רשת
רמי לוי רשמה ברבעון הראשון של השנה רווח נקי בסך 68.3 מיליון שקל, ירידה של 16% לעומת הרבעון המקביל. הרשת מדווחת (31.5.23) על ירידה של 6% בהכנסות, אשר הסתכמו ב-1.76 מיליארד שקל. החברה הודיעה על חלוקת דידיבנד בסך 51 מיליון שקל.
רמי לוי שיווק השקמה - חברת-האם לעסקי הקמעונאות והשירותים של רמי לוי - מצויה בשליטתו של האחרון (40%) ונסחרת בשווי שוק של 2.97 מיליארד שקל. הדוח מוסר, כי בעוד מספר סניפיה נותר כשהיה - 53 בהפעלה ישירה - מספר עובדיה (לא כולל עובדי קבלן) ירד ב-6% ל-6,200, וההכנסות למ"ר נטו עלו ב-8.5% ל-15,550 שקל. חלקו של המותג הפרטי בכלל המכירות עלה ל-25.3%.
במגזר הקמעונאות נרשמה עלייה של 9% במכירות והן הגיעו ל-1.55 מיליארד שקל, בעיקר בזכות עלייה בפדיון בחנויות הרשת. לעומת זאת, המכירות ביתר מגזרי הקבוצה - כולל רשת קופיקס, שירותי הסלולר, רשת גוד פארם וסוכנות ביטוח - ירדו ב-52% ל-221 מיליון שקל. הרשת אומרת, כי אינה צופה השפעה מהותית של האינפלציה והריבית על תוצאותיה.