s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רפי לאופרט
רפי לאופרט
התהפוכות הפוליטיות והדמוגרפיות השליליות בארה"ב משתקפות יותר ויותר בהתנהלות ממשל ביידן במשבר האזורי הנוכחי    השילוב האפרו-אמריקני-מוסלמי והאנטישמי מעמיק את אחיזתו והשתלטותו
יהונתן קלינגר
יהונתן קלינגר
משקיעי קריפטו שמעוניינים להשקיע כספים ולשמור עליהם מאובטחים, קונים ציוד אבטחה רציני, אבל בסופו של דבר נופלים בהונאות אנושיות שגורמות לכך שכל הטכנולוגיה שהושקעה לא תהיה שווה כלום
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
כשבקפלן מתחדשות ההפגנות הסוערות להפלת הממשלה, כחזרה לימי טרום השבעה באוקטובר, מתברר כי ההפגנות למען החטופים מתמזגות איתן, מזדהות עם אותה מטרה    ויושב לו ראש הנחש במינהרה אי-שם ברפי...
דן מרגלית
דן מרגלית
אנשי ושוטרי איתמר בן-גביר שורפים את חווארה, עוקרים מטעי זיתים ומביאים על ישראל את האסון שכל הקהילה הבינלאומית, ובוודאי בית הדין הבינלאומי בהאג, נגדנו
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
צו טיוח חיפוי ושיתוק
מאת: יואב יצחק  |  06/06/2015
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
סוף גנב לתליה.
  לא להרפות מהנושא   6/06/15 13:43
מדובר כנראה באחת השערוריות הגדולות שידענו.האמת תצא לאור במהרה.
כתוב תגובה ל- לא להרפות מהנושא
שי ניצן יתחמק מהכל, כמו תמיד
  צוחקים עלינו   7/06/15 14:33
צוחקים עלינו. התקשורת בקושי נובחת והפקידות הממשלתית משתינה עלינו. מה תעשו להם - לשופטים ולפרקליטים הללו ? הם הרי שולטים בכל המדינה, ועושים מה שהם רוצים - ואתם לא יכולים לעשותכ לום בנדון.
כתוב תגובה ל- צוחקים עלינו
2
זה ברור שהפרקליטות היא אם כל
  שבץ חלובה   6/06/15 13:51
חטאת. זה גוף רקוב ומושחת כבר הרבה שנים שאי אפשר להשתלט עליו כי אצלינו הוא הגיע למעמד של העומד מעל החוק כמו העליון. חברי חונטת הפרקליטות כמו חונטת העליון מנצלים את מצב היותם מוגנים מהחוק לצרכים שלהם ולא מהססים לקדם את עצמם פיננסית על ידי מכירת האינטרסים של תושבי המדינה לכל מיני אנטרסנטים בעלי הון שרוצים להציל את עצמם מנחת זרועו של החוק. בגלל מה שמתרחש בין כותלי העליון והפרקליטות המדינה הגיעה למצב שהחוק כאן נירמס ברגל גסה לעיני כל. נוצר מצב של שתי מערכות אכיפה אחת לבעלי הון שמוכנים ויכולים לשלם שוחד לפרקליטות ולעליון וזוכים לכן להקלה או התעלמות ממעשיהם והשניה לסתם עמך שנושאים במלוא המחיר על פשעיהם. כדי לסבר את העין אז מתעללים כאן בעניים ומכבידים עליהם עם פסקי דין קשים כדי להתעות את הציבור וליצור מצג שווא של אכיפת חוק שיוויונית. פרשת רונאל פישר חשפה חיה חדשה שמסתובבת במסדרונות מערכת המשפט. מסתובב לו משפטן בפרוזדרי הפרקליטות והעליון ומוכר את חוקי המדינה לפי תעריף מקובל אצלם. לכל עבירה צמוד תג מחיר כמו בסופר מרקט. אתה משלם לפרקליטות ןזוכה לשמוע ולכתב אישום מקל. אתה ממשיך לשלם הלאה למעלה במדרג ואז השופט שקיבל טיפול פיננסי מראש מוציא אותך על מאסר על תנאי או עבודות שרות על עבירות שסתם אדם מהישוב ניכנס להרבה שנים לכלא. ראה מקרה לחיאני שלקח שוחדים ב 100 מיליון ש"ח וקיבל 8 חודשים בפנים אחרי שקודם יצא עם מאסר על תנאי. אצל לחיאני זה עוד יותר גרוע כי אצלו הכל נעצר בשלב הפרקליטות שהחליטה להתעלם מכל השוחדים האדירים שלקח ולהתרכז רק בכסף הקטן של "תרומות" חבריו לעבודה. לחיאני שהשתלט דרך אנשי קש על כל רצועת החוף בבת ים ישב אולי מקסימום כמה חודשים מאסר כשבאותו זמן הוא מנהל בפועל את עירית בת ים למרות שהודח מראשות העיריה. לחיאני מוציא אצבע משולשת לכולם וצוחק כל הדרך אל הבנק.
כתוב תגובה ל- שבץ חלובה
רק למי שמשתייכים לרשת המקורבים
  עיניה   6/06/15 14:22
לא דווקא הפרקליטות, אלא, כל מי שמשתייכים לרשת המקורבים מאצל רשויות חוק ומשפט, השולטים על רשויות החוק והמשפט. וכל מי שעושים עסקים מושחתים ועבירות עם מקורבים המקורבים למקורבים מאצל רשויות החוק והמשפט. המשתייכים לרשת המקורבים השולטים על רשויות החוק והמשפט ועל השופטים.
כתוב תגובה ל- עיניה
3
אני רק זוכר מה שעשו לביבי בתקו
  videla   6/06/15 14:12
בתקופת שאחרי הקדנציה הראשונה עם המתנות ,שעצרו אותו מוקדם בבוקר,בזמן שהמתנות היו במחסן ממשלתי,התנפלו עליו ועל אשתו.אז אף פוליטיקאי לא יצא להגנתו מפחד הפרקליטות והתקשורת.היום אנו רואים מהם כל "שומרי החוק" ומה שיש לי להגיד הוא "יחי גרמניה" "יחי העם הגרמני".
כתוב תגובה ל- videla
הבנת לא נכון או שככה רצית להבי
  שושלב1   6/06/15 18:54
מה שנתנו לך להבין שהון שלטון עולם תחתון וביבי שייך לשלטון והשחיתות היא הנורמה שהוא קבע ואת ההאשמות כנגדו גם טייחו ועושה הרושם שאתה מכור "לסם" שקוראים לו ביבי אתה קצת מתבלבל ביבי הוא לא "הסופרמן" שיציל את "העולם".
כתוב תגובה ל- שושלב1
ביבי - ישר כסרגל לעומת השאר
  adfg   6/06/15 20:04
קשה לך לחשוב כך....
הסטנדרד הכפול - הדהלגיטיציה והדמוניזציה שעושים לביבי חרכגו מזמן מגבול הטעם הטוב ....

שרון -פושע לא קטן.. פרשת האי היווני שנגנזה לאחר גירוש יהודים מגוש קטיף
שוחד לאור היום


פשעי אולמרט - לאורך שנים שכולם יודעים ושותקים - חשבוניות מזוייפות, שוחד במעטפות הולילנד ועוד...ריצתו אחרי הפלסטינים רצונו לתת להם את הכל ללא תמורה על מנת להוריד את החוקרים מגבו (כמו שעשה בחצר הרוסית שנמסרה לפוטין ללא תמורה)

פואד בן אליעזר - שר שיכון שקיבל בתים ושוחד ועוד ועוד....

ואת מי משמיצים את ביבי שמוציא עם חשבוניות את כל ההוצאות
שמשאיר במחסן ממשלתי מתנות ,לא בבית !
לאה רבין מכרה מתנות שקיבל רבין בחנויות פרטיות - מישהו עשה מזה עניין - חטיבת חיילים חיפשה תכשיט של לאה רבין בערבה ..מישהו עשה מזה עניין

בקיצור הסטנדרד הכפול - הדהלגיטיציה והדמוניזציה שעושים לביבי חרכגו מזמן מגבול הטעם הטוב ....
כתוב תגובה ל- adfg
4
איירין בורוקוביץ לא בישראל
  מייק   6/06/15 14:31
איירין בורוקוביץ – לא בישראל בארה"ב נלחמה גיבורה בשם איירין בורוקוביץ, למען נפגעי חומרים מסרטנים של חברת ענק שנתמכה בגורמי ממשל. איירין זכתה בגדול, אנשי העיירה שחלו בסרטן זכו לפיצוי במיליוני שקלים, הלוחמת הפכה לדמות מופת של עשיית צדק במשפט, ואנו כולנו זכינו לראות גם סרט הוליוודי בכיכובה של ג'וליה רוברטס. מתי דבר כזה יקרה בישראל? והכי אין בישראל מספיק עוולות, כדי שהצדק יזרח? בישראל יש עוולות רבות ודומות, אבל אין מי שישמע אותן, כי מערכת המשפט חולה: א. שערי המשפט נעולים כיום על ידי אגרות משפט, שכל מי שנגרם לו עוול עצום ורב לא יוכל לשלם את האחוז המתבקש ממנו מיד בתחילת המשפט. ב. ועוד, אין בישראל מושבעים במשפט - כדי שהציבור יעשה את הצדק ולא כמה שכירים העוטים גלימה שחורה. חיסול תשלובת פיקנטי זו דוגמא מאלפת ששום ז'אן דארק, בורוקוביץ או גיבור קרבות ידוע ברשויות המס, הלא הוא משה בדש, לא יכול היה למנוע. אוסם ותנובה חברו יחד על ראשו של משה בדש כדי לחסל את תשלובת פיקנטי שלו בשל תחרות בה פתח על מחירי הבמבה. הוא האמין בשופטים, והם קנו את השופטת ורדה אלשיך – שהייתה ממונה בלעדית במשך 15 על פירוק חברות. היא קיבלה כמובן את התיק ומינתה לחברות מפרק שנשמע להוראותיה עד לחיסולן. השופטת זכתה לבעל כה חכם, שבגיל 80 לערך מונה לדירקטור באוסם, וזוכה למאות אלפי ₪ - והמבין יבין. כדי לתקן את העוול במשפט בשיתו בעלי ההון (אוסם) והשילטון (השופטת) הוא הגיש תביעה במיליארד שקלים, ושם נעצר. הוא נדרש לשלם אגרת משפט של 1.25%, דהיינו 12,500,000 ₪, בקשתו לפטור מאגרה או לדחייתה – לא נתקבלה. הוא ערער לבית המשפט העליון וגם שם לא פתחו לו שער. התביעה - שהייתה בוודאי מעניינת כל אדם בישראל - נזרקה מכל המדרגות, ושופטים סגרו שורות למען שופטת רודפת בצע כמותם. דבר כזה לא היה קורה במשפט עם מושבעים, הם היו מגלים עניין בטענות של בדש, ואף היו שואלים: כמה הרוויחה אוסם משליטתה המוחלטת בחטיף הבמבה, כמה מיליארדים היא גזלה מפיהם של תינוקות, וכמה התקשו אמהות צעירות לשלם על הבמבה של אוסם כאשר פיקנטי מכרה אותה פחות פי 10 מזו של אוסם? וכך היו פוסקים המושבעים: כמידת הרווחים שעשתה אוסם, כך הם יחייבו אותה לשלם פיצויים עונשיים לפיקנטי. הם לא היו משאירים את הרווח אצל המעוול אלא מעבירים אותו לקורבן. כך עושים צדק וגם נקמה במעוול הגדול – ומידה תחת מידה. אנו מרבים לראות סרטים הוליוודים, לכן איננו יודעים ששיטת המושבעים איננה שייכת רק לארה"ב, אלא לכל המעצמות הנאורות, כמו: קנדה, בריטניה, אוסטרליה, בלגיה, שבדיה, צרפת, נורבגיה, ואפילו בדרום קוריאה, ביפן, ובהונג קונג אימצו אותה. שם מובטח לאזרח לא רק צדק חברתי אלא גם שגיבורים כמו בורוקוביץ ובדש יזכו לצדק ורבים יהנו מזה: תינוקות וגם אמהות, בשל תחרות אמיתית והוזלה ביוקר המחייה.
כתוב תגובה ל- מייק
יש את יואב יצחק וניוז 1
  יעלא   6/06/15 18:55
כתוב תגובה ל- יעלא
5
השופט ירון מינטקביץ מהפרקליטות
  מה לא ברור ?   6/06/15 15:00
ירון מינטקביץ, השופט שממהר לחתום על כל בקשות הפרקליטות לצווי איסור פירסום - הוא שופט שכחל הקריירה שלו היתה בפרקליטות מווז שירושלים: בפרקליטות הוא עשה סטאז, בפרקליטות עבד 4 שנים ומשם ובעזרת הפרקליטות מונה לשופט. מעולם לא היה עו"ד פרטי, אין לו משוג מהחיים, וכל עולמו הוא הפרקליטות . מה הפלא שהוא מונע פרסום המתרחש .
כתוב תגובה ל- מה לא ברור ?
6
שלטון חוק? צחקתם עלי. מושחתים
  פרקליטות רקובה   6/06/15 15:05
ולא רק שחבורת ארבל בייניש ניצן השחיתה את המערכת - היא גם השחיתה את בית המשפט: השופט ירוקן ניטקבית שצמח אצלם, עבד בפרקליטות ורק שם, וקודם ע"י קליקת ניתן/בייניש הועכשו מוציא צווי איסור פרסום - קיבל במשוב בשופטים את הציון הכי גרועי בירושלים מכל השופטים. שופט גרוע ללא עוררין - מינוי של הפרלקיטות ועושה דברה.
כתוב תגובה ל- פרקליטות רקובה
7
התייאשתי מהכל כאן מזמן
  המיואש   6/06/15 15:24
כתוב תגובה ל- המיואש
8
אני הייתי מכרה של מרסייה
  אליסיה   6/06/15 15:25
וידוע לי שדנינו היה מטורף אחריה, אבל בסוף זרק אותה כמו כלבה. כל הרצליה ידעה על כך.
כתוב תגובה ל- אליסיה
מה פישעה של מרסייה?לא ברור.
  במה חטאה?   6/06/15 16:01
כתוב תגובה ל- במה חטאה?
איזה מתח! מה עשתה מרסייה?
  למה החקירה נגדה?   6/06/15 16:24
כתוב תגובה ל- למה החקירה נגדה?
שחיתות
  מושלמת   6/06/15 20:07
מרסיה .. ומה נעשה בנדון כלום נסגר בנהים לכן המשטרה נראת כמו שהיא נראת וראש אמש מחליט לפטר שוטרים שלא עשו כלום כי מחש החליט להוציא אותם לחופשה כפויה חוצפה מי מבקר את מחש נותנים להם במה על מה על כלום שכחו מאיפה באו .... אבל הכל התפוצץ במחוז בושה ..
כתוב תגובה ל- מושלמת
תגובה מוזרה ועילגת.אפשר ברור?
  מה זה?חידון חמיצר   6/06/15 22:16
כתוב תגובה ל- מה זה?חידון חמיצר
9
צריך להביא לדין את כל הנוגעים
  מיכל מירושלים   6/06/15 15:36
לא רק לקבלת שוחד אלא בעיקר את נותני השוחד.

אלמלא נתנו לא היו טיפוסים חלשים כראשי עיריות- חברי ועדות תכנון למיניהן - נכשלים.

מה קדם למה - נותן השוחד או מקבל השוחד - זו לא השאלה - העיקר ששני הצדדים יובאו לדין. ונראה לי שיש כאן רשימה ארוכה של פונקציונרים שהפרקליטות צריכה "לטפל" בהם ועד שלא ייגמר "הטיפול" אולי באמת אין לפרסם דבר. אני מחכה בסבלנות ולא דוחקת על אף השמועות הלא נעימות שמתרוצצות בארץ.

א ב ל :-

באשר לטיוח - לא העליתי בדעתי, בעבר הלא רחוק, שבמדינת ישראל תיתכן תפירת תיקים ו/או טיוח פשעים - היום החכמתי דיי כדאי להבין מה הולך כאן במדינה: לא רק בין עורכי דין - פרקליטות - אלא גם בהמשך כשהעניין מגיע לבית המשפט - הוא בעל הדין שבא לקבל את הצדק שלו כבר מופיע "מסויד" כולו. כל עוכרי הדין של הטייקון עבדו בוקר וערב להשמיץ ולהשמיץ וכבר עשו לו "רצח אופי" שזה שפיכות דמים לכל דבר. איך הגיעו השקרים לידי השופטים - רק המלאכים יודעים!!!!!

וכבר מסוכל הצדק ואין משפט - יש רק סדק ושבר בת-עמי.

איזה אדם הגון ושומר חוק יכול למצוא את מקומו במדינת ישראל?!!!!!!

כתוב תגובה ל- מיכל מירושלים
אין צדק ואין משפט
  מודלה 1   29/06/15 11:01
עכשו עובר מסכת יסוריים אם שופטים לא מוצלחים.
כתוב תגובה ל- מודלה 1
10
מדוע שי ניצן מונע חקירה אמיתית
  חשדנית   6/06/15 15:51
ומדוע היועץ המשפטי ויינשטיין משתף עם זה פעולה? לא מובן, הלא הם הנציגים הבכירים של שלטון החוק במדינה ואמורים להגן עליו מפני מושחתים ופושעים. אז מדוע שישימו רגל לחקירת השחיתות הגדולה במשטרה ובפרקליטות ?
האם ייתכן שגם הם טמנו יד בצלחת ?
הייתכן שהם חלק מכנופיית המושחתים?
הייתכן שלחוקרי המשטרה (אלה שנחקרים עכשיו על שחיתות) יש 'תיקים' מוכנים גם עליהם ?
ועל שופטים ? ועל שופטי עליון ?
הייתכן שסוחטים אותם ?
במדינת ה(צ)חוק שלנו אני לא אתפלא אם התשובה תהיה חיובית, וצו איסור הפירסום נועד בדיוק בשביל זה ! בעע

כתוב תגובה ל- חשדנית
נכון מאוד. כ ו ל ם חשודים כולל
  כל אנשי החוק   6/06/15 18:02
כתוב תגובה ל- כל אנשי החוק
השאלה מי סוחט את העליונים?
  מאיפה יוצאת ההורא   6/06/15 20:01
כתוב תגובה ל- מאיפה יוצאת ההורא
מי סוחט? אולי שרשרת סוחטים
  נתין מדמנת ישראל   7/06/15 07:43
ונסחטים שמתחילה בשקרים הקולוסאליים של רצח רבין?מעניין איך אף מגיב לא נזכר במשפט הראווה הזה, בכפוף לאי האמון שלו במערכת המשפט!
כתוב תגובה ל- נתין מדמנת ישראל
11
במחשכי המשפט
  ביבימילכוד האזרח   6/06/15 16:02
כתוב תגובה ל- ביבימילכוד האזרח
12
יש תרבות חיפוי וטיוח?
  אהרון שחר   6/06/15 18:00
בקרב בכירי התביעה בישראל? מה אתה אומר? היכן זה כתוב? מי מנהל מעקב אחר תרבות השלטון בישראל?
כתוב תגובה ל- אהרון שחר
מדוע התקשורת שותקת, זו השאלה
  בתיה אבן   6/06/15 18:17
אותה תקשורת שידעה לבלבל את המוח בפרשיית "הבקבוקים" לאחרונה, או "ציפור בננה" לפני שנים רבות כאשר הנשוא היה נתניהו, אינה משמיעה שום קול, ואינה שואלת שום שאלה כאשר מדובר במעשי שחיתות ופשע בצמרת כנופיית החוק. מדוע אף כתב בטלביזיה אינו מתייחס להאשמותיו של יואב יצחק. מדוע מתקיים קשר השתיקה? מצב קשה
כתוב תגובה ל- בתיה אבן
מדוע?
  אהרון שחר   6/06/15 19:39
משום שאין עיסוק בנושא התרבות. גם יואב יצחק בכבודו ובעצמו וגם אריה אבנרי מתעלמים כבר עשרות שנים מתחינתי להעלות את נושא תרבות השלטון לתודעה. וגם את. אני האדם היחיד בתקופתנו הדורש לעסוק בנושא התרבות, ופרט לקירות אין לי עם מי לדבר. שמחתי מאוד לגלות שיואב השתמש במילה.
כתוב תגובה ל- אהרון שחר
13
שיבושי חקירה בפרשת פישר
  המתלונן   6/06/15 18:31
בחודש מאי 2012 הגשתי תלונה ביאל"כ במחלקה עליה פיקד רפ"ק ערן מלכה, התלונה הוגשה באמצעות משרדו של רונאל פישר, התלונה מתייחסת לעבירות שחיתות חמורות שבוצעו ע"י יועמ"ש הוועדה לתכנון והבניה ראשל"צ עו"ד רועי בר, לימים נעצר בר בחשד לעבירות שוחד, נכון להיום הוא עציר משוחרר בתנאים מגבילים ,דב צור ממשיך להעסיק את משרדו של עו"ד בר כיועמ"ש הוועדה בראשותו בשכר של 6 מיליוני שקלים בשנה. מאז מעצרו קיבל החשוד בקבלת שוחד מעיריית ראשל"צ שכר בהיקף של 8 מיליוני שקלים. 16 חודש לאחר מעצרו טרם הוגש נגד רועי בר כל כתב אישום! כך בשל חלוף הזמן, יוכל בר לטעון לקבלת עונש מופחת. לאחר מעצרו של בר הגשתי עתירה לפיטוריו, פרקליטות המדינה מגינה מפני העתירה הדורשת את פיטוריו של חשוד בקבלת שוחד! עבירות השחיתות מתייחסות לשתי תקופות, אלו אשר בוצעו תחת הנהגתו של ראש העירייה הקודם וכאלו שבוצעו בימיו של ראש העירייה הנוכחי דב צור. כלל התלונות בעבירות שבוצעו בימיו של ראש העירייה הקודם נחקרו. בעטיין נעצר בר ונעצרו הקבלנים. העבירות המאוחרות שבוצעו בימי כהונתו, בידיעתו בברכתו ובמעורבותו של דב צור כיו"ר הוועדה לתכנון והבניה נגנזו. רונאל פישר העביר לרועי בר באמצעות שליח הצעה "שלם 2 מיליון דולר תיקים ייסגרו". בר טוען שלא שילם. בפועל הוא לא נחקר בגין העבירות המאוחרות. עו"ד בר נזכר להתלונן על הצעת השוחד (שקיבל במהלך החקירה הסמויה) רק לאחר כשנה מיום קבלת ההצעה. נגד מעביר הצעת השוחד לא הגישה מח"ש כתב אישום (בניגוד למקרה של יאיר ביטון, נגדו הוגש כתב אישום במקרה זהה). מעביר ההצעה טס עם דב צור לחו"ל מספר פעמים בנוסף הוא קיבל לאחרונה מדב צור מקרקעין בבעלות העירייה בפטור ממכרז. הפרקליטות ומח"ש מסרבים לחקור! בפרשת דואני, עובד ציבור מבאי ביתה של עדת המדינה קיבל חומרי חקירה מוכמנים מרונאל פישר קודם לחקירתו ביאל"כ נגדו לא הוגש כל כתב אישום. גם בפרשיות שנגנזו מעורבים - מבאי ביתה של עדת המדינה. מה צריך אזרח חושף שחיתות לחשוב על התנהלות פרקליטות המדינה???
כתוב תגובה ל- המתלונן
14
התקשורת מזמן הפכה לתשקורת
  אריהב   6/06/15 18:50
ה"פרשנים" לא יודעים כלום ומברברים, השופטים בעיקר בעליון נוטים יותר שמאלה מהמפלגה הערבית, ויינשטיין השמאלן פוחד כי עלולים להזכיר את פרשת עוזרת הבית. בייניש ושו"ת ידועים/ות כאנשים לא ישרים. מושחתים?
כתוב תגובה ל- אריהב
15
האם רק נדמה או שזו אמת שכולם
  כולם אנשי שמאל?   6/06/15 19:00
אנשי שמאל המחפים זה על זה?..........
כתוב תגובה ל- כולם אנשי שמאל?
16
אוי למדינה שאלה הם שופטיהה!!
  דגדג   6/06/15 19:27
כתוב תגובה ל- דגדג
17
ניצן משתמש במח"ש לטיוח הפשע!
  אברהם מבית דגן   6/06/15 19:39
כתוב תגובה ל- אברהם מבית דגן
18
כתבה יפה. תודה.
  יעיעננננננ   6/06/15 19:41
כתוב תגובה ל- יעיעננננננ
19
שחיתותת
  מושלמת   6/06/15 19:59
כל המדינה הזו מושחתת ,הרי הכי קל לתתות הכל מתחת לשטיח אבל שוכחים שלשקר אין רגלים ובסופו של דבר הכל מתגלה ... ואף אחד לא מסתכל על הדבשת של עצמו ..
כתוב תגובה ל- מושלמת
20
לא הופתעתי ולא נדהמתי :
  עידןסובול   6/06/15 20:17
לא הופתעתי ולא נדהמתי לנוכח עוד גילוי שבמשטרה משרתים כמה וכמה דגנרטים מובהקים, כמו שלא הופתעתי ולא נדהמתי כשנחשפה פרשת פרקליטת המחוז (עתה בדימ.) רות דוד, כמו שלא הופתעתי ולא נדהמתי כשהשופטת המחוזית, ורדה אלשייך, נתפסה סוף-סוף בזיוף פרוטוקולים של בית משפט מחוזי, כמו שלא הופתעתי ולא נדהמתי כששופט השלום ז. כספי סירב לפסול את עצמו (למרות שאילו היה איש-אמת היה פוסל את עצמו מיוזמתו), כמו שלא הופתעתי ולא נדהמתי לנוכח קנוניית "ארבל תמורת ברלינר" , כמו שלא הופתעתי ולא נדהמתי כשהפרחח המשפטי הנפוח מרוב חשיבות עצמית, השופט לשעבר מ. חשין, הוקפץ בזכות-אבות ישירות לכס בית המשפט העליון, וכמו שלא הופתעתי ולא נדהמתי מעוד קנוניות רעילות ודילים מסריחים שנעשו במשך שָנים על שנים מאחורי הקלעים של מערכת המשפט ואכיפת החוק, שחלק החתול שלהן כבר נחשף וחלק הארי עוד ייחשף:

news1.co.il
כתוב תגובה ל- עידןסובול
ידו הארוכה של הצדק הפואטי
  הנ"ל   6/06/15 21:07

2all.co.il

וכול יתר דברי הקנוניות הנתעבות והדילים המסריחים במערכת המשפט ואכיפת החוק יהיו כתובים בסופו של דבר בספר דברי הימים של המערכת הזאת, כמו שכתוב בה לדיראון עולם "משפט טוביאנסקי"
כתוב תגובה ל- הנ"ל
21
דנינו מסריח מהראש
  אחמד   6/06/15 20:59
אז גם המפכל רוצה לז...ן רק לניצבים והתתי ניצבים מותר להתעלל ולהטריד מינית . דנינו . ברכה . ניסו השופטים בושה למדינה אפוא שילטון החוק מאסנו בכם דנינו אפריים הביתה מעניין מתי איילת שקד תתעורר זה הזדמנות לנקות את המרחאות
כתוב תגובה ל- אחמד
22
ברכה היה בוס צמוד של מלכה
  בכל מצב להעיף אות   6/06/15 21:04
כתוב תגובה ל- בכל מצב להעיף אות
23
ברכה יודע מי רצח את רבין
  ולכן ההגנה   6/06/15 22:07
כתוב תגובה ל- ולכן ההגנה
הופה! הופה! מגיעים לפיל שבחדר.
  הסוד הגלוי?   6/06/15 23:27
כתוב תגובה ל- הסוד הגלוי?
24
כבר מזמן ראיתי את זה
  אחת מהעם   6/06/15 22:17
שי ניצן, משה לדור, יהודה וינשטיין, עדנה ארבל, דורית בייניש, אליקים רובינשטיין... כל הכנופיה הזאת שקשורים לפרקליטות המדינה והיועה"מ, הפכו את המדינה כולה למושחתת ברמות על.
כתוב תגובה ל- אחת מהעם
25
ניצן נוהג אפליה וטיוח כבר שנים
  שי ניצן מעל לחוק?   6/06/15 22:29
כתוב תגובה ל- שי ניצן מעל לחוק?
26
החרא מתחיל לצוף על המים...
  NBA24353   6/06/15 22:30
כל מילה בסלע! מה שבאמת מטריד אותי זה מתי "העם-הכי-חכם-בעולם" יבינו שהנ"ל גנבו לנו את המדינה ועושים איתנו מה שבא להם... מתי נקום מהכורסאות ונתחיל לשרוף את המועדון???
כתוב תגובה ל- NBA24353
27
אהבתי את הניסוח העדין הבא
  נתין מדמנת ישראל   6/06/15 22:34
בכתבה: "חרושת שמועות, חלקן הגדול מופרכות, כולל על תיקים נסתרים כביכול... אפילו על פרקליט המדינה שי ניצן והיועץ המשפטי לממשלה יהודה וינשטיין. שמועות נלוזות, כך אנו רוצים לפחות לקוות" (תשכחו מזה ש"ניצן והיועמ"ש וינשטיין נתנו ידם למסירת כזבים לבית המשפט העליון")
כתוב תגובה ל- נתין מדמנת ישראל
28
כאוב מאד
  ישראלי זועם   6/06/15 22:56
להערכתי בתקופת הממשלה המכהנת היום תוחלש מאד מערכת המשפט ומערכת האכיפה. מינוי של גברת שקד לתפקיד "שרת המשפטים" זה האות שהמערכה נפתחה. מי שמעונין לדעת גם לאן "ממשלה" זאת תביא אותנו, מוזמן לקרא בהיסטוריה של גרמניה החל בערך משנת 1933 ואילך.
מי שלא רואה מצב זה מוזמן להשתמש בפרסומות של מוכרי המשקפים ולקנות שני זוגות כאלו.
כתוב תגובה ל- ישראלי זועם
טעות בידך. רק מי שרחוק מהקליקה
  ד.ט.   7/06/15 12:03
השלטת במערכת אכיפת החוק,יכול לנער את המערכת ולפחות לנסות לשנותה. איילת שקד מאוד מתאימה.
כתוב תגובה ל- ד.ט.
29
האמת סופה לצאת
  תימני   6/06/15 23:49
העוול והמספח שעשו הסוקריטטה של המשפט-{שלטון}יחד עם ההון לא יכופר ולא יסלח "והדם של בדש" עדיין מבעבע על פני האדמה עד שיבואו על עונשם משמיים פרופר ושות,
כתוב תגובה ל- תימני
30
מטייחים וסוגרים
  דין דין   7/06/15 01:46
גם השופטת בדימוס ורדה אלשייך נהנתה מתרבות קלוקלת זו של טיוחים וסגירת ענינים בדרך של שמור לי ואשמור לך. מקווה שגם תורה יגיע וגם מעשיה ייחקרו.
כתוב תגובה ל- דין דין
31
באתר ישראל היום יש כבר רמז
  שקדן   7/06/15 05:58

כי גורם בכיר במערכת אכיפת החוק מעורב בשחיתות
כתוב תגובה ל- שקדן
32
למה רוב המושחתים בפרשה אשכנזים
  התוהה   7/06/15 06:09
ולמה הרוב בבתי הסוהר מזרחים?
כתוב תגובה ל- התוהה
אנחנו היינו שם קודם!
  מזרחית גאה   7/06/15 10:24
אל דאגה,בבית סוהר יש מקום לכולם, גם לאשכנזים וגם למזרחיים. זה שיש שם יותר מזרחיים מאשכנזים מדבר בעד עצמו!
כתוב תגובה ל- מזרחית גאה
33
המחלקה לאכיפת דיני
  מקרקעין בפרקליטות   7/06/15 06:40
המחלקה המושחתת ביותר בפרקליטות המדינה היא המחלקה לאכיפת דיני מקרקעין. בנסיבות מחשידות ביותר שני פרקליטים בכירים, העומד בראש המחלקה עו"ד ציון אילוז וסגנו עו"ד אשר זליגר מסכלים את פעולות האכיפה של מחלקת הפיקוח הארצית במשרד הפנים. שני פרקליטים אלו מאפשרים למספר רב של עסקים מסחריים שנבנו ללא היתרים והפועלים בניגוד לדין להמשיך ולשגשג. משטרת ישראל לא מקבלת אישור לחקור את השחיתות בפרקליטות. גם למבקרת לא מאפשרים לבדוק. מחלקה זו היא סניף חשוב באירגון הפשע.
כתוב תגובה ל- מקרקעין בפרקליטות
34
תרבות הטיוח
  שלמה בנימין   7/06/15 07:43
מר יצחק .אני עוקב אחר התחקירים המצויינים שלך וכולי רועד מבושה שאלה יושבים במגדל השן של התביעה . אם כך פני הדברים .הרי לא כולם נגועים במעשים כאלה או אחרים כפי שציינת. מדוע לא תתארגן קבוצת עו"ד אנשי משטרה בדימוס.שופטים בדימוס .שטוהר המידות וטוהר המשפט לרגליהם ולנגד עיניהם..ביחד איתך להגיש בג"ץ .כדי להורות על פתיחת בדיקה / חקירה.מי שסרח ישלם.
כתוב תגובה ל- שלמה בנימין
הגיע העת שכל עם ישראל יקום על
  דגדג   7/06/15 12:59
רגלוי כי המדינה רועדת, ולא או טוטו אין לנו מדינה !!!! לא חבל על כל הדם שנשפך , על כל החללים הצעירים והזכים שהלכו? האם הלכו לשיו???? ואם נגזר על עם ישראל להתפזר שוב ????
כתוב תגובה ל- דגדג
35
ומה עם השמעות על מעצר
  בהיכלי ....   7/06/15 09:37
כתוב תגובה ל- בהיכלי ....
36
כולם שווים בפני החוק. לא יתכן
  דגדג   7/06/15 11:36
שאנשי חוק,יפרו את ה ח ו ק ...
כתוב תגובה ל- דגדג
37
האם אלשיך עצורה??
  שלישי   7/06/15 12:44
יש שמועה שהשופטת של הפירוקים נעצרה. מישהו יודע אם זה נכון?
כתוב תגובה ל- שלישי
38
רצח ארלוזרוב כבר פוענח יואב.?
  BOBY   7/06/15 14:00
במה כבר לא האשמת את אפרים ברכה ,שי ניצן ואנשים נוספים בצמרת התביעה במדינה האדון יואב יצחק.רק לאחדונה הנחת לפרשת פינטו שבא האשמת את ברכה וניצן בכל העוולות של מדינת ישראל ,רדפת אחר שניהם כאחוז תזזית,ולאחר שפינטו הודיע שנתן שוחד ושופטים בישראל קיבלו את עיסקת הטיעון לא חזרת מדבריך אפילו במילה .כולם נגועים רק פינטו צח כשלג ואתה יואב יצחק בתור שופר של מישהו המשכחת להשמיץ ולהלין על כל טענותייך שנפסלו ע"י בית המשפט אך מי יכול עלייך עם הפה מפיק המרגליות שלך המשכת בשלך כאילו אין שופטים בישראל כולם בלי יוצא מהכלל לא עונים על ערכייך ויושרך.
עתה עברת לעיריית אשדוד כאילו לא למדת שום לקח השמצות שעד עתה לא הגיעו עדיין אפילו לפתיחת חקירה ץאף אתר אינטרנט לא מעיז לנקוב בחשדות מול דמויות בצמרת התביעה כמוך אצה לך הדרך.לך תלמד קצת מעיתונאים כמרדכי גילת ,רביב דרוקר איך עורכים כתבות תחקיר .לא הרגשת שאינך רלוונטי כבר תיצמד כבר לעובדות ולא ריחשי ליבך .
כתוב תגובה ל- BOBY
39
טרם היה עיתונאי כיואב יצחק!!
  מ.שלום   7/06/15 14:17
אמיץ, אמין וללא משוא פנים. לא עושה הנחה לאיש. מקווה ומתפלל שלא יתנקמו בו כל נחשפיו. יישר כח גדול ליואב.
כתוב תגובה ל- מ.שלום
40
יואב יצחק בשירותו של פינטו
  מיכאל10   7/06/15 16:59
כתוב תגובה ל- מיכאל10
41
יגיע היום ושי ניצן יתן את הדין
  מ.ל   7/06/15 23:23
כתוב תגובה ל- מ.ל
42
בכלל מדברים על ניצב בדימוס
  אדיר   8/06/15 01:01
לא קשור לקצינים מכהנים, ככה שכל
הספקולציות שעולות ונרמזות כאן
אינן נכונות...
כתוב תגובה ל- אדיר
43
אמת דיבר יואב
  יהויקים   8/06/15 21:55
אני פגוע משפטית בדיוק מהדברים הכה מדויקים שכותב יואב יצחק, די לנו עוד שניים שלושה עיתונאיים כיואב יצחק שלא חושדים לגעת בקודש הקודשים החילוני והערל, בייניש שחתה אותי במרמה לטובה חבר שלה מנכל בית חולים ציבורי מהמושחתים בארץ, אוי אוי כמה נפגעתי מגורמי שלטון מטייחים ויינשטיין לא טייחן?? הוא לטעמי אף לכאורה עבריין צווארון לבן, ראו פרשת אשכנזי
כתוב תגובה ל- יהויקים
44
כמה שטויות...
  אוריאנה   8/06/15 22:30
העסקת עובדת זרה זה תיק דנחקר במנהלת ההגירה ורק משרד התמת מוסמך לסגור...ובעניין אפרים ברכה...אם היה צורך לחקור היה נחקר.. אין הנחות....אבל אין ואת המידע אתם לא מוסמכים לקבל.. תמשיכו לברבר ולחטוא בהלבנת אדם, ולשון הרע...מקומכם בגיהנום מובטח...הרב שלכם חטא..פגיעה באפרים ברכה לא תוביל לחפותו.. רק תעצים את פשעיכם...
כתוב תגובה ל- אוריאנה
45
שי ניצן
  זלצר   9/06/15 11:32
שי ניצן הוא תלמידה השקדן של בייניש ונושא הכלים האישי של ארבל. הן המורות המצטיינות שלו לכישרון ההסתרה וההעלמה של האמת בעניין תנ"צ ברכה.
כתוב תגובה ל- זלצר
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il