|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
ההחלטה לתקוף את צרפת; קרב קאנאי של חניבעל כמודל; הגנרל הנאצי-יהודי פון מנשטיין-לוינסקי; היטלר כאסטרטג מעולה; מקריות ומזל שהולידו את אחד המבצעים הצבאיים המוצלחים ביותר בהיסטוריה; הס...
דן מרגלית
דן מרגלית
אני מציע כי תשעה רופאות ורופאים, בהם גם פסיכולוגים, יתכנסו כצוות אנונימי לבדוק אם בכוחו של נתניהו לשאת בעול הכבד של ראשות הממשלה
הרצל חקק
הרצל חקק
ככל שאנו נסחפים אחר העלילה הקסומה בספרה של רבקה רז אנו מפליגים אל ים נעלם, מבינים שלפנינו דרמה של חיים ושירה, חיים ושפה, חיים והשראה. דף אחר דף נקרעים מסכים, והסודות משמעם - הבנת נ...
פרויקט הולילנד בירושלים [צילום: איתמר לוין]
תומר קורנפלד
חברת קרדן נדל"ן בנתה בשנים האחרונות צבר ענק של פרויקטים הכולל הקמה של למעלה מ-17,900 יחידות דיור. הנה הניתוח המלא
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
אני רק שאלה
מאת: איתמר לוין  |  25/09/2015
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
אני רק תשובה
  אהרון שחר   25/09/15 08:51
האליטות. כל פעם אתה מוכיח מחדש שבעל הבית במדינה זה האליטות, רק אינך מסוגל להבין מה שאתה אומר.
כתוב תגובה ל- אהרון שחר
מרוב עננים מדומים לא רואים שמש
  ויינשטיין מה לקחת   25/09/15 09:59
כתוב תגובה ל- ויינשטיין מה לקחת
גם אני רק שאלה מה זה "אליטות"
  ברוריה מקרית מוצק   25/09/15 16:25
כתוב תגובה ל- ברוריה מקרית מוצק
זו האליטא
  יוחאי כ.   26/09/15 06:57
תנו לי סיבה אחת שהיורם יהיה היועץ? האיש אליטיסט, יורשה לי לומר איש מגעיל, מכיר אותו, מגעיל, למה צריך דווקא אותו לתפקיד היועץ והתובע הכללי, מה באמת חסר משפטנים בישראל? יש פה יותר עורכי דין מאשר בכל העולם ביחס לאוכלוסיה, אי אפשר למצוא אחד יותר טוב מהמלא בעצמו נושא הכלים של אולמרט המושחת מר טורבוביץ'?
כתוב תגובה ל- יוחאי כ.
מובילי האומה
  אהרון שחר   26/09/15 14:25
הון, שלטון, עתון, חוק, אקדמיה ועוזריהם.
כתוב תגובה ל- אהרון שחר
2
באמת צודק .כל השאלות במקום
  יוסף מגבעתיים   25/09/15 10:36
שאלת שאלות נכונות כולן ובמקום, כי הפעלת את השכל הישר שהפסיק לפעול במקומותינו.
לכל תופעה יש הסבר, אך אין הצדקה.
יש תופעות שהן ממש מטופשות. למשל הדוגמא ממכבי. אתה יכול לקבל תור לרופא מומחה, אורטופד, תוך שבוע - שבועיים, אך לקבל תור לפיזיותרפיה לוקח חודשיים- שלושה. זה הגיוני ? זה לא בזבוז משאבים? מה הבעיה להגדיל את מספר הפיזיותרפיסטים/ות ולהעסיקם אחרי הצהריים או בערב?
זו המדינה שלנו- מצד אחד תחכום גדול ומצד שני טיפשות גדולה.
כתוב תגובה ל- יוסף מגבעתיים
3
רק וועדת חוק ומשפט צריכה לבקר
  בקורת משפטית   25/09/15 10:37
את מערכת המשפט כולה צריכה וועדת חוק ומשפט של הכנסת לבקר ולפקח. להיות בעלת סמכויות שימוע, "ושיניים" כולל השעיה או פיטורין ללא פנסיה לבעלי שיקולים זרים. רק על מערכת המשפט אין כל בקרה, לכן הם פולשים ודורסים רשויות חוק אחרות. לכן הם מתעלמים מחוקים,כגון איסור ריצה לכנסת למפלגות השוללות את זכות ישראל הלגיטימית...שמשום מה "לא רואים" אותו במערכת המשפט, כגון עודף הקפדה על זכויות מחבלים , וחוסר הקפדה על זכויות יהודים (בהקשר לאותו חוק ..כבוד..), .. רק בקרה על הפרקליטות ומערכת המשפט, בידי המערכת שלה הלגיטימיות מהבוחר, וועדת חוק ומשפט, תחסום השתוללות ללא רסן של "מייצגי הצדק" לכאורה, שמקדמים שיקולים זרים. וזאת הוועדה תוכל לבדוק. ההרתעה לבדה גם תחסום את רוב התופעות שרואים היום
כתוב תגובה ל- בקורת משפטית
ועדה זו תקרוס מהצפה
  גמלשלמה   25/09/15 18:10
ועדת חוקה חוק ומשפט של הכנסת לא תוכל להתגבר על משימה זו. על הכנסת להקים ועדה קבועה של אנשים מטעם הציבור שיתחלפו כדי שאלו יעקבו ויבדקו בהתאם לדרישה הציבורית!

שינויים הכרחיים לגבי רשויות האכיפה
למשטרה הקיימת אין זכות קיום. יש לפרקה לגורמים פירוקה אסור שיהיה באופן שיביא לאנרכיה מוחלטת אלא יש לעשות זאת בחכמה. כיצד? הדרך הנכונה היא לבנות חלופות לכל פונקציה של המשטרה. במדינות דמוקרטיות רבות ישנן הרבה משטרות לנושאים שונים. זה תואם את עקרון פיזור הכוח בניגוד לגוף המפלצתי אצלנו הנקרא משטרת ישראל. דחוף להקים משטרת סיור אשר תלמד את תפקידה להגן על הציבור וגם אל החשודים כעברינים יש להתיחס בצורה אנושית ולא לחסלם. ראוי להקים גוף מומחה לחקירות שם יעשו באמת חקירות - כלומר חיפוש האמת ולא תפירת תיקים. שירות בתי הסוהר ובתי מעצר שלא יהיה חלק ממשטרת ישראל ותפקידו יהיה שמירת אסירים בהסגר, ובה בעת גם על שלומם של האסירים/עצורים כך אי אפשר יהיה לענותם כדי להוציא מהם "הודאה". כנזכר מעלה גם לגבי תנועה - גוף שתפיקו להלחם בתאונות דרכים ולא ירידה לחיי האזרחים תוך התעלמות מנהגים פראיים, וכדומה, להוציא את הסמכות מידי משטרת ישראל לגבי כל התפקודים עד שלא תהיה יותר משטרת ישראל! ביזור הכוח המשטרתי הוא הכרחי. דמוקרטיה נכרת גם בביזור הכוח ובמדינות דמוקרטיות רבות ישנן משטרות שונות עצמאיות זו מזו.

בשלב זה המשטרה מחוייבת להקליט חקירות של פשעים חמורים - רק את אלו, אם כי מאוד נדרש שתקליט את כולן כולל תעבורה! הוכח שהמשטרה מבשלת הקלטות מוחקת היכן שרוצה, מפרידה מראה משמע כו'. ההקלטות במשטרה נעשות כך שניתן לערוך מחדש את ההקלטה. אם המשטרה עושה זאת ניתן להיות סמוכים ובטוחים שגם בית המשפט עושה זאת.

לבית המשפט עזות מצח מיוחדת לשקר באופן הנתעב ביותר ולהטיל אשמת שקר על בעלי דין. אסור שההקלטות תהינה באחריות המשטרה או גם הפרקליטות אלא באחריות גוף חיצוני לדוגמא באחריות בית משפט לדמוקרטיה- בית משפט שאינו חלק מהמערכת המשפטית אלא מפקח עליה שחיוני שיקום. רוב השופטים נכשלים כשלון חרוץ במלאכת השפיטה האוביקטיבית, ביסוד היסודות - קביעת עובדות לאשורן! על כן המציאו את שיטת חבר המושבעים. חבר המושבעים אינם כלל משפטנים אלא נציגי ציבור. כך גם עיסוק זה צריך להנתן לנציגי ציבור. על כן גלוי לעין כמה נדרשים צעדים רבים:

א' אימוץ שיטת חבר המושבעים החלק החשוב ביותר בכל משפט הינו קביעת העובדות לאשורן. אין לזה כלל קשור כלל לידיעת החוק או לנוהלים משפטיים. אין לשופטים כל יתרון בזה על אדם רגיל בעל שכל ישר. לשופטים אפילו חסרון בכך מאחר ו1. תחום ידענותם הוא אילו עונשים מגיעים על אילו עברות על החוק, הם בדרך כלל אוהבים לפעול בתחום זה. 2. הם קצרי סבלנות ועצלנים והיות וסעיפי האישום כבר רשומים הם נוטים לפסוק ולהרשעה על פי כתב האישום. 3. הם חלק מהמערכת ובעלי קשרים עם התביעה, הם נוטים ללכת עימה, 4. הכי הכי חשוב הם שכורי כח ואוהבים להיות בעלי השררה. בצדק במדינות רבות הבינו שאלו פקידי המלך והפסיקה - אשם או זכאי נלקחה מהשופטים ונתנה לחבר מושבעים שהם עמך ואינם רוצים לחיות במקום בו מרשיעים חפים.: אין שום טעם בהרכב של שלשה שופטים המחליטים את אותו הדבר כי שניים אינם מתעניינים כלל במשפט ואחד בקושי. במקום זאת יש לעבור לשיטת חבר מושבעים עם שופט אחד ויחיד. ----------

ב'. נציבות תלונות הציבור על שופטים: אסור שהנציבות תמשיך להיות בפיקוח בית המשפט! אהרון ברק טען בתוקף שבית המשפט מפקח על עצמו היטב וככה זה נראה, כמו תפקודו באופן כל
כתוב תגובה ל- גמלשלמה
המשך...ועדה זו תקרוס
  גמלשלמה   25/09/15 18:44
ב'. נציבות תלונות הציבור על שופטים: אסור שהנציבות תמשיך להיות בפיקוח בית המשפט! אהרון ברק טען בתוקף שבית המשפט מפקח על עצמו היטב וככה זה נראה, כמו תפקודו באופן כללי! יש להוציא מידי בית המשפט את הנציבות ועליה להיות בפיקוח הכנסת. חבל שלאחר עשר שנות חוסר תפקוד המשיכו לתת לשופט עליון בדימוס להיות הנציב. בשלב זה יש לפחות להוציאה מבית המשפט! בשלב הבא יש לחדול לתת לשופט בדימוס להיות הנציב, עליו להיות אדם שנבחר על ידי הכנסת ליצג את הציבור כדי לפעול מטעמו!

ג' הקמת בית משפט לדמוקרטיה כפי שיש במדינות אירופה. זהו בית משפט שהוא חיצוני למערכת המשפט ולרשויות ותפקידו לחקור ולבדוק את התנהלותן של אלו. חייבים חייבים להקים בית משפט לדמוקרטיה בו ישבו אנשי צדק שהם אינם ולא היו שופטים ממערכת המשפט ולא ממשרד המשפטים! בלי זה נמשיך להיות אבודים!! חייב לקום גוף שאינו שייך לאף יחידה קיימת וגם לא
למשרד המשפטים, אשר יהווה בסיס לבית משפט לדמוקרטיה היינו בית משפט שהוא חיצוני למערכת המשפטית ואשר תפקידו יהיה לבדוק עובדות ולצורך כך לא צריך להיות משפטן. בית מהמשפט לדמוקרטיה יהיה מבקר עם כל הסמכויות לבטל החלטות לפטר. לאפשר תלונות ובקורת על פרקליטים שוטרים ושופטים ללא קשר להחלטה שיפוטית. מי שצריך להקימו הוא או משרד ראש הממשלה בשיתוף עם הכנסת או הכנסת. את מח"ש ואת הנתל"ש וגם את הגוף המוקם לביקורת על התביעה יש להעביר לגוף זה.

המערכת המשפטית, הפרקליטות ובית המשפט כמו המשטרה עושים מה שטוב ונוח להן. יש תחילה לטפל במערכת המשפטית על ידי הפקעת הסמכות לבחור ולפקח על עצמם. העם צריך לפקח על בית המשפט והפרקליטות. כך אסור ששופטים יבחרו את עצמם או שבידיהם תהיה ההחלטה להרחיק חבריהם, כך גם נציבות תלונות ציבור על שופטים אסור שתהיה בסמכות בית המשפט העליון אלא בסמכות הכנסת.על מח"ש לקבל תלונות בכל שלב גם לאחר שהוגש כתב אישום גם במשך המשפט ולאחר הפסיקה. גם הנציבות תלונות על גופי התביעה אסור שתהיה בידי שופטים אלא גוף עצמאי כפוף לפיקוח הכנסת ובידי ועדת כנסת סמכות להרחיק תובעים.
כתוב תגובה ל- גמלשלמה
4
בעל
  שמ   25/09/15 10:48
הבית במדינת ישראל,הממשל הישראלי הרופס,מזה זמן רב אינו בבית.לכן אין כלל אפשרות להלין על חיינו העלובים.
כתוב תגובה ל- שמ
5
ההבדל בין טורבוביץ' למנדלבליט
  ש.   25/09/15 10:51
מרתק לראות שהכותב חושב שטורבוביץ' פססול להיות יועמ"ש ב-2016 מפני שהיה רל"ש של אולמרט ב-2006 - 2008 (או 2009), אבל לא כותב מילה על כך שמנדלבליט הוא בעצם הימים האלה מזכיר הממשלה (משרת אמון בעלת מאפיינים פוליטייים מובהקים; בעבר מילאו אותה יוסי ביילין, דן מרידור, גדעון סלע, יצחק הרצוג - נו, למישהו יש ספק בדבר האופי הפוליטי הברור של המשרה הזו והקרבה האישית לרוה"מ המובנית בה?) ובכ"ז מועמד מוביל להיות יועמ"ש, ופשוט לעבור כיסא בישיבות הממשלה ממזכיר הממשלה ליועמ"ש, ללא צינון כלשהו? זה לא יותר מטריד מעברו הדי רחוק של טורבוביץ ומהמשרה הפחות בכירה שמילא? לדעתי, או שזו סתם תקלה של הכותב, או שהבעיה לדעת הכותב אינה הזיקה האישית והפוליטית לרוה"מ; זה רק התירוץ. הבעיה האמיתית של טורבוביץ' לדעת הכותב, שאינה קיימת אצל מנדלבליט, היא קרבתו (בעבר) לראש ממשלה שאינו ביבי ואינו מהליכוד.אני טועה? שהכותב יתקן אותי ויסביר.
כתוב תגובה ל- ש.
האם טורבוביץ' כשיר לעליון?
  ה.א   25/09/15 16:37
המועמדים לכהן כיועמ"ש אמורים להיות כשירים לשמש כשופטים עליונים, האם טורבויביץ' האם העובדה שלא נפסל על הסף מעידה שהוא כשיר? האם מנדלבליט כשיר? מי מחליט ומהם הקריטריונים?
כתוב תגובה ל- ה.א
מנדלבליט אמנם חובש כיפה
  עטרה שגב קלימי   26/09/15 11:58
אך הוא נוכל לא קטן ונתפס דובר שקר בפרשת הרפז. אנו רוצים את גרסטל בתפקיד חשוב זה, שכן היא לא מחויבת דבר לביב נתניהו גדול התחמנים.
כתוב תגובה ל- עטרה שגב קלימי
עטרה שגב קלימי
  יוסי מ   26/09/15 16:25
גברת נכבדה. אני לא קורא לך שקרנית מפני שאת אומרת מה שלימדה אותך מכונת התעמולה הגדולה בפרשת הרפז-ברק, ולא איזו תובנה עצמאית משלך. לימדו אותך לחזור על הבלים ואחד מהם הוא מה שכתבת על מנדלבליט. הוא לא שיקר ולא ליד זה. מה שנטען נגדו היא העובדה שהוא השהה את המכתב המזויף ההוא כשמונה שעות לפני שהעביר אותו לידיעת היועץ המשפטי. זה ולא שום דבר אחר. כדאי לדייק בטח איפה שקל לעשות את זה.
כתוב תגובה ל- יוסי מ
לשאלתך
  יוסי מ   26/09/15 20:35
הוא לא יתקן אותך מפני שכל מה שכתבת הוא אמת.כולל עמדתו האישית נגד אולמרט.
כתוב תגובה ל- יוסי מ
6
תשובה פשוטה!
  ל.ר.   25/09/15 11:18
הכתב המהולל, משים עצמו כחיי בוואקום. ככול שנכון שכתב, צריך היה לשים גם את הרשות הרביעית, באותה קלחת השאלות שללא מענה . גם הרשות הרביעית-התקשורת, הנה: דמגוגית לרוב שיטחית, מרבית הזמן מנוע משיקולים זרים ותועלתניים חושבת, שכול האמת בידה לא רואה את הציבור ממטר
כתוב תגובה ל- ל.ר.
7
צריך לעזור לאסד מול דאע"ש
  אלון777   25/09/15 11:28
מה לא ברור לך? למה אתה חושב שאסד זה הבעיה?? כי אובמה אמר? אובמה הוא מנהיג פרו מוסלמי אשר פועל לההעלאת האיסלם בכל העולם ובו אתה ניתלה??? דווקא פוטין הוא הטוב היום בסיפור ואובמה וארה"ב הם הרעים. איך עוד לא הבנת את זה????
כתוב תגובה ל- אלון777
8
שלוש תגובות קצרות
  יוסי מ   25/09/15 11:58
גם טורבוביץ וגם מנדלבליט הם אנשים ראויים לתפקיד וכל אחד מהם יעשה עבודה טובה אם וכאשר. הענין הוא ששניהם מזוהים פוליטית וכאן צודק לוין כשהוא שואל על הזיקה של טורבוביץ לאולמרט,אבל הוא שוכח לשאול את אותה השאלה לגבי מנדלבליט ונתניהו. שיכחה קונסטרוקטיבית. *************************************************************************************** וינשטין ונתניהו: בשבוע האחרון,רק מדגישים את מה שאני טוען נגד נתניהו: כשהוא רוצה הוא מעמיד את וינשטיין במקומו. משמע, שכאשר הוא מאפשר לוינשטיין ולפרקליטות לחרוג ממקומם ומתפקידם,(על פי הגדרתי) הוא עושה מרצון ובמודע, וברור מכך שמדובר במאזן אימה: אני אמסמס את הבדיקות נגדך ואתה תאפשר לי לעשות מה שאני רוצה, למרות שאני פקיד ממונה שתפקידו הוא ליעץ לממשלה איך לעשות על פי החוק את מה שהיא רואה כמדיניות שלה. וגם כאן לא שואל לוין את השאלות הנכונות אולי מפני שהוא יודע את התשובות.ודי לחכימא. **************************************************************************************************************** ביקורת על הפרקליטות : זה תהליך לא נמנע שסופו ברור לחלוטין. על אף העיכובים והמכשלות, קום תקום. תהיה ביקורת פרטנית ונוקבת שתביא בסוף הדרך לעליה דרמטית ברמת התפקוד של הפרקליטות ולרמת האנשים שבה. ואחר כך נשאל כולנו, איך נתנו לזה להימתח כמו גומי, אבל מוטב מאוחר מאשר אף פעם. קום תקום, ולא יעזור להם כלום.
כתוב תגובה ל- יוסי מ
כל עוד
  אור הנר   26/09/15 11:38
כל עוד לא תהיה ביקורת פרטנית על השופטים, לא תהיה תקומה למערכת המשפט.
כתוב תגובה ל- אור הנר
9
בקשר ל"שירותי בריאות"
  alice   25/09/15 12:22
אם אינך גוסס, פצוע אנושות מתאונת דרכים, או באמצע התקף לב - אין סיכוי שכל גופי "שירותי הבריאות" ישימו עליך.כל הביטוחים הנוספים, העלויות היקרות שמשיתים עלינו, האזרחים, אינם מכסים טיפולי כאב בזמן אמת, כשהחולה סובל ואינו יכול לחכות כמה חודשים לטיפול. המצב ממש מזעזע, ואנו ממשיכים לסבול בשקט ולחרוק שיניים. העיקר שמנהלי בתי החולים מקבלים משכורות עתק, עבורם יש תקציב...
כתוב תגובה ל- alice
בקופת חולים שלי זה אחרת.
  אהוד פרלסמן   25/09/15 14:16
גם אותי הפנו לפני כשנתיים לפיזיוטרפיסט, ובאותו שבוע כבר הייתי אצלו. קופת חולים לעובדים לאומיים, סניף רמת השרון, שבו גם היה הפיזיוטרפיסט. כל הזמן מספרים לנו כמה מכבי היא קופת חולים הרבה יותר טובה מכולן, ומסתבר שגם זו אגדה שאנשי יחסי ציבור הצליחו לגרום לנו להאמין בה.
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
נכון הוציאו מוניטין נפלא למכבי
  היודעת   25/09/15 16:49
נכון טרחו להוציא מוניטין נפלא למכבי. אבל מסתבר שדוקא אין שם רופאים כל כך טובים כפי שנטען. רבים מוצגים כמומחים בזמן שאינם כאלה. לא עברו את בחינות המומחיות? מוצגים יחדיו רופאים כלליים פנימיים ומשפחה. רק השניים האחרונים הם מומחים. רופאים כלליים הם כשמם - יודעים רפואה רק באופן כללי כלומר ללא מומחיות. במכבי עובד רופא כללי גרוע מאוד שעובד בקופאת חולים מאוחדת. אם הוא עובד גם במכבי אז גם זו אינה מעולה. חסרים רופאים ולא ניתן להמציאם יש לדאוג להכשרתם.
כתוב תגובה ל- היודעת
10
יהודה הוא בעל הבית
  תשובה   25/09/15 14:56
למה ? כי ביבי מאפשר לו. ראש ממשלה יותר רציני היה "מסביר" לו מי בעל הבית. אלא אם כן , יהודה עושה את רצונו של ביבי.
כתוב תגובה ל- תשובה
11
פיזיוטרפיסט מרויח שכר מינימום
  aswer   25/09/15 19:50
לכן יש כל כך מעט פיזיוטרפיסטים במסגרת הציבורית והרבה מכונים פרטיים בהם תקבל שירות לא יקר ומהיר
כתוב תגובה ל- aswer
12
תשובה - מי בעל הבית
  duducohn   25/09/15 20:50
ראשית אציין שפעם הייתי מגיב ונכנס לאתר הרבה יותר. אבל מאז שהתחילו לצנזר תגובותיי כאשר במקרים רבים, אפילו לא הבנתי מדוע ומה ההיגיון לכך. למרות זאת, החלטתי להגיב הפעם: מי בעל הבית? תשובה: אינני יודע מי בעל הבית. אבל, אני יודע שנתניהו אינו בעל הבית ולא מתוך אילוץ. ההמשך בהמשך.
כתוב תגובה ל- duducohn
13
משטרת ישראל - תשובה
  duducohn   25/09/15 21:00
משטרת ישראל. תשובה: ארדן לא טעה לגבי גל הירש. הוא גם לא היה צריך לבצע בדיקות "מעמיקות". גל הירש חף מפשע עד שלא יוכח אחרת, בוודאי כאשר שום חקירה לא התנהלה ולא מתנהלת כנגדו או כנגד אחת מחברותיו. הוא בוודאי הרבה יותר ראוי מאשר הניצבים שחושבים שהשוטרות מהוות עבורן מזרן לעת מצוא. ההתנגדות של ניצבים בדימוס למינוי גל הירש, אינה נובעת משיקולים עניניים, אלא משיקולי אגו - איך יתכן ש"תת ניצב" (המקבילה לכאורה לתת אלוף בצבא) יפקד על ניצבים. במדינה מתוקנת (או שאולי מדינת עולם שלישי כדוגמת ארה"ב), אותם ניצבים מדליפנים שעדיין בתפקיד, היו צריכים בו ביום להיות מפוטרים מהמשטרה.
כתוב תגובה ל- duducohn
14
רוסיה בסוריה - תשובה
  duducohn   25/09/15 21:14
מבחינת האינטרס הישראלי, אי התשובה/תגובה של ארה"ב לנוכחות הגוברת של רוסיה בסוריה היא מצויינת. רוסיה מגלה אחריות הרבה יותר גדולה מאשר ארה"ב במשבר המתמשך בסוריה. אובמה וממשלו חושבים שדיבורים על דמוקרטיה, שלום ועוד אמירות ומהלכים הזויים, יפתרו את הבעיות כאן. מה לעשות שזה אינו "עובד" כאן במזרח התיכון. פוטין מבין היטב שדמוקרטיה ועוד סיסמאות הזויות אינן מתאימות לאיסלמיסטים. לכן, הוא פועל מאוד בהיגיון במהלכיו האחרונים בסוריה. הוא הולך בכיוון של הרע במיעוטו והוא צודק לחלוטין. אגב, לשמחתי גם בישראל מבינים זאת והמפגשים בין ראשי הממשל והצבא הישראלי עם ראשי הממשל והצבא הרוסי שהיו השבוע, רק מחזקות את ההערכה וההבנה של ישראל שמהלכי רוסיה בסוריה הם הרע במיעוטו מבחינת ישראל.
כתוב תגובה ל- duducohn
מסכים לחלוטין
  שוחר-שלום   26/09/15 13:08
זאת ועוד, שיתוף הפעותה בין רוסיה לשיעים יאפשר לרוסים לרסן מעט את האלימות המתפרצת של השיעים.
כתוב תגובה ל- שוחר-שלום
15
מכבי שרותי בריאות - תשובה
  duducohn   25/09/15 21:28
התופעה הזו מוכרת גם מקופות חולים אחרות, קופת חולים כללית במקרה שלי. אבל, אני "מצאתי" פתרון. אם אני מקבל תור שאינו מידי ואני קובע אם אני צורך תור מידי או לא. אז אני עושה פעולה מאוד פשוטה. אני מברר מתי הרופא/פיזיותרפיסט/אחות/או השד יודע מי נמצא ואני מתייצב שם. כמובן שהתגובה הראשונה היא: "אין לך תור", "אין מקום" ועוד בלה, בלה, בלה. פשוט לא מוותרים. נכנסים לוויכוח ואם יש צורך גם מרימים את הקול והנה כמעשה קסמים, יש תור ואני מקבל את השירות הנדרש. לאלו שיטענו שגישתי היא וולגרית וכדומה, אומר שהם צודקים. אבל, כאשר אני יודע שאם במקומי יהיה VIP כמו איש ציבור - ח"כ, שר, שופט, פקיד בכיר, אנשי המרכז של המפלגות הפוליטיות וכמובן כל בני משפחותיהם, חבריהם, מקורביהם ושאר מרעין ביישין והם יקבלו השירות ללא תור, אז אינני מתבייש להיות וולגרי ולעורר מהומה, על מנת לקבל את השרות שאני זכאי לו בזכות. אני אפילו גאה בכך וממליץ לכולם להתנהג כמוני.
כתוב תגובה ל- duducohn
הבקופאת החולים הכללית מדובר?
  היודעת   26/09/15 05:33
תאורך מתאים במיוחד לקופאת החולים הכללית. שם באופן מסורתי עוד מימים שהיתה של ההסתדרות ישנם אנשי ציבור רבים וכל מיני מקושרים. שם גם התורים הכי ארוכים. למי שאיננו מבוגר מדי מומלץ לעבור קופא. כל השלוש עדיפות על זו הכללית.
כתוב תגובה ל- היודעת
התשובה היא כן
  duducohn   26/09/15 16:04
למען האמת אין לי תלונות לקופת החולים שלי. יתכן וזה נובע מהמרפאה הקהילתית (בית הכרם בירושלים), יתכן וזה נובע ממצבי הבריאותי שהוא תקין, לעת עתה ותודה לאל. יתכן וזה נובע מהאסרטיביות שאני מפעיל כאשר אני נזקק לשירות ואינני מקבלו לשביעות רצוני. יתכן גם מהשילוב של שלושת הגורמים שלעיל. בסיכומו של דבר, אני די מרוצה מהקופה שלי ואין בכוונתי להחליפה.
כתוב תגובה ל- duducohn
16
ושוב גל הירש
  צורי   25/09/15 22:04
יותר ויותר מסתבר שמינויו של הירש הוכשל בכוונת מכוון ע"י רופס רועץ משפטי מסיבות שאינן ברורות דיין. האם יש מערכת שתבדוק את כשליו והכשלותיו של מה שמכנים כאן היועץ/רועץ המשפטי הגרוע מכולם? ידידו של הספן רונאל פישר ומעבידה של העובדת הלא מורשית. מי יכפר על העוול שנגרם להירש הרועץ הסרקופג לרוב כמו במקרה אשכנזי שכאן ניסה להונות את העם ומשך שנים כה רבות וטרם החליט אם להעמידו לדין על חתירתו כנגד שר הבטחון. כבר שלחו כאן יועצים טובים בהרבה מהנפל הזה הביתה מה לעזאזל מונע את שליחתו של הכושל הזה הביתה בבושת פנים?
כתוב תגובה ל- צורי
כך או אחרת.. וויינשטיין ייחקר.
  שמעון אמסלם   25/09/15 23:48
התנהלותו התמוהה בטיוח פרשת אשכנזי והתנהלותו של ווינשטיין כפרקליט טרם הפל ליועמ"ש ייחקרו בעתיד הנראה לעין ולעומק ככל שיידרש. קיימת הרגשה קשה כי התנהלות פרקליטות המדינה משולה לארגון פשע.

כתוב תגובה ל- שמעון אמסלם
17
מדאיג ששופט המזוהה לחלוטין
  לסעיף 5 בכתבה   26/09/15 08:08
עם אולמרט נמצא בין המועמדים להיות "יועץ משפטי". חובה על הועדה לקחת זאת בחשבון. מאידך, לראש ממשלה הזכות למנות ליועץ המשפטי אדם המזוהה עמו (מנדלבליט) ולא אדם שיחתור תחתיו.
כתוב תגובה ל- לסעיף 5 בכתבה
18
טיפול במכבי
  מיכל אורן   26/09/15 09:41
צר לי על כאביך , הצעתי , פנה מיד לשירות לקוחות , מישהו יחזור אליך, הכי מרגיז שמתחילת השיחה מסבירים לך שרק אם לא תקבל את השירות תוך 4 חודשים תוכל לפנות לטיפול פרטי ותקבל החזר כספי כלשהו, ועד אז תשכח למה פנית בהצלחה
כתוב תגובה ל- מיכל אורן
19
דמגוגיה בקשר להוראות פתיחה באש
  גולדבלט משה   26/09/15 16:35
כרגיל הדמגוגיה משתוללת ואפשר לחשוב שרק היועץ המשפטי באטימותו מפריד בין הגנה על חיילנו באמצעות הוראות פתיחה באש נוחות לבין המשך המצב הקיים מזה עשרות שנים בהן צב"ל התמודד עם טרור אבנים בהצלחה ועל בסיס ההוראות הקיימות. מה שמכתיב את ההוראות הוא החוק הפלילי ומי שרוצה הוראות נוחות שידאג לשנות את החוק הפלילי כך שחייל או שוטר יוכל להרוג כל ילד בן שבע שזורק אבן קטנה ממרחק בטוח ואז כדאי להחיל זאת גם על יהודים כי כידוע אין הוראות פתיחה באש לערבים בלבד. כל הנושא של שינוי הוראות פתיחה באש הוא ספין שנועד להדוף טענות דמגוגיות לא פחות על אבדן מוחלט של הביטחון בתקופת נתניהו -אולי כדאי להפסיק כבר על ההבלים הללו
כתוב תגובה ל- גולדבלט משה
20
"אימפוטנציה", רק של שר המשטרה?
  וינטר הניה   26/09/15 16:39
"אימפוטנציה" של כלל השרים!
כתוב תגובה ל- וינטר הניה
21
אילו היית ח"כ שר או שופט
  אזרח מיואש   26/09/15 18:25
היית מקבל שירות מידי. יש המקבלים "נא באוזן" זה אנחנו ויש אלה (נבחרי הציבור המקבלים מאיתנו משכורת ) . אלא לא שמים עלינו ולא על השומ-מוקרטיה ולא על הצדק. הציבור הרחב מופקר.
כתוב תגובה ל- אזרח מיואש
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il