|   15:07:40
  עידן יוסף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
תמר פטרוליום: חברה עסקית או בית חרושת לג׳ובים?
כתיבת המומחים
מה צריך לדעת כשמתכננים חופשה באילת?

ראש הממשלה נתניהו:

מנדלבליט לא יפוטר, אעמוד למשפט ואנצח

אמר כי ידאג לאיזון בין הרשויות ורמז בראיון לפגוש את העיתונות: "יש עריקים במפלגות הקטנות" ליברמן התייחס לסערת ניקול ראידמן וטען שהיא פועלת בשליחות משפחת נתניהו גנץ אמר שהוא בטוח שיעבור את אחוז החסימה יו"ר מרצ ניצן הורוביץ הבהיר: "מודאג מהסקרים, אבל לא נפרוש מהבחירות"
20/03/2021  |   עידן יוסף   |   חדשות   |   בחירות 2021   |   תגובות
נתניהו באולפן פגוש את העיתונות [צילום: מן הטלוויזיה]

ראשי מפלגות הגיעו לראיון בפגוש את העיתונות עם רינה מצליח בערוץ 12. בלט בהעדרו יו"ר יש עתיד יאיר לפיד.

יו"ר הליכוד, ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר: "נעשה רפורמות במערכת המשפט, יש חוסר איזון. לא אפטר את מנדלבליט, אבל אדאג לאיזון אחר בין הרשויות".

"אני נגד ביטול המשפט", אמר עוד נתניהו בראיון. "לא עוצרים משפט. דבר שני, התיקים התפורים האלה מתפוררים לנגד עיניהם של כולם".

נתניהו, שחושש כי ללא הציונות הדתית לא יוכל להקים ממשלה, השמיע קריאה מפורשת להצביע עבור הליכוד או עבור מפלגת הציונות הדתית ואמר רינה מצליח: "בשלושת הימים האלה את הולכת לראות גל של אנשים, שמבינים שאסור להם להישאר בבית ולפסוח על הסעיפים. אם הם רוצים להכריע סוף-סוף, ולהזניק את המדינה שלנו ואת הכלכלה שלנו - אז הם יבואו ויצביעו מחל או לסמוטריץ'."

על עריקים אמר: "יש כמה מפלגות קטנות בצד השני שבהן אשיג שליש סיעה".

על עליית מחירי הדיור שהבטיח ב-2015 שיוריד אותם אמר: "הם התיישרו, ואז עלו קצת. יש לנו משימה להפוך את ישראל לכלכלה שצומחת הכי מהר בעולם ואני מתאים לעשות את זה".

בנט: נתניהו הציע לי להיות שר הביטחון

יו"ר מפלגת ימינה נפתלי בנט אמר בראיון שנתניהו הציע לו להיות שר הביטחון לפני פירוק הממשלה האחרונה. הוא גם המשיך לטעון שבכוונתו להחליף את נתניהו, אך עדיין לא שלל ישיבה תחתיו, והזהיר מפני בחירות חמישיות: "נתניהו גורר אותנו לממשלת מעבר".

בתחילת הראיון, נפגש בנט עם סער שהתראיין לפניו, והתייחס לאופציה שיחברו. "לי ולגדעון אכפת ממדינת ישראל באותה הדרך", אמר. "בסוף כל היריבויות, הוא אוהב את מדינת ישראל וגם אני, אנחנו ביחד נקים ממשלת ימין שתחליף את נתניהו".

סער לבנט: תודיע שאתה לא הולך עם נתניהו

יו"ר תקווה חדשה גדעון סער הגיע לראיון והתייחס למצבו בסקרים. "הבחירות עוד לא קרו", אמר. "המשימה שלי היא למנוע 61 מנדטים מנתניהו". בראיון הוא גם קרא לבנט להצהיר שלא יישב עם נתניהו: "אני קורא לבנט - עכשיו כמה ימים לפני הבחירות, תודיע שאתה לא הולך עם נתניהו".

הוא טען גם שנתניהו משקר כשהתייחס לדבריו באשר לעריקים במפלגתו. "יש להם הסכם מפורש איתי, סומך עליהם ב-100%", אמר סער על האוזר והנדל. "הטענות לעריקה הן שקרים, זה קשקוש, הרי אם יש מהלך כזה, אתה לא מודיע עליו. נתניהו נוהג לשקר, אין דרך מנומסת להגיד את זה. הוא באופן שגרתי מפזר ספינים כדי לפזר דה-מורליזציה אצל המצביעים שלנו".

סמוטריץ': תופרים לנתניהו תיקים

יו"ר הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ' אמר בראיון כי אינו מעוניין להיות ראש ממשלה, אלא שואף להביא להקמתה של ממשלת ימין. הוא טען שבלי מפלגתו, ממשלה כזו לא תקום.

סמוטריץ' התייחס גם לתיקי נתניהו וטען שתופרים לו תיקים. "אני אומר שרשויות אכיפת החוק צריכות לפעול לפי החוק, זו המשמעות הכי בסיסית של שלטון החוק", אמר. "תפרו לו תיק ורודפים אותו בצורה חסרת פרופורציה".

בין סמוטריץ' למצליח התפתח עימות לאחר שהמראיינת ניסתה לשים בפיו מילים שלא אמר על הלהט"ב.



גפני על מכתב הנאמנות לנתניהו: "אין לזה שום משמעות"

יו"ר מפלגת יהדות התורה נשאל על האפשרות של בחירות חמישיות והבהיר כי במפלגתו ישקלו את צעדיהם היטב אם לנתניהו לא יהיו 61 ממליצים. על האפשרות שמפלגתו תמליץ על בנט או סער אמר: "יכול להיות שנדבר על זה". גפני האשים בראיון את יו"ר ישראל ביתנו בגזילת קולות מהימין: "ליברמן לקח קולות מהימין בגלל אינטרסים אישיים".

"אני עם נתניהו הרבה שנים" אמר עוד גפני. "אני הולך איתו מכיוון שהציבור המסורתי נמצא בליכוד, אם הציבור המסורתי היה במקום אחר, גם אני הייתי הולך למקום אחר. אני מחויב לציבור הזה, כמו שהציבור הזה מחויב לי".



ליברמן: ראידמן פועלת בשליחות משפחת נתניהו

יו"ר מפלגת ישראל ביתנו אביגדור ליברמן הגיע לראיון אחרי גנץ, והתייחס לסערה סביב אי-ההכחשה שלו לטענות של ניקול ראידמן שלא הסכים לשבת ליד הומואים. "אין מילה אחת של אמת מכל הסיפורים כולל כל האיומים", אמר. "לא היו שום איומים. את מדמיינת שמאיימים על חיי ילדיו של אדם והוא לא רץ למשטרה? הכל בשליחות משפחת נתניהו".

הוא סירב להתייחס להתנגדות שהביעה בעבר ישראל ביתנו לכל הצעת חוק לזכויות להט"ב.

ליברמן המשיך לתקוף את המפלגות החרדיות: "קודם כל אנחנו רוצים ממשלה בלי ש"ס ובלי יהדות התורה", אמר. "אמרנו את זה לאורך כל הדרך. מה שחשוב הוא להציל את ישראל. נתניהו ירכיב ממשלה עם ליצמן, סמוטריץ' ובן-גביר".

גנץ: אני המנהיג ההישגי ביותר בגוש המרכז שמאל

יו"ר כחול לבן בני גנץ המשיך להתעקש בראיון כי מפלגתו תעבור את אחוז החסימה: "אני עובר את אחוז החסימה בצורה בטוחה". גנץ טען שהוא לא מסכן את הגוש, וכי הוא המנהיג הכי הישגי במרכז שמאל בעשור האחרון.


במענה לשאלה של יו"ר העבודה מרב מיכאלי השיב גנץ: "אין מצב שאני הולך עם נתניהו אחרי הבחירות. אם נתניהו לא יידע להתעלות מעל האינטרסים האישיים שלו במצב הקשה ביותר שמדינת ישראל ב-20, 30, 40 שנה האחרונות - אני איתו לא אלך יותר. נקודה".

מיכאלי: חוזרים לדרך רבין

יו"ר מפלגת העבודה מרב מיכאלי התייחסה בראיון לנושא המדיני, ואמרה כי
"אנחנו מחזירות את המפלגה לדרך רבין, ומהי דרך רבין אם לא חתירה לשלום, לצד העניין הכלכלי ושוויון בפני החוק". מיכאלי גם סירבה להתחייב שתמליץ על לפיד ואמרה: "נמליץ על מי שישיג 61 ושיחליף את נתניהו".


הורוביץ שאל בסוף הראיון שלו את מיכאלי אם היא מוותרת על הרעיון של הפרדת דת ומדינה אחרי שהצהירה שהיא מוכנה לשבת עם המפלגות החרדיות. מיכאלי ענתה: "אנחנו לא מחרימות אף ציבור בישראל, אני לא מחרימה את החרדים. ברור שאם נשב איתם בקואליציה זה עניין של משא-ומתן. ב-2013 ישבתי עם החרדים באופוזיציה ועבדנו מצוין. מעוניינת למצוא את הטוב המשותף ולהפסיק להסתכל על חרדים, חילונים מזרחים ואשכנזים".

הורוביץ: מודאג ממצבה של מרצ בסקרים

הראשון להתראיין היה יו"ר מרצ ניצן הורוביץ, שמפלגתו ניצבת על סף אחוז החסימה בסקרים האחרונים. בראיון הוא הבהיר את עמדתו בנוגע לחקירה הפלילית נגד ישראל בהאג. "אני נגד העמדה לדין של חיילים בחו"ל", אמר. "אבל זה עניין שלנו וישראל צריכה לטפל בו. הבעיה היא במדיניות ההתנחלות של ישראל". הוא הוסיף: "אני מודאג ממצבה של מרצ בסקרים, אם לא נעבור - לנתניהו תהיה ממשלה".


אחרי שהראיון הסתיים, יו"ר מפלגת העבודה נכנסה לאולפן להחליף את הורוביץ. הורוביץ אמר: "חיוני שמרצ תעבור ואני ומרב נשתף פעולה לאחר הבחירות כדי שתהיה ממשלה שפויה", מיכאלי ענתה: "חס וחלילה שמרצ לא יעברו". הורוביץ השיב: "צריך להתגייס, וזה יקרה (נעבור)". מיכאלי השיבה: "ראינו בסקרים האחרונים שמרצ עוברת".

תאריך:  20/03/2021   |   עודכן:  20/03/2021
עידן יוסף
+הגל החמישי
10:13 21/03/21  |  אברהם בנמלך   |   לרשימה המלאה
הפוליטיקה אינה מגיפה  ▪  אלא מה רפואה? בחירות מספר 4 שמחייבות בחירות מספר 5 הן תסמין ברור של מגיפה?  ▪  אבל הגורם אינו נגיף  ▪  נכון, לא נגיף אחד אלא עשרות מפלגות
(פוליטיקה היא מגיפה? [צילום: יוסי זליגר/פלאש 90])
+גורמים בליכוד: נציע לימינה להצטרף לליכוד
08:53 21/03/21  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
גורמים בליכוד שוקלים להציע לנפתלי בנט ולאיילת שקד אפשרות להצטרף עם מפלגתם אל הליכוד בניסיון לגייס את תמיכתם לקואליציה בראשות נתניהו  ▪  בנט: נתניהו רודף אחרי באובססיביות כי רק אני יכול להתמודד מולו
([צילום: נועם ריבקין-פנטון, פלאש 90])
+"ליברמן היה שותה אצלי יין בעשרות אלפי אירו"
01:05 21/03/21  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
ניקול ראידמן טוענת לנהנתנות יתר מצדו של יו"ר ישראל ביתנו שכללה שתיית יין שאטו פטרוז במחיר של מאזדה 3 וסיגרים משובחים  ▪  טוענת לאיומים בעקבות חשיפת התבטאויות ליברמן נגד הקהילה הגאה: "לא רוצה לקום כל בוקר ולבדוק אם יש מטען מתחת לרכב שלי"
[צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+סרטון הבובות של הליכוד: בסוף ליברמן יהיה ראש הממשלה
23:55 20/03/21  |  עידן יוסף
הליכוד הפיץ סרטון תעמולה המבקש להמחיש את ניגודי האינטרסים שבין שלושת המועמדים לראשות הממשלה - יאיר לפיד, נפתלי בנט וגדעון סער. על-פי הסרטון, שבו מגלמות בובות את ראשי המפלגות, ברגע האמת מעדיפים השלושה לוותר על התפקיד ואביגדור ליברמן מתנדב לכהן כראש הממשלה.
+"ליברמן ביטל השתתפות באירוע בנוכחותי, אולי בגלל שאני הומו"
22:43 20/03/21  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
השר אמיר אוחנה טוען כי מעולם לא נפגש עימו ליברמן לשיחה, וכי כאשר הייתה ממשלה בלי חרדים, הליכוד הצביע בעד חוקי להט"ב בעוד שישראל ביתנו התנגדה  ▪  ח"כ פורר: אוחנה שקרן, לליברמן יש יועץ הומו
השר אמיר אוחנה. "ישראל ביתנו התנגדה לחקיקה להט"בית" [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+יהדות התורה סירבה לבקשת אנשי נתניהו לחדול מתקיפת סמוטריץ'
22:02 20/03/21  |  עידן יוסף
בסביבת ראש הממשלה פנו לגורמים ביהדות התורה בבקשה להפסיק את ההתקפות על יו"ר הציונות הדתית סמוטריץ'. הם סורבו בנימוס (חדשות 12).
+הפתעה: הרב מאזוז קרא לתמוך בבצלאל סמוטריץ'
21:33 20/03/21  |  עידן יוסף
ראש מוסדות כסא רחמים, הרב מאיר מאזוז, שבבחירות הקודמות תמך בשס, קרא לתלמידיו לתמוך בבחירות הקרובות ברשימת הציונות הדתית. בשיעור השבועי שנשא, אמר: "חסר לנו 61. על קול אחד אנחנו עומדים באוויר. לכן צריכים להתאחד גם עם סמוטריץ'.

"אנשים שואלים: מה פתאום סמוטריץ'?! הציונות הדתית הם גם שומרי תורה ומצוות. יש ביניהם אנשים טובים מאוד - 'נעם' זה תלמידו של הרב טאו שיהיה בריא, ירא שמיים וצדיק; יש גם את איתמר בן-גביר, אדם טוב מאוד. צריכים לתמוך בהם. אחרת, מי יודע כמה עשרות אלפי קולות הולכים לאיבוד". הרב מאזוז הבהיר כי דבריו אינם מתייחסים לבני התורה המצביעים למפלגות חרדיות.
+נתניהו מסרב לעימות מול לפיד
20:09 20/03/21  |  עידן יוסף
ראש הממשלה בנימין נתניהו אומר בערוץ 12 כי אין מניעה מבחינתו להגיע לעימות מול לפיד, ובלבד שיכריז כי הוא מתמודד לראשות הממשלה. לדבריו מסרב לפיד לומר זאת מפורשות והציבור עלול לטעות כאילו הוא מתמודד לראשות ועדת הרווחה.
+יאיר לפיד קרא לקיים עימות מול נתניהו
19:39 20/03/21  |  עידן יוסף
יו"ר יש עתיד ח"כ יאיר לפיד קרא לנתניהו בשבת להתעמת איתו בשידור. לפיד צייץ בטוויטר: "מגיע לציבור הישראלי עימות. מגיע לו תשובות. עימות ישים על השולחן את מה שעומד באמת על הפרק. מגיע לציבור לדעת איזו ממשלה נתניהו מנסה להקים כאן. ביבי, ב[ו]א לעימות היום בערב".

על אף שגדעון סער העומד בראשות תקווה חדשה שומר שבת, הודיעה תקווה חדשה בשבת כי היא דורשת כי כל עימות, ככל שיתקיים, ייערך רק בהשתתפות כל המועמדים לראשות הממשלה ובכללם גדעון סער ונפתלי בנט. לדבריה, במידת הצורך תפנה לוועדת הבחירות המרכזית על-מנת לאכוף זאת. סער קרא מספר פעמים במהלך מערכת הבחירות לנתניהו לבוא לעימות.
+כ-20 אלף מתנגדי נתניהו הפגינו בירושלים
19:26 20/03/21  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
המשטרה חסמה רחובות רבים בבירה  ▪  עשרות מפגינים התיישבו על הכביש וסירבו להתפנות ממתחם המחאה  ▪  מפגינים במחלף עין חמד טענו שהותקפו בידי תומכי נתניהו
[צילום: אוליביה פיטוסי/פלאש 90]
+הסקרים האחרונים: נתניהו מתחזק, בנט וסער נחלשים
19:00 20/03/21  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
מנדלבליט לא יפוטר, אעמוד למשפט ואנצח
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  בחירות 2021
מחאת בלפור: שלושה ימים לבחירות, כ-20 אלף איש הפגינו (20.3.21) בכיכר פריז סמוך למעונו הרשמי של ראש הממשלה בנימין נתניהו. עשרות מפגינים התיישבו על הכביש וסירבו להתפנות ממתחם המחאה. לאחר זמן קצר המפגינים התפזרו ולא נרשמו אירועים חריגים.
20/03/2021  |  עידן יוסף  |   חדשות
סקרי הטלוויזיה האחרונים שפורסמו בליל שבת, מלמדים כי הליכוד ממשיך במגמת התחזקות, על חשבון ימינה ותקווה חדשה שהולכות ונחלשות. בשני הסקרים הליכוד גדל בשני מושבים לעומת הסקרים הקודמים. ההתחזקות של נתניהו מקרבת אותו ליעד 61 המושבים להקמת ממשלה.
20/03/2021  |  עידן יוסף  |   חדשות
ראש הממשלה, בנימין נתניהו, נאלץ לבטל את תכנונו לנסות ולכפות על יו"ר ימינה, ח"כ נפתלי בנט, תמונה לא מחמיאה. זאת, לאחר שבנט חשף את ההיערכות בפני הציבור והודיע כי לא יחתום על דבר. במקום ביקור בבית משפחת בנט, קיים נתניהו מפגש עם פעילים בעיר רעננה.
19/03/2021  |  איציק וולף  |   חדשות
בהגיגים שמעלה אורית לביא-נשיאל במאמר הדעה שלה "אחדות המטרה" היא כותבת: "...הנוסחה היחידה שנבחרי ציבור חייבים להציע מבוססת על הגינות שלטונית, נגישות לשירותי בריאות וחינוך וביטחון אישי, ללא הבדל דת גזע ומין". ובהמשך הדברים היא מסכמת: "הנה כלל בסיסי: לראש ממשלה אסור להסית כנגד מתנגדיו או יריביו, אל לו לעשות דה-לגיטימציה למערכת אכיפת החוק ולשומרי הסף של הדמוקרטיה, וכנבחר ציבור עליו לשרת את כלל החברה הישראלית על שלל גווניה".
19/03/2021  |  רפי לאופרט  |   יומני בלוגרים
הליכוד אינו רשאי להשתמש בקמפיין הבחירות שלו בססמה "חוזרים לחיים", משום שמדובר בנכס בלתי מוחשי השייך למדינה - שכן משרד הבריאות משתמש בה במבצע החיסונים נגד הקורונה. כך קובע בג"ץ (יום ו', 19.3.21), בדחותו את עתירת הליכוד ובנימין נתניהו נגד החלטת יו"ר ועדת הבחירות המרכזית, השופט עוזי פוגלמן.
19/03/2021  |  איתמר לוין  |   חדשות
רשימות נוספות   /   בחירות 2021  
נתניהו יבקר בבית נפתלי בנט  /  איציק וולף
"פוליטיזציה של ההסכם מזלזלת בהישג ההיסטורי"  /  איציק וולף
"ועדת הבחירות מעודדת חילול שבת"  /  עידן יוסף
דמותו של מנהיג בראייה יהודית  /  איתמר לוין
מחאת הבחירות  /  אליהו קאופמן
רגע לפני ההכרעה  /  יעקב קורי
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יהונתן קלינגר
יהונתן קלינגר
משקיעי קריפטו שמעוניינים להשקיע כספים ולשמור עליהם מאובטחים, קונים ציוד אבטחה רציני, אבל בסופו של דבר נופלים בהונאות אנושיות שגורמות לכך שכל הטכנולוגיה שהושקעה לא תהיה שווה כלום
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
התעלומה האופפת את היעלמותו של יחיא סינואר מהספקטרום התקשורתי ומהפגנת נוכחות פיזית בשטח, שומה שתעלה סימני שאלה באשר למידת תפקודו, או אף גורלו    התהיות בסוגיה זו עשויות לגלם משמעויות...
מנחם רהט
מנחם רהט
נס הצלת עם ישראל משואה זוטא, תחת נחילי הכטב"מים והטילים שנשאו מטעני מוות נוראים, אינו פחות מנסי הקמת המדינה וששת הימים, ויש אומרים שמדובר בנס בסדר גודל תנכ"י
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il