w, News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רפי לאופרט
רפי לאופרט
בעבר היו מי שטענו שעלילות "קשר ומסתורין" אינם חומר קריאה איכותי    אני חולק על כך וסבור שהמציאות עולה על כל דימיון ודמיון פורה רק מעשיר את הבנת מורכבותה ותדיר מבהיר מאורעות שלכאורה ...
[צילום: עבדלל כרים חנה/AP]
עו"ד יוסף פנדריך
פסק דין מוסכם משלב שני יסודות - הסכם ופסק הדין שאישר אותו. אם ההסכם לא חוקי גם פסק הדין איננו חוקי
יוסף קנדלקר
יוסף קנדלקר
ביום הזיכרון לחללי צה"ל ונפגעי פעולות האיבה, אני תפילה שהילדים שלנו יחוו צה"ל אחר ממה שחוויתי    שתדע כל אם עבריה כי הפקידה את חיי בנה וביתה בידי מפקדים הראויים לכך
חיים רמון
חיים רמון
באופן צפוי לחלוטין, כל התוכניות ההזויות שקידם שר הביטחון התפוגגו בלי שום הישג    בעצם, התוכניות של גלנט השיגו דבר אחד - חיזוק השלטון האזרחי של החמאס
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
ימין ושמאל - אז מה הפתרון?
מאת: יעקב עמר  |  29/04/2015
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
לאהרון פנית לא טעית
  אהרון שחר   30/04/15 08:35
המדע. הגולם אמנם בטוח שתפקידו מתמצה בעיקר בתכנון מכוניות מעופפות ללא נהג וכדומה, אך יש לי הפתעה בשבילו. על המדע לערוך גם חשבונות נפש היסטוריים, לבדוק קונספציות, ולהודיע לאנושות כאשר היא לוקה בטעויות. שנאמר כבר לפני כמה עשורים: חשבון הנפש של אוסלו עכשיו! ואם לא עכשיו, אחר כך. אם המדע ימשיך להמתין בסבלנות ראויה להערכה שביבי ייזום את חשבון הנפש הזה, כדאי לקנות הרבה פיסטוקים.
כתוב תגובה ל- אהרון שחר
אהרון-
  אבנר צפוני   30/04/15 12:25
זה שאתה מנסה להיתלות באילן גבוה (המדע) לצורך הוכחה חותכת לגישה חברתית/כלכלית/מדינית -יש לזה ריח מרכסיסטי חזק.
אין הסכמה בקרב ארכיאולוגים.אין הסכמה בקרב היסטוריונים,כלכלנים,סוציולוגים.אין הסכמה בקרב אנשי מדע המדינה.
אני מתחייב להביא לפחות 200 מדענים החולקים על כל מדען שאתה תביא לטובתך (מרדכי קידר,למשל).
כתוב תגובה ל- אבנר צפוני
אבנר
  אהרון שחר   30/04/15 13:09
אתה מבטא היטב את הבלבול הנפלא שמצליחים השמאלנים / נאורים לבלבל את ההמונים, בדיוק מן הסיבה שאני היחיד שהצליח להצביע עליה: היעדר מידע מוסמך. נדמה לכם שאתם מתווכחים על דעות, אתם מתווכחים על עובדות. למה אני קורא לאנושות עדר של גלמים? מתווכחים על עובדות. האם חתן פרס נובל לשלום, כבוד הראיס אבו עמאר הידוע בכינויו ערפאת עליו השלום והטרור, תהא נשמתו צרורה יחד עם יתר הצוררים בצרור מפתחות לגהינום, היה כנה בהסכם אוסלו? אני מוכן לחתום לך ידידי שאם תערוך דיון באולפן טלויזיה על פי בחירתך התוצאה תהיה זהה, ברור לכולם שזו הייתה הונאה. אין זו העובדה היחידה. יש עוד שפע, ואכן צריך לאסוף ולערוך אותן. גם ידידנו יעקב אמר חלק מהם וניסח בצורה מוחצת הגם שלפעמים טבולה בהומור, כמו נושא זכויות הערבים בארץ ישראל כביכול. שהרי הנאכבה שלהם לכאורה, היא בעצם ליקוק פצעיהם והתבכיינות על כך שהם נכשלו בנסיונם להשמידנו, עובדה מדעית עליה אין חולק. שאל כל היסטוריון. התרבות הערבית היא פרימיטיבית וברברית, שטופת שנאה, דם, טבח וזוועות, ונהנית מסינדרום סטיות מין קשות. כמאה אחוז מערביי ישראל על המוניהם ומנהיגיהם תומכים בעצמם, כלומר בערבים, כלומר באויבי מדינתם, כלומר הם אינם אזרחים נאמנים כי אם גייס חמישי. זאת עובדה שחבריך מכנים גזענות. וכך עוד ועוד. המדע פשוט עושה לעצמו הנחות וזונח אותנו לאנחות. די בהנחת השאלות הנכונות על סדר היום כדי שהתשובות הבלתי נמנעות יצופו. זו הגאונות שלי, אני זה שיודע לשאול.
כתוב תגובה ל- אהרון שחר
אהרון -נפלת
  אבנר צפוני   30/04/15 14:22
אתה מנופף בדגל שעליו כתוב "עובדות",מכאן עובר ל"עראפת כנה-כן או לא",ומחזק את טיעוניך בשוט של "דיון באולפן טלויזיה".
כל טיעוניך מופרכים. מה קשור עובדות לכנות ולדעות בדיון ???
ואם כל המתדיינים יצדיקו אותך-אז זו עובדה אבסולוטית ?
כתוב תגובה ל- אבנר צפוני
אבנר ידידי
  אהרון שחר   30/04/15 15:09
אם תצליח להפיל אותי תקבל שי צנוע, עיטור כבוד. אותי לא כל כך קל להפיל, שהרי אני מקדים את תקופתי בכמה מאות שנים. עובדה מוגדרת על ידי כדעה עם חותמת מדעית. תחשוב על זה... אעזור לך. 1+1=2? השמש זורחת בבוקר? יש תת מודע? הכל עניין של השקפה. כאשר האנושות מסכימה על משהו זאת נחשבת עובדה, עד שיפריחו אותה. יש מהירות הגבוהה ממהירות האור? אם תמצא העובדות ישתנו, כרגע זאת עובדה. האם ישראל היא כובשת? האם מי ששונא ערבים הוא גזען? כל העדר יודע שכן ולכן העולם חושב שזו עובדה. בשפה מקצועית זה נקרא אמת רלוונטית. די בכך שמרבית גאוני תקופתנו יכריזו שהאמת היא כך וכך כדי שמי שיתווכח איתם יצטייר כאידיוט.
כתוב תגובה ל- אהרון שחר
אני מעדיף שקדים על פיסטוקים
  יעקב עמר   30/04/15 12:54
מאחר וכבר מוניתי על ידך לשר ההסברה , כינסתי את צוות משרדי ולאחר התייעצויות החלטתי שעניין פשוט שכזה אינו נזקק לעזרת המדע שעל נחירותיו העמוקות אני קורא תמיד אצלך. החלטתי שאת העניין ניתן להסביר בצורה פשוטה ושהמדע לא רק שלא יועיל אלא יזיק כאן... ואל תשכח כמה שווה כוחו של צחוק...
כתוב תגובה ל- יעקב עמר
לא שכחתי ולא אשכח
  אהרון שחר   30/04/15 13:36
אני מעריך מאוד את כוחו של ההומור. אבל אם כבר עברת בסביבה הרשה לי לנצל את ההזדמנות כדי לבקשך לסייע לי בפרוייקט גרסת המדע מספר 700 או מה שלא יהיה. ידידנו צפוני המחיש את הבעיה היטב, אנשים מתווכחים על עובדות. אולי תעזור לי לאגור ולנסח היגדים שעליהם אין ולא יכולים להיות חילוקי דעות בין אנשי מדע רציניים. כדי שבאמת אני לא אעשה הכל לבד.
כתוב תגובה ל- אהרון שחר
סליחה שעלי לצטט את עצמי...
  יעקב עמר   30/04/15 14:43
מיותר לגמרי, חסר ערך וגם חסר סיכוי להסביר לחברי החביבים כי אך מהרהורי ליבם הם הוזים. על איזה עובדות אתה מדבר ? אמרתי פעם לצפוני שנואשתי מטענותיו כי השמש זורחת תוך התכחשות לשעה - חצות הליל. אז לך תסביר שאין ולא יכולה להיות שמש בשמיים בחצות הליל. אני ויתרתי.
כתוב תגובה ל- יעקב עמר
גם אני אצטט דברי חכמים
  אהרון שחר   30/04/15 15:46
אמרתי שהמדע לא יודע את תפקידו, ניסיתי להעירו מתרדמתו במאמר חושך אקדמי, אז אין ברירה, אנחנו צריכים לעשות את העבודה במקומו, להגיש לו ולבקש חתימה. אתה כתבת כמה מאמרים מאוד יפים, אולי תנסה לסכם כל אחד מהם במשפט. משפט שהוא עובדה היצוקה בסלע, שכל היסטוריון יחתום עליו בעיניים עצומות, מצד שני כל השמאלנים והנאורים "יודעים" שהוא לא נכון. תציץ בתגובה הראשונה שלי לאבנר, נתתי כמה דוגמאות. צריך לרשום מאמר עם המון היגדים כאלו ולשאול, האם יש מומחה המכבד את עצמו שלא יחתום עליו. מאמר שאם יוגש לאנושות מטעם המדע, יהיה פיצוץ תודעתי החזק יותר מפצצת מימן.אין לנו את הפריבילגיה להרים ידיים, יש לנו מדינה להציל. חייבים לפקוח עיניים לנאורים, והאמת זה די פשוט. מי יכול להתווכח עם המדע
כתוב תגובה ל- אהרון שחר
מצטער שחר....
  יעקב עמר   30/04/15 21:40
קרא בבקשה את תגובתי לצפוני המודיע לי "זכית יעקב" ותבין שזו טחינת מים אמיתית...יש להם גישה "פרקטית" הוא אומר... כמה קברים נחפרו מגישתם הפרקטית הוא לא רואה.... רק בריאות אחלתי לו כי הוא באמת זקוק לה.
כתוב תגובה ל- יעקב עמר
אם תמצא
  אבנר צפוני   30/04/15 14:49
אחד כזה (ששונה מ "השמש זורחת במזרח" או "מים רותחים ב100 מעלות")- תקבל מה שאתה רוצה.
כתוב תגובה ל- אבנר צפוני
מצאתי אחד
  אהרון שחר   30/04/15 16:04
אותך. אתה מאמין באמונה שלמה בביאת השלום. וגם אם יתמהמה בוא יבוא ברגע בו נברח מהשטחים. כאשר כל אדם רציונלי, ודאי מומחה יאמר לך שהאסלאם הקיצוני כל כך שטוף שנאה שלא משנה איזה הסכם תעשה עם איזה אבו הוא ימשיך את הסכסוך. ואין מה לדאוג גם אבו ימשיך את הסכסוך כי פתאום הוא יזכר בכיבוש 48 ואם הוא לא יזכר יזכירו לו. הסיכוי שנסיגה ומדינה פלסטינית יביא שלום ורגיעה אפס. כל מומחה יגיד, רק תשאל. אין תרחיש כזה, למעט בהזיות השמאל. כניעה ונסיגה רק מעוררת להם תיאבון.
כתוב תגובה ל- אהרון שחר
2
שאלות 'הלנצח' מופנות כלפי
  סניל   30/04/15 11:13
הערבים. כלומר, אתה סבור שהם הבעיה ולא היהודים?
אני חושב שאתה טועה ב- 180 מעלות. הבעיה נמצאת אצל היהודים והם אלה שצריכים לתת לך תשובה. נכון, מכנים אותם מחנה ציוני אבל המכנה המשותף שלהם שהם ברחו מזמן מציונות ועברו לפרויקט של הקמת מדינה פלסטינית לערבים ללא קשר עם השלום - כי שלום זה לא יביא, רק מלחמה ועוד אחת, ללא קץ.
המחנה הזה ועושי דבריו הם פאבלוביצ'ים - אם אתה מבין את כוונת דברי על הבולשביקים. הם מגיבים רק לתרומות כסף מהאיחוד האירופאי. זה מחייה אותם תרבותית, נפשית, וכספית. אירופה בשבילם זה בטהובן ולא היטלר... האפיפיור זה אהבה וקדושה ולא מסעי צלב שמיועדים לשם פוגרומים על יהודים.
בשביל פהרס - יש רק מזרח תיכון חדש וחלומי מלא קצפת, לא קצף...
כתוב תגובה ל- סניל
בבקשה קרא שוב...360 מעלות
  יעקב עמר   30/04/15 12:42
הלנצח יסרבו יהודים להודות כי המפתח לשלום אינו מצוי בידם אלא רק בדמיונם? לא ברור לך שאם כתבתי משפט כזה אז אני רואה את הבעייה אצלנו ? הערבים רק טוענים ש"המפתח לשלום" אצלנו והם כהרגלם הטוב משקרים. עיקר הבעייה ששקר זה נקלט אצל חלקנו כאמת שאותה ורק אותה אני תוקף. אז זה לא 180 מעלות אלא 360....נקודת ההתחלה שלי. אז איפה טעיתי ?
כתוב תגובה ל- יעקב עמר
3
יעקב - זכית !
  אבנר צפוני   30/04/15 17:00
הואיל והבעת רצון כן ואמיתי להצטרף לשורות השמאל,
הואיל ולאחרונה מוניתי לרב הראשי של השמאל הציוני- אני עומד לערוך לך גיור כהלכה,ולחומרה,לשם הפיכתך לשמאלני מן המניין.
אני אכתוב להלן מס' משפטים/אמיתות, שלבטח תוכל להסכים עימם,ואם אכן כך-אנחנו כבר בדרך לביאת המשיח.
* האמת הראשונה,(שלאורה ייבחנו השאר)הינה,שרק כאשר תהיה הבשלה בשני הצדדים(או לפחות במנהיגות)נוכל להגיע להסכם. אין לדעת אם הדבר יקרה בעוד חמש שנים או חמשים שנה.
* ברור שהשגת השלום לא תלויה רק בנו. עם זאת,עלינו להניח שבכוחנו לקרבו,שגורלנו בידינו,שהראש היהודי יוכל למצוא מסילות לשכנינו.חשוב שנהיה אקטיביים.
*לכל דבר יש מחיר.אם אתה למשל,משתוקק לרכוש מכונית חדשה-תצטרך לעבוד יותר,לחסוך יותר,לוותר על דברים אחרים וכו'. כנ"ל גם עם השלום.חשוב להפנים זאת.ואסור לשכוח- הרווח יהיה פי שבעים ושבעה.
*יש נקודה שלחלוטין פיספסת.הגישה השמאלית לא נובעת מתמימות,הומניות,אופטימיות יתר או אשליות.זוהי גישה ששורשיה ומניעיה הינם מעשיים,פרקטיים ומציאותיים. גישה זו מקבלת גושפנקה שוב ושוב,מזה עשרות שנים,בדמות כל תכניות השלום השונות, שכולן זהות. המציאות מתכנסת,שוב ושוב,לנקודה ארכימדית אחת.
כתוב תגובה ל- אבנר צפוני
שתהייה לי בריא מר צפוני
  יעקב עמר   30/04/15 21:35
מה שכתבת מסביר מדוע כתבתי שנואשתי מכם... אתה חי בסרט ומרחף אמיתי. גישת השמאל היא "גישה ששורשיה ומניעיה הינם מעשיים,פרקטיים ומציאותיים" כל כך פרקטיים שהשלום כבר פה... אין לך מושג או אינך רוצה לדעת מה הערבים חושבים על יהודי שחושב כמוך... הם בזים ל"גישה הפרקטית" שלך. קלטתי שאתה קצת בענייני פילוסופיה ואם כן אז אתה אמור להכיר את "היש ישנו והאין איננו" ואצלך האין ישנו והיש איננו. הטרור והשנאה האנטישמית אלינו שישנם אצלך אינם והשלום שאיננו אצלך קיים. נו בסדר... כמו שאמרתי - כבר שנים אינני מנסה אפילו ... הטיעונים שלך כלפי אותם הכתרת ב"זכית" כ"כ מנותקים ולא רציניים. סלח לי שאני בקטע הזה בפרוש מתנשא עליך.. פשוט ילדותיים הדברים שכתבת אף שללא ספק עבורך הם אמת נשגבה.. מותר בדמוקרטיה להיות ילדותי ונאיבי ואתה מנצל זכות זו עד הסוף.
כתוב תגובה ל- יעקב עמר
סליחה שאני מתפרץ לדלת סגורה
  אהרון שחר   1/05/15 07:11
אבל גם אני חש צורך בלתי ניתן לכיבוש להתייחס. 1. רק כשתהיה הבשלה בשני הצדדים נוכל להגיע להסכם, מסכים. 2. בכוחנו לקרבו, גורלו בידינו, אם רק נתאמץ עוד קצת נמצא מסילות לשכנינו. אבנר, אל תפגע, אבל אתה מאוהב. תאר לך שרחל בתך הקטנה התאהבה בערבי עד מעל לאוזניה. לא סתם ערבי, פלסטיני, לוחם חופש, שאהיד, רוצח ששוחרר בעסקת שליט. והילדה מאוהבת. אי אפשר לדבר איתה, יוליה ראתה את רומאו, אם תפריד ביניהם היא חותכת ורידים. ראשה סחרחר, יש לה רק דבר אחד בראש: רומאו שלה. גם לרומאו הזה (נקרא לו אחמד שם בדוי), יש דבר אחד בראש: לרצוח אותה. היא מנסה למצוא מסילות ללבו, אולי הוא יואיל בטובו לקבל אותה כרעייתו השבע עשרה. היא משתוקקת ומייחלת, היא מוכנה לעשות הכל, להתאמץ נורא, למכור את בתוליה וגם את אביה, ובלבד שתגשים את חלומה הנשגב. בוקר טוב, יש חלומות שכדאי לוותר עליהם, לפני שהם יבתרו אותנו, לגזרים. אתה הבנת את זה אבנר?
כתוב תגובה ל- אהרון שחר
4
מה לך ולמחנה השלום?
  אהוד פרלסמן   2/05/15 11:46
מה כל כך מוצאת חן בעיניך החבורה הגזענית, המתנשאת והנבזית הזאת, ששערה אחת משערות ראשך מכילה יותר שכל מכל מוחותיהם שטופי הטמטום. אולי הגיע הזמן שתתפכח ותבין שכל החבורה הנאורה כביכול הזאת היא חבורה חשוכה ופרימיטיבית, השונאת שנאה עזה את האחר והשונה, ואין לה כל יכולת לחשיבה הגיונית. הבחירות האלה היוו ממש תגלית בשבילי, כי רק לאחריהן הבנתי עד כמה הם הצליחו לטמטם את עצמם לדעת, ולהאמין באמת שהם עומדים לנצח, למרות שלא היה אפילו סקר אחד(!) שעל פי תוצאותיו יכול היה הרצוג להרכיב ממשלה. ורק אחרי הבחירות באמת הבנתי עד כמה בחבורותיהם הסגורות הם כל כך שונאים אותי ואת חברי. וחוץ מזה, המאמר שלך באמת מעולה.
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
כנראה שתאור ציני אינו תחומי...
  יעקב עמר   2/05/15 13:37
ראשית תודה. שנית כנראה לא העברתי נכון את הציניות של "רצוני" להצטרף אליהם.. שלישית אין להכליל כי יש לי באמת כמה חברים מהם ולו חשבתי לרגע שהם גזענים או מתנשאים לא הייתה חברות ביננו. מסכים שרובם חיים בבועה אך לא מתוך כוונה רעה אלא אטימות למציאות ואי הכרת מה הצד השני רוצה.שלום בוודאי שאינו רוצה.
כתוב תגובה ל- יעקב עמר
כנראה שתאור ציני אינו תחומי...
  יעקב עמר   2/05/15 13:37
ראשית תודה. שנית כנראה לא העברתי נכון את הציניות של "רצוני" להצטרף אליהם.. שלישית אין להכליל כי יש לי באמת כמה חברים מהם ולו חשבתי לרגע שהם גזענים או מתנשאים לא הייתה חברות ביננו. מסכים שרובם חיים בבועה אך לא מתוך כוונה רעה אלא אטימות למציאות ואי הכרת מה הצד השני רוצה.שלום בוודאי שאינו רוצה.
כתוב תגובה ל- יעקב עמר
אל תדאג, הבנתי אותך יפה מאוד.
  אהוד פרלסמן   2/05/15 17:11
אבל אני כל כך מלא זעם על מחנה השלום הזה, שכתבתי את אשר כתבתי. ורק הערה קטנה: לי יש גם חברים שמאלנים וגם חברים גזעניים, וזה לא מפריע לי להיות חבר שלהם, ואפילו לאהוב אותם. אני לא בחרתי את החברים שלי, אלא לבבותינו הובילו אותנו האחד אל השני, וככה זה ישאר, יהיו דעותיהם אשר יהיו.
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
גזענות לא קשורה לאיש ודעתו..
  יעקב עמר   2/05/15 18:45
ברור שאיש ודעתו אבל מי שגם חושב וגם אומר שהוא טוב מהשני רק בגלל מוצא או צבע עור...זה לא עניין לדיעות... ע"פ הגדרה זה אדם רע ואני מרע מתרחק וזו גזענותי היחידה - לא אוהב את "גזע" הרעים אם הם חושבים כמוני או ההפך ממני.
כתוב תגובה ל- יעקב עמר
נישאר חלוקים בדעותינו.
  אהוד פרלסמן   2/05/15 19:08
כי אני מכיר גזענים שאין בהם ולו קורטוב של רוע לב. ממש לא. הם פשוט שטופי מוח, ואני משוכנע בכך שהגזענות היא בפרוש דעה, ואין לה כל קשר עם רוע לב.
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il