w, News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
ישראלים נבונים חייבים לשטוף עתה את הרחובות והכיכרות ולהתייצב מול קלגסי המשטרה הפועלים בשליחותו של איתמר בן-גביר, ולמנוע את מה שעלול להיהפך ל"בכיה לדורות"
דרור אידר
דרור אידר
מנהיג התנועה הציונית חיים ויצמן דרש את הארץ מכוח התנ"ך בוועידת פריז וכך גם דוד בן-גוריון מול ועדת פיל ב-1937    הם המשיכו מסורת ארוכה מאוד בת אלפי שנים
חיים רמון
חיים רמון
באופן צפוי לחלוטין, כל התוכניות ההזויות שקידם שר הביטחון התפוגגו בלי שום הישג    בעצם, התוכניות של גלנט השיגו דבר אחד - חיזוק השלטון האזרחי של החמאס
יוסף קנדלקר
יוסף קנדלקר
ביום הזיכרון לחללי צה"ל ונפגעי פעולות האיבה, אני תפילה שהילדים שלנו יחוו צה"ל אחר ממה שחוויתי    שתדע כל אם עבריה כי הפקידה את חיי בנה וביתה בידי מפקדים הראויים לכך
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
קן הקוקיה של השמאל
מאת: יעקב עמר  |  07/06/2015
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
יעקב! גדול,נהניתי לקרוא
  אסתר שניאורסון ג   7/06/15 21:27
אני אוהבת לקרוא את מאמרייך.תמיד מילים כדורבנות. פעם הלכו ימני ושמאלני ראו במרחק משהו זז אמר הימני זה עורב אמר השמאלני זה זברה התווכחו והחליטו לזרוק אבן. העורב פרס כנפיים ועף. אמר השמאלני איזה פלא לא ידעתי שזברות יודעות לעוף.
כתוב תגובה ל- אסתר שניאורסון ג
כשאתם,
  שמ   7/06/15 23:26
כותבי המאמרים אומרים " מטורף " " לא שפוי " " לא מבין " טיפש " ..... " אתם טועים בגדול ומטעים את כולנו.כל הללו שממלאים את סירות חיינו במים מן הים הגדול,הממומן על ידי שונאינו, אינם כאלה.הם נבלים.הם מנוולים.הם לא מטורפים.הלא הם מסבירים בלשון יום יומית את סיבותיהם.הם אנשים נבלים ומנוולים,חסרי רחמים,חסרי רצון קיום עצמאי אמיתי.ההטעיה גורמת לנו,הציבור הנאור, ההגון, לחשוב שהם מסכנים.ואז,למה כבר אפשר לצפות ממטורפים קנאים.ראויים לרחמים.ייחוס הנבלות לנבלים, והנוולות למנוולים, מעמידה את מעשיהם באור הנכון.הם מממשים את חזונו של אלקינד הנבל המנוול שחזר מארץ ישראל למוסקבה, עם חבריו לגדוד העבודה ב 1927 בעצם ימי הפוגרומים שביצע סטאלין בנתיניו,בעיקר ביהודיו.כמובן שאלקינד וחבריו הוקעו,נשפטו,נורו.על מה?על כלום שבכלום כלום.סתם.כזה כאילו אויבי המעמד/הקומוניזם/משת"פים עם המערב הדקדנטי/בלה/בלה/בלה.בולשיט.זיבולים,פשוט זיבולי שכל.ואלה של היום אינם שונים במאומה ממנו.זה הנורא שבדבר.הבנליות של הרוע.הם נרצחו כי לסטאלין התחשק.כל אחד בתורו,אף אחד לא ניצל.הקצבים הסובייטיים פשוט לא הספיקו לעמוד ולחסל בקצב שדרש השטן האימפרייליסטי הקולוניאליסטי הקומוניסטי,סטאלין אבי הקומוניזם,שמש העמים,ושכחתי את שאר תואריו האידיוטיים.העיקר שהם, הנרצחים, " מימשו את הקומוניזם " כדברי אלקינד.הם ואלה של ימינו, האידיוטים השימושיים האולטימטיביים.דוגמא של ימינו אלה - דרור פיילר הנבל המנוול היהודי הישראלי שעושה בנו מעשים מגונים מאוד משוודיה הרחוקה, הוא בנה של מנוולת קומוניסטית שחייה עדיין בתל אביב.עיניין של חינוך.כזה ראה וקידש.ממלא את סירתנו במי ים בתקווה שתטבע ואז יוכל למחוא לעצמו כפיים כמו שהקומוניסטים מוחאים לעצמם כפיים בחגיגות שלהם.נבל מנוול.אז אנא,הקפידו במינוח הנפשי של הנבלים המנוולים.אל תעשו להם הנחות.קשה.אבל האין זו האמת המדוייקת?תמצית ההגדרה שלהם.
כתוב תגובה ל- שמ
ש.מ.- אמת צרופה דבריך.
  אמת לאמיתה.   8/06/15 02:49
כתוב תגובה ל- אמת לאמיתה.
אסור.אסור.אסור.!!!!!!!
  יעקב עמר   8/06/15 19:48
אני מנסה לחשוב לרגע כמה עצמה נפשית היה צריך בגין כדי לא להגיב על הטבעת אלטלנה וכל הזבל שהאכילו אותו בתקופת הסזון. אז נכון שהןא לא הסכים להרים יד על אחיו גם אם זה מכה בו וכאן מדובר רק בדיבור אבל צריך להזהר. ברגע האמת גם "המנוולים" האלה קולטים ונלחמים יחד. הם לא אוייבי - הם אחי. שחטפו מחלה שגורמת להזיות - אבל אחי.
כתוב תגובה ל- יעקב עמר
תודה. וכשזה ממך אז בכלל....
  יעקב עמר   8/06/15 09:06
ובכ"ז - יש לי חברים "שמאלנים" שבחיי היומיום שלהם הם מאד הגיוניים ושקולים וגם לא לוקחים סיכונים מיותרים. כשזה מגיע ל"סיכסוך" ( מילה שלא מקובלת עלי) כאילו משתבשת דעתם והגיונם. חידה גדולה שאינני מצליח לפתור. אין לי ספק שהם רוצים בטובת המדינה כל עוד זה דיבורים. גלישה למעשים נגד המדינה מבחינתי לא לגיטימית למי שמתעקש להשאר ישראלי.
כתוב תגובה ל- יעקב עמר
רבקה שפק ליסק
  אהרון שחר   8/06/15 10:42
איך תפצחו את הצופן השמאלני במקרה שלה? מומחית מן המעלה הראשונה בעולם להיסטוריה המקומית ואף חוותה אותה על עצמה. ומה מסקנתה? להקים מדינת מרצחים כדי שיספיקו לעשות לה מה שלא הספיקו בצעירותה? איך יתכן? מה קורה במוח שלה?
כתוב תגובה ל- אהרון שחר
אצלה אין מה לפצח
  יעקב עמר   8/06/15 11:20
גם אני קורא אותה וכמה פעמים שאלתי בתגובות איך היא מסבירה הסתירה ולא זכיתי למענה. היא מוכנה שתהייה להם עוד מדינה ועוד ממערב לירדן "בתנאי" שיכירו בישראל כמדינת היהודים. אז התשובה לשאלתך היא אחת מן השתיים : או שהיא יודעת שלעולם לא יכירו ולכן לא איכפת לה "לתת" שהרי נתינה זו לעולם לא תמומש או שהיא למרות הידע והנסיון שלה חסרה את העניין היסודי והבסיסי ביותר : מאמינה להם למרות שיום יום שעה שעה מוכח כי המילה אצלם שווה לקליפת השום. אין אפשרות שלישית.
כתוב תגובה ל- יעקב עמר
אצלה אין מה לפצח
  יעקב עמר   8/06/15 11:20
גם אני קורא אותה וכמה פעמים שאלתי בתגובות איך היא מסבירה הסתירה ולא זכיתי למענה. היא מוכנה שתהייה להם עוד מדינה ועוד ממערב לירדן "בתנאי" שיכירו בישראל כמדינת היהודים. אז התשובה לשאלתך היא אחת מן השתיים : או שהיא יודעת שלעולם לא יכירו ולכן לא איכפת לה "לתת" שהרי נתינה זו לעולם לא תמומש או שהיא למרות הידע והנסיון שלה חסרה את העניין היסודי והבסיסי ביותר : מאמינה להם למרות שיום יום שעה שעה מוכח כי המילה אצלם שווה לקליפת השום. אין אפשרות שלישית.
כתוב תגובה ל- יעקב עמר
ולא רק זה. היא מביעה דעות
  על רבקה שפק-לוסק   8/06/15 14:20
ימניות ורציונליות לעתים ובפעמים אחרות נוחתת עלינו תגובה הפוכה לגמרי שלה. הנה דוגמא שנכתבה בראשית מאי ע"י שפק-לוסק: "כחלון איכזב בזה שהצטרף לממשלת הימין שהיא אסון למדינה. זוהי ממשלה שממשיכה משבר עם ארה"ב, ממשיכה ליצור נתק בין יהדות ארה"ב הליברלית וישראל הנכנעת לחרדים, מתנכרת לאזרחי ישראל העובדים ומשרתים בצבא לטובת קומץ זניח של חרדים המדרדרים את המדינה לימי הביניים. זוהי ממשלה שבמקום לדאוג לאזרחיה מעניקה 8 מיליארד ש"ח לחרדים שאינם מכירים כלל בקיומה אך חובעים את כספה שמקורו באזרחים המופקרים לגורלם. רק ממשלה המורכבת מכחלון, לפיד והרצוג בתוספת מרץ, ליברמן ודרעי תתן מענה לבעיות של ישראל כלפי פנים וחוץ". עד כאן. אשה מוזרה ולא יציבה בדעותיה.
כתוב תגובה ל- על רבקה שפק-לוסק
אוקיי, אני חושב שפיצחתי
  אהרון שחר   8/06/15 17:43
את הגנום השמאלני. תודה על הציטוט האחרון. הנה זה בא: במילה אחת פתי. השמאלן הוא פתי ומשקיע את חייו בכמיהה, בתקווה ואמונה שיהיה טוב. אצל הערבים למשל המצוקה מתבטאת אחרת, בשנאה. הערבי ממלא את חייו ועולמו בתוכן אחד המציף אותו כל הזמן, שנאה. השמאלן בתקווה. השמאלן האוויל הוא פתי, הסובל וכל הזמן משווע לעזרה. כל קנה קש שיושיטו לעברו מיד יאחז בו בהתלהבות. הדוגמה הקיצונית היא כמובן נוסעי הרכבת לתחנה אחרונה אושוויץ, לא הבינו למה הכוונה במושג תחנה אחרונה, סירבו להאמין, ועד הרגע האחרון קיוו שמהדוש יצאו מים ולא גזים. זה כנראה לא חוק טבע, עובדה שאצל הערבים זה לא עובד. אצלם התקווה היחידה היא שיזכו לאנוס ולשחוט אותנו במהרה בימינו. אבל אצלנו בתרבות המערבית התקווה היא האלמנט בעזרתו הפוליטיקאי מחזיק את העדר בביצים או בגרון. זו מדינת אליטות, הכל קורס, השמאלן האוויל מחפש תקווה, מספרים לו ששורש כל הצרות זה החרדים (או המתנחלים), הוא הופך להיות אנטישמי, נפתרה הבעיה. מרגע זה הוא משתוקק שיכלו צרותיו והוא יוכל להיות חזיר כמו שהוא אוהב. אם רק נחזיר את השטחים ונפסיק לתת לחרדים מיליארדים יהיה כאן נפלא. מרגע זה הגולם חדור מטרה. כאדם מאוהב דעתו משתבשת, והיא כולה מוצפת בדבר אחד בתקווה הגדולה שהאמונה שלו תתגשם ואז יתמו צרותיו. שוב, תודה למגיב האחרון שסייע לי לפצח את הגנום השמאלני. אני כמובן אכתוב על זה מאמר, סהכ ארוע היסטורי. לא כל יום נופלת לי הארה.
כתוב תגובה ל- אהרון שחר
כתבת נכון. השמאלנים, למרות
  החכמים וחדי העין   9/06/15 15:14
ההתהדרות העצמית ש"אנו נאורים, תרבותיים, משכילים, קוראי ספר, שומעי מוסיקה קלסית, יוצרים ואמנים" ובכן, למרות כל זה הם נורא כסילים וטפשים. משום שהכוח בידיהם (תקשורת-אקדמיה-משפט) - האווילות הזו מובילה את עם ישראל וארצו לתהום רבה ולנזקים עצומים.---- הם מביטים על אנשי הימין כבורים, אנשי קמיעות, עמי הארץ, רחוקים מן ההשכלה, רחוקים מן התרבות (כך הם סבורים, האמת רחוקה מלעשות הכללות כאלה) אבל אנשי הימין חכמים יותר, מפוכחים, בעלי הגיון בריא, עיניהם לא סומות והם מטיבים לראות את אשר השמאל הטיפש אינו רואה, ואפילו אם מדובר בסנדלר או ירקן ב"מחנה יהודה" בירושלים. כל אלה נבונים ופקחים, חכמים וחדי עין, אפילו אם לא קיבלו השכלה מסודרת.
כתוב תגובה ל- החכמים וחדי העין
חברים מקן הקוקייה...?....????
  אסתר שניאורסון גר   8/06/15 14:51
לי יעקב אין בדל של חבר שמאלני. אני מיד מתקוטטת איתם,משהו אצלהם דפוק. אז אם כבר מוצאים חבר ראוי, אז לפחות שיהיה נעים לשוחח איתו. ובכלל שכחת ? אמור לי מי הם חברייך....... אני מאוד נהנית לקרוא את ה"ראש הטוב שלך", לכן שאלה ? על מה אתה משוחח עם חבריך מהשמאל ? אני תמיד תמהה, איך אנשים כמותם יודעים לכלכל צעדיהם עם כסף, עם החיים בכלל, אבל המהות שלהם איננה הגיונית. הורי בעלי היו מפמניקים ותמיד היו "בעיות" עד שלא יכולתי יותר להגיע למפגשים. האחים , המשפחה כולה מהזן הקשה והנורא של השמאל. דרך אגב , מה הוא עיסוקך ? אתה עוסק בכתיבה גם מעבר למאמרים?
כתוב תגובה ל- אסתר שניאורסון גר
חבל... אסור שזה יקרה
  יעקב עמר   8/06/15 16:54
החיים אינם רק פוליטיקה. גם אני גדלתי בבית של מפאייניקים.. מכיר כמה "שמאלנים" ( המרכאות כי גם חלוקה זו לימין ושמאל אינה נראית לי) שהם אנשים נפלאים ואוהבי אדם אמיתיים. הכמיהה הטבעית לשלום יכולה לשבש דעתו של כל אדם. קראי הסיפא של מאמרי - אני באמת מאמין שבקן הקוקיה שלהם שפועלים נגד המדינה מצוי רק מיעוט. הרב רק חושב אך לא יעשה דבר נגד בפועל.. אינני פוסל אנשים על בסיס דיעה פוליטית. כותב למגירה .בעיקר פילוסופיה בשפת יומיום.
כתוב תגובה ל- יעקב עמר
2
יעקב- כשמישהו
  רוצה   8/06/15 06:07
לתפוס מרובה - הוא עלול להפסיד הכל.
אם לא תצטרף להשקפת השמאל הציוני ושאר העולם- אתה מקרב את קיצה של ישראל.
כתוב תגובה ל- רוצה
3
הימין ההזוי והרואה בכוכבים,
  תראו מי שמדבר   9/06/15 09:26
מדבר על עצמו ועם עצמו על ״קן הקוקיה״ של השמאל. השנאורסון הזו לא מדברת אפילו עם המשפחה שלה, שלא מתיישרת עם הפנאטיות הדתית המטורפת שלה (בשביל מה היא התחתנה עם מפניק? שתתחתן עם כהניסט כמוה), עמר ״הפילוסוף״ מפיץ עברה ושנאה ללא גבול כלפי ״חבריו השמאלנים״ (מי מוכן בכלל להיות חבר שלו עם כל הרעל הזה?), מגיבים נוספים מתחרים ביניהם מי ישפוך יותר אשפה על ״השמאלנים״ האמיתיים או המדומים (שפק ליסק שמאלנית? אולי באגדות של המופרעים האלה), והכל הראה כמו שיחה סגורה בין כתלי המוסד הסגור.
כתוב תגובה ל- תראו מי שמדבר
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il