|   15:07:40
  עידן יוסף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
טיפול בתא לחץ: להתחזק בנשימה
חברת סאו-רארש
המדריך המלא לבחירת מדרסים אורתופדיים: איך לבחור נכון ולמה זה חשוב?
נתניהו. מהמרים על החיים של כולנו [צילום: דני שם-טוב/דוברות הכנסת] בנט. אתם מנסים לפרק ממשלה טובה [צילום: דני שם-טוב/דוברות הכנסת]

נתניהו: האויבים שלנו פתאום אינם מפחדים; בנט: לא יודע אם עבאס יצליח - ימים יגידו

ראש הממשלה בנט בדיון 40 חתימות במליאת הכנסת: "הבחירה היא בין קואליציית הצמיחה והרצון הטוב לבין קואליציית הכאוס והבחירות של ביבי, טיבי ובן-גביר" ראש האופוזיציה נתניהו: "מה שקורה היום במדינת ישראל זה טירוף מערכות מוחלט, וכולנו משלמים את המחיר" הודעת ראש הממשלה התקבלה ברוב של 60 תומכים מול 59 מתנגדים
16/05/2022  |   עידן יוסף   |   חדשות   |   כנסת 24   |   תגובות

מליאת הכנסת קיימה (יום ב', 16.5.22) דיון בהשתתפות ראש הממשלה על-פי בקשתם של 40 חברי כנסת בנושא "העלייה במקרי הטרור החקלאי ברחבי ישראל ובמיוחד בצפון הארץ, וגביית דמי חסות מבעלי העסקים ברחבי ישראל".

ראש הממשלה נפתלי בנט נכח במהלך כל הדיון ולאחר מיכן עלה להגיב לחברי הכנסת: "בשנה הזו אנחנו חילצנו את ישראל מהזנחה עמוקה, תיקנו תקלות גדולות ואני מרגיש חובה לדווח לכם על הדברים העיקריים: לפני שנה אירע אסון כבד שנבע מהפקרות בלתי רגילה - סגן השר כהנא - לקח אחריות כדי לתקן. לפני שנה וחצי עמדתי פה ודיברתי על האבטלה הגדולה ביותר ולקחנו אחריות ותיקנו. דיברנו על כך שיש מאות אלפי מובטלים, ואת שני גלי הקורונה צלחנו ללא יום אחד של סגר. יש דרך אחרת וזה נקרא ניהול, מה שלא היה פה במשך כמה שנים.

"ראש הממשלה הקודם הוא ששחרר את מנהיג החמאס יחיא סינואר. בשונה ממדיניות ההכלה של הממשלה הקודמת - 13 אלף טילים מבלי לעשות כלום - אנחנו על בלון ראשון מפציצים. בישובי הדרום עברו כעת את 11 החודשים השקטים ביותר. הותרתם לנו גירעון היסטורי כי פיזרתם כסף, אנחנו לקחנו אחריות. לא העברתם תקציב, שמעתם על מדינה בלי תקציב? אין מכולת בלי תקציב. העברנו תקציב והורדנו את הגירעון.

"מסתבר שכמה שבועות לפני כניסתי לתפקיד, התחייב קודמי לאמריקנים להקמת קונסוליה בפרבר הירושלמי אבו דיס, אנו נמשיך לתקן תוך עבודה לאומית וממלכתית. את הרכבת התחתית בתל אביב מרחתם ואנו תקצבנו. היה צריך במשך שנים להעלות את גיל הפרישה לנשים אבל זה לא פופולרי, ואנחנו עשינו את זה, בניגוד אליכם שפיזרתם כסף ממסוקים.

"אנו הורדנו גירעון ואבטלה, הזנקנו צניחה, הבאנו שקט לעוטף עזה, אנו מטפלים בנגב, תיקנו את הנזק עם הקונסוליה בפרבר הירושלמי. לא עשיתם כלום, רק נאומים ומילים. נאומים לא עוצרים צנטריפוגות. במקום תקציב להתעצמות העדפתם עוד בחירות ועוד בחירות ואילו חזון הממשלה - צמיחה, עבודה ופרנסה. החזון שלכם זה בחירות ועוד בחירות.

"ביחס למנסור עבאס, לא הכרתי אותו, אני לא פוגש אותו בהסתר, בניגוד לביבי ויריב לוין שהחליפו איתו טיוטות. גיליתי מנהיג של הציבור הערבי שמנסה דרך אחרת, אני לא יודע אם הוא יצליח, ימים יגידו. כמה ימים לפני הבחירות תמורת איזו הצבעה של מנסור הייתה עסקה להקים לציבור הערבי ועדה מיוחדת. נפגשתי איתו באותם ימים, לשמוע מה הוא אומר, והחזון שלו היה לראות איך אנחנו כאזרחים במדינת ישראל יכולים להסתדר - חזון של שיתוף פעולה במקום צרחות וקללות. רציתי דרך אחרת ואנחנו מנסים, לשפר את החינוך, להסדיר את הנגב, אני לא מתנצל על זה, אני גאה בזה. זה טוב להם וטוב לנו. מי שצריך להתנצל זה מי שעשרים שנה לא עשה כלום.

"יש קואליציה נגדנו, קואליציית איימן עודה, בן-גביר וביבי. קואליציה שהפילה את חוק ממדים ללימודים. אתם הפלתם את זה, אתם לא מתביישים? כרתתם ברית עם טיבי ואיימן עודה. זו אותה קואליציה שחברה לפני עשרה חודשים להפיל את חוק האזרחות ושמוכנה לפגוע בחיילי צה"ל. אני שואל את אזרחי ישראל - האם בוחרים בממשלה קשה, לא פשוטה בין חברים שלא מסכימים על הכול, אבל עובדים יחד. שכחתם את המילה ביחד? האם אתם בוחרים בממשלת צמיחה ורצון טוב, או בקואליציה החדשה - של ביבי, טיבי ובן-גביר. אתם מנסים לפרק ממשלה טובה. זו הבחירה, קואליציית הכאוס והבחירות או קואליציית הרצון הטוב".


ראש האופוזיציה בנימין נתניהו עלה לדוכן מיד אחרי ראש הממשלה והגיב: "כולנו רואים את שילהוב היצרים של מבקשי נפשנו. את הקריאות 'בדם ובאש את היהודים נגרש'. את החולצות עם הדפסי הרובים. את דגלי אש״ף בשער יפו בירושלים, בממילא בירושלים, במרכז לוד, בלב עכו. כולנו ראינו גם את תהלוכת הענק של הנכבה באוניברסיטת תל אביב, בלב תל אביב. ונערה אחת, צעירה, אמיצה, צריכה להיות אמיצה כדי להניף את דגל ישראל. היום צריך אומץ כדי להניף את דגל ישראל, זה מה שקורה עכשיו במדינת ישראל. זה מה שקורה היום במדינת ישראל. טירוף מערכות מוחלט.

"צבר האירועים המבישים הללו איננו מקרי, הוא נובע מהחולשה התהומית של ממשלת ההונאה והכניעה. האויבים שלנו פתאום אינם מפחדים, הם מרגישים את החולשה, את האפסות שלכם, ולא רק הם. כל אזרחי ישראל מרגישים את הרפיסות של הממשלה, את הרפיון שלה, את ההפקרות שלה.

"נפתלי בנט, אתה יכול להמשיך לשוחח עם ראש הממשלה הרזרבי, אבל כשאתה הקמת את ממשלת ההונאה שלך, שתיזכר ולא לטובה, אתה אמרת: 'אנחנו עושים פה ניסוי'. אז אני אומר לך נפתלי - חיים של מדינה הם לא ניסוי, חיים של אנשים הם לא ניסוי. כולם יודעים שהניסוי הזה לא הצליח, שהוא נכשל כישלון מוחלט. אתם מהמרים על החיים של כולנו וכולנו משלמים את המחיר. וכמו מהמרים אובססיביים אתם לא יודעים מתי להפסיק. בנט, כל אלה שמסביבך רואים זאת. הם קופצים מסיפון הטיטאניק, או נדחפים מהסיפון.

"מי ששולט שליטה מוחלטת בממשלה הזאת היא מועצת השורא. כבר הספקתם להבטיח לרע״מ 50 מיליארד שקל אבל התיאבון שלה לא פוסק. הם רוצים עוד ומקבלים עוד. רע״מ דרשה הרחבה דרמטית של הבנייה הבלתי חוקית בנגב וקיבלה. מה עוד הם קיבלו מכם? אי-אפשר לדעת כי אין לכם שום קווים אדומים. כשברע״מ אומרים להרים ידיים, אתם מרימים ידיים. כשברע״מ אומרים להרים ידיים אתם מרימים ידיים בהר-הבית, ומרימים ידיים גם מול הטרור ומרימים ידיים גם על שוטרים. ושוב, בנט, זה בדיוק ההפך ממה שהבטחת לפני שנתיים כשאמרת: 'אני קובע, ממשלה ישראלית שתלויה בקולות המפלגה הערבית המשותפת מסכנת באופן ממשי ומיידי את חיי אזרחי ישראל וחיילי צה״ל. שנאת נתניהו העבירה אותם על דעתם'.

"בנט, פילסת את דרכך לכיסא ראש הממשלה בהונאה שלא הייתה כדוגמתה בשום דמוקרטיה. איש לא מאמין למילה אחת שאתה אומר. הבאת 4,300 מתים כשיש חיסונים. אתה מדבר על כלכלה? יש אינפלציה מטורפת, זינוק של מחירים בשנה אחת. 50 מיליארד שקל הבאתם למנסור עבאס, 50 מיליון שקל למעון הפרטי שלך ברעננה - את האזרחים שכחת.

"דווקא את מי שנותרו נאמנים להבטחות שלכם לבוחרי הימין, דווקא אותם אתם מכנים 'פורשים'. אל מול המציאות השקרית שאתם מנסים להנדס, צריך להצדיע למי שאתם מכנים שלא בצדק כ'פורשים'. להצדיע לעמיחי שיקלי, להצדיע לעידית סילמן. בנט שאל אותה היום אם היא לא מובכת? אתה, בנט, אתה לא מובך? אתה לא יכול לצאת החוצה לרחוב כי כולם רואים את הבושה בממשלת ההונאה שהקמת.

"ממשלת החולשה וההונאה סיימה את דרכה. ממשלה שתלויה במי ששוללים את קיום מדינת היהודים, ממשלה כזאת לא תשרוד אנחנו צריכים ממשלה לאומית חזקה ויציבה שתחזיר את השקט והביטחון לאזרחינו", דברי יו"ר הליכוד.

60 חברי כנסת תמכו בהודעת ראש הממשלה לעומת 59 שהתנגדו ולפיכך עמדת ראש הממשלה התקבלה.

תאריך:  16/05/2022   |   עודכן:  16/05/2022
עידן יוסף
+אושרו הגדלת מענק העבודה ונקודות זיכוי ממס להורי ילדים בני 12-6
07:32 17/05/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
התוספת נוגעת ל-610 אלף הורים עובדים, בהיקף של 2.1 מיליארד שקל  ▪  שווי כל נקודת זיכוי הוא 2,796 שקל בחישוב שנתי
מליאת הכנסת [צילום: דני שם-טוב/דוברות הכנסת]
+הקואליציה פתחה בהליכים להדחת סילמן מהוועדות
07:19 17/05/22  |  עידן יוסף
במהלך הלילה: הקואליציה הדיחה את ח"כ עידית סילמן (ימינה) מוועדת הכנסת. מי שתתפוס את מקומה היא ח"כ שירלי פינטו, שגם מונתה לחברה בוועדת הבריאות - איתות נוסף לסילמן שאם לא תיישר קו, היא עשויה לאבד את ראשות הוועדה. מקורבי סילמן אומרים כי היא תגיע לישיבת הסיעה בשבוע הבא.
+תוארך התקופה להגשת תביעה על פגיעה בחושף-שחיתות
07:16 17/05/22  |  עידן יוסף
מליאת הכנסת אישרה בקריאה שנייה ושלישית את הצעת חוק הגנה על עובדים (חשיפת עבירות ופגיעה בטוהר המידות או במינהל התקין) תיקון מס' 4, התשפ"ב-2022 של ח"כ נירה שפק.

תוארך את תקופת ההתיישנות לעניין תביעה לפי חוק הגנה על עובדים (חשיפת עבירות ופגיעה בטוהר המידות או במינהל התקין) מ-12 חודשים ל-3 שנים מבלי להחשיב בפרק זמן זה את התקופה שבין מועד הגשת תלונה לנציב תלונות הציבור בשל חשיפת שחיתות ועד לסיום בירורה, ובלבד שלא תעלה על שנתיים.

בנוסף, ייקבע כי היפוך נטל ההוכחה בתביעה מכוח החוק יתאפשר גם אם עברו שנתיים ממועד התלונה על-ידי העובד ועד למועד הפגיעה בו על-ידי המעסיק, וזאת במקום שנה, כפי שקובע החוק היום.
+בקריאה ראשונה: פרטי הנוסעים יועברו לפני הגעת כלי ההסעה לשערי הכניסה לארץ
07:11 17/05/22  |  עידן יוסף
מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת חוק הכניסה לישראל (תיקון מס' 34) התשפ"ב-2022. 55 חברי כנסת תמכו בהצעה ו-50 התנגדו. מוצע בה לקבוע כי אחראי על כלי הסעה, העתיד להגיע לישראל או לצאת ממנה, יעביר לרשות האוכלוסין וההגירה את הפרטים המופיעים במסמכי הנסיעה של האנשים העומדים להגיע לישראל או לצאת ממנה על אותו כלי הסעה, את מועד הגעתו לישראל, נקודת מוצאו או מועד יציאתו מישראל ויעדו.

אם יימצא בבדיקות המקדימות כי אדם מורשה להיכנס לישראל או לצאת ממנה, רשאי קצין ביקורת הגבולות להעביר הודעה על כך לאחראי על כלי ההסעה, ובהינתן לו הודעה כאמור, יהיה עליו להימנע מלהובילו לישראל או ממנה, לפי העניין.

+בקריאה ראשונה: הוראת שעה המרחיבה את פעילות בתיהמ"ש הקהילתיים
07:08 17/05/22  |  עידן יוסף
מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת חוק סדר הדין הפלילי (תיקון מס' 91 והוראת שעה) (בתי משפט קהילתיים), התשפ"ב-2021. 53 חברי כנסת תמכו בהצעה, ו-48 התנגדו.

מוצע בה לעגן בחוק בהוראת שעה את סמכותם של בתי המשפט הקהילתיים בישראל ולקבוע בין היתר הוראות להעברת עניינו של נאשם לדיון בבית משפט קהילתי, הוראות לעניין אופן ניהול ההליך בבית המשפט הקהילתי והוראות לעניין העברת עניינו של נאשם מבית המשפט הקהילתי לדיון בבית משפט שלום.
+בקריאה ראשונה: סמכות האפוטרופוס הכללי להשבת נכסים ליורשים של נספי שואה תוארך ב-5 שנים
07:06 17/05/22  |  עידן יוסף
מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת חוק נכסים של נספי השואה (השבה ליורשים והקדשה למטרות סיוע והנצחה) (תיקון מס' 5) (הארכת תקופת הביניים והחלת הוראות נוספות), התשפ"ב-2022.

מוצע לבה עדכן את פרק הזמן שניתן לאפוטרופוס הכללי לקיים את תכלית החקיקה ולסיים את הטיפול בהליכי איתור יורשים והשבת נכסים ליורשים של נספי השואה הנמצאים בישראל, באמצעות הארכת תקופת הביניים שניתנה לו לעשות כן בחמש שנים נוספות.
+הליכוד רומז לאפשרות שיתמוך בהצעת חוק ממדים ללימודים
20:18 16/05/22  |  עידן יוסף
סיעת הליכוד החליטה להתנגד לכל הצעות החוק הממשלתיות. אם הצעת החוק ממדים ללימודים תידון במליאה, הסיעה תקיים דיון מיוחד בהצעת חוק זו לפני ההצבעה. בהודעת הסיעה נאמר: "הליכוד לא ישתף פעולה עם ממשלה רעה ומסוכנת למדינת ישראל. ממשלה שאין לה רוב בכנסת ואין לה רוב בעם. נחליף אותה ונתקן".
+דרעי: בממשלה שנקים לא נשאיר שום דבר מהרפורמות ההרסניות בנושא יהדות
17:50 16/05/22  |  עידן יוסף
יו״ר ש״ס אריה דרעי בישיבת הסיעה: ״אנו עושים הכל להפיל את הממשלה הזו, ומודיעים שבממשלה שנקים לא נשאיר שום דבר מהרפורמות ההרסניות בנושא יהדות, בייחוד בנושא הכשרות.

אני מזכיר שיש מכתב של שלוש מועצות התורה האוסר על רבנים לפרוץ גדר ולהעניק כשרות שלא בעירם. לכן, כל מי שחושב לעשות כך שידע שאנחנו נבטל הכל. זו התחייבות״.
+בנט הוציא את סילמן מישיבת הסיעה
17:35 16/05/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
הח"כית המורדת מימינה לא הסכימה להתחייב לתמוך במינוי כהנא לסגן השר לשירותי דת  ▪  ליברמן שובר ימינה ועוקץ את גנץ מימין, אך שר הביטחון קיבל גיבוי מלפיד  ▪  נתניהו תקף את הסיכום מול רע"ם, וכהנא אמר מנגד כי לא היה עושה מזה עניין
עידית סילמן, ניר אורבך [צילום: אוליביה פיטוסי/פלאש 90]
+ועדת הכלכלה אישרה תיקונים שיאפשרו ביטול חובת הבדיקות לפני עלייה לטיסה
13:38 16/05/22  |  מירב ארד
ועדת הכלכלה של הכנסת, בראשות ח"כ מיכאל ביטון, אישרה היום את התיקונים שאישרה הממשלה לתקנות הקורונה, העוסקות בהגבלות על הפעלת שדות תעופה, טיסות והפלגות נופש. על רקע הפקיעה, הצפויה ב-21 במאי, של תקנות חובת הבדיקה אישרה היום הוועדה התאמות בתקנות האמורות, וכן אושר לבטל את התקנות העוסקות בחיטוי וניקוי מטוסים וכן לבטל את החובה לרווח בין הנוסעים. התקנות יכנסו לתוקף ב-21 במאי, במועד פקיעת תקנות חובת ביצוע בדיקה, והן תהיינה בתוקף עד 2 ביוני השנה.
+שכר היועצים הפרלמנטריים יעלה ב-16%
12:33 16/05/22  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
הפעימה הראשונה תהיה בשכר מאי 2022 והפעימה השנייה תשולם בחודש ינואר 2023  ▪  תוכר בהסמכה לרבנות או ביועץ שלמד בישיבה גבוהה או בכולל במשך שש שנים לאחר גיל 18, בדומה לבעל תואר אקדמי
יו"ר ועדת הכנסת, מנכ"ל הכנסת, נציג ההסתדרות והיועצים שהופיעו בדיון [צילום: דוברות הכנסת]
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אבי דיכטר / Avi Dicter   אביגדור מעוז   אביר קארה / Abir  kara   אבתיסאם   מראענה / Ibtisam Mara'ana   אוסאמה סעדי / Osama Saadi   אופיר אקוניס / Ofir Akunis   אופיר כץ / Ofir  Katz   אורי מקלב / Uri Maklev   אוריאל מנחם בוסו / Uriel Busso   אורית פרקש-הכהן / Orit Farkash-Hcohen   אורית מלכה סטרוק / Orit Malka Struk   אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis   איימן עודה / Eiman Ode   אימאן ח'טיב יאסין / Iman  Khatib Yassin   איתמר בן-גביר / Itamar  Ben Gvir   איתן גינזבורג / Eitan  Ginzburg   אלון טל / Alon  Tal   אלון שוסטר / Schuster Alon   אלי כהן / Eli Cohen   אלינה ברדץ' יאלוב / Elina Bardach Yalov   אמילי חיה מואטי / Emilie Haya Moatti   אמיר אוחנה / Amir Ohana   אפרת רייטן מרום / Rayten Marom Efrat   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   בועז טופורובסקי / Boaz  Toporovsky   בני גנץ / Benny  Gantz   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   גבי לסקי / Gaby  Lasky   גדי דסטה יברקן / Gadi Desta  Yivarken   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלית דיסטל אטבריאן / Galit  Distal Atbaryan   גלעד קריב / Gilad Kariv   דוד אמסלם / David Amsalem   דוד  ביטן / David Bitan   ווליד טאהא / Waleed Taha   ולדימיר בליאק / Vladimir Beliak   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   זאב בנימין בגין / Ze'ev Binyamin Begin   חיים ביטון / Haim Biton   חיים כץ / Haim Katz   יאיר גולן / Yair Golan   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יואב בן צור / Yoav Ben Tzur   יואב גלנט / Yoav Galant   יואב סגלוביץ' / Yoav Segalovich   יואב קיש / Yoav Kish   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יום טוב חי כלפון / Yomtob Kalfon   יוסף שיין / Shain Yossi   יוראי להב הרצנו / Yorai  Lahav-Hertzano   יסמין פרידמן / Yasmin Fridman   יעקב ליצמן / Yaakov Litzman   יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton   יריב לוין / Yariv Levin   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל כץ / Israel  Katz   לימור מגן תלם / Limor Magen Telem   מאזן גנאים / Mazen  Ghanem   מאי גולן / May  Golan   מאיר יצחק-הלוי / Meir Itzhak Halevy   מאיר כהן / Meir  Cohen   מאיר פרוש / Meir Porush   מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli   מיכאל מרדכי ביטון / Michael Mordechai Biton   מיכאל מרדכי ביטון / Michael  Biton   מיכל מרים וולדיגר / Michal Miriam  Woldiger   מירב בן ארי / Merav Ben Ari   מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari   מירב כהן / Meirav  Cohen   מירי  רגב / Miri Regev   מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar   ממשלת ישראל / Israel Government   מרב מיכאלי / Merav  Michaeli   משה ארבל / Moshe Arbel   משה גפני / Moshe Gafni   משה (מוסי) רז / Mossi Raz   מתן כהנא / Matan  Kahana   ניצן הורוביץ / Nitzan Horovitz   ניר אורבך / Nir  Orbach   נירה שפק / Nira  Shpak   נפתלי בנט / Naftali  Bennett   סימון דוידסון / Simon Davidson   סלאלחה עלי / Salalha Ali   סמי אבו-שחאדה / Sami  Abu Shehadeh   סעיד  אלחרומי / Said Elharumi   עודד פורר / Oded Forer   עודה איימן / Ayman  Odeh   עופר כסיף / Ofer  Cassif   עידית סילמן / Idit  Silman   עמיחי שיקלי / Amichai Chikli   פטין מולא / Patin  Mula   צחי הנגבי / Tzachi  Hanegbi   קארין אלהרר / Karin  Elharar   רון כץ / Ron Katz   רות וסרמן לנדה / Ruth Wasserman Lande   רם בן ברק / Ram  Ben Barak   שלמה קרעי / Shlomo  Karhi   שמחה רוטמן / Simcha  Rothman   שרן השכל / Sharren Haskel 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
נתניהו: האויבים שלנו פתאום אינם מפחדים; בנט: לא יודע אם עבאס יצליח - ימים יגידו
תגובות  [ 1 ] מוצגות   [ 1 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
מזכיר נשכחות
17/05/22 00:07
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  כנסת 24
עימות בישיבת סיעת ימינה הסתיים (יום ב', 16.5.22) בהוצאתה מחדר הדיונים של ח"כ עידית סילמן בידי יו"ר ימינה, ראש הממשלה נפתלי בנט. העימות פרץ כאשר חברי הסיעה דנו על הצבעה בעד מינויו מחדש של ח"כ מתן כהנא לתפקיד סגן השר לשירותי דת, לאחר שהתפטר מתפקיד השר בסוף השבוע. ח"כ סילמן סרבה להצביע בעד.
16/05/2022  |  עידן יוסף  |   חדשות
ועדת הכנסת אישרה (יום ב', 16.5.22) פה אחד את המלצת הוועדה הציבורית לקביעת שכר ותשלומים אחרים לחברי הכנסת, לשפר את שכרם של היועצים הפרלמנטריים.
16/05/2022  |  מירב ארד  |   חדשות
ועדת מיזמי תשתית לאומיים מיוחדים ושירותי דת יהודיים סיירה (יום א', 15.5.22) לאורך תוואי המטרו M2 בתל אביב. הביקור כלל מעבר בתחנת הרכבת הקלה בקו האדום ברחוב אלנבי.
15/05/2022  |  עידן יוסף  |   חדשות
יו"ר סיעת הציונות הדתית, ח"כ אורית סטרוק, פתחה (יום א', 15.5.22) לשכה פרלמנטרית בבית התקומה בחברון, במטרה למנוע את פינויו.
15/05/2022  |  עידן יוסף  |   חדשות
ועדת השרים לחקיקה אישרה (יום א', 15.5.22) שש הצעות חוק פרטיות של חברי כנסת של האופוזיציה - אחת בלבד של הקואליציה. הנדיבות נובעת כתוצאה מהמצב השברירי של הקואליציה, שמצד אחד זקוקה לכל אצבע ומצד שני חוששת להפסיד בהצבעות.
15/05/2022  |  עידן יוסף  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דרור אידר
דרור אידר
זה לא היה ביתן "פיצה ותאנים", זה ביתן של מדינה שנלחמת על הישרדותה, לזרוק את האתגר ככה, זה מעשה פחדני    מכיוון שכולם כועסים על ישראל ללא סיבה אמיתית, רק מתוך אנטישמיות, לתת את המתנה...
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
מאז אסון ה-7 באוקטובר 2023, ניכר כי המושג "הפקרה" נחרת בשיח הציבורי כתיאור מצב המייצג את אשר פקד אותנו ביום המר והנמהר ההוא - קלות הבלתי נסבלת של ייחוס אשמת "הפקרה" לממשלת ישראל
אלי אלון
אלי אלון
תלמה חתומה על שירים רבים שהפכו לקלסיקות בתרבות הישראלית ונמנית עם יוצרי פס הקול המוכר והאהוב על רבים מילדי ישראל בעבר ובהווה
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il