s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
הרצל ובלפור חקק
הרצל ובלפור חקק
דברי הספד עם הבאתה למנוחות של המשוררת דלית בת אדם    שירתה הזכה של דלית בת אדם ידעה לשבות לבבות, שירה שהלכה במסלול השיבה המאוחרת, שיבה למחוזות ילדותה, למחוזות הקסם של ימי האתמול
צבי גיל
צבי גיל
במערכה ההיברידית בין ישראל לבין אירן זאת כבר הצליחה בהיבט הפסיכולוגי והכניסה את הציבור הישראלי, שנמצא חצי שנה במתחים, ללחץ נפשי ללא תקדים    הפטפטת המדינית הבלתי אחראית שמהדהדת בתקש...
גאולה - רק בפעולה אנושית שמודעת שהיא כלי לקידום ישועה
איציק וולף
בימים שבהם טוענים רבנים כי ישנה הגנה מיסטית-רוחנית שהיא בלבד זו ששומרת על עם ישראל מפני אויביו כדאי לעיין בפסוקי קריעת ים סוף - שעל-פי המסורת אירעה בשביעי של פסח - ולראות שאפילו רי...
דן מרגלית
דן מרגלית
ביבי ראש, ביבי אשם    נתניהו היה חייב להתפטר דקה אחת לפני הרצי הלוי ורונן בר    איני בא לטעון כי חליוה אינו צריך להתפטר, צריך גם צריך אחריהם? איתם? לא חשוב
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
הבוטות של ינון מגל
מאת: איתן קלינסקי  |  15/10/2015
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
צריך אולי לירות בסכין?
  ה.א   15/10/15 20:24
הכי טוב זה שהנרצחים יגנו על עצמם באמצעות ירי מדוייק ביותר לכיוון הסכין, כך שאפילו קצות אצבעותיו הקדושות של השהיד לא ייפגעו. כך נוהג עם נאור, המקפיד על עקרונות השוויון והצדק. ולגופו של עניין הירי הוא בשיקול הדעת הבלעדי של היורה במטרה לנטרל את הסיכון, לא ינון מגל ולא איתן קלינסקי רשאים להתערב בשיקול הדעת הזה.
כתוב תגובה ל- ה.א
עזוב אותך
  מגיב ותיק   15/10/15 20:42
הקומוניסט/פלשתינאי הזה דפוק ברמות.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
ויש כמוהו הרבה בעם ישראל
  יולו   16/10/15 16:53
הם מתחרים מי יהיה ההזוי המוביל, אין ספק שקלינסקי לוקח בהליכה הוא גם קאטו הזקן וגם פינוקיו
כתוב תגובה ל- יולו
ה.א מצדד בשפה קניבלית של ינון
  יהודי גאה   16/10/15 10:48
כל הכבוד למתלהמים. כל הכבוד על הגישה שכדור בראש זו השפה העברית העדיפה. פשוט נכתבה כאן הסתייגות מוחלטת ממעשה הטרור כלפי יהודים. אם אפשר לנטרל בדרך אחרת זה עדיף מאשר השימוש בשפה אחת ויחידה - כדור בראש. כדור בראש זו לא תשובה יהודית. צודק בהחלט הכותב שזו תגובה קניבלית, המביישת אותנו כיהודים.
כתוב תגובה ל- יהודי גאה
כמו שניטרלו את הרוצח יגאל עמיר
  יגאל עמיר   16/10/15 13:03
מפגע שפל בשם יגאל עמיר נוטרל בלי כדור בראש, למרות שהיה חמוש בכלי ירי, מפגעים שפלים שבאים לגוע ביהודים, כוח משטרה או צבא יכול לנטרל כמו שניטרלו את יגאל עמיר . מפגע יהודי מתועב עם סכין שלופה רצח נערה יהודיה בת 16 בהפגנה בירושלים , כך יש לנהוג עם מפגע ערבי , ולא להשתמש בהוראה כדור בראש. חבר כנסת, שמסית בשפה של כדור בראש, ראוי להיות חבר בגן החיות . 
כתוב תגובה ל- יגאל עמיר
המכנה המשותף
  ה.א   16/10/15 20:18
המכנה המשותף הוא (1) מפגע נתפס, חי או מת (2) מפגע מנוטרל כך שלא יוכל יותר לגרום נזק (3) השיפוט בנוגע לנזק נתון למי שמנטרל, או מי שמטרלים את המחבל. לא ינון מגל ולא איתן קלינסקי יטיפו לנו איך להתנהג במצב כזה. יתרה מכך, ראוי היה לשמוע את עמדתו של מר קלינסקי בנוגע להסתה המתנהלת על יד ערבים, הסתה לרצח יהודים.
כתוב תגובה ל- ה.א
ליהודי השפל
  ב.ל   17/10/15 08:25
קלינסקי מעולם לא טען שפלסתינם רצחו או רוצחים יהודי כלל ובטח לא על רקע גזעני. הוא מוכן לגנות רצח באופן כללי. הנבזה לעולם לא יגנה את הרוצחים הפלשתינים אין לו את המושגים האלה בלקסיקון
אבל בכל הזדמנות יגלה את הגזענות המבחילה שלו קלינסקי הוא גזען שפל שבכל הזדמנות יוצא לו הגרבוז והוא מגלה לנו טפח מגזענותו ושנאתו התהומית לעדה המרוקאית
כתוב תגובה ל- ב.ל
וכי מהי תגובה יהודית?
  יולו   17/10/15 10:00
להשחט בחדוה? להשחט עם חיוך מיוסר?לזעוק לאבינו שבשמיים?שתמיד הוא בשלאפ שטונדה כשאנו נרצחים!או להרצח כי היה אידיוט שאמר שהוא מעדיף להיות נרצח ולא הרוצח.....או שפשוט גם אתה מורגל שמוות יהודי פשוט מתחלק טוב בגרון של העולם וגם בגרון שלך תגובה יהודית הולמת היא ממש כך ,כדור בראש למי שדוקר או שניה לפני דקירה,ממש כך ואם חלילה ערבי ירוץ לדקור אותך אני מקווה שתתקה לו כדור בראש ולא תרוץ לכתוב עוד פואמה מטומטמת כמו יצירותיו של קאטו הזקן
כתוב תגובה ל- יולו
למגיב ה.א
  מ.מ   19/10/15 10:15
ה.א תהיה רציני. איתן מביא דוגמאות איך רוצח יהודי חמוש בכיכר מלכי ישראל השוטרים השתלטו עליו בלי לירות כדור אחד. איך השתלטו על יהודי עם סכין בידו, שרצח נערה יהודייה. הוא בסך הכל אומר, שאנשי צבא ושוטרים חמושים יכולים לנטרל לא רק באמצעות כדורים לגופו של הטרוריסט. המקרה של עפולה מעיד שישנם מקרים שניתן לנטרל מבלי שימטירו מטר של כדורים. אתה סבור אחרת. יפה. יש אחד בשם ינון מגל שסבור כמוך. יש שר לביטחון פנים שסבור כמוך. אתה רוצה אפילו שר החינוך בנט ואיש האופוזיציה ליברמן סבורים כמוך.
כתוב תגובה ל- מ.מ
2
יודע קומוניסט נפש מחבלו
  מגיב ותיק   15/10/15 20:40
ומכיוון שאיני רואה אותך שייך לעמי, דיבורך על ארון הספרים היהודי מגלגלים אותי מצחוק.
ממתי קומוניסט המשתתף בערבי זיכרון לרוצח צ'ה גווארה (שירה בראשי השבויים תחת חסותו מחיילי באטיסטה) יכול לדבר על אקט כזה כ-קניבאליות ?
מה עשיתם שם בערב הזיכרון ההוא לזכרו של צ'ה גווארה ? שחטתם שבוי ועשיתם אותו על האש לחזור לתקופה המהפכנית/רומנטית/קניבאלית?

ליצן.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
תגובה נאלחת
  מאור ג.   19/10/15 19:28
תגובה נאלחת .
כתוב תגובה ל- מאור ג.
3
כל
  שמ   15/10/15 20:42
מי שמרים סכין, או כל חפץ אחר,על מנת להרוג,או לפחות לפצוע אדם אחר,דמו בראשו.נניח שהיית נקלע,לסיטואצייה זהה לאלה שהמוסלמים מזמנים לנו מדי יום, בהצלחה מרובה,והיית עלול להידקר בסכין,או בקת"ב על מכוניתך,או אבן לריצוץ גולגולתך,והיה בסביבה איש בטחון,אפילו יליד קיבוץ גן שמואל,כדוגמת אודי אדיב,ובידיו נשק חם - לא היית מפלל שיירה במוסלמי הנבל המנוול,כדור או שניים או שלושה אם צריך,להשבתתו המוחלטת?או שהיית מוותר על חייך,כדי להבטיח מדינה בילסטינית לרוצחך?זו הבעיה שלך - " הבא להורגך השכם, מהר ומדוייק להורגו ",לא אומר לך כלום,כי אתה ספון במקום מבטחים.לא ראינו אותך יוצא לרחובות ירושלים,או בכל עיר אחרת,כדי להרעיש עולמות להפסקת מסע הרצח שנועד לממש את "כל העולם כולו וואקף אחד גדול ",ואת " דין מוחמד בסייף ".באופן בוטה וניבזי אינך משמיע קולך כנגד המחבלים מבית,ח"כי המוסלמים הישראלים,ואבו הלא מאוזן, שמסיתים,משקרים,מרמים,ועושים הכל כדי שהרג בני עמך יימשך "בשם אללה ומוחמד נביאו ".הסלקצייה הקבועה שאתה מבצע בין יהודים לערבים מבישה.אם היית במחנות המוות,סלקצייה דומה הייתה מגזזת אותך ושורפת את נשמתך וגופך.
כתוב תגובה ל- שמ
4
צודק
  אהרון שחר   15/10/15 21:01
צריך להקפיד על שפה מוסרית: כאשר מגיע לוחם חופש ליהודי ודורש את זכויותיו הלגיטימיות באופן שיש בו לקצוץ את איברי היהודי בגרזן, יש לבקש בנימוס מלוחם החופש הנערץ לחדול בבקשה.
כתוב תגובה ל- אהרון שחר
5
נמאס מה״דיבור הנכון״ סטייל
  אחד23   15/10/15 21:08
נמאס מה״דיבור הנכון״ סטייל של הסמולנים, נמאס מהטפות המוסר שלהם , נמאס מהצדקנות .
לגיטימי לא להאמין ולא להסכים את הדרך של הסמול שעד היום מסתכמת בהרבה דיבורים ודם ועדיין חלה עליה חובת ההוכחה.
לכל אחד באשר הוא קיימת זכות הדיבור איש איש וסגנונו.
אתה מתייחס לצליל ולסגנון ולא למהות כי למעשה חוץ מלדבר אין לסמול מה להציע , אין פתרון למצב בו אנחנו תקועים כבר הרבה שנים.
כתוב תגובה ל- אחד23
המצב שבו אנו תקועים
  יולו   17/10/15 10:15
אנו תקועים בשגשוג בכל התחומים למרות הדבור/יתוש הפלשתיני שחג סביבנו לא מבין מהו המצב האידאי שלו אתה מייחל ,סוג של גן עדן אבוד שקיים לתפארת רק באגדות? (בלי לשכוח שיש גם צרות ותסכולים)
כתוב תגובה ל- יולו
6
יצורים קטנים וירוקים מהמאדים
  ב.ל   15/10/15 21:25
בשום פנים ואופן לא תמצאו בלקסיקון הקלינסקאי את המילים -הפלשתינים רוצחים יהודים באשר הם יהודים -את המשפטים האלה הוא לא יודע לאיית יהודים נרצחים נכון אבל קליניסקי לא יודע מי רוצח אב ואם לעני ילדיהם בשפה המיוחדת של קלינסקי שהוא חושב שזאת עברית אבל למעשה קלינסקי מדבר בשפת הגזע רק יהודים אשמים ובעיקר אם הם מרוקאים אז הם בורים וחסרי תרבות עובדה ינון מגל לא ידע איזה פרשה יש השבוע ולכן בעני הגזען השפל הוא חסר תרבות . הצבוע המאוס בא להטיף מוסר לינון מגל על אמירותיו נגד הרוצחים שקלינסקי רואה בהם לוחמי חופש נאצלים אלה הדורסים זקנים וטף ושוחטים יהודים כעניין של מה בכך איטבח איטבח איטבח אל יהוד וקלינסקי יגיד שזה יצורים קטנים מהמאדים
כתוב תגובה ל- ב.ל
7
איתן קלינסקי בכל פעם שאני קורא
  צורי   15/10/15 21:52
עוד הבל מהבליך הבלתי נגמרים התחושה היא שצריך להפטר ממך כמו שנפטרים מדבר. אתה עלוב שמאלני נכה נפש ולא ראוי כלל שתיהיה באתר זה.יואב יצחק הרחק את המגיפה הנקראת קלינסקי כדי לשמור את בני המעיים של המשוטטים באתרך. עם נגיפים מסוג קלינסקי תאבד אותם.
כתוב תגובה ל- צורי
לא נאה לך אל תקרא
  אהרון שחר   16/10/15 02:23
חופש הביטוי זהו ערך עליון. גם לך יש חופש ביטוי להעליב, אבל לא לסתום פיות.
כתוב תגובה ל- אהרון שחר
"ערך עליון"...
  נתן העזתי   16/10/15 21:31
קשקשן,האם אין גבול "לערך העליון הקרוי חופש הבטוי"?...
כתוב תגובה ל- נתן העזתי
8
נימוסים והליכות
  באום   15/10/15 22:00
נימוסים זה דבר יפה הבעיה שזה לא תמיד עושה את העבודה.אנחנו רוצים להיות מנומסים או שאנחנו רוצים לעשות עבודה? ולעשות עבודה פירוש הדבר שהסכינאים יפחדו לבצע את זממם.כי מה אומר לעצמו הסכינאי אחרי כל השנים שהיינו מנומסים איתו. "אני אכנס לירושלים ואדקור יהודי והשוטרים יעצרו אותי ומקסימום אשב בכלא כמה שנים אבל אקבל משכורת מהרשות,אהפוך לגיבור לאומי וגיבור לאומי אחרי שהוא משתחרר הדלתות נפתחות בפניו,אעשה בגרות,אהיה חלק מהמיתוס,משפחתי תקבל כסף מקטאר בתנועה סיבובית,בקיצור סבבה.אולי אקבל קצת מכות מהשב"כ אבל בסופו של דבר העסק משתלם ובעיקר כלכלית".כך בדיוק חושב הסכינאי ולא פלא שהחבר'ה לוקחים סכין או גרזן ויוצאים לדרך.אבל אם הם ידעו שמהמבצע שלהם הם לא יחזרו חיים,הם כבר יתחילו לחשוב אחרת.כי אם אתה מת,זה כבר לא שווה את זה ו70 בתולות בגן עדן זה אולי נכון אבל מה אם זה לא נכון? איזה דיל דפוק עשיתי פה? הגל הזה עוד לא נגמר אבל יתכן שההפסקה בפיגועים קשורה במחשבה שנייה של אותם סכינאים/גרזנאים פוטנציאלים שאומרת שהעתיד אחרי הדקירה כבר לא נראה כל כך ורוד. בקונטקס הזה צריך לראות את דבריו של ינון מגל ולא בקונטקס של נימוסים וארון הספרים היהודי.נכון,לארון הספרים היהודי יש הרבה כבוד ואת הזמן שלו אבל לא בכל רגע נתון אתה שולף משם ספר.לפעמים צריך לשלוף אקדח,מה לעשות אלה הם החיים.
כתוב תגובה ל- באום
9
איתן בא נתפשר על כדור בביצים
  דרורי   15/10/15 22:07
כתוב תגובה ל- דרורי
10
הקם להורגך השכם להורגו!
  בשפת התורה   15/10/15 22:10
זה המוסר היהודי ולא צדקנות שאין לה בסיס ביהדות ונגועה בחטא
היהירות.
כתוב תגובה ל- בשפת התורה
11
איתן ..
  כבש 44   15/10/15 22:15
ינון צודק לגמרי ..נראה לי שאתה נבהל מכן שיהודים אומרים דברים באוםן ישיר ללא כחל וסרק ללא פחד וללא מורא..ובנוסף אוי אוי..גם מגינים על עצמם ..תתעורר איתן נראה שאתה ישן ואו לא נמצא בארץ..
כתוב תגובה ל- כבש 44
12
הטפת מוסר עלובה
  חרד   15/10/15 22:25
צריך לעצור את הפיגועים ובכל מחיר!!! ככול שהכדור אחד בראש יעזור מה טוב ואם לא יעזור צריך אחד לראשו של המטיף לרצח. האפשרות השניה תצמצם את מספר הכדורים שיידרשו. אף שהכתבה הטיפה להמנעות מהתלהמות הכותב המתחסד ממשתמש בגסות רוח בעצמו. בורות וקאניבאליות אמירה של עלוב הנפש שלא בורר מילותיו. לא נכתבה אף מילה על הקאניבאליות של האוחזים בסכין, שטופי מוח משחר ילדותם, למדו שהמוות תוך הרג יהודים עדיף על החיים. עצה לשיפור. יש לעטוף את גופות המחבלים בעור חזיר קודם לקבורתם בכך יפסיקו להיות שהידים. כל דרך למנוע הפיגועים כשרה.
כתוב תגובה ל- חרד
13
ההצגה של בנט ושות'
  ציגי   15/10/15 22:36
גם נפתלי בנט גם איילת שקד וגם ינון מגל הם שחקנים בתיאטרון הבובות של נוניס מוזס: הם שולטים במפד"ל, אחרי שסילקו משם את ההנהגה האותנטית, אבל הקשר בינם לבין דתיים לאומיים הוא כמו הקשר בין נוני מוזס להתנחלויות. ההצגה היא פשוטה: השמאל תוקף את בנט, שקד ומגל כאילו הם דתיים מדי או ימניים מדי, וזאת כדי שמצביעי המפד"ל יאמינו שיש להם הנהגה אותנטית ונוני מוזס יוכל להמשיך לשלוט במפד"ל ובאמצעותו להחליש את הליכוד ולהכשיל את נתניהו.
כתוב תגובה ל- ציגי
שטויות!!!!
  akdib   16/10/15 05:38
איזה שטויות! עם ההנהגה הוותיקה,המפדל הגיעה לשלושה נבחרים! עם ההנהגה הנוכחית, יש הרבה מאוד חילוניים שיתמכו בה. כמה אתם יכולים לקשקש ולהמציא?
כתוב תגובה ל- akdib
על ראש הגנב בוער הכובע
  פנצולו   17/10/15 12:36
השמאל המציא את "הבית היהודי" - בהנהגת ה"כאילו-דתיים" - כדי לשתות קולות של חילונים מהליכוד, להחליש את הליכוד, לעלות לשלטון ואז לזרוק לנפתלי בנט ה"ימני" ולאיילת שקד ה"דתייה" כמה פירורי שררה, תמורת שירותיהם הטובים לסילוק הימין מהשלטון.
כתוב תגובה ל- פנצולו
14
שותף לפשעי האויב.
  יוסי מ   15/10/15 23:20
מר קלינסקי היקר. לא ראיתי את ינון מגל ולא שמעתי את הדברים. אני גם לא מתכוון לקבל את הדברים דרכך ולכן אשיב לך בלי קשר לח"כ מגל. כל מי שיוצא לבצע פעולת טרור צריך לגמור עם כדור בראש במהלך האירוע כאשר סיום המהלך הוא הריגת הפושע הזה כך שכל עוד הוא לא מת ,משמע שהאירוע עדיין חי. אין מצב של ירי לניטרול ,נניח לרגליים. כדור בראש או בכל דרך אחרת, כאשר היוצא מהכלל לקולא הוא כדוגמת הרוצחת מעפולה, שנוטרלה בירי לרגליים מאחר ולא סיכנה חיי אדם ברגע הירי לאחר שכותרה ולא נורתה מיד, וזה יוצא דופן המצביע על חולשה רגעית של המגינים.. אין רחמנות ואין הנחות. ומאחר ואתה רודף שלום על פי הגירסה של הפלסטינים אני אומר לך שבכך ובפועל אתה תורם לכך שלא יהיה הסדר לעולם. צדקנות ופתלתלות הן לא הומניות ולא רדיפת שלום וצדק. מה שאתה עושה הוא לא ראיה אנושית אלא משחק לידי האויב ואתה יודע ומבין את זה.
כתוב תגובה ל- יוסי מ
15
איתן השמאלן, אתה טועה בגדול
  ירון, רמת גן   15/10/15 23:22
"ינון מגל מחליט שזו השעה ליצור את הדמות של החסיד היהודי החדש, הנועץ כדורים בראשם של ערבים."
לא. הוא דיבר על מחבלים, ולא על ערבים באופן כללי.

נשאלת השאלה: מה אם אותו מחבל שנוטרל ישוב וירצח?
הרי ידוע שרובם לא מתחרטים וחוזרים לעסוק בטרור לאחר שחרורם מהכלא.
האם זה חכם רק לפגוע בהם ולא לחסלם? או שמדובר רק בצורך אולטרה-ליברלי פוסט-מודרניסטי פלצני של כותב הכתבה להיחשב כהומני?
כתוב תגובה ל- ירון, רמת גן
16
ינון שפוי מול בריונות השמאל
  שדגד   15/10/15 23:35
בריוני השמאל יודעים שהם יודעים טוב יותר

כמו בחוות החיות שהחזירים השתלטו עליה ויצרו שפה

שלום=מלחמה (מלחמה עכשיו)

שקר=אמת

סוף סוף קם אדם שמדבר כמו אדם שפוי ולא מסומם שטוף מוח עם מנטרות של שלום עכשיו - שלום אחר כך - נותנים הכול לאויבים

כתוב תגובה ל- שדגד
17
החוצפה והטימטום
  akdib   16/10/15 05:55
כל פעם כשאני קורא משהו שכותב שמאלני - אני נדהם מחדש מהחוצפה, מהטמטום ומעוצמתה של מחלת הנפש הזו או השריטה בראש - שקוראים לה שמאלנות.
אוי ואבוי"... נחרד איתן קלינסקי מהבוטות של ינון ןמגל... אוי ואבוי... ולא נחרדת מהבוטות מגסות הרוח מהשפלות שתקפו בה את מירי רגב? איפה היתה אז יפהיפות הנפש שלך? אתה יודע היטב מה אמור לעשות ח"כ, איך אמור להתנהג יהודי דתי, רק איך צריכים לדבר בני תרבות אינך יודע?
הבעיה היא הטכניקה "עתיקת היומין" שהיא נחלתו של כל איש שמאל ותיק 1. לתקוף, את האחר לגופו 2. לתת לו "ציונים" על דרך חשיבתו- התבטאותו או עמדותיו, 3. "ידיעה מעמיקה" בספר ההליכות והנימוסים שהמשאל ממציא חדשות לבקרים כלפי אחרים ובפרט כלפי אנשי הימין. (לא מדברים כך... לא נוהגים כך... לא עושים כך... וגו') ובכן קלינסקי וחברים אחרים: אנחנו מצפצפים על הציונים שלכם, על הביקורות שלכם ועל "הנימוסים" שלכם. זה לא עובד עלינו יותר. אתם לא עלית. אתם ברוב המקרים אפסים תרבותיים, שמתתהדרים בשמות ו"עושים קולות" של מביני דבר. כמי שגדל בשמאל, אני יכול להבטיח לך שהרוב שם לא קרא את צכוב! הוא אולי ראה הצגה או שתיים שלו- וזהו. הוא אפילו לא קרא את סולז'ניצין, למרות שהוא שר בערגה ובשני קולות (איך לא?) שירים רוסיים של דיכוי ועוולה. הגיע זמן שתדברו (אתם השמאלנים) לענין ובפחות צביעות. מה שמותר לכם מותר לנו. ואם אתה חושב שזה לא יאה - אז אנא במטותא ממך... סתום את הפה לאלונה קמחי לגברי בנאי, לעודד קוטלר ולגרבוזולחכמה ההיא מהקאמרי... אם אתה חושב שהתנחלות זה רע, אז רד מאדמות ברעם ויראון, ועין דור ושייך מוניס ולאחרונה שכונת עג'אמי כי יהודי כמוך יודע ש"צדקה מתחילה בבית"...ואם אתה עדיין רוצה להשאר בדעותיך, אז אל תישא את שם הדמוקרטיה לשווא וקבל!! כן קבל!! (אפילו בהכרח!!) את זכותם של האחרים לומר דברים הפוכים משלך וגם את חופש הביטוי שלהם ללעוג לך. ביי!
כתוב תגובה ל- akdib
18
יש לך כשלים לוגיים מובנים
  במבה   16/10/15 06:04
אולי תסביר לנו מה הקשר בין ידיעת פרשת השבוע ונושא המאמר, זו נטיה לדמגוגיה להציג את ינון מגל כבור בנושאי דת ובכך כביכול לפסול אותו ואח"כ לעבור לנושא העיקרי (לאחר שכבר "הוכחת" שהוא אינו מתאים לבית היהודי למרות שכיום הם הצהירו על פתיחת השורות) יש לך טענה עניינית (שיש בה טעם למרות שאיני מסכים איתך) ההליכה מסביב מוכיחה שאינך בוטח בתזה שלך. ואגב בימים רחוקים לעיני בגדוד רפואה בסיני (1973) טופל קצין מצרי פצוע והוא שלף רימון מבגדיו ולמזלנו לא הצליח לשלוף את הנצרה..
כתוב תגובה ל- במבה
19
תגובה
  cvcvcv   16/10/15 06:11
כנראה איתן לא שמע על צ'רלי שלוש
כתוב תגובה ל- cvcvcv
20
והוא לא האידיוט היחיד
  ע.ג.   16/10/15 06:11
הוא מציע לירות בראש וח"כ סמוטריץ (לא להאמין שהדבר הזה ח"כ) מציע שמד"א לא יטפלו במחבל גם אם הוא פצוע קשה. תראה את התגובות של הגאונים פה ותבין שהם משקפים את עמי הארצות של עם ישראל יותר מה"כים מהעבודה למשל. מצד שני גם להאשים את היהודים בתאות הדם של הערבים זה לא חכם מדי ואתה עושה את זה לא פעם.
כתוב תגובה ל- ע.ג.
21
כמו כל השמאל איתן קלינסקיי
  שמאל מנותק וצבוע   16/10/15 06:17
צבוע והזוי ביותר חבורת ליצנים אינפנטילים,,,
לא ראינו ולא שמענו את השמאל ובניהם את איתן קלינסקי הצבועים וההזויים מטיפים מוסר או מעבירים ביקורת על ההסתה השקרים והעידוד והתמיכה של ח"כ הערבים בפגיעה ורצח יהודים ובארגון התפרעויות אלימות של המיגזר הערבי,,,שתיקה מוחלטת מצידם!!
לא ראינו ולא שמענו מהשמאל הצבוע ובניהם איתן קלינסקי מטיפים מוסר או מעבירים ביקורת על "חסיד עולם" "והפרטנר לשלום" שלהם המחבל בחליפה מוחמד זבלה מאזן הטרוריסט והמושחת הידוע כמכחיש שואה ובאימרותיו האנטישמיות על ההסתה והשקרים הפרועים וההאנטישמיים שלו בנוסף לעידוד ותמיכה לפגוע ולרצוח יהודים או על תשלום משכורות למחבלים 10000-12000ש"ח בחודש פיגוע קשה=משכורת גבוהה יותר,,,,שוב שתיקה מצידם!!
כנראה בעיניי השמאל ובניהם איתן קלינסקי ותומכיהם אבירי זכויות המחבל הצבועים וההזויים דם של מחבל ערבי/מוסלמי ברברי ורצחני שבא לרצוח ולקחת חיים של יהודים יותר חשוב מדם של יהודי שנשפך,,,,ההפך-תמיד השמאל ובניהם איתן קלינסקי ותומכיהם אבירי זכויות המחבל מנסים להבין ולהצדיק את מעשי הטרור הרצחני של הברברים הערבים/מוסלמים נגד יהודים שזה בגלל "הכיבוש" או בגלל שאין להם "אופק מדיני" או בגלל מצבם "הכלכלי" וזה בזמן ש"הפרטנר לשלום" של השמאל המחבל בחליפה וחבריו שודדים וגונבים מיליוני יורו מתרומות שמועברות לרשות,,,,
אולי זאת אנטישמיות מצידם שמתחבאת תחת שמות וסיסמאות ריקות מתוכן כמו "זכויות אדם" וכ"ו,,,
כתוב תגובה ל- שמאל מנותק וצבוע
22
ניתוח מתנשא ולא ענייני
  ל.ש.ד   16/10/15 07:16
מי שמבקש להיות בעל דעה ולא רכלן בטור שבועי שיכתוב בהתאם. הכתבה מצטיינת בעליבות התכנים וחוסר יכולת בקשרים ומסקנות או ביכולת הניתוח... מאכזב! למי שיש במה והדבר בנשמתו רצוי שיהיה בו מעט כבוד עצמי... אם לא בשבילו לפחות עבור קוראיו.
כתוב תגובה ל- ל.ש.ד
23
לחבורת ינון מגל אשמה בתבערה
  מ.מ   16/10/15 07:26
כששר ממפלגת ינון מגל עומד ומתריס בהר הבית, כי כאן יבנה בית המקדש, הוא רק זרק גפרור למדורה, וזה מאד משכנע את העולם שהסטטוס קוו נשמר.

כשראש המפלגה של ינון מגל אומר וכי שיש לספח את כל שטח c , שהוא כמעט מחצית השטח ביהודה ובשומרון, הוא בהחלט רק זורק גפרור.

כשראש הממשלה אומר שהוא בעד שתי מדינות לשני עמים ומפלגתו של ינון מגל עם שרים בליכוד אומרים לא יהיה ולא יקום, הם רק מציתים אש.
כתוב תגובה ל- מ.מ
24
אין אמונה בימניים !
  אבנר צפוני   16/10/15 07:32
בפוליטיקאים הימניים,כמובן.
בהנחה שהפוליטיקאי הימני (כל אחד מהם) אינו אדיוט- הרי הוא יודע שהגשמת המישנה הימנית,לחלוטין אינה אפשרית. דא עקא- אין כמוה לקישוש קולות.
וכמה שיותר בוטה,כמה שיותר נחות,כמה שיותר ברוטלי,כמה שיותר פנטזיונרי,כמה שיותר מסית,כמה שיותר עממיקו,כמה שיותר רוקד על הדם- הרי זה משובח.
כתוב תגובה ל- אבנר צפוני
אפנר....
  נתן העזתי   16/10/15 12:29
העיזות הרחלות והאתונות סומכות עליך...אל תקפח אף אחת מהן
כתוב תגובה ל- נתן העזתי
אני משאיר
  כוח לאמך   16/10/15 18:28
כתוב תגובה ל- כוח לאמך
25
תלמדו מסטאלין רבו של הכותב
  גיל3   16/10/15 07:40
הוא שכנע את מתנגדיו בעדינות לשים קץ לחייהם. כך השתכנעו עשרות מיליונים בצורה הומנית ליברלית שמאלנית לסיים את חייהם בשלווה לשירת האינטרנציונל. הכותב הוא קול במקהלה של השמאל הקיצוני ששרה את אותן מילים היהודים אשמים בכל הערבים הם קורבן. אסור לפגוע בזכויות הערבים מותר ורצוי לפגוע בזכויות היהודים איך השתחל הכותב הלא מכובד הזה לאתר של יואב יצחק, יש לו המון במות לכתוב: הארץ, אל מנאר, אל תיחאד
כתוב תגובה ל- גיל3
הקומניזם אצל קלינסקי זה תרוץ
  ב.ל   17/10/15 16:08
הגזען השפל כאילו קומניסט אבל זו בסכ"ה כסות אידיאולוגית ודרך לבטא את האידיאולוגיה הנאצית האמיתית שלו ולהקים מדינה ערבית סטרילית מיהודים
כתוב תגובה ל- ב.ל
26
איתן, מאחל לכולנו שבת שלום
  איצי   16/10/15 07:48
איתן, מאחל לכולנו שהפגנת השלום במוצאי שבת בירושלים תעבור בשלום.
כתוב תגובה ל- איצי
27
מחבל בזק נוטרל וקם שוב ושוב
  דוגמת מחבל בזק   16/10/15 08:01
הדוגמא שלך ינון לא נכונה
יש דוגמאות בשטח של מחבל שנוטרל והוא קם נוטרל שוב וקם
שוב כשנורה פעמיים לא היתה ברירה אלא לירות כדי להרוג
מדבריך עולה....
ממסקנות של אנשי בטחון מקצועיים עולה מה שאתה חושב שאינו
נכון
מבחן התוצאה מראה שמה שהוחלט על ידי אנשי ציבור ובטחון
הוא נכון יותר על מנת להכריע מחבל שהגיע להרוג
לא היית רוצה להיות בסיטואציה שמשהו מגיע להרוג אותך
ומנטרלים אותו והוא מתרומם שוב ומנסה שוב והפעם
הוא עלול להצליח האם לא תזעם על כך שהוא לא נוטרל מיידית???
זה ממש ממש נכון לנטרל על מנת להרוג כי אחרת התוצאה
תתהפך ויהיו לזה השלכות גרועות
בוא לא נבקר את העוסקים נאמנה במלאכה ורק נפרגן להם
כי הםראוים לכל שבח מול הטרור הנתעב הרוצה להשמידנו
ואתה עדין לא מבין זאת
כתוב תגובה ל- דוגמת מחבל בזק
28
קלינסקי בוטה וגס בהתמדה
  מי האיש הבוטה?   16/10/15 11:51
בכל מאמר שלו. והנה הוא בא ומלמדנו פרק ומעליל על אלה שאינם מן החוג שלו - דברי סרה ובלע. האיש הזה גורם לסלידה.
כתוב תגובה ל- מי האיש הבוטה?
29
peace
  peace''''''''''   16/10/15 12:34
כתוב תגובה ל- peace''''''''''
30
י. עמיר נוטרל לא עם כדור בראש
  רוצח ראש הממשלה   16/10/15 12:46
רוצח ראש ממשלת ישראל , חמוש באקדח ניטרלי ולא עשונזאת עם כדור בראש,

כמו שניטרלו רוצח מתועב בשם יגאל עמיר , חייבים לנטרל אותם טרוריסטים שמבקשים לפגוע בחיי יהודים .
כתוב תגובה ל- רוצח ראש הממשלה
ההתבהמות של ינון מגל
  איצי   19/10/15 06:45
יגאל עמיר נוטרל ללא יריה אחת, אך אישה ערבייה שאחזה סכין בידה חבורה של שוטרים וחיילים בתוספת חיילת חמושה בארטיק בידה ורובה ירו בה צרור כדורים ופצעו אותה קשה .

הרוצח של הנערה במצעד קהילת הלהט״ב עם סכין בידו נוטרל על ידי שוטרים בלי יריות . כן אפשר לא להתבהם עם כדור בראש בנוסח ינון מגל והשר ארדן ובברכת בנט- ליברמן
כתוב תגובה ל- איצי
31
ישראל חייבת להציל את עצמה
  איצי   19/10/15 07:30
ישראל חייבת להציל את עצמה מהבוטות והחייתיות של חברי כנסת כמו ינון מגל . ״כדורבראש״ הוא מונח בשפת הקניבלים ולא בשפה בה נכתב התנ״ך.
כתוב תגובה ל- איצי
32
אשליות של מפלגת בנט- שקד- מגל
  מ.מ   19/10/15 07:44
החבורה של ינון מגל הופכת את ביבי לשמאל. זו חבורה שמשלה אותנו, שרק אם נכריז על כך שלעולם לא תקום מדינה פלשתינית, בכך נדביר את הטרור . זו חבורה שתוביל אותנו רק למציאות של שפיכות דמים .
כתוב תגובה ל- מ.מ
נחש מי מפעיל את החבורה הזאת
  נחשני   20/10/15 00:56
רמז: האיש שפועל ללא לאות לסגירת "ישראל היום".
כתוב תגובה ל- נחשני
33
ינון מגל חייב ללמוד מטיבי
  מ.מ   19/10/15 09:35
בכנסת ישראל עוד לא נשמע נאום של חבר כנסת ישראלי בנושא השואה, כפי שהושמע מעל דוכן הכנסת על ידי חבר הכנסת ד"ר אחמד טיבי.

כשינון מגל מתנהג כמסתערב ביחסו לחברי הכנסת הערבים, שיעצור לרגע ויקרא את דבריו של אחמד טיבי.
כתוב תגובה ל- מ.מ
34
זה לא בוטות זו התבהמות.
  נוה שלום   21/10/15 09:51
כתוב תגובה ל- נוה שלום
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il