s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יהונתן קלינגר
יהונתן קלינגר
משקיעי קריפטו שמעוניינים להשקיע כספים ולשמור עליהם מאובטחים, קונים ציוד אבטחה רציני, אבל בסופו של דבר נופלים בהונאות אנושיות שגורמות לכך שכל הטכנולוגיה שהושקעה לא תהיה שווה כלום
רון בריימן
רון בריימן
האשמת נתניהו כאילו הוא זה שמונע עסקה, היא עלילה מרושעת המופצת על-ידי מתנגדי נתניהו אשר שכחו מי האויב    אחת השגיאות החמורות ביותר של ממשלת ישראל: ההפרדה בין חטופים לחטופים, ואי-עמיד...
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
פרוץ מלחמת העולם השנייה בהתקפת גרמניה על פולין; הפייסנות של צרפת ואנגליה כלפי גרמניה גרמה לתוצאה הפוכה; צבא צרפת היה חזק מצבא גרמניה אך התרבות הצבאית הצרפתית הייתה תבוסתנית; ניצחון...
אלי אלון
אלי אלון
המתחם המיועד לשימור נבנה בשלבים במהלך המחצית השנייה של המאה ה-19 ותחילת המאה ה-20    על-אף שמדובר במתחם בעל ערך היסטורי ואדריכלי רב, המתחם נמצא מזה שנים במצב של הזנחה מבישה
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
עולם הפוך
מאת: איתמר לוין  |  22/05/2015
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
ווינשטיין קיבל את הסמכות מבגץ
  גדעון אמיר   22/05/15 09:15
בית המשפט העליון לקח לעצמו את כל סמכויות הכנסת והעניק את סמכויות הביצוע ליועץ המשפטי. ומה תפקיד הממשלה? סתם,,,, זה לא רציני.
כתוב תגובה ל- גדעון אמיר
כאשר הרועץ המשפטי לממשלה,
  בני בנקר   22/05/15 11:26
זה שבביתו הועסק עובד זר שלא כחוק והוא "לא ידע" על כך,מחזיק במגירה את תיק הנסיעות/מתנות של נתניהו תקופה ארוכה, בהמתנה להחלטה,או במילים אחרות,"מחזיק לו במקום רגיש" ומידי פעם לוחץ,אז מה ניתן לצפות מראש הממשלה ? מגני הסף נהפכו למאפיה סיציליאנית. שרת המשפטים חייבת להפריד את תפקיד היועץ לשני נושאי משרה,להכפיף אותו לביקורת הגוף המבקר את הפרקליטות שיש לעגן את סמכויותיו בחוק,לקבוע בחוק שוועדות אתור, שהפכו עצמן לוועדות מינוי ע"י הצגת מועמד יחיד,יחויבו להציג שמות של לפחות שלשה מועמדים או מועמדות ראויים,ללא כל דירוג או העדפה לבחירת בעלי סמכות המינוי וחייבת להעביר חוק,אפילו ברמה של חוק יסוד,שיקבע שיועצים משפטיים יכולים לתת רק עצות,לא הנחיות לביצוע מבחינת "כזה ראה וקדש". אין ספק שעל הנושא האחרון תהיה מלחמת עולם,אז שתתחיל בראשונים,שאחרי שיבוצעו,יש סיכוי שהדיקטטורה המשפטית הממונה תפנים שכללי המשחק תוקנו.
כתוב תגובה ל- בני בנקר
בעיה לא קטנה
  יוסי מ   22/05/15 15:48
שלום. אני אתך בנושאים האלה, וכבר היה דיון מעניין בין שנינו. ומאז, עברו כשבועיים ואני הרבה יותר סקפטי באשר למה שתוכל השרה לעשות. למה? מכל הסיבות שאותן העלינו ובעיקר האינטרסים האישיים של נתניהו כלפי השרה שקד וכלפי הבית היהודי ומול הצורך שלו ,"לא להעיר" את הפרקליטות כנגדו כי ברור לו ולכולם שיש שם עינינים שמצריכים בירור.***** ועכשיו, אחרי שמתבררת מידת השחיתות בקרב רמות בכירות בפרקליטו (כמו רות דוד), מי שמתנגד לביקורת ולעשיית סדר הם צמרת הפרקליטות מפני שהם מבינים מה יתגלה, למי תפרו תיקים, את מי דרפו מסיבות של שמירת כוחם, ולמי הפכו עינינים פעוטים לחקירות הרות גורל . אלה יחד עם נתניהו, הם מחסום כמעט בלתי עביר. לכן אני הייתי מציע לשרה ללכת רק על עינין אחד. פיצול תפקידי היועץ ופרקליט המדינה. זה קו פרשת המים. אם זה יתבצע, כל שאר השינויים, להם "מתנגד" היועץ בסמכותו הנוכחית,יקרו מעצמם.
כתוב תגובה ל- יוסי מ
סיום כהונתו של וינשטיין הוא
  בני בנקר   23/05/15 13:58
זמן מתאים לפיצול התפקיד,אבל ללא רפורמה בעבודת וועדות האיתור,הוינשיין "יאתר" את הכפופה לו זילבר,שונאת הימין כמועמדת יחידה ובג"ץ מר"ץ ייתן לו כמובן גיבוי,כמו שכפה על שטייניץ כשכיהן כשר האוצר מינוי "מאותר" יחיד לתפקיד מנהל רשות המסים,למרות ששטייניץ חשב שאיננו מתאים לתפקיד. רפורמה בעבודת וועדות האיתור חיונית ביותר לחיזוק המשילות של נבחרי הציבור מול כנופיית הפקידים הממונים נושאי התואר המשפטי.
כתוב תגובה ל- בני בנקר
בדיוק הענין.
  יוסי מ   24/05/15 09:38
בדיוק על זה אני מדבר. ברגע שאיילת שקד תקבל את ההמלצה שלהם היא צריכה, כמו שעשה פרידמן,לזרוק אותם מכל המדרגות וליצור מולם מאזן אימה. אם נתניהו יפריע, היא צריכה להסביר לו את המשמעות דרך פגיעה בדבר היחיד שמזיז לו וזה חוק ישראל היום. נתניהו, כשאבדן הקואליציה מול עיניו, יתקפל כמו נייר אוריגמי. האם איילת שקד יכולה,וגם תעז?? נראה. ובאשר להכנות לפיצול, אפשר גם בעוד שנה ,אחרי התארגנות אבל אז היא צריכה למנות יועץ שמלכתחילה מסכים אתה ולקבע את ההסכמה הזו שלא ניתן יהיה לחזור ממנה.
כתוב תגובה ל- יוסי מ
אתה כניראה אינך מכיר את המצב
  בני בנקר   24/05/15 12:37
הקיים. וועדת איתור של היועץ המשפטי לממשלה, מתנהלת באופן חריג. חמשת חבריה מדרגים את המועמדים ומועמד שזוכה לקולות של 4 חברים הוא היחידי ש"מאותר". איילת שקד איננה יכולה "לזרוק" את ההמלצה לכל הרוחות במצב החוקי הקיים. בד"ץ מר"ץ כבר הראה בעבר לשר האוצר דאז,יובל שטייניץ מהיכן משתין הדג. הוא כפה עליו למנות "מאותר" יחיד למנהל רשות המסים,בניגוד לרצונו,למרות שהשר חשב כי המועמד איננו מתאים לתפקיד. לכן חיוני לשנות בחוק את נוהלי וועדות האיתור, לפני שתתכנס הוועדה לאיתור היועץ המשפטי הבא.
כתוב תגובה ל- בני בנקר
הוחמר לרצונו של אהרון ברק
  רפרף   22/05/15 20:04
*יוסף חריש (1993-1986) ב1993 הוגש כתב אישום נגד שני חברי ממשלה ממפלגה בקואליציה. היועץ דרש לפטרם ראש הממשלה יצחק רבין סרב מאחר שרוב נבחרי הציבור נדרשים להתפטר רק לאחר הרשעתם, ושום חוק אינו קובע מפושות מתי על שר להתפטר. גם חוק שהיה אמור להיכנס לתוקפו קבע כי שרים יתפטרו רק לאחר שהורשעו. היועץ המשפטי לממשלה יוסף חריש סרב ליצג את ראש הממשלה בבג"ץ על שום אי חוקיות עמדתה לדעתו. על פרקליטת המדינה דורית בייניש הוטל תפקיד כפול לייצג הן את היועץ המשפטי והן את ראש הממשלה. אהרן ברק שהיה בעת ההיא סגן נשיא בית המשפט העליון, קבע שהשאלה אינה באם חרג חריש מסמכויותיו בסרובו לייצג את הממשלה, אלא האם החוק מתיר לראש הממשלה להתעלם מחוות דעתו של היועץ המשפטי.. הממשלה טענה שכפל תפקידים זה מונע את יצוגה הנאות. אהרון ברק טען שהממשלה זכתה הייצוג מיטבי, על היועץ המשפטי לממשלה לייצג את ראש הממשלה על פי התפישה המשפטית שלו. לשיטתו היועץ הוא הפרשן המוסמך של הדין כלפי הרשות המבצעת דעתו היא הקובעת תמיד והיא על כן עמדתה הרשמית של הממשלה והרשות המבצעת כולה. בכך קבע כי היועץ המשפטי לממשלה איננו היועץ המשפטי של הממשלה... אלא הפוסק המחייב עבורה בענייני משפט. בית המשפט העליון הגדיר את היועץ כסמכות המשפטית המכרעת בשירות המשפט הציבורי והכי חשוב: היועץ הינו כפוף לפיקוח בידי בית המשפט העליון בלבד תוך ביטול שיקולים פוליטיים של השלטון. מעתה כוחו של היועץ המשפטי נעשה חסר גבולות. כנהוג עד אז אם עניין אי חוקיותו של מהלך זה או אחר אינו חד משמעי ולדעת הממשלה אין במעשיה דבר עברה היא יכלה לא לקבל המלצותיו ולהגן על עצמה בבית המשפט, שכן גם בין משפטנים קימים חלוקי דעות. משבית המשפט העליון קבע את מוחלטותה של חוות דעת היועץ, הוסרה גם מגבלת הצניעות של בעל משרה המודע לשיקולים אחרים. בפסיקתו השתלטנית של אהרון ברק וחזרתם של משפטנים על כל דבריו, החסרונות: או שהיועץ כמי שמקורב אצל הרשות ומייעץ לה יתקשה בחקירתה או בהעמדה לדין, או כפי שמתגלה במציאות, יועצים משפטיים מונעים להראות עצמאיים ובכך אינם מסייעים לממשלה להשיג מטרותיה במסגרת החוק ואינם מייצגים אותה כראוי בבית המשפט.
כתוב תגובה ל- רפרף
תודה לרפרף
  ג'וחה   23/05/15 10:30
הודות לתגובתך אני מבין עכשיו היכן מתי ובאילו נסיבות התהפכו היוצרות.
כתוב תגובה ל- ג'וחה
2
מילה קלה על הכללה
  אהרון שחר   22/05/15 09:56
כל ההכללות קשות, כנראה כל כך קשות שאיש אינו מסוגל להבחין שאכן כל העולם כולו הפוך. משרתי הציבור החליטו, מסיבות השמורות במערפת, שהם מעדיפים שהציבור ישרת אותם. התוצאה: מדינת אליטות, עולם אליטות. הגולם קם על יוצרו, כמאה אחוז מן הנורמות במשק פועלות למרבה הפלא לטובת קובעיהן, במקום לטובת הבעלים החוקיים של המדינה, אנחנו, הציבור, העם. אבל אנחנו לא יודעים להכליל ואף מתעקשים בקנאות להמשיך לא לדעת, אז נמשיך לרדוף אחרי הזנב של עצמנו כשנופתע לגלות כל פעם מחדש עוד מקרה בו המשרתים שלנו מעדיפים שאנו נשרת אותם.
כתוב תגובה ל- אהרון שחר
3
אתה צודק "כרגיל"
  יהוידע   22/05/15 11:35
אין שום דבר חיובי במדינת ישראל הכל, אבל הכל שלילי כאן, אליבא דעיתונות היודעת הכל
כתוב תגובה ל- יהוידע
4
בהעדר 'חוקה' היועץ ינחה ! *
  הפוך לדעתך   22/05/15 18:15
* לאיתמר . כתיבתך לעיל , בנושא היועץ , חסרת אחריות - נעדרת עומק , ללא דיון והתעלמות מ'מהות' . בהעדר 'חוקה' בישראל , על רקע היותנו מדינה 'צעירה' , גם בשל הדינמיות וההיבטים הרחבים של אפיקי החיים בישראל , וכן משום שאחדים
( ואולי רבים ) מ'היועצים המשפטיים' של המשרדים הממשלתיים הם דמויות של משפטנים 'פחות מוערכים' (בהמעטה וד"ל...) הרי חשוב וזאת גם ה'תכלית' שהיועץ המשפטי של הממשלה ינחה ואולי אף יודיע על מה 'לא יוכל להגן בבג"צ...' או בלשון הציבור 'כך לא ייעשה' !
כתוב תגובה ל- הפוך לדעתך
5
לדיון בסגירת רוב תיבות הדואר
  'שירות ללקוח'   22/05/15 18:23
כתוב תגובה ל- 'שירות ללקוח'
6
מר לוין, אתה טועה ומטעה
  אלד העם   23/05/15 19:07
נתחיל בכך שלתפקיד שר מתמנים, לא נבחרים. הרשות המבצעת, הממשלה, אינה נציגות הציבור הנבחרת, זו הכנסת. הממשלה אמורה לבצע את תפקידה ע״פ החוק ובמסגרת החוק. מי שחוקי המדינה קבעו להיות הפרשן המוסמך של החוקים זה היועץ המשפטי לממשלה. לכן זה תפקידו להנחות את השרים איך לפעול במסגרת החוק, מראש ובזמן אמיתי. והיה וחרגו, זה כבר עניין למבקר המדינה, ורשויות אכיפת החוק. שנאתך המופגנת, מר לוין, לכל רשויות אכיפת החוק, ולבית המשפט העליון בפרט, אסור שתטעה את הציבור, רק משום שניתן לך מעמד של עיתונאי ב-News1. בית המשפט העליון אינו מעל הכנסת, אלא המגן האחרון על זכויות האזרח בהעדר חוקה. (והעדר חוקה זה מחדל אדיר של הכנסת לדורותיה). אתה, מר לוין, תוקף לא פעם את בית המשפט העליון, האם אתה מקפיד להציג במאמריך את כל העובדות לציבור, או רק את חלקן התומך בדעתך?
כתוב תגובה ל- אלד העם
כולם נציגי הציבור
  אהרון שחר   24/05/15 00:38
נבחרי הציבור הם נבחרי הציבור, אבל כל האליטות הם נציגי הציבור. אפילו בעלי ההון הם עשירים רק בגלל שהציבור חושב שזה לטובתו. היה והציבור ישנה את דעתו הוא יבחר קומוניסט לראש הממשלה וכל הכסף חוזר אליו. כל האליטות קיימות כדי לשרת את הציבור. אם מישהו שכח אני מוכן להזכיר.
כתוב תגובה ל- אהרון שחר
אתה כנראה אסטרונאוט שלא חי
  בני בנקר   24/05/15 09:19
כאן. אתה כותב שאין חוקה,אבל תומך בפיראטיות המשפטית של אהרון ברק,שהפך חוק יסוד, שהתקבל בקולות כרבע מחברי הכנסת לחוקה בפועל וניכס לעליון זכות שמעולם לא ניתנה לו ע"י הכנסת לפסול את חוקיה. כל המדברים גבוהה גבוהה על "שלטון החוק",כמו השופטת בדימוס דורנר,שוכחים שחוק נחקק ע"י הכנסת בה מכהנים נבחרי הציבור ולא בחקיקה שיפוטית ע"י העליון. בית המשפט העליון "שכח" שתפקידו לפסוק על פי חוקי הכנסת ואם החוק זקוק לפרוש, הוא חייב לפרשו לפי כוונת המחוקק ולא לפי משאלות ליבו של השופט. אם הגברת דורנר דורשת שחוקי יסוד ישונו ברוב מיוחד של שני שליש חברי כנסת,יש לבטל את חוקי היסוד הקיימים, שנחקקו ע"י מיעוט קטן ולחוקק אותם מחדש,גם כן ברוב של שני שליש. חייבת להיות סימטריה,אין להעלות על הדעת שלחוק שנחקק בקולות 32 מחברי הכנסת יש עדיפות על חוקים אחרים. מן הסתם אתה תומך בכך שהיועץ המשפטי לממשלה יחזיק בכוח שאין לו אח ורע במדינות דמוקרטיות, עם ניגוד עניינים זועק לשמיים וש"וועדות איתור" ימשיכו להפוך עצמן לוועדות מינוי ע"י הצגת מועמד יחיד וגזלת סמכות המינוי של נבחרי הציבור. נראה שאתה תומך בכך שיעוץ משפטי ימשיך להיות ציווי של "כזה ראה וקדש",כלומר אתה מעדיף שפקידים ממונים, בעלי השכלה משפטית, ינהלו את המדינה ויהפכו את נבחרי הציבור למריונטות.
כתוב תגובה ל- בני בנקר
התהפכו לך היוצרות
  אחד העם   24/05/15 11:49
הבעייה אינה איזה חוק גובר על איזה, וברור שחוקי היסוד כפי שהם זה עלה של תאנה. קח לדוגמה את סיפור הכליאה של המסתננים. בג״ץ לא קבע שיש לשחררם אלא שאין לכלוא אדם ללא משפט - הסתננו? העמד אותם למשפט, אך לא שוללים חרות אדם בהחלטות מינהליות. והבעייה אינה האריתראים, כי מחר יכלאו בלא משפט אזרח ישראלי ערבי בטענת הסתה, ומחרתיים אותך, וסיבה כבר תימצא... החופש שלך, זכות הבחירה שלך, זכותך להינשא ולהקים משפחה - כל אלה אינם מוגנים בצורה סבירה, ורוב קואליציוני יכול לשלול אותם בחוק לא דמוקרטי כזה או אחר. והצעות חוק כאלה כבר עלו, ומפי שר בכיר, והדרך למימוש חוק השולל זכות בחירה מקבוצות אזרחים כאלה ואחרות כבר החלה... למזלנו לא נשלמה. כתוצאה ממחדל הכנסת לדורותיה, אין חוקה במדינת ישראל, וזה בניגוד לכתוב בהכרזת העצמאות. אז התיקון צריך להתחיל בבית המחוקקים, ועד שתהיה לנו חוקה, בג״ץ הוא המגן היחידי מפני עריצות השלטון. בלא הגנה זו נהפוך מהר מאד ל״דמוקרטיה״ נוסח סטאלין, צ׳אוצ׳סקו, ודוגמאות כאלו יש בשפע, לצערנו. בכולן התקיימו בחירות ונבחרו נציגים, רק שהשלטון הכתיב מי יכול לבחור, ומי יכול להיבחר. הכל בחוק של פרלמנט ״נבחר״. בלא הגנה בחוקה ובלא הגנת בג״ץ אנחנו נגיע לשם מהר מאד...
כתוב תגובה ל- אחד העם
קשקוש. אפשר לחשוב שלפני
  בני בנקר   24/05/15 12:44
שהדיקטטור המשפטי ברק הגיע לעליון בית המשפט העליון לא תפקד כמגן זכויות המיעוטים. רק כשממציא "הכל שפיט" וממציאי "מסה קריטית של ראיות","מבחני סבירות","מבחני מדתיות","אמת לשעתה" ושאר הבלים בלתי ניתנים לכימות התנחלו בעליון,"בבית של אבא שלהם",אמון הציבור בעליון התדרדר,כי הציבור רואה בעליון גוף פוליטי שמנשל את הרשות המחוקקת והרשות המבצעת מסמכויותיהם. נכון,צריך לשמור על זכויות מעוטים,אבל ממתי זכויות מיעוטים הם מרשם לשלילת זכויות הרוב באופן שיטתי ?
כתוב תגובה ל- בני בנקר
התקפה סתמית במקום מענה ענייני
  אחד העם   24/05/15 18:04
וכי איזו זכות נגזלה מהרוב לטובת מיעוט??? מבחנים כאלה ואחרים נוצרו ע״י בית המשפט העליון, אך זאת למה? כי אין חוק ברור. אין חוקה. אין בסיס מוסרי למערכת החוקים. חוקי יסוד משתנים לפי מספר כסאות שרים שצריך לקואליציה. אתה ממשיך לתקוף את בית המשפט העליון, והתעלמת מכל מה שכתבתי קודם. נראה אותך משיב עניינית.
כתוב תגובה ל- אחד העם
רק דוגמה קטנה לדיקטטורה של
  בני בנקר   24/05/15 18:54
בית המשפט העליון: "וועדת איתור" לאיתור מועמדים או מועמדות ראויים לתפקיד הממונה על הכנסות המדינה,כדרכן של וועדות האיתור שהופכות עצמן לוועדות מינוי,הציעה מועמד יחיד. בעל סמכות המינוי השר שטייניץ התנגד למינוי מאחר וסבר שהמועמד איננו מתאים לתפקיד. מה עשה בד"ץ מר"ץ ? כפה עליו הר כגיגית מינוי אדם שאיננו מתאים לדעתו של הממנה לתפקיד ! השתן עלה לבג"ץ לראש וכמו שאמרתי שם עצמו במקום הממשלה כפי שאפילו גרוניס אמר בנושא אחר. אתה עבד נרצע לעגל הזהב של בג"ץ כמו העיתונאי העלוב דן מרגלית. גם חוקי המדינה אינם מעניינים את בג"ץ. קיים חוק ברור ומפורש,שקובע שמפלגה ששוללת את היותה של מדינת ישראל מדינת הלאום של העם היהודי לא תוכל להתמודד בבחירות. מה עושה בד"ץ מר"ץ כשמוגשת בקשה לפסילת בל"ד ? קובע כי לא מצא "מסה קריטית של ראיות"... למדעני אטום הפכו את עצמם. תקרא את ספרו המצוין של עו"ד יוסי דר: "ברק ומנעמי שלטון החוק" ותבין מיהו הפיראט המשפטי שדרדר את אימון הציבור במערכת המשפט לשפל חסר תקדים.
כתוב תגובה ל- בני בנקר
עוד פעם שטנה במקום הגיון
  אחד העם   25/05/15 01:23
וואת המנגנון של וועדת איתור מי קבע? זה לא חוק שנחקק ע״י הכנסת? כלום בג״ץ יצר את המנגנון הזה? אני מקווה שתמצא בך קצת יושרה, לבדוק ולחזור עם תשובה, מה אומר החוק לגבי איתור ומינוי לתפקיד הזה...
כתוב תגובה ל- אחד העם
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il