s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
יהיה אשר יהיה לא נברח ולא נסתגר ולא נתחבא    בוודאי לא בארצות הברית שנקראה בפי מהגריה היהודיים המזרח אירופים "א-געלדענע מדינה", מדינת הזהב
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
ביידן מחצין אינטליגנציה רגשית גדולה (אביגיל..), אך בגלל מחדלו גואה במשמרתו האנטישמיות בקמפוסים    כשיחזרו חטופים, נראה אנשים שבורים גופנית ונפשית; סינוואר ימשיך להחזיק חלק מהחטופים ...
יהונתן קלינגר
יהונתן קלינגר
משקיעי קריפטו שמעוניינים להשקיע כספים ולשמור עליהם מאובטחים, קונים ציוד אבטחה רציני, אבל בסופו של דבר נופלים בהונאות אנושיות שגורמות לכך שכל הטכנולוגיה שהושקעה לא תהיה שווה כלום
גאולה - רק בפעולה אנושית שמודעת שהיא כלי לקידום ישועה
איציק וולף
בימים שבהם טוענים רבנים כי ישנה הגנה מיסטית-רוחנית שהיא בלבד זו ששומרת על עם ישראל מפני אויביו כדאי לעיין בפסוקי קריעת ים סוף - שעל-פי המסורת אירעה בשביעי של פסח - ולראות שאפילו רי...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
סיפור מחשמל? ממש לא
מאת: איתמר לוין  |  18/02/2015
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
תשובה לאיתמר לוין
  עמוס טל   18/02/15 09:42
איתמר, מדוע הפלפול הארכני? את העובדה שהחשמלאי אסור בעיסוק ידע ביבי, ידעה שרה? אם כן מדוע המשיך להיות מועסק? אז מה אם פקיד זה או אחר עשה איתו הסכם. ידעו? היו צריכים למנוע את העסקתו. ובאשר להערתך הצינית שאתה היית רוצה לקבוע איזה בעל מלאכה ייכנס לביתך אז אומר לך. תשלם אתה אז תקבע. ברגע שאתה לוקח את כספי - שאל אותי.
כתוב תגובה ל- עמוס טל
טל, אתה ממש צודק. יש לנו לצערי
  עמית מהצפון   18/02/15 11:03
ראש ממשלה עם יושרה מינימאלית, גם בהתנהלותו המדינית, החברתית והאישית.
כתוב תגובה ל- עמית מהצפון
תשובה לעמוס טל
  ברוך שאיין   18/02/15 11:03
1. פחימה לא הועסק ע"י משפחת נתניהו, למרות שהצעת המחיר שלו היתה זולה יותר (וזאת מטעמים של צדקנות יתר). ראה דבריו של איתמר לוין בענין, כאשר הוא מסתמך על דבריה של השופטת (גרסטל ? ) כי בעל זיקה אינו פסול בשל היותו בעל זיקה אם הצעתו זולה יותר. 2. כאמור, מטעמים של צדקנות יתר (של הממונים על ההתקשרות - לא של משפחת נתניהו), חברה שהצעתה היתה יקרה יותר זכתה במכרז. פחימה היה קבלן משנה של של החברה שזכתה. ההתקשרות עם החברה שזכתה וההתחשבנות איתה והתשלום לה בוצעו ע"י הממונים על כך(בעלי צדקנות, כאמור לעיל) ואין כל טענה של המבקר כי נתניהו ו/או מי ממשפחתו יצרו את ההתקשרות, אישרו את התשלומים ושילמו.
כתוב תגובה ל- ברוך שאיין
ברוך, האם נראה לך סביר שבמדינה
  עמית מהצפון   18/02/15 14:01
בה 2 מיליון אנשים בקושי גומרים את החודש (בלשון המעטה), יושבים לואי ה-14 נתניהו ואשתו הצארינה הגדולה שרינה-יקטרינה, כאשר היא משחיתה על תסרוקת ואיפור 110,570 שח' לשנה, ואילו ביבי משחית על הפאה המודבקת שלו, ועל איפור רק 102,000 שח' בשנה. צא וראה כמה משפחות יכלו להתקיים רק מסעיף זה, שלא לדבר על 8,000 שח' בחודש על ניקיון של וילה נעולה בקיסריה, על הוצאות מים מוגזמות שסרב להחזיר ועל עוד כהנה וכהנה.
כתוב תגובה ל- עמית מהצפון
אתה מבלבל שמאלני עם עובדות
  רני   18/02/15 14:13
זה לא יעשה לו טוב. לשמאלני שפוגש עובדות מיד נוצרים גזים בבטן שנפלטים אח"כ מפיו וכולנו סובלים.
כתוב תגובה ל- רני
רני, אני מקווה שאתה לא רני רהב
  עמית מהצפון   18/02/15 15:53
ובכל מקרה, תמשיך לקחת את הכדורים הצהוב והאדום, זה עשוי לשפר את מצבך.
כתוב תגובה ל- עמית מהצפון
2
עיתונאים מטעם? כנראה בכל מקום
  גיט   18/02/15 09:58
כתוב תגובה ל- גיט
3
כתבה לענייו,המשך בהיישר כוח כה
  ח.מ   18/02/15 10:04
כתבה לעניין , תמשיך כהרגלך בהיישר כוח ״נצח ישראל לא ישקר״.....
כתוב תגובה ל- ח.מ
4
מבקר מדינה שמתנהג כמו רכלן
  ישע   18/02/15 10:13
עם תעודת עיתונאי מעורר טעיות.למה שולחן גינה שערכו 1400שקלים ו להבדיל שולחן מי עץ אגוז ש ערכו350.000 אלף שקלים שהבת לקחה הביתה מי משרד ממשלתי והמבקר לא מגיב-:אשכנזי \הרפז\בניהו ניסו להפיל את ממשלת נתניהו לקחו מסמכים סודים בלי רשות :מבקר הדינה -יועץ משפטי לא מעמידים אותם לדין כי אתם עסוקים ב בקבוים: קולט אביטל\מיכה חריש\שטנצלר גזלו מי כספי שרידי שואה ו עבירו את הגזל ל שמעון פרס אי קיום חקירה לא פחות חמור מי הגזל:20\9\2013 כתבה של דן מרגלית כיצד ראש אמן עמוס ידלין הדליף מידע סודי ביותר ל בן כספית המועמד של בוזי\ציפורה להיות שר בטחון:עמוס ידלין =בגידה פחות מענין מי בקבוקים שכחתם מבקר מדינה\יועץ משפטי\ עורך דין ריבלין נבחרתם לשרת את העם ולא לזלזל בהם להוליך אותו שולל אין מחילה להתנהלות מבישה \פוליטית מי צד עובדי מדינה
כתוב תגובה ל- ישע
ישע, לתת לך לכתוב זה פשע
  ד"ר כץ פסיכולוג   18/02/15 14:45
אתה סובל מפראנויה מתקדמת ותחילת סכיזופרניה. כדאי לך לסור בדחיפות למרפאה וטרינרית סמוכה למקום מגוריך, כדי שתטופל בצורה נמרצת על ידי כדורים מסוג לקטומול.
כתוב תגובה ל- ד"ר כץ פסיכולוג
מר ישע שלום,
  לישע   18/02/15 16:19
הדברים שכתבת כאן צודקים ונכונים ומרבית הקוראים מסכימים להם (רק חבל שהם לא מסוגננים היטב). בבקשה אל נא תשים לב למתחזים כמו האיש הבזוי שכתב לך.
כתוב תגובה ל- לישע
5
איתמר ,איך זה לעבוד אצל
  |"הוד מעלתו"??   18/02/15 10:16
אני מניח שהכסף טוב .
אבל אפוא יושרה??
חשבתי שאתה שונה....
כעת התגלה פרצופך האמתי ולכן מכאן ולהבא ( אם בכלל ) כאשר אני אקרא את הגיגך ,אדע להיתיחס אליהם בהתאם ( ולחפש מי מימן ...)
כתוב תגובה ל- |"הוד מעלתו"??
6
ושוב: התקשורת ומוזס מנסים
  סיפור מינורי בלבד   18/02/15 10:19
להציג את משפחת נתניהו כ"אבא של הפושעים", מתוך רצון להפילו. גלי צה"ל ורשתות אחרות כבר מזדרזים לנפנף חרב מעל לראשו של נתניהו ולהכריז שחצי מהבוחרים נוטשים את הליכוד. אבל האיש הקטן ברחוב יודע היטב שכל אלה הפחדות. שאין כאן שחיתות אלא סערה בכוס מים וניפוח הנושא מעל ומעבר. האזרח הקטן אינו טיפש והתקשורת השמאלנית כה מאוסה עליו שהוא דוקא יטיל לקלפי את הפתק לליכוד.
כתוב תגובה ל- סיפור מינורי בלבד
7
יואב יצחק קרא למבקר ליצן.
  יוסי ק   18/02/15 10:31
אבל ליצן זה לא מספיק מפני שהוא רשע מרושע שהוציא שם רע לביקורת המדינה . מי שמוציא דו"ח מיוחד שאין בו חריגה מהנוהל שקיים במשרד ראש הממשלה חודש לפני הבחירות כשאת הדו"ח הזה הוא עקב במשך שנתיים ולא בחינם כי אני בטוח שלאור הממצאים הדביליים בדו"ח הוא היה אמור לגנוז אותו מראה על כושר השיפוט הלקוי של שופט לשעבר שמחפש למצוא חן בעיני התקשורת ואולי בעל אג'נדה סמולנית חולנית . אני תקווה שהעם לא טיפש ולא יפקיר אותנו לסכיזופרן שמתבייש בקול שלו וחשב שרק בגלל קולו המאנפף לא בוחרים בו עד שצריך את שירותיו של בעל קול אחר אוי לנו ממנהיגים שכאלה ואוי לאלה שעברו תחת שבט שיפוטו של המתקרא מבקר !!!
כתוב תגובה ל- יוסי ק
ק. הכי קרוב לאמת הנסתרת: המבקר
  אינפיניטי   18/02/15 11:43
שפוט של....שר החקלאות לשעבר שמחון... שעובד בשירות....שמעון פרס, עוד מימיו של הראשון כשופט מחוזי, אגב.וכשהוא נתון בידיהם בגלל שירותים אלו ואחרים (בתחום השפיטה, רבותי המתפלאים על איך נהיה מבקר המדינה) הוא ממשיך לספק שירותים כאלה ואחרים...ואם הנשיא יטיל על בוז'י השתקן את מלאכת הרכבת הממשלה, תקבלו לצידו לא אחר מאשר את - ניחשתם נכון - שמעון פרס בפליק-פלאק המדהים ביותר בתולדותינו. אז כן, אני מוחל לרוה"מ על טיפות האף ב 34 ש"ח.
כתוב תגובה ל- אינפיניטי
יישר כוח
  יוסי ק   18/02/15 11:57
כתוב תגובה ל- יוסי ק
8
גם בנט בחבורה של נוני מוזס
  מישמיש   18/02/15 10:39
נוני מוזס מקדם את בנט על חשבון הליכוד כדי להפיל ממשלת ימין ולהחליפה בממשלת שמאל. שום מטרה אחרת אין לנוני מוזס! ברנע, סימה קדמון ושמעון שיפר לא רוצים בטובתו של בנט, אלא ברעתו של נתניהו והימין, ובנט משתף איתם פעולה. על החוק לסגירת ישראל היום מתנוסס השם "הבית היהודי". בנט מתלונן בידיעות אחרונות שביבי רוצה להחליש אותו כדי ללכת עם השמאל? וזה בדיוק מה שמעניין את מוזס, כן? ההסבר היחיד לזה הוא: בנט משת"פ של מוזס בהפלת הימין. אז איך יודעים שגודל המפלגה הגדולה כן קובע? כי לא לחינם נוני מוזס עוזר לבנט לחזק את הבית היהודי, להחליש את הליכוד ולמנוע הקמת קואליציה לאומית.
כתוב תגובה ל- מישמיש
תה צודק נוני עובד עבור בנט גם
  ירדנה   18/02/15 15:21
נוני עובד עבור נפתול תעלול גם בערוצים 2 וערוץ 10 של רביב דראקר חברו איתו עשה את תחקיר ביבי טורס .רצה להיבנות על חשבון הליכוד
כתוב תגובה ל- ירדנה
ירדנה את צודקת לא יעזור לבנדיט
  האמת לאמיתה.   19/02/15 11:12
הבטטה מהבית המסריח, זה לא בית יהודי, זה בית של רמאים גונבי דעת סידרתיים, ירדנה אם תשאירי כאן מייל או כל דרך להתקשרות איתך תקבלי חומר מי הם באמת רונצקי בנט ושקד צריך לקוות שהמנוולים הללו יקבלו פחות מ 10 מנדטים, תהיי בריאה ירדנה ונקוה לטוב.
כתוב תגובה ל- האמת לאמיתה.
הגבתי לתגובה שלך ירדנה ולא
  האמת לאמיתה   19/02/15 12:26
פירסמו עד עכשו, את צודקת לחלוטין, אם תשארי בקשה מייל או דרך אחרת להתקשרות איתך תקבלי ממני חומר מי זה רונצקי הרבנוכל מאיתמר שהביא את שני הנוכלים כמוהו שלא רצו אותם בליכוד וגנבו מפלגה את הבית היהודי בעזרת קנית קולות בכסף מחרדים וכך גברו הנוכלים הללא על אורלב.
כתוב תגובה ל- האמת לאמיתה
9
"אתר מרכזי" שופר של ביבי
  מר X   18/02/15 10:46
עכשיו יצא המרצע מן השק-"אתר מרכזי" בראשות יואב יצחק ועוזרו הנאמן איתמר לוין נעשו שופריו של ביב ואשתו(מנין כמה הם מקבלים מ"ביבתון" ושות???.-מה חשבתם שאנחנו אידיוטים(ולא קוראים את הסתירות המובנות בכתבותיכם לאורך השנים???)תתבישו לכם חבורת ליצנים........................
כתוב תגובה ל- מר X
10
דברים שאסור לומר לאנשי ימין
  צחי ראש בוטן   18/02/15 10:47
אמור לי באילו שקרים אתה בוחר להאמין - ואומר לך למי אתה מצביע בבחירות.
אסתכן ואכתוב עתה משהו שאסור לומר לאנשי ימין:
איתמר לוי: כקורא, אני מעריך את האינטלקט שלך, אך ממש לא את היושר האינטלקטואלי שלך.

יכול להיות שלדעתך כל מנהיגות שמאלה מביבי היא אסון למדינה - ניחא, ויכול להיות שאתה חושב שבסכימה הגדולה של הדברים ניתן לסבול את נכלוליותם של פוליטיקאים ובנות זוגם, ויכול מאד (!) להיות שיש ניפוח של זוטי דברים על ידי עיתונות מוטה - כחלק מקרבות מסחריים שאינם חלק ישיר מהדיון על התנהגות ראש הממשלה.

אבל מכאן ועד למה שאתה כותב יש מרחק גדול. נדירים האנשים המסוגלים לצפות ביצירת המופת של מושיק גלאמין מבלי להזדקק לשקיות הקאה ומבלי למחות את העיניים מדמעות צחוק. ממה שאתה כותב עולה שאתה שייך למעטים הנבחרים שמפספסים משהו מאד ברור, או, שכאמור, אתה עושה שקר בנפשך.

המשך שבוע נעים.
כתוב תגובה ל- צחי ראש בוטן
11
עו"ד יוסי כהן מגן על הביבים...
  עזרא מנצור   18/02/15 10:53
ראיתי ושמעתי את הבריון הזה יוסי כהן, המתהדר בתואר עורך דין - מגן על נתניהו בצעקות ולא מאפשר לאיש לפתוח את הפה. יואב יצחק יודע בדיוק מי זה יוסי כהן!
כתוב תגובה ל- עזרא מנצור
12
סיפור מחשמל ועוד איך!
  אהוד פרלסמן   18/02/15 11:06
אז קראתי את שני העמודים בדו"ח המתיחסים לחשמלאי, ואם זה לא עבודה בעיניים, אני לא יודע מה כן. אז למי שלא קרא, הנה הפרטים העיקריים: בהתחלה דובר על דרישה לביצוע "עבודות חשמל דחופות", כלומר ידעו איזה עבודות צריך לבצע! ואז אמרו להם שיש עובדי מדינה שיכולים לבצע את העבודות הדחופות. ואז הם אמרו, טוב, אבל אם יהיה צורך בעבודה דחופה בשבת? אז הסכימו לאשר עבודות דחופות, "רק אם מדובר בעבודה דחופה שאינה סובלת דיחוי ליום חול". ולבסוף נמצא כי "בשלושת החודשים האלה נרשמה קריאת שירות כמעט בכל סוף שבוע, לרבות ביום כיפור". יש כאן קצת יותר משמונה מיליון אנשים במדינה, ואני מבטיח לכם שחוץ מהאדון לוין, ועוד כמה אנשים שרוצים לטהר את השרץ בק"ן טעמים, כל שאר שמונת מיליון האנשים מבינים שזו רמאות.
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
לאהוד.
  יוסי מ   20/02/15 15:58
קראתי אהוד, ואנחנו רואים עין בעין את הדברים. שבת שלום
כתוב תגובה ל- יוסי מ
זה יכול להיות כך וגם אחרת
  משה כרמל   20/02/15 19:04
לאהוד פרלסמן, אכן ישנה אפשרות שנעשתה שם קומבינה כדי לתגמל את חשמלאי הבית. האפשרות הזו נתמכת בטענה שהאיש הוא ידיד וחבר מרכז ליכוד וגם בכך שהוזמנו עבודות במספר סופי שבוע ברציפות ע"י שרה נתניהו או מזכירותיה. האם קומבינה היא האפשרות היחידה? להלן אפשרות אחרת. ישנו חשמלאי שהועסק באופן קבוע ומכיר את הבית ואת בעיותיו. (יתכן מאד שמלכתחילה משפחת נתניהו העסיקה אותו כחשמלאי פרטי כי הוא ידיד וכו' ויתכן גם שהתיידדו עם מי שהיה מועסק שם כמו שקורה לפעמים). יש צורך בעבודות חשמל דחופות. כשנתניהו הופך להיות ראש ממשלה, אי אפשר פשוט להרים טלפון ולהזמין את בעל המקצוע שאתה סומך עליו כפי שאתה ואני עושים, אלא עכשיו כל דבר פשוט הופך להיות מסובך. יש נוהל. צריך ועדת שלשה שצריכה לקבוע מי כן ומי לא. הועדה הזו קובעת שההתקשרות לא תהיה עם החשמלאי הקבוע למרות שהוא זול יותר, אלא עם חברה אחרת במכרז. מאחר שלא היתה מניעה שהחברה תעסיק את אותו חשמלאי, כמו גם כל חשמלאי אחר ומאחר שכמוך וכמוני בעלי הבית רוצים שבבית הפרטי יטפל מי שסומכים עליו. החברה בחרה להעסיק אותו והודיעה על זה מראש. זה לא נפסל ונראה כפתרון טוב לכל הצדדים. מזמינים אותו בסופי שבוע אולי כי זה הזמן שהגב' נתניהו נמצאת ויכולה להנחות בדיוק כמו שכל אחד מאיתנו היה עושה בביתו הפרטי.
כל הדבר הזה היה בהתאם להחלטת ועדת השלושה.
הצגתי אפשרות אחרת. אני לא יודע מה הנכון אבל ברור שמי שמראש חושב שנתניהו הוא נוכל יראה רק את האפשרות הראשונה ומי שבעדו יהיה קשוב לאפשרות אחרת.
לדעתי יש כאן מלכודת של נהלים. ראינו בנושא התספורות והאיפור שבאותו דוח, שהיועצת המשפטית בתמיכת היועץ המשפטי לממשלה חשבו אחת והמבקר חשב אחרת. אז מה מי שמפרש אחרת הוא נוכל? כל בן אדם הגון (לדעתי) מבין שזה בלתי נסבל לחיות כשעל כל צעד ושעל אתה צפוי להיות מוקע כנוכל ומועמד לדין אם פרשת לא נכון את הנהלים ולצורך זה מחזיקים ועדה של שלושה לקבוע איך צריך להתנהל על כל פעולה שלך. לעניין החשמלאי, צריך לזכור שאנחנו מדברים על כ 10 אלפים ש"ח. בגדול, הוצאה לא בלתי הגיונית לעבודות חשמל, למרות שאני לא יודע מה בוצע. (אגב, התקציב היה 50 אלף, לא ברורה לי קביעתו של המבקר שבוצע 70% מהתקציב בתקופה הקצרה של ההזמנות, מה עוד שגם קביעתו שהיתה הזמנה ביום כיפור היא כנראה טעות, כי נתניהו לא היו שם בימי כיפור). לסיכום, כל עוד לא הוכח אחרת אז גם אני לא שייך לאותם 8 מליון לדעתך שחושבים שהיתה כאן קנוניה לרמות את קופת המדינה.
כתוב תגובה ל- משה כרמל
אתה בעצמך מודה שזו רמאות.
  אהוד פרלסמן   21/02/15 01:58
מה שאתה כותב זה שהם רצו להעסיק דוקא את החשמלאי הזה, וכיוון שלא אישרו להם, הם הצליחו לקבל אישור להעסיק אותו לעבודות דחופות "רק אם מדובר בעבודה דחופה שאינה סובלת דיחוי ליום חול", ובמסוה זה הם הזמינו אותו כל שבת. זה בדיוק מה שאני כתבתי, וגם אתה מודה שהם רימו - כי הם לא(!) הזמינו אותו לביצוע עבודות דחופות, אלא הזמינו אותו(!) כי אותו(!) הם רוצים. ובקשר ל-10,000 שהם לכאורה 70% מ-50,000, הם ביקשו 50,000, אבל אישרו להם רק 15,000, ו-10,000 זה בערך 70% מ-15,000. וחוץ מזה, אתה מקונן על מר גורלו של נתניהו שהוא על כל הוצאה צריך כל מיני אישורים, ואני בכלל חושב שהמדינה, שזה אני וכל שאר משלמי המיסים, לא צריכה לממן לו גרוש מההוצאות של הבית הפרטי שלו. זה שהאנשים שם למעלה מצליחים לסדר לעצמם שנממן להם את כל החיים שלהם, זה פשוט מקומם. בשביל מה הם מקבלים משכורת?!
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
לא אמרתי שיש רמאות
  משה כרמל   22/02/15 18:40
לאהוד פרלסמן, יש מספר מגיבים שאני נוהג לקרוא קבוע את תגובתם האינטליגנטית, המבוססת ושהרבה פעמים מוסיפה לי עוד נקודת מבט. אתה אחד מהם. לפיכך קראתי שוב את הדוח ושמעתי גם את עו"ד שולי אשבל שהיא אמנם מייצגת את נתניהו במקרה זה אבל השמיעה הסברים שנשמעים הגיוניים וגם את הצד הזה צריך לשמוע . (ראיון אתה ברשת ב 18.2.2015 ב 10:30, עם עדי מאירי ובני טיטלבאום. אם תרצה אוכל לשלוח קובץ שמע. אגב, שולי אשבל היא חברת מפלגת העבודה, בבחירות הקודמות הייתה מועמדת לכנסת במקום ה-61 מטעם מפלגת העבודה וכמובן שאינה תומכת בנתניהו).
להלן תגובתי לפי סדר דבריך.
1. ראשית אני לא מודה שיש כאן רמאות. אני אכן כותב שהם רצו להעסיק את החשמלאי הזה מכיוון שהוא מכיר את הבית ואת בעיותיו ויש הגיון רב שבעלי הבית ירצו, ולו מטעם זה בלבד שהוא יהיה מי שמטפל בבית. (מסתבר מדברי שולי אשבל שהחשמלאי הזה טיפל בבית עוד לפני שהזוג נתניהו רכש אותו).
2. לעניין העבודות הדחופות. הבקשה שהעלה סמנכ"ל הכספים לוועדת השלושה היא שיהיה חשמלאי שיהיה זמין לבעיות דחופות בסופי שבוע שבו הם נמצאים בבית.
3. אכן, הוא אמור להיות מוזמן רק אם צצות בעיות דחופות שאינן סובלות דיחוי. לא ברור לי ע"ס מה אתה מסיק שהוא הוזמן שלא לבעיות דחופות. כתוב שהוא הוזמן ע"י שרה נתניהו או מזכירותיה ולא ניתן לבדוק למה. לא ברור למה אי אפשר לבדוק עם שרה נתניהו או מזכירותיה או הצוות או לפי החשבוניות שבהן אמור להיות פירוט העבודה מה היו הבעיות ולברר אם מדובר בבעיות דחופות או כאלה הסובלות דיחוי. זה לא נעשה, אך גם לא נאמר שהעבודות לא היו דחופות ואם כך למה להסיק שהייתה כאן רמאות?
יתכן שהפרשנות שלך ל"עבודות דחופות" הן לעבודות שמהותן ידועה במועד הבקשה ואמורות להיפתר כפרויקט חד פעמי ולכן אתה מניח שמאחר שהוא המשיך להיות מוזמן זה מצביע על רמאות. אם זה כך זו פרשנות שגויה כי הסכם המסגרת של 15,000 ₪ אמור היה להתפרס על כל השנה ולכן נראה שהכוונה היא לעבודות ותקלות לא צפויות שעלולות לצוץ בעתיד במהלך השנה במועד שאין ודאות שניתן יהיה לקבל את שירותי עובדי משרד רוה"מ.
4. בקשר לניצול 70% במשך שלשה חודשים, אכן בתגובתי הקודמת נעלם ממני שמדובר על כ 10 אלפים מתוך כ 15אלף ₪ ולא מ 50 אלף כפי שכתבתי. תודה על הפניית תשומת ליבי. אבל לא ברור לי למה זה מצביע על רמאות. כמו כן, רק כדי לשים את הדברים בפרופורציה. שים לב. נאמר ששולם 10500 ₪ לכ3 חודשים כשכמעט כל סו"ש יש קריאת שירות. לא נאמר שנעשתה עבודה כל סו"ש אבל אם כן נעשתה עבודה אחרי כל קריאה אז מדובר על כ 12-14 ביקורים. מה שאומר שבממוצע שולם כ 700 עד 900 ₪ (כולל מע"מ?) לביקור ותיקון בסו"ש. כמובן שזה כפוף לסוג העבודה אבל בסדר גודל לא זה לא בלתי סביר
אגב, יש אי התאמות וניסוח מטעה כפי שציין איתמר לוין במאמר שלעיל. ברור הוא שהחשמלאי א' לא הגיע ביום כיפור לשם ומשפ' נתניהו לא הייתה ביום כיפור שם ולפיכך גם לא היה שהזמינה אותו. כנראה שהחשמלאי א לא היה חבר מרכז הליכוד, ולא היה ידיד של המשפחה. זה שנתניהו הוזמן למימונה בביתו זה לא אומר שהיה ידיד. ראשי ממשלה, נשיאים ונבחרי ציבור מוזמנים ונענים לאירועים מסוג זה כל הזמן. יש סתירה בין הקביעה שיש מצג שווא והטעיה בהעסקת החשמלאי א ע"י החברה כשנאמר שהחברה הודיעה מראש שתעסיק אותו.
שים לב שאני לא קובע שתסריט זה הוא הנכון ולא התסריט הראשון שאותו אתה מציג. אני רק טוען ששמי שאזנו אינה אטומה לכל כתב הגנה על נתניהו יראה שהאפשרות הזו קיימת לפחות כמו הראשונה, ולמען האמת, כמי שעוקב
כתוב תגובה ל- משה כרמל
לא אמרתי שיש רמאות- המשך
  משה כרמל   22/02/15 21:37
שים לב שאני לא קובע שתסריט זה הוא הנכון ולא התסריט הראשון שאותו אתה מציג. אני רק טוען ששמי שאזנו אינה אטומה לכל כתב הגנה על נתניהו יראה שהאפשרות הזו קיימת לפחות כמו הראשונה, ולמען האמת, כמי שעוקב שנים אחר התנהלות רוה"מ ולא קונה את ההתלהמות כאילו רוה"מ הוא נוכל, היא לי נראית יותר סבירה.
אתה חושב שרוה"מ לא צריך לקבל גרוש על ביתו הפרטי. יכול להיות. אז שישנו את הנוהל הקיים. הוא לא נקבע עבור נתניהו. וכל עוד הוא לא נקבע רוה"מ צריך לעמוד בו ולא במה שאתה או אני חושבים.
לא על מר גורלו של מר נתניהו אני מקונן. אלא על מר גורלנו. אנחנו בוחרים ראש ממשלה שמצפים ממנו לעמוד באחד התפקידים הקשים בעולם וללא הרף ממררים את חייו, מסיתים נגדו, הוא הופך להיות ללעג ולקלס, משמיצים אותו, את אשתו, את ילדיו וגם את כל מי שתומך בו. ראש הממשלה צריך לתמרן בין לעשות את הדבר הנכון לבין הדבר שיראה נכון. אחרת התקשורת תסתער עליו. האם אנחנו רוצים שישקיע את הזמן בבטחון, כלכלה חברה וכו' או שיתעסק בחישוב אם הארוחות שהזמינו הם לא מעל ה 60 ₪ ליום. או האם החשמלאי שהזמנתם להחליף גוף תאורה אושר ע"י ועדת השלושה או לא.
אנחנו מדינה שהשתלטו עליה משפטנים. כל דבר צריך לקבל הכשר יועץ או בגץ או בדץ. נפשוט נפלנו על הראש. ואם נמשיך כך ניפול יותר. כל בחירה לתפקיד בכיר החל מנגיד הבנק ועד לנשיא המדינה הופכת להיות למסע לחיפוש שלדים בארון. למה שאנשים מוכשרים ירצו לעשות עבורנו את העבודה?
כתוב תגובה ל- משה כרמל
13
סיפור מחשמל איתמר לוין
  מיקי 1   18/02/15 11:17
איתמר כתבה כמו שצריך וכמו שמרגישים אנשים נורמטיבים
שים לב שכל ההערות כלפיך לא מתייחסות לעובדות אלא כמקובל בשמאל הקיצוני הכפשות העלבות וסיסמאות ריקות מתוכן
לכל השמאלנים נא ציינו מה לא נכון בהערות ובעובדות שהעלה איתמר?
אשמח לקבל תשובות על:
60 מליון ש"ח עולה לנו בית הנשיא
אחיו של איתן כבל מקבל 27,000 ש"ח על חשבוננו כיועץ
לאן נעלמו החובות של קדימה?
למה שתק בוזי בחקירות (פחד שיפלילו אותו?)
כתוב תגובה ל- מיקי 1
14
כל הפסטיבל הזה...
  דן1   18/02/15 12:09
כל הפסטיבל הזה...עוד יחזור אלינו כבומרנג.
כתוב תגובה ל- דן1
15
עו"ד אשבול התראיינה לרשת ב שני
  רק האמת וכל האמת   18/02/15 16:43
הכתבים מחליאים חוצפנים עובדי ציבור שפרנסתם על חשבון משלם המיסים עדי מאירי וטיטלבואום שני אידיוטים שרמתם המקצועית מתחת לאפס ראיינו את עו"ד הסבירה להם במדויק במה הדברים אמורים כמו שאתימר לוין כתב, ולא התביישו שני החוצפנים הללו לשאול כמה שלים להם הזוג נתניהו.

מדוע התקשורת המנוולת לא עוסקת בהעלמת 40 מיליון ש"ח שהעלימה או השאירה חובות ציפורע ליבני, איפה הכסף? השאירה ציפורע ליבני את החובות על ראשו של שאול מופז שאיילה חסון מערוץ 1 שואלת לפני כשבועיים לערך מדוע בזמן שנצחתה את ליבני לא הלכתה למשטרה על פריצת המחשב שלך על החובות שהשאירו על ראשך והתקשורת המנוולת פשוט לא עוסקת בזה, למה שהעיתונאים לא יספרו לנו כמה אשל מלונות דלק הם מקבלים מהמדינה על התחקירים וראיונות שרובם הם דברי שקר של ממש.

מי ממן את המנוול הזה מני נפתלי שמעסיק שני עו"ד להשצות עד אין ספור, נוני מוזס המנוול באמצעות ידיעות אחרונות ואולי מאחורי זה עומדת ז'ודי שלום ניר מוזס אחותו של נוני והשר סילבן שלום שחשוד בהטרדה מינית ואפילו לא נחקר ועוד רצה להיות נשיא, ובניטוטו בטטה בנט שקנה קולות בפריימריז הראשונים וכך גבר על אורלב ורימו בפריימריז השניים, והמליונים ששני המנוולים בנט ושקד קיבלו תרומות מישהו בדק את זה, ועוד ועוד, עד היכן מגיעה הבושה של שלי יחימוביץ בוז'י בוז'ון הננס באישיותו והציפורע ליבני ואחרים רק רפש ועוד רפש, מכל זה ראש הממשלה בנימין נתניהו יצא מחוזק ויעלה במנדטים כי יודעים עד כמה מנפחים וניפחו כל דבר כולל התקשורת של רשות השידור הציבורי ומה הפלא שרוצים לסגור או לשנות את רשות השידור, משום שיש לנו אחד מתועב משה נגבי בתוכנית דין ודברים לפני כעשרה ימים דיבר על בביטורס והסית נגד ראש הממשלה בו בזמן שיואב יצחק כתב פה באתר שלא היו תשלומים כפולים אבל המתועב הצדקן המחליא משה נגבי בשלו מפיץ שקרים של ממש בתוכנית רשת ב' דין ודברים אוי לצדק של המנוול הזה משה נגבי, למה אנחנו אזרחי מדינת ישראל צריכים לממן את המוולים הללו אנשי תקשורת שקרנים רמאים גם אם יש פה ושם עיתונאים ראויים אבל כאלה שמפיצים שקרים לפתר אותם מיד לאחר הבחירות.
כתוב תגובה ל- רק האמת וכל האמת
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il