s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
פרוץ מלחמת העולם השנייה בהתקפת גרמניה על פולין; הפייסנות של צרפת ואנגליה כלפי גרמניה גרמה לתוצאה הפוכה; צבא צרפת היה חזק מצבא גרמניה אך התרבות הצבאית הצרפתית הייתה תבוסתנית; ניצחון...
חיים רמון
חיים רמון
רוב הפרשנים הצבאיים תומכים עתה בתוכנית המטכ"ל להיכנס לרפיח, להרוג כמה מאות מחבלים ואז לצאת ממנה, אפילו שדרך פעולה זו כבר נכשלה כישלון חרוץ    בשביל לשמוע הדהוד של תוכניות המטכ"ל ושל...
דן מרגלית
דן מרגלית
לרוע מזלו של חליוה הכשל התממש בתקופת כהונתו כראש אמ"ן    עתה כולם אוהבים לשנוא אותו. זה משרת את נתניהו, אבל זה לא יחזיק מים
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
התעלומה האופפת את היעלמותו של יחיא סינואר מהספקטרום התקשורתי ומהפגנת נוכחות פיזית בשטח, שומה שתעלה סימני שאלה באשר למידת תפקודו, או אף גורלו    התהיות בסוגיה זו עשויות לגלם משמעויות...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
הפוטש של התקשורת
מאת: רון בריימן  |  08/06/2015
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
הכי מטריד את הנפש ואת השכל
  שינה עמוקה בימין   8/06/15 11:26
שכה הרבה שנים בהן הימין שולט, הימין סובל מן התקשורת המבחילה הזו, מן היחס הבוטה והגס כלפי אישים מן הימין, כולל אישים אורחים (גלן בק, איאן חירסי עלי ועוד), מהכוח העצום שלהם לשנות ולהזיז מצבים ומעמדים, מחוסר האיזון והזלזול שלהם בצד השני, מהעוצמה שהתקשורת צברה במשך השנים - ובכל זאת, דבר לא נעשה להחליש זאת, ללחום בזה, למרוד בגוף הזה, להפגין נגדו ברעש אדיר, לדרוש את חיסולו, להקים ערוצי טלויזיה ותחנות רדיו אמינות, איכותיות וחזקות על טהרת הימין.---- לא השתנה דבר עד עצם הימים האלה בהם כתבים ופמיניסטיות משתוללים ועושים ככל העולה על רוחם באמצעי התקשורת, ללא שום מורא ופחד. גם לאחר כשלונותיהם החוזרים של מועמדיהם בבחירות. ומאידך - כשהיה למשל נסיון להזיז את קרן נויבך ממקומה הקבוע - התקשורת הקימה רעש צורם, הפגנות ומהומה, והגברת יושבת על כנה עד היום.
כתוב תגובה ל- שינה עמוקה בימין
ובכל זאת
  שוחר-שלום   8/06/15 13:53
אני מעדיף לחיות במדינה שבה יש לשמאל פתחון פה מאשר במדינה שבה השמאל נמעך ומדוכא. בלי ספק התקשורת הישראלית עוינת ומתיימרת לכפות דעתה, אבל גרוע מכך היא תקשורת המשמשת את השלטון לביסוס שליטתו ולשטיפת מוח פוליטית. בקיצור, המצב רע אבל האלטרנטיבה שאתה מציע גרועה עוד יותר.
כתוב תגובה ל- שוחר-שלום
שנה את הכינוי: הנך שוחר מלחמה
  הגיון סדוק לשוחר   8/06/15 14:44
כתוב תגובה ל- הגיון סדוק לשוחר
על אפך ועל חמתך
  שוחר-שלום   9/06/15 10:09
כתוב תגובה ל- שוחר-שלום
השמאל לא הסתפק ב פתחון פה הם
  ישע   9/06/15 11:55
התחילו לבגוד ב עם ב מדינה בחסות תקשורת פושעת ו לשעברים .דגן דיסקין גנץ .אשכנזי
כתוב תגובה ל- ישע
מה ענין קרן נויבך לכרמלה מנשה?
  דווקא נויבך בסדר!   9/06/15 08:29

המאמר והמידע שבו מטריד ביותר.

די לשמוע בבקרים בקול ישראל רשת ב' את אריה גולן (עתונאי מרתק כשלעצמו), פותח את שידוריו ברעיונות ובחלקי ציטוטים כדי שקהל השומעים יבין מה ראוי להישמע בעיקר ומה טפל.
אחרי הפתיח הוא כבר הכין את הרקע לבאות.

אריה גולן אינו מנסה להסתיר את נטייתו הפוליטית כפי שהיא משתקפת בשאלותיו את מרואייניו ובמיוחד את סבלנותו אל אלה שדעותיו הן דעותיהם. א-ב-ל כאשר המרואיין הוא מהקואליציה... נו, כאן השאלות הן תוקפניות וחסרות סבלנות עד כדי הטייה לכיון אותו מושך גולן.

האם מישהו שם לב באיזו עדינות ונימוס הוא מראיין את זהבה גלאון? ואת ציפי לבני, למשל? ואיך אינו נכנס לדבריה ולברבוריה האינסופיים ומאפשר לה לסיים את מה שציבור השומעים כבר עייף מלשמוע ?
כתוב תגובה ל- דווקא נויבך בסדר!
המשותף למנשה ונויבך: שתיהן
  שאלה מיותרת לגמרי   9/06/15 11:37
שמאלניות קומוניסטיות השייכות לגוף החולה הנקרא תקשורת. ענין קרן נויבך הובא כאן כדוגמא להשתוללות ורעש אימים של התקשורת אם נגעו במקצת באיזה פלח השייך לה (אויה!). לעומת הימין הרדום, הכואב והסובל שלא עושה דבר. ---- תמוה שמישהו מן הימין משבח את נויבך התוקפנית והגסה. על אותו משקל של "די לשמוע בבקרים בקול ישראל רשת ב' את אריה גולן" - יש לומר גם ש"די לשמוע בבקרים בקול ישראל את קרן נויבך". רבים מייחלים לדמות אחרת, רכה, ימנית, אוהבת העם. וכן: די לשמוע בקול ישראל את הפרשנית הצבאית הזאת כבר עשרות שנים! קצנו בה, הגיע הזמן שתניח לנו.---- לא רק גולן, כל כתבי השמאל מראיינים בעדינות ובנימוס רב את השייכים לאג'נדה שלהם, בניגוד לדרך החמורה והמשסעת ללא הרף, בה הם מראיינים אנשי ימין.
כתוב תגובה ל- שאלה מיותרת לגמרי
ובכל זאת !
  נשים נשים נשים...   10/06/15 10:30

כרמלה מנשה צוטטה במאמר כשגילתה שהיתה חלק מאותן קבוצות נשים שפעולותיהן התקשורתיות בשיתוף פעולתה של כרמלה סללו את הדרך לנסיגה מלבנון.

לעומתה, קרן נויבך מסתפקת (עד כה, כפי שידוע) בהגשת שידורים ב'קול ישראל'. וזה ההבדל, לטעמי.



כתוב תגובה ל- נשים נשים נשים...
פעמיים ניתן כאן הסבר שנוייבך
  הבנה לקויה לנקרא   10/06/15 12:49
הובאה כדוגמא בלבד להתנהלות קול ישראל ונציגיה. לא נערכה כאן כל השוואה או אנלוגיה בין השתיים! שוב: הפרשה של התגייסות קול ישראל בהמוניו במקרה הזה לעומת תרדמת הימין. זה הכל. באותה מידה היתה אפשרות לכתוב במקום נוייבך "שלוימלה" או "פייגלה" או "מוישלה". לא היתה כל כוונה כאן לקשור בין השתיים אלא רק להביא את ההבדל בין השמאל לימין. זה מובן?
כתוב תגובה ל- הבנה לקויה לנקרא
לא! אתה העמדת את נויבך ומנשה
  באותה משבצת   10/06/15 19:02

ולא היא !!!

עכשיו אתה טוען שיכולת לקרוא לנויבך בכל שם אחר... נו ?!
ועוד מפקפק בהבנת הנקרא שלי.

מדוע השתמשת בשמה של קרן נויבך כדוגמא בלבד (בלתי מוכחת!) וכרכת אותה רק כדי לציין את חד צדדיותם של כמה מעתונאי רשות השידור ?
אני ציינתי את העובדה שכרמלה מנשה שיתפה פעולה של ממש עם אותן נשות "ארבע אמהות" (כפי שצויין במאמר), ולעומתה קרן נויבך מעולם לא עשתה זאת.

זה כל ההבדל. ברור ?
כתוב תגובה ל- באותה משבצת
וכוח עקר. העקשנים נשלחים לחבק
  ראש אבן   10/06/15 20:55
חיבוק חם ולנשק את קרן נויבך. אלה מילותי האחרונות בנושא האוילי והבטל. חבל"ז.
כתוב תגובה ל- ראש אבן
2
חשיבות הרוטציה
  אלישע האס   8/06/15 12:27
האמריקנים הבינו מזמן את חשיבות הרוטציה בשירות הציבורי. הם הגבילות את כהונת הנשיא ומימלא את כהונת המנגנון הנשיאותי. ההצדקה לכך היא שמשרתי ציבור מאבדים במשך הזמן את שליחותם והופכים להיות חלק מן המערכת במקום שליחים. קול ישראל הוא שירות ציבורי הממומן על ידי הציבור, ראויים כתבי קול ישראל לרוטציה בדיוק מאותה סיבה. כרמלה מנשה נמצאת תקופה ארוכה מדי בתפקידה והיא מבלבלת בין תפקיד הצופה מבחוץ לבין מעורבות במערכת. היא מתפקדת היום כחלק מן המערכת במעורבות וניסיונות השפעה. הגיע הזמן שתלך לתפקיד חדש ונקבל שוב כתב לענייני צבא שאינו מעורב עד צוואר במערכת הצבאית. דיווחיה אינם מאוזנים דוגמה שלילית ביותר לחוסר ההגינות התקשורתית היתה לאחרונה רדיפתה את מח'ט גבעתי שחזר משדה הקרב. זו היתה דוגמה קלאסית לעבודה עיתונאית מוטה ולא מאוזנת. הגיע הזמן להחליף את הכתב הצבאי של רשת ב'.
כתוב תגובה ל- אלישע האס
באופן דומה יש להחליף גם את
  סב   8/06/15 13:32
באופן דומה יש להחליף גם את משה נגבי, הפרשן המשפטי של קול ישראל המתנהג כממונה על השופטים, היועצים המשפטיים, שרי המשפטים לדורותהם וכן הלאה.
כתוב תגובה ל- סב
נוסף על הרוטציה הנ"ל,
  וינטר הניה   8/06/15 15:15
יש לאכוף את התקנות המגבילות שימוש באמצעי השידור הממלכתיים, למטרות פוליטיות.
כתוב תגובה ל- וינטר הניה
3
התקשורת דיקטטורה שלא נבחרה.
  גלית חדרה   8/06/15 13:20
כתוב תגובה ל- גלית חדרה
4
דר רון בריימן הנכבד,
  שאול אבידור   8/06/15 16:29
יש לי שאלות שמטרידות אותי מאד :

1. יש בחברה שלנו הפגנות בנושאים רבים. לעיתים אף הפגנות סוערות ואלימות.
מדוע אין אפילו הפגנה אחת ! רק אתת ! של אלפי יהודים או אפילו עשרות אלפים מול תחנות השידור של השמאל ?

יש לפחות לדרוש מהנהלות של תחנות השידור איזון בין ימין לשמאל, ולא ההצגה המגוחכת שמביאים כתב דתי עם כיפה... או כתב דתי עם פאות, או מראיינים איש ציבור בכיר ומכובד הידוע שהוא עמוק עמוק בשמאל.


2. מדוע אין תחנות שידור של הימין ?

3. מלחמת לבנון השנייה הייתה כישלון בקנה מידה מחפיר ביותר ולמה :
במלחמת העולם השנייה צבאות בנות הברית ורוסיה יצאו למגר את שלטון הרייך השלישי. הגיעו ונכנסו עמוק לתוך ברלין, הכניעו את הצבא הגרמני עד עפר, והחתימו את הגנרלים הגרמנים על הסכמי כניעה !
ודבר חשוב מאד : עד עצם היום הזה, כבר 70 שנה חלפו ! יש צבא זר בתוך גרמניה ! בתחילה כדי לפקח על הסכמי הכניעה וכיום תוך שיתוף פעולה מלא עם הממשל בברלין.

ומה אנו עשינו בלבנון ? ממש פתטי ומגוחך, הבאנו את עראפאת והבנדה שלו למצב שהם סולקו מלבנון לטוניסיה.
ואח"כ נשארנו בלבנון ובחלק מתוך ביירות כדי להמשיך ולפמפם את האיבה ואת השינאה כלפינו, במקום להכניע אותם עד עמוק בתוך האדמה.
אותו דבר עשינו ביוני 1967. עצרנו בתעלת סואץ ובאופירה. בנהר הירדן וברמה שמעל הכנרת. ומה קיבלנו ? את שלושת הלאווים של חרטום, את מלחמת ההתשה הארורה ואח"כ את המלחמה באוקטובר 1973, שבעקבותיה באה הנסיגה האומללה מסיני שתיזכר נסיגה זו לדיראון עולם היסטורי בתולדותינו.

לו היינו מחתימים את מדינות ערב ב 1967 על הסכמי כניעה, עד היום הערבים היו יושבים בשקט ולא מרימים אפילו אצבע אחת ! לא היינו צריכים להישאר בבירותיהן או בשטחיהן. כיום יש מספיק אמצעים לפקח בכל שטח המזרח התיכון על הסכמי הכניעה.

לבסוף, אמר מי שאמר "כך לא בונים חומה". אני אומר, כך לא מנהלים מלחמה ולא מנהלים מדינה כדי להמשיך ולהרוג את חיילנו היקרים עוד ועוד, עוד ועוד. עד מתי ? ריבונו של עולם ! עד מתי ?!
כתוב תגובה ל- שאול אבידור
כתבת דברים חשובים וראויים.כמה
  יקראו ויפנימו?   9/06/15 09:01

"עם נבל ולא חכם" .
הגדרה מדוייקת מספר דברים פרק ל"ב פסוק ו'
כתוב תגובה ל- יקראו ויפנימו?
פרשנות לתואר "נבל" מאת הרב
  - בתוספת   9/06/15 10:30



הרב משה צוריאל מפרש:

חושבים אנחנו כי כדי לזכות לתואר "נבל" יהא ניכר הדבר בתלבושתו של המושחת, גסות בארחות דיבורו, בהתנהגותו הפרועה כשנמצא בין הבריות. אבל לא כן הוא. האדם מסוגל להיראות כשיא המוסר, ומטיף אמרות נועם בכל נאומיו הפומביים, וגם מותח ביקורת על אנשים אחרים שהם מחוסרי מוסר; ובעצם הוא עצמו "נבל" אמתי, כי מסתיר את הדברים. הוא מדבר "אחד בפה ואחד בלב", והוא מאלו שהקב"ה שונא (פסחים קיג ע"ב). וזה מפורש בפסוק בתהלים "אמר נבל בלבו", כלומר הוא לא מבטא כפרנותו בפירוש, אלא בעורמתו מסתיר את הדבר בסתר מחשבותיו. והוא באמת "נבל".

כתוב תגובה ל- - בתוספת
התרבות השתנתה
  אהרון שחר   9/06/15 13:33
היום הנאורים לא מרשים להכריע.
כתוב תגובה ל- אהרון שחר
התכוונת ל"נאורים"
  סב   9/06/15 14:04
כתוב תגובה ל- סב
"הנאורה" השתינה מהמקפצה
  יהודי מפוכח   9/06/15 23:10
היא מודה במפורש בהחלטה פוליטית בתוך הרדיו הממלכתי.
כתוב תגובה ל- יהודי מפוכח
5
אל תבטל את יוסי שריד גם הוא
  סניל   8/06/15 20:25
קוטל קינים שבהם מקננים יהודים ומטמין בתוכם צפעונים
מורעלים כמותו.
כתוב תגובה ל- סניל
6
למה אני צריך להקדיש דקה
  מסגר   8/06/15 23:19
למה שמפליצה פצירה חלודה על נייר זכוכית חורק?
כתוב תגובה ל- מסגר
7
כאשר יתגלה חוק הטבע מס 2
  אהרון שחר   9/06/15 09:37
נבין שהציבור הוא עדר, ודעת הקהל החופשית והדמוקרטית כביכול מתומרנת על ידי שטיפת מוח של בעלי הכח בחברה.
כתוב תגובה ל- אהרון שחר
8
חוסר הבנתה בצבא אנציקלופדיה
  חכמת הכתבת   9/06/15 09:39
אם הייתה הכתבת מציגה בשנות פעילותה תובנה כלשהיא צבאית, כתוצאה מלמידה, או התנסות אישית, או לימוד אסטרטגיה צבאית, ומורשת לחימה... מילא, אבל היא רק "תיבת תלונות" צהלית, לפי פעולותיה. לפתע גילתה שלא מהבנתה את לבנון, היא החליטה לשדר רק ביקורת על הצבא ומדיניותו, והגדילה לעשות בתיאום עם עוד עובדת תקשיר המדינה... כלומר הן החליטו לשדר באופן מסחרי, רק טיעונים נגד אסטרטגיית המדינה להגן על אזרחיה עם חיילים. זה ניצול ציני של אמצעי המדינה למטרות אישיות. השחצנות שלה כל כך גדולה , שהיא אפילו לא מבינה את תוצאות מעשייה לפי התקשיר היו מזמן צריכים לשחרר אותנו מנוכחותה .... פשוט קשה לי להאמין לאן הגענו
כתוב תגובה ל- חכמת הכתבת
9
מזל שבן גוריון נפטר
  כוכי   9/06/15 09:43
מזל שבן גוריון נפטר אחרת היו עושים תחקיר על איך קמה מדינת ישראל ומעמידים אותו למשפט בינלאומי ומחזירים את המדינה לטורקים או האנגלים. אנשי התקשורת סתם אנשים מתוסכלים מחפשת סקופים והכל בשם הדמוקרטיה אנחנו עייפים ויבוא יום שאיש יותר לא יצפה בטלוויזיה או להקשיב הלרדיו ומבחינתי שיסגרו את כולם
כתוב תגובה ל- כוכי
10
כרמלה מנשה ו רשות השידור
  ישע   9/06/15 11:48
מנהלים לוחמה פסיכולוגית נגד העם והמדינה שוטפים ל לוחמה פסיכולוגית נגד העם ו המדינה ערוץ 2ערוץ
10 טלויזיה חינוכית בעזרת שלמונים מי קרן החדשה בחסות משפחת ליאל חנה/אלון /דפנה בשרות עוכרי ישראל .עד מתי הבוגדים ב עם ומדינה יקבלו חסינות מי גורמים בשלטון. ה ב ו ג ד י ם חיבים לעמוד לדין
ה עם כולל לשעברים דגן .דיסקין
כתוב תגובה ל- ישע
11
מחשבותיה והחלטותיה
  רוזמונדה   9/06/15 11:59
של ערמת הזבל הזאת מענינים לי את התחת. היא אמורה לעשות עבודה עתונאית בלבד, אבל נמאס לראות אותה, נמאס לשמוע את צרצוריה. נמאס לשמוע על הפרסים שהיא מקבלת מחבורת קול ישמעאל עבור השיט שלה. מה זה, ירושה שקיבלה? דבוקה בדבק אפוקסי? יאללה, העיפו את הענתיקה הפסבדו עיתונאית הזאת לחמשת אלפים עזאזלים. הביאו מישהו רענן, עתונאי אמיתי.
כתוב תגובה ל- רוזמונדה
12
כותרות והסתה , נוסח בריימן
  שלמה המגיב   9/06/15 14:27
הכותרת שנתן בריימן למאמרו - "פוטש של התיקשורת" , אינה קשורה בכלל לתובנות שבהמשך המאמר. "פוטש" , עפ"י המילון , פירושו ניסיון להפיכת המשטר במדינה \ הפיכת נפל . נו , כיצד התנהלות השדרניות בתיקשורת , בנסיון להשפיע על הדרג המבצע ,לסגת מלבנון , הינו - ניסיון להפיכה ? מה הקשר ? האם כל מי שמנצל במה תיקשורתית כולשהי , להשפיע על סדר היום , הינו מנסה "למרוד" במשטר החוקי ? איך בכלל טכנית ,יכולה תיקשורת לבצע "פוטש" ? איזה תובנה מטופשת ,רדודה , פופוליסטית ומסיתה , של אדם משכיל כמו בריימן !. אתם הבנתם את בריימן ? הפגנות ומחאות של עשרות אלפים בכפר מיימון , ונסיון של ממש להתנגד לפינוי גוש קטיף באוגוסט 2005 , זה מחאה לגיטימית במדינה דמוקרטית , שנועדה לשנות החלטה של הכנסת , אך ניצול שדרנים בתיקשורת להשפיע על סדר היום , זה "פוטש של התיקשורת" !!. האם בריימן כה עילג , שאינו מסוגל לשכנע את הקוראים שהתנהלות התיקשורת הינה לקוייה לטעמו ( דעה לגיטימית כשלעצמה), מבלי להסית ולטמטם את הקוראים , תוך שימוש אידיוטי במילים שנועד להטעות ולהסית את הקוראים ? טוב , כרגיל , בריימן מתייחס לקוראיו כאל חבר מטומטמים , באיזה אסיפת בחירות של המפלגה שהוא מזדהה עם עמדותיה.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
לפחות אחד מקוראיו מטומטם
  סב   9/06/15 16:00
אתה מהווה הוכחה חיה לכך שלפחות אחד מקוראיו הוא מטומטם. מעולם לא כתבת דברים ענייניים, אבל ביקורת ארסית משתלחת יש לך תמיד.
כתוב תגובה ל- סב
ומה "ענייני וארסי" נוסח סב
  שלמה המגיב   9/06/15 20:49
כאשר בריימן מכנה התנהלות תיקשורתית לא הוגנת ולא אתית ( לטעמו) , "כפוטש של התיקשורת" , זה ביקורת לגיטימית , מתונה והוגנת ובכלל לא "ארסית" ,לטעמו של סב , אך לבקר סגנון זה , זה "ארסי ולא ענייני" , בעיני סב , ורק "מטומטם" כמוני , יכול להיות כל כך לא "ענייני" וכל כך "ארסי" ! , אתם הבנתם את אדון סב ? נו , או תהיה אתה "ענייני" , אדון סב , ותתייחס לטענותיי הספציפיות כנגד בריימן ? ואם אתה לא מסוגל "עניינית" להגן על התובנות המטופשות והמסיתות שלו , אז תתעלם ואל תגיב בכלל .
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
כל הכבוד לסמי ברדוגו מסניף נס-
  הניה   13/06/15 14:13
ציונה של הליכוד על תגובתו החריפה על דברי שלמה המסית. שאפו סמי ואל תשכח את הכינוס ביום ג' ב-2030 בגן הוורדים, עם מירי רגב ואורן חזן בנושא: "דברי חכמים בנחת נאמרים".
כתוב תגובה ל- הניה
סב, אני יודע בדיוק מי אתה, וגם
  יעקה פבזנר   23/06/15 22:51
בריימן לא היה מתהדר בתומך נקלה כמוך.
כתוב תגובה ל- יעקה פבזנר
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il