s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
ביידן מחצין אינטליגנציה רגשית גדולה (אביגיל..), אך בגלל מחדלו גואה במשמרתו האנטישמיות בקמפוסים    כשיחזרו חטופים, נראה אנשים שבורים גופנית ונפשית; סינוואר ימשיך להחזיק חלק מהחטופים ...
דן מרגלית
דן מרגלית
יהיה אשר יהיה לא נברח ולא נסתגר ולא נתחבא    בוודאי לא בארצות הברית שנקראה בפי מהגריה היהודיים המזרח אירופים "א-געלדענע מדינה", מדינת הזהב
יוסף אליעז
יוסף אליעז
אין מנוס מלשמור על ערנות, איסוף מודיעין ומלאי מספיק של חימוש, לרבות מטוסים, טילים ותחמושת אחרת כמו גם אמצעים לגיוס מהיר של כוחות מילואים, רפואה וכל שחיוני להגנה
גאולה - רק בפעולה אנושית שמודעת שהיא כלי לקידום ישועה
איציק וולף
בימים שבהם טוענים רבנים כי ישנה הגנה מיסטית-רוחנית שהיא בלבד זו ששומרת על עם ישראל מפני אויביו כדאי לעיין בפסוקי קריעת ים סוף - שעל-פי המסורת אירעה בשביעי של פסח - ולראות שאפילו רי...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
רצח נוסעי אוטובוסים
מאת: ד"ר אורי מילשטיין  |  31/07/2015
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
אהוד ברק והמשט לעזה...
  חשדנית   31/07/15 11:27
שימו לב, הפרשה שתובא לכאן אירעה בשנת 1988. אז נבחרה על ידי אהוד ברק (אז סגן הרמטכ"ל) דרך פעולה אחת, שנועדה ל-נ-צ-ח את המשט.
ב-2010 יצא משט חדש לכיוון עזה, במה שקרוי 'פרשת המרמרה'. הפעם נבחרה על ידי אותו אהוד ברק (כבר שר הביטחון) דרך פעולה אחרת - דרך פעולה שנועדה להכשיל את ישראל. כן, להכשיל. המטרה היתה להפסיד בדעת הקהל העולמית, כדי שיווצר עלינו לחץ בינלאומי ש'יכריח' את ישראל לפתוח את המצור הימי על עזה. מה שממשלתו הימנית של ביבי לא יכלה לעשות בגלוי, באה הפעולה של ברק כדי להגיע לאותה תוצאה אבל בדרך עקומה ונסתרת.

מתוך הספר של דן מרגלית ורונן ברגמן "הבור" (עמ' 139-140):

"מבצע מפורסם אחר של השייטת שבו השתתף גלנט היה מניעת הפלגת "ספינת המגורשים" שיזם אש"ף ב-1988. הספינה ועליה 131 חברי הארגון שגורשו מהשטחים מאז פרוץ האינתיפאדה, בליווי עשרה יהודים ישראלים חברי תנועות שמאל ו-300 עיתונאים ואנשי ציבור תומכי אש"ף מאירופה, היתה אמורה לצאת מקפריסין לחופי עזה. ישראל הודיעה שתעצור בכל כוח שיידרש את הספינה. אלא שבדיונים במטכ"ל קיבל סגן הרמטכ"ל אהוד ברק את עמדת חיל הים, כי אמנם אפשר להשתלט על הספינה בכוח צבאי, אבל אין לדעת מה יקרה בעימות, מה שעלול להוביל לתגובות בינלאומיות נוראות. כל הרעיונות לפוצץ את הספינה על יושביה נדחו בידי ברק והממשלה.
בהתראה קצרה מאוד יצאו לוחמי השייטת בפיקודו של גלנט למבצע. בליל 15 בפברואר 1988 הכול היה מוכן מבחינת אש"ף להישג תעמולתי לא פחות מזה שישיג המשט הטורקי לעזה ב-31 במאי 2010. שעות ספורות לפני שהספינה יצאה לדרך, כשהיתה עדיין ריקה כמעט מאדם, הצמיד לוחם שייטת 13, בשם שי, מוקש לקרקעית הספינה. הפיצוץ גרם לחור קטן בבטן הספינה. היא טבעה, אבל מספיק לאט כדי לפנות את מעט אנשי הצוות שהיו עליה. איש לא נפגע ורעיון השיט נזנח".

הבנתם ? ברק ידע כבר ב-1988 את ההשלכות שיכולות להיות להשתלטות בכוח על הספינה...אבל בכל זאת בחר בדרך השגויה. מדוע ? כי זה היה בכוונה תחילה !!

ועוד פרטים על משט המרמרה כאן:
news1.co.il
כתוב תגובה ל- חשדנית
משט מרמרה גרם לירדת קרנו של
  אהוד ברק,   31/07/15 12:23
כ"מר ביטחון"
כתוב תגובה ל- אהוד ברק,
קונספירציה בגרוש וחצי
  הלוחש לסוסים   1/08/15 05:39
דמיון פורה שמייצר קשקוש מקושקש. בשביל מה ?לא צריך להמציא קונספירציות בגרוש וחצי בכדי ללכלך על פוליטיים. מעשיהם מספיקים
כתוב תגובה ל- הלוחש לסוסים
שום קונספירציה, אפילו הרמטכ"ל
  חשדנית   1/08/15 14:35
אשכנזי ומפקד פיקוד דרום (לשעבר מפקד שייטת 13) גלנט הזהירו את ברק ואת ביבי כי התכנית שנבחרה על ידם לעצירת המשט היא מסוכנת ועלולה לגרום לנידוי וחרם בינלאומי. זה נכתב אפילו בדו"ח של מבקר המדינה לינדנשטראוס:

haaretz.co.il

ביבי וברק לא התרגשו - הרי זאת בדיוק היתה המטרה שלהם: לגרום ללחץ בינלאומי מוזמן על ישראל כדי שיוכלו לפתוח, תחת 'האילוץ הזה', את המצור הימי על עזה. כביכול לא היתה להם ברירה אחרת.
זאת היתה המטרה שלהם מההתחלה, והנה אתם רואים גם כיום את כל המאמצים שביבי עושה כדי שלעזה יהיה נמל ימי. עלה אפילו רעיון להקים להם נמל צף מול חופי קפריסין. הבנתם ? זאת היתה המטרה שלהם מלכתחילה....
כדי להשיג את המטרה שלהם הם תכננו את 'המשט לעזה' בשיתוף פעולה עם ארדואן ועם האמריקקים בכוונה ליצור לחץ בינלאומי מוזמן על ישראל כדי שתפתח את המצור הימי. לצערם - האדם מתכנן ואלוהים צוחק. אלוהים צחק עליהם מלמעלה והפך להם את כל התכניות על הפנים. ברגע שנפוצו התמונות על האלימות שהופעלה על חיילי צה"ל, נגמרה להם המסיבה. 9 חיילי צה"ל נפצעו חלקם נכים עד היום. לכולם שריטה במוח שלעולם לא תגליד עוד....
כתוב תגובה ל- חשדנית
2
בעקבות אלי אשד. הרהורים 1
  חשדנית   31/07/15 11:38
הסופר אלי אשד הציג את הנושא של המלחמות מהכיוון של הספרות הבידיונית, אבל מסתבר שהדימיון של הסופרים מוגבל הרבה יותר מאשר זה של המדינאים...כי המדינאים חשבו על זה קודם - ורתמו את זה לטובתם - ויצרו מציאויות חדשות.
הנה דוגמא אחת:
במאה האחרונה ארה"ב רתמה לשירותה כמה וכמה אידיאולוגיות, שבזכותם היא (ארה"ב) קפצה עוד מדרגה אחת למעלה, בדרך למטרה העיקרית שלה.

והנה ההוכחות:
1. מי קידם את הבולשביקים ברוסיה לשלטון ? המיליארדרים מארה"ב
2. מי קידם את היטלר לשלטון ? המיליארדרים מארה"ב
3. מי קידם את חומייני לשלטון ? המיליארדרים מארה"ב
4. מי מקדם את איראן גרעינית ? המיליארדרים מארה"ב
5. מי קידם את מלחמת יום כיפור לטובת ניצחון ערבי ? ארה"ב

ואם אתם עדיין לא יודעים - חפשו באינטרנט את הכתבות הרלוונטיות.

ועכשיו, מה היתה המטרה של ארה"ב בקידומם של האידיאולוגיות האלה (בולשביקים, נאצים, מוסלמים קיצוניים) ?

המטרה היא (נא לשבת על הכסא כי המשפט הבא יכול להפיל אתכם...) ליצור סכסוכים ומלחמות בכוונה תחילה, כדי שארה"ב (או יותר נכון הטייקונים השולטים בה מאחורי הקלעים) תתחזק, ותתחזק עוד יותר !! כדי להגיע בסופו של דבר למטרה הסופית שלהם - שלטון עולמי.

- זה בדיוק מה שקרה כשארה"ב קידמה את הבולשביקים לשלטון ב-1917, עוררה מלחמות אזרחים ברוסיה (על רקע אידיאולוגי-חברתי), ובסופו של דבר הביאה להתפוררותה של בריה"מ...ולחיזוקה של ארה"ב כמעצמה היחידה בעולם.

- זה בדיוק מה שקרה כשארה"ב קידמה את היטלר לשלטון, כדי שיעשה את המלחמות שלו באירופה (על רקע חלומות על הרייך השלישי ועליונות הגזע הגרמני), ובסופו של דבר הביאה לנפילתה של אירופה...ולחיזוקה של ארה"ב כמעצמה שהושיעה את העולם. כתוצאה ממלחמת העולם השנייה ארה"ב הקימה את האו"ם, בדרך לשליטה עולמית. לאחר מכן הקימה את האיחוד האירופי ששולט כיום מבריסל על כל מדינות אירופה - מדינית וכלכלית - וקושר אותם אליו בכבלים של עבדים. ע"ע יוון, ותיכף גם איטליה, ספרד, פורטוגל, אירלנד ועוד.

- וזה בדיוק מה שקורה עכשיו, כשארה"ב מקדמת את האידיאולוגיה המוסלמית בכל רחבי העולם הערבי (במקום הלאומיות), כדי שזה יגרום לפתיחתה של מלחמת עולם שלישית (על רקע דתי - מוסלמי, הפעם הזאת). המטרה היא שמלחמת העולם השלישית תחריב את כל העולם המוסלמי, ועל חורבותיו תצא ארה"ב מחוזקת עוד יותר, ותקים את 'האיחוד הערבי' (ברוח 'האיחוד האירופי') במקומו, בדרך להשגת המטרה העיקרית שלה.
את זה ארדואן עוד לא יודע, כנ"ל ההאייטולות מאיראן....
ארה"ב הבטיחה לארדואן את החאליפות המוסלמית החדשה נוסח האימפריה העות'מאנית, ולאיראן הבטיחה ארה"ב עליונות שיעית בעזרת התכנית הגרעינית שלהם (פורסם כי ההסכם עם איראן כלל גם עזרה לאיראן נגד ניסיונות של ישראל להילחם בתכנית הגרעין)

אגב, גם פרס גם ברק וגם ביבי יודעים את זה. עובדה, ביבי ופרס ידעו שהמזרח התיכון הולך להשתנות דראסטית כבר ב-2011 וגם הכריזו על זה בנאומים שלהם: חסל סדר סייקס-פיקו עולם חדש הגיע ! מעניין מה הם עוד יודעים...מה שביבי באמת לא יודע זה - שכמו שהאמריקקים זנחו את בני הברית שלהם בכל הפעמים בעבר, אחרי שקיבלו מהם כל מה שרצו, כך גם יעשו לכל בני הברית שלהם דהיום. הם לא יתנו לאף אחד את ההזדמנות להישאר חי - ביום שאחרי...

חומר למחשבה !
כתוב תגובה ל- חשדנית
לפרשנות הזאת שותפים לא
  מעטים   31/07/15 12:16
כתוב תגובה ל- מעטים
למה לחפש באינטרנט, בבקשה:
  מסעודה משדרות   1/08/15 08:21
המהפכה הבולשביקית לא מה שחשבתם:

Reality of Money - G Edward Griffin
youtube.com

החל משעה - 1:36, שם זה מתחיל להיות מעניין.


סייעני הנאצים מארה"ב:

Hitler's American Business Partners
youtube.com


ISIS והמלחמה המזויפת בטרור:

David Icke: ISIS The Start of World War III?
youtube.com


שבת שלום.
כתוב תגובה ל- מסעודה משדרות
3
בעקבות אלי אשד. הרהורים 2
  חשדנית   31/07/15 11:43
בדרך למטרה הסופית...
ארה"ב רתמה את האידיאולוגיה המוסלמית - השיעית והסונית - לטובתה. האידיאולוגייה הזאת לא חדשה. היא קיימת עוד מזמנו של מוחמד ושל הח'אליפים שבאו בעקבותיו. האידיאולוגייה הזאת אומרת כך: המוסלמים ישלטו בכל העולם וישליטו את הדת המוסלמית שלהם על כל תושבי תבל. השיעים מאמינים שכשהמהדי (המשיח שלהם) יבוא העולם יהיה כולו מוסלמי. (הם העתיקו את זה, כרגיל, מהתנ"ך שלנו, עם סוויץ' לטובתם בדיוק כפי שהנוצרים עשו עם ישו).
ארה"ב רתמה את האידיאולוגיה הזאת לטובתה:
- ארה"ב כרתה ברית עם תנועת האחים המוסלמים העולמית.
במסגרת ברית זו, ארה"ב עוררה את מהומות 'האביב הערבי' בכל רחבי העולם הערבי במטרה לחסל את כל המשטרים הקיימים שם ולהקים במקומם את החאליפות המוסלמית. האמריקקים הבטיחו לארדואן כי הוא יעמוד בראש הח'אליפות הזאת. אין פלא שארדואן הזדרז ובנה לעצמו ארמון חדש, נוסח הארמון של השליטים באימפריה העות'מאנית...חחח
- ארה"ב כרתה ברית עם השיעים באיראן וגרורותיהם בירדן, תימן עוד. כעת היא מקדמת את מלחמת השיעים בסוריה ובעיראק וגם מקדמת את תכנית הגרעין האיראנית
- ארה"ב הקימה את דאע"ש כדי להמשיך את המומנטום של 'האביב הערבי' בכל מדינות ערב. אין פלא שדאע"ש וטורקיה חברים טובים ועוזרים אחד לשני...

בקיצור, ארה"ב מקדמת גם את הסונים וגם את השיעים וגם את המלחמות ביניהם...
מה שהשיעים והסונים לא יודעים זה - שהמטרה הסופית של ארה"ב היא להחליש את הערבים - סונים ושיעים כאחד - באמצעות הסכסוכים והמלחמות שהיא יצרה ביניהם, במטרה שהם יתחלשו ויתפוררו - בדיוק כפי שקרה לבריה"מ ולגרמניה הנאצית.
על חורבותיהם תעלה ארה"ב עוד יותר חזקה ומנצחת, לקראת שליטה עולמית....
ואם אתם חושבים שזה ספרות בידיונית - זבש"כם !!
כתוב תגובה ל- חשדנית
בכל אופן זה מה
  שקורה   31/07/15 13:50
כתוב תגובה ל- שקורה
4
בעקבות אלי אשד. הרהורים 3
  חשדנית   31/07/15 11:49
התכנית: להתחזק באמצעות יצירת סכסוכים

תכנית הפעולה של המדינאים האמריקקים מהמאה ה-20 (ונמשכת גם כיום במאה ה-21) היא כזאת:

יצירת סכסוכים בינלאומיים, כדי להשתלט באמצעותם על העולם כולו.

זה בדיוק מה שקרה כאשר הם יזמו את הכישלון הישראלי במלחמת יום כיפור, ואת הכישלון של ישראל בכל המבצעים מול החמאס בעזה, כולל הכישלון הישראלי במשט לעזה בפרשת המרמרה...הם מקדמים את הערבים ע"ח ישראל, במסגרת התכנית הגלובאלית שלהם.

מי שעזר ועוזר להם בצד הישראלי הם:

משה דיין שר"י, זעירא, שימון פרס, אהוד ברק, ביבי נתניהו. מי שנרצח כי סירב לשתף אתם פעולה בתכנית של יום כיפור הוא - ג'ו אלון הי"ד, הנספח האווירי בשגרירות ישראל בארה"ב, רגע לפני שפרצה המלחמה.

כן זאת לא טעות - ביבי נתניהו הוא משת"פ אמריקקי. לא לחינם לא עשה דבר נגד הגרעין האיראני מלבד מילים ונאומים. מלבד נאומים חוצבי להבות באו"ם, בקונגרס או מול העם בישראל, ביבי לא עשה דבר. לעומת זאת, אולמרט לא היסס להפציץ את הגרעין הסורי כבר בראשיתו. היתה לו אפשרות והוא ביצע אותה, למרות ובניגוד לרצון של האמריקאים והנשיא בוש במיוחד (ואולי בגלל זה גם סולק מהשלטון וכעת בדרך לכלא). הפצצה הגרעין הסורי היתה אפשרית בדיוק כמו הפצצת הגרעין האיראני. אבל ביבי לא עשה שום דבר כזה עד היום. מדוע ? כי גרעין איראני זה חלק מהתכנית האמריקקית. ביבי הוא אחד מ'הם', ולכן גם לא יחבל בה. ביבי אחד מ'הם', בינתיים...עד שהם יחסלו אותו כמו שחיסלו את רבין. שימו לב, רק האליטה יכולה לחסל חבר באליטה. העם הפשוט לעולם לא יעשה את זה. רבין חוסל ע"י פרס והשב"כ ובטח שלא על ידי יגאל עמיר, אף על פי שיגאל עמיר היה חלק מהתכנון שלהם. היום זאת עובדה שאף אחד לא יכול להתעלם ממנה.
ביבי, ביום ש'הם' כבר לא יצטרכו אותך - הם פשוט יחסלו אותך !! קח את זה בחשבון....
כתוב תגובה ל- חשדנית
5
בעקבות אלי אשד. הרהורים 4
  חשדנית   31/07/15 12:07
מי הם החיילים של ארה"ב ?

ארה"ב משתמשת במיקור חוץ. כל החיילים שלה בשטח אינם אמריקאים.

ארה"ב נוכחה לדעת כי החיילים שלה לא מסוגלים לבצע את המשימות שאליהם נשלחו בשמה. כל הצבא האדיר של ארה"ב, כל הטכנולוגיה והציוד החדיש, כל המטוסים, כל האוניות, כל הצוללות, כל הטנקים ותותחים כל החידושים, כל אלה לא עזרו לארה"ב. לא בוויטנאם, לא בפאקיסטאן, לא בעיראק, ולא באף מקום אחר שבו נלחמה פיזית באמצעות הצבא שלה. מכל המקומות האלה נאלצה לסגת עם הזנב בין הרגליים...במלחמת העולם השנייה ארה"ב ניצחה בעזרת בריה"מ. לא לבד.
ארה"ב הבינה את החולשה שלה - עם החיילים שלה והצבא שלה היא לא תוכל להשיג את המטרה שאליה היא שואפת.

ולכן המציאה דרך חדשה -
להילחם באמצעות גייסות של שכירי-חרב. מה שקוראים מיקור חוץ. שכירי-חרב שלא מודעים לתפקיד שלהם במערכת. שכירי-חרב שחושבים שהם פועלים למען האידיאולוגיה שלהם, ולמעשה פועלים בשביל ארה"ב ומטעמה.
הנה דוגמא - האחים המוסלמים. הם הציתו את מהומות 'האביב הערבי' בכל העולם הערבי. מי שפעל מאחורי הקלעים ושלח אותם למלחמה היתה ארה"ב. הפעילים בשטח בכלל לא ידעו ולא היו מודעים לזה שהם פיונים במלחמה של ארה"ב....כנ"ל השיעים, כנ"ל פעילי דאע"ש היום.

ואיך זה מתבצע בפועל ? איך משכנעים את שכירי החרב האלה להלחם ?
א. באמצעות ניצול האידיאולוגיה שלהם. האידיאולוגיה הדתית של המוסלמים = של מוחמד היא שצריך להפוך את כל העולם למוסלמי. האמריקאים מעודדים אותם (גם את הסונים וגם את השיעים) לצאת למלחמות כדי להשיג את המטרה שלהם, ומספקת נשק וציוד לכל הצדדים...

ב. באמצעות ניצול המנהיגים שלהם. ארה"ב רותמת את המנהיגים המוסלמים לטובתה (ארדואן, מורסי, חומייני וכו), בלי שיהיו מודעים לתפקיד האמיתי שהיא ייעדה להם, ומוציאה אותם למלחמות למענה גם בלי שיהיו מודעים לתכנית האמיתית שלה. ואם אתם לא משוכנעים, אז תגידו לי בבקשה - מי הפיל את השאה ? ומי הביא את חומייני לאיראן ותמך במהפכה שלו ?
ואם לא ידעתם - זה היה קרטר. נשיא ארה"ב בזמנו. ומי תומך כעת באיראן גרעינית ? זה אובמה. נשיא ארה"ב הנוכחי.

ג. באמצעות האינטרנט = לארה"ב יש צבא של פעילים, מטעם CIA, שעושים שטיפת מוח לקהל היעד שלהם באינטרנט. באמצעות האינטרנט הם הצליחו להוציא את ההמונים להפגנות נגד הנשיא מובארק במצרים. כנ"ל בתוניסיה...ההפגנות של 'צדק חברתי' נוצרו ע"י ארה"ב בעזרת הפעילים שלה באינטרנט, והם אלה שהוציאו את ההמונים לרחוב.

ד. באמצעות התקשורת. כמעט כל התקשורת העולמית נמצאת בידיים של הטייקונים האמריקקים. באמצעות התקשורת הם מלבים את האש ומגייסים עוד ועוד שכירי חרב למלחמות שלהם...בלי שיהיו מודעים לתפקיד האמיתי שהיא ייעדה להם...

בקיצור, ארה"ב מקדמת מלחמת עולם 3 כדי להחליש ולהביס את כל הערבים.
בסיום מלחמת העולם ה-3, ארה"ב תקים את 'האיחוד הערבי', שיקשור אליה את כל המדינות הערביות ביחד - מדינית וכלכלית - כמו שעושה האיחוד האירופי כיום לכל מדינות אירופה. את המושכות של האיחוד הזה יחזיקו האמריקקים (בעצם, רק אלה ששולטים מאחורי הקלעים במימשל האמריקקי והאירופי).

המטרה של ארה"ב היא להרוויח מהכישלון של אחרים. הדרך היא - להעלות אותם לשלטון, לעזור להם, ואחרי זה לשבת ולצפות בנפילתם. זה בדיוק מה שארה"ב עשתה לחומייני כשהעלתה אותו לשלטון באיראן, מקדמת כעת את ממשיכיו לגרעין, ותצפה בעתיד בקריסתם...ועל חורבותיהם תתחזק !!!

ומתי ארה"ב תיפול ?
ביום שאף אחד לא יסכים לצאת למלחמות בשבילה, כשאנשים יתחילו להבין, להיות מודעים. זה יכו
כתוב תגובה ל- חשדנית
לכן היא צריכה אותנו בינתיים
  כגורם שנוא במרחב   31/07/15 13:40
כתוב תגובה ל- כגורם שנוא במרחב
6
אהוד ברק וקרב סולטאן יעקוב
  חשדנית   31/07/15 14:40
מה באמת קרה בקרב סולטאן יעקוב ?
לדעתי, מה שבאמת קרה זה שאהוד ברק ועמרם מצנע הכשילו בכוונה תחילה את כוחות צה"ל, כדי למנוע מהימין להגיע להישגים... כזכור, שניהם הגיעו לתפקיד יו"ר מפלגת העבודה. לדעתי, כל זה נעשה גם בהוראת האמריקקים...

הנה ההוכחות.
1. בראיון עיתונאי טוען ההיסטוריון אריה יצחקי כי הרמטכ"ל לשעבר רפאל איתן (רפול) אמר לו בשיחה פרטית ביניהם שלדעתו אהוד ברק הכשיל את צה"ל בכוונה תחילה. הוא בחר בדרך הקשה ביותר לתקיפה (ציר מיכה) למרות שהיו בו כוחות סוריים רבים וידיעה על כך היתה קיימת וידועה למפקדת הגיס, במטרה מראש שצה"ל ייכשל.
inn.co.il
2. כזכור, תכנית אורנים הגדולה לגזרה המזרחית של לבנון היתה כזאת - הכוחות יגיעו עד כביש ביירות-דמשק וימנעו מהסורים אפשרות לעבור על הציר. השליטה על הכביש תיצור הפרדה בין הכוחות הסורים לכוחות של הפת"ח ולבנון, ויאפשרו לצה"ל לפעול ללא הפרעה. 33 שנה אחרי האירועים פירסם ארכיון צה"ל את תכנית המלחמה המקורית. מתוך הכתבה של מילשטיין: "המטרה: לכבוש את כביש ביירות-דמשק"
news1.co.il
3. מפקד הגיס, יאנוש בן גל טען בראיון ב'מערכות' כי הורה במפורש שלא להגיע לציר מיכה ולטובלנו. להלן עמ' 50
maarachot.idf.il
למרות הפקודה שלו, הוכנס הגדוד של עירא לתוך ציר מיכה ומשולש טובלנו ובלהט הקרב אפילו נסע צפונה יותר
4. התכנית של יאנוש בן גל היתה כזאת - ליצור איגוף בצורת U עם כוחות צה"ל שישלטו על כל האזור מלמעלה, במטרה להפוך את השטח בתוך תנועת האיגוף לשטח השמדה לכוחות הסוריים שיכנסו לשם. מארב קלאסי. בן גל כתב את זה במאמר שלו:
maarachot.idf.il
אבל, מה שבסוף קרה זה שלתוך המארב הזה הוכנסו דווקא הכוחות שלנו, עפ"י הפקודה של אהוד ברק.
5. אהוד ברק הכריח את המח"ט גיורא לב להכניס כוחות אל לב המאפליה. המח"ט ניסה להתנגד אך נאלץ בסופו של דבר להסכים, אולי כדי שלא יואשם בהפרת פקודה תוך כדי המלחמה...ברק דרש להכניס חטיבה, בסוף התפשרו על גדוד...גדוד של חיילי הסדר.
מתוך המאמר של מילשטיין: "חרפת קרב סולטאן יעקוב"
news1.co.il
6. קמ"ן האוגדה, שבידיו היו הידיעות על המיקום של הכוחות הסוריים לא שותף להתייעצויות. על הקרב הזה הוא כתב את המאמר 'רוח הפקודה'
maarachot.idf.il
7. במהלך המלחמה התפטר האלוף עמרם מצנע, שהיה ראש המטה של הגיס, מתפקידו במחאה על פלישת צה"ל לביירות וכאקט של מחאה ואי אמון בשר הביטחון אריאל שרון.
מתוך המאמר של אמנון לורד (עמ' 48): "חוג הקצינים של מפ"ם, הפוליטיזציה של צה"ל והעבריינות האידיאולוגית במדינת ישראל" acpr.org.il

המסקנה מכל האמור לעיל, במילים של ההיסטוריון אריה יצחקי (בכתבה של שמעון כהן, ערוץ 7):
"יצחקי מדגיש בדבריו כי להערכתו ברק ומצנע בחרו בנתיב זה [ציר מיכה] מבלי ששיערו שהדבר יוביל להסתבכות קשה כל כך, אך עם זאת הוא מכנה את האירוע כולו כ'סבוטאז', מחאה שבוצעה בדרך של חבלה ופגיעה."
כתוב תגובה ל- חשדנית
הסבוטאז' שחיסל את תכנית המלחמה
  חשדנית   31/07/15 17:26
תכנית המלחמה בגזרה המזרחית - מתוך ויקיפדיה:
"על פי התוכנית, היו אמורים כוחות צה"ל בגזרה המרכזית להגיע בסוף היום השני ללחימה לכביש ביירות דמשק וליצור משם איום על הכוחות הסורים בלבנון. בשלב זה, היו אמורים כוחות צה"ל בגזרה המזרחית להיכנס ללחימה בלבנון, להגיע לכביש ביירות דמשק ולבקעת הלבנון ולסלק את צבא סוריה מלבנון. בכך היה מאפשר הקמת ממשלה עצמאית בלבנון בראשות באשיר ג'ומייל."
המשך-
"בליל ה-11 ביוני, לקראת היום השישי ללחימה, נשלח גדוד 362 מחטיבה 399 לבצע חסימה לקראת מתקפה גדולה בבוקר על כביש ביירות-דמשק. הגדוד נכנס מדרום לכפר סולטאן יעקוב למארב נ"ט סורי במה שנודע כקרב סולטאן יעקוב... ניהול הקרב נחשב לאחד הכישלונות הגדולים של צה"ל במבצע שלום הגליל....בעקבות קרב סולטאן יעקוב בוטלה המתקפה וצה"ל לא הגיע לכביש ביירות דמשק בגזרה המזרחית."
עד כאן. מקור:
he.wikipedia.org

מסקנה -
בגלל הסבוטאז' (החבלה המכוונת) בקרב סולטן יעקוב, נכשלה כל תכנית המלחמה של אריק שרון בגיזרה המזרחית בלבנון. יאנוש בן גל לא הצליח להגיע עם כוחותיו לכביש ביירות-דמשק לפני שהסכם הפסקת האש ייכנס לתוקפו. צה"ל לא הצליח לסלק את הסורים מלבנון.

לדעתי, האשמים הישירים בחבלה המכוונת בתכנית של אריק שרון הם הגנרלים של מפלגת העבודה, אהוד ברק ועמרם מצנע, שניסו לחבל בתכניתו של שר הביטחון בממשלת הימין בראשותו של מנחם בגין, וכל זה נעשה מסיבות פוליטיות. גם בהוראה של המימשל האמריקאי. הגנרלים האלה הפכו מאוחר יותר ליושבי ראש מפלגת העבודה...ואין תימה

ואם כל זה לא נכון - תוכיחו !!!
כתוב תגובה ל- חשדנית
7
איזו טעות, איזו טעות
  אהרון שחר   31/07/15 15:20
למה לא נלחמנו בהם על פי אותן אמות מוסר לפיהן הם נלחמו בנו? אם היינו טובחים בהם עוד קצת ומעודדים את הנותרים לברוח, היום לא הייתה נרצח תינוק. אלוהים איזו טעות.
כתוב תגובה ל- אהרון שחר
כל מופע מורכב מסדרה של
  אורי מילשטיין   31/07/15 17:42
טעויות, שהרי לא רק שאיננו מושלמים אפילו איננו מתאמצים להשתפר.
כתוב תגובה ל- אורי מילשטיין
8
אנחנו במצב של מלחמה
  לוליק   31/07/15 15:33
תמידית. מה שבין לבין זה רק הפוגות. כמו שנאמר: על חרבך תחיה!
כתוב תגובה ל- לוליק
לא נראה שניתן להגיע לשלום בין
  ישראל לפלסטינים   1/08/15 08:11
ולא משנה אם הממשלה תהיה ימנית או שמאלית.
כתוב תגובה ל- ישראל לפלסטינים
האידיאולוגיה לא מאפשרת!
  לוליק   1/08/15 11:50
גם לאחר שימות "דור המדבר" הערבי לא יתכן השלום, כי הדבר עכור מן השורש!
כתוב תגובה ל- לוליק
9
רבין נרצח ע"י השב"כ-עוד הוכחה
  חשדנית   1/08/15 10:07
קראתי ב'ישראל היום' 31.7.15 ראיון עם פרופ' סורקין, מנהל מחלקת טיפול נמרץ בביה"ח איכילוב בתל-אביב. עם וותק של 32 שנה כרופא, היה שם בזמן רצח רבין. להלן קטע מהכתבה:

"וכמובן, גם המקרה הטראומטי ביותר, רצח רבין, לא נפקד מידיו של הפרופסור. הוא היה בכלל אצל חברים בחיפה כשהוזעק במוצאי שבת, 4 בנובמבר 1995. "מתקשר אח מטיפול נמרץ בשם מוחמד ואומר: 'היה פיגוע אצל ראש הממשלה'. אמרתי לו שיפסיק עם השטויות שלו. אחר כך לקחתי את הרכב מייד, נסעתי 140 קמ"ש."
כשהגיע לבית החולים הוא נכנס לתוך כאוס. "אנשי ביטחון עשו לי תחקיר, ואני ברוב חוצפתי אמרתי לאחד מהם: 'שמע, אם אתה היית עושה את העבודה שלך, לא הייתי פה', ואז נכנסתי לחדר הניתוח. פציעות כאלה על ידי כדורים לא ראיתי בחיים שלי. כל החברים הכירורגים ניסו להציל אותו, אבל אמרתי: 'תשמעו, אין מה לעשות. פשוט אין מה לעשות'. באותו רגע אתה לא רואה אותו כראש ממשלה, אלא כפצוע, ורק למחרת קלטתי שזה היה ראש הממשלה. אם אתה קולט דבר כזה תוך כדי טיפול, אתה בבעיה קשה".
עד כאן.
הבנתם ?
תקראו שוב: "פציעות כאלה על ידי כדורים לא ראיתי בחיים שלי".
זאת עדות של פרופ' במחלקה לטיפול נמרץ בבית החולים הראשי של תל אביב..
הוא טוען שמעולם לא ראה פציעות כאלה על ידי כדורים.

אבל, מי שראה בקלטת המפורסמת את הרגע שבו כביכול יגאל עמיר ירה ברבין, גם ראה שרבין כמעט ולא התרגש מזה, אפילו הסתובב כדי לראות מי עשה את הרעש...ואז מיד הוכנס לרכב על ידי המאבטח שלו רובין. טיפת דם אחת לא היתה שם. אשה צעירה שעמדה מולו בקהל צעקה לכתב הטלוויזיה רבין לא נפגע רבין לא נפגע. הוא באמת לא נפגע, שם. במכונית ירה בו איש שב"כ שמיד נורה על ידי המאבטח רובין. בביה"ח אנשי שב"כ ירו ברבין בגב, כדי להאשים את יגאל עמיר.
כתוב תגובה ל- חשדנית
האמת על רצח רבין לא נחשפה עד
  אורי מילשטיין   1/08/15 15:04
היום והפחד של כל הממסדים הפוליטיים מאז, לחשוף את כל העובדות מחזק את השערת הקונספירציה
כתוב תגובה ל- אורי מילשטיין
הביום הלך פארש.ברור לכולם.
  היום כבר הכל ידוע   1/08/15 23:39
כתוב תגובה ל- היום כבר הכל ידוע
10
אוי, נהיה לי צמרמורת כל הגוף
  חשדנית   1/08/15 12:05
העור שלי נעשה חידודין חידודין עור של ברווז צמרמורת בכל הגוף. נזכרתי במשהו איום ונורא, שקרה ב-4.11.1995, אולי רמז לבאות. בפעם הראשונה שהטלויזיה הודיעה על ניסיון להתנקש ברבין, עוד לא ידעו על זה הרבה, זה היה ממש בהתחלה, בעלי קרא לי לראות מבזק חדשות בטלויזיה בסלון. לא רציתי לבוא אמרתי סתם שטויות בטח ישתלטו על המתנקש כביכול, הייתי בטוחה שלא קרה כלום. באותו זמן ראיתי בטלויזיה בחדר השינה את הסרט 'רצח מן העבר' (Dead Again) שהיה כל כך מותח שלא רציתי להפסיד אפילו דקה. השחקנית הראשית היתה אמה תומפסון. הסרט מדבר על רצח שאירע בעבר ומשוחזר לאחור אחרי 40 שנה, שאז מתגלים דברים חדשים שלא היו ידועים קודם לכן וכל סיפור הרצח משתנה....זה היה הסרט שהוקרן בליל רצח רבין....האם מישהו רמז לנו משהו ? 40 שנה אחרי רצח רבין אולי הסיפור האמיתי שלו ייחשף, בדיוק כמו בסרט שהוקרן באותו הלילה שנרצח....
כתוב תגובה ל- חשדנית
כבר שמעתי מעוד אדם
  לוליק   1/08/15 13:40
על הקרנת הסרט בזמן הרצח! מעניין...
כתוב תגובה ל- לוליק
11
סקופ ! אובמה יירצח לפני תום
  חשדנית   1/08/15 15:30
הקדנציה שלו... ה-CIA ירצח אותו ואז הם יאשימו את הרפובליקנים. יהפכו את אובמה לקדוש מעונה כדי לקדם את הבחירה של הילרי לנשיאה הבאה של ארה"ב מטעם הדמוקרטים. ואיך אני יודעת את זה ? פשוט, הם רגילים לשכפל את התכניות שלהם...ע"ע רצח רבין
כתוב תגובה ל- חשדנית
לא מנותק מהמציאות
  לוליק   1/08/15 16:04
כתוב תגובה ל- לוליק
חשדנית המבוזבזת
  אנאליסט   1/08/15 23:09
כישרונה המיוחד של חשדנית ניכר ורק תמים לב ושכל לא יבחין בו: יכולת ה"נבואה" או ניחוש העתיד, ההווה או... העבר (אגב, פעם טענה שאני אהוד ברק... שיש לה ולמילשטיין אובססיה לגביו). מכל מקום נראה שיתאים לה שתעבור לקריאה בקפה/ קלפים וכיוב' קשקושים הרווחים אצל עכו"ם.
כתוב תגובה ל- אנאליסט
12
  דד נ   1/08/15 16:20
ציטוט מהפרק ....מכאן הוכחה נוספת שעד כחודש לפני פרוץ מלחמת העצמאות, ארגון ה"הגנה" לא התכונן למלחמה ותפקד כמשמר אזרחי, עד בוא המשטרה והצבא הבריטי להשליט את מרותו. אחד האשמים בכך היה ישראל גלילי עצמו, שמיוני 1947 שימש בתפקיד ראש המפקדה הארצית של ה"הגנה". אבל האשמה העיקרית מוטלת על "היחיד בדורו", דוד בן-גוריון)..... אם נחזור לנושא , האשמה זאת של ד"ר מילשטיין, היא אשמה שבדיעבד. כי לא את כול הדברים רואים מכאן , אלא משם עם חלוף הזמן ושקיעת האבק .
כתוב תגובה ל- דד נ
13
הפטנט:פינוי בינוי נוסח תל-אביב
  חשדנית   1/08/15 16:26
הפטנט של עירית תל-אביב לפינוי-בינוי:
המטרה - הקמת גורדי שחקים על ידי הטייקונים בשכונות הוותיקות של תל-אביב
הדרך - איך מפנים תושבים מהבתים שלהם, במיוחד אם מדובר בבתים בני קומה אחת בבעלות פרטית של אוכלוסייה חלשה, שתופסים חלק גדול מהשטח של תל אביב, ואין אפשרות חוקית להעיף אותם מאדמתם ?
תל אביב גילתה את הפטנט !
הפטנט הוא כזה - מכניסים לשם עשרות אלפי מסתננים !!
המסתננים האתיופים והסודנים מתקבלים בברכה על ידי עירית תל-אביב. העיריה משכנת אותם בדרום תל-אביב, מקימה עבורם מתקנים-גני ילדים בתי ספר מרפאות...בשם ההומניות וזכויות אדם (כמובן ע"ח הזכויות לתל-אביבים הוותיקים). לאט לאט האוכלוסייה המקומית הוותיקה מתייאשת ועוזבת את הבתים שלה.
עכשיו הדרך פנויה - מסלקים את הסודנים (על רקע הסתננות בלתי חוקית), ויאללה לעבודה - עוד גורד שחקים נבנה...

ואם אתם לא מאמינים הנה עוד פרטים:
"עיר חדשה: 5 שכונות ענק שיוקמו בדרום ת''א ויכללו אלפי דירות - צפו בהדמיות ..."
rotter.net
כתוב תגובה ל- חשדנית
החיים דינאמיים והדינאמיקה
  דיאלקטית   1/08/15 17:51
כתוב תגובה ל- דיאלקטית
כך עשו בערי העולם כדי להבריח,
  לבנות ולהתעשר...   1/08/15 23:45
לעיתים תוך שימוש במאפיונרים שיציקו לאוכלוסיה חלשה שתעזוב ללא פיצוי הוגן.
כתוב תגובה ל- לבנות ולהתעשר...
המאפיונרים של היום הם הסודנים
  חשדנית   2/08/15 12:13
אבל, המסתננים מאפריקה כמובן לא יודעים איזה תפקיד ייעדה להם המדינה, או לפחות עירית תל אביב וטייקוניה. הם עושים את התפקיד שלהם כמעט בחינם. עכשיו הכל מובן. עכשיו מובן מדוע עירית תל אביב הפקירה את תושבי הדרום ואיפשרה למסתננים לבוא לגור שם. זה היה בלתי נתפש איך נתנו לאוכלוסייה של מסתננים לא רק להישאר בתל אביב אלא גם נתנו להם הטבות כדי שיישארו, כדי שיבוא לתל אביב ולא יתפזרו בכל הארץ. נתנו להם הכול, אבל אחרי שישלימו את התפקיד שלהם, יזרקו אותם בלי כל....זה הרי מובן שהטייקונה ששולטת היום במדינה עושה את התכנונים שלה במחשכים ומשתמשת בתקשורת כשהיא מוציאה אותם לאור...שיעוורו לנו את העיניים ולא נדע מה באמת קורה...
עכשיו הם רוצים להכניס לנו את הקנביס באופן חוקי. שנהיה אומה של מסוממים. שנשתמש בקנביס אפילו לכאבי ראש. אין פלא שהחליטו להעביר את האחריות לרופאים בקופת חולים....בעע
כתוב תגובה ל- חשדנית
14
השורה התחתונה:הערבים תמיד
  רצחו חפים מפשע   1/08/15 16:29
ואוי לנו אם אנחנו נלמד מהם. היום יש לנו מדינה וחובתה להגן על אזרחיה. אחרי רצח שלושת הנערים הוחלט לצאת ל"צוק איתן" כלומר יצאו למלחמה - כך צריך להיות אחרי כל רצח - תגובה הולמת של המדינה - ואוי לנו אם אזרחינו ילמדו מהערבים ויקחו את החוק לידיהם וירצחו כפי שעשו ביום השישי האחרון.


לגבי התקופה שאותה מתאר המאמר - הבריטים שלטו בארץ ועשו כל מה שיכלו כדי שידם של היהודים תהיה על התחתונה.

גם אם היה מודיעין - הרבה לא ניתן היה לעשות.
כתוב תגובה ל- רצחו חפים מפשע
15
ההבדל "בין הזמנים"
  דוד נ   1/08/15 18:35
ציטוט מהפרק האחרון ....(מכאן הוכחה נוספת שעד כחודש לפני פרוץ מלחמת העצמאות, ארגון ה"הגנה" לא התכונן למלחמה ותפקד כמשמר אזרחי, עד בוא המשטרה והצבא הבריטי להשליט את מרותו. אחד האשמים בכך היה ישראל גלילי עצמו, שמיוני 1947 שימש בתפקיד ראש המפקדה הארצית של ה"הגנה". אבל האשמה העיקרית מוטלת על "היחיד בדורו", דוד בן-גוריון).... דברים שרואים מכאן (היום) לא רואים משם (בהליך עצמו). קל להאשים את המנהיגים, אבל כל זאת דיעבד. הם הרי עשו כמיטב יכולתם/כשרונם ומבנה אישיותם ולא מתוך רצון להרע.גם לא נשכח שההקצנה הפוליטית אז הייתה בשיאה ! בכל אופן תודה על המידע שחלקו חדש לי
כתוב תגובה ל- דוד נ
16
סקופ ! הסכם הגנה בים התיכון
  חשדנית   3/08/15 13:50
לוגיקה למתחילים:
א. לישראל יש הסכם הגנה עם מדינות הים התיכון יוון קפריסין ומצרים (כנראה נגד תוקפנות צבאית טורקית אפשרית).
kr8.co.il
globes.co.il

ב. לאחרונה פורסם שקפריסין יוון ומצרים חתמו הסכם הגנה עם רוסיה.
israeldefense.co.il

ג. ישראל מתאמנת עם חיל האוויר של יוון וגם תקים שדה תעופה צבאי עבור מטוסי חיה"א בקפריסין (חלק מרשת ההגנה על הגז הטבעי במים הכלכליים של ישראל וקפריסין)
rotter.net
news.walla.co.il

מסקנה:
לישראל יש הסכם הגנה עם רוסיה !!
האמנם? ימים יגידו...
כתוב תגובה ל- חשדנית
17
משהו איום יקרה בספטמבר-אוקטובר
  חשדנית   3/08/15 23:03
השריפה בכפר דומא לא בוצעה על ידי יהודים. זה היה סיפור כיסוי שהמציאו כדי שיוכלו לתרץ את ההתנהלות הכוחנית שלהם נגד הימין. עכשיו הולכים לעצור את כל הפעילים 'הקיצוניים' מהימין במעצר מינהלי. שר הביטחון יעלון הצהיר על זה היום.... והסיבה - בממשלה מתכוננים במרץ לתכנית החדשה של התנתקות-גירוש מיו"ש בעוד חודש, ונערכים למנוע הפרעות...
ואיך יודעים את זה ? פשוט, זה בדיוק מה שקרה לפני הגירוש מגוש קטיף. גם אז שר הביטחון הצהיר על מעצר מינהלי של פעילי ימין, וזה גם מה שבוצע ! ועל זה נאמר 'אין חדש תחת השמש'. מדכא לחשוב על זה
כתוב תגובה ל- חשדנית
סיפורי חשדנית
  אנאליסט   6/08/15 11:37
האם ההצתה הברברית של כנסיית הלחם והדגים בטבחה - גם היא סיפור כיסוי של כוחות הבטחון?
כתוב תגובה ל- אנאליסט
ואכן קרה.התחילה אינתיפאדה חדשה
  חשדנית   11/03/16 09:34
'אינתיפאדת הסכינים'. זו אינתיפאדה מתוכננת מראש, לא ספוראדית ולא מקרית. מתוכננת מראש, ביד אחת. עכשיו, במרחק של כמה חודשים, כבר אפשר לראות שהכל היה מתוכנן, על ידי ממשלת ביבי והפלסטינים...שימו לב, מי שיזם את הפיגועים האלה הם המנהיגים - שלנו ושלהם - כדי להשיג את מה שהם רוצים....
והשאלה הנשאלת היא - מה הסיבה לכך שתכננו את האינתיפאדה הזאת ?
והתשובה - כדי שיהיה להם תירוץ לעשות מה שהם באמת רוצים לעשות: במסווה של הגעה לשקט, שלושת הביבים BBB, ביבי-בוגי-בנט, מתכננים להעביר שטחי C לפלסטינים, את הר הבית לערבים, ואולי עוד כמה דברים....כביכול תחת לחץ, לחץ הפיגועים. הם מרמים את העם שלהם בדיוק כפי שעשו במרמרה, בעמוד ענן ובצוק איתן. היום ברור שכל המבצעים האלה נועדו למטרה אחת - לפתוח את המצור על עזה, להקים את הנמל הימי ולהתחיל להפעיל את שדה הגז 'עזה מארין', שניתן לפלסטינים במרמה ע"י אהוד ברק, ולקבל את העמלות על הגז.
במרחק הזמן הכל מתגלה. האמת תמיד תרצה לחשוף את עצמה...
כתוב תגובה ל- חשדנית
18
סקופ ! מזימה בינלאומית
  חשדנית   5/08/15 11:13
התכנית של האמריקקים לחיסול מדינות הלאום הערביות לא מסתיימת שם. התכנית מתייחסת גם לאירופה. התכנית לחיסול מדינות לאום באירופה והפיכתן למדינות הטרו-הומוגניות מבוצעת כעת במרץ, כשמיליוני מוסלמים מציפים את היבשת באישור, בהסכמה ותחת חסותה של 'ממשלת האיחוד האירופי' בבריסל.

"בשנת 2012 פיטר סאתרלנד, הנציג המיוחד של האו"ם לענייני הגירה הפציר באיחוד האירופי 'לעשות כמיטב יכולתו כדי לערער את ה'הומוגניות' של מדינות החברות בו וליצור 'מדינות רב-תרבותיות' באירופה. העיתונות הגרמנית דיווחה שתהליך זה יצא לדרך, 302415 מבקשי מקלט (מוסלמים) רשומים רק השנה. עיתון Der Tagesspiegel, לעומת זאת, תיקן את המספרים הפנימיים שלטענו עומדים על 600,000 מבקשי מקלט (מוסלמים) בשנת 2015"

"בשנת 2009, הנתונים רשמיים הראו שהאוכלוסייה המוסלמית בגרמניה נעה סביב 4 מיליון, או בערך חמישה אחוזים מהאוכלוסייה. נתון זה מייצג את האוכלוסייה הגדולה ביותר של מוסלמים באירופה. מספר הגדל וההולך של מוסלמים בגרמניה הפך את המקומיים יותר ויותר עוינים כלפיהם. מחקר שנערך לפני 18 חודשים הראה, 36 אחוזים מהגרמנים הביעו דאגה רצינית על התרחבות האסלאם בארצם, ו- 39 אחוזים הראו חשש קל"

"ראש ממשלת הונגריה ויקטור אורבן גינה את סדר היום תרבותי להצפת אירופה במהגרים מוסלמים ואמר,'אירופה ניצבת בפני שאלות שכבר לא ניתן לענות עליהם במסגרת שיח תרבותי ליברלי. אנחנו נותנים מחסה לאנשים שרבים מהם אינם מוכנים לקבל את התרבות האירופאית, או שהם מגיעים לכאן במטרה להרוס את התרבות אירופאית"

ולהמשך קריאת הכתבה:
infowars.com/

מסתבר שהתכנית של 'הטייקונה' ששולטת מאחורי הקלעים בארה"ב ובאירופה היא להפוך מדינות לאום למדינות מעורבות, מה שקרוי 'הפרד ומשול'. התכנית הזאת היא תכנית-על, עולמית, בינלאומית, שמטרתה הסופית היא להביא לממשלה עולמית אחת מצומצמת שנשלטת על ידי חבורת הטייקונה... ואם זה מזכיר לכם את סיפור מגדל בבל, איך בכך כל תמה, שכן הם מדמים את עצמם לשליטים הבלעדיים של היקום....פחח
כתוב תגובה ל- חשדנית
אולי יש בזה משהו
  יואל קורנבלום   5/08/15 16:54
העובדה שאובמה אמר שלא תהיה מדינה פלסטינית בזמן היותו נשיא מעלה חששות כבדים אצלי שהוא מנסה להרדים אותנו בכל מיני הכרזות מוזרות. כמובן יתכן שהוא מתכוון לזה ואפשר להבין את זה זה כפשוטו אבל מדוע בכלל לומר את זה? מה זה משרת? יכול כמובן היה לומר את השטויות הרגילות ולא לעשות דבר אבל למה לומר משפט כזה?
כתוב תגובה ל- יואל קורנבלום
19
משיח השקר חזר...
  חשדנית   6/08/15 11:58
זוכרים את שבתאי צבי?
מתוך ויקיפדיה:
שַׁבְּתַי צְבִי (ט' באב ה'שפ"ו, 1 באוגוסט 1626 - י' בתשרי ה'תל"ז, 17 בספטמבר 1676) היה יהודי יליד איזמיר, שנחשב לאחד ממשיחי השקר המפורסמים ביותר בהיסטוריה של עם ישראל. סביב דמותו התרקמה תנועת השבתאות שהקיפה חלק ניכר מהעולם היהודי במשך מספר שנים,‏[1] ונמשכה אצל קבוצות מאמינים במאות ה-17 וה-18. ספיחיה שרדו עד ימינו.

שבתי צבי נאסר על ידי העות'מאנים ב-1666... לצבי ניתנה אפשרות לבחור בין התאסלמות למיתה. הוא בחר להתאסלם, ולאחר מכן קיבל את השם עזיז מוחמד אפנדי, ואחריו התאסלמו חלק מתלמידיו..."

אחד מעיקרי תורתו של שבתאי צבי היה 'עבירה לשמה'. בעיקר ביצוע עבירות מיניות האסורות על פי חוקי התורה, העלאת נשים לקריאה בתורה בבית הכנסת, ועוד.

מתוך ויקיפדיה:
"עבירה לשמה". כלומר לעבור עבירות, במיוחד בתחום המיני, כדי ל"תקן" כל מיני "תיקונים רוחניים". על פי המסופר חלקם ביצעו ריטואלים מיניים שונים, על פי הדגם של תמר ויהודה או יעל וסיסרא. בין היתר סופר עליהם כי עסקו באורגיות וגילוי עריות, כחלק מהטקס הדתי שלהם. על יעקב פרנק עצמו סופר כי נהג לקיים יחסי מין עם בתו חוה, כסימולציה לרעיון קבלי."

מסתבר, שרוחו של שבתאי צבי חזרה
------------------------------
בתוך גופו של אובאמה. מוסלמי שמתחזה לבן דת אחרת (נוצרית). מקדם 'עבירות לשמן' על חוקי התורה: הומוסקסואליות (יש טענה שהוא עצמו כזה), טרנסג'נדריות (וטוענים שמישל היא כזאת) מעשי תועבה, פורנוגרפיה...
ואין בכך כל פלא. השבתאות והמשכה הפרנקיסטיות הולידה את האילומינטי והבונים החופשיים. אובמה הוא אחד מהם.

כשאובמה נבחר לנשיאות בפעם הראשונה, מיליוני אמריקאים האמינו כי המשיח הגיע. הם ראו באובמה משיח. הם בכו מאושר כשנבחר להיות הנשיא השחור הראשון של ארצות הברית. משיח של שלום ואהבה. בדיוק כפי שהאמינו מאמיניו של שבתאי צבי לפני 400 שנה...והתאכזבו קשות !!

היום כל אמריקאי יודע את זה-אובמה הוא משיח השקר של זמננו...
בדיוק כמו שבתאי צבי לפניו.
כתוב תגובה ל- חשדנית
20
האם ארגון רבני צוהר הוא רפורמי
  חשדנית   6/08/15 12:31
אני לא אתפלא אם יתברר שכן. האירגון הוקום ב-1995 כמה שנים אחרי הקמת הקרן לישראל חדשה, ואני גם לא אתפלא אם הוקם ביוזמתה ובמימונה של הקרן...
כתוב תגובה ל- חשדנית
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il