|   15:07:40
פובליציסט   |   תגובות
  |    |  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
טיפול בתא לחץ: להתחזק בנשימה
קבוצת ירדן
תכשיטים לקחת לחופשה בחו״ל בחג הפסח

דן מרגלית - למי הוא נאמן?

העיתונאי דן מרגלית מסנגר בצורה בולשביקית עד דתית על מערכת המשפט. הסתנוורותו ממערכת המשפט מתעלמת מכל החולאים של מערכת זו. לדידו, "העליונים ובני האור" צחים כשלג. החלטתי לכתוב לו מכתב
11/10/2011  |     |   מאמרים   |   תגובות
דן מרגלית. מסנגר בצורה עיוורת על מערכת המשפט הישראלית [צילום: יותם פרום]

   רשימות קודמות
  השב"כ, תג מחיר, קו 300 ומועצת הגטו של ישראל
  על בידוד מדיני, שקרי התקשורת ומוחמד בסיוני
  שמעון פרנס - היחצ"ן היהודי של דאלארס
  הבולשביזם הישראלי ממשיך לחגוג
  בולשביזם ישראלי

שלום דן,

כותב לך אזרח מן השורה, אזרח שאכפת לו ממה שקורה במדינה, בכל המובנים. מדוע אני פונה אליך? ובכן, לאחר שקראתי את ספרך "התפכחות" ולאחר שראיתי שאכן התפכחת חלקית מאי אלו אשליות וסמי-שלום מצד חבורת אוסלו, אני רוצה להגיד לך כי כאדם שבדרך-כלל קורא את טוריך אני לא מצליח להבין אותך! מדוע אתה מסנגר בצורה כה עיוורת על מערכת המשפט?

האם כל ביקורת על ה"נאורים" היא בגדר "מלחמה בשלטון החוק"? האם תצדיק כך גם את אותם "נאורים" מהאקדמיה אשר מגיבים על כל ביקורת מצד תנועת "אם תרצו" ואחרים - בקריאות ההבל על "מקארתיזם ופשיזם"? האם אינך מודע לפוליטיזציה הקיימת בבתי המשפט? האם אינך רואה את כל אותן תוכניות לימוד ומלגות מטעם הקרן החדשה לישראל (קרן להחרבת ישראל!) הניתנות לכל אותם שופטים לעתיד הלומדים על-פי תוכניות הקרן?

האם לאור פוליטיזציית היתר הקיימת באליטה המשפטית (עתירות מצד הימין נדחות - עתירות מצד הערבים והשמאל מתקבלות. בדוק סטטיסטית) לא ראוי היה כי תהיה שקיפות בבחירתם של שופטי העליון? מדוע יש שקיפות בכל המוסדות ובכל הדרגים, ורק ה"נאורים" הם "מורמים מעם" הפועלים כמעין אחוזה ומונרכיה פרטית העוברת בירושה?

העם הצביע ימין - האם לא ראוי כי גם לרצון העם יהיה ייצוג הוגן בבית המשפט העליון? האם העובדה כי "חבר ממנה חבר" וזאת לא על-פי כישורים אלא על-פי דעותיו הפוליטיות ה"נכונות" היא הליך תקין? האם השיטה הקיימת המבקשת לשמר את אחיזתו של השמאל בכל אותם מוקדי כוח (בתי משפט, אקדמיה, תקשורת, עולם עסקי, צה"ל וכולי) אינה דווקא זו הפוגעת בדמוקרטיה האמורה לייצג את העם ולא את המיעוט הרודני - כקיים במדינת ישראל? הייתכן מצב כה אבסורדי?

שווה בנפשך כי חברי הכנסת היו בוחרים ח"כים אחרים? שכחת מה עשו ליעקב נאמן? שכחת מה עשו לרפול? שכחת כיצד חפרו בארכיונים וחיפשו "מתחת לבלטות" חומרים נגד השופט דרורי (האברך והקופאית), וזאת כדי שחלילה לא ימונה "הנטע הזר והמוזר" לשופט בבית המשפט העליון? שכחת כיצד לחמו ברפורמות של פרידמן? שכחת כיצד מנעו את המינוי של סולברג (המתנחל הדתי) ליועץ המשפטי לממשלה? וזאת בתירוץ המוזר על "חוסר התאמה"? שכחת כיצד אותם "נאורים" נלחמים בכל מי שמנסה לבצע רפורמות? רפורמות שכתוצאה מהן יקטן עודף הכוח של ה"נאורים בעיני עצמם" שאיש לא בחר בהם?

מאידך-גיסא, את ה"עסקות המסריחות" הם יודעים לסגור בחדרי חדרים (ביניש ובעלה יחזקאל - בעזרתו של פוגלמן שקודם על כך... דנציגר ולחיאני, תאודור אור וההעסקה של אשתו של אחד המועמדים למשרת יועץ משפטי, האזנות הסתר הלא חוקיות של עדנה ארבל וניצב מזרחי לליברמן... ועוד כהנה וכהנה דוגמאות להתנהלות המאפיינת "אנשי אור" ו"בני אור" - (מונח בולשביקי טיפוסי)). עודף הכוח שאותם "נאורים", גודעי-ידיים ואנשי "הכל שפיט", אוחזים בידיהם, כוח אותו הם מסרבים לתת כמקובל לרשות הנבחרת והמבצעת - הוא הוא הבולשביזם הקלאסי בהתגלמותו!

כל אלה המגנים עליהם - אישים כאהוד ברק (עמותות), יעקב (תפרו לי תיק) נאמן - עושים זאת עקב חששם כי עקב "חוסר נאמנותם" למערכת, היא, המערכת ה"נאורה", עוד עלולה לבוא עימם חשבון בבוא היום.

כאשר אתה מזכיר את מנחם בגין, בני בגין, מיקי איתן, דן מרידור, רובי ריבלין, גדעון סער (פיטר את המדען הראשי גבי אביטל עקב לחץ ה"נאורים הליברליים, חסידי חופש הביטוי") אתה בעצם חוטא למטרה! כל אותם ח"כים הם אנשים שהם או נאיביים להחריד (קשה להאמין) או פחדנים (סביר יותר), או שפשוט המדובר בחבורה של חסרי אופי הפוחדים לשלוט באמת, וזאת כפי שהציבור מצפה מהליכוד לשלוט מאז שנת 77'!

והנה ברגע שקמו להן מספר הצעות חוק אשר מזוהות עם הימין, קמים ומזדעקים להם כל יפי-הנפש מהשמאל המייצגים את האליטות המפא"יניקיות הישנות, וזועקים להם "פשיזם", "מקארתיזם", "סתימת פיות" וכיו"ב. והרי המדובר בקנס בלבד (אפילו הליך פלילי אין כאן). כל מדינה נורמלית מגנה על ביטחונה וריבונותה כנגד אלה הרוצים לפגוע בה! שווה בנפשך כי קבוצה המזוהה עם אל-קאעידה תקום בארה"ב ותאמר כי יש להחרים את המוצרים במדינת טקסס בארה"ב, היות ששם כמות ה"רפובליקנים שונאי המוסלמים" גדולה מאוד. האם ארה"ב תאפשר זאת?

ובכלל, כיצד אתה מצפה שיעשו הסברה למדינת ישראל כאשר ביד אחת אנחנו מגנים את המחרימים ומצד שני אנחנו במו ידינו מאפשרים להם יחד עם כל שאר שונאי ישראל להחרים אותנו במסגרת מסע הדה-לגיטימציה נגד מדינת ישראל? מעמדנו בעולם ישתפר דווקא כאשר נזקוף את קומתנו ונתנהל על-פי "יהדות השרירים" ולא על-פי מנטליות של "יהודי מה יפית"!

ועוד דבר - היכן היו כל אותם יללנים בזמן שאריאל שרון המושחת (כדי לקבל את איתרוג התקשורת, וכדי לסכל את חקירותיו) רמס ברגל גסה את הדמוקרטיה, צפצף על משאל מתפקדי הליכוד, גנב מנדטים, הקים את מפלגת המושחתים קדימה, ואחר-כך עוד החריב את גוש קטיף? היכן נזעקו כל אותם "חרדים לדמוקרטיה" כאשר פגעו אז בזכויות האדם של "האחים הכתומים", הרסו את בתיהם, הרסו את מפעל החיים שלהם (חקלאות וכולי), גירשו אותם מבתיהם, ביצעו בהם טרנספר, הוציאו את מתיהם מהקברים וכולי וכולי? היכן היו כל היללנים כאשר על-מנת להעביר הסכם שנוי במחלוקת שיחדו ח"כ במיצובישי? והנה מה כל אלה לעומת קנס למחרימים??? מה כל אלה לעומת שקיפות ואיזון בהליכים המתנהלים בוועדות למינוי שופטים? זו צביעות, התחסדות וגלגול עיניים!

האבסורד הגיע לרמות כאלו עד שאפילו הצעת חוק שיזם ח"כ אלכס מילר (ישראל ביתנו), המחייבת לנגן את המנון התקווה באוניברסיטאות, הפכה בעיני ה"נאורים" להצעת חוק "גזענית ופשיסטית". וכי "למה למדינת ישראל לנגן את ההמנון הלאומי ובכך להכעיס את הערבים?".

אותם "נאורים", אותם "אנשי אוסלו" גרמו להיחלשותה של מדינת ישראל ולהפיכתה ממדינה חזקה עם הניצחון הגדול של ששת הימים, מדינה שהעולם (כולל העולם הערבי) רוחש לה כבוד והערכה - למדינה הנוהגת ומתנהלת כאסקופה נדרסת ונרמסת אשר רק מתנצלת ומגמגמת על עצם זכותה להתקיים, ועל-ידי כך רק מזמינה עליה לחצים רבים יותר.

לאותם "נאורים" מפריעה מאוד העובדה כי ממשלה נבחרת מנסה לזקוף את קומתה של המדינה, מפריע להם כי הממשלה מנסה להחזיר את המדינה להיות מדינה עצמאית ונורמלית, בטוחה וגאה בעצמה - וכל זאת בניגוד לרצון ה"נאורים" הרוצים להשאירה כמדינה תלותית, מגמגמת ומבוהלת כמיטב המסורת של יהודי הגלות. בקצב הזה יטענו ה"נאורים" עוד מעט כי גם הכרזת העצמאות של דוד בן-גוריון הייתה "אקט פשיסטי, פרובוקטיבי, גזעני וחד-צדדי אשר לא היה במקומו ונועד לפגוע בערביי הארץ". מה לא יעשו ה"נאורים" של השמאל המטורף על-מנת להפוך את מדינת ישראל ממדינת מקלט לעם היהודי למדינת כל אזרחי, פליטי ומסתנני העולם כולו.

פסק הדין הנוכחי (אחחח, איזה טיימינג) הגורס כי המחבל מוסטפא דיראני רשאי לתבוע את מדינת ישראל, אכן "הוסיף הרבה אמון" בבג"צ. פלא שהתקשורת הישראלית מתעלמת מכך? מסתבר כי אפילו בקרב התקשורת השמאלנית יש גבול לסינגור על בג"צ.

תהיה בריא. ובתקווה כי תוציא את "התפכחות 2" בה תתפכח גם מ"שלטון הצחוק" ומהפוליטביורו של בג"צ.

תאריך:  11/10/2011   |   עודכן:  12/10/2011
אריה פרי
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
דן מרגלית - למי הוא נאמן?
תגובות  [ 18 ] מוצגות   [ 18 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
בן תורה
12/10/11 14:50
 
פנחס
12/10/11 20:19
 
ביבי הסמרטוט
12/10/11 22:18
 
רחב הידועה מיריחו
12/10/11 22:21
2
סדום ועמורה
12/10/11 17:58
3
יוסי מ
12/10/11 18:19
4
הגדולה שלו
12/10/11 18:26
 
אליהו חיים
13/10/11 09:22
5
יש לך טעות גדולה.
12/10/11 18:32
6
גילוי נאות
12/10/11 18:41
7
מיכל מירושלים
12/10/11 22:01
8
א. אגדתי
12/10/11 22:04
9
נחום שחף
12/10/11 22:56
10
מב"י
12/10/11 23:32
 
יוא"ב
13/10/11 09:11
11
איש עצוב
12/10/11 23:57
12
מאנטש
13/10/11 00:09
13
ע"ש
13/10/11 08:52
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ב-6 באוגוסט 2010 התפרסם ברעש גדול מסמך גלנט. בתום חקירת משטרה קצרה התברר כי המסמך מזויף. הוא פוברק כדי לייצר מצג-שווא ולהכפיש את מי שהיה אז מועמד לתפקיד הרמטכ"ל האלוף יואב גלנט. "היצירה" בת 19 הסעיפים נתפרה בתפרים גסים. העיתונאי שפירסם זאת חשף תשעה סעיפים בלבד, מה שלא הפריע לו לשמוע באחד השידורים שהמסמך פורסם במלואו ולא להסתייג. הפרשה הייתה מניפולציה שנועדה להביא להארכת כהונתו של גבי אשכנזי ובאותה העת לפסילתו של יואב גלנט. צריך לזכור: לא מדובר בעיתונאי טירון שיושב בבית-קפה, מקבל מעטפה ורץ לטלוויזיה. מי שנפל בפח הוא עיתונאי ותיק מנוסה. לכן לא נמתחה אז ביקורת יוצאת-דופן. מה עוד שהעיתונות ממעטת לבקר קולגות מקושרים שעובדים בכלי תקשורת חזקים. היחיד שאזר אומץ היה ראודור בנזימן שהעז לכתוב במילים מפורשות: "פרסום מסמך גלנט הוא הפלופ העיתונאי של השנה".
11/10/2011  |  אילה חסון-נשר  |   מאמרים
נכון לשעת כתיבת שורות אלה, לא ברור מי בדיוק ריסס ומתי את כתובות הנאצה על הקברים בבית הקברות המוסלמי ביפו. לכאורה, זה נראה כמו פרובוקציה, או, לחלופין, מטורלל כלשהו שעשה מעשה נקלה. הרי הרעיון שלפני צום יום הכיפורים, יבואו אנשי ימין לבית קברות מוסלמי כדי לחללו, נראה אפעס בדיוני משהו. גם להם יש, ככל הידוע, משפחות לסעוד עמן סעודה מפסקת. גם בן-גביר ומרזל פורשים מהפוליטיקה לטובת הארוחה שלפני הצום. אבל נניח שמדובר באנשי ימין, ולא באנשים מהסוג שארגן את טקס ארגון אי"ל לפני רצח רבין והכניס להפגנה את צילום ראש הממשלה במדי אס-אס. בואו ניתן קרדיט חד-פעמי לשמאל ונקבל את ההנחה שבאמת ובתמים נעשה מעשה המכוון לפגוע ברגשות מוסלמים. אם כך, מה בער להם בעצמות לשעוט דקה אחרי צאת יום הכיפורים ולארגן הפגנה ביפו, ללבות את היצרים ולהביא גם להשלכת בקבוק תבערה ערבי על בית-כנסת? אי-אפשר היה לפעול להרגעת הרוחות ברוח יום כיפור, ולא לשלהובן?
11/10/2011  |  דוד מרחב  |   מאמרים
לפני ימים אחדים הצליח אחד מידידיי להעלות לי את לחץ הדם. האיש, פרופסור באוניברסיטת תל אביב, חוקר מוערך באחד ממקצועות היהדות, בן-בית בכל מכמני היהדות, כתב לי מייל של ערב יום הדין, וזה לשונו:
11/10/2011  |  מנחם רהט  |   מאמרים
לא ברור מי הוא בית המשפט המוסמך לדון בכתב האישום החמור שצריכים להגיש אזרחי ישראל נגד 120 חברי-הכנסת. אחרי החגים, מסתיים החופש הגדול של 120 הבטלנים והם חוזרים לעבודה. טוב, לא צריך להגזים. ה"עבודה", של 120 הבטלנים, היא המשרה הנחשקת במדינה. שלושה ימי עבודה בשבוע, שמונה חודשים בשנה. טוב, לא צריך להגזים. "שלושה ימי עבודה בשבוע", זה לא "שלושה" ולא "ימים", כמו אצל בני-אדם רגילים, אזרחי ישראל הנאנקים לפרנסתם, במשרה מלאה פלוס שעות נוספות, ולפעמים שתיים. מתמרנים בין מטפלות והקפצות לחוגים ומתחננים לבוס לצאת חמש דקות קודם הביתה, כי הילד "בלי סידור". 120 הבטלנים, "עובדים" שני חצאי ימים בקושי, שמתחילים על-פי תקנון הכנסת ב"ארבע אחר-הצהרים", ועוד יום מקוצר שמתחיל ב-11:00 בבוקר. פעמיים בשנה יש ל-120 הבטלנים חופש בן חודשיים, ובסך-הכל, ארבעה חודשי בטן-גב, במשכורת מלאה.
11/10/2011  |  אלדד יניב  |   מאמרים
"העולם שייך לצעירים", קבעה לפני כמה עשורים סיסמת פרסומת של אחת מרשתות האופנה. מנתחים פלסטיים עושים הון מכך שאנשים רוצים להיראות צעירים. כאשר אומרים למישהו שהוא נראה צעיר מגילו, זוהי המחמאה האולטימטיבית. אבל כאשר נותנים לצעירים לעשות מלאכה המיועדת למבוגרים, התוצאה בדרך כלל תהיה הרסנית.
11/10/2011  |  איתמר לוין  |   מאמרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אלי אלון
אלי אלון
תלמה חתומה על שירים רבים שהפכו לקלסיקות בתרבות הישראלית ונמנית עם יוצרי פס הקול המוכר והאהוב על רבים מילדי ישראל בעבר ובהווה
רפי לאופרט
רפי לאופרט
התהפוכות הפוליטיות והדמוגרפיות השליליות בארה"ב משתקפות יותר ויותר בהתנהלות ממשל ביידן במשבר האזורי הנוכחי    השילוב האפרו-אמריקני-מוסלמי והאנטישמי מעמיק את אחיזתו והשתלטותו
דן מרגלית
דן מרגלית
רק הפרופסור גרשום שלום - מי שהביא לידיעת העולם את תורת הקבלה הנשכחת ועמד על מעשיו של נביא השקר שבתי צבי - הטיח בחילונים ובחרדים בארצם של יוהאן וולפגנג גתה ולודוויג בטהובן כי אין דב...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il