s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
יהיה אשר יהיה לא נברח ולא נסתגר ולא נתחבא    בוודאי לא בארצות הברית שנקראה בפי מהגריה היהודיים המזרח אירופים "א-געלדענע מדינה", מדינת הזהב
דרור אידר
דרור אידר
האנטישמיות הגואה באוניברסיטאות בארה"ב ביחד עם המלחמה המתמשכת, גורמים לפקפוקים בצדקת הדרך    מה למדנו מההיסטוריה ומדברי חכמינו שבכל הדורות, מה פסק קרדאווי ומה צייצה חכמת פיזיקה על הת...
גאולה - רק בפעולה אנושית שמודעת שהיא כלי לקידום ישועה
איציק וולף
בימים שבהם טוענים רבנים כי ישנה הגנה מיסטית-רוחנית שהיא בלבד זו ששומרת על עם ישראל מפני אויביו כדאי לעיין בפסוקי קריעת ים סוף - שעל-פי המסורת אירעה בשביעי של פסח - ולראות שאפילו רי...
רון בריימן
רון בריימן
האשמת נתניהו כאילו הוא זה שמונע עסקה, היא עלילה מרושעת המופצת על-ידי מתנגדי נתניהו אשר שכחו מי האויב    אחת השגיאות החמורות ביותר של ממשלת ישראל: ההפרדה בין חטופים לחטופים, ואי-עמיד...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
ללא סטלין מדינת ישראל לא הייתה קמה
מאת: ד"ר אורי מילשטיין  |  03/07/2015
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
איסר הראל התפטר בגלל פרס...
  חשדנית   3/07/15 10:00
הידעתם? ראש המוסד איסר הראל התפטר בגלל פרס....
העניין היה כזה - איסר הראל מונה על ידי דוד בן גוריון להיות ראש המוסד בשנים הראשונות שלאחר קום המדינה.
בסוף מלחמת העולם השנייה המדענים הגרמנים של היטלר חיפשו מקום עבודה חדש שיוכלו לעבוד בו במקום הרייך שהובס. חלקם עברו לעבוד אצל האמריקאים וחלקם עברו לעבוד במדינות הערביות כמו מצרים סוריה ועיראק. כאשר המדענים הגרמנים החלו לעבוד על פרוייקט הטילים במצרים, איסר הראל הכריז עליהם מלחמה וניסה בכל הכוח להעיף אותם ממצרים. כולל מעטפות נפץ וכל זה. ואז נתנו לאיסר הראל הוראה מגבוה לרדת מכל העניין הזה. התירוץ היה כזה - מנכ"ל משרד הביטחון אז שמעון פרס הגיע להסכם עם שטראוס, שר ההגנה הגרמני, שהם יעבירו לנו את כל המידע על המדענים הגרמנים ולכן המוסד לא צריך לטפל בזה יותר. איסר הראל התרגז והתנגד. הוא ראה במדענים הגרמנים את אחד האיומים הגדולים ביותר על מדינת ישראל שרק קמה אז. והוא ידע שכל ההסכם בין פרס ושטראוס לא נועד אלא כדי להוריד אותו ואת המוסד מהגב של המדענים הגרמנים במצרים. אחרי שההתנגדות שלו לא התקבלה - הוא התפטר ! מראשות המוסד. דבר כזה לא קרה עוד בהיסטוריה !
העניין של המדענים הגרמנים בכלל לא היה פעוט, את תוצאות הנזק שהם גרמו לנו ראינו במלחמת המפרץ, כאשר סאדאם חוסיין הפציץ אותנו בטילי סקאד. את הטילים האלה תכננו ובנו המדענים הגרמנים של היטלר.

כל העניין הזה נחשף בספר "תבל ומלואה" של נחיק נבות, מי שהיה המשנה לראש המוסד וראש ארגון "תבל", וגם פורסם בראיון טלוויזיוני עם נחיק נבות בתכנית 'היו זמנים' של ההיסטוריון תום שגב בערוץ 10
כתוב תגובה ל- חשדנית
באם זה נכון יש פרשת קסטנר 2
  ללה   3/07/15 15:20
כתוב תגובה ל- ללה
2
קיסינג'ר: "תנו לישראלים לדמם"
  חשדנית   3/07/15 10:43
כך מעיד נחיק נבות, המשנה לראש המוסד, בספרו "תבל ומלואה".
בראיון עם תום שגב אומר נבות: זה כתוב במפורש בפרוטוקולים של מחמ"ד (מחלקת המדינה האמריקאית). קיסינג'ר אמר - הישראלים בסוף ינצחו אבל תנו להם לדמם...כדי שזה יחליש אותם ועם זה יגיעו למו"מ עם מצרים.
הנה תמצית הראיון -
תום שגב: המנוול הגדול בספר שלך הוא הנרי קיסינג'ר
נבות: לא השתמשתי במושג הזה אבל זה די קרוב
תום שגב: הוא באמת רצה שסאדאת יתקיף אותנו כדי שאחר כך יוכל להגיע להסכם שלום? יש קונספירציה כזאת ?
נבות: גם לפי הכתובים, זה הופיע בפרוטוקולים של מחמ"ד, ושם קיסינג'ר אמר - אני לא חושש, הישראלים ינצחו, בינתיים "תנו להם לדמם". הוא אומר - הם ידממו הם יהיו חלשים אז יהיה אפשר לדבר אתם, אז הם יהיו מוכנים למשא ומתן.
נבות: קיסינג'ר היה יכול למנוע את המלחמה אבל בכוונה לא עשה את זה. במאי 1973, 5 חודשים לפני פרוץ מלחמת יום כיפור, ברז'נייב מגיע לפגישה עם ניקסון וקיסינג'ר בחווה של ניקסון בארצות הברית, במטרה להגיע להבנה בנושא של ישראל ומצרים בדרכי שלום (זה היה אחרי הסכם הדטאנט בין ברית המועצות וארצות הברית שנחתם שנה לפני כן במאי 1972). אבל קיסינג'ר לא היה מעוניין כאילו לא שומע. ניקסון היה אז מסובך עם פרשת ווטרגייט ולא היה לו ראש להתערב, הוא נתן לקיסינג'ר יד חופשית לטפל במזה"ת. ברז'נייב אמר אחרי זה בפגישה אתם בערב -- אני לא מבין אתכם. דיברנו על וויטנאם, ביקשתם שאנחנו נעזור לכם, עזרנו לכם. עכשיו אנחנו באים למנוע מלחמה במזרח התיכון ואתם כאילו מתעלמים מזה? זה מה שברז'נייב אמר לפי הפרוטוקולים של מחמ"ד (מחלקת המדינה האמריקאית).
נבות: קיסינג'ר רצה את המלחמה הזאת. אני מעז לומר, אני חושב שהוא רצה את המלחמה. הרי אותה אמירה "תנו לישראלים לדמם" מעידה על כך. וגם הוא קבע מראש שהישראלים ינצחו.

מכל זה עולה המסקנה האיומה הבאה - קיסנג'ר קידם, ביוזמתו ובהנחייתו, את מלחמת יום כיפור. הוא כיוון לכך שהישראלים ידממו למוות במלחמה כדי שיגיעו מוחלשים למו"מ, וגם ידע את התוצאות שלה מראש - שאנחנו ננצח. מכאן עולה שהקונספירציה של יום כיפור נכונה, אפילו בעיניו של המשנה לראש 'המוסד' וראש ארגון "תבל", נחיק נבות.
אגב, מי שעזר לקיסינג'ר בתוכניות המלחמה שלו היו משה דיין שר"י וזעירא ראש אמ"ן. זאת היתה גם הסיבה שהנספח האווירי שלנו בוושינגטון, ג'ו אלון, נרצח. מי שהיה ניצול השואה סירב לקבל את העובדה שייתכן שיהודים יסכימו לרצח יהודים כדי להגיע לתוצאות שהם רוצים. אגב, השגריר בוושינגטון באותה תקופה היה יצחק רבין שר"י.
כתוב תגובה ל- חשדנית
טרומן. אם יפסידו הרוסים
  נעזור להם   3/07/15 11:33
ואם יפסידו הנאצים, נעזור להם עד שיכתשו האחד את השני ואחר כך, רק אחר כך נכנס למחלמה. את זה אמר כשהיה סנטור בטרם מות רוזוולט. לא שרוזוולט היה טליט אך הוא הבין שללא רוסיה לא תהיה ארהב אם היטלר ינצח. קיסינג'ר הבין יפה שצריך להחליש את ישראל,להרחיקה מעצמאותה עד כמה שאפשר ולהעלותה על דרך התלות האבסולוטית בארהב כדי שעסקת ארהב סעדת, היינו סילוק הרוסים ממצרם ומעבר מצרים לידי שלטון ארהב תעבור ותעבוד וישראל תיפול בפח שטמנה לה ארהב וזה אכן הצליח ובגדול. גם ישראל וגם מצרים נמצאו בידי ארהב ובשתיהן אפשר להשתמש על מנת להחליש ה1 את ה2 בעוד ארהב עם 2 הרגליים במזרח התיכון. הפרד ומשול קלאסי שנכתב זמן רב בטרם גילוי אמריקה..תודה..הגוי..
כתוב תגובה ל- נעזור להם
צודק. אבל היהירות הפילו אותם
  חשדנית   3/07/15 12:22
ארה"ב עשתה צעד אחד יותר מידי כאשר הפילה את משטר מובארק והעלתה את האחים המוסלמים לשלטון במסגרת התוכניות שלהם ל'אביב הערבי'. היהירות שלהם הביאה אותם לצעד הזה. הם חשבו 'אני ואפסי עוד' הם חשבו שהם תופסים את כל העולם בידיים, אחרי שברית המועצות התמוטטה ואירופה עברה לחסותם אחרי מלחמת העולם השנייה.
אבל, הצעד הזה הביא למפולת הגדולה ביותר שלהם. מצרים של סיסי 'פיטרה' את ארה"ב, ביטלה את הברית שלהם ונכנסה לברית חדשה עם פוטין. סעודיה מתרחקת מארה"ב ואפילו פתחה אתה במלחמת נפט. סין היא כבר המעצמה הכלכלית הגדולה ביותר בתבל ומתחילה בהליכים להפיכת המטבע שלה - רנמינבי - למטבע הבינלאומי החדש במקום הדולר. ברגע שהדולר יפול - ארה"ב תקרוס כמו הר קלפים....עם 18 טריליון החוב הלאומי שלה שלעולם לא תוכל לכסות עוד...

ארה"ב בדרך לנפילה טוטאלית. גם כלכלית וגם מדינית. אפשר להגיד שהיא כבר היסטוריה. אירועי 'האביב הערבי' מוכיחים את זה. ארה"ב לא הצליחה בתוכניות שלה. הם הקימו תוהו ובוהו בכל המזרח התיכון וצפון אפריקה מתוכו הם קיוו ליצור סדר עולמי חדש, אבל זה לא יקרה. רוב מדינות המזה"ת היום עומדות נגד ארה"ב. מלבד איראן...פחח
ועל זה נאמר - האדם מתכנן תכניות ואלוהים צוחק...אמן.
כתוב תגובה ל- חשדנית
לא היהירות. הזללנות
  הגוי..   3/07/15 13:29
"ילד סורר זולל שאינו שובע". ידוע לך מה דינו? היסטורית, ארהב היא הילד הזה.פסק דין בי המשפט העליון בארהב בעניין ההומואים זאת כפיית דתית חדשה על החוקה שם ולמעשה כפירה בתנך גם אם כתוב הוא באנגלית, עליו נשבע נשיא ארהב. היינו שם ידו על התנך ונשבע ועם חוק החד זוגיות סותר את אשר עליו נשבע. היינו מזלזל נשיא ארהב ב"לא תרצח", שהרי קידם למעשה רצח של מליוני מליוני אמריקנים לעתיד. כעת, אם "מי שאינו איתנו הוא נגדנו", איכן עומד עם ישראל מבחינתם, עם דאעש ואם רוסיה שאינם מקבלים חוק החד זוגיות ובעברית, בלעם מהדורת שליטי ארהב 2015 תשע"ה או גרועה מכך "כל בן הילוד היאורה תשלחוהו" כאשר נשואי החד-זוגיות היא היאור והפרעה הוא אכן פרעה..לא נורא. כאן את רואה את פרפורי המוות של אימפריית הפשע, אלה שאינך מודעת לזאת עדיין. ועכשיו את כבר מודעת..תודה..
כתוב תגובה ל- הגוי..
ברשותך תיקון קטן
  מסעודה משדרות   4/07/15 06:09

סדר עולמי חדש זו מזימה תלת ראשית, גם סין וגם פוטין בפנים, אין מאבק בין ארה"ב לפוטין, בין אלא יש שיתוף פעולה מלא, את סיפור האנטגוניזם בין המערב לפוטין הם מוכרים לנו בתקשורת, הכול הצגה אחת גדולה !

המאבק באוקראינה מבויים כולו מתחילתו ועד סופו, המתח הכאילו מלחמתי בין רוסיה לארה"ב - מבויים, הצגה, מלוהקת נפלא אבל לא אמתית כלל ועיקר.

עכשיו לסימוכין, אני מקווה שאת מבינה אנגלית:


Private Western Central Banks,AIIB, Cyber Attacks, Censorship & The Economic Collapse
youtube.com


שנבין, כשהדולר ייפול, והוא ייפול כול הנבלות הגדולים מהמערב יעברו לשנגחאי - סין, המטבע שייצרו לא יהיה הסיני אלא מטבע אחד חדש לכול העולם.


את הקטע ביוטיוב הכרתי, אבל התכחשתי למה שנאמר שם עד שראיתי את המצעד במוסקבה לציון הניצחון על הנאצים במאי, אז קלטתי הבן זונה מרסס את ה"אמא" של הרוסים בכמטריילס, והמנהיג הסיני יושב עם פוטין למטה, ריסוס ישר לפנים בלי בושה ושכול העולם יראה !
מי שמרסס את בני עמו בחומרים כימיקלים אין כול ספק שישעבד אותם בשמחה וששון, יגמר השעבוד יגיע צמצום האוכלוסיה:


כך נראה CHEMTRAILS ברוסיה בעת מצעד !
youtube.com

כתוב תגובה ל- מסעודה משדרות
איזה יופי (לא הבנתי כלום)
  חבר קיבוץ יגור   3/07/15 13:17
כתוב תגובה ל- חבר קיבוץ יגור
הפרות בקיבץ יגור
  מדברות חכמה   3/07/15 13:48
את התרנגול הקיבוצי בין נתניה לרמת השרון אני כבר שומע היטב בפתח תקוה. לעומת זאת הפרות, הפרות בקיבוץ יגור חכמות והן לובשות תחתוני מיני מיני אדומות וזה יפה על רקע השחור לבן ובעברית צחה, שק לחתול הוורדרד שלי בתחת. קוראים פושקין. כתובת איי פי מוצקלה, איי פי מספר לנו מאיפה אתה כותב ככה בערך..קאפיש מוצי? קאפיש? יעני כזה כאילו "מבין".נתני זה חיפה וקיבוץ יגור זה לא רעננה.
כתוב תגובה ל- מדברות חכמה
זהו,אין ואקום בטבע ,הלכו
  חבר קיבוץ יגור   3/07/15 16:01
האידיוטים מיגור,הגיע מישהו אחר ללמדנו בינה דעת ודרך ארץ. אם יש מישהו שמבין מה הוא כותב או רוצה,שיסביר לנו בעברית.
כתוב תגובה ל- חבר קיבוץ יגור
זהו,אין ואקום בטבע ,הלכו
  חבר קיבוץ יגור   3/07/15 16:01
האידיוטים מיגור,הגיע מישהו אחר ללמדנו בינה דעת ודרך ארץ. אם יש מישהו שמבין מה הוא כותב או רוצה,שיסביר לנו בעברית.
כתוב תגובה ל- חבר קיבוץ יגור
זהו,אין וואקום בטבע ,הלכו
  חבר קיבוץ יגור   3/07/15 16:01
האידיוטים מיגור,הגיע מישהו אחר ללמדנו בינה דעת ודרך ארץ. אם יש מישהו שמבין מה הוא כותב או רוצה,שיסביר לנו בעברית.
כתוב תגובה ל- חבר קיבוץ יגור
זהו,אין וואקום בטבע ,הלכו
  חבר קיבוץ יגור   3/07/15 16:01
האידיוטים מיגור,הגיע מישהו אחר ללמדנו בינה דעת ודרך ארץ. אם יש מישהו שמבין מה הוא כותב או רוצה,שיסביר לנו בעברית.
כתוב תגובה ל- חבר קיבוץ יגור
החתול הוורדרד פושקין
  חתול חכם..   3/07/15 22:01
פונה ימינה, מספר סיפורים..פונה שמאלה, מזמר מזמורים..החתול השחור חתול טיפש. עליו לא כתב פושקין מאום. לעומת זאת כתבה נעמי שמר על החמור הקטן שהלך אל הגן. הפרות עם תחתוני החוטיני בקיבוץ יגור משתינות חלב מרוב צחוק. את כתובת האיי פי החלפת ושחכת שהכתובת מורה על האזור, בין נתניה לרעננה.עכשיו החתול הוורדרד שלי נעל מגפיים ומסתובב בישבן חשוף וממתין.
כתוב תגובה ל- חתול חכם..
משהו החתול שמיל הנ"ל
  מיצי   4/07/15 09:48
כתוב תגובה ל- מיצי
זה לא רגיל
  פושקין במגפיים   4/07/15 14:52
כתוב תגובה ל- פושקין במגפיים
והנספח הצבאי היה מוטה גור
  אורי מילשטיין   3/07/15 12:26
שדיין מינה אחרי מלחמה לרמטכ"ל
כתוב תגובה ל- אורי מילשטיין
מסתדר יפה
  חשדנית   3/07/15 13:45
הנספח הצבאי של ישראל בוושינגטון בזמן הקונספירציה, קודם להיות הרמטכ"ל אחרי המלחמה. מוטה גור היה הנספח הצבאי בשגרירות ארה"ב בוושינגטון בתקופה שבין אוגוסט 1972 ועד דצמבר 1973, בדיוק בזמן המכריע שבו התקיימו כל ההכנות וההוצאה לפועל של המזימה של קיסינג'ר ודיין ושות'.
לדעתי, יש סיכוי שהתאבד גם בגלל זה, בגיל 65.
אגב, מוטה גור היה מעורב בתקרית דיפלומטית בבית הלבן בעיצומה של המלחמה. ייתכן שזה גם קשור לקונספירציה. העניין היה כזה - כבר בימים הראשונים למלחמה כשהתברר גודל התבוסה של צה"ל בדרום, שלחה גולדה מברק לשגרירות ישראל בארה"ב להגיע מהר לאמריקאים עם הבקשה שלה שפורטה במברק. בעקבות זה הגיעו אלוף מוטה גור הנספח הצבאי ואל"מ שייקה ברקת הנספח האווירי (שהחליף את ג'ו אלון) לפגישה בפנטגון אצל שלזינג'ר שר ההגנה האמריקאי ויו"ר המטות המשולבים האדמירל מורר (הרמטכ"ל של ארה"ב) והציגו את הבקשה הדחופה של גולדה - בקשת עזרה מארה"ב לספק אמצעי לחימה שחסרים בארץ באמצעות רכבת אווירית.
כנראה שהאמריקאים היו קרירים ולא שיתפו פעולה ואז מוטה גור התפרץ עליהם וצעק עליהם שהכל בגללם או משהו כזה. בגלל זה הוא הורחק מכל הישיבות עם האמריקאים מאז ואילך...למעשה הודח מתפקידו.
מקור (דקה 10:27 ואילך)
youtube.com
כתוב תגובה ל- חשדנית
לפי אופן דיבורו והתנהגתו של
  אורי מילשטיין   4/07/15 06:16
ברקת, זאת היתה תקרית חמורה מאוד.
כתוב תגובה ל- אורי מילשטיין
3
תודה לסטלין שהביאנו עד הלום
  אהרון שחר   3/07/15 10:45
ועכשיו קומוניזמני - ריסט עולמי חדש: איתחול הכלכלה, איפוס הקפיטליזם והמשכתו כרגיל לאחר מחיקת החוליים. אין צורך להודות, פרס נובל כרגיל במייל.
כתוב תגובה ל- אהרון שחר
4
פיטורי סנה ע"י בן גוריון
  חורין פלבס יואב   3/07/15 10:49
בשנת 1967 שמעתי מפי בן גוריון כי אחרי פיצוץ מלון המלך דוד שוחח עם סנה על האירוע והטענות בקשר לתיאום או אי תיאום במסגרת תנועת המרי. לדבריו חש כי סנה איננו דובר אמת ולכן ציטוט:
"הוא הלך הביתה"
כתוב תגובה ל- חורין פלבס יואב
אבל סנה לא הלך באמת הביתה
  אורי מילשטיין   3/07/15 13:52
אלא החלףי את תפקידו מראש המפקדה הארצית של ההגנה לאחראי על מפעל "הבריחה", שחייב קשר עם ברית המועצות.
כתוב תגובה ל- אורי מילשטיין
5
נחיק נבות: חיפשו פרובוקציה
  חשדנית   3/07/15 11:01
לפתוח במלחמה. מדובר במלחמת לבנון הראשונה. אריק שרון והרמטכ"ל רפול רצו להתחיל במלחמה בלבנון. הם חיפשו פרובוקציה. סגן שר הביטחון מרדכי ציפורי סיפר לנבות כי פתאום התחילו להגיע לישיבות הממשלה כל מיני ידיעות כאילו הלבנונים פוגעים בצה"ל - פה מוקש מתפוצץ שם משהו אחר...פשוט חיפשו פרובוקציה כדי להתחיל במלחמה. עד כאן.

לדעתי, הפרובוקציה נמצאה כאשר התנקשו בחייו של שגריר ישראל בבריטניה שלמה ארגוב.

במלחמת לבנון השנייה היה אותו סיפור - אולמרט וחלוץ חיפשו טריגר, פרובוקציה, כדי להתחיל במלחמה נגד חיזבאללה. הם מצאו את הפרובוקציה הזאת כשאירעה החטיפה של החיילים בהר דב. היו ידיעות מודיעיניות על כך שחיזבאללה מתכנן לחטוף חיילים, אך דווקא אז הכוננות בוטלה. יום לפני החטיפה. מעניין למה...

האם איפשרו בכוונה תחילה את החטיפה כדי שיהיה טריגר לפריצת המלחמה ? לדעתי כן. המלחמה היתה מתוכננת מראש. אולמרט ובוש תיכננו להציל את משטרו של פואד סניורה בלבנון ולפגוע בחיזבאללה. הם השיגו את ההיפך. בדיוק כמו שמלחמת לבנון הראשונה לא השיגה את המטרה שלה.
מסקנה - האדם מתכנן תכניות אבל אלוהים צוחק....
כתוב תגובה ל- חשדנית
ברור שמי שמתכנן מלחמה יוזם
  פרובוקציה   3/07/15 14:42
כתוב תגובה ל- פרובוקציה
תשובה יפה.
  חשדנית   3/07/15 16:43
זה בדיוק מה שקרה כשארה"ב רצתה לפלוש לעיראק ולכן יזמה את הפיגוע במגדלי התאומים בניו-יורק.
כזכור, כל המחבלים בפיגוע התאומים היו ממוצא סעודי. גם זכור שהמימשל שיקר אפילו לשר ההגנה שלו, קולין פאוול (הרמטכ"ל האמריקאי במלחמת המפרץ), שכביכול יש לסאדאם נשק גרעיני להשמדה המונית ואת זה הוא אמר בנאום שלו באו"ם. ברור שאחרי המלחמה הכל התברר כעורבא פרח. אבל הכושי כבר עשה את שלו והכושי גם הלך הביתה...

וזה בדיוק מה שהולך לקרות כשדאע"ש יכין פיגוע בארה"ב (הם טוענים שיעשו את זה ב-4.7 יום העצמאות האמריקאי, כלומר מ-ח-ר), וארה"ב בתגובה תפלוש לסוריה. כידוע, דאע"ש הוא יצירה אמריקקית בתכנון CIA. סופסוף תהיה להם האמתלה להכנס בסוריה. מעניין אם פוטין ייאשר...ואם כן, בתמורה למה?
כתוב תגובה ל- חשדנית
אלוהים צוחק על מי
  לוליק   3/07/15 16:39
שרוקם מזימות!
כתוב תגובה ל- לוליק
בדיוק.זה בדיוק מה שקרה בויטנאם
  חשדנית   4/07/15 18:53
האמריקקים רצחו את דיאם, המנהיג של דרום וייטנאם, כדי להמליך במקומו איזה גנרל חדל אישים שנתמך בידי ה-CIA ושקיבל מהם המון המון כסף ונשק. ראש סוכנות ה-CIA בוויטנאם באותה תקופה ווליאם קולבי אישר את זה בעצמו. הם תכננו להשתלט על וויטנאם, אבל מה שקרה בסוף זה שהאמריקקים נאלצו לברוח מסייגון ועם הזנב בין הרגליים, לא לפני שהשאירו שם את החיים של 60,000 מהחיילים שלהם, ואחרי 15 שנה של מלחמה איומה.
אז הם תכננו את התוכניות שלהם אבל אלוהים צחק....והפך להם הכל על הפנים !!
כנ"ל באפגניסטאן, כנ"ל בעיראק, ועוד מעט כנ"ל באירועי 'האביב הערבי' שעדיין בעיצומם...האמריקקים לא למדו שום דבר מהניסיון וזה גם מה שיפיל אותם בסוף.
כתוב תגובה ל- חשדנית
6
תודה על פרק מרחיב האופקים
  חבר קיבוץ יגור   3/07/15 12:31
אמנם איני מעורה בכל נבכי הדיאלקטיקה המרקסיסטית/לנניסטית.אבל בסוף של דבר הכל אינטרסים והכל אישי.ממה שהבנתי,סטאלין. מעצם מהותו ואישיותו,שנא את בריטניה (הבוגדנית) ומה שהיא מייצגת ובנוסף. רצה לנקום בה על "נפילת יון,טורקיה,אירן".גם הסקירה ההיסטורית של יחסיי רוסיה עם המזה"ת,היא לעילא. שבת שלום.
כתוב תגובה ל- חבר קיבוץ יגור
מבלי להבין את יחסי רסיה עם
  המזרח התיכון   3/07/15 14:07
לא ניתן להבין מה מתרחש באזורנו היום.
כתוב תגובה ל- המזרח התיכון
7
מלשטין מתקופף לפני סטאלין
  הגוי..   3/07/15 12:34
ובכל המובנים. הבדיחה שישראל היתה אמורה להיות שייכת לרוסיה מצאה חן בעיני. האמת שישראל שייכת לשליטי ארהב, כלל לא ואת זה למלשטין הס מלהזכיר. כשאין מה להגיד בנושא: "סטאלין הקים את מדינת ישראל", הכל כשר על מנת לקעקע את סטאלין בפרט כאשר השוואתו להיטל והשוואת הבולשביזם היהודי לנאציזם הגרמני הולכים יד ביד בניצוח ההיסטריקן וצריך להתפתל כתולעת על מנת להכיר בעובדות. 1. ארהב היתה נגד הקמת מדינת ישראל כי ארהב היתה ונותרה אנטישמית. 2.ארהב חותרת תחת היהדות ותומכת בנאצים בעת ההיא והיום (אוקראינה), על מנת להשמיד את הבולשביזם היהודי אז ואם לא, אז לפחות לעצור התפשטות הבולשביזם היהודי באירופה, מה שהצליח למעשה ולכן ארהב, בריטניה והאפיפיור שתקו היטב את השואה.(הבולשביזם היהודי), זוכרים? לא נורא אם אינכם זוכרים, האמריקנים יזכירו לכם הבולשביזם היהודי, אל דאגה ומלשטין ישכתב ויסנכרן ההיסטוריה כדי לצאת יבש מהביוב אותו יצר. מלשטין מבין או אינו מבין כי ארהב כמדינה נוצרית בראש וראשונה, תשמיד את ישראל כמדינה ל ושל עם ישראל אשר יצר סטאלין שתקע לארהב בגרון את הקוץ היהודי דרך הישבן הבריטי שהפסיד להתנחלות ארהב את האימפריה הבריטית כאשר סטאלין מחק עוד שלוש, סליחה 4 אימפריות ע"י שעשה את ארהב לבת בריתו. כבר אמרתי כי סטאלין היה יהודי וכי היה גאון מאין כמוהו. היום אי אפשר עדיין להבין גאוניותו אך הוא כבר אז השמיד את ארהב. מה שאתם רואים היום, אלה פרפורי הגסיסה שלה.. יהדות, תורה, אינם חוק. תורה ויהדות הם לחם חוק..החוק, בין אם ארצה או לא, החוק הוא הבולשביזם היהודי ומי ילך או יעמוד נגד החוק? כבר אמרתי,"משה רבינו הוא אבי הבולשביזם היהודי". ראיתם מה היה לקורח ועדתו? "מה שהיה הוא שיהיה ואין חדש תחת השמש: דור הולך ודור בא והארץ לעולם עומדת" ותזכרו אותי כאשר ארהב תזכיר לכם מי אתם באמת..גם 300 מליון מלשטינים באמריקה לא ימחקו את האמת..תודה..הגוי..
כתוב תגובה ל- הגוי..
8
אכן - מעז יצא מתוק
  מיכל מירושלים   3/07/15 12:52
כתוב תגובה ל- מיכל מירושלים
9
מי רצח את גנדי ?
  חשדנית   3/07/15 13:51
"שלושה ימים לפני מותו, שר התיירות, רחבעם זאבי התקיף קשות את שמעון פרס בישיבת הקבינט של הממשלה. הוא אמר לראש הממשלה שרון שאם פרס לא יפוטר מתפקידו, הוא עוזב את הממשלה ולוקח אתו את שבעת חברי הכנסת של מולדת וישראל ביתנו.
ראש הממשלה הבטיח לזאבי שהוא לא יאפשר פגישות נוספות בין שר החוץ פרס ויאסר עראפת, כך אמר זאבי לסיעתו זמן קצר לפני מותו. זאבי הראה לשבעת חברי הכנסת מכתב בכתב ידו של שרון בו כתובה ההבטחה.
זאבי יצא נגד פרס, לא איסטראטגיה מאוד חכמה. אחרים ניסו ומתו." (ע"ע רבין)

yigalamir.com

כתוב תגובה ל- חשדנית
10
פוטין בכותל המערבי
  חשדנית   3/07/15 14:10
ממשיך את המסורת: ב-26.6.2012 ביקר פוטין בישראל ובין השאר הגיע לכותל המערבי, שם כיפה והתפלל. על מה התפלל ? שיבנה שוב בית המקדש. הנה הוא אומר את זה כאן:

"...אותו יהודי שזכה לדקות שיחה ידידותית עם פוטין, סיפר לנשיא על חשיבותו של הכותל לעם היהודי, על בית המקדש שחרב ועל שלמה המלך שבנה אותו. הנשיא הקשיב לו בשקיקה, ואמר: "בדיוק בשביל זה באתי לכאן, להתפלל שיבנה שוב בית המקדש. אני מאחל לכם שיתקבלו תפילותיכם". לאחר מכן לחץ את ידיו של היהודי בחום לב, ונפרד ממנו באיחולים."

מקור:
bhol.co.il

אגב, אני לא אתפלא אם יתברר שאותו יהודי הושתל שם בכוונה כדי לתת לפוטין את האפשרות להתבטא...
כתוב תגובה ל- חשדנית
קשה, קשה לעכל שרוסי
  הגוי..   4/07/15 16:23
ובנוסף נשיא מאחל בחום לעם את תקומת הבית השלישי. חשדנית, את באמת חושבת שהצנזורה יכולה לסתום את פיו של נשיא רוסיה בעת ביקורו בארץ? העם אותו מייצג נשיא רוסיה עשה אך טוב בעבור עם ישראל ופי כמה יותר מכל אומות העולם יחדיו וממנהיגי העם אשר הביאוהו אל הגולה, החל מקבלת חלק משבויי העם אשר הוגלו עם חורבן בית 1 ובית 2 וברחו משם לרוסיה כי שם מצאו את החופש לחיות, דרך חיסול הכוזרי ועד חיסולו של היטלר. כך שיש לנשיא העם הזה זכויות בעם ישראל יותר מאשר לכולנו יחדיו..חשבי על זה. הרי עד היום עברת לא מעט מחסומים מחשבתיים ושברת לא מעט אקסיומות מטופשות השולטות בעם גם היום. ההיסטוריה והקשר בין העמים הרוסי והעברי הרבה יותר קרובה ועתיקה ממה שאת יודעת והיא לא התחילה פתאום עם הבולשביזם היהודי. כך שפוטין לא היה זקוק לשאלת היהודי הנחמד כדי להתבטא. אם אני יודע על ואת ההיסטוריה אותה פרטתי, הרי שהוא יודע על אחת כמה פי כמה יותר כולל את ההיסטוריה שלנו, אלה שהנימוס מחייב להקשיב. ..תודה..
כתוב תגובה ל- הגוי..
11
שבתרדמת חורף?
  עוד סתם אזרח   3/07/15 14:39
נאמר לי הגם ועוד סתם אזרח שבתרדמת חורף, באמת (שלא יודע) שלא מובן!!!!: ומה אתם ואתן הצופים והצופות אומרות כאומרים: rotter.net (789238). ((כותב התגובה בהגינות כובשקיפות: איתן בוקס)).
כתוב תגובה ל- עוד סתם אזרח
12
על פרס מתי תכתוב את כל האמת
  מנדל   3/07/15 15:14
אדון אורי מילשטיין שכולנו נדע היום ולא לאחר
כתוב תגובה ל- מנדל
13
אובאמה, קרטר... ואיראן
  חשדנית   3/07/15 16:04
מדהים איך שני נשיאים אמריקאים אנטישמים קידמו את איראן השיעית. קארטר הפיל את שלטון השאה האיראני והעלה במקומו את חומייני, ואובאמה מאפשר לממשיכיו של חומייני להגיע לפצצה גרעינית. כל זה בזמן שהם מעמידים פנים שהם עומדים לצד ישראל
כתוב תגובה ל- חשדנית
14
שאלה על אלטלנה
  יוסף מהגליל   3/07/15 17:33
היי אורי, במסגרת הראיונות שלך עם יגאל ידין בנוגע לתפקידו במלחמת העצמאות אשמח לדעת האם הוא הביע חרטה על פעילותו במבצע להשמדת אלטלנה? מה הוא חשב לגבי האצ''ל והלח''י? במסגרת ראיונותיך עם כלל גיבורי הפרשה, דן אבן, יגאל אלו, ישראל גלילי, בן גוריון ועוד האם אחד מהם הביע צער על ההרוגים או על האירוע? דבר נוסף: בספרו שןל נקדימון נכתב ציטוט מיומן מטה הפלמ''ח שהאצ''ל ניסה לפרוץ למטה הפלמ''ח עם נשק ולכן רבין זרק עליהם רימונים, האם חברי מטה הפלמ''ח שרואינו מעמתים את המידע הזה? האם האצ''ל והלח''י ניסו לתקוף את המטה (בהתבסס על ראיונות עם אנשי אצ''ל ולח''י מהתקופה)? אשמח לשמוע דבריך בנושא, שבת שלום.
כתוב תגובה ל- יוסף מהגליל
פרשת אלטלנה
  אורי מילשטיין   3/07/15 18:38
יוסף שלום!

א. לצערי לא שוחחתי עם יגאל ידין על פרשת אלטלנה. בארבע ראיונות שהיו לי איתו שוחחנו על ההכנות למלחמת העצמאות, על פרוץ המלחמה ועל מבצע נחשון. קיוויתי שנוכל להמשיך אבל הוא נפטר. על הפרשות שכן שוחחתי עם ידין בסדרות הבאות על מלחמת העצמאות.
ב. למיטב ידיעתי הטיעון שאנשי אצ"ל ניסו לפרוץ למטה הפלמ"ח הוא שקרי.
כתוב תגובה ל- אורי מילשטיין
מדוע הופצצה אלטלנה ?
  חשדנית   3/07/15 19:34
מדוע הופצצה אלטלנה ? בגלל ההסכם של בן גוריון עם עבדאללה ה-1 מלך ירדן שמזרח ירושלים והעיר העתיקה יעברו לשלטון הירדנים. השושבינים להסכם הזה היו הבריטים.

כידוע, בן-גוריון נתן את ההוראה להפציץ את אוניית הנשק של אצ"ל. הסיבה להוראה הזאת - האונייה נשאה טונות של נשק שקיבלה חינם מממשלת צרפת. המטרה של הנשק הזה היתה בין השאר לתגבר את כוחות אצ"ל בירושלים כדי למנוע מהירדנים לכבוש את ירושלים המזרחית. הצרפתים התנגדו לכיבוש ירושלים על ידי הירדנים ולכן ציידו את ארגון האצ"ל בנשק.
לפני שהאונייה הגיעה לחופי ישראל בגין ובן-גוריון הגיעו להסכם שחלק מהנשק על האונייה יועבר לצה"ל, וחלק קטן יותר יישאר בידי אצ"ל. הכוונה של בגין היתה ש-20% מהנשק יועבר לידי אנשי אצ"ל בירושלים, שלא היה להם מספיק אמצעי לחימה כי בן-גוריון ומפקד ירושלים מנעו מהם אספקה.
לאחר שהאונייה הגיעה לחוף כפר ויתקין חלק מהנשק פורק ממנה והועבר לצה"ל, אבל כאשר החלק השני של הנשק היה אמור לעבור לידי אצ"ל, או אז נפתחה עליהם אש. האונייה מיד נסוגה ללב ים והגיעה לתל-אביב, ומשם הופצצה על ידי יצחק רבין שר"י וחבריו.
בסיכום - הנשק לא הגיעה לאצ"ל. ירושלים המזרחית נפלה בידי הירדנים. למרבה התדהמה התברר כי כל זה היה בכוונה תחילה. בן גוריון חתם על הסכם עם עבדאללה ה-1 מלך ירדן שמזרח ירושלים והעיר העתיקה יעברו לידי ירדן. זאת הסיבה שלא רצה שהנשק יגיע לאצ"ל בירושלים. האונייה אלטלנה שהובילה נשק ללוחמי האצ"ל בירושלים הופצצה וכל הנשק שנשאר בה והיה מיועד לאצ"ל - עלה באש..
והנה ההוכחות:
1. הקונספירציה בין בן-גוריון למלך עבדאללה/ד"ר מילשטיין
news1.co.il
2. news1.co.il
3. news1.co.il
כתוב תגובה ל- חשדנית
אלטלנה
  בר ניב   4/07/15 15:00
נושא "אלטלנה" העסיק אותי שנים . משפחתי מצד הורי נחלקה בחברות בשני הארגונים (אצל ולחי גם קרבת חברות לסטבסקי) אינני היסטוריון אך חקרתי את הנושא בקרב משפחתי וחברים שלהם. כולל אחד האנשים שהיה על האניה . האמת היא תמיד באמצע ולא היכן שאתה חפץ למוצאה . למשל בזמן הורדת הנשק בכפר ויתקין הוצף המקום באנשי אצל שעזבו את יחידותיהם בצהל , חלקם סתם פוחחים (כן גם אז היו, לא כולם קדושים וטהורים) הם הכריזו כי המקום כבוש על ידם .הם הגיעו עם טנדרים והעמיסו עליהם נשק ,צהל קיבל הוראה להקים מחסומים ולעצור את הטנדרים אחד מהם הגיע למחסום ליד ואדי מוסררה(ליד קניון איילון) כאשר ראו שהם עומדים להיחסם דרדרו את הטנדר עמוס הנשק למי הנחל .
כתוב תגובה ל- בר ניב
15
ברה"מ, בניגוד לאנגליה, תמכה
  פלמוני   3/07/15 17:41
בהקמת מדינה יהודית, לפי הצעת החלוקה, שגם היהודים רצו בה.
כתוב תגובה ל- פלמוני
16
סקופ אדיר ! שלא קראתם באף מקום
  חשדנית   3/07/15 18:05
עסקת הגז -
בעסקה הזאת אמור הגז של ישראל מקידוח לוויתן להגיע למצרים בצינור תת ימי. משם יועבר הגז לאירופה באמצעות מתקני הנזלה שכבר קיימים במצרים. בכך תנסה אירופה לעקוף את הגז של רוסיה שמגיע אליה מאוקראינה והים הבלטי.
אובמה בעד העיסקה ומנסה בכל הכוח להניע אותה. גם טוני בלייר. גם ג'ון קרי. לשניהם יש מניות בחברת נובל אנרג'י השותפה של תשובה בקידוח לוויתן.

אבל, וזה הסקופ, מה שלא מספרים לנו זה שמצרים כרתה ברית שיתוף פעולה עם פוטין. רוסיה כבר הקימה מחדש את הבסיסים הצבאיים שלה במצרים כולל הנמל הצבאי אותם נאלצה לעזוב ב-1973 בעקבות ההסכם של סעדאת עם קיסינג'ר ודיין (בעיסקת הקונספירציה). וכך, במסגרת שיתוף הפעולה בין מצרים ופוטין, פוטין בעצם ימשיך לשלוט על אספקת הגז לאירופה, והפעם מכיוון מצרים.
צחוק הגורל...
ואם זה לא נכון - תוכיחו !
כתוב תגובה ל- חשדנית
זה בכל אופן
  סביר   3/07/15 18:47
כתוב תגובה ל- סביר
הסתייגות קלה...חחח
  חשדנית   3/07/15 20:15
כל זה בהנחה שהאמריקקים לא יצליחו עד אז לחסל את נשיא מצרים סיסי ולהכתיר במקומו ממונה מטעמם, משהו שהם רגילים לעשות בכל רחבי הגלובוס כל הזמן ועל כל המנהיגים שבא להם. ע"ע רצח רבין והכתרת שימון-בעל המדליות-פרס במקומו...
כתוב תגובה ל- חשדנית
תוכיחי
  אנאליסט   3/07/15 23:08
האמריקנים עמדו מאחורי רצח רבין? תוכיחי פרס עמד מאחורי רצח רבין? נא להוכיח האמריקנים יחד עם פרס פעלו צוותא-חדא לחיסולו של רבין ? אנא תוכיחי.
כתוב תגובה ל- אנאליסט
ההוכחה היא במבחן התוצאה -
  חשדנית   4/07/15 00:27
המרוויח הישיר מרצח רבין היה שימון פרס שמונה לראש הממשלה במקומו מיד לאחר הרצח, תפקיד שפרס חלם ולחם עליו במשך עשרות שנים...
כתוב תגובה ל- חשדנית
בלבול בין חשד להוכחה
  אנאליסט   4/07/15 15:30
מה שאת כותבת איננו הוכחה! זה יכול לכל היותר לשמש כחשד. יש גורמים אחרים שאפשר למנותם כמי ש"נהנו" או הפיקו תועלת מן הרצח! כמו-כן לא ברור לאיזה אמריקאים את מתכוונת כשאת מכנה אותם "אמריקקים"?
כתוב תגובה ל- אנאליסט
קבל טמבל:
  מסעודה משדרות   4/07/15 06:32


אריה זריצקי: כל האמת על רצח רבין. לא יגאל עמיר הוא הרוצח
youtube.com


ברי חמיש: מי רצח את יצחק רבין
youtube.com
כתוב תגובה ל- מסעודה משדרות
יגאל עמיר לא רצח את רבין
  יואל קורנבלום   4/07/15 07:24
יש המון סתירות בכל מיני עובדות שלא הועלו או השמדו וגם הטיפול הפרטאצ'י בשאר העובדות מראה שהיתה כאן כוונה להסתיר משהו. זה די ברור ולכן צריך לשאול מי רצח ולמה. כמו כל חקירה צריך למצוא מי מרוויח מכל זה כלומר למי יש מוטיבציה לבצע דבר כזה. ברור שלכאורה לפרס יש מוטיבציה כנ"ל כי הוא דחף את הסכם אוסלו מסיבות לא ברורות ויתכן שנראה לו שרבין עומד לבטל את כל העניין. האם שמעון פרס לא ידע שמטרת הערבים היא לחסל את מדינת ישראל? האם הוא לא ידע שהערבים משקרים בכמויות מסחריות ולכן החתימה שלהם על נייר אינה שווה דבר? האם לא ידוע לפרס שהוא נותן שטחים, אמל"ח ושאר דברים בני קיימא ובכלל כל מיני דברים אמיתיים בתמורה לנייר או הבטחה? כלומר נראה לכאורה שלפרס היתה טובת הנאה כלשהיא מכל זה שבאה מגורם כלשהו ולכן יתכן שהיה מוכן לעשות הכל כדי לממש את טובת ההנאה. כלומר לו אני הייתי חוקר הייתי מתחיל מזה כפי שהמשטרה עושה במקרים דומים. בהמשך צריך לשאול אם אכן זה היה כך מי עזר לו. הרי ברור שהוא לבד לא היה מסוגל לבצע את זה ומישהו צריך לממן את כל זה ולא מתקציב המדינה אלא מכספים זרים שאין להם עקבות. האמריקאים לכאורה נראים שמתאימים לכל זה. ברור הוא שהממשל האמריקאי אינו אוהד את ישראל ומעולם לא אהד את ישראל למרות כל הנשק ושאר הבבל"ת שהם שולחים לנו. לכן האמריקאים נראים שמתאימים למימון העניין וגם זה מתאים למטרות שלהם וזה להחליש את מדינת ישראל עד שתאלץ להתפשר ולהעלם מן המפה. ברור גם כן שהאמריקאים בחשו במלחמת יום הכיפורים. ברור גם כן שהאמריקאים בוחשים בבחירות בארץ ומתערבים בענינים פנימיים של מדינת ישראל. בנוסף שמעון פרס שלח לאובמה את מגילת העצמאות שלנו תוך מחיקת "מדינת היהודים". למה עשה את זה? האם מישהו זוכר את זה? האם זה כדי לקבל את הפרס מנשיא ארה"ב? זה בערך המצב אנאליסט יקירי ובאמת הדרישה שלך להוכחות במקרה הזה נשמעת מוזרה למדי כי אין לנו את כל העובדות שכאמור הושמדו ולכן צריך לעבוד עם נסיבתיות. שיהיה לך שבת שלום.
כתוב תגובה ל- יואל קורנבלום
שימון פרס מרגל אמריקקי !!
  חשדנית   4/07/15 10:33
שימו לב, למי מעניקים את מדליית החירות בארה"ב ? 'אות זה ניתן למי שתרמו תרומה חריגה לאינטרס הלאומי של ארה"ב'...

הבנתם ? פרס תרם תרומה חריגה לאינטרס הלאומי של ארצות הברית !! ולכבוד זה קיבל את המדליה הגבוהה ביותר בחשיבותה בארה"ב. על חשבון האינטרסים של מדינת היהודים...וזה גם גובה הבגידה שלו במדינת ישראל...

לכן, אין גם פלא שזייף את המכתב של נשיא ארה"ב, הארי טרומן, שנשלח אל בן גוריון, ונתן אותו במתנה לאובמה באותו מעמד של הענקת המדליה.
וזה הסיפור:
הנשיא הארי טרומן כתב לבן גוריון מכתב רשמי שבו הוא מאשר כי ארה"ב מכירה במדינה החדשה שבן גוריון הכריז על הקמתה, כמדינת היהודים.

אבל מישהו, תנחשו מי, זייף את המכתב ומחק את המילים 'מדינה לעם היהודי' ובמקומם כתב 'מדינת ישראל'. נראה לכם שנשיא ארה"ב הארי טרומן ישלח מכתב הכרה רשמי שכתוב על דף רשמי של ארה"ב עם הסמל וכל הטרארם - ויתקן טעויות בכתב יד על המכתב ? בחלום !

זה אפילו לא אותו סוג העט וגם לא אותו כתב כמו חתימת ידו של הארי טרומן.

המשמעות היא כזאת - פרס תיקן את 'הטעות' של הארי טרומן ונתן את זה במתנה לאובמה - לא מדינת העם היהודי אלא מדינת ישראל-מדינת כל אזרחיה...

ועל זה, בין שאר בגידותיו בעם ישראל, קיבל את המדליה !!
כתוב תגובה ל- חשדנית
הממשלה הזמנית של ישראל
  חשדנית   4/07/15 12:50
בין המסמכים שהעביר פרס במתנה לאובמה בטקס הענקת המדלייה הנשיאותית לפרס היה מכתב ההכרה הרשמי של ארה"ב במדינה היהודית. על החתום - הנשיא הארי טרומן.
ועכשיו שימו לב, מישהו תיקן את המכתב בכתב יד - ומעל המילה 'הממשלה' נרשמה תוספת - 'הזמנית' (Provisional). כמו כן נמחקו המילים 'מדינה יהודית' ובמקום זה נרשם 'מדינת ישראל.
התוספות נרשמו בכתב יד שונה מאשר החתימה של הנשיא ובעט שונה (עבה יותר). כלומר, לא מדובר בתיקון של הנשיא טרומן אלא בתיקון של מישהו אחר.
הנה כאן המכתב:
rotter.net

מהות התיקון שנעשה על המכתב - ארה"ב מכירה רק במדינה יהודית זמנית, בראשות ממשלה זמנית....

ואת זה נתן שימון-בעל המדליות-פרס לאובמה במתנה, מגינזך המדינה...

כנראה שזאת באמת הכוונה של האמריקאים. ישראל תהיה מדינת יהודים זמנית. ההוכחה - איראן עוד מעט גרעיני בחסות אמריקנית. כל זה מעיד אולי שהם מתכוונים שהמדינה היהודית לא תשרוד עוד הרבה זמן באזור. אפילו קיסינג'ר אמר את זה בעצמו - ישראל לא תהיה קיימת בתוך 10 שנים, עד 2022.
הנה כאן:
israelhayom.co.il

(ובמאמר מוסגר - אין פלא שהחונטה השלטת ממהרת למכור את כל הגז של המדינה תוך 6 שנים...הם יודעים שהאמריקאים הטילו ווטו על זכות קיומה ומנסים למצות את כל הנכסים שלה עד אז. האם? יש עוד 7 שנים...חחח).
כתוב תגובה ל- חשדנית
אולי לכן חוסל שחף פילוביץ...
  חשף אמת ללא חת.   4/07/15 15:49
כתוב תגובה ל- חשף אמת ללא חת.
שימו לב - יש 2 העתקים שונים
  חשדנית   5/07/15 10:15
של אותו מכתב, עם אותם שינויים בכתב היד. מכתב אחד עם חותמת והמכתב השני בלי חותמת. אחד מגינזך מדינת ישראל ואחד מהגינזך האמריקאי. המכתב מגינזך מדינת ישראל דווקא הוא היה ללא חותמת של הבית הלבן. למעלה כתוב בעברית 'טרומן'. המכתב מהגינזך האמריקאי הוא כן עם חותמת של הבית הלבן וללא הכיתוב בעברית.
זאת אומרת שיש כאן 2 מסמכים שונים. ובוצעה כאן עבודה כפולה של זיוף.... השינויים בכתב יד בשני המסמכים הם מאוד דומים בתווי המתאר אבל לא ממש זהים, וגם יש הבדל בלחץ של העט על הנייר. וזה מראה שהזיוף בוצע פעמיים ! על שני מסמכים בנפרד, בישראל ובוושינגטון.
כתוב תגובה ל- חשדנית
זוועה ממש, אם זה נכון.
  קורא מזועזע.   4/07/15 15:43
כתוב תגובה ל- קורא מזועזע.
אנליסט מיתמם.הוא יודע,כמו כולם
  הכל ידוע,מזמן.   4/07/15 15:37
כתוב תגובה ל- הכל ידוע,מזמן.
17
על ממשלת קרנסקי קראת?
  נצר יואב   3/07/15 19:57
הצאר פרש באפריל 1917 והוקמה ממשלתו הסוציאל-דמוקרטית של קרנסקי, שהחיקה מעמד חצי שנה עד שהטרוריסטים הקומוניסטים תפסו את השלטון ושעבדו את רוסיה לארה"ב - מטעמה הם פעלו. הם גם חתמו הסכם שלום עם גרמניה - שהוותה קבלן ביצוע של ארה"ב בפיתוח התעשיה בבריה"מ וע"ב זה שילמה לצרפת כדי למנוע גם בה הפיכה קומוניסטית.
כתוב תגובה ל- נצר יואב
ממשלת קרני אשרה לטרומפלדור
  אורי מילשטיין   3/07/15 21:12
להקים צבא יהודי בן מאה אלף לוחמים כדי לכבוש את ארץ ישראל.
כתוב תגובה ל- אורי מילשטיין
18
ללא סטלין מדינת ישראל לא היתהק
  דינה להרס   4/07/15 08:36
אתה כותב "משה סנה סוכן סובייטי" יצאת מדעתך? להיות פרו-סובייטי אחרי הנצחון של הצבא האדום על הנאציזם זה סוכן סובייטי? ללא הקשרים של סנה ואחיו קליינבוים לא היתה קמה מדינת ישראל. אתה יכול להתנגד לאוריאנטציה שלו אך לא להוציא דיבה כה מופרכת עליו.
כתוב תגובה ל- דינה להרס
19
צריך להבהיר ללא ארה"ב הכל
  היה אחרת   4/07/15 11:25
אבל אלמלא התמיכה הרוסית בתחילה - גם הכול היה אחרת.

ולמה להתווכח לריק.


מיכל מירושלים
כתוב תגובה ל- היה אחרת
20
סטאלין הוא המכונן של ישראל
  urixo   4/07/15 13:04
והיטלר הימלר ורוזבלט (לפי הסדר)שחטו בעמנו ללא הגבלה. לא אשכח זאת. העם הרוסי אהב את היהודים-(לא האוקראינים והפולנים). נכון הצרים לפעמים יזמו פרעות ביהודים בכדי שהעם הרוסי יניח להם. מאות גנרלים יהודים היו בצבא הרוסי.רק גנרל יהודי אחד היה בצבא האמריקני.
כתוב תגובה ל- urixo
ואל תשכח את תפקיד בריטניה
  בהשמדת היהודים:   4/07/15 14:15
סגרו את שערי הארץ לנמלטים מהתופת בעת מלחמת העולם השניה!
כתוב תגובה ל- בהשמדת היהודים:
על כך אין סליחה ואין
  מחילה!   4/07/15 16:30
כתוב תגובה ל- מחילה!
21
ציון דרך חדש במלחמה של החמאס
  חשדנית   4/07/15 15:41
דאע"ש הפציץ אתמול את ישראל ב-3 רקטות גראד, משטח סיני לעוטף עזה. דובר צה"ל אמר כי חמאס משתף פעולה עם דאע"ש. אז תעשו אחד ועוד אחד ותהיו עדים לתפנית החדשה של החמאס במלחמתו בישראל. התפנית היא כזאת - חמאס הגיע לסיכום עם דאע"ש שלא יירה על ישראל מתחום הרצועה אלא מחוץ לרצועה - מאזור סיני, שזה כבר שטח מצרי כך שהחמאס מתנער מכל אחריות כלפי ישראל כאילו רוחץ בניקיון כפיו. בתמורה להסכמה של דאע"ש לסידור הזה - חמאס מספק לו את אמצעי הלחימה הנדרשים - טילי גראד. שיתוף הפעולה הזה נוח לשני הצדדים...כי המפסידה היחידה היא ישראל. מצד אחד, ישראל לא יכולה להאשים את החמאס בהפצצה כי זה לא מגיע משטחו, ולכן אין לה קייס לעצור לו את האספקה היומית ולסגור את המעברים וכו, ומצד שני חמאס ממשיך לטווח את ישראל באמצעות סוכן המשנה החדש שלו, דאע"ש ולקבל על זה כספים ופרסים מאיראן וקטאר. דאע"ש ירוויח פרסום ותהילה בלי לשלם כל מחיר, כי ישראל לא יכולה להילחם בו בשטח שנמצא בריבונות מצרית. שנאמר: זה נהנה וזה לא חסר...רק היהודים עוד פעם מפסידים
כתוב תגובה ל- חשדנית
הגיוני, זוהי שיטת ערבים מוכרת
  לוליק   4/07/15 18:06
וידועה.
כתוב תגובה ל- לוליק
22
סקופ ! אספקת הגז הטבעי לירדן
  חשדנית   4/07/15 17:51
נושא אספקת הגז הטבעי של ישראל לירדן עומד במרכז הפרופגנדה שמפעיל ביבי נתניהו על השרים וחברי הכנסת כדי שיסכימו לחתום על הסכם עיסקת הגז. כמובן שאין עוררין לחשיבות העיסקה הזאת ולשיתוף הפעולה ההדדי בינינו לבין ירדן, אבל, וזה אבל ענק מאד - הגז מישראל לירדן זורם כבר שנה ! אם לא יותר ! ובסתר ! אין פלא שכי"ל יכלה לפטר את העובדים שלה בסדום בלי שביבי יעז לצפצף או להשמיע קול. אחרי הכל, הם שומרים בשבילו את הסוד הכמוס ביותר במדינה... חחח

העניין הוא כזה - אסדת הגז מול אשקלון מקבלת את הגז שלה מקידוח תמר באמצעות צינור גז תת ימי שעובר מחיפה עד אשקלון. זה צינור באורך 160 ק"מ. צינור הגז מגיע עד לחוף אשקלון ומשם מועבר למפעלים בארץ. אחד המפעלים האלה הוא מפעל כי"ל בים המלח. בעבר כבר פורסם כי יש כוונה להמשיך את הצינור עד המפעלים של ירדן בים המלח, מרחק קצר מאוד. העבודות הואצו בגלל שהגז ממצרים לירדן הפסיק לזרום. לא מן הנמנע שהצינור כבר הוקם והגז כבר זורם מאז ועד היום, כך שאין לזה שום קשר לעיסקת הגז הנוכחית, שביבי רוצה לקדם בכנסת ובממשלה ומשתמש לשם כך בתירוץ של חשיבות עיסקת הגז עם ירדן.


עוד פרטים כאן:
themarker.com
זה מאמר מ-14.2.2013
"ל–TheMarker נודע כי השותפות במאגר הגז הטבעי תמר מנהלות בחודשים האחרונים משא ומתן חשאי לייצוא גז לירדן. מדובר במכירת גז למפעלי כריית האשלג בצדו הירדני של ים המלח תוך ניצול צנרת הולכת הגז הישראלי שהונחה כבר עד מפעלי ים המלח שבסדום - שהארכתה לא תדרוש השקעה ניכרת."

ואם זה לא נכון - תוכיחו !!
כתוב תגובה ל- חשדנית
ומה אם זה
  נכון?   4/07/15 20:35
כתוב תגובה ל- נכון?
על מי רובץ נטל ההוכחה ?
  אנאליסט   4/07/15 21:58
לית מאן דפליג שקשה מאוד להוכיח דבר שאיננו. הרבה יותר קל והגיוני שמי שטוען שיש חיה כזאת הוא זה שצריך להרים את נטל ההוכחה - ואידך זיל גמור .
כתוב תגובה ל- אנאליסט
הנטל הוא של ההפרכה!!!
  אורי מילשטיין   5/07/15 06:52
הצגת תזה לא רק פתוחה לכול אלא גם רצויה בשיח התרבותי כך מתפתחות התובנות.
כתוב תגובה ל- אורי מילשטיין
הפרכה איננה סיסמא
  אנאליסט   5/07/15 11:41
כדי להפריך עליך לספק נתונים/ראיות המוכיחות את הכשל של התיזה אותה אתה מבקש להפריך. בשלב השני באם יש לך תיזה חלופית עליך להוכיח את תקפותה.
כתוב תגובה ל- אנאליסט
23
סקופ ע-נ-ק שאני מפחדת לכתוב
  חשדנית   5/07/15 08:46
תנ"צ אפרים ברכה נרצח ! היום במכוניתו. היסוו את זה בתור התאבדות, אבל כמי שהיה החוקר הראשי ברצח רבין, לא היה לו כל סיכוי לשרוד. במיוחד כעת, כאשר החשדות בשחיתות נגדו עלו וצפו וכל כמה שזרועות הביטחון כולל המשטרה ניסו לחסום את זה שום דבר לא עזר. כנראה ברכה אמר להם - או זיכוי מלא או שאני אחשוף מה באמת קרה ברצח רבין. והתוצאה - הוא נרצח !!
כמובן שעניין כזה יכול לגרום לפתיחת כל הפצעים מרצח רבין מחדש... או לא.
כתוב תגובה ל- חשדנית
יש לך תיעוד מצולם ?
  בר ניב   5/07/15 09:59
אגב הנבל עמיר הודה ברצח .גם בשיחתו המצולמת עם בנו לא טען לחפותו . אז מהי הקומבינה ? שילמו לו כסף ?
כתוב תגובה ל- בר ניב
לרוב האירועים המסריחים אין
  תעוד   5/07/15 10:44
כתוב תגובה ל- תעוד
קשה להתייחס להודאה ברצינות
  יואל קורנבלום   5/07/15 19:53
אפשר תמיד ללחוץ על אדם להודות בדברים שלא עשה כדי למזער נזקים לעצמו או למשפחתו. זה לא חדש המשטרים הקומוניסטים וגם עריצים אחרים השתמשו בזה בכל מיני משפטי ראווה. יכול להיות שהיה לחץ עצם על יגאל עמיר וגם דעת הקהל לא עזרה ולא דרשה חקירה מלאה ולכן אחד כמו יגאל עמיר נותר בודד ואין לו דרך למזער נזקים לעצמו ולמשפחתו חוץ מאשר לגמור עם כל זה ולהודות במה שרוצים שיודה וכך יגמר העניין.
כתוב תגובה ל- יואל קורנבלום
שטויות מצוצות מהאצבע
  הגוי..   5/07/15 10:03
מאד יכול להיות שנרצח אלה שהסיבה אותה את מפנטזת מצוצה מהאצבע.
כתוב תגובה ל- הגוי..
הפתרון. רבין התאבד וירה לעצמו
  3 כדורים בגב   5/07/15 11:58
הרוצח הודה. הקרבן הרוג. מוצצי הדם מוצצים כבר אדמה אחרי שמצצו הרקבון. חברהלעך, אתם רקובים.
כתוב תגובה ל- 3 כדורים בגב
כבר פתחת!!!
  אורי מילשטיין   5/07/15 10:15
כתוב תגובה ל- אורי מילשטיין
אכן. ואני מאמינה שברכה
  חשדנית   5/07/15 10:28
לא היה טיפש וליתר ביטחון ולהגנה עצמית הכיןלעצמו מסמכים בדיוק למקרה כזה שירצחו אותו. הוא היה צריך להגן על עצמו מפני התנקשות של המימסד כי ידע יותר מדי. ועכשיו רק השאלה, האם המסמכים האלה נמצאים בידיים של מישהו שמקורב למימסד ולכן יישארו לנצח נצחים בכספת, או שלא...

אגב, דבר כזה זכור מהנאום של אלי זעירא בכנס של גורמי המודיעין אחרי מלחמת יום כיפור. זעירא הכין תעודת ביטוח למקרה ש...
בכינוס שקיים בזמנו מרכז המורשת והמודיעין נשא זעירא דברים ובפני מאות באי הכנס אמר שבידיו הקלטות שדאג להקליט את כל צמרת ההנהגה הצבאית והמדינית בימים שקדמו למלחמה, והחומר הטמון בהם אינו אלא "פצצת אטום", כהגדרתו. לדברי צ', זעירא קבע כי ההקלטות המדוברות אינן אלא תעודת הביטוח שלו שכן המערכת חוששת שהדברים יצאו לאור. "הוא אמר שם שההקלטות נמצאות כבר מעבר לים, בכספות מיוחדות, שם הם שמורות. הוא אמר שישנם אנשים שהוא הודיע להם שאם יקרה לו משהו יפתחו את הכספות וידאגו לטפל בהקלטות כפי שהוא רואה לנכון".

כמובן, מי ששיתף פעולה עם, דואג להכין תעודת ביטוח למקרה שהמאפיה תרצה לסלק את העדים...וגם מצהיר על זה בגלוי. ליתר בטחון.
עוד פרטים כאן:
news1.co.il
כתוב תגובה ל- חשדנית
זעירא מאיים בחשיפת קלטות סודיו
  חשדנית   5/07/15 13:28
rotter.net
כתוב תגובה ל- חשדנית
האיום של זעירא לא שווה דבר
  יואל קורנבלום   5/07/15 20:05
היום. אני חושב שבמשך הזמן הרבה אנשים הבינו שהיתה כאן בגידה של הדרג המדיני וצמרת צה"ל באזהרחי מדינת ישראל אפילו אם אין להם את היכולת לומר את זה. גם עברו הרבה שנים מאז ורוב המשתתפים כבר עברו מהעולם ואילו שנשארו לא בטוח זוכרים בדיוק את כל הפרטים. כמו כן הרבה דברים חדשים קרו במדינה ולכן אף אחד לא יתרגש מזה. לכן שיציג מה שהוא רוצה אנחנו כבר מכירים את התמונה בגדול.
כתוב תגובה ל- יואל קורנבלום
אתה מדבר אלי?
  הגוי..   5/07/15 11:25
כתוב תגובה ל- הגוי..
הוא התקרב מדי לברירת שמשון שלו
  וכל מי שצייץ-חוסל   5/07/15 23:26
כתוב תגובה ל- וכל מי שצייץ-חוסל
אפרים ברכה נרצח.הנה ההוכחות
  חשדנית   6/07/15 02:02
1. הרצח אירע בלילה. ב-4 ביולי בסביבות 21:29 יצא על זה דיווח בטוויטר 'קצין בכיר התאבד' ב'ענין מרכזי' של רמי יצהר
מקור:
twitter.com
ועוד פרטים כאן:
rotter.net
מסתבר שזה פורסם ב'רוטר' כבר בלילה אבל נמחק משום מה.

2. אבל בחדשות אמרו שרק בבוקר זה נתגלה, שסמוך לחמש בבוקר נראה ע"י עובר אורח בצד הכביש... כלומר רק בבוקר המשטרה הגיעה לשם. וזה שקר כמובן.

3. נמסר שהוא נמצא ירוי בלבו. ברור שמי שרוצה להתאבד לא יורה לעצמו בלב, ומי אם לא קצין בכיר במשטרה יודע את זה. ברור שמישהו אחר ירה בו.

4. נמסר מהמשפחה שהוא יצא בבוקר נסער מהבית. איך יצא בבוקר אם מת בלילה ? ואם כן מדוע נתנו לו לצאת לבד במצב הזה? כנראה שגם הם מסתירים משהו

5. 'המרוויחים' מכל הטראגדיה הזאת הם: הפרקליטות והמשטרה שלא יצטרכו לכבס בחוץ...

6. המשפחה תקבל את הפנסיה והפיצויים וכל הזכויות שמגיעות למי ששירת במשטרה שנים רבות (אם היה יוצא אשם במשפט היה מפוטר מהמשטרה בלי כלום) ושמו יישאר נקי - זכותו לחזקת החפות תישמר (אפילו ברוך קרא אמר את זה בערוץ 10)

7. ברכה היה אדם דתי חובש כיפה וכידוע הדת היהודית אוסרת באיסור חמור על התאבדות. זה נגד הדת ומי שמתאבד 'נענש' בקבורה מחוץ לגדר. אז איך זה יתכן שאדם דתי יתאבד ?

8. מי שמתאבד נקבר מחוץ לגדר. האם זה יהיה המצב מחר ?


לסיכום, נא לקחת הכל בערבון מוגבל. זאת רק השערה ויכול להיות שהיא שגויה כמובן.
כתוב תגובה ל- חשדנית
עוד פרטים
  חשדנית   6/07/15 17:32
כאן:
news1.co.il
כתוב תגובה ל- חשדנית
24
הרוח של סטאלין
  נושבת חמה מאמה   5/07/15 10:55
נוסיף עוד קיסם למדורה מאמה. סטאלין לא רק הקים את מדינת ישראל, סטאלין הקים גם את צהל וגם את חיל האויר בכך ששלח מצ'כוסלובקיה לכאן, ארץ ישראל המון נשק ותחמושת כולל מטוסי מסרשמיט ובנגוריון מקבץ הנדבות כמעט חיסל את תקומת המדינה כאשר הפנה הפולני הקטן גב לסטאלין. המזל הוא בזה שאנשים טובים קנו והבריחו נשק ומטוסים מארהב ואירופה לכאן ולא חלילה למען בנגוריון. לי עם אנדבידואליסטים טובים אין ויקוח, אני אוהב אותם על שעשו למעננו ולמען צהל וחיל האויר אך מה היה בכוחם לעשות אלמלא היסודות אותם יצק סטאלין? איך שלא תהפכו את זה ולא משנה איך ועד כמה יתפתל מלשטין, סטאלין כבש וקנה בצדק את מקומו בהיסטוריית העולם ובהיסטוריה של עם ישראל ומדינת ישראל והשחרתו והשוואתו להיטלר והשוואת הבולשביזם היהודי לנאציזם של היטלר אינם אלה עבודה זרה ועבודת בוגדים ועבודתם של הגיס ה 5 הסוציאל-נאציונלי בארץ ישראל ובעולם. כן, לא חסרים כאלה בינינו שיורים לנו ברגליים ומשכתבים את ההיסטוריה וכאשר השכתוב לא עובד הם יורים לנו בגב. להיות ישראלי, זה בראש ובראשונה להיות אנטי נאצי ולא לחדול עד אשר יחוסל אחרון הנאצים בעולם ואחרון תומכיהם ורק אחר כך יבואו חירות העם ועצמאות ישראל לידי ביטוי. עד אז, אתם עבדי הקפיטול-פשיזם הנאצי המשכתב לכם את ההיסטוריה שלכם על מנת לשלוט בכם עד היום בו הם יחריבו את מדינת ישראל ואת העם וזה מצליח להם, עד עתה ומלחמת הקיום לא נגמרה ואנו, העסק שלנו צודק ואנו ננצח כי הצדק עמנו. כך היה כך יש וכך יהיה. ..תודה..הגוי..
כתוב תגובה ל- נושבת חמה מאמה
25
שמי ישראל הופקרו ערב יום כיפור
  חשדנית   5/07/15 12:53
עדות של טייס במלחמת יום הכיפורים - בשעות הראשונות של מלחמת יום כיפור כל המטוסים שלנו היו מקורקעים. ממתינים על הקרקע. באותו זמן השמיים מעל ישראל היו נטושים. לא היתה בכלל הגנה אווירית. מטוסי האוייב היו יכולים לעשות כל מה שרצו בלי שום חשש. האוייב יכל לחצות את התעלה בלי שום הפרעה של חיל האוויר. במשך שעתיים מפרוץ הקרבות בשעה 1400 ועד 1600 חיל האוויר לא יכל לעזור ללוחמים בסיני ותעלת סואץ.
אז מי נתן את ההוראה להפקיר את שמי ישראל ?
והנה העדות של הטייס:

...אנשי הקבע ברמת דוד שוחררו לביתם בשעה 19:00,
רוב אלו שגרו בחיפה והסביבה הקרובה לבסיס,
ההוראה הייתה שאם ישתנה המצב יעף של מטוס מעל חיפה ייתן את האות לרדת להסעות....
כמובן שהלכנו לישון ב"בגדי עבודה",
זה קרה בסביבות השעה 03:00, ירדתי להסעה
תוך דקות ספורות האוטובוס כבר המתין בתחנה...
ויצאנו לדרך כולם היו נוכחים ...
הגענו לכנף לפני השעה 04:00

כולם עברו לחימוש ובצענו את ההוראות שקיבלנו מבעלי המקצוע, בעיקר סבלות,
כך שלקראת "אור ראשון" כל המטוסים היו מוכנים וחמושים לתקיפה ....
המטוסים עמדו ב"קצה מסלול" ב"תדלוק חם" (הטייסים בתאי הטייס, מנועים עובדים, המטוסים מחוברים למכליות הדלק ) ממתינים לאישור המראה.... שבושש לבוא....

באור ראשון אמרו שהאישור יבוא בשעה שש .... ולא בא..
בשש ושלושים אמרו שזה נדחה לשעה שמונה...
לשעה עשר.... וכך הלאה עד סביבות שעה שתיים בצהריים שפרצה המלחמה ...

אז התחיל הבלגן הגדול לפרוק מהמטוסים את חימוש התקיפה
ולחמש את המטוסים בטילים ליירוט הליך שלקח יותר משעתיים
זמן יקר מפז ששמי הארץ היו ****כמעט*** מופקרים ללא הגנה אווירית
לרשות הערבים שעשו כרצונם...

מקור : אין לי מקור אני הייתי שם !

בהמשך, אם מענייו, סיפורו של טייס מיראז'(מיל.) שלמד בלונדון,
עמי רוקח, הגיע לטייסת ללא ידיעת משפחתו ונפל בשבי הסורי...ונפילתו של מפקד הכנף האגדי "זוריק" שנפל עם הסקייהוק בדרך חזרה מתקיפה במצרים ולמיטב ידיעתי לא נמצא עד היום ....

"מלחמת יום הכיפורים 1973"

מקור:
rotter.net




כתוב תגובה ל- חשדנית
אמת מידע אישי
  בר ניב   5/07/15 14:39
כתוב תגובה ל- בר ניב
ניב, אתה יכול להוסיף ?
  חשדנית   5/07/15 15:32
זה חשוב מאוד לתעד את ההיסטוריה מאנשים שהיו שם באותו הזמן. האם תוכל לתת את נקודת המבט שלך לאירועים שאתה אומר שהיית עד להם ? אפילו בקיצור. תודה רבה.
כתוב תגובה ל- חשדנית
אם לא ידוע לך, 172
  מטוסים   5/07/15 17:34
אבדו לנו במלחמה ההיא ובימיה הראשונים ורוב רובם באזור התעלה. הנ"מ המצרי היה מעולה וכל שתאמרי לא יפגין אלה בורות והתאמת ההיסטוריה לצרכייך ולדעותייך ולא לדעתך. אל נא תפגיני בורות מבריקה בענייני צבא ובטחון. קונספירציה היתה בין מצרים לארהב על גבו של צהל ועל גבה של הממשלה ואם ישב מרגל או מרגלים מטעמם במטה צהל ובממשלה, אין זה עושה מצהל ומממשלת ישראל בוגדים אם גם שם היה לאמריקנים שתינקר 1 והוא היה! בזה איני מטיל ספק. זה לא היה דין ולא רבין שהיה שגריר ישראל בארהב ולא דדו הרמטכל ולא אריק שרון ולא ברן ולא גורודיש שהחליף את שרון. כל אלה לעולם לא היו בוגדים בעם ובצהל בעד כל הון ולא בעד אי זהו מקום פוליטי בממשלה או אצל האמריקנים שידעו הכל והכתיבו לממשלה ולצהל הקונספציה. כעת תחברי 2ל2 או פשוט שבי בקט בלי לבלבל המח ולמלא אותו בקונספירציות מתואמות לדעותייך הפוליטיות ולמצב הפוליטי היום שגם הוא על הפנים. זה גדול עלייך ואין זה אומר שזה גדול האח הגדול..תודה..
כתוב תגובה ל- מטוסים
הסיפור שלך לא מתאים לעובדות
  יואל קורנבלום   5/07/15 20:25
ראו את האויב מתעצם על הגבול ולא עשו דבר. זאת בגידה. לא משנה אם היה שטינקר או לא היה שטינקר רואים מה שקורה על הגבול ולא עושים דבר כדי למנוע את התעצמות האויב וגם מסתירים את התעצמות האויב מהציבור כדי שלא יהיה לחץ על הממשלה לפעול. לדעתי היתה כאן בגידה במודע של צמרת צה"ל שידעו מה סדר כותות האויב מסוגל לעשות ולא מנעו את הפלישה. לא צריך מודעין כרואים את האויב מול הפרצוף שלך. צריך לפעול כפי שעשו במלחמת ששת הימים אבל לא פעלו כך ביום כיפורים ולכן זאת בגידה. הדרג הצבאי יכול היה להתמרד נגד הדרג המדיני או לכל הפחות ליצור מהומה שהציבור ידע מה קורה אבל לא עשו דבר. זאת בגידה. לכן הסיפור שלך על שטינקר נשמע באמת אידיוטי במצב הקיים כי האמריקאים לא צריכים בכלל שטינקרי יש לנו קשר הדוק עם האמריקאים והם רואים את הכל.
כתוב תגובה ל- יואל קורנבלום
172 מטוסים אינם עובדה?
  הגוי..   6/07/15 16:35
הקליקה בין ארהב לסעדת אינה עובדה? בארהב ידעו טוב יותר מראש הממשלה ומהרמטכל מה קורה בצהל, אינו עובדה אלה "הקונספציה" אותה הכתיבו האמריקנים לצהל. מצרים ערכה כמה תרגילי צליחה עוד בטרם המלחמה, גם זאת עובדה והעובדה שצהל כולו כבר אז נשען על ארהב כמובן אינו עובדה והזמן שמשכו האמריקנים בהספקת נשק, תחמושת ומטוסים בזמן קריטי לנו, זאת היתה ביורוקרטיה כמובן ולא עובדה שכך אפשרו האמריקנים למצרים להתחזק על חשבוננו במערב התעלה ורק לאחר מכן החלו להגיע מטוסים, נשק ותחמושת לישראל כאשר במטוסי הפנטום ההם קוקפיט מימי מלחמת עולם 2. סיפורים אפשר לספר לך ולעם, לא לי. העסקה האמריקנית עם סעדת, סילוק הרוסים ממצרים ובתמורה נצחון צבאי על ישראל בסיני שעוברת למצרים הנשלטת עם ישראל בידי שלטון ארהב אחר החלפת השלטון בישראל כי גולדה הרי אמרה בגלוי, "שלום עם ערבים לעולם לא" וזה הצליח צבאית (ומאוחר יותר מדינית), יפה מאד עד ששרון עצמאית חצה התעלה ודפק הנ"מ המצרי מאחור. לזה בארהב לא ציפו, זה לא היה בקונספציה ואת זה אי אפשר היה למנוע או לעצור כי לאיש שלהם כאן,לא היו ביד כל פרטים להעביר לבוסים בארהב שהרי בגדול, מה היה לאריק שרון לשתוק ולהתנתק מצהל אם לא להביא את השתינקר לידי אי ידיעה כי לא ידע מיהו ולכן כולם חשודים. את שרון עוד ילמדו זמן רב כולל בווסט פוינט כי הוא אחד מבין שלושה שהבין הכל ופעל בהתאם לקונפירציה, באנטי קונספירציה ואת תרצה, בקונספירציה אישית שלו והצליח כי היו מי אשר הבינו אותו נכון ולא רק צבאית ואפשרו לו לפעול.. לא לחינם האמריקנים, בוש האבא התנכל לאריק בלבנון כי אריק עשה מה טוב לישראל ולא מה טוב לארהב, לארהב זה אחר כך כי ישראל זה קודם לכל כולל לחיים האישיים כיאה לבולשביק יהודי או לסובותניק רוסי, איך שתבחר לך.. תודה..הגוי..
כתוב תגובה ל- הגוי..
ועוד
  הגוי..   6/07/15 18:15
אחרי שהתברר הקו הקשוח של גולדה לשלטון בארהב וכי לקו קשוח זה כלפי הערבים יש קונצנזוס בעם שווה ל100% הכולל למעשה את כל מפלגות העם, מה שתקע את תכניתם להשתלט על המזרח התיכון, היינו מה שהם לא הצליחו ב 1967 על גבה של ישראל.אם עם 100% קנצנזוס בעם את העם אי אפשר להחליף, את הממשלה כן. איך? בבחירות? לא. בבחירות שלאחר מלחמה ומפלה בה, כן. מפלה בהתחלה היתה וזאת עובדה ולנו כבר לא היה במה עקרונית להגן על גבולות 1967 וגם זאת עובדה. נאום דיין זה לא היה צחוק, זאת היתה האמת. המשמעות היתה להרים את העם כולו אם,, בעת הצורך.האמריקנים משכו ולא עזרו וזאת עובדה. הם המתינו מן הצד, כמו ב 1941, הם המתינו וחיכו לבקשה רשמית מישראל לעזרה והם קיבלו בקשה כזאת ונענו לה אחרי שאריק שרון חצה התעלה. מקריות כמובן ולא השפלת ישראל ולמעשה מתן חסות על נצחון צהל אחרי שכבר ברור לכל כי ישראל, צהל מנצח בגדול את המלחה. מה זה היה? הפגנת סולידריות ותמיכה אמריקנית בישראל או תפישה בבייצים את ממשלת ישראל ואת העם ואת צהל שמעתה יודעה כי הינו נתון לשלטון זר שאינו אמנם אויב אך עוזר לאויב כולל בנשק ובהסכם שלום לו ישראל לא היתה זקוקה כלל בימים ההם בעוד הערבים כן. בחירות, קיעקוע רבין עם חשבון הבנק בארהב ושוב בחירות והכח ה"ליברלי" עולה ויש הסכם שלום ויש שלטון ארהב על ישראל ואין סיני ואין עד עומק אסטרטגי כי מי צריך אותו אם יש ארהב. כמעט ריבנטרופ מולוטוב רק במהופך.למה במהופך? כי סטאין קיבל עומק אסטרטגי וזה בגדול מה שהציל אל רוסיה ממפלה בעוד אנחנו קיבלנו זובור אמריקני משובח ומצרים קיבלה את סיני, העומק האסטרטגי של ישראל.. חבהלעך, אתם צ'וקומוקו..האמריקנים עשו מהמח שלכם דייסה ו"מנהיגיכם" העבדים של הבוסים בוושינגטון עשו מהמוחות שלא דוייסו לדייסה אמריקנית, דוייסו לדייסת חומוס וטחינה אז מה הפלא שאתם במקום לחיות ולהיות "עם חופשי בארצנו ארץ ציון וירושלים" ולמעשה בני חורין עצמאיים במדינתם, אוכלים האחד את השני כהחיות בסוונה ושורדים.יללה, תתחפפו לי מהעיניים. אתם המון אפסים עגולים ומשבחים שאין לפניהם מספר..אתם עדר שאינו שונה מכל עדר אחר אשר רועה באחו על פני כדור הארץ בעוד הזכרים מנהלים קרבות ביניהם על שלטון ונקבה כל שהיא ועם חוק ההומואים בארהב גם לזה יגיע הקץ.... אלהים ואני הקטן יושב לצידו ומביט בכם ואני שואל, היש תקווה ? והמשיב משיב, "לדור הזה אין תקווה. לדור הזה ממתין הקץ השווה לדור המדבר". לא תודה..הגוי..
כתוב תגובה ל- הגוי..
אתה מגבב דברים בלי קשר.
  הו, תמימות קדושה.   5/07/15 23:35
כתוב תגובה ל- הו, תמימות קדושה.
לכן אין טעם לקרוא או להגיב
  חבר קיבוץ יגור   7/07/15 04:10
לגוי הזה
כתוב תגובה ל- חבר קיבוץ יגור
הקונספירציות לא היו מרצון רע
  אורי מילשטיין   7/07/15 07:47
אלא מתוך אמונה שהן תעשנו טוב למדינת ישראל ותחוללנה שלום בין ישראל לערבים.
כתוב תגובה ל- אורי מילשטיין
הדרך לגיהינום רצופה...וגו'
  חשדנית   7/07/15 10:00
עד היום ישראל לא התגברה על הטראומה הזאת. אפשר להקביל אותה כמעט לחורבן בית שלישי. לא רק המשפחות השכולות והחיילים שנפצעו, אלא כל החיילים שהשתתפו במלחמה כל המשפחות שלהם כמעט כל עם ישראל, שותפים לטראומה הזאת שממנה לא יצאנו. אין פלא שמאז ועד היום מפלגת העבודה כבר לא בשלטון (למעט תקופה קצרה בזמן רבין וברק)...ואין פלא שמלחמת יום כיפור נמצאת כל הזמן ברקע כאילו לא עברו מאז יותר מארבעים שנה. עם ישראל לא שוכח ולא ישכח לנצח...את היוספוסים פלאביוסים שלו...
כתוב תגובה ל- חשדנית
למפלגת העבודה דאז
  הגוי..   7/07/15 12:07
היו דעות ימניות קיצוניות הרבה יותר ממה שמפיק הימין היום. הימין היום זה שמאל חיוור בהשוואה לגולדה דיין ורבין יחדיו וכל 1 לחוד..בגין נראה ליד בנגוריון כשקית ניילון נדפת ברוח ובנגויון היה משהו דומה לאדולף שהארי שניהם היו מנהיגי מפלגות הפולים הלאומיות במדינותיהם. לא חלילה שיש משהו רע בפועלים אלה שפועלים עם דייסה טחינה חומוס במקום מח, חדלים להיות אנשים ובני אדם. בגין כקונטרה לבןנגוריון לבש מדים נאציים למען לא יהיה ספק כי אינו בולשביק ובכך החשיד את בנגוריון בבולשביזם יהודי בעת שבנגוריון היה פאשיסט "לבן" היינו מולבן. שניהם היו פולנים שונאי רוסים מבטן ומלידה ושניהם עשו שימוש בבולשביזם היהודי למטרותיהם הפוליטיות ושניהם הצליחו בגיבוי אנגלו-אמריקני, זה בזמנו וזה בזמנו. בןגוריון מכר את העם לידי שלטון ארהב בעבור חופן ירוקת ביצות ובגין את המדינה בעבור חופניים. לארהב יש פסל במקום חירות ולנו יש "התקווה" שהושמדה ובמציאות כמו פסל החירות, היתה לחלום באספמיא. עם ישראל היה בן חורין לכמה שעות עם הקמת המדינה ובעוד העם שיכור מנצחון והצלחה וחוגג העצמאות, מכר בנגוריון את העם לעבדות ארהב אך ורק משנאתו הפולנית לרוסים ולרוסיה שהבולשביזם היהודי ובראשו לא בנדורין אלה סטאלין, שאיחד עמי בריהמ אל מול הפאשיזם הנאצי שארהב, בריטניה והאפיפיור טיפחו בגרמניה ובישלו לעם ישראל בשל הבולשביזם היהודי. סטאלין איחד והצליח. בנדוריון הפריד..ללא הבולשביזם היהודי ברוסיה וללא הבושביקים הרוסים, לא רק אנו, גם ארהב לא היתה קיימת.. תודה..הגוי..
כתוב תגובה ל- הגוי..
הגוי,אתה מעריץ את סטאלין.ייחלת
  לא"י קומוניסטית??   7/07/15 12:43
כתוב תגובה ל- לא"י קומוניסטית??
מצביע על עובדות..
  הגוי..   7/07/15 17:29
מה הקשר בין עובדות להערצה? עובדה היא שאילו לא סטאלין איש מאיתנו לא היה דובר כאן, היום ואתמול, עברית אם בכלל.. אם זה בעיניך מעריץ, אז משה רבינו, דוד המלך ושלמה, אברהם יצחק ויעקוב, להמשיך ברשימת המוערצים? אז ככה, בורא עולם הוא המוערץ שלי. מבסוט?
כתוב תגובה ל- הגוי..
כבודו אומר למעשה כי
  הגוי..   7/07/15 11:06
2500 חיילי צהל נהרגו במלחמת יום הכיפורים מכוונות טובות? כוונות טובות של מי אם העמדה של גולדה וממשלתה היתה חדה וברורה.. "עם פלסטינאי" אין עם כזה".. "עם ערבים אי אפשר לעשות שלום". אוי מלשטין, אתה שקוף כמו כל אידאולוג ימני שנושך היסטוריה מהשמאל וההפך ודוחף ומקדם את דעותיו על גב ההיסטוריה ובעברית, משכתב.. הלזה קוראים אובייקטיביזם ?.. נו די מר דוקטור. די.. אני הרי יושב לצידו של אלהים ורואה את ההיסטוריה שיש ותהיה ולא מייצר חומוס תחינה ודייסה MAD IN USA ממוחות דור המדבר הזה..
כתוב תגובה ל- הגוי..
26
הסיבה האמיתית למלחמת יוה"כ
  חשדנית   7/07/15 12:11
היא: תעלת סואץ. כמעט ולא כתבו על הסיבה הזאת בהקשר למלחמת יום כיפור, אבל לדעתי זו הסיבה העיקרית המכריעה הגורלית והמיידית, בגללה עלה בכלל הרעיון של המלחמה.
כזכור, גולדה לא הסכימה לתנאים שהציג סאדאת להסכם שלום - החזרת כל סיני והקמת מדינה פלסטינית בגדה המערבית. גם העם לא הסכים לכך. התוצאה היתה - מעשה מזימה שטני שנרקם על ידי קיסינג'ר והשותפים לו בישראל משה דיין שר"י ואלי זעירא.
העניין היה כזה -
תעלת סואץ נחפרה במשך 10 שנים מ-1859 על ידי הצרפתים, מיליון וחצי עובדים הועסקו בכרייה. בסיום העבודות שימשה התעלה מעבר בין האוקינוס ההודי לבין הים התיכון. זו דרך מסחר חשובה מאוד שקיצרה את הדרך מהודו ואסיה למדינות אירופה בחצי ! המשמעות: האוניות הגיעו מהר יותר ובפחות משאבים. זה בדיוק מה שהאירופים היו צריכים. מאוחר יותר, בריטניה השתלטה על התעלה והכניסה את הכוחות שלה לאזור ב-1882, כדי לשמור על האינטרסים שלה. הדרך שבה השתלטה בריטניה על התעלה מזכירה מאוד מה שאירופה מנסה לבצע היום ביוון - היא הלוותה כספים למצרים וכשמצרים לא יכלה להחזיר את ההלוואות, בריטניה קיבלה את התעלה כתמורה לתשלום החובות שלה. זה מה שרוצים היום לעשות ליוון - שתמכור את נמל פיראוס והאיים שלה ובקיצור להפוך אותה לעוד אפריקה קטנה...
בהמשך, מבצע סיני החל בגלל שנאצר הלאים את התעלה ולקח אותה מידי הבריטים. המעצמות - בריטניה וצרפת - התנגדו להלאמה, ואז עלתה התכנית של המלחמה. הם שלחו את צבא ההגנה לישראל להילחם בשבילם. אמנם בסוף זה לא עזר ונחתם ההסכם עם נאצר שהתעלה תישאר בחסות מצרית. גם כאן השושבין להסכם הזה היה דיין, ששיכנע את דוד בן גוריון להיכנס להרפתקאה הזאת מלכתחילה. עוד פעם צה"ל נילחם במלחמה שאינה שלו, בשביל המעצמות.
בשנת 1967 כבשה ישראל את חצי האי סיני והגיעה עד התעלה. משם התנהלו קרבות בין שני צידי התעלה בין מצרים לישראל. אף אונייה לא יכלה כמובן לשוט שם. המסחר הבינלאומי דרך התעלה שותק למשך 6 שנים. נאלצו לנסוע דרך דרום אפריקה וכף התקווה הטובה. המצב הזה גרם לכך שמישהו חיפש פיתרון, ואת זה מצא כמו ב-1956 בהפעלת צה"ל לטובת האינטרסים של המעצמות בשיתוף פעולה של סוכנים ישראלים (בשני המקרים מדובר במשה דיין ושות'). הפיתרון הזה היה תכנית הקונספירציה, היות וגולדה והעם לא היו מוכנים כמובן לוותר על מה שכבשו בדם.
וכאן נכנס לתמונה משה דיין שר"י. זה לקח כמה שנים - לפחות 3 שנים - מהתכנון ועד הביצוע. בזמן הזה - דיין העיף את כל המפקדים הוותיקים מהצבא - מאריק שרון ועד מוטי הוד...והכניס במקומם חדלי אישים שבהם שלט ביד חזקה, ביניהם גורודיש, שיתק את כל הימ"חים, ועשה את כל הפעולות הדרושות כדי שבסוף נפסיד במלחמה...
כתוב תגובה ל- חשדנית
ומה התמורה שקיבל על כך,לדעתך?
  מה האינטרס שלו?   7/07/15 12:36
כתוב תגובה ל- מה האינטרס שלו?
משה דיין היה מגה פסיכופט
  חשדנית   7/07/15 14:37
ומגלומן בעל שיגעון גדלות ורגש עליונות פסיכוטי. אנשים כאלה מקבלים סיפוק רק מהידיעה שהם יכולים להפעיל ולשלוט במיליוני אנשים, שהם יכולים לעמוד בראש הפירמידה ולהחליט החלטות גורליות שנוגעות לחיים ולמוות של הרבה אנשים ושהם יכולים לעשות כל דבר שבא להם בתוקף תפקידם... אבל, האמת היא שהם סתם נמלים קטנים, שבבוא הזמן ישכבו מתחת למצבות שלהם, כמו כל האנשים בעולם....

מתוך ויקיפדיה -
"שִׁגְעוֹן גַּדְלוּת או מגלומניה (מיוונית: μεγαλομανία)‏ הוא תסמין (סימפטום) או התנהגות אבנורמלית המאופיינת במחשבות שווא על עליונות וכוח רב שיש לאדם. במצב זה האדם מייחס לעצמו תכונות אלוהיות ומנהיגותיות, אומניפוטנטיות או גאונות בתחום כלשהו (למשל כוח צבאי, פוליטי, כלכלי (עושר מופלג), כישורים קוגניטיביים, אמנותיים או מיסטיים), אשר אינן קיימות בו.

שיגעון גדלות יכול להתבטא בהתנהגויות מסוגים שונים ודרגות חומרה שונות, החל באדם שתלטן יתר על המידה, המאמין כי הוא מעצב את סביבתו ואת אישיות הסובבים אותו לפי רצונו, ועד למקרים קיצוניים...

...משתמשים במושג זה לתיאור תכונות אופי של אנשים המבטאים התנהגות של עליונות. לרוב מאפיינת המגלומניה בצורתה זו אנשים בעלי נטיות וקווי אישיות נרקיסיסטים או פרנואידים...

...שיגעון גדלות מכונה גם "תסמונת נפוליאון", על-שם נפוליאון בונפרטה, אשר מינה את עצמו לקיסר וייחס לעצמו תכונות אלוהיות."

אגב, למי קראו נפוליאונצ'יק ? לדעתי כל מה שנכתב לעיל מתאים לו בול ! נקווה שביבי יברח ממנו כמו מאש...
כתוב תגובה ל- חשדנית
חשדנית. אל תספרי לי
  הגוי..   7/07/15 16:51
שגם מוחך היה ל חומוס טחינה ודייסה אמריקקית. אני את זה עם כל הכבוד שרוכש אני לך, לא מקבל. לא את. פשוט לא נראה לי. מדבר סיני גדול וחשוב לא פחות מתעלת סואץ שנאסר השיב לעמו ולמדינתו. נאסר גם הפסיד אותה פעמיים כולל את סיני. איני מטיל ספק בידיעתך היסטוריה לפרטי פרטיה. הלוואי עלי. אלה, שלהיסטורי ישנו צד, אותו אינך כוללת ואולי או לא אולי לכן אני נשמע פרו סטאלניסט מה שאני לא או לחלופין בולשביק יהודי, ואנוכי הרי "הגוי..". ברור כי לתעלה יש משקל. התעלה אינה העיקר. העיקר היה עסקת ארהב סעדת והיא סילוק הרוסי ממצרים ודריסת רגל אמריקנית משמעותית במז' התיכון ובעולם הערבי שמצרים היתה מנהיגתו. עמדות ודעת הממשלה היו ברורות ולא תאמו את תכניות ארהב באזור. כמו היום, ארהב איראן, רק שאיראן אינה סעדת ועל כן, יש להחליף הממשלה בישראל לממשלה ממושמעת ועושה את דבר השליטים בארהב אשר בהם היום כמו אז, תלויה מדינת ישראל ב 100% ++. בימים ההם,יש קונצנזוס בישראל. רק מלחמה שישראל תפסיד בה או תפגע קשות, תחליף את הממשלה לממשלה ממושמעת וצייתנית. אני נאמר קיסינג'ר או ניקסון.. לשם מה לכל הרוחות אני צריך את דיין הישראלי הזה מקסח הערבים אם הוא וגולדה רק מזיקים לי ולארהב כאשר יש לי ביד את סעדת, ישראל והשתינקר שאינו בורג חשוב כל כך לעת עתה אך יהיה וזעירה זה עוד קרבן זעיר על מזבח ארהב ושוב,יש לי ביד גם את ישראל וגם את מצרים וגם את התעלה ואני פאשיסט קפיטליסטי שונא בולשביקים ככלל ויהודים בפרט והאינטרסים שלי מיושמים בידי הערבים, הבולשביקים היהודים והרוסים אם אני מסדר ליהודים מלחמה קטנה והם, שידממו בינתיים כי בלעדי הם מן כלום כזה שגם להם יהיה מקום ריק בהיסטוריה?..תודה..הגוי..
כתוב תגובה ל- הגוי..
27
סקופ ! פורסם כעת בחדשות 1
  חשדנית   7/07/15 19:36
"קצין בכיר: הזרוע הצבאית של חמאס מנהלת מדיניות עצמאית ברצועה, שכוללת שיתוף פעולה עם דאע"ש"
המדיניות הזאת מסכנת את ההסכם שנחתם בין הניה (הזרוע המדינית) לבין ישראל, בחסות מצרים ודוחא (קטר), במבצע צוק איתן.
עד כאן מחדשות ערוץ 1.
מסתבר שהחמאס בעזה מדבר ב-2 קולות, וזה כמובן לא חדש. זאת הסיבה שמבצע עמוד ענן יצא לדרך בחיסול הרמטכ"ל של החמאס ג'עברי. זאת הסיבה שבמבצע צוק איתן שוב בוצע סיכול ממוקד על הרמטכ"ל החדש של חמאס - מוחמד דף. לרוע המזל דף הצליח לשרוד. אשתו ובנו נהרגו אך הוא ניצל.
כעת, שוב הגיעו לרחוב ללא מוצא. החמאס המדיני המתון יחסית מסכים לתהדייה עם ישראל אבל החמאס הצבאי מתנגד, ומפעיל מדיניות עצמאית משלו. זאת הסיבה שבקרוב צפוי - וזה הסקופ ! עוד מבצע או חיסול ממוקד....צפו להתפתחויות בקרוב.
והסיבה שזה יקרה בקרוב היא - הגז של עזה. לא ניתן להמשיך בשיתוף הפעולה עם החמאס בעזה בלי שיתוף פעולה בענייני הגז. ואת זה יודעים גם ביבי וגם טוני בלייר וגם ג'ון קרי וגם סיסי...לכן, המבצע הבא יהיה מהיר, נקודתי, וקטלני. לפחות עבור דף ועוזריו...חחח
כתוב תגובה ל- חשדנית
רוצה סקופ
  אמתי?   8/07/15 12:16
כתוב תגובה ל- אמתי?
28
דעתו של בן גוריון כדעתך
  רן עבר-הדני   21/10/15 09:42
בן גוריון אמר בדיוק את זה בראיון שנתן לטלוויזיה הישראלית ב-1970. בסביבות הדקה ה-20. youtube.com
כתוב תגובה ל- רן עבר-הדני
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il