|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
גאולה - רק בפעולה אנושית שמודעת שהיא כלי לקידום ישועה
איציק וולף
בימים שבהם טוענים רבנים כי ישנה הגנה מיסטית-רוחנית שהיא בלבד זו ששומרת על עם ישראל מפני אויביו כדאי לעיין בפסוקי קריעת ים סוף - שעל-פי המסורת אירעה בשביעי של פסח - ולראות שאפילו רי...
צבי גיל
צבי גיל
במערכה ההיברידית בין ישראל לבין אירן זאת כבר הצליחה בהיבט הפסיכולוגי והכניסה את הציבור הישראלי, שנמצא חצי שנה במתחים, ללחץ נפשי ללא תקדים    הפטפטת המדינית הבלתי אחראית שמהדהדת בתקש...
דרור אידר
דרור אידר
האנטישמיות הגואה באוניברסיטאות בארה"ב ביחד עם המלחמה המתמשכת, גורמים לפקפוקים בצדקת הדרך    מה למדנו מההיסטוריה ומדברי חכמינו שבכל הדורות, מה פסק קרדאווי ומה צייצה חכמת פיזיקה על הת...
אלי אלון
אלי אלון
מהתרשמות שלי ומהבנה בנושאי איכות סביבה השיקום האקולוגי והנופי של מקטע הנחל בפ"ת רחוק מלהיות מספק ומוקדם לדבר על "שיקום הנחל
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
מיתוס ומציאות
מאת: איתמר לוין  |  09/10/2015
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
התורה איננה זקוקה לסנגוריה
  אהוד פרלסמן   9/10/15 10:19
אין שום טעם לויכוח בין מאמינים לכופרים, והתורה איננה זקוקה לסנגוריה המציגה אותה כספר המתאר במדויק את ההיסטוריה העתיקה. כל הידע שיש לנו היום, כולל תאוריו של דרווין על התפתחות החיים, הינו כאין וכאפס לעומת מה שידעו בעוד אלף שנה, ואין ספק בכך שגם מה שידעו בעוד אלף שנה יהיה בעיני היהודים המאמינים כאין וכאפס לעומת התורה. וחוץ מזה, כולם יודעים שאף יהודי היושב ביו"ש לא יהיה מוכן לחיות בשטחי מדינה ערבית (שבין כך וכך לא תוקם בעתיד הנראה לעין), וגם בנושא זה נראית הסנגוריה של לוין קצת צולעת.
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
אתה טועה לגמרי
  אהרון שחר   10/10/15 11:43
ראשית, תמתין חצי דקה לפני שאתה לוחץ שוב על שלח. שנית, איתמר לוין הוא כנראה האדם החכם במדינה, את הדברים שהוא מבין ירון מירלמן לא יצליח אפילו לגמגם. שלישית, הרעיון של התורה הוא בהחלט מעניין ואם הוא מקורי של איתמר הדבר בהחלט עומד בקנה אחד עם הראש הבריא הרענן שלו. רביעית, חבל שהוא הכניס עצמו לסד של שישה בשישי. בכל אופן חייבים להרחיב את הרעיון של ההתנחלויות ולעשות אותו מספר 1 בהסברה. איתמר עלה על נקודה גאונית. הרעיון שטחים תמורת שלום הוא שקרי בעליל משום שמי שדורש ניקוי פלסטין מיהודים יודע שדבר כזה לא מעיד על שלום. בגרמנית זה נשמע הרבה יותר ברור... אני מזמן טוען שאנחנו שקרנים כל כך טובים שאנחנו מאמינים לשקרים שלנו. שברנו את שיאי הצביעות, אנחנו צבועים על עצמנו. העולם האנטישמי בעצם דורש את כניעת ישראל ללא תנאי, התירוץ שזה תהליך שלום נחשף כרגע כשקר גס שקוף על ידי הגאון איתמר לוין. אני קובע שאיתמר לוין הוא האדם החכם במדינה, אולי בעולם בכל הנוגע להבנת היבטים חברתיים. אני מקווה שאוכל ליצור עמו קשר, לפקוח את עיניו ולהסביר לו את חוקי הטבע. בהחלט מרגש לדעת שיש אדם כה חכם בתחום. לחצתי פעמיים ועדיין לא מגיב.
כתוב תגובה ל- אהרון שחר
א.שחר>דאג לטיפול=אתה שכיזופרן?
  ע_הראל   11/10/15 06:07
מצד אחד האג'נדות (המוצהרות לפחות) שלך הם בול נתניהו, ומאידך אתה מלכלך עליו ביביהו נהנתיהו וכו'; §¥§¥§ נו, אתה בטוח שאינך חולה שכיזופרניה, או קרוב לזה? §¥§¥§ אגב מה עושה את נתניהו כביכול נהנתן? שאכל מידי פעם גלידה פיסטוק? אגב ביהדות אין סגפנות; להיפך, מצווה לאכול וליהנות מכל דבר (כשר) טעים וטוב, וגם לברך את בורא עולם על כל הטוב אשר ברא בעולמו.
כתוב תגובה ל- ע_הראל
להנות אבל על חשבנך
  אהרון שחר   11/10/15 11:58
לא הזכרתי אפילו את המילה ביבי או נתניהו. אם אתה מסכים עמי וחושב (בטעות) שזו גם מדיניות נתניהו, עדיין זה לא אומר שאין מה לבקר אותו, עם כל הכבוד. מעבר לכך, אינך יכול לקרוא לתגלית היסטורית, סקופ מקורי שבזה הרגע נחשף, למדיניות של ראש ממשלה. בוודאי לא ראש ממשלה שמאלני מתחזה המקבל את לחץ העולם.
כתוב תגובה ל- אהרון שחר
2
בכירי הפרקליטות
  חרד   9/10/15 10:49
למה לא לפרט למען ידע העם היושב בציון מי הם בכירי משרד המשפטים. מדובר בחבר שקרנים ומשבשי חקירות סידרתים הנה רק מעט מהחקירות ששובשו ע"י צמרת הפרקליטות בעת האחרונה : תת ניצב אפריים ברכה, פינטו, הרפז, אשכנזי, ערן מלכה, דב צור, שרית דנה, רועי בר, סנ"צ ירון ארם, ארז מוסאצ'ו ועוד פרשיות רבות ונוספות. ההתהדרות בחקירות מח"ש אינה אלא חרפה. מח"ש הינה הזרוע המטייחת של פרקליטות המדינה. ראשי מח"ש מבצעים בחפץ לב וביודעין הוראות עליהן מתנוסס בעליל דגל שחור. מח"ש אינה אלא כחש. הפרקליטות הינה ארגון פשע היא יוצגה באופן הראוי ע"י רות דוד. גם לאחר שפרשה רות דוד נפגש איתה וינשטיין יחד עם רונאל פישר על תקן של יועצים לצורך קבלת המלצה למינוי בכיר במערכת. שופטי ישראל מאבדים את אמון העם על לא עוול בכפם, הסיבה השקרים הנטענים בפניהם ע"י פרקליטים משבשים. הגיעה השעה להתעלם מחזקת התקינות ממנה נהנים הטוענים בכזב בשם "שלטון החוק".
כתוב תגובה ל- חרד
שווה ציון ולא מקבל
  התייחסות בתקשורת   9/10/15 12:32
שווה ציון ולא מקבל התייחסות בתקשורת -
במשרד המשפטים קיימת מחלקה בשם "המחלקה לאכיפת דיני מקרקעין בפרקליטות המדינה" מרבית עבירות הבניה המשגשגות כפטריות אחר הגשם ומקורן בשחיתות ציבורית חמורה מצד רשויות האכיפה ברשויות המקומיות ידועות וממופות היטב ע"י מחלקה זו. מסיבות שדינן להיחקר מחלקה זו מתעלמת ועוצמת עיין. גם כאשר ראיות מוצקות להעדר אכיפה מוצגות בפניה היא אינה פועלת, לא זו אף זו- ככול שמוגשת עתירה המבקשת כסעד קיום אכיפה גם במקרי קיצון ברורים פרקליטות המדינה מגינה על עברייני הבניה תוך אימוץ פילוסופיה מושחתת - "אל תתערבו בהחלטות שלטוניות". ריח כבד של שוחד עולה באפו של כל אזרח המעז לערער על חוסר התקינות של האכיפה הסלקטיבית מצד המחלקה לאכיפת דיני מקרקעין בפרקליטות המדינה.
כתוב תגובה ל- התייחסות בתקשורת
זאת ועוד.
  אוונגארד   9/10/15 14:13
"עכשיו תגידו לי:... עוד אפשר להאמין לווינשטיין, ניצן, זילבר וחבריהם? " התשובה היא, לא! אי אפשר להאמין לניצן ןחבורתו. ובפעם הבאה, שמשפטן זה או אחר יילל, נגיד להם : רבותינו, הרווחתם את אי האמון שלנו ביושר (זה יהיה כנראה הדבר היחיד שהם עשו ביושר).
כתוב תגובה ל- אוונגארד
חממה למינוי שופטים
  דן כרמי   9/10/15 16:06
כאשר בית היוצר לחממה זאת הוא המקצוע עו"ד, שזה מתכון כמעט בטוח להפיכתך לאדם לא מוסרי
כתוב תגובה ל- דן כרמי
3
מכתב לדור בעניין מנדלבליט
  ועוד שקר אחד   9/10/15 11:40
נחשף שקר נוסף - הסתרה מבית המשפט העליון - עדותו של לדור בעניין מנדלבליט - מכתבו לועדה המאתרת יועץ משפטי לממשלה.
כתוב תגובה ל- ועוד שקר אחד
4
מכזבים .... הם שקרנים !!!
  קרא לילד בשמו   9/10/15 11:50
כתוב תגובה ל- קרא לילד בשמו
5
בוקר טוב איתמר
  גילית הפרקליטות?   9/10/15 12:54
שנים רבות מצטבר החומר המתציע על כך שפרקליטות המדינה וראשיה עסוקים בתככים, משקרים בלי בושה, מפארים עצמם ללא כל יסוד, ובעיקר עוצמים עיניים - או גם נותנים יד - לעוולות משפטיות, כולל משפטים ללא צדק ופסקי דין שערורייתיים. פרקליטות שמשקרת בבית משפט היא סיבה מספיקה לנטילת נשק לידים ועשיית דין פרטי, כי אם אין משפט ושומרי החוק עסוקים בעיוותו - מה תבואו בתלונה למי שיקח את הצדק לידיו? עכשו גילית תוך חודש ימים שהם משקרים? לא הספיקו לך הסתרות תיקים ופרוטוקולים, מסירת הודעות כוזבות לפרוטוקלי משפט ותפירת תיקים בכדי להבין מה מתרחש? וזה לא מתרחש ללא עזרתם של הבכירים , ודי בשי ניצן כדי להבהיר זאת. האיש שבנה דרכו על שקר ומימרה וכזב, הוא מראשי מערת החוק. אוי לנו משומרי החוק שלנו, שעדיפים הברברים על פניהם.
כתוב תגובה ל- גילית הפרקליטות?
6
העם לא מאמין לפרקליטות ולממשלה
  ויינשטיין + פישר+   9/10/15 12:56
כתוב תגובה ל- ויינשטיין + פישר+
7
רק וועדת "חוק ומשפט" כבקרה
  כוח ללא בקרה   9/10/15 14:04
כוח ללא בקרה משחית...תעקבו אחרי מערכת המשפט והפרקליטות ,ותאמתו את זה לבדכם. אם כרטיס כניסה זה חברות/הזדהות עם השמאל..או המערכת שבה מי שיחשוב אחרת משמאל קיצוני ימצא עצמו בקצה המערכת וללא קידום. רות דוד היא רק המחשה, למה שמערכת יכולה לעשות, גם לאנשים טובים.(וגם זה רק אם תמצא אשמה) רק וועדת הכנסת "לחוק ומשפט", שמייצגת את רצון הציבור ובחירתו, יכולה באופן לגיטימי לבדוק את כל המערכת, לבצע שימוע לכל מקרה בעייתי, ועם השיניים הנכונות , כולל סילוק ללא פנסיה, מובטח שאפקט ההרתעה, ימנע מרוב המערכת לחרוג מסמכות. קל וחומר מהחוק. אבל עד אז המערכת כולה בטיסה לא אוטומטי, כשהיעד שחיתות מירבית, בלי שדה תעופה לנחיתה.
כתוב תגובה ל- כוח ללא בקרה
8
מטיף לאמת אבל לא אומר אמת
  מתקן טעויות   9/10/15 15:03
לג'ורדן פארמר ולטיילור רוצ'סטי אין שורשים יהודיים עלומים. השורשים היהודיים שלהם ברורים לחלוטין. אחד ההורים שלהם יהודי. יש חוק במדינת ישראל. על פיו מי שאחד מהוריו יהודי זכאי לאזרחות ישראלית. משרד הפנים לא פעל ממניעים לא ברורים המחייבים חקירה , אלא פעל בדיוק על פי החוק. לא היה לו אפילו שיקול דעת , שכן אם לא היה נותן לשני השחקנים את האזרחות המבוקשת , הענין היה מגיע לבג"צ ומוכרע שם באופן חד משמעי לטובת השחקנים. לא מוצא חן בעיניך החוק ? פעל לשנות אותו. אבל אל תספר לנו שנעשה כאן משהו חריג. כדאי שתבדוק ענין שאתה כותב עליו לפני שאתה מתבזה.
כתוב תגובה ל- מתקן טעויות
סבתו של שמעון פרס היתה ערביה
  אז שישחק בסכנין   9/10/15 23:51
כתוב תגובה ל- אז שישחק בסכנין
9
הפרקליטות והסדר הטיעון של שרמן
  ש.   9/10/15 15:32
הפרקליטות אינה צד להליך משמעתי בשלכת עורכי הדין, וזה הרי ההליך שבו דובר על ההשעיה של שרמן. לבית משפט הדן בפלילים אי סמכות להשעיה של עורך דין, זו שמורה רק לבתי הדין המשמעתיים בלבד; ושם הפרקליטות אינה צד כלל, ואת הסדרי הטיעון עושים עם התובעים מטעם הלשכה. אולי הפרקליטות, כמתלוננת, לא התנגדה להסדר, אבל היא לא היתה צד לו בהגדרה. אגב: בכל מקרה יש לפרקליטות בעיה עם ההשעיה של שרמן, כי הפרקליטות היא גם הצד השני בתיקים בהם שרמן מייצג, ועליה לנקוט זהירות כדי לא ליצור מצב בו נאשמים (ואלה הרי "בכירי" העבריינים בד"כ - לאחרים אין כסף בשביל שרמן)יטענו שהגנתם נפגעה בגלל ההשעיה של שרמן, או יבקשו דחייה ארוכה עד תום ההשעיה שלו. הבעיה מחריפה כשמדובר בנאשמים המסוכנים ביותר, שעצורים עד תום ההליכים; יש סכנה שדחיה כזו תביא לשחרורם מהמעצר בגלל ההתמשכות של המשפט. בקיצור: זה יותר מסובך, ובהרבה, ממה שכתוב בכתבה הזו.
כתוב תגובה ל- ש.
10
ריבוי מתאזרחים במכבי ת"א
  אורי גלעד   9/10/15 16:00
אני מזדהה מאוד עם דעתו של איתמר לוין בנושא ריבוי המתאזרחים במכבי ת"א בכדורסל. אני מציע לאיתמר לבדוק האם המסמכים שסיפקה מכבי ת"א למשרד הפנים אכן נכונים לגבי טיילור רוצ'סטי. כדאי לבדוק בעיר הולדתו של רוצ'סטי האם המסמכים נכונים או שהם זויפו?
כתוב תגובה ל- אורי גלעד
11
תיקון טעות
  אלון חסן   9/10/15 22:38
רק לתקן אותך מי שחשף את פרשת רונאל פישר לא היו המשטרה אבל גם לא היו מח״ש.מי שחשף אותה זה אני,אלון חסן.
כתוב תגובה ל- אלון חסן
12
גאון משפטי
  משהמוישה   9/10/15 23:05
ימונו: לוין מיד ליועמ"ש ויואב יצחק לפרקליט המדינה. פינטו יכול להתמנות לראש בתי הדין הרבניים.
כתוב תגובה ל- משהמוישה
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il