|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יהונתן קלינגר
יהונתן קלינגר
משקיעי קריפטו שמעוניינים להשקיע כספים ולשמור עליהם מאובטחים, קונים ציוד אבטחה רציני, אבל בסופו של דבר נופלים בהונאות אנושיות שגורמות לכך שכל הטכנולוגיה שהושקעה לא תהיה שווה כלום
דן מרגלית
דן מרגלית
אם נתניהו אינו כשיר מה זה אומר? שאילו היה צעיר במצבו האישיותי עתה היו דוחים את גיוסו לצה"ל? מונעים את קבלתו ליחידת אבטחה של השב"כ?
גאולה - רק בפעולה אנושית שמודעת שהיא כלי לקידום ישועה
איציק וולף
בימים שבהם טוענים רבנים כי ישנה הגנה מיסטית-רוחנית שהיא בלבד זו ששומרת על עם ישראל מפני אויביו כדאי לעיין בפסוקי קריעת ים סוף - שעל-פי המסורת אירעה בשביעי של פסח - ולראות שאפילו רי...
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
ביידן מחצין אינטליגנציה רגשית גדולה (אביגיל..), אך בגלל מחדלו גואה במשמרתו האנטישמיות בקמפוסים    כשיחזרו חטופים, נראה אנשים שבורים גופנית ונפשית; סינוואר ימשיך להחזיק חלק מהחטופים ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
נתניהו וערביי ישראל
מאת: יוני בן-מנחם  |  22/05/2015
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
חובתו היחידה היא לחבל במדינה
  קופסה   22/05/15 18:40
ואת החובה הזו הוא ממלא ועוד איך.


דרך אגב, הוא בכלל אחמדי. האחמדים בכלל נחשבים ערבים? האחמדים בכלל נחשבים מוסלמים?
כתוב תגובה ל- קופסה
עודה מוסלמי. שקרן מלידה. תקיה.
  צינצנת   23/05/15 22:15
למי שאינו מכיר את המונח תקיה: ובכן תקיה היא ההיתר בקוראן לשקר להבטיח ולא לקיים להפר שבועה ואו הבטחה להרוג את בן בריתך כשהוא מאמין בך. ערבי מוסלמי הוא בוגד ורוצח. במילה אחרת היימן עודא.
כתוב תגובה ל- צינצנת
2
לחץ על המנהיגות הערבית לשינוי
  רבקה שפק ליסק   22/05/15 19:26
אני מסכימה עם הכותב שאיימן עודה מעדיף ניכור ועימות וחיסול מדינת היהודים במקום לדאוג באמת לאזרחים הערבים של ישראל.

המנהיגות הערבית- ישראלית חוזרת על הטעויות של המנהיגים הפלסטינים מהמופתי ואילך. הם מסרבים להשלים עם קיומה של ישראל.

הסיכוי היחיד לשינוי יבוא אם סוף, סוף, יעזרו אומץ ערבים שעשו קריירה בישראל ורוצים להשתלב בחברה הישראלית ויפעלו לשינוי הקו המדיני של מנהיגיהם לכיוון של דו- קיום, שיתוף פעולה והשגת שיוויוןאזרחי וחיסול האפלייה.
כתוב תגובה ל- רבקה שפק ליסק
לכותבת: פעם מזרחן ידוע אמר
  לא סיכוי ולא לחץ   23/05/15 06:48
שאף ערבי, ולו המתון ביותר - לא יוותר על ירושלים וסילוק היהודים מכל שטחי ישראל. המתון הזה לעולם לא יאמר זאת אך בתוכו פנימה הוא משתוקק לזה. ומלבד זה, גברת מלומדת - יש לכתוב "יאזרו אומץ" (ולא "יעזרו"). (לאזור: לשנס, להתמלא, לקבל).
כתוב תגובה ל- לא סיכוי ולא לחץ
3
שתי אזרחויות לשני עמים
  מארק   22/05/15 19:27
ערביי ישראל קיבלו אזרחות ישראלית בניגוד לחוק בינלאומי.. מייד אחרי הקמתה של מדינה ערבית ממערב לנהר ירדן , ערביי חיפה, נצרת, עכו, גליל, נגב, רהט, ירושלים וכו' חייבים להפוך לאזרחים של מדינה שלהם החדשה.. בינתים ישראל הפכה למדגרה לעם הערבי.. אין הסדר איזורי בלי שינוי אזרחותם של ערביי ישראל.. אם היהודים לא רוצים להמשיך לחיות במדינה דו-לאומית, ותוך דור אחד להפוך למיעוט בישראל, הם חייבים להתכונן למשאל עם (כמו בסקוטלנד) המבוסס על החלטת האו"ם לחלק את פלסטין לשני עמים..אפשר להיפרד מערבים גם בחקיקה בכנסת. כך למשל נפרדו צ'כים וסלובקים, העמים כמעט זהים... שני עמים - שתי מדינות - שתי אזרחויות !
כתוב תגובה ל- מארק
אותו מרק הטיפש שכותב בדהמרק?
  קתו הזקן   23/05/15 04:37
כתוב תגובה ל- קתו הזקן
מתברר שקטו הזקן כבר סניל.
  בבר   24/05/15 04:53
כתוב תגובה ל- בבר
4
קץ עידן הפוליטקלי קורקט?
  באום   22/05/15 19:37
קריאתו של נתניהו לבוחריו לצאת ולהצביע כי הערבים נוהרים לקלפיות בהמוניהם ,לא רק שהיא לא היתה טעות אלא שאולי היא מבשרת את קץ עידן "הפוליטקלי קורקט".אולי.יציאתם של נאורי העולם ובראשם אובמה נגד קריאה זו,לא באה מאהבת מישהו כזה או אחר,אלא מאהבת עצמם ומאהבת דמותם הנשקפת במראה שלפניה הם עומדים במשך שעות ארוכות וזה גם עיסוקם העיקרי,לעמוד מול המראה כמו אותה מלכה בסיפור על שלגיה או סינדרלה או כיפה אדומה,לך תזכור,ולראות כמה שהם יפים,נאורים ולא נאנדרתלים בכלל.שהרי פתאום מסתבר שאם אתה שם את הפוליטקלי קורקט(להלן,פ.ק.) בצד,ועובד על פי נורמות אנושיות ובעלות הגיון צרוף,דברים פתאום עובדים.נתניהו רק העיף מעצמו את אותו פ.ק.והופה,הוא הוסיף לעצמו עוד חמישה מנדטים.יאמרו אנשים,רגע זה עובד,הפ.ק. רק מקשה עלינו את החיים,מגביל את תנועתנו,לא נותן לנו לזקוף את הראש,מנופף חרב מעל לראשינו,מאיים עלינו שאמנון אברמוביץ' ויונית לוי יכעסו עלינו בערב ששי ואנה אנו באים.באו ונעיף אותו.והנאורים? הם מסתכלים בדאגה כיצד מעז ראש ממשלה להמרות את פי ערוץ 2 והניו יורק טיימס ולהתעלם מהתורה הקדושה ,הפ.ק.,לא פלא שאובמה יזכיר את זה שוב ושוב כי יועציו הליברלים יגידו לו להזכיר את זה שוב ושוב משום שדת הפ.ק. חייבת להשאר אחרת אנה הם באים.זה מה שחסר להם,שהם ירדו מגדולתם ומישהו אחר יתפוס את מקומם בקתדרות.ונתניהו? תפסיק להתנצל,תעשה לנו טובה,אין לך על מה.
כתוב תגובה ל- באום
צודק, אבל לא רק פוליטיקלי ק.
  יוסי אבידור   23/05/15 10:51
היא בעוכרינו, מאז הקמת המדינה ועד עצם היום הזה, אלא גם אותה אפולוגטיקה נוראה, שמאפיינת את מדינת היהודים מאז הקמתה. למה? כי ככה אנחנו בעיני עצמנו: קטנים, חלשים, מסכנים. אנחנו עדיין פוחדים מהפריץ, שמא יחשוב עלינו כי אנו איננו נאורים מספיק. אני מחכה כי סופסוף יחלוף הדור המסכן הזה של יהודי הגולה, מן העולם, ויבוא דור חדש, ללא פ.ק., ללא אפולוגטיקה ( זוכרים? אפרים קישון:"סליחה שניצחנו"). ואני הייתי מציג בריש גליה את אובמה, כאנטישמי ללא כחל וסרק, ושהוא יוכיח שהוא אינו כזה. מהכרותי את האפרו-אמריאים של ארה"ב, אני יודע כי רובם הגדול הם שונאי יהודים, וכי אובמה הוא לא רק כושי ( מונח שמתאים לו ) אלא כי הוא ללא ספק מוסלמי בנפשו: מה שלומדים במדרסה באינדונזיה, בשנים הרכות, נשאר טבוע בנפש לעולמים
כתוב תגובה ל- יוסי אבידור
אתה צודק
  באום   23/05/15 13:47
"עם שיושב על אדמתו" זה מצב תודעתי,חלקים נרחבים בחברה הישראלית אפילו לא מתקרבים לשם.
כתוב תגובה ל- באום
5
נתניהו וערבי ישראל
  סעיד   23/05/15 05:47
אתה מאמין לעצמך שביבי טעה זה צעד מחושב שלו ואם לא היה מנצח בבחירות הוא לא היה מתנצל לאיימן עודה כל נציג מהמגזר אין לא מה ליהפגש עם ביבי כי הוא שונא ערבים בדם ורק בגלל המעמד שלו הוא נמנע להצהיר זואת הוא שונא שמאלנים ושווה אותם לערבים למרות שהם יהודים אז בבקשה לפחות תאמין במה שאתה כותב ביבי זה לא בגין או שרון ביבי זה ביבי מביבי ערבי ישראל לא קיבלו שום עזרה או תמיכה והאמירה שלו ביום הבחירות מעידה על השנאה למגזר ולא משנה שהוא התנצל הוא אדם חכם ויודע מה הוא ועושה ביום הבחירות הוא ניצל את המצב בכדי להניא את ציבור הבוחרים מהגוש הימני המטורף לגרום להם להצביע אז היכן הטעות אח שלי היכן תאמין במה שאתה כותב
כתוב תגובה ל- סעיד
להגיד ולהתנצל
  אפונת הגינה   25/05/15 17:06
אם זה כל כך פשוט אז למה איימן עודה לא התנצל על ההשוואה בין ישראל לדעאש?
מכאן - זה לא כל כך פשוט להתנצל ציבורית. במיוחד אם אתה מאמין בדברים שנאמרו.
כתוב תגובה ל- אפונת הגינה
6
מאמר של בלבולי ביצים
  אדם הגון   23/05/15 06:07
הערבים החיים במדינת היהודים הם אוייבים לכל דבר ועניין וככאלה חובה להתייחס אליהם. הם לעולם לא ישנו את הגישה למדינת היהודים עד שהיא חלילה תיעלם ממפת הפלנטה הזו. אין על מה לדבר איתם וחובה לעשות כל מה שניתן להוציא את המפלגה שלהם מחוץ לחוק. ראש ממשלת מדינת היהודים צדק מוסרית כשקרא לאזרחי מדינת היהודים להתעורר ולהגיע לקלפיות מחשש שהאויב הערבי יגדיל את כוחו בפרלמנט של מדינת היהודים. זו השיטה של הערבים בכל מקום לנצל את החופש והדמוקרטיה כדי להשתלט על מוקדי כוח. כל אלו שקמו על ראש הממשלה כולל השחור מהבית הלבן שמימן בכספו את נהירת הערבים לקלפיות צבועים והגיע הזמן לחשוף באופן בוטה את כוונותיהם הזדוניות. מצער הוא שראש ממשלת היהודים התנצל במקום לעמוד מאחורי הקריאה המוצדקת שלו בלי כחל ובלי סרק אבל אין לו ביצים כי הוא לא מנהיג הוא ברירת מחדל כבר הרבה זמן ואין מנהיג יהודי ראוי בטווח הנראה לעין. ולכותב צריך לומר תפסיק לבלבל במוח אם אין לך על מה לכתוב אל תכתוב.
כתוב תגובה ל- אדם הגון
7
טעות תמוהה של הכותב
  בן- מנחם - מומחה?   23/05/15 10:04
בן-מנחם היה פרשן בכיר של קול ישראל לענייני העולם הערבי, ערך והגיש את התוכנית "מגזין המזרח התיכון" ברשת ב'. המשמעות היא שהוא אמור להבין היטב את העולם הערבי, את פנימיותו של הערבי ואת משאת נפשו, אבל מדי פעם אנו נוכחים שלכותב יש תקוות, חלומות, ציפיות ובטחונות בערבי האכזר. --- די בקריאת השטות שהוא כותב : "ראש הממשלה בנימין נתניהו עשה טעות במהלך מערכת הבחירות האחרונה כאשר קרא לתומכיו לצאת להצביע מכיוון שערביי ישראל "נוהרים לקלפיות" - כדי להבין שאין בכוחו של בן-מנחם להכנס לעומקם של ניתוחים ומצבים ולהבנת פנים הערבי, כאמור לעיל.
כתוב תגובה ל- בן- מנחם - מומחה?
הקיצוניות משתוללת
  כן, בן מנחם מומחה   23/05/15 12:53
זה שיוני בן מנחם לא בדעה אחת עם הקיצוניים זה ממש לא תמוה, הקיצוני מכליל ומסרב להכיר שכמו שהיהודים כולם לא מקשה אחת כך גם לא הערבים ואלפי ערבים שהוכיחו שוב ושוב נאמנות למדינה נדחים ע"י הקיצונים רק בשל מוצאם, כלומר לאומנות קנאית נטו. ערבים רבים משרתים בצבא, במשטרה ובמד"א ויש איתם שותפות אמת והקיצוניות החוגגת עושה הכל כדי להחריב אותה כדי להתאים את המציאות לאג'נדה הפוליטית הדפוקה שלהם. לכל הקיצונים, ערבים ויהודים יש בעניין זה מטרה משותפת. מה שתמוה זה שיש כאלה שרואים מה שקורה בסוריה ועיראק - ומקנאים, אלוהים ישמור.
כתוב תגובה ל- כן, בן מנחם מומחה
מי שלא קיצוני
  באום   23/05/15 15:32
במגזר הערבי שיצביע לעבודה או מר"צ או לפיד או ש"ס או שיקים מפלגה ערבית עם מצע שונה מזה של עודה. מי שמצביע לאיימן עודה הוא קיצוני.ככה זה עובד במשטר של מפלגות. זה שיש לא קיצונים ברחוב הערבי,זה לא עוזר לנו בכלום,אנחנו צריכים ערבים לא קיצונים בכנסת.זה לא יקרה.
כתוב תגובה ל- באום
8
ערביי ישראל - גייס חמישי
  הוואי-אינדונסיה   23/05/15 11:37
אוייב מבפנים בפיקודו של השרץ השחור הניאו נאצי אובמה
כתוב תגובה ל- הוואי-אינדונסיה
9
ערבי ישראל
  קמבץ   23/05/15 17:47
יש להם רשימה משותפת ממומנת עי גורמי חוץ. שיחזרו כולם לארצות ערב כל אחד שם יכול להיות פוליטיקאי מצליח . ואלי מלך.
כתוב תגובה ל- קמבץ
10
אין פתרון לבעית ערביי ישראל
  שבץ חלובה   23/05/15 18:21
זולת גרוש או טרנספר מהארץ בטוב או ברע. שלב ראשון יש לשלול מהם את תעודות הזהות שלהם כולל כל הזכויות הנילוות לה. במדינות הבלטיות עשו ככה לרוסים שהושתלו שם בתקופתו של סטלין ושום דבר לא קרה. העולם בלע את זה וגם חייך....עוד פעם מתברר לנו שכהנא הי"ד וחברו גנדי צדקו רק שעל שמו של גנדי יש היום רחובות ורק כהנא אבי הרעיון הפך עלום שם כאילו לה היה. הענין הזה בנפשנו כי אחרת תוך כמה עשרות שנים נפסיד את המדינה
כתוב תגובה ל- שבץ חלובה
11
נתניהו צריך להתנצל
  אהרון שחר   23/05/15 21:24
עמוקות בפני העודה הזה על הטעות הנוראה (שעוד חזרנו עליה פעמיים), שביצענו את הנכבה בצורה מאוד חלקית ומרושלת. ולהבטיח לו נאמנה שבפעם הבאה כבר לא נחזור על הטעות.
כתוב תגובה ל- אהרון שחר
12
עוד אחד שלא מבין מה שה שלטון
  ע.ג.   24/05/15 11:57
זו לא חובתו של עודה. זו חובתו של נתניהו. לא האזרחים צריכים לקיים דיאלוג עם השלטון אלא השלטון צריך לקיים דיאלוג עם האזרחים. לכן שקרניהו צריך לפנות לעודה, לזמן אותו אליו ולבדוק מה הצרכים של האוכלוסיה הערבית ולהשתדל לספק צרכים אלה. אם הוא עושה את זה עם הפרזיטים החרדים שונאי ישראל בודאי שהוא צריך לעשות את זה עם הערבים. ובענין אובמה, מענין מי התערב למי בענינים הפנימים. נתניהו יצא נגד אובמה בזמן מערכת הבחירות בארה"ב באופן גלוי ויצא נגדו לא בעתונות אלא בקונגרס האמריקאי ולמלחכי הפינכה של נתניהו יש עוד חוצפה להגיד שאובמה מתערב בענינים הפנימים של ישראל.
כתוב תגובה ל- ע.ג.
13
700000 אלף יהודים שחיו ב
  ישע   24/05/15 13:15
מדינות מוסלמניות חיו ב גיהנום נרצחו נשדדו הושפלו בסופו של דבר גורשו ; מוסלמנים ש חיים ב מדינת היהודים חיים ב גן עדן מבעצים פשעים ו לא נותנים את הדין .חג אמין אל חוסין קיבל דרגת גנרל מי רוצח הערור חיתלר על עזרה ש נתן להשמדת היהודים .חג אמין אל חוסין הערור עזר ל חיתלר הערור ל גיס 40.000
אלף מוסלמנים לעזור ל השמדת היהודים .חג אמין אל חוסין היה צריך לעמוד לדין ב משפטי ניורנברג ;האמריקאים (חברים של אובמה) ו הבריטים חילצו את הערור
טומי לפיד היה יור יד ושם מעשה נבלה התנגד להצגת מסמכים ו תמונות של על חלקם של המוסלמנים ב רצח ה יהודים .יכול להיות ש יאיר ביקש אותו ???
.
כתוב תגובה ל- ישע
טומי לפיד היה מנוול גדול
  שבץ חלובה   25/05/15 00:44
בהיותו יו"ר יד ושם תפקיד אותו קיבל מאולמרט העז להציג את בגדיו של הצורר קסטנר בתור חלק ממורשת השואה וזה אחרי שדאג לסלק את בגדיה של הגיבורה הקדושה חנה סנש שהוסגרה לידי אייכמן על ידו אותו קסטנר. היון הנכדה שלו מגוייסת להנציח את הסבא שלה והיא לא תרגע עד אשר תצליח לקרוא רחבת על שמי בערי הארץ היא עובדת על זה במרץ רב ועם עזרה מבוז"י זה ילך לה כי בסך הכל קסטנר היה מפא"יניק ששיחד כאן את השלטון תמורת הגנה שהם סיפקו לו.
כתוב תגובה ל- שבץ חלובה
14
הערבים נוהרים
  שפכול   24/05/15 15:03
מכיוון שהירבים הקימו מפלגה על בסיס גזעני (הגזע הערבי ) אין מניעה לקרוא להם ערבים. אם יהודי צרפת כמשל, יקימו מפלגה יהודית - לא תהיה מניעה מוצדקת מלקרוא להם יהודים נוהרים… הגזענות האמיתית היא מצד אלו שיסדו מפלגה על בסיס הגזע שלהם הערבי.
כתוב תגובה ל- שפכול
15
אודה עוד מחבל גייס חמישי בלבוש
  שבץ חלובה   24/05/15 16:00
של חליפת מנכ"לים. בסך הכל זה דם חדש למערכת השנאה נגד ישראל אותה מנהלים ערביי ישראל בתאום עם אבו מאזן. אני לא מבחין בין הפלסטינים של הגדה לאלה של ישראל. שני גופים אלה חד המה ושניהם שואפים לאותו דבר קרי חיסולה של המדינה בשלבים. לכן ביבי לא צריך להתרגש מהדרעק הערבי הזה ויש להתייחס לנביחות שלו כמו שמתייחסים לאחמד טיבי או זחלקה או ברכה שנעלם בשלב זה מהאופק אחרי שנבח הרבה שנים. התנצלות של ביבי היתה עוד טעות שלו מהסוג של יד אחת עובדת נגד היד השניה מהסוג שהקנתה לו את המוניטין של אדם לא אמין. לא אמין באהבה ולא אמין בשנאה. למה עליו התנצל אם אמר את האמת? הרי זה היה נכון אז למה אסור להגיד דברים נכונים. לדעתי יש להשתיק את אודה כשהוא עוד קטן בבחינת להרוג אותם כשהם קטנים. לא ניתן לערבי הזה להרים כאן את הראש ולהתסיס את האוירה. האודה הוא צעיר חזק ומלא הורמונים ורוצה להוכיח את עצמו לשולחיו שהוא נביא המדינה הפלסטינית שתןקם בעזרת אללה אכבר על אדמת ישראל תוך כדי העמדת פנים שרצונו לפתוח דף חדש. יש לחכות לטקסי הזכרון של יום העצמאות הבא ולתפוס את אותו על חם לא מכבד את הנופלים לא עומד דום בצפירה ובהתקווה ומניף דגלי אש"ף ופלסטין. ברגע שיעשה זאת להדיח אותו מיידית מהכנסת.
כתוב תגובה ל- שבץ חלובה
16
מר איימן עודה
  ולדמיר   24/05/15 20:34
משה"ה איימן עודה מאיים על התנתקות ממשינת ישראל וממוסדותיה ,ביקש הוא בקשה מצידו להתנתק מאזרחותו . ובאם הוא וחבריו מבקשים כה יפה לא ליהיות אזרחים ,יש לשלול אזרחותם לאתר ולעזור להם לעבור לעזה . מר איימן עודה ,איבד את זכותו לחסינות מהותית כח"כ,ואת אזרחותו הישראלית, ברגע בו הוגיע כי בכוונתו לפנות לבית הדין הבינלאומי בהאג. מדוע אין נותנים לו את מבוקשו ?גרשו אותו מישראל לאלתר!
כתוב תגובה ל- ולדמיר
17
היחידה היא הרשימה המשותפת.
  הבחירה הדמוקרטית   24/05/15 22:46
כל היתר זה ציונות גזענית. עודה לא חייב לשתף פעולה עם השלטון ולא חייב כלום לאף אחד, אלא רק לשמור על החוק ולייצג את הבוחרים ברשימה המשותפת. נתניהו, להבדיל, הוא ראש הממשלה גם של עודה ושל הבוחרים ברשימה המשותפת, והוא זה שחייב לדאוג גם לאינטרסים שלהם. מי שלא מבין זאת, אין לו מושג באזרחות.
כתוב תגובה ל- הבחירה הדמוקרטית
18
לקדם חקיקה בנושא לאום
  רמץ   24/05/15 23:30
צריך דחוף שהכנסת תחוקק חוק שיאמר שלשום קבוצת מיעוטים מאזרחי מדינת ישראל אסור לטפח או לדרוש או לעסוק בנושא של זכויות לאומיות. נקודה. כל עיסוק בתחומים הנוגעים לזכויות לאומיות של קבוצות מיעוטים יגרור אחריו כתב אישום וענישה.
כתוב תגובה ל- רמץ
19
מאמר זה: קשקוש מסלף אמת
  קצת יושר יוני   1/06/15 20:59
אתה יוני בן מנחם יודע וכולם יודעים שלא העובדה שהם ערבים גרמה לנתניהו להזהיר מפני נהירתם לקלפי אלא העובדה שהם אוטומטית הצביעו למפלגות יריבות לליכוד. בקריאה זו רצה פשוט לגייס את תומכיו והצליח, על אפכם וחמתכם. הבחירות נגמרו, אז תרדו מעץ השינאה וההשנאה הזאת! חלאס..
כתוב תגובה ל- קצת יושר יוני
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il