w, News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יצחק בריק
יצחק בריק
לנתניהו, גלנט, הרצי הלוי, בני גנץ וגדי איזנקוט יש גם אשמה ישירה על שהפסדנו לחמאס במלחמה ברצועת עזה, והרע מכול - עוד לפנינו    איך זה ייתכן שהחבורה הזו שאחראית על המחדל והאסון הגדול ...
דן מרגלית
דן מרגלית
ישראלים נבונים חייבים לשטוף עתה את הרחובות והכיכרות ולהתייצב מול קלגסי המשטרה הפועלים בשליחותו של איתמר בן-גביר, ולמנוע את מה שעלול להיהפך ל"בכיה לדורות"
אלי אלון
אלי אלון
חרפת השירותים הציבוריים בתחנות האוטובוסים המרכזיות נמשכת שנים    בעלי התחנות המרכזיות הם בעלי ממון הנהנים מקניות של אלפים הפוקדים את התחנות ומצופה מהם לדאוג לניקיונם ולאספקת נירות ט...
צבי גיל
צבי גיל
אין כאן איזה עניין שבין הצמרת המדינית לצמרת הביטחונית    יש כאן עניין של עתיד המדינה אשר שוקעת יותר ויותר בביצה ואין כל סימן שהיא תיחלץ ממנה בקרוב
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
מירי רגב התעוררי
מאת: איתן קלינסקי  |  29/06/2015
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
יש להעביר את הרשימה לשמולי
  איצי   29/06/15 10:14
יש להעביר את רשימת המסוכנים גם לידיעתו של איציק שמולי., הוא יעלה בדיוני ישיבת סיעת המחנה הציוני את הבעייה , שהתמונה של רבין רועדת, כאשר חברי כנסת מהמחנה הציוני מרשים לספרות כזאת להיות מושמעת ומוצגת בחוצות ישראל.
כתוב תגובה ל- איצי
יש לתת לגברת ואליום
  פסיכיאטר עברי   30/06/15 00:16
למה לבזבז על הקוקואית הזו מילים שהיא ממילא לא מבינה ? היא צריכה תרופה, כימית, ממשפחת הברביטורטים, ואז היא תרגע
כתוב תגובה ל- פסיכיאטר עברי
2
הורדת ההצגה יחזקאל בחאן.
  על הפרק   29/06/15 10:25
על הפרק הדרישה להסיר את ההצגה ״ יחזקאל״ בתאטרון החאן בירושלים . טוב שאת דימויי הזונה ופושקות הרגליים אי אפשר למחוק מהטקסט המקורי בספר יחזקאל . והזונות - לא הבהמות - בספר יחזקאל מאיישות את ההנהגה בעיר ירושלים .
כתוב תגובה ל- על הפרק
זה עלה במועצת עירית ירושלים
  ידידיה   29/06/15 17:36
חברי מועצה מהימין בירוששלים החליטו להתחיל לעשות לחאן בעיר ירושלים מה שעשו לא מידן בחיפה על ידי הנהלת עירית חיפה.
כתוב תגובה ל- ידידיה
3
מספרים על חרושצ'וב שביקר בארהב
  ה.א   29/06/15 10:37
חרושצ'וב ביקר בארה"ב והנשיא האמריקאי הציג לו מפעל ענק שבצדו האחד נכנסו חזירים ובצד השני יצאו נקניקים ארוזים. אמר אז חרושצ'וב לנשיא ארה"ב, אבא שלי כבר הכיר את השיטה הזו, רק בכיוון ההפוך, הוא הכניס נקניק ויצא חזיר. ואידך זיל וגמור.
כתוב תגובה ל- ה.א
4
הטיפש אינו מפסיק למלמל
  מגיב ותיק   29/06/15 10:57
מילמולים בלתי רצוניים, וכל הזמן נפלט לו מירי רגב, מירי רגב. (כנראה גם מתוך שינה...)

וכל זאת על כי השרה החליטה שהמדינה לא תממן מחזות פרי צירתם של מחבלים אהובי נפשו של איתן.

קומוניסט עלוב, תתעסק לך עם הזועבית בה בחרת הקוראת לפיגועי טרור .

facebook.com

חרפת עולם על ראשך תת רמה.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
הזדהות מלאה עם דברי הותיק על
  איתן ק. המתגרה   29/06/15 15:38
השוטה קלינסקי. חיבור זה אינו נתפס כחיבור של אדם זקן, זה חיבור בעל רוח שטות של ינוקא. האם קלינסקי אינו בוש שיוצאת מתחת ידו קומפוזיציה עלובה כזו, עם "קישוטים" של נביאי ישראל השונים והקדושים, שקולמוסו המזוהם מטמאת אותם? האיזכורים החוזרים ונשנים במאמריו הדלים אודות נביאי ישראל - מעידים כמה הוא רחוק מהבנתם ומשאלתו היא אך ורק להקניט את הקורא. דרך בזויה של אדם נקלה. שמה של שרת התרבות אינו נסוג מכתיבתו הבלויה, וזו עוד עדות על דרכו הנלעגת. כותרת המאמר היתה צריכה להיות: "קלינסקי התעורר" עם תוספת: "צא מעט לחופשה".........
כתוב תגובה ל- איתן ק. המתגרה
תמשיך ללקק למגיב הותיק
  מ.ד.   29/06/15 17:50
כשאתה מגיב את השטויות שלך , עומדים לפסול את ההצגה יחזקאל כי על במה בעיר ירושלים אמרו את המילים : ״ פושקות רגלים ״ , ציטוט מספר יחזקאל , המכוון למנהיגות בירושלים . הכובע בער על ראשם של אלו שמציעים את העצה החכמה . 
כתוב תגובה ל- מ.ד.
5
ואם ירמיהו היה אומר
  אהרון שחר   29/06/15 13:04
עליך שאתה צועה זונה?
כתוב תגובה ל- אהרון שחר
6
צריך לסדר פאזל כמו שצריך
  באום   29/06/15 15:10
קלינסקי,אנחנו עכשיו בספר יהושוע,לא במלכים א או ב,אתה פשוט נמצא במקום לא נכון בזמן ומשום כך אתה מפקשש.תחזור לתחילת תקופת ההתנחלות ואז הכל יסתדר לך הרבה יותר טוב.עד שיגיעו ירמיהו וישעיהו יש עוד הרבה זמן.יש לך את פאזל,אתה רק לא יודע לסדר אותו.
כתוב תגובה ל- באום
7
תנועת אלמגור בתנופה
  ידידיה.   29/06/15 17:19
לעיקרון חופש הדיבור מצמידים את חופש המימון, שיש מי שמבקש לקחת אותו מתיאטרון החאן, כי הוא העלה את הצגה "יחזקאל" ברוח שאינה נראית לו.
יש בין "האלמגורים" שכבר השמיעו את דעתם הנחרצת על תאטרון החאן בירושלים, לעשות זאת גם להבימה בגלל ההצגה "יהוא", וממשיכים לעבר הקמארי המעלה את "אח שלי", שאין שם מחמאות רבות לפיקוד של צבא הגנה לישראל.
כתוב תגובה ל- ידידיה.
8
איתן לא התייחסת לזרמת הסוסים!!
  ה.א   29/06/15 19:49
איזק שוכחים דבר כזה? את זירמת הסוסים שוכחים? איש חינוך, מנהל בתי ספר שוכח את זירמת הסוסים? לא רציני ממש לא רציני.
כתוב תגובה ל- ה.א
9
רגב לא מבינה מה זב דמוקרטיה
  צפורה בנאי   29/06/15 20:57
למרות ששר התרבות לא אוהבת את זה, ישראל עדיין מדינה דמוקרטית ומותר לא להסכים עם הממשלה. אחת הדרכים להביע התנגדות היא דרך תאטרון. המדינה חייבת להמשיך לממן את התאטרון כי זאת חובתה.
כתוב תגובה ל- צפורה בנאי
10
עוד גזען גרבוזי
  ב.ל   29/06/15 23:41
כמו תעמולן סמולני מצוי השקר הוא כנראה נר לרגליך והגזענות מבצבצת מכל מאמריך מירי רגב כנציגת מפלגת הליכוד וכשרת התרבות של מדינת ישראל אינה חיבת לאשר מימון לכל הבל וכל רעות רוח או נבזות תאטרלית איש במדינה לא צינזר ולא מנע מאיש לחשוב או לומר את העולה על רוחו ואתה כמו כל הגרבוזים והקוטלרים יודעים זאת ולמרות זאת אינך חדל מלתקוף את מירי רגב מכאן אין ספק שהעובדה שמרוקאית ימנית היא שרת התרבות קשה לכם לעיכול ומוציאה מכם את השד העדתי ואת הגזענות המוסוות שריד בהיותו שר החינוך הכניס לתוכנית הלימודים של תלמידי ישראל את שיריו של משורר פלשתיני וזאת היתה זכותו להתאים את תכנית הלימודים לאידיאולוגיה של המפלגה השלטת בזמנו. ההיפך נראה לך פסול ורק מהסיבה הפשוטה שדמוקרטיה בשביל איש סמול כמוך היא רק אם היא מתאימה לרעיונות הסמול המנוון
כתוב תגובה ל- ב.ל
צריך לחוקק חוק
  אילן צפון   30/06/15 06:05
שלבעלי שם אירופי כמו קלינסקי, אסור למתוח ביקורת על שרה נעלה כמו רגב, אפילו היא דוברת בלשון השוק.
כתוב תגובה ל- אילן צפון
אילן רפה השכל...
  אמנון111   30/06/15 09:04
מירי רגב? שפת שוק? ?? חידון לאילן רפה השכל (התשובות בסוגריים אידיוט). מי אמר "בהמות מלחכות קש וגבב?(קוטלר) "לכו תשתו ציאניד"?(אלונה ה"סופרת") "בהמה" (בנאי), "מנשקי מזוזות" (גרבוז) , רוצה עוד טמבל?
כתוב תגובה ל- אמנון111
לאמנון 111
  מ.מ   30/06/15 11:50
מירי רגב קנתה את הכינויים לעברה ביושר רב. כשהיא התעקשה להגיד לעבר ציבור שחורי העור בדרום תל אביב סרטן . חבר כנסת אינו מתייחס לבני אדם כאל סרטן . אי אפשר להצדיק התבטאות של אומן זה או אחר הנוקט בלשון בהמית לעבר שרה בישראל . אין מקום ששרה בישראל תשתמש בביטוי קפוצי תחת כלפי ציבור שלם , גם אם חלקם לא נהג כפי שמצופה מבני אדם בשיח תרבותי . אחרי הכל היא שרת התרבות.

שתדאג שרת התרבות שמחיר כרטיס לתיאטרון לא יהיה בסביבת 200 שקלים. ורק אם אנחנו קשישים יש לנו זכות להנות ממחיר של כ-100 שקל לכרטיס, ולא נדבר על מחירים לאופרה ולתזמורת הפילהרמונית . 
כתוב תגובה ל- מ.מ
11
אילו פעל קלינסקי
  גרנטיקס   30/06/15 00:09
אילוּ פעל קלינסקי כשר התרבות של היישוב היהודי בארץ ב-1945 והיה שומע על פרסום הספר "חוות החיות" של ג'ורג' אורוול - היה אוסר לתרגם אותו לעברית.
כתוב תגובה ל- גרנטיקס
למגיב המשוכנע .
  מ....   30/06/15 12:01
ואתה משוכנע שקלינסקי היה גונז את הספר ? בינתיים אנחנו עוסקים בשרת תרבות , שהחליטה , אני זו שאקבע את גבולות השיח . בתוך הגבולות האלו יש מקום למילה סרטן כלפי פליטי חרב מאפריקה.  
כתוב תגובה ל- מ....
12
כתבה לענין
  ילידת תש"ח   30/06/15 03:07
יש להגביר את שעורי התנך ואת כמות הפרקים שנבחנים עליהם בבגרות בני דורי נבחנו על 250 פרקים והדרישות התגמדו מאז
כתוב תגובה ל- ילידת תש"ח
13
שאלת ראש הממשלה מר נתניהו
  אפרופו תנך   30/06/15 03:24
להלן נוסח שאלת ראש הממשלה בחידון התנך לנוער שיתקיים ביום העצמאות הבא מה היתה הגזלה הראשונה בתנך מי גזל? מה נגזל? ממי נגזל? היכן זה מוזכר תשובה הגזלה הראשונה בתורה היא גזלת בארות המים של אברהם אבינו בראשית פרק כא פסוק 25 "והוכח אברהם את אבימלך על -אודות באר המים אשר גזלו עבדי אבימלך" עבדי אבימלך,שהיה השליט באזור הנגב לקחו את בארותיו של אברהם אבינו בכח ובגלוי תשובה נכונה תזכה בעשר נקודות שלושת הזוכים במקומות הראשונים בחידון התנך יזכו לסיור באסדות הגז של תשובה ואנרגי
כתוב תגובה ל- אפרופו תנך
14
דברי הבל של משתין בקיר זב שפכה
  tprgg   30/06/15 04:09
כתוב תגובה ל- tprgg
15
קטני עבה מִמתני אבי, זה השמאל?
  ה.א   30/06/15 06:53
איתן למה התכוון הכותב קָטָנִּי עָבָה מִמָּתְנֵי אָבִי האם הוא התכוןן לזרת? או שמא לקטן? או אולי הוא הרחיק ראות והתכוון לשמאל ההזוי המצטמק והולך ולימין המתעצם בעיקר עקב הזלזול של השמאל ושלך באינטליציה של הציבור הרחב. קָטָנִּי עָבָה מִמָּתְנֵי אָבִי נראה מתאים דווקא, מי יודע.
כתוב תגובה ל- ה.א
הפוסקים: קטני זה כנראה ה SMALL
  ה.א   30/06/15 08:49
כתוב תגובה ל- ה.א
למי שקורא לו ה.א
  תגובה ל- ה.א   30/06/15 11:24
ה.א הנכבד,את השאלה ההזויה שלך שאלו באירופה ככל שהתרבו לשנת 1914, איך זה שהשמאל הולך ומצטמק ונהרוג נותן את ידו להילחם מדינה נגד רעותה , ולפרץ הלאומני הזה של מלחמה נדבקו בסופו של דבר גם המפלגות הסוציאל דמוקרטיות בצרפת ובגרמניה, בהולנד ובאיטליה והרשימה היא ארוכה ועצובה . עלהתחזקות הימין באירופה בשנות השלושיםשל אותה מאה כבר לא נדבר . כן השמאל נחלש באותם ימים אפלים .
כתוב תגובה ל- תגובה ל- ה.א
חובה לחזק השמאל, ואיתן מחלישו
  ה.א   4/07/15 10:26
כתוב תגובה ל- ה.א
16
איזו התנשאות!!!!
  akdib   30/06/15 07:07
איזו התנשאות!!! לא אתה ולא הגברת רגב חיים ב - 586 ומותר לה - ממש מותר לה לחברה- גם בלי ההרשאה של כמוך, של גרבוז או של קוטלר, לאמץ דפוסים אחרים. אם היינו באים לדבר על משטרים, או על כיבושים, לבטח לא היית מצטט כל כך הרבה מהתנ"כ. מה ניסית להגיד? - שזו הלשון שצריכה לשרור במקומותינו? שמותר לדבר כך, לא רק אל שרה אלא אל כל אדם, ושזוהי התרבות? מה ההרשאה הזו לנבזויות הללו? עלוב שכמוך. מתחזה לאדם חושב אך אתה כמותם, כמו כל המנבלים את פיהם - איש חשוך. חשוך מבפנים וחשוך מבחוץ.
כתוב תגובה ל- akdib
17
מתי יועף הבהמה קלינסקי מכאן?
  גרנולה   30/06/15 07:48
כתוב תגובה ל- גרנולה
18
מי קלינסקי אשר נשמע בקולו
  טיל אוילנשפיגל   30/06/15 08:04
רגב לא חולמת להעניק לטנפנים ולמקללים את הטיפול שכיבדו בו ממשלות יהודה את הנביאים. לא לזרוק אותם לבור טיט ולא לשחוט אותם בחצר המקדש. ואתה אם אתה מצטט מספרים ישנים בבקשה רק פסוקים שנכתבו במימון ממשלתי. כדי שנראה מה יהיה גודל ההפסד כשנפסיק את לכפות על הציבור את פרנסת הבוהמות האלה.
כתוב תגובה ל- טיל אוילנשפיגל
19
כלפי מי הופנו הדברים?
  כתומית   30/06/15 08:51
איתן, שלום. אולי הדברים הכתובים בנבואות הזעם של ימי בית ראשון הופנו כלפי האליטות שנסחפו אחרי ערכים מיובאים מעמים אחרים טקסים ועבודת אלילים זרים לדת היהודית? ואולי בימינו הם היו מטיחים את הדברים דווקא ב"מכילים" למיניהם, באלה המהללים נישואים חד מיניים, המאפשרים את תהלוכות הפריצות בירושלים? באלה הרואים בתיאטרון עבודת קודש? אלה המקדשים את ה"תרבות" מבלי להבחין בפגיעה שהיא פוגעת השכם והערב בערכים יהודיים? אולי נביאי הזעם בימינו נמצאים דווקא בין כתלי הישיבות? "שומרי אמוני ישראל"? חשבת על זה? אם לא, הנה חומר למחשבה.
כתוב תגובה ל- כתומית
20
קלינסקי לא מבין על מה הוא מדבר
  ע.ג.   30/06/15 08:55
להזכיר כי אנחנו אימצנו את ירמיהו כאיש רוח ענק. בפעל, בחייו הוא היה עוד רב אורתודוקסי שמתלונן שהעם עזב את דרכי אלהים ומונה את הענשים שאלהים יטיל עליו. אם הוא היה אומר על מישהו זונה צועה זה היה על קלינסקי ולא על מירי רגב.
כתוב תגובה ל- ע.ג.
21
הכותב מחטיא את המטרה
  ידידיה   30/06/15 08:56
כל מה שכתבת יפה, חוץ מפרט אחד: ''שכחת'' ששרת התרבות לא הוציאה מספרים כדי לצנזר אמרות או יצירות. לו הנביאים שלך היו באים לבקש ממנה סובסידיות או היו מסרבים לנבא בירושלים או בבקעה לא היו מקבלים כסף, אך אף אחד לא היה סותם להם את הפיות. הבנתה???
כתוב תגובה ל- ידידיה
22
לא מן הצדוקים, אלא מן הצבועים!
  יהודי אחד   30/06/15 09:45
אתה מדבר על הנביא ירמיהו ? אתה? מה דעתך אדוני על הפסוקים הבאים מאותו פרק ממש: ********* "שִׁמְעוּ דְבַר-יְהוָה, בֵּית יַעֲקֹב, וְכָל-מִשְׁפְּחוֹת, בֵּית יִשְׂרָאֵל. כֹּה אָמַר יְהוָה, מַה-מָּצְאוּ אֲבוֹתֵיכֶם בִּי עָוֶל כִּי רָחֲקו מֵעָלָי; וַיֵּלְכוּ אַחֲרֵי הַהֶבֶל, וַיֶּהְבָּלוּ. וְלֹא אָמְרוּ--אַיֵּה יְהוָה, הַמַּעֲלֶה אֹתָנוּ מֵאֶרֶץ מִצְרָיִם" ******** האם זה מה שיש לקוטלר, גרבוז ווקסמן בראש? חיפוש אחר בורא עולם וקיום דברו ? זכרון יציאת מצרים ? הלא חוגים אלו עצמם חרתו על דגלם את הכפירה בקיומו ר"ל ואת הכפירה בדברי נביאיו ר"ל! הלא למה הטיפו נביאי השם אם לא לחזרה מוחלטת של עם ישראל לקיום מלא של מצוות השם? חילוני ממוצע אינו יודע למנות יותר מעשרים מצוות מתוך התרי"ג - בקושי 3% מחלק הארי של היהדות - מצוות התורה. כמה צביעות יש בכם ? יכלה הנייר ותיבש הדיו! מעיו של הנביא ירמיהו מתהפכים בקרבו והוא מתהפך בקברו!
כתוב תגובה ל- יהודי אחד
תגובה למגיב הנסער
  תגובה למגיב הנסער   30/06/15 10:29
המובאה שהביא כבודו מתאימה בהחלט אל אדם כמוני, אני דורש את העולם המוסרי את העולם הערכי עליו מדבר הנביא ירמיהו . אני נמנה אל דורשי כל המערכת הערכית , אך אני מתרחק מכל סממן ריטאלי. את השגה הריטואלי לא מצאתי אצל ירמיהו . לשכב הריטואלי מתמכרים אלו שמדברים בשמו .
כתוב תגובה ל- תגובה למגיב הנסער
אינך אלא פנטזיונר גרבוזלנדי
  יהודי אחד   30/06/15 15:00
להלן מספר ציטוטים שנאמרו לאחרונה מפיהם של חבריך האומנים חובבי התנך והנביא ירמיהו: גרבוז מגלה את עצמו מחדש: "נִשְׁכְּבָה בְּבָשְׁתֵּנוּ, וּתְכַסֵּנוּ כְּלִמָּתֵנוּ--כִּי לַיהוָה אֱלֹהֵינוּ חָטָאנוּ אֲנַחְנוּ וַאֲבוֹתֵינוּ, מִנְּעוּרֵינוּ וְעַד-הַיּוֹם הַזֶּה; וְלֹא שָׁמַעְנוּ, בְּקוֹל יְהוָה אֱלֹהֵינוּ" עודד קוטלר מתמרמר מהאדישות ברחוב הישראלי: "כִּחֲשׁוּ, בַּיהוָה, וַיֹּאמְרוּ, לוֹא-הוּא; וְלֹא-תָבוֹא עָלֵינוּ רָעָה, וְחֶרֶב וְרָעָב לוֹא נִרְאֶה." ענת וקסמן בכלות הנפש: "הִנְנוּ אָתָנוּ לָךְ, כִּי אַתָּה יְהוָה אֱלֹהֵינוּ." אלונה קמחי מייחלת: "אָכֵן בַּיהוָה אֱלֹהֵינוּ, תְּשׁוּעַת יִשְׂרָאֵל" על איזה כוכב אתה חי ? שמו של הקב"ה מופיע מאות פעמים בספר ולדידך ירמיהו היה מין כויפר מוסרי כזה? במושגים של היום הקנאים הכי גדולים מחווירים ליד ירמיהו. אדם כירמיהו, בגרבוזלנד נחשב לשיא החושך עפרא לפומייהו.
כתוב תגובה ל- יהודי אחד
23
איתן - שאלות עליך כמורה לתנ"ך
  אורן מנהריה   30/06/15 11:38
איתן, הבנתי את הפואנטה, אך כמורה לתנ"ך האם אתה עושה צדק לניתוח המציאות (התנ"כית והעכשווית) בהתייחסות באותו המשקל לשורש הזנות - אז וכיום? האם יחסי מורות - גבר ואישה הינם זהים? האם האנלוגיה בחברה אנלפאביתית זהה לדימויה בחברה הפוסט נאורה? האם תמר תקבל את אותה הכבוד של קדושה, אם היית מציגה איזה חותמת של ראש עיר?
כתוב תגובה ל- אורן מנהריה
24
השרה רגב צודקת.גם איתן קפוץ תחת
  בבר   30/06/15 12:15
כתוב תגובה ל- בבר
בבר אתה גאון של מירי רגב
  גיגי.   30/06/15 13:16
מר בבר הבהיר לנו איך צריך להתנהל שיח תרבותי . האומנים ישתטו באמירת בהמות , מירי רגב תשטתה באמירת קפוצי תחת , ולבבר יש טעם ספרותי עשיר, הוא מעדיף קפוצי תחת על פני בהמות.

מצדדי קפוצי תחת קיבלו רק 39 מנדטים והבהמות קיהלו רק 20 מנדטים.
כתוב תגובה ל- גיגי.
25
חשוב
  ימני שפוי   9/07/15 17:24
maariv.co.il
כתוב תגובה ל- ימני שפוי
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il