|   15:07:40
  עידן יוסף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
כל מה שרציתם לדעת על קנביס רפואי
חברת סאו-רארש
המדריך המלא לבחירת מדרסים אורתופדיים: איך לבחור נכון ולמה זה חשוב?
השר אמיר אוחנה. "ישראל ביתנו התנגדה לחקיקה להט"בית" [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]

"ליברמן ביטל השתתפות באירוע בנוכחותי, אולי בגלל שאני הומו"

השר אמיר אוחנה טוען כי מעולם לא נפגש עימו ליברמן לשיחה, וכי כאשר הייתה ממשלה בלי חרדים, הליכוד הצביע בעד חוקי להט"ב בעוד שישראל ביתנו התנגדה ח"כ פורר: אוחנה שקרן, לליברמן יש יועץ הומו
20/03/2021  |   עידן יוסף   |   חדשות   |   בחירות 2021   |   תגובות
ליברמן: פונדקאות להומואים - גם בארץ
עידן יוסף
יו"ר ישראל ביתנו כי קואליציה שבה יישבו חרדים תמנע חקיקה למען זכויות להט"ב * מרב מיכאלי (העבודה): תומכת בתפילה מעורבת ברחבה המרכזית של הכותל * מיכאל ביטון (כחול לבן): לסבסד תחבורה ציבורית בשבת לחופי הים ולמקומות תרבות ופנאי
לרשימה המלאה

השר אמיר אוחנה אומר כי עד היום לא נפגש עימו אביגדור ליברמן אפילו פעם אחת מאז שהוא בכנסת, ולמעט אמירת שלום חטופה במסדרון לא יצא לשניהם לשוחח. בראיון (19.3.21) לערוץ 13 העריך אוחנה כי היותו הומו היא הסיבה שבגללה נמנע ליברמן להיפגש איתו, כמו גם סיבת ביטול השתתפותו של ליברמן באירוע שבתרבות בשהם, שבו אמור

"שמעתם את ניקול ראידמן. את נדב אליהו, חבר של ניקול, שאישר את הדברים שליברמן אמר נגד הומואים. אני מכיר את נדב 15 שנה, והוא לא מצביע ליכוד".

על האפשרות כי יישב בקואליציה אחת עם מפלגת נעם המתנגדת לזכויות להט"ב אמר אוחנה כי בכנסת ישנם עוד חברי כנסת שעימם יש לו מחלוקת בנושא זה ובנושאי דת ומדינה, כגון המפלגות החרדיות, אך אין בכך כדי למנוע שיתוף פעולה במגוון נושאים כפי שהיה עד היום, וזאת למרות שהיה שמח אילו 120 חברי הכנסת היו תומכים בקידום זכויות ללהט"ב.

השר אוחנה הזכיר כי בשנים 2015-2013 שבהן הייתה ממשלה ללא חרדים וליברמן היה בה בתפקיד בכיר, הליכוד תמך בכל הצעות החוק לזכויות להט"ב, אך ישראל ביתנו והבית היהודי תמיד התנגדו.

דבריו של אוחנה מצטרפים לדברים שאמר השבוע עו"ד גיל ברינגר בערוץ 20: "אני ריכזתי את ועדת השרים לחקיקה ארבע שנים. בכל פעם שעלתה הצעת חוק פרטית לטובת הקהילה הלהט"בית, אלה לא היו החרדים שהיו הכי נגד ההצעה הזאת. זו הייתה סופה לנדבר והנציגים של ישראל ביתנו שיירטו את זה, כי יש לישראל ביתנו משהו עם הקהילה הלהט"בית. אני חושב שבקהילת האם שלהם, יוצאי ברית המועצות יש הטיה חזקה מאוד כנגד הקהילה הלהט"בית. בסוף זה משהו מושרש מאוד בתרבות והם רוכבים על האלקטורט הזה והם היו לחוצים מאוד שזה יעבור וחששו מה יקרה אם הנציג החרדי במקרה ייצא מהחדר וזה יעבור".

ח"כ עודד פורר (ישראל ביתנו), שהתראיין אחרי ליברמן, אמר בראיון כי "לליברמן אין בעיה עם הומואים. אוחנה משקר. לליברמן יש אפילו קמפיינר ויועץ תקשורת מהקהילה". הוא הכחיש כי ליברמן אמור היה להשתתף באותו אירוע עם אוחנה, וטען כי מדובר בקמפיין שקרי שיוצא מבלפור. פורר נמנע מלהתייחס להתנגדות ישראל ביתנו לחקיקה להט"בית לאורך השנים.

תאריך:  20/03/2021   |   עודכן:  20/03/2021
עידן יוסף
+ביום הבחירות: נסיעה חינם תחב"צ כולל ברכבת ישראל
12:13 21/03/21  |  מירב ארד
התחבורה הציבורית הבינעירונית כולל קווי רכבת ישראל תופעל ביום הבחירות (יום שלישי) ללא תשלום לכלל הציבור. ההטבה תתאפשר החל מיום שני (22.3.21) בשעה 20:00 ועד ליום שלישי (23.3.21) בשעה 23:59.
+בנט: אקיים הערב עימות עם נתניהו בערוץ 20
11:34 21/03/21  |  איציק וולף
ראש הממשלה, בנימין נתניהו, ויו"ר ימינה, ח"כ נפתלי בנט, יקיימו הערב (יום א', 21.3.21) עימות טלוויזיוני משודר. העימות יתקיים בערוץ 20 והמנחה שלו יהיה בועז גולן.

"בשעה טובה, עימות. הערב נתניהו ואני נדון איך לאחר 12 שנות זינוק מחירי דירות תחת נתניהו (200% עליית מחיר), נאפשר לזוג לקנות דירה? איך הליכוד הפקיר את תושבי הנגב לטרור של כנופיות של בדואים? תוכנית סינגפור: האם נתניהו ימשיך לנפח את הממשלה או שאוריד מיסים? רק מהות", כתב בנט בציוץ שבו הודיע על העימות.
+הגל החמישי
10:13 21/03/21  |  אברהם בנמלך   |   לרשימה המלאה
הפוליטיקה אינה מגיפה  ▪  אלא מה רפואה? בחירות מספר 4 שמחייבות בחירות מספר 5 הן תסמין ברור של מגיפה?  ▪  אבל הגורם אינו נגיף  ▪  נכון, לא נגיף אחד אלא עשרות מפלגות
(פוליטיקה היא מגיפה? [צילום: יוסי זליגר/פלאש 90])
+גורמים בליכוד: נציע לימינה להצטרף לליכוד
08:53 21/03/21  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
גורמים בליכוד שוקלים להציע לנפתלי בנט ולאיילת שקד אפשרות להצטרף עם מפלגתם אל הליכוד בניסיון לגייס את תמיכתם לקואליציה בראשות נתניהו  ▪  בנט: נתניהו רודף אחרי באובססיביות כי רק אני יכול להתמודד מולו
([צילום: נועם ריבקין-פנטון, פלאש 90])
+"ליברמן היה שותה אצלי יין בעשרות אלפי אירו"
01:05 21/03/21  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
ניקול ראידמן טוענת לנהנתנות יתר מצדו של יו"ר ישראל ביתנו שכללה שתיית יין שאטו פטרוז במחיר של מאזדה 3 וסיגרים משובחים  ▪  טוענת לאיומים בעקבות חשיפת התבטאויות ליברמן נגד הקהילה הגאה: "לא רוצה לקום כל בוקר ולבדוק אם יש מטען מתחת לרכב שלי"
[צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+סרטון הבובות של הליכוד: בסוף ליברמן יהיה ראש הממשלה
23:55 20/03/21  |  עידן יוסף
הליכוד הפיץ סרטון תעמולה המבקש להמחיש את ניגודי האינטרסים שבין שלושת המועמדים לראשות הממשלה - יאיר לפיד, נפתלי בנט וגדעון סער. על-פי הסרטון, שבו מגלמות בובות את ראשי המפלגות, ברגע האמת מעדיפים השלושה לוותר על התפקיד ואביגדור ליברמן מתנדב לכהן כראש הממשלה.
+יהדות התורה סירבה לבקשת אנשי נתניהו לחדול מתקיפת סמוטריץ'
22:02 20/03/21  |  עידן יוסף
בסביבת ראש הממשלה פנו לגורמים ביהדות התורה בבקשה להפסיק את ההתקפות על יו"ר הציונות הדתית סמוטריץ'. הם סורבו בנימוס (חדשות 12).
+הפתעה: הרב מאזוז קרא לתמוך בבצלאל סמוטריץ'
21:33 20/03/21  |  עידן יוסף
ראש מוסדות כסא רחמים, הרב מאיר מאזוז, שבבחירות הקודמות תמך בשס, קרא לתלמידיו לתמוך בבחירות הקרובות ברשימת הציונות הדתית. בשיעור השבועי שנשא, אמר: "חסר לנו 61. על קול אחד אנחנו עומדים באוויר. לכן צריכים להתאחד גם עם סמוטריץ'.

"אנשים שואלים: מה פתאום סמוטריץ'?! הציונות הדתית הם גם שומרי תורה ומצוות. יש ביניהם אנשים טובים מאוד - 'נעם' זה תלמידו של הרב טאו שיהיה בריא, ירא שמיים וצדיק; יש גם את איתמר בן-גביר, אדם טוב מאוד. צריכים לתמוך בהם. אחרת, מי יודע כמה עשרות אלפי קולות הולכים לאיבוד". הרב מאזוז הבהיר כי דבריו אינם מתייחסים לבני התורה המצביעים למפלגות חרדיות.
+מנדלבליט לא יפוטר, אעמוד למשפט ואנצח
21:13 20/03/21  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
אמר כי ידאג לאיזון בין הרשויות ורמז בראיון לפגוש את העיתונות: "יש עריקים במפלגות הקטנות"  ▪  ליברמן התייחס לסערת ניקול ראידמן וטען שהיא פועלת בשליחות משפחת נתניהו  ▪  גנץ אמר שהוא בטוח שיעבור את אחוז החסימה יו"ר מרצ ניצן הורוביץ הבהיר: "מודאג מהסקרים, אבל לא נפרוש מהבחירות"
(נתניהו באולפן פגוש את העיתונות [צילום: מן הטלוויזיה])
+נתניהו מסרב לעימות מול לפיד
20:09 20/03/21  |  עידן יוסף
ראש הממשלה בנימין נתניהו אומר בערוץ 12 כי אין מניעה מבחינתו להגיע לעימות מול לפיד, ובלבד שיכריז כי הוא מתמודד לראשות הממשלה. לדבריו מסרב לפיד לומר זאת מפורשות והציבור עלול לטעות כאילו הוא מתמודד לראשות ועדת הרווחה.
+יאיר לפיד קרא לקיים עימות מול נתניהו
19:39 20/03/21  |  עידן יוסף
יו"ר יש עתיד ח"כ יאיר לפיד קרא לנתניהו בשבת להתעמת איתו בשידור. לפיד צייץ בטוויטר: "מגיע לציבור הישראלי עימות. מגיע לו תשובות. עימות ישים על השולחן את מה שעומד באמת על הפרק. מגיע לציבור לדעת איזו ממשלה נתניהו מנסה להקים כאן. ביבי, ב[ו]א לעימות היום בערב".

על אף שגדעון סער העומד בראשות תקווה חדשה שומר שבת, הודיעה תקווה חדשה בשבת כי היא דורשת כי כל עימות, ככל שיתקיים, ייערך רק בהשתתפות כל המועמדים לראשות הממשלה ובכללם גדעון סער ונפתלי בנט. לדבריה, במידת הצורך תפנה לוועדת הבחירות המרכזית על-מנת לאכוף זאת. סער קרא מספר פעמים במהלך מערכת הבחירות לנתניהו לבוא לעימות.
+כ-20 אלף מתנגדי נתניהו הפגינו בירושלים
19:26 20/03/21  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
המשטרה חסמה רחובות רבים בבירה  ▪  עשרות מפגינים התיישבו על הכביש וסירבו להתפנות ממתחם המחאה  ▪  מפגינים במחלף עין חמד טענו שהותקפו בידי תומכי נתניהו
[צילום: אוליביה פיטוסי/פלאש 90]
+הסקרים האחרונים: נתניהו מתחזק, בנט וסער נחלשים
19:00 20/03/21  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
"ליברמן ביטל השתתפות באירוע בנוכחותי, אולי בגלל שאני הומו"
תגובות  [ 2 ] מוצגות   [ 2 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
בני בנקר
21/03/21 00:15
2
יהודי נאמן! 123
22/03/21 03:05
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  בחירות 2021
ראשי מפלגות הגיעו לראיון בפגוש את העיתונות עם רינה מצליח בערוץ 12. בלט בהעדרו יו"ר יש עתיד יאיר לפיד.
20/03/2021  |  עידן יוסף  |   חדשות
מחאת בלפור: שלושה ימים לבחירות, כ-20 אלף איש הפגינו (20.3.21) בכיכר פריז סמוך למעונו הרשמי של ראש הממשלה בנימין נתניהו. עשרות מפגינים התיישבו על הכביש וסירבו להתפנות ממתחם המחאה. לאחר זמן קצר המפגינים התפזרו ולא נרשמו אירועים חריגים.
20/03/2021  |  עידן יוסף  |   חדשות
סקרי הטלוויזיה האחרונים שפורסמו בליל שבת, מלמדים כי הליכוד ממשיך במגמת התחזקות, על חשבון ימינה ותקווה חדשה שהולכות ונחלשות. בשני הסקרים הליכוד גדל בשני מושבים לעומת הסקרים הקודמים. ההתחזקות של נתניהו מקרבת אותו ליעד 61 המושבים להקמת ממשלה.
20/03/2021  |  עידן יוסף  |   חדשות
ראש הממשלה, בנימין נתניהו, נאלץ לבטל את תכנונו לנסות ולכפות על יו"ר ימינה, ח"כ נפתלי בנט, תמונה לא מחמיאה. זאת, לאחר שבנט חשף את ההיערכות בפני הציבור והודיע כי לא יחתום על דבר. במקום ביקור בבית משפחת בנט, קיים נתניהו מפגש עם פעילים בעיר רעננה.
19/03/2021  |  איציק וולף  |   חדשות
בהגיגים שמעלה אורית לביא-נשיאל במאמר הדעה שלה "אחדות המטרה" היא כותבת: "...הנוסחה היחידה שנבחרי ציבור חייבים להציע מבוססת על הגינות שלטונית, נגישות לשירותי בריאות וחינוך וביטחון אישי, ללא הבדל דת גזע ומין". ובהמשך הדברים היא מסכמת: "הנה כלל בסיסי: לראש ממשלה אסור להסית כנגד מתנגדיו או יריביו, אל לו לעשות דה-לגיטימציה למערכת אכיפת החוק ולשומרי הסף של הדמוקרטיה, וכנבחר ציבור עליו לשרת את כלל החברה הישראלית על שלל גווניה".
19/03/2021  |  רפי לאופרט  |   יומני בלוגרים
רשימות נוספות   /   בחירות 2021  /  מי ומי  
בג"ץ: הליכוד לא ישתמש ב"חוזרים לחיים"  /  איתמר לוין
נתניהו יבקר בבית נפתלי בנט  /  איציק וולף
"פוליטיזציה של ההסכם מזלזלת בהישג ההיסטורי"  /  איציק וולף
דמותו של מנהיג בראייה יהודית  /  איתמר לוין
מחאת הבחירות  /  אליהו קאופמן
רגע לפני ההכרעה  /  יעקב קורי
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
לרוע מזלו של חליוה הכשל התממש בתקופת כהונתו כראש אמ"ן    עתה כולם אוהבים לשנוא אותו. זה משרת את נתניהו, אבל זה לא יחזיק מים
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
הלא חרדים מסרבים להיות "חוטבי עצים ושואבי מים" לרבנים, אברכים ופוליטיקאים חרדים    או שהחרדים ימלאו את חובתם האזרחית או שיסתלקו מכאן
דרור אידר
דרור אידר
ההגדה אינה מסמך קפוא אלא טקסט גנרי שמחזיק רעיון המתחדש עלינו מדי תקופה    ממצרים העתיקה שבה העבדים העברים סיפרו על יציאת האבות מהגלות, עד ליציאת מצרים של תקופתנו היא מדינת ישראל
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il