|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
אם למרות הכל עסקת החטופים לא תצא לפועל - האם בני גנץ יפרוש?    האם ביבי יודח?    זה סוף שלטון הליכוד?
גאולה - רק בפעולה אנושית שמודעת שהיא כלי לקידום ישועה
איציק וולף
בימים שבהם טוענים רבנים כי ישנה הגנה מיסטית-רוחנית שהיא בלבד זו ששומרת על עם ישראל מפני אויביו כדאי לעיין בפסוקי קריעת ים סוף - שעל-פי המסורת אירעה בשביעי של פסח - ולראות שאפילו רי...
אלון קוחלני
אלון קוחלני
לראשונה בעולם פורסם מחקר המציע אמת מידה להטלת אחריות פלילית על קציני ציות    יש הכרח לנקוט בדרך אחרת כדי להגן על אינטרס הציבור
צבי גיל
צבי גיל
במערכה ההיברידית בין ישראל לבין אירן זאת כבר הצליחה בהיבט הפסיכולוגי והכניסה את הציבור הישראלי, שנמצא חצי שנה במתחים, ללחץ נפשי ללא תקדים    הפטפטת המדינית הבלתי אחראית שמהדהדת בתקש...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
קריאה לשחרור אהוד אולמרט מהכלא
מאת: אברהם שרון  |  21/04/2015
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
על בוזלו שמעת?
  הרצל   21/04/15 13:45
מידי יום נשלחים לכלא מעלימי מם קטנים שלא גומרים את החודש ומנסים לשרוד,במה זוכה מושחת ןשקרן ששמו אולמרט לרחמי הכותב,נם בניזרי ודרעי זכו לחמלה וסליחה?
כתוב תגובה ל- הרצל
אין סיבה לכלוא אסירי צווארון ?
  טפשות במיטבה   21/04/15 14:57
בטיפשות כזו לא נתקלתי פשוט לצטט את כותב הכתבה הרדוד וכל המוסיף גורע "אין סיבה ואין הצדקה לכלוא עברייני צווארון לבן מאחורי סורג ובריח. הם אינם מסוכנים לציבור. שלילת חרותם אינה עונש הנותן מענה, גם לא מהיבט "למען יראו וייראו, להכרח להענישם. אין סיבה לשלול את הבסיסית שבחירויות האדם, שצריכה ומותרת להישלל ממי שגזל אותה מזולתו או פגע בה פגיעה אנושה (כגון במקרה של אונס, שבו קיימת הצדקה לשלילת חרותו של האנס גם בשל היותו מסוכן לציבור בכלל ולנשים בפרט)." מסוכן שפוליטיקאים יקראו את הכתבה הטיפשית הזו ויחשבו שאין עונש לאחר תום הקריירה
כתוב תגובה ל- טפשות במיטבה
סוף סוף אומרים את האמת
  מנדל   21/04/15 15:17
תודה שאמרת את האמת
כתוב תגובה ל- מנדל
דווקא בצינוק הוא לא ישחית אחרי
  הבנתי מהכתבה   21/04/15 20:57
דווקא הוא עלול להשפיע על אחרים לספר להם איך השחיתות משתלמת ולא מקבלים עונש בכלא אני הייתי ממליץ לשים אותו לא רק בכלא אלא בצינוק שלא ישפיע על אחרים ולמען יראו
כתוב תגובה ל- הבנתי מהכתבה
להחזיר את אולמרט לראשות הממשלה
  אברהם שרון   21/04/15 22:39
אליבא דאברהם שרון איש רמאי כאהוד אולמרט נוכל מושחת גנב ושקרן מנוול ונבזה המועל בשבועתו רשרת את המדינה בנאמנות המבקש ומקבל שוחר ושלמונים על סמך מרותו ותפקידו הציבורי כנבחר, מוצע על ידי אדם נבל לכאורה שאולי מבקש לקבל שכר בעד שרותיו להפיץ שעונש המאסר אינו ראוי לאיש כזה.
כתוב תגובה ל- אברהם שרון
2
קוראים לך אולי אריק שרון?
  ה.א   21/04/15 14:09
למה נראה שכל החבריםשל אריק אייל ארד, ציפי לבני, ראובן אדלר, מאיר דגן התגייסו על מנת להפיל את ביבי, לשים את ציפי במשרד המשפטים, ועם הנשיא הידידותי והיועמ"ש החדש למלא את משאלותיך.
כתוב תגובה ל- ה.א
קוראים לך אולי אפריים שיילוקי?
  ע_הראל   21/04/15 20:48
איך אתה רוצה לקבל את ליטרת הבשר שלך, נוטפת דם טרי? מה אתה כל כך עבד נרצע ומאמין באסכולת השיפוט הרקובה מסביבך? §¤§¤§ גוי שכמותך, לא ידעת שביהדות יש המתקת דינים, ובישראל חנינה ע"י נשיא המדינה למי שכבר נענשו מספיק, כפול ומכופל, משה קצב ואהוד אולמרט?
כתוב תגובה ל- ע_הראל
קוראים לך עלובי הראל?
  אמנון111   21/04/15 21:05
מליון דולר שלא כתבת תגובה מטומטמת כזו שהבאת כשהירשזון, דרעי, בניזרי וכן הלאה נכנסו לכלא. לידיעתך טמבל , האיש המושחת הזה עדיין לא מודה בפסיק ממה שנקבע בהרשעתו.
כתוב תגובה ל- אמנון111
ממתי חנינה תלויה בהודאה,טמבל?!
  ע_הראל   21/04/15 22:13
חנינה ניתנת למי שכבר נענשו ממילא די והותר, אפילו אם נניח שעשו את המיוחס להם (קל וחומר שלא עשו)! §¤§¤§ הבעיה שעלובים כמו אמנון000 טרם שמו לב שהייתה עלילת דם של עדי שקר מתואמים ביניהם מראש נגד הנשיא קצב - דרך הספר "תיק קצב" שיצא לאור לפני שהחל משפט קצב, וכנ"ל דכנר ושולה המושחתים הם עדי שקר שנקנו בכסף רב ע"י הפרקליטות (שמסרבת עד היום לכל פיקוח חיצוני עליה - וזה אומר דרשני). §¤§¤§ אגב עדיף לך למשוך ידך מההתערבות שלך המטופשת בגובה מיליון דולר, כי אני היגנתי על דרעי בשיחות שהיו לי ברדיו ערוץ7 דאז, וגם על בנעיזרי (טוקבקים במעריב ובאתר כיפה או משהו כזה).
כתוב תגובה ל- ע_הראל
3
צריך גם צריך להענש
  א. רונן   21/04/15 14:14
על כל השאלות במאמר המתארות עונש לראש ממשלה מקבל שוחד - התשובה היא כן !!!! אין עונש שהוא מספיק חמור כדי להטיל על אולמרט ואין בור מספיק עמוק אליו יש להשליכו. קחו דוגמא מנתניהו ..... עם כל המאמצים שעושה נוני מוזס כדי למצוא שחיתות את ביבי הוא הצליח למצוא רק גלידה ואחד מושחת בשם מני נפתלי שכיום הכל יודעים שהוא רשע מרושע והוזה מסוכן. ראש ממשלה שסרח ראוי שיעלם מהעין עד שיקום דור שלא שמע עליו.
כתוב תגובה ל- א. רונן
4
עצם השחיתות =בכותרת הזו!
  אתה חסר בושה!   21/04/15 14:29
כתוב תגובה ל- אתה חסר בושה!
5
בושה לתת מקום לשטויות האלה!
  רונית יער   21/04/15 14:34
על אולמרט גם לשבת בכלא וגם להחזיר את כל הגנבות שלו כדי שלא יהיה לו בית לחזור אליו לאחר שנים רבות שישב, כפי שמגיע לו! בושה וחרפה לכתוב בכלל שטויות כאלה ולתת להן במה. השתגעו כאן לגמרי!
כתוב תגובה ל- רונית יער
6
ערימה של נימוקים נעדרי הגיון
  בסיסי   21/04/15 14:37
כתוב תגובה ל- בסיסי
למה נעדרי הגיון? דווקא כן.
  איל   21/04/15 17:59
הנימוקים שיקריים והינם הגיוניים בעני כותב המאמר. הטיעונים בהחלט הגיוניים בעני מי שהוא בעד הפרת אחת מעשרת הדיברות "לא תגנוב" הטיעונים השיקריים על כך שיש לאולמרט זכויות הם שקריים מיסודם. בכהונתו כראש עריית ירושלים קרס אולם ורסאי על יושביו. בכהונתו כראש ממשלה הוא הובס על ידי חיזבאללה ואף החל את בגידתה של ישראל בארצות הברית ובתושבי ישראל כאשר לא השמיד את חיזבאללה. מי ישורנו לאן זה יוביל אותנו.
כתוב תגובה ל- איל
7
הגידו כן לשחיתות
  שמעון אמסלם   21/04/15 14:43
שלמו שוחד,קבלו שוחד,גנבו מציבור... הכל מותר... מי שמסייע לשחיתות הוא מושחת בעצמו. הבנת את זה אדון שרון...?
כתוב תגובה ל- שמעון אמסלם
ש.א.שיילוק=איך תרצה ליטרת הבשר
  ע_הראל   21/04/15 21:38
שלך? נוטפת דם טרי? עם קצת פטרוזיליה? §¤§¤§ מה, אתה עבד נרצע כל כך של אסכולת השיפוט הרקובה שמסביבך? לא שמת לב שמדובר בעדויות שקר ועלילת דם נגד משה קצב? לא שמת לב שדכנר ושולה המנוולים הם עדי שקר נגד אהוד אולמרט, שנקנו בכסף רב ע"י הפרקליטות המושחתת (זו שמסרבת עד היום לקבל כל פיקוח חיצוני עליה - וזה לא מדליק לך נורית אדומה)? §¤§¤§ אם אתה שמעון, איך לא שמעת על המתקת דינים ביהדות? §¤§¤§ מה, אין חנינה בישראל למי שכבר נענשו די והותר (יתכן על לא עוול בכפם), משה קצב ואהוד אולמרט?
כתוב תגובה ל- ע_הראל
8
יש כאן כותב המשתייך לשולחן
  צורי   21/04/15 14:44
של אבירי הזוהמה שמבקשים וכנראה שלא בחינם להקל בעונשו של מי שאמור לשבת שנים הרבה מאחורי סורג ובריח. מענין מאין העוז הזה להעלות כתבה כה הזויה ומטומטמת. נראה שכותב הוא אחד מהכותבים בתשלום או בעל אינטרסים זרים כנגד עשית דין ראוי לפושע הגדול ביותר בתולדות הפוליטיקה בישראל. אני מאד מקווה שבית המשפט לא ישעה לעוד סמרטוט מגויס בעל רעיון עיועים.
כתוב תגובה ל- צורי
לךלעזה=צ.שיילוק+בימש"ט שקר שלך
  ע_הראל   22/04/15 09:02
לא רק טמבל מעדר השיילוקים הדפוקים, גם לקקן טוכס לאסכולת השיפוט המאובנת, ולפרקליטות הפוליטית שקונה בכסף רב את עדי השקר הזוממים עבור משפט קצב, ואת דכנר ושולה השדים של המדינה במשפטי אולמרט. §¤§¤§ וזו אותה פרקליטות מושחתת שמסרבת עד כה לכל פיקוח חיצוני עליה; האם זה לא מדליק נורות אדומות בפני עדר השיילוקים הדפוקים?
כתוב תגובה ל- ע_הראל
9
כיצד זה הכותב המופרע
  דודינקה   21/04/15 14:51
הזה מהין לכתוב כתבה כה מופרכת ויואב צדוק שלקח חלק לא מבוטל בחשיפתו של הפושע הנבזה אינו פוסל על הסף את כתבתו של האיש מטעם.
כתוב תגובה ל- דודינקה
כדאי שיואב
  איל   21/04/15 17:42
יקח מהכותב המושחת כסף עבור הכתבה ואחר כך יזרוק אותו לעזזל.
כתוב תגובה ל- איל
10
אהוד אולמרט עד מדינה
  עמוס הדרומי   21/04/15 14:54
אני בעד להפוך אותו לעד מדינה כנגד כל השותפים שנתפסו ולא נתפסו ואז אולי נבין למה בנק הפועלים משלם שכר עתק עבור יחצנות ונצליח אולי לנקות קצת את האורוות
כתוב תגובה ל- עמוס הדרומי
סוף סוף
  אהרון שחר   21/04/15 16:29
מרוב ההתלהבות מהאולמרטיזציה שכחנו את התרבות, הנורמה, השיטה, השקשוקה. הייתי מעניק לו חנינה פלוס פרס ישראל אם היה מסייע לחשיפת תרבות השחיתות.
כתוב תגובה ל- אהרון שחר
אין קליינטים
  אהרון שחר   22/04/15 08:33
לרעיון המוזר לבחון את תרבות השלטון. העדר בתקופתנו עדיין לא בשל להבין דבר כה מורכב ומסובך, טוב נמתין בסבלנות כמה מאות שנים, גלמים.
כתוב תגובה ל- אהרון שחר
11
אולמרט בטוח שהוא זכאי...
  א.ל. רמת-גן   21/04/15 14:59
אולמרט מוציא מליונים על גדודי עורכי הדין המגוייסים לערער,להפריך,ולדחות את פסקי הדין שהרשיעו אותו.הוא בכלל לא מודה בשום עבירה, הוא טוען לחפות,לדעתו המשטרה הפרקליטות ובתי המשפט טעו ושגו בכל הנוגע אליו.והנה בא מר שרון ומודה בשמו של אהוד אולמרט בכל הפשעים בגינם הורשע.האם אולמרט הסמיך את שרון לעשות כן ? עת רחמים על אולמרט תגיע כאשר הוא יודה במעשיו ויבקש מחילה על עצמו. דרך אגב איפה היה שרון כשקצב נכנס בשערי הכלא ל-7 שנים?
כתוב תגובה ל- א.ל. רמת-גן
שרוןלא מודה!הודאה=לא תנאי לחון
  ע_הראל   22/04/15 09:19
אתה טועה פעמיים; אלף, שרון לא מודה חלילה בכלום שקשור לאהוד אולמרט - שהוא היה קורבן של עדי שקר זוממים (שנקנו בכסף רב ע"י הפרקליטות המושחתת - שמסרבת בתוקף לכל פיקוח חיצוני עליה … ולא בכדי)! §¤§¤§ שנית, חנינה לא צ"ל תלויה בהודאה כלשהי מצד המתגונן, משום שההיגיון מאחוריה הוא שהאדם כבר נענש מספיק - גם אפילו אם עשה את המיוחס לו (קל וחומר אם לא עשה, כפי שמסתמן מתוך רקבון אסכולת השיפוט שמסרבת גם היא לכל פיקוח עליה)!
כתוב תגובה ל- ע_הראל
12
קריאה לשחרור אולמרט
  אמציה גיבורי   21/04/15 15:07
אני גם כן תומך בשחרורו אבל רק לאחר מינימום 8 שנים בקלבוש
כתוב תגובה ל- אמציה גיבורי
13
אולמרט רימה ושיקר לאורך שנים!
  עזרא מנצור   21/04/15 15:11
אהוד אולמרט הוא מושחת ומשחית. המאמר לעיל הוא בדיחה רעה. אולמרט שיקר לאורך שנים, ואם היה מבקש להגיע לעיסקת טיעון בשלבים מוקדמים היה מקום להקלה בעונש. הוא איחר את המועד. בדיוק כמו חברו לעתיד, משה קצב.
כתוב תגובה ל- עזרא מנצור
ע.מ.שיילוק=מאמיןלעדישקר זוממים
  ע_הראל   22/04/15 07:54
לעדר השיילוקים הדפוקים בראש - ראו המשך דבריי בתגובה 7 לעיל.
כתוב תגובה ל- ע_הראל
14
לפני חנינה לאולמרט, חנינה לקצב
  כן, חנינה לקצב!   21/04/15 15:11
כתוב תגובה ל- כן, חנינה לקצב!
15
הנימוקים כל כך מופרכים שאין
  דוד צימרמן   21/04/15 15:45
טעם להתעכב עליהם .....
כתוב תגובה ל- דוד צימרמן
16
שרון אתה מושחת, מדובר רק בקצה
  ירושלמית   21/04/15 15:52
הענשיה של אולמרט הינה רק קצה קצהו של הקרחון של פרשיות השחיתות של אהוד אולמרט מזה עשרות בשנים ואשתו עליזה שידעה הכל, הכל והשתתפה בהלבנת כספים לאורך עשרות בשנים. עלילותיו בעירית ירושלים כלל לא נידונו. העברות הכספים וההסדר עם בנו והפרוטקציה הביטחונית שסידר לךבנו השני עם ידידו הפלסטיני. מדובר בגועל נפש ואתה שמגן עליו חובתך לעשות חרקירי.אתה בוטשה וחרפה לעם ישראל.
כתוב תגובה ל- ירושלמית
17
מגוון פרשיות השוחד בעיריית ים
  עירית ים   21/04/15 16:02
כלל לא נדונו. אהוד לקח, חייב גורמים רבים לשלם טובות הנאה. רק על פרשיות בתקופת היותו ראש עיר מגיע לו לפחות 100 שנות מעשר על פי 5 שנים לכל פרשייה ולכ אדם שהעביר אליו כסף.
כתוב תגובה ל- עירית ים
18
"טיעון" ? קישקוש !
  יעקב עמר   21/04/15 16:07
אילו לפחות היה הכותב מתנה זאת בהודאה מפורשת ובקשת סליחה של אולמרט. למחול ? לסלוח ? המילים לא שייכות כלל כלפי מי שטוען בתוקף כי בית המשפט טעה והוא צדיק הדור. ואינני מדבר כלל על שאר עוולות ופשעים לאורך עשרות שנים בהם הוא לא הורשע משום שכלל לא נחחקרו ובעורמה חמק מהם. ע"פ ה"טיעון" הזה כל פוליטיקאי בכיר מראש יעשה לביתו ללא מורא שהרי יש לו "טיעון" שאינו אלא הבל וקישקוש עלבון לשכל הישר.ף
כתוב תגובה ל- יעקב עמר
י.ע.שיילוק=איך תרצה ליטרת הבשר
  ע_הראל   21/04/15 21:43
שלך? נוטפת דם טרי? אולי עם קצת פטרוזיליה? §¤§¤§ קרא ההמשך בתגובה 7 לעיל.
כתוב תגובה ל- ע_הראל
19
שאלה לאברהם כותב המאמר
  מגיב ותיק   21/04/15 16:23
האם היית מפנה קריאה כזו גם לשחרור הנשיא לשעבר קצב ? למה אני שואל ? לטעמי (ויש לי את הנימוקים הדרושים) "פשעו" של קצב אינו יכול להתקרב לפשעיו של אולמרט.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
20
אולמרט עבריין
  יאצק   21/04/15 16:28
כניסתו של אולמרט לכלא מסמלת שגם אלה ששמם אינו בוזגלו מוצאים
את דרכם לכלא, וזו הדוגמה שאין הפליה גם כשמדובר בראש ממשלה.
כתוב תגובה ל- יאצק
21
שיכנס לכלא מייד!
  איציקT   21/04/15 16:30
מדינה שמתיימרת להיות אור לגויים אינה יכולה לשאת נוכל שהגיע לשיא השלטון וכשל במעילה לכל אורך הדרך,בושה שאינו יושב בכלא עדיין ולא קיבל עונש כמגיע לכל גנב ניקלה,
כתוב תגובה ל- איציקT
22
מגיע גם מגיע לשבת בכלא
  מומו   21/04/15 16:32
אם כך אתי אלון לא היתה צריכה לשבת במאסר. מי שלח אותך לעשות נפשות לאולמרט ? חוצפה .
כתוב תגובה ל- מומו
אתי אלון שלחה אותו!
  איל   21/04/15 19:44
כתוב תגובה ל- איל
23
"ריקוד "לבנבן"!
  בנטלי   21/04/15 16:36
על מנת לא להיראות גזען, הכותב "מיד הסביר" שלהיות אנס זה מסוכן לנשים ואילו גנב כמו אולמרט הוא "סתם גנב" ובכן אם אולמרט "הלבנבן" לא יישב בבית הסוהר על פשעיו ואילו קצב "השחור" ימשיך לרצות את עונשו, יידע כל העם שאין בעיה לגנוב ולשדוד, כל מה שאתה צריך לעשות....זה לוודא קודם, אם הצבע שלך.... הוא "הצבע הלבנבן" הנכון!
כתוב תגובה ל- בנטלי
והעניין הוא שקצב לא אנס
  מגיב ותיק   21/04/15 19:51
כל מי שיקרא לפרטי פרטים את כל העדויות (כולל ניתוחים מרשימים של אהוד פרלסמן) ויפעיל לבד את מוחו והגיונו יבין כי קצב לא אנס.

ניצל ייחסי מרות ? ייתכן ואולי אפשר להגיד עליו הכול אבל הוא לא אנס.

קצב הנו קורבן של להקה פמניסטית צווחנית שהשתלטה על התקשורת, קרבן לתקשורת מתלהמת שדרשה את ראשו וקורבן לצוות שופטים שנתפר נגדו מראש כולל שופט ערבי.

ואולי גם קורבן של כבודו העצמי שלא נתן לו להודות בקיום קשרים מיניים.

קצב לא אנס.

השופטים בסדום היו מאדימים מבושה לביצועי שופטי קצב.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
תודה מגיב ותיק=שכרך טוב משמיים
  ע_הראל   21/04/15 20:52
תודה.
כתוב תגובה ל- ע_הראל
24
לפני מחילה-הודאה מלאה בעברות
  אין על מי לרחם   21/04/15 16:54
האיש טוען לחפות וכולם יודעים כי עבריין מורשע הוא.
מחילה באה רק אחרי הודאה באשם.
כתוב תגובה ל- אין על מי לרחם
חס ושלום=חנינה לא תלויה בהודאה
  ע_הראל   22/04/15 13:21
חבל שאתה הופך את עצמך לשיילוק שתאב לליטרת הבשר שלו - שנוטפת דם טרי (אולי עם קצת פטרוזיליה) §¤§¤§ חנינה מיועדת למי שכבר נענשו די והותר - אפילו אם נניח שביצעו את המיוחס להם (קל וחומר שמתחוור לנו מיום ליום שמדובר במשפטים מבויימים, עם עדי שקר זוממים שנקנו בכסף רב ע"י הפרקליטות המושחתת - זו שמסרבת לכל פיקוח חיצוני עליה … וזה אומר שיש לה ודאי הרבה טינופת טומאה וזוהמה שהיא רוצה להסתיר)
כתוב תגובה ל- ע_הראל
25
אולי עבודות שירות עדיפות
  רבקה שפק ליסק   21/04/15 16:59
הכותב העלה טיעונים סבירים. אולי אם לאחר תשלום קנס גבוה יוטלו עליו עבודות שירות בבתי חולים, בשירותי הרווחה וכו' הוא יביא תועלת במקום לשבת בבית כלא בחוסר מעש ולחיות ע"ח משלם המסים.
כתוב תגובה ל- רבקה שפק ליסק
רבקה, ואני הייתי סבורה שמי
  הניה   21/04/15 19:13
מאלצהיימר, מוטב וישב ויאזין לציפורים, ולא יכתןב דברי שטות באתר.
כתוב תגובה ל- הניה
מדוע לא העלית הצעות אלה בזמן
  שאלה לדוקטורית   22/04/15 09:05
משפט העוול וחוסר הצדק של הנשיא לשעבר קצב? הזכור לך שהוא קיבל 7 שנים על אונס שלא ביצע? קראי את דברי מגיב ותיק כאן. תגובתך פה ראויה לכל גינוי!
כתוב תגובה ל- שאלה לדוקטורית
26
תגיד לי
  Cap. Jack Sparrow   21/04/15 17:02
אתה על כדורים?
כתוב תגובה ל- Cap. Jack Sparrow
27
חצוף!
  איל   21/04/15 17:36
חצוף, יהיר ושחצן הכותב. למה לא לכלוא את הגנב? תגיד את האמת שלך. תגיד את הסיבה האמיתית שלך. תגיד "לא לכלוא את הגנב כי הוא אשכנזי" תגיד זאת!. לא יעזור לכם הפעם. מה לעשות שהעם בחר בהנהגה אחרת. אולי בוז'י היה מחלץ אותו, אבל הוא נכשל. ולטענותך. לאולמרט אין זכויות רק חובות ולכן הוא יכלא. העבריין הזה התחיל את הקריירה כראש עריית ירושלים ובכהונתו קרס אולם ורסאי על יושביו. בהמשך נבעט לקדימה והפך בטעות לראש ממשלה כושל שהובס על ידי חיזבאללה והשאיר אחריו אסון שמי ישורנו.
כתוב תגובה ל- איל
28
מי זה מלחך הפנכה החיפאי הזה?
  צורי   21/04/15 17:52
למה נותנים לו במה חופשית. ואולי הוא מקבל תשר מאלי זוהר ונבות תל-צור כדי ליצור דעת קהל "אוהדת" לנוכל המסכן.
כתוב תגובה ל- צורי
צ.שיילוק=חזור לדיר החזירים שלך
  ע_הראל   22/04/15 08:53
שם תקבל תשר שמתאים לך, עוד דרייק שיזרקו לך מטעם הפרקליטות המושחתת, שקונה בכסף רב את עדי השקר הזוממים במשפט קצב, ואת דכנר ושולה השדים של המדינה במשפטי אולמרט! §¤§¤§ זוהי הפרקליטות שמתנגדת עד היום לכל פיקוח חיצוני עליה; האם זה לא מדליק נורות אדומות בפני עדר השיילוקים הדפוקים ובהם צ.שיילוק?
כתוב תגובה ל- ע_הראל
29
תסביר את זה להירשזון ודרעי
  סניל   21/04/15 18:10
כתוב תגובה ל- סניל
30
לא הודה במעשיו או וביקש מחילה
  דן ה   21/04/15 18:27
מי שלא הודה במעשיו לא ראוי למחילה !
כתוב תגובה ל- דן ה
31
הוא עדיין מסתובב חופשי
  s   21/04/15 18:34
מקומו של כל פושע בכלא,אם הוא צווארון לבן או כחול או כל צבע אחר.כל פושע אחר מזמן היה יושב בכלא אחרי גזר הדין.בינתיים הוא מסתובב חופשי,מכייף,נוסע לחו"ל,מרצה,פולט כל מיני שטויות ועושה רושם שעוד יסתובב ברחובות הרבה זמן.כך שאין לך על מה להלין
כתוב תגובה ל- s
יקיר נתב"ג כבר לא נוסע לחו"ל..
  א.ל. רמת-גן   21/04/15 19:58
כב' השופט דוד רוזן הוציא נגד אולמרט צוו עיכוב יציאה מהארץ,לאחר שגזר את דינו בפרשת הולילנד.
כתוב תגובה ל- א.ל. רמת-גן
32
שרהבלי
  אבלי   21/04/15 18:36
אדון אברהם שרון. ישנה מסקנה בכתיבת מאמר זה יתכן כשכתבת לא נמצאת בהכרה מלאה. או פשוט אתה אהבל מושלם. אתה כתב קטן .!
כתוב תגובה ל- אבלי
33
תנאי קבלה
  ל.ר   21/04/15 18:58
כנראה שתנאי הקבלה לאתר news1, זה להיות אידיוט. אחרת לא ברור, כיצד נותנים לכתבה שכזו, להעלות באתרם.
כתוב תגובה ל- ל.ר
34
לכלוא
  אורי פ   21/04/15 18:58
לסגור את אולמרט מאחורי סוגר ובריח, ולזרוק את המפתחות כך שלעולם לא ימצאו אותו. אם כותב המאמר כל כך חפץ ביוקרו של אהוד הגנב אז שיארח לו חברה. אולמרט הגיע לתפקיד ראש ממשלה בטעות, ניצל קוניוקטורה ששרון חתף שבץ. זיכרו הוא היה בספסלים האחרונים בליכוד רק ליקוק בתחת של שרון קידם אותו.
כתוב תגובה ל- אורי פ
35
טול קורה מבין עינייך
  אליהו קאופמן   21/04/15 19:01
ראשית דבר, הרצוני להעיר לכותב כי לכלא לא נכנסים משום סכנה פיזית לציבור אלא משום שהפושע פשע. שנית, "סכנה לציבור" איננה רק פיזית אלא גם מגנבים גדולים ומעושקים שבגללם הציבור סובל כלכלית ומוסרית.אבל השאלה הגדולה שלי לכותב אם יש לו מאמרים הכתובים על ידו בעבר , ועם נימוקים זהים ו/או דומים גם לדרעי, בניזרי, אבו חצירה, יאיר לוי, הירשנזון ואחרים או לאלה שבעתיד יטרפו לאולמרט כמו מצגר, שמחיוף ולופוליאנסקי? אני בטוח שלכותב אין ולא היו מאמרים כאלה. מכאן ש"חמלתו" לעבריין הביבים ששמו אולמרט אינה אלא "חמלה" של ידיד סתר שמי יודע מהם הקשרים ביניהם. הכותב הוא הוא יותר מעז פנים וחוצפן , שהרי על שאר העבריינים עם הצאורון המלוכלך הוא לא חמל, וכנראה שהוא מזלזל באינטיליגנצייה של הקוראים, שאחרת הוא לא היה כותב מאמר אוילי כזה ומאמין שמישהו עוד יאמין לגחמותיו ה"אובייקטיביות". אולמרט ידוע בהיותו רחוק מהיושר כבר בהיותו ח"כ צעיר של ה"מרכז החופשי", בשנות ה-70 של המאה ה-20 ומאמריו של אורי אבנרי ב"העולם הזה" של אותם הימים יעידו על כך. וכמו שלא צריך לחמול על עומרי שרון, הירשנזון, דרעי, יאיר לוי, אבו חצירה, פרץ, בניזרי, קצב, מצגר, לופוליאנסקי, אורי עמית , שמחיוף וחבריהם הרי שכך לא צריך לחמול על הארכי פושע מכולם ששמו אהוד אולמרט ובאותה נשימה להחרים בעתיד את מאמריו של בותב המאמר.
כתוב תגובה ל- אליהו קאופמן
36
איפה היית כשאריה דרעי נכלא על
  ד.ט.   21/04/15 19:05
הרבה פחות מזה?
כתוב תגובה ל- ד.ט.
37
אהוד אולמרט שילם את חובו לחברה
  עטרה שגב קלימי   21/04/15 19:24
מר אהוד אולמרט שילם את חובו לחברה, מדי דיון ודיון בבית המשפט הוא ירד מנכסיו הציבוריים וכן ממעמדו הציבורי עבורי כאזרחית הישראלית אני מבקשת די מספיק הרפו ממנו
כתוב תגובה ל- עטרה שגב קלימי
עטרה: רשמתי לך את הכדורים
  ד"ר ליפשיץ   22/04/15 09:07
הכחולים (אחד כל בוקר לאחר הארוחה), ואם עדיין ההזיות והדיכאון חוזרים קחי vaben אחד בערב. כדאי גם לראות פסיכו-גריאטר שיחזק ותך בכמה שיחות נפש.
כתוב תגובה ל- ד"ר ליפשיץ
דוקטור ליפשיץ אני מרחם עליך
  אחד שמבין   22/04/15 12:56
כתוב תגובה ל- אחד שמבין
לךליפשיץ לגבות ליטרת הבשר שלך!
  ע_הראל   22/04/15 14:00
תתעקש לקבל אותה נוטפת דם טרי, אף עם קצת פטרוזיליה, שיילוק דפוק מעדר השיילוקים שכמותך. §¤§¤§ ממתי אתה מאמין באסכולת השיפוט המאובנת הרעה שמסביבך? לא מבין שהם קונים בכסף רב עדי שקר זוממים, כמו שעשו במצח נחושה במשפטים הפוליטיים של קצב ואולמרט?
כתוב תגובה ל- ע_הראל
38
באם הכותב לא יתנצל על כתבתו
  צורי   21/04/15 19:25
המופרכת/מוזמנת/משולמת יש להוקיע את הנבל כותב הכתבה יום יום שלא ישא עוד חלק בין הכותבים. למגיני פושעים בשכר או לא אין מקום כאן. יואב לתשומת ליבך.
כתוב תגובה ל- צורי
אורי, כתבתי את זה ליואב...
  רונית יער   21/04/15 20:41
והתשובה שקיבלתי עסקה בחופש הביטוי...כמה מחליא ולא מתאים לאתר הזה שפתאום אין גם לחופש הביטוי גבול. לאור התשובה הזאת לא אאריך יותר את המינוי שלי לאתר הזה. הגבול נחצה כאן בצורה הכי בוטה שניתן לחצותו.
כתוב תגובה ל- רונית יער
לעדר השיילוקים=איןהמתקת דינים?
  ע_הראל   22/04/15 07:44
האם עדר השיילוקים עם יער וצורי לא שמעו על המתקת דינים ביהדות? §¤§¤§ האם הם הפכו את עצמם לעבדים נרצעים של אסכולת השיפוט המאובנת? מי הם הפרימיטיבסקים הארורים הללו - שמאמינים לכל עדי השקר הזוממים במשפטי קצב ואולמרט, עדי השקר שנקנו בכסף רב ואורגנו ע"י הפרקליטות המושחתת (זו שמסרבת עד היום לכל פיקוח חיצוני עליה - האם זה לא מדליק להם לעזאזל שום אורות אדומים?)!
כתוב תגובה ל- ע_הראל
אם אתה חושב שאנחנו מטומטמים את
  איל   23/04/15 16:10
אתה טועה. הסיבה שאולמרט יכלא, היא שבגללו. הובסנו על ידי חיזבאללה. זו הסיבה ולא יעזור למושחטים כמוך כל הניסיונות הפתלתלים להתחמק.
כתוב תגובה ל- איל
39
פשוטי העם
  פומפי העליזה   21/04/15 19:28
על פי המאמר החוקים נועדו רק לפשוטי העם, בעלי המעמד והשררה חסינים ועל כן עריצות התבהמות שחיתות ופשיעה מותרים מבחינתם? שנים רבות ידעו רבים וטובים על מעשיו, ללא דין ודיין( רק לפני מס׳ שבועות פרסם זהבי במעריב פרשיה מלפני שני עשורים! עדיין לא נחקרו מעשיו בעירית ירושלים ולא טובות הנאה שקיבל עבור בני משפחתו, המטורפים יצאו מהחורים שמור לי ואשמור על גבך, נתחלק בשלל ושימותו כל הקנאים, אה כן, לכלא נכניס את פשוטי העם!!
כתוב תגובה ל- פומפי העליזה
40
הצעתי
  הוגה רעיונות   21/04/15 19:34
אני הצעתי כבר בעבר וחוזר על הצעתי שוב.
אני חושב שזה פסול ולא נכון להכניס ראש ממשלה לשעבר לכלא. אדם אשר נוצר בתוכו את הסודות הכמוסים ביותר וחייב שמירה אישית, אינו יכול לשבת בכלא.
האיש נענש כבר עונש כבד בפגיעה קשה בתדמיתו,לנצח יזכר כעבריין פלילי לוקח שוחד , מקבל מתנות אסורות או פוגע באימון ורודף בצע , ולא יזכר כלום מעבודתו הציבורית.
אבל לוותר על עונש המאסר קשה.
לכן אני מציע מאסר בית כמו כל אסיר עם אזיקון אלקטרוני לתקופה הזהה לתקופת המאסר שקיבל. כך ישכח מהציבור ואף אחד לא יזכור אותו או את מראהו לאחר תום תקופת המאסר.
מאסר בית זה הפתרון.
כתוב תגובה ל- הוגה רעיונות
41
קיבוצניק הפוך.
  משהמוישה   21/04/15 19:36
קיבוצניק שהתהפך. עד לפני כמה שנים הטיף בעיתונות הקיבוצית לשוויון ולקיבוץ השיתופי וכעת הוא חסיד הקפיטליזם והליברליזם הדורסני. תמיכתו באולמרט מעידה על גודל השבר האידאולוגי בתנועה הקיבוצית והשינוי החברתי העובר על המדינה. פשוט מחליא.
כתוב תגובה ל- משהמוישה
42
נפלתי
  שמ   21/04/15 19:37
ברצפה,כשראיתי את הכותרת,ולא הצלחתי לקום כשסיימתי לקרוא את כתב הפלסתר כנגד,חוק,דין,משפט,בוזגלו וברקוביץ גם יחד,שוויון ולא הפלייה בפני החוק,ועוד כעשרים/שלושים ארגומנטים,שמבהירים למה יש חובה מוחלטת לקעקע את הנורמות שהאיש הזה הנהיג.אתה לא זוכר,כנראה אתה עול ימים,כי אולמרט כבר עשה מעשה כלכלי מגונה בשנות ה 80 כשהשיב לשופט ששאל אותו " למה לא החזרת הלוואה של 50,000$ שקיבלת מבנק צפון אמריקה " תשובה שרק עבריין בסדר הגודל שלו יכול לתת " לא החזרתי ההלוואה כי הבנק לא ביקש......." .קרא ויקיפדיה ותראה שהנזק שגרמו למדינת ישראל משפחת גאון מג'נבה,יואל הרצוג, האח של..,שנשוי למשפחת גאון,לבנק הנ"ל ולנו הגיע לכדי 420,000,000 ש"ח,שכולנו שילמנו.אני חושב שאתה חייב התנצלות לכולנו על רעיון העיוועים שלך.יתכן שהמאמר הזה הוזמן כבלון ניסוי על ידי משפחת אולמרט,לבדוק הלך הרוח בציבור.חבל שעשית זאת.
כתוב תגובה ל- שמ
43
אני לא מבין
  נימו   21/04/15 20:02
כשאולמרט גנב הוא לא לקח בחשבון את הסיכון? העובדה שאולמרט נלחם ומשקיע מליוני דולרים רבים מצביעה על שהוא חושש ממאסר וזה מרתיע אותו.הטענה שלא שלל חרות של אף אחד מצחיקה , מה עם המפלצת שתרם לבנייתה ואיפשר למשחדים מה שלא התאפשר לאילו שלא שילמו שוחד. מה אתה יודע מה הוא עוד עשה שפגע באחרים (אולי אתה יודע).שוחד זו עברה שנותנת פרבילגיה למשחד על פני האדם הישר!. אני חושב שמוטב היה שהדרים לא יכתבו .
כתוב תגובה ל- נימו
44
כתן המילל כצבוע הבוכה כך אתה!
  פועה   21/04/15 20:04
אילו אהוד אולמרט היה מודה ועוזב ניחא. הלא נאמר: מודה ועוזב ירוחם. אבל הפושע הזה חטא כפל כפליים, הוא לא היסס לרגע להטיל דופי ביושרם של אלה שתפקידם הוא למצוא ולהאשים פושעים שכמותו. הוא טלטל את המדינה טרטר את מערכת המשפט, שיקר בבית המשפט במצח נחושה. פושעי "צווארון לבן"? נתפסים ונכלאים כל העתים ואתה לא פצית ולא ציצתה. אז מה נזעקת עכשיו לרחם על נבל שלובש בגדי חמודות?
כתוב תגובה ל- פועה
45
אין זו הפעם היחידה שכותב זה
  קשקושים   21/04/15 20:08
מעלה על הכתב דברי הבל, אך הפעם הוא ממש חרג לגמרי מן המקובל ועבר כל גבול. מיותר לגמרי להתייחס לדברים הבטלים הכתובים כאן.
כתוב תגובה ל- קשקושים
46
אפילו לא ראוי שאקרא את הכתבה
  אזרח   21/04/15 20:13
כתוב תגובה ל- אזרח
47
לא הבנתם. המאמר הוא בדיחה
  ירושלמית1   21/04/15 20:25
יש לקרוא זאת בהומור . זה סט נימוקים למה לא לשחרר את אולמרט
כתוב תגובה ל- ירושלמית1
הלוואי ואת צודקת
  איריס שרון-בן ארצ   21/04/15 20:33
כתוב תגובה ל- איריס שרון-בן ארצ
אתן מעדר השיילוקים?התביישו לכן
  ע_הראל   22/04/15 08:40
חבל שאתן איריס וירושלימית מאמינות לכל עדי השקר הזוממים במשפט משה קצב, וכן דכנר ושולה במשפטי אולמרט, שכולם עדי שקר זוממים וארורים! §¤§¤§ מי שמאמין להם ולמשפטים הפוליטיים ולאסכולת השיפוט המאובנת, ולפרקליטות ההזוייה שקונה בכסף רב את עדי השקר הללו, אינו אלא פרט מעדר השיילוקים הדפוקים - שמשתוקקים לליטרת הבשר שלהם נוטפת דם טרי, עדיף עם קצת פטרוזיליה. §¤§¤§ ובכן התביישו לכם עדר השיילוקים הדפוקים.
כתוב תגובה ל- ע_הראל
48
להכשיר טרפות
  מושיקו   21/04/15 20:35
לקצב לא ביקשת רחמים אה ישכנזי
כתוב תגובה ל- מושיקו
49
אברהם שרון..... רק ככה מאייתים
  אביחי   21/04/15 20:44
כתוב תגובה ל- אביחי
50
חרפה
  הציץ ונפגע   21/04/15 20:56
אני לא יודע מי המהגג המבריק הזה. אבל הוא צודק בכל מלה !!!
עכשיו צריך להעניק לאולמרט גם את פרס ישראל על "מפעל חיים" - וכולנו נבוא למיצוי נעלה של רוח היהדות הקורסת.
כתוב תגובה ל- הציץ ונפגע
51
כמו שכתבת: אתה חכם קטנצ'יק
  מצד שני   21/04/15 21:02
במדינה שלך שבה יהיו מדורגים פושעי הצוארון הלבן שלעתים קרובות מסוכנים לחברה כפל כפליים (ראה מקרה אריה דרעי), כמחולים מראש - תחיה אתה הכותב ובני משפחתך... ואיפה העורכים של ניוז1 שלא זרקו לפח את הגאון הזה?
כתוב תגובה ל- מצד שני
52
לא רק העבריינים אלא גם הלבנת
  נתין מדמנת ישראל   21/04/15 22:20
עבירותיהם כפי שמר שרון מבקש, מסוכנים מאד לציבור, עד כדי סיכון חיים והקרבתם על מזבח פשעיהם. דוגמא? אריאל שרון, שכדי להלבין את עבירות השוחד שלו גם גרם למותם של כמה מגורשים מגוש קטיף, גם לתחלואי מגורשים אחרים (על פי דיווח רופאים) וגם למותם של נפגעי פצמ"רים וטילים משטח גוש קטיף ההרוס. גם אותו אולמרט שבכל תפקידיו ניצל את מעמדו לגריפת רווחים במקום לדאוג לענייני היהודים, שלח אל מותם חיילים במלחמת לבנון השנייה כדי לנצל "ניצחון" לשם "התכנסות". פרס, שעבר על חוק המפגשים גרם לאלפי נרצחים ונפגעים. כולם צווארון לבן וידיים מזוהמות. אולי כדאי להקים אגף אח"מים בכלא כדי שהבושה תהיה גדולה עוד יותר בגלל המסה הקריטית.
כתוב תגובה ל- נתין מדמנת ישראל
53
מסע מתוכנן
  יצחק ברחיים   21/04/15 22:49
נראה שהטקטיקה השתנתה עד למתן פסק הדין וגזר הדען האחרונים עשו אולמרט וחבר מריעו ככול האפשר לקעקע את שלטון החוק ואשיות הצדק. בנחישות הצהיר אולמרט "לא היו מעטפות לא היה כסף" חברו הטוב אמנון דנקנר שהלך בינתיים לעולם שכולו טוב קרא לפרקליט הראשי לידור להתאבד. עתה לאחר גזר הדין ומשראה כי הרעה משיגתהו הוא משנה טקטיקה החל מהשגות על נאותות העונש בהן נופלים רבים וטובים כולל אראל סגל ועד בקשות רחמים. יש לזכור אמנם עדיין לא חפה הסכנה - אולם אולמרט איים להשחית את המוסר הציבורי ברמה הלאומית . עדיין כפסע בין מצבנו לבין מצבם של הגרועים באומות העולם בכל הקשור לפשיעה. יש לעקור את הרע - זאת באמצעות ענשים חמורים וקשים.
כתוב תגובה ל- יצחק ברחיים
54
הוא צריך לשבת 20 שנה..
  לליצן ההזוי   22/04/15 00:54
תגידו תודה, הוא יצא בזול.
כתוב תגובה ל- לליצן ההזוי
55
בושה וחרפה לבקש שחרור אדם כזה
  יוסי ארגואן   22/04/15 04:45
זה מעיד על חוסר המוסר ממנו לוקים המון אנשים אולמרט חייב לרצות עונשו עד היום האחרון השחיתות מסוכנת למדינה יותר מפצצה אירנית או מכל ארגון טרור אחר מי שמקדם את האינטרסים של אולמרט חייב להיחקר על היותו מקושר לכנופיית אולמרט
כתוב תגובה ל- יוסי ארגואן
56
עורך שמאפשר פרסום כזה נגוע בשח
  יוסי ארגואן   22/04/15 04:51
כתוב תגובה ל- יוסי ארגואן
57
  משה מיכאל   22/04/15 08:21
נקלעתי בטעות, לכתבה העקומה הזאת. הצדקנות שלך והטיעונים שלך מופרכים. הנסיון שלך לחלץ את אולמרט מעונש מעורר בחילה.
כתוב תגובה ל- משה מיכאל
58
שחרור אולמרט
  קצב   22/04/15 10:06

אולמרט לקח כספים לכיסו אותם קיבל משום ששימש בתפקידים הבכירים. בשפת בית המשפט ניצל את מעמדו כדי לפשוע
כתוב תגובה ל- קצב
59
אולמרט צדיק לעומת המצורף.
  בריה   22/04/15 13:31
הפרקליטות שוקלת? במה חשוד "אולמרט"? - יש עבירה? כתב אישום! אחרת כל חשוד או "אסיר" בעבירות דומות יש לשחרר... globes.co.il
כתוב תגובה ל- בריה
60
קנס בנוסף לכלא.
  כסף. קנס.   22/04/15 16:51
זה בהחלט נכון שצריך להשית על אולמרט קנס גבוה ומרתיע שלא יותיר הנאה כלכלית מהגניבה. עונש מאסר מרתיע הוא חובה אם ברצוננו להפסיק את השחיתות השכיחה בשלטון המקומי והממשלתי.
כתוב תגובה ל- כסף. קנס.
61
טיעון לא משכנע
  שאול א.   22/04/15 19:49
מעניין אם היית טוען זאת לגבי ביבי או איש ימין אחר.
כתוב תגובה ל- שאול א.
62
לו גנבים שילמו פי עשר מהגניבה
  עיניה   23/04/15 16:24
לו כל הגנבים שילמו פי עשר מהגניבה אזי טענתך מוצדקת כלפיי כל גנב, במקרה שמדובר בגניבה בלבד, במובן הכי בסיסי. במקרה של אולמרט לא מדובר בגניבה אלא בהונאה של כל בכירי העירייה, יחד, במטרה לבצוע בצע מזכויות יתר שיעניקו למקורבים. ההקלה היחידה שמגיעה לאולמרט בעונש, מגיעה לו, בגלל מה שכולנו יודעים, שולה זקן האדם הכי קרוב הונתה אותו ניהלה בעצמה את העבירות והקליטה את אולמרט כדי לסחוט אותו, ולאחר שלא הצליחה בסחיטה, הפילה אותו בעבירות שהיא ניהלה, כאשר האשמה חלה עליה.
כתוב תגובה ל- עיניה
63
לכותב.מעבר למבחן בוזגלו היה וה
  אלי אאמ   23/04/15 20:16
היה והענישה תהיה סלקטיבית לשם מה יש צורך בחוק העונשין. מי שפשע צריך לשלם לחברה בהתאם לפסיקת בית המשפט יהיה מעמדו החברתי אשר יהיה. יש להזכיר לכותב שבכלא מזה שלוש שנים יושב נשיא לשעבר.
כתוב תגובה ל- אלי אאמ
64
מר שרון, תתבייש חרפה לעיתונות.
  מדמוני אסף   23/04/15 23:45
עד להיכן יכול לרדת אוחז עט נקלה ונבער ?
מהיכן החוצפה לגבב מילים חסרות אחריות ?
מר אברהם שרון,
הגנב והנוכל אומללמרט מגיע אל המקום בו היה צריך לשכון לפני שלושה עשורי שנים.
האיש נוכל ועלוב נפש.
האיש הנקלה הזה (אומללמרט) צריך להיות מורחק מכל חברה אנושית.
מקומו במחילות עם עכברושים וחולדים.
לא נשכח לו את עמונה,כיצד זה שולחו שוטרים רכובים על סוסים ודורסים יהודים בפרסותיהם !!!!
לא נשכח לנבל הגנב את גירוש היהודים, והתמונות שצפינו לפני שבוע ביום השואה אלו המראות שראינו בעת גירוש תושבי גוש קטיף וצפון השומרון.
הגנב נענש בידי שמים ואדם על התעמרותו ביהודים.
לא יהא חלקו של הגנב עם היהודים בארץ-ישראל, שיסע לבנו הנשוי לערבי לאחר השחרור בעוד 60 שנה, ועד אז -שידושו את בשרו במסרקות של ברזל לוהט.
ראוי הוא כי תתחרט ותתנצל על מאמר בזוי. ואם אתה מאמין בחומר שכתבת, הרי שמעתה תהיה בעינינו כמוקצה מחמת מיאוס.
כתוב תגובה ל- מדמוני אסף
65
שש וזהו ?
  דב אנשלוביץ   24/04/15 07:01
רק על חלקו בהתנתקות מגיעות לו לפחות עשר.
כתוב תגובה ל- דב אנשלוביץ
66
החוצפה של הכותב מעוררת פלצות
  תצטרף אליו במחילה   24/04/15 08:01
כתוב תגובה ל- תצטרף אליו במחילה
67
המקום של אולמרט הוא בכלא.
  7-7-7.   25/04/15 14:07
המקום של אולמרט הוא בכלא בדיוק כמו קצב דרעי ואחרים אין לרחם עליו פוליטיקאי מושחת ונוכל שהשתין עלה לו לראש.
כתוב תגובה ל- 7-7-7.
68
המקום של אולמרט הוא בכלא.
  7-7-7.   25/04/15 14:07
המקום של אולמרט הוא בכלא בדיוק כמו קצב דרעי ואחרים אין לרחם עליו פוליטיקאי מושחת ונוכל שהשתין עלה לו לראש.
כתוב תגובה ל- 7-7-7.
69
עפיפון הזוי
  בוזגלו   25/04/15 23:27
האם החמלה אמורה לבוא לידי ביטוי רק למקרה של אולמרט? מה היה בדיוק המניע שלו? גנב כדי לא להישאר רעב? האם הוא כשל רק במעטפה אחת? האם היה חסר לו? לידיעתך המעוותת והעגומה, זהו מקרה קלאסי של גניבה וגזל מתוך מניע עברייני פרופר, ולטובתו האישית תוך השחתת מערכות שלטון. הידיע לך למה ולאן זה עלול לדרדר את המדינה? ומה אם אחד מנותני השוחד יבקש ממנו בקשות פסולות או חלילה מסווגות שאם לא יחל לסחוט אותו? אתה פשוט אדם עם מוח מעוות שלא ברור כלל איך מעזים להביא לידיעת הקוראים דברים הזויים ונפשיים וכה דבילים
כתוב תגובה ל- בוזגלו
70
מזמן לא קראתי שטויות כאלה...
  מותק של הצעה   7/05/15 01:17
ולכם אנשי צווארון לבן המושחתים שבחבורה, בין שאתם מנהלי תאגידים או סתם פושעי גזל צאו וגזלו את החלשים, הרסו משפחות ועולמות כך ניסו שופטי "האין מעטפות" לחלץ אותו בזיכוי אלא אז הגיעה שולה...
כתוב תגובה ל- מותק של הצעה
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il