היום יושק המגזין העיברי הראשון בנושא טרנדים בעולם ההנעלה. סנדרה רינגלר, הידועה בכינויה "הסטייליסטית של המדינה", מהפיגורות הבולטות בעולם האופנה הישראלי, אשר נבחרה לאחרונה לשמש כפרזנטורית של רשת נעלי "קליגולה" היא אשר ערכה את המגזין תחת הכותר "המכורות לנעליים".
המגזין מכיל מגוון כתבות אופנה וביניהן כמובן מדריך טרנדים בתחום ההנעלה לעונת החורף הקרובה, כתבה הסוקרת את ארון הנעליים של סלבריטאיות מובילות, מדור בישול של השף שגב משה, מדור סטיילינג המציג את מראות החורף של מעצבות ישראליות מובילות, מדור טיפים לנעליים לנסיעות לחו"ל, מדור אסטרולוגיה של פינצ'י גבריאל ועוד.
המגזין החדש בו הושקעו כ-250,000$ יופץ בכחצי מיליון עותקים באמצעות אינסרטים בעיתונים היומיים ובמגזינים המובילים בישראל, באמצעות מחלקת הבוטיק של משרד הפרסום מק'אן אריקסון.
גרשון ברושי, מנכ"ל ובעלי "קליגולה": "קליגולה חיפשה מדיה לא שגרתית, אשר תחליף את הפרסומים הנהוגים בענף האופנה - מגזין בעל תוכן מעולם הנעליים הנו פריצת דרך בתחום הפרסום ובתחום האופנה כאחד. המגזין אשר פונה לקהל נשים רחב מציג את כל החידושים בענף ובתוכו מסתתרות המודעות של "קליגולה" לעונת החורף".
"קליגולה" הינה רשת אופנת נעלי נשים כחול לבן. החברה בבעלות גרשון ברושי, הוקמה בשנת 1980 כחברה יצרנית ובשנת 1993 נכנסה לתחום הקמעונאי. כיום מחזיקה החברה במפעל לייצור נעלי נשים הממוקם בתל אביב ומעסיק למעלה מ-150 עובדים ישראלים ו-14 סניפי רשת ברחבי הארץ. בנוסף, משווקת החברה את נעליה לכ-50 נקודות מכירה נוספות ברחבי הארץ. לאחרונה העבירה "קליגולה" את תקציב הפרסום שלה, שעד כה נוהל עצמאית, למחלקת הבוטיק במשרד הפרסום מק'אן אריקסון.
קרדיטים:
עורכת: סנדרה רינגלר, עיצוב ורעיונאות: מקאן אריקסון, צילום: עדו איז'ק, צילום מוצר: מנחם רייס, סטיילינג: סיימון אלמלם, יח"צ: זאביק דרור יח"צ, דוגמניות: רנטה וליהי קימחי ל"יולי", מערכת המגזין: שגב משה, אורנה דב, אריאלה בן שושן לחיאני, פינצ'י גבריאל, רתם אברג'יל, שלי גפני, ז'אן כהן.