s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
גאולה - רק בפעולה אנושית שמודעת שהיא כלי לקידום ישועה
איציק וולף
בימים שבהם טוענים רבנים כי ישנה הגנה מיסטית-רוחנית שהיא בלבד זו ששומרת על עם ישראל מפני אויביו כדאי לעיין בפסוקי קריעת ים סוף - שעל-פי המסורת אירעה בשביעי של פסח - ולראות שאפילו רי...
בצלאל סמוטריץ'
בצלאל סמוטריץ'
הסכמה לעסקה המצרית היא כניעה משפילה, והיא הענקת ניצחון לנאצים על גבם של מאות לוחמי צה"ל הגיבורים שנפלו בקרב, היא גוזרת גזר דין מוות על החטופים שלא נכללים בעסקה, ומעל לכל - מהווה סכ...
יוסף אליעז
יוסף אליעז
אין מנוס מלשמור על ערנות, איסוף מודיעין ומלאי מספיק של חימוש, לרבות מטוסים, טילים ותחמושת אחרת כמו גם אמצעים לגיוס מהיר של כוחות מילואים, רפואה וכל שחיוני להגנה
הרצל ובלפור חקק
הרצל ובלפור חקק
דברי הספד עם הבאתה למנוחות של המשוררת דלית בת אדם    שירתה הזכה של דלית בת אדם ידעה לשבות לבבות, שירה שהלכה במסלול השיבה המאוחרת, שיבה למחוזות ילדותה, למחוזות הקסם של ימי האתמול
איתן קלינסקי
איתן קלינסקי
גם אני נמניתי על השואלים מדוע פרשת "מצורע", פרשה לא נעימה, על כל נגעיה הקשים מופיעה ערב חג הפסח חג החרות
דרור גרין
דרור גרין
ובאמת, אם נתבונן בהיסטוריה האנושית נגלה שחסרי האמפתיה שבחרו באנוכיות וברוע, הם פסיכופתים ששלטונם הוביל לאסונות גדולים ולהשתלטות הרוע, ומן הצד השני מי שבחר באמפתיה, בשיתוף, בסובלנות...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
אסטרטגיה אמריקנית עוינת לציונות
מאת: ד"ר אורי מילשטיין  |  19/06/2015
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
תודה על הפרק ועל הדגשים
  חבר קיבוץ יגור   19/06/15 09:42
היחודיים להבנת המדיניות של ארה"ב במזרח התיכון.לגבי דידי, המוטו החשוב ביותר הוא הציטווט של וואלס....אלאס מוריי, טען: תמיד יהיה רוב ערבי בארץ-ישראל, ורק אם יהיה בה רוב כזה תיתכן הבנה בין שני העמים האוחזים בה. אם יהיה בה רוב יהודי לא תהיה הבנה כזאת, ובעניין זה לא יעזרו כידונים זרים ואף לא הסכמת איבן-סעוד.25....שבת שלום
כתוב תגובה ל- חבר קיבוץ יגור
2
אנו יושבים על אדמתנו ורבים הם
  ראומה   19/06/15 10:01
בינינו המקטרגים, וגם יש המסתייגים מן הציונות, ואינם יודעים או שוכחים עד כמה היינו קרובים להכרעת הגויים שהתנגדו להקמת המדינה, אם מתוך אינטרסים שהתגלו כמוטעים בסופו של התהליך, ואם מתוך עוינות היסטורית המתבטאת גם כיום. כמה מעניין ומרתק לקרוא מדי שבוע על ההליכים והזרמים ועל הנסים שקדמו להקמת המדינה.
כתוב תגובה ל- ראומה
3
כעת משהתמונה נהית
  לוליק   19/06/15 10:31
ברורה יותר. אפשר להבין את מעלליו של אובמה בכל הקשור לארץ ישראל. תודה ושבת שלום!
כתוב תגובה ל- לוליק
4
כעת משהתמונה נהית
  לוליק   19/06/15 10:31
ברורה יותר. אפשר להבין את מעלליו של אובמה בכל הקשור לארץ ישראל. תודה ושבת שלום!
כתוב תגובה ל- לוליק
5
שונא עשיו ליעקב-עדיין רבה
  יותם רעות   19/06/15 11:08
הדרך ל"מקום תחת השמש".שבת שלום יותם
כתוב תגובה ל- יותם רעות
שילוב של שנאה
  ואהבה   19/06/15 14:41
כתוב תגובה ל- ואהבה
6
סקופ ! אסד תמורת פצצה
  חשדנית   19/06/15 12:29
לא קראתם את זה באף מקום אחר - בקרוב אסד יפול.
איראן הסכימה כעת לנטוש את אסד בתמורה להסכמה של המעצמות להמשך התעצמותה הגרעינית. ההסכם, שאמור להיחתם בסוף החודש, אומר כך: איראן תסיג את כל כוחותיה מסוריה, כולל משמרות המהפכה וחיזבאללה, תמורת הסכמה של המעצמות לאיראן גרעינית. את התוצאות רואים כבר עכשיו כשאסד מתחיל להסיג את מה שנשאר מצבאו אל האזור העלאווי של סוריה, אזורי החוף, כי הוא כבר יודע מה צפוי לקרות. כנראה תקום מדינה קטנטונת לעלאווים וכל שאר השטח יישאר בידי המורדים למיניהם (שיתחילו להילחם זה בזה על השליטה).
סיסי רמז על זה היום בעצמו:
rotter.net

נשיא מצרים א-סיסי ללבנונים: התכוננו לנפילת אסד
הנשיא המצרי צוטט על ידי גורם ממשלחת לבנונית אשר ביקרה במצרים: "התכוננו לנפילת אסד" בנוסף הוא הזהיר כי "התפתחויות דרמטיות עלולות לפגוע בסוריה בפתאומיות" וכי משטר אסד ב "מצב רע". כמו כן הוא צוטט אומר, "לבנון צריכה לצפות מראש את האפשרויות ולבצר את עצמה על מנת להתמודד עם מצב כזה"

האם זה טוב או רע לישראל:
התשובה במילות השיר - יהיה רע לתפארת
מתוך יוטיוב:
youtube.com

ותזכרו, שאני כתבתי את זה כאן ראשונה !
כתוב תגובה ל- חשדנית
מייקל אורן צודק,איפוא!
  קרא נכון את המצב.   19/06/15 15:19
כתוב תגובה ל- קרא נכון את המצב.
מייקל אורן צדק. אבל זו לא כל
  חשדנית   19/06/15 21:56
התמונה. העניין הוא כזה - ארה"ב מקדמת מלחמות בכל העולם. היא פתחה מחדש את הסכסוך בין מאות השנים בין הסונים והשיעים, היא מקדמת פצצה גרעינית באיראן, הייתה המניע שמאחורי המלחמה של פוטין באוקראינה, היא מקדמת מלחמות באפריקה המסכנה, מפיצה מחלות מדבקות (איידס, סארס, מגיפות למיניהן), כמיטריילס, והכל הכל כדי להשיג את המטרה שלה - צמצום האוכלוסייה בעולם לפסיק ממה שהיא כיום, כך שהטייקונה תוכל להשתלט בלי שום בעייה על מה שיישאר. הם אפילו הקימו תכנית כזאת באו"ם 'אג'נדה 21' (גם ישראל חתומה עליה) לקידום התכנית שלהם. ד"ר אלון כותב על זה:
"לפי אג'נדה 21 כדי לקיים את כדור הארץ יש להיפטר מ- 6.5 מיליארד בני אדם כי הכדור לא יכול לסבול יותר מ- 500 מיליון איש. מדובר בתוכנית מפלצתית המתכננת לפגוע בזכויות הפרט, בקניין ובקיום האנושי."
kr8.co.il
kr8.co.il
כתוב תגובה ל- חשדנית
זה לא כל כך פשוט "לחסל"
  שאול אבידור   20/06/15 18:05
6.5 מיליארד אנשים בעולם. גם המחסלים ייפגעו...

מה שכן, ארצות הברית מאד מעוניינת במלחמות רבות ככל האפשר בכל רחבי העולם.

זה מסייע מאד לכלכלה שלה ולא רק במכירות של נשק ותחמושת.

זו רק אחת הסיבות למדיניות העוינת של מחלקת המדינה שעומדים מאחוריה לא רק ברק אובמה אלא כל נשיאי ארצות הברית מאז ומעולם.

להזכיר נקודה אחת חשובה : מאז 1948 ארצות הברית מובילה את כל מדינות העולם באי הכרה בירושלים כבירת המדינה שלנו. יש לציין שאין אפילו שגרירות זרה אחת ! בירושלים.

כולנו התרגלנו לתופעה שאין אף שגרירות זרה בירושלים. האם זה לא צריך להטריף אותנו ?

והממשלות שלנו ממלאות פיהן במים... (עד כדי מחנק)
כתוב תגובה ל- שאול אבידור
7
תודה לאדמירל ימאמוטו שבעט
  מקס פאואר   19/06/15 14:45
שבעט בעוצמה באשכיו של הנשיא השמאלן ההזוי בכיסא הגלגלים, לולא אדמיראל ימאמוטו כל 12 מיליון יהודי אירופה היו מושמדים, שמאלנים הזויים כבר אמרנו.
כתוב תגובה ל- מקס פאואר
איך בדיוק???פרט ונמק.
  סקרן ללמוד.   20/06/15 17:58
כתוב תגובה ל- סקרן ללמוד.
מקס,גם המנעות ארה"ב מנעה הצלת
  6 מליון יהודים...   20/06/15 18:19
כתוב תגובה ל- 6 מליון יהודים...
יש פנים לכאן ולכאן
  דוד נ   21/06/15 03:41
אילולא מתקפה היפנית על פרל הרבור (גנרל יאמאמוטו) ארה"ב לא הייתה נכנסת למלחמה, או נכנסת בשלבים יותר מאוחרים כדי למנוע את נפילת בריטניה , כי מה אכפת לה שהגרמנים והרוסים נלחמים זה בזה. ובדרך מושמדת יהדות אירופה (21 ביוני 1941 תחילת מבצע ברברוסה-הפלישה הגרמנית לברה"מ !). מצד שני יתכן שלא הייתה מוקמת מדינת ישראל ואידך זיל גמור
כתוב תגובה ל- דוד נ
8
כאז כך היום
  אניהי   19/06/15 19:51
לסיכום בקרב האמריקאים במיוחד במשרד החוץ - אותם הלכי מחשבה באותה החלטיות שרירים וקיימים גם היום.

"האנטי-ציונות העקבית של מדור המזרח-הקרוב התבססה על החשש ש"הציונות הבינלאומית שואפת לצמוח לממדי ענק, ומשיעלה הדבר בידה עלול כוחה להיות לגורם שיגביל את מדיניות-החוץ האמריקנית כולה."

"וראש מחלקת המזרח-התיכון בסטייט-דפרטמנט, ואלאס מוריי, טען: תמיד יהיה רוב ערבי בארץ-ישראל, ורק אם יהיה בה רוב כזה תיתכן הבנה בין שני העמים האוחזים בה. אם יהיה בה רוב יהודי לא תהיה הבנה כזאת, ובעניין זה לא יעזרו כידונים זרים ואף לא הסכמת איבן-סעוד".

אבל כל ה0מולנים המטומטמים בכל הזדמנות לגבי כל דבר וכל חילוקי דעות ביננו לבין האמריקאים צורחים שיש לעשות כדברי ארה"ב וכי ""ידידותה" הוא הנכס החשוב ביותר שלנו.

כאז כך היום הסוציאליסטים בא"י מעולם לא רצו לשתף פעולה עם הרויזיוניסטים לטובת הענין הציוני.
הלל קוק יורשו של ז'בוטינסקי הוציא לפועל פעילויות "שהניעו את הקונגרס לחוקק חוק לטיפול בפליטים, למרות התנגדות הנשיא. ב-1944 הוקמה "מועצה לטיפול בפליטים" שהביאה להצלתם של מאתיים אלף יהודים בחמש עשרה חודשי המלחמה האחרונים.27 בפעילותו זו גרם קוק לא רק להצלת יהודים, אלא הוא הכשיר את הקרקע לתמיכתה של דעת הקהל האמריקנית הכללית ושל הקהילה היהודית לפעולה למען הקמת של מדינת ישראל. אין צורך לומר שההיסטוריונים המגויסים של היישוב היהודי ומדינת ישראל התעלמו ממנו ומתרומתו".

משלחת אמריקאית בראשות אלוף משנה שחיבר דו"ח מופרך המעיד על חוסר הבנה מוחלט בנעשה באיזור - "דוח הוסקינס היה מופרך כל-כך עד שאפילו המומחים הבריטים בלונדון הסתייגו ממנו בינם לבין עצמם,29 אך הם לא טרחו להעמיד את האמריקנים על העיוותים שבו, מפני ששרת את המטרה – התוויית מדיניות אמריקנית אנטי-ציונית".
כתוב תגובה ל- אניהי
סליחה משפט מסכם במקום הלא נכון
  אניהי   19/06/15 20:13
מרוב שחיברתי בשלבים את הציטוטים לא שמתי במקום הנכון את המשפט המסכם. ובכן משפט זה צריך היה להיות בסוף: "אבל כל ה0מולנים המטומטמים בכל הזדמנות לגבי כל דבר וכל חילוקי דעות ביננו לבין האמריקאים צורחים שיש לעשות כדברי ארה"ב וכי ""ידידותה" הוא הנכס החשוב ביותר שלנו".

כתוב תגובה ל- אניהי
9
לבורות אין גבולות יש רק אידיאו
  אליהו מץ מיץ   19/06/15 19:59
מר אורי אתה יודע שאני מעריך אותך בכל לבבי נפשי ואמשיך לעשות זאת גם בעולם הבא ואחרי העולם הבא אבל אבל קודם כל לא קראת את העבודה שבה השקענו כ18 שנה לא יום לא יומיים לא שבוע או שבועיים 18 שנה הספר גם תורגם לעברית יד ושם מה שאני קורא לא יד ולא שם הוציאו לאור הוא נקרא הפקרת היהודים אמריקה והשואה כתב אותו גוי מושלם איך אמר זבוטינסקי מורנו ורבנו הגוי זה התחיל בהרוורד ואני כתלמיד מפגר ישראלי עזרתי לו בהבנה ושיבוץ החומר ולכן כמובן שאינני יכול להתייחס לדבריך ברצינות הציונות האמריקאית היא טמטום המוח הגדול ביותר ותרמה גם לחוסר האפשרות להציל יהודים בשואה היא הטעה את ההמון היהודי היא הביכה אותו סיבכה אותו ותוצאותיה אפס מאופס ואתה נתקלת במלכודת המילים המטופשת שמאכילים אותך ציונינו חסרי האיטלגנציה וההבנה הפוליטית של אמריקה אינני רוצה לפרט פרטים שלחתי לך מספיק מאמרים על הציונות המטופשת באמריקה אבל דבר אחד אומר לך אם ההיסטוריונים הישראלים לא יכניסו את הלל קוק לתפריט ההיסטורי שלהם לא תוכל להבין את מה שקרה לנו במאה ה20 זאת הבין הגוי החכם שאיתו עבדתי על הבנת הממשל האמריקאי בשואה והפיכתה של אמריקה ממדינה מתבודדת למעצמה עולמית עם לא לבדד ישכון
כתוב תגובה ל- אליהו מץ מיץ
אליהו, התיחסתי להלל קוק
  אורי מילשטיין   19/06/15 22:16
ולמפעלו.
כתוב תגובה ל- אורי מילשטיין
דר מילשטיין ותורת היחסות
  אליהו מץ מיץ   20/06/15 00:13
דר מילשטיין את תורת היחסות שלך אינני מבין אני חושב שאתה לא מבין את עצמך ויותר גרוע לא טרחת לקרוא את הספר החשוב ביותר שנכתב על מדיניות אמריקה בשואה לאמריקה לא היתה אסטראטגיה ציונית כפי שלצהל אין איסטראטגיה כיצד להביא שלום לישראלים את מי אתה מנסה לבלבל כנראה שאת עצמך את כל רעיונותיך אפשר לזרוק לפח האשפה של ההיסטוריה כל הניתוח איננו אמיתי כי לא הבנת כן הזכרת התייחסת ואולי גם אהבת את הלל קוק או שנאת אותו אבל לא הבנת מה הוא ניסה לעשות כאן באמריקה בשואה ולאחריה ולכן לא אסטראטגיה דר מילשטיין אלא בורות מדהימה אתה יכול לבלבל לישראלים סליחה ליהודים את המוח אך אותי לא תצליח לבלבל כי אינך מבין את ההרס שעשתה הציונות ליהודים בשואה והנסיון הנואש לשנות תהליך זה שהלל קוק בצורה די נואשת ניסה לעשות עם הגויים שהבינו את כובד האסון לא היהודים שדעתם היתה משובשת כי אלוהים היה ועדיין נמצא בשער של אושביץ מודה לך על הבערות עם לא לבדד ישכון
כתוב תגובה ל- אליהו מץ מיץ
אליהו, כתוב מה כן ולא כתב חידה
  דבריך מעורפלים.   20/06/15 00:03
כתוב תגובה ל- דבריך מעורפלים.
מר ערפול ערפל מעורפל
  אליהו מץ מיץ   20/06/15 03:44
מר מעורפל הדברים פשוטים מאד הציונות האמריקאית לא הובילה להקמת הלטום הישראלי או אם רצונך קרא לזה לאום בית הכנסת מה עושים מנהיגי הציונות האמריקאית ואגב גם מיודענו מר בנגוריון האם הם מנסים להציל יהודים מה עשה מר נתניהו האב בשואה האם הוא ניסה להציל יהודים לא לא לא כך שנוצר מצב מצחיק עגום טראגי ומסובך הציונות האמריקאית כמו הפלשתינאית ייצרו לאום בית כנסת ואת היהודים הם השאירו באטשביץ כאשר אלוהים עדיין ממתין שם עד היום הזה האם מה שכתבתי מערפלך שלחתי לאורי פעם פרק שלם שהסביר מה עשו הציונים באמריקה האם האיש החכם הזה הבין או קרא אותו בודאי שלא ללכת ולומר שהאמריקאים הם לא בסדר לא פותר דבר אבל התבוננות במעשיך אולי תועיל פעם לא היום או מחר אולי מחרתיים מר עורפלי
כתוב תגובה ל- אליהו מץ מיץ
10
סקופ ! הגז במאגר אפרודיטה
  חשדנית   19/06/15 22:19
בים של קפריסין, זה הגז שרוסיה מתכננת למכור לאירופה. הצינור יהיה בחלקו תת ימי - מקפריסין ועד יוון ובחלקו יבשתי - מיוון לשאר מדינות אירופה. זה לא גז רוסי אלא גז בחסות רוסית... אני לא אתפלא אם יתברר שגם ישראל בוחשת שם. אגב, זה יכול להיות הסבר ללחצים האדירים שמפעילה יוון על מדינות אירופה כדי שיתגמשו בעניין החוב של יוון. הטרוייקה תיאלץ בסוף לבצע תספורות ענקיות, אפילו התספורת של תשובה תהיה משחק ילדים לעומת זה.
כתוב תגובה ל- חשדנית
11
נשבר קשר השתיקה -
  חשדנית   19/06/15 22:33
פוטין מאיים לחשוף את בלוף של הנחיתה על הירח.
כידוע, בין מדינות יש הסכם לא כתוב שיש דברים שלא מפרסמים להמונים. לדוגמא, איך מדינות 'עובדות' על אזרחיהן. הסיבה היא - שהאליטות שומרות אחת על השנייה. אבל, לאחרונה, קשר השתיקה מתחיל להיפרם. פוטין רמז על כך שהנחיתה של 'אפולו' על הירח ב-1969, עם אסטרונאוטים אמריקאיים, לא הייתה אלא פיקציה.
מתוך 'הארץ':
"רוסיה מתגרה בארה"ב: תחקור את מהימנות הנחיתה האמריקאית על הירח ב-1969
המתיחות בין שתי המדינות הגיעה לשיאים חדשים ומוסקבה החליטה לחקור לאן נעלמו הצילומים המקוריים שמתעדים את הנחיתה המפורסמת ודגימות הקרקע שהובאו לכדור הארץ..
וושינגטון פוסט דיווח היום (חמישי) כי דובר ועדת החקירה של הממשלה ברוסיה, ולדימיר מרקין, אמר בעיתון הרוסי "איזבסטיה" כי ארצו תחקור את הנחיתה האמריקאית על הירח... לפי הדיווח, מרקין ידרוש לחקור לאן נעלמו צילומי הווידיאו המקוריים של הנחיתה בשנת 1969 ודגימות הסלעים שנלקחו מהירח והובאו לכדור הארץ."
כמובן, שהצילומים המקוריים והסלעים מהירח הם פיקציה ולכן לא מראים אותם, כדי שהבלוף לא ייחשף.
כתוב תגובה ל- חשדנית
12
הלל קוק אחיינו של הרב קוק ובנו
  מיכל מירושלים   19/06/15 22:42
של דוב קוק - ולפיכך שינה את שמו לברגסון = בן דוב.
כתוב תגובה ל- מיכל מירושלים
גם אני שיניתי את שמי
  אליהו מץ מיץ   20/06/15 00:19
גב מיכל הוא שינה את שמו ולא אכנס לפרטי השינוי כפי שבעבר עבד במשרדו בניורק אוכל לומר שהבערות של מילשטיין היא אסטראטגית כמו ההודעה שלך על שינוי שמו הבעייה הישראלית היא בבורות המדהימה של הבנת מעשיו בשואה ואחריה האם ידעת שהאבא נתניהו יצא כנגדו והאבא של נתניהו לא עזר להציל יהודים אלא הפריע להלל קוק לכי לספר זאת לעם המצחיק העם לאום בית כנסת עם לא לבדד ישכון
כתוב תגובה ל- אליהו מץ מיץ
הרצי הלוי שקרוי ע"ש דודו שנהרג
  מיכל מירושלים   20/06/15 11:11
ב"ששת הימים" - והיה מפקד סיירת מטכ"ל/ צנחנים/ וראש אמ"ן הוא נינו של "פיטר ברגסון" .

מניין לך המקור שהאבא נתניהו התנגד לפיטר ברגסון?!
כתוב תגובה ל- מיכל מירושלים
טעה טעיתי במשפחתולוגיה:
  מיכל מירושלים   20/06/15 11:16
הרצי הלוי הוא נכד של אחות פיטר ברגסון. האחות הייתה נשואה לפרופ' הלוי ממשרד הבריאות (שיש כיכר על שמו סמוך לבית הכנסת ישורון בירושלים)

ט.ל.ח
כתוב תגובה ל- מיכל מירושלים
13
תשואות הקונגרס לביבי מול איבת
  מח' המדינה נמשכת   20/06/15 00:31
כתוב תגובה ל- מח' המדינה נמשכת
14
הילל קוק-גיבור שהושכח.מדוע?יש
  לתקן עוול השכחתו   20/06/15 00:45
כתוב תגובה ל- לתקן עוול השכחתו
שכחנו משתכחים שכחנוהו
  אליהו מץ מיץ   20/06/15 03:50
מר נשכח קום ועמוד לפני או מול הכנסת ואמור לעם הנבחר שהאבא של נתניהו לא עזר להלל קוק להציל יהודים כי מה שעניין את האבא של נתניהו היתה אידיאולוגיה ולא בני אנוש יהודים ואז גם תבין למה גם בנגוריון וגם בגין לא רצו להתעסק עם מורשתו ענייניו ומעשיו של הלל קוק זה מצבנו העגום המעוגם והמתעגם מר שכחוני
כתוב תגובה ל- אליהו מץ מיץ
הלל קוק הושכח בגלל היותו
  רוויזיוניסט   20/06/15 10:03
כתוב תגובה ל- רוויזיוניסט
יש להשיב כבוד הלל קוק כיום.
  לפרסם את האלמוני   20/06/15 17:40
כתוב תגובה ל- לפרסם את האלמוני
15
מילשטיין תודה.כל כתבה שלך
  ראובן גרפיט   20/06/15 07:59
שלך ואני קורא את כולן, מוסיפה לי מידע שלא מצאתי בספרי ההסטוריה שבסיפריתי. בתקווה שמשרד החינוך ימצא דרך לשלבן במערכת החינוך. כנראה ש אותו פילוג ההיסטורי בתוך העם היהודי בין ציונים לאנטי, בין חילונים לאומיים לבין תפיסת שוקן גדעון לוי ,עיתון הארץ האנטי ציוני , הדוגל במדינת תושביהצ=פלסטינאים, מצויה ורווחת גם. אצל כותבי או משכתבי ההסטוריה. דר מילשטיין תודה וממתין לפרק הבא. ראובן גרפיט רחובות.
כתוב תגובה ל- ראובן גרפיט
פרי ההרס שזרעו שריהחינוך,שריד
  אלוני,ויולי תמיר   21/06/15 10:40
כתוב תגובה ל- אלוני,ויולי תמיר
16
הוזכרו במאמר מנהיגים ציוניים מ
  ד"ר מאיר מונסליזה   20/06/15 09:43
מפורסמים.
האם ידוע מה עלה בגורל צאצאיהם? כמה מהם עדיין קשורים לענייננו וכמה התבוללו? כמה עוינים אותנן?
כתוב תגובה ל- ד"ר מאיר מונסליזה
כמדומני לקוק יש בת מרצה בב"ש
  והיא-שותקת!מדוע?   21/06/15 10:26
כתוב תגובה ל- והיא-שותקת!מדוע?
מעניין לשמוע את בתו של קוק,בטי
  נחבאת/מושתקת?...   21/06/15 12:09
כתוב תגובה ל- נחבאת/מושתקת?...
17
מילשטיין אנא בשבוע הבא תכתב על
  החזיר והדגל האדום   20/06/15 10:35
כתוב תגובה ל- החזיר והדגל האדום
18
מילשטיין-אמריקה בשואה:נורא!
  חושף אמת קשה לאור   20/06/15 17:15
כתוב תגובה ל- חושף אמת קשה לאור
19
ומה עם שני נאצים האמריקאים -
  קונטיננטל   20/06/15 17:30
הנרי פורד וג'ו קנדי, אביו של ג'ון, שאף הוא לא היה ציוני דגול?
כתוב תגובה ל- קונטיננטל
20
מתי מעצמה נופלת ?
  חשדנית   20/06/15 20:33
ברגע שאזרחיה איבדו את האמונה בה ובצידקת דרכה ובשליטים שלה, והמעצמה צריכה לקנות את שתיקתם בכסף - מחלקת חינם לחם ושעשועים. זה קרה לאימפרייה הרומית כשנאלצה לחלק לתושביה מנות לחם ומזון שבועיות וגם שעשועים בקולוסיאום כדי להבטיח את שתיקתם, וזה קורה היום בארצות הברית כשהיא קונה את הצבעתם בבחירות בכסף - מספקת שעשועים בתקשורת המונים ומחלקת תלושי מזון לעשרות מיליונים. יותר מחמישים מיליון אמריקאים מקבלים היום תלושי מזון מהמימשל...1 מכל 5 ילדים מתקיים על תלושי מזון
census.gov
כתוב תגובה ל- חשדנית
21
מלחתת עצמאות של בית כנסת
  אליהו מץ מיץ   21/06/15 01:10
ובכן אורי אם לפי טענותיך אמריקה היתה אנטי ציונית איך זה קרה שהיא הכירה בלאום הישראלי שנולד העסק מסובך טענתך שאתה כותב על מלחמת העצמאות היא מגוכחת מה היא עצמאות יורים עם רובים מגרשים ערבים ועורכים קומזיץ אתה כנראה כמו כולם משבש את היוצרות כי אינך מבין מה בכלל ארע לפני ואחרי 1948 בכל אופן נלך מהסוף להתחלה הלאום נולד וניסו לחסלו ואז הגבנו וניצחנו עם המון אבדות ומה קורה אחרי כן או לפני כן הציונות שהיתה כביכול צריכה היתה להביא לעולם לאום מודרני חזרה לעיירה היהודית וילדה לאום בית כנסת שמיום ליום הופך ליותר ללאום בית מדרש האם לזאת אתה קורא מלחמת עצמאות תפסיק להצחיק בעניינים קצת יותר סבוכים וכאן אתה מחרטט על אמריקה ללא הבנה בסיסית מהי ומה היא עושה בעולם אתה נכנס ומקשקש קישקושי שיחות המתאימות לרכילות עיירתית אינך היחיד אלא מה שנולד משהו ב1948 שלא כתב חוקה לעם ללאום וזו העצמאות זו בדיחה כי אינך יודע מי הוא העם ואמריקה עם כל הבלגן שבה היא אומה אמריקאית לטו או לרע אבל היא אומה עם חוקה עם לאום לא לבדד ישכון
כתוב תגובה ל- אליהו מץ מיץ
22
התבלבלתם
  נתנאל   21/06/15 02:59
הנשיא של ארה״ב מר אובמה לא עובד אצלכם
הוא נבחר לדאוג לבני עמו האמריקים
מדינת ישראל או העם הנבחר כפי שחלק מתושבי בארץ מרגיש מהוה רק חלק מהאינטרס האמריקי באזור
השינויים היום דורשים מדיניות שונה
ושוב מדובר על מציאות שנוחה לעם האמריקאי
ראש ממשלת ישראל מר בנימין נתניהו חברו הטוב של מר שלדון אדלסון שתרם מליונים על מנת לבחור את הנשיא אובמה לא בדיוק עוזר ליחסים אלו
לסיכום אנא שננו את המנטרה
ברק אובמה לא עובד עבור עם ישראל
כתוב תגובה ל- נתנאל
האמת היא שגם רוב הישראלים
  אורי מילשטיין   21/06/15 08:58
אינם עובדים בשביל ישראל, אלא בשביל עצמם ואצל רבים מהם האינטרס העצמי מנוגד ל"אינטרס של ישראל"
כתוב תגובה ל- אורי מילשטיין
גם ארה"ב בנתיב התפוררות.קרא:
  את דר' גיא בכור   21/06/15 10:33
כתוב תגובה ל- את דר' גיא בכור
23
כיתת יורים בבית ג'יז
  חשדנית   22/06/15 19:31
אורי רעננה כתב ביקורת על הספר של שבתאי טבת 'כיתת יורם בבית ג'יז', להלן חלק ממנה:
"אני קורא ספקן וזהיר של כתבותיו של ההיסטורין ד"ר אורי מילשטיין. והנה כאן, אדם מהמימסד, שבתאי טבת, מחזק את התזה שלו כי פרטצ' וחוסר מחשבה, מובילים לפרטצ' וחוסר מחשבה גדולים יותר עד להתפכחות כואבת שדווקא הגורמים לה אינם משלמים את המחיר. יש בספר את כל המרכיבים של התקופה:
יחיד שמחזיק בסמכויות יתר ללא ביקורת.
הידרדרות, מחשבתית ו"עדרית" תחת צידוק של "צורך השעה" ואחוות שותפים לדרך. חוסר בהירות בין סמכויות. ולבסוף חוסר בגרות של מערכות המשפט/צדק , הן האזרחית והן הצבאית.
שווה לקרוא ולחשוב על ההיבטים האלו בסיפור של טוביאנסקי."

simania.co.il
כתוב תגובה ל- חשדנית
צריך להתחשב בתקופה שזה קרה
  יואל קורנבלום   22/06/15 23:34
לא מה שהיה פעם קיים גם היום כי התנאים השתנו. ברור הוא שפרשת טוביאנסקי היא מחרידה ואסור היה לעבור על זה בשקט אבל דא עקא זאת היהת השיטה דאז. כלומר מוסדות המדינה עדיין לא היו חזקים דיים ואפילו אם היו לא ידעו בדיוק מה לעשות אבל זה כמובן השתנה במשך השנים. באותה תקופה הקשר בין האנשים היה חשוב יותר כי הוא היה אמין יותר מאשר כל מיני סיפורים על תפקיד המדינה. היום למשל מפקד גדוד בגיבעתי הודח ובעצם סולק מהצבא בגלל שהטריד חיילת דבר שלא היה עולה על הדעת בתקופה של טוביאנסקי, שם היו מטייחים את הכל או מסבירים לחיילת שעדיף לה לשתוק וכו'. לכן כל הסיפורים מהעבר, אפילו אם נכונים, שכל מיני הסטוריונים מביאים, אינם מראים שום קשר לימינו. אמנם יש נטיה להביא את העבר ולספר לנו שבגלל משהו בעבר משהו רע קורה כאן היום אבל אין שום הוכחה לקשר עם העבר ובמקרה הטוב אפשר להגדיר את זה כדמגוגיה. דבר אחד ברור וזה שהדרג המדיני קובע את הצבא על ידי קביעת הפיקוד וכל זה מחלחל למטה. כל זה קיים בכל מקום בעולם ובכל תקופה ולכן יש להפנות את התלונות לכיוון הדרג המדיני ולא הצבאי.
כתוב תגובה ל- יואל קורנבלום
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il