נא להכיר: מתיחת הפנים לכוכב הסגול של סלקום
4,000 עובדי סלקום בכל רחבי הארץ הגיעו הבוקר לעבודה ועל שולחנם זר פרחים סגול ומכתב אישי מהמנכ"ל, ד"ר יצחק פטרבורג.
הסיבה: מיצוב סלקום במסגרת שנת העשור, שנקבעה כ"שנת ההתחדשות". סלקום תחגוג בחודש הבא יום הולדת 10 להיווסדה, אז גם יחל מעבר החברה למשכנה החדש באזור התעשייה של נתניה.
סלקום הציגה היום לעובדים את הלוגו המעודכן של החברה, שילווה אותה החל מחגיגות העשור. הכוכב הסגול עבר מתיחת פנים קלה, בדומה למתיחות פנים שעוברים המותגים המובילים בעולם, על מנת לשמור על עדכניות, למקד ולבדל אותם מהמתחרים.
סלקום החליטה לשמור על הכוכב, לאחר שבמחקרי שוק בקרב הציבור הישראלי התברר שוב כי המותג סלקום נהנה מעוצמה גבוהה בקרב הציבור, ולמרות שהחברה היא בת 10 שנים בלבד, המותג סלקום תופס את המקום הראשון מבין המותגים הישראליים, כשהוא מזוהה מאוד עם חדשנות, ישראליות, הצלחה ועוצמה.
"סלקום עוברת תהליך מיצוב ומיתוג, בתוך הארגון וכלפי הלקוחות, שמטרתו לוודא שהיא תמיד מעודכנת, תמיד מעניקה את השרות הטוב ביותר ללקוח ותמיד מצויה צעד אחד לפני כולם".... "ראינו שאת הכוכב הסגול כולם מכירים ואוהבים, שהוא מסמל אותנו וששינויים קטנים, יעבירו את רוח ההתחדשות, מחד, וישמרו על הזהות שלנו, מאידך"...." בשבועות הקרובים ובמהלך כל שנת העשור תהפכו לשותפים מלאים בהובלת התהליך אשר יבוא לידי ביטוי בפעילות היומיומית שלנו בתוך החברה וכלפי הלקוח.
תהליך אשר עוצמתו בשינוי הפנימי שלנו". כתב נשיא ומנכ"ל סלקום ד"ר יצחק פטרבוג לעובדים.
דוד לרון, מנהל חטיבת הלקוחות בסלקום: "סלקום נמצאת מזה מספר חודשים בפעילות אינטנסיבית בכל אגפי החברה כאשר עיקר הדגש הוא הקשר עם הלקוח על כל היבטיו. במסגרת פעילות זו עלה , כי לוגו "הכוכב הסגול" הוא בעל עוצמה רבה בקרב לקוחותינו וכי יש צורך בהתאמתו בלבד, כנהוג בחברות רבות בעולם הרוצות להמשיך ולהישאר מובילות בתחומן. מדובר בשינוי גרפי מינורי שבא לסמל גם את המעבר לשלב הבא של חיי החברה".
קבוצות מיקוד של לקוחות סלקום, להן הוצגה הגירסה העדכנית של הכוכב, אמרו עליו: "שהוא עומד יציב על שתי רגליו כסמל להיותה של סלקום כאן כדי לנצח, הקצוות המעוגלים שלו משדרים חום ידידותיות ואנושיות והוא מבטא את התחדשות החברה....שהוא צעיר, שאפתן דינמי ומצליחן....שהוא חדשני ומשדר שמחת חיים".
עיצוב הלוגו: ברוך נאה.