניתן למנות את החריגות העיקריות של המפעילים השונים.
- סטייה ממסלול הנסיעה ואי עצירה בתחנות;
בקווי החרדים של אגד, נרשמו בעיות רבות: דיבור בטלפון הנייד, איחורים, סטייה ממסלול הנסיעה ואי-עצירה בתחנות, נהיגה לא בטיחותית, עצירה רחוק מהמדרכה, אוטובוסים לא נגישים וליקויים באוטובוס. גם בקו 402 ירושלים-בני ברק נהגים רבים מדי משוחחים בטלפון במהלך הנסיעה.
בקווי אגד אשדוד-אשקלון-ירושלים נהגים רבים לא נהגו באדיבות כלפי נוסעים, באילת מופעלים אוטובוסים לא מתאימים לקו וכן קיימת תופעת אי-עצירה בתחנות. בקווי חיפה-השרון-ירושלים של אגד קיימת בעיית אדיבות נהגים. בקווי ירושלים-באר שבע נהגים משוחחים בנייד ונהיגה של חלקם אינה בטיחותית. בקווי ירושלים-בית שמש התגלו חריגות שיחה בנייד, אי-עצירה בתחנה ועצירה רחוק מהמדרכה. בקווי ירושלים-שפלה הבעיות הנפוצות הן שיחה בנייד, העדר אדיבות, נהיגה לא בטיחותית ואפילו כניסה לצומת באור אדום.
בשירות העירוני בירושלים עוצרים נהגים רחוק מהמדרכה, ובצפון ירושלים נרשמו בעיות באדיבות הנהגים, דיבור בנייד, נהיגה לא בטיחותית ואי-עצירה בתחנות. באשכול הקריות, החריגה המרכזית היא עצירה רחוק מהמדרכה. בקווי קריית שמונה-חיפה ישנה בעיה באדיבות נהגים, בדיבור בנייד בנסיעה בקווי ת"א-שרון-חיפה נרשמה בעיית אי-עצירה בתחנות.
- קווי ירושלים-בני ברק - חריגות באדיבות נהגים, שיחות בטלפון הנייד, נהיגה לא בטיחותית ואף כניסה לצומת באור אדום.
- פתח תקוה - עצירה רחוק מהמדרכה.
- אשכול השומרון - בעיית נגישות, אי-עצירה בתחנות ודיבור בטלפון הנייד.
- אי-מילוי הוראות המפקח על התעבורה
באשכול השרון נרשמה חריגת עצירה רחוק מהמדרכה.
בביתר עילית ובחשמונאים נרשמו חריגות עצירה רחוק מהמדרכה ודיבור בטלפון הנייד.
בקרב חברות התחבורה הציבורית ישנם מפעילים חריגים עליהם לא בוצעה בקרה אלקטרונית של 100%. מדובר במפעילים שבשנת 2020 טרם חתמו על הסכם בקרה אלקטרונית ולכן מופעלת עליהם רק בקרה מדגמית בתחנות המוצא - נסיעות ותיירות, ש.א.מ, הכרמלית ומוא"ז חבל אילות.
מפעילי מזרח ירושלים נמצאים בעיצומו של תהליך הטמעת דרישות בהסכמי הפעלה שנחתמו בינם לבין משרד התחבורה. משכך, נתוני הבקרה התפעולית של מפעילים אלה מופיעים בדוח באופן נפרד ואינם כלולים בדוחות ההשוואתיים בין המפעילים. הבקרה על מפעילי מזרח ירושלים התבצעה על-ידי בקרי שטח.
במהלך החציון חברת הבקרה ביצעה בקרה לאורך מסלול קווי דן בצפון, המפעילה את המטרונית בחיפה, וקיימה בקרת תשתיות. הבקרה האלקטרונית ובקרת מתקני התשתית בוצעו באמצעות חברת יפה נוף, ולכן לא נכללו בדוחות ההשוואתיים. נתוני בקרה אלקטרונית עד לחודש אוקטובר 2020 נשלחו למשרד ע"י חברת יפה נוף. בדן בצפון ממשיכות בעיות הנגישות, ובכרמלית (הרכבל החיפני) קיימת בעיה בשילוט הדיגיטלי.
בחציון השני של 2020 החלה בקרה אלקטרונית על תאגידי מוניות שירות, שמפעילים אשכולות חדשים. אולם בשל משבר הקורונה, פעילות תאגידי מוניות השירות הופרעה, עד כדי עצירה מלאה במשך חודשים ארוכים. אולם גם נתונים של בקרה לאורך מסלול ובקרת תשתיות בלבד, ללא נתוני בקרה אלקטרונית, לא הופיעו בדוח.