s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
רק הפרופסור גרשום שלום - מי שהביא לידיעת העולם את תורת הקבלה הנשכחת ועמד על מעשיו של נביא השקר שבתי צבי - הטיח בחילונים ובחרדים בארצם של יוהאן וולפגנג גתה ולודוויג בטהובן כי אין דב...
בצלאל סמוטריץ'
בצלאל סמוטריץ'
הסכמה לעסקה המצרית היא כניעה משפילה, והיא הענקת ניצחון לנאצים על גבם של מאות לוחמי צה"ל הגיבורים שנפלו בקרב, היא גוזרת גזר דין מוות על החטופים שלא נכללים בעסקה, ומעל לכל - מהווה סכ...
גאולה - רק בפעולה אנושית שמודעת שהיא כלי לקידום ישועה
איציק וולף
בימים שבהם טוענים רבנים כי ישנה הגנה מיסטית-רוחנית שהיא בלבד זו ששומרת על עם ישראל מפני אויביו כדאי לעיין בפסוקי קריעת ים סוף - שעל-פי המסורת אירעה בשביעי של פסח - ולראות שאפילו רי...
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
כשבקפלן מתחדשות ההפגנות הסוערות להפלת הממשלה, כחזרה לימי טרום השבעה באוקטובר, מתברר כי ההפגנות למען החטופים מתמזגות איתן, מזדהות עם אותה מטרה    ויושב לו ראש הנחש במינהרה אי-שם ברפי...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
הקלטות החמות מגלות: בכירי מח"ש אימתו החשדות הפליליים נגד ברכה; ההתאבדות - עקב התקדמות החקירה
מאת: יואב יצחק  |  01/12/2015
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
הרב פינטו חף מכל פשע
  צדק בהכל   1/12/15 22:40
כתוב תגובה ל- צדק בהכל
את צודקת וסתם הקצין שאיננו חי
  צדק מוחלט   1/12/15 23:23
סתם הקצין שאיננו יותר איתנו בין החיים החליט פתאום שאת הסיוע שהוא מקבל הוא הופך לניסיון לשחד אותו . ממש צדק מוחלט וצדק חדש ואני מאמין לצדק החדש הזה בכל ליבי רק חבל שהקצין לא נמצא עוד בחיים בכדי להשיב על ההאשמות האלו ולפי ההיגיון שלי כל הצדק החדש וההאשמות האלו חיכו למותו של הקצין ואז פתאום הם צצות ..... אז לסיכום חבל שבן אדם שמקבל עזרה כספית מתהפך לו פתאום ופונה לממונה עליו והופך את העזרה הכספית לניסיון שוחד באמת חבל חבל מאוד שהקצין לא נמצא איתנו בכדי להדוף את הצדק החדש והמוזר הזה ....
כתוב תגובה ל- צדק מוחלט
///כל ה200מליון מילים של יואב
  נועדו לבלבל אותנו   3/12/15 00:39
כתוב תגובה ל- נועדו לבלבל אותנו
טעות הכל פורסם עוד בחייו
  צדק ואמת   3/12/15 10:39
כתוב תגובה ל- צדק ואמת
{{{פינטו עבריין יואב יצחק יודע
  השיחה עם דומרני?   1/12/15 23:43
כתוב תגובה ל- השיחה עם דומרני?
פינטו הוא פושע וישב בכלא
  בן גדעוני   3/12/15 14:20
News1 , היינו יואב יצחק, היה למגינו הבלתי מובן של פינטו שהורשע בבית משפט ישראלי. זה הביא אותו להתנגשות עם מערכת המשפט, עם הרשות התובעת, עם קציני משטרה חיים ואחד שמת, וכל זה אחר שהוא - כמו כל הציבור - כבר יודע על קשרים מוזרים ובעיקר הדוקים מאד של פינטו עם פושע העומד בראש ארגון פשע. מקומו הטבעי של גדול בתורה הוא בישיבה, שבה הוא מרביץ תורה. איני מכיר שום רב רציני היושב באופן קבוע במשרדי משטרה ושאר מקומות כאלה כפי שפינטו עשה ואולי ממשיך לעשות. אשמח לשמוע מיואב יצחק תשובות רציניות לשאלות האלה.
כתוב תגובה ל- בן גדעוני
2
מוכר האוויר בפעולה מדהימה
  רות לוי   1/12/15 22:59
לכולם כבר ברור כי הכותב מוכר אוויר ולא יותר. גם מאמץ אחרון זה של יואב יצחק מעיד על מצוקתו הנוראה עד שבתנאים רגילים יכול לעורר רחמים עליו. שוב פעם אלפי מלים של קשקוש המיועד להזיז את העיקר מאשמתו של "הצדיק" רב-נוכל פינטו. מעולם לא הסתבך עיתונאי-חוקר בבוץ כזה כמו יואב יצחק. מה שישאר לאחר פרשת פינטו יהיו המון סימני שאלה על "תחקירים" של יואב ואיך הבוץ שהכין לאחרים הוא בעצמו טבע בו. עצוב נורא. וכן עוד משהו: אתה לא מתביש לרקוד על הקבר של ברכה?
כתוב תגובה ל- רות לוי
את מקשקשת בתשלום????
  זרוע נטויה   1/12/15 23:33
את "היתאבדות" ברכה לא חקרו להיתאבד בירי ללב זה 1 אחוז מהתאבדים גם לרופא לא קל למצוא את הלב. ואיפה הטלפון יש פה תימלול הקלטה זה גם קונספירציה לכי לבית משפט תשלמי למעבדת קול ומה יקרה מנסיון עם יואב את תשלמי גם הוצאות משפט. אז אין מושג מי שלח אותך ליכתוב אבל העובדות מזעזעות אין דין ואין דיין בישראל אגב אני מתעב בעליי אוב מהסוג של פינטו שהכסף הוא האל.
כתוב תגובה ל- זרוע נטויה
סיימתי שעה לקרא הכל את טועה
  או שלא קראת   1/12/15 23:53
כתוב תגובה ל- או שלא קראת
את הזויה
  עיניים פקוחות   2/12/15 13:22
תגידי הזויה שכמותך, את חושבת שהציבור עד כדי כך מטומטם? את לא יודעת לקרוא? הכל מופיע כל כך ברור בתמלילים. אין פה אפילו מקום לדמיון.
כתוב תגובה ל- עיניים פקוחות
///אמנון דנקנר ז״ל ויואב יצחק
  תמכו בנימרודי .   3/12/15 07:50
למרות שידעו כנראה שהוא עבריין . זוכרים עוד איך דנקנר ז״ל תמך בעבריין אחר אהוד אולמרט שהפך לאתרוג של ידיעות אחרונות וערוץ 2.עכשיו יואב יצחק תומך בפינטו מבלי למשל לבדוק ולחקור אם פינטו זה מוסיף ערך לעם ולמדינה היהודית רב אמור להיות אדם שמתעסק בקדושה האם פינטו היה כזה ???
כתוב תגובה ל- תמכו בנימרודי .
3
זה ברור
  מחריד מאוד   1/12/15 23:40
שהתיק כאן תפור מיסודו. ליבי על פינטו אפילו שאינני מכירו כלל ואינני דתי לא זכיתי. אבל הפרשה מסריחה מתחילתה. תעודת עניות לשלטון החוק. ואני יודע היטב מה אני מדבר.
כתוב תגובה ל- מחריד מאוד
4
קופת שרצרים
  אהרון שחר   2/12/15 00:33
אבל מה יהיה עם הכתבה הזו? כמו שאר הכתבות, תוך ימים ספורים תיעלם.
כתוב תגובה ל- אהרון שחר
5
מי השקרן הגדול
  מכולם?   2/12/15 01:33
בסיפור הזה אין ולו צדיק אחד. דרוקר וברוך קרא משלמים למח"ש בנדיבות על ההדלפות שקיבלו, הם ציירו את מח"ש כגוף חף ונקי. מח"ש היא חלק אורגני מפרקליטות המדינה השיטה שלה היא: "זה לא אני זה הם". בקרוב יתפרסמו חקירות נוספות שטויחו לאחרונה ע"י מח"ש.
כתוב תגובה ל- מכולם?
6
מר י.יצחק - תפסיק לעשות צחוק מ
  דודו21   2/12/15 02:53
מר י.יצחק - תפסיק לעשות צחוק מעצמך. תוכנית "המקור" חשפה את התנהגות הרב(?) פינטו במלוא כיעורה. אם זה רב בישראל, מצבנו רע מאוד.
כתוב תגובה ל- דודו21
דמים תרתי משמע
  מעורבת   2/12/15 06:23
בחצרות המקובלים מתגלגל כסף שחור והרבה! שימון גלגלי השחיתות ולכן יש להלבין את הנושא ולצמצם את הנזק. כל זה לא מגמד את ההתנהלות של החוקר מספר 1 במדינה, לכן חשוב למצות את החקירה, להוציא לאור השמש את הכיעור גם אם זה כואב, על כך אפשר רק להודות שעדיין קיימים עיתונאים כמו יואב יצחק.
כתוב תגובה ל- מעורבת
7
עכשיו זה ברור הרב חף מפשע
  אדםם   2/12/15 03:36
אם ברכה לא אמין אין תיק נגד הרב,ומושחתים נימאסתם מדינה של שקרנים
כתוב תגובה ל- אדםם
חבל שחיכו שברכה לא יוכל להשיב
  תמים דרך   2/12/15 10:15
אם הנפטר לא היה אמין לדברי חבר מרעיו מדוע חתמו על עסקת טעון מקלה .ומדוע חיכו עם כל הפרסומים האלו לאחר מות הקצין ?? היו חייבים לנהל את המלחמות האלו לפני שחתמו על עסקת טיעון . עכשיו שיודעים שהקצין הלך לעולמו ולא יוכל להשיב הם חכמים גדולים. לדעתי כאיש מאמין עושים עוול גדול לנפטר לאחר מותו . אלוהים שברא את העולם בששת ימים צריך לבדוק אם זו התנהגות נאותה ורצויה שהוא מבקש מהבריות , ואם הוא סולח ומוחל על התנהגות שכזו ?? . אני שגדלתי לתוך עולם הדת והאמונה יוקדת חזק בליבי מתחיל לגלות סימנים של שבירה ....
כתוב תגובה ל- תמים דרך
8
למה פינטו אולמרט צבי בר לחיאני
  שבץ חלובה   2/12/15 05:22
לא בכלא למרות שנידונו למאסר. זה בית משפט זה? זה משטרע זה? זה הוצל"פ זה? זה הכל חרא!!! אולמרט כבר 10 שנים בשימועים וערעורים וניראה לי שרוצים למשוך את זה עד שיגיע לגיל 80 ואז מסיבות של גיל בריאות ועינוי דין יוותרו לו ויקבל חנינה מראש הממשלה המכהן...תקראו לי קוגלגר אם זה לא מה שיקרה. עם מלך המושחתים ולוקח השוחד פואד השמן מתפתחת אותה עלילה. הוא יריח ליזול בכלא כשאני אגיע לאנטארקטיקה....הבוס שלו וייצמן ראה את תא הכלא? ככה גם הוא יראה....הרקבון פשה במערכת המשפט שלנו ואת זה מבין כל מונגולואיד. יש כאן בגדול שתי מערכות משפט אחד למקורבים ומיוחצ"נים בעלי ההון החרדים והאדמו"רים והרבנים שתמיד יוצאים זכאים או עם עונשים מצחיקים כמו עבודות שירות והשניה של העמך שעליו מורידים את הגרזן על כל עבירה קטנה של גניבת לחמניה בסופר. קחו למשל את השחורה הלא מיוחצנת אתי אלון שמסריחה בכלא כבר 12 שנים ללא חנינה למרות שמגיע לה שליש. רוצים לייבש אותה כי לא הסכימה לשלם שוחד לועדת השחרורים וחוץ מזה נכשלה בבחינת השמעת שירי ערש ביידיש.
כתוב תגובה ל- שבץ חלובה
9
יואב משתף פעולה עם עבריין
  ברברה 23   2/12/15 05:45
מה שהיה במקור זה הוכחה ניצחת שמר פינטו העבריין וחבורת הנוכלים ניסו או הצליחו להעביר אתנן לקציני משטרה. שהרב פינטו שיתף פעולה עם עבריינים להברחתם לחוץ לארץ. כל השאר לא מעניין השקרים על הטלפונים . מה שמתקבל פה שרגון עברייני בראשות הרב פינטו חדר למשטרת ישראל במכמה לדמר את מעשיו ולמנוע חקירות. יואב יצחק הצדיק ראה רק צד אחד מעניין למה. בקיצור שוב הוכח שעובדי האלילים ורבניהם הינם קןץ בבשר מדינת ישראל ויד להכיל עליהם את חוקי המס מיד. העבריינים הללו מטמאים את הישות הציונית ומתעלקים על כספה.
כתוב תגובה ל- ברברה 23
10
זות הסיבה שעזבתי את הארץ
  ריצ'י מאטלנטה   2/12/15 05:53
עם וינשטיין הנוכל והשקרן, והמסטיר דברים ומי שניסה בכל הכוח לא לעמיד לדין את אולמרט הגנב, איך אפשר לחיות בישראל.
כתוב תגובה ל- ריצ'י מאטלנטה
ריצי אתה צודק ב 100% זה סדום ו
  סתם אזרח מסדום   2/12/15 07:51
ועמורה, מדינת ישראל זאת עיר מקלט שמצוטטת בתנך. במדינה הזאת כול אחד רוצה ומנסה לקבור את השני. תהנה באטלנטה. אני עובר לפלורידה מסכן הרב פינטו איזה חיים הוא עובר... זאת מדינת עולם תחתון כאן מלמעלה ועד למטה. פעם רצינו להיות מדינה יהודית היום אנחנו מדינה יהודית במתקונת דעש אנחנו עורפים ראשים בלי סכינים. הכול שוחד ובצע כסף.
כתוב תגובה ל- סתם אזרח מסדום
ריצ'י,בארה"ב השחיתות עצומה.
  אבל מה'כפת לך...   2/12/15 13:53
כתוב תגובה ל- אבל מה'כפת לך...
11
מזלה של מיכל כהן
  משה, עורך-דין   2/12/15 06:54
מכל הגודש הזה, נראה לי שאפשר להסיק כי לעו"ד מיכל כהן יש צירוף של שכל ושל מזל. אם היא הקליטה את השיחות עימה, והנחתה את מנחם פינטו שיעשה כן גם הוא - היה זה מעשה נבון, שאלמלא נעשה היה גורלה עלול להיות לא-כל-כך נחמד. אנשי זדון, שקיומם ברור, היו מדביקים גם לה עבירות כמלוא החופן.
כתוב תגובה ל- משה, עורך-דין
12
אז היועץ המשפטי הוא מעל לחוק?
  סתם אזרח בסדום   2/12/15 07:42
אם צריך... אז מי מעמיד את היועץ המשפטי לדין על עבירות חוק? ועוד יכול להיווצר מצב שהיועץ המשפטי יהפך לשופט עליון?? (זה מה קרה למזוז אם אני לא טועה?). שמו את החתול לשמור על החלב? מעניין שזיגל הקים את היחידה (שברכה עמד בראשה) ונשאר צדיק... האם נשארו צדיקים בסדום????? הבן דוד של יהודה.
כתוב תגובה ל- סתם אזרח בסדום
סדום זה פה ויינשטיין וביבי
  זרוע נטויה   2/12/15 11:33
את סדום החדשה לפטר יש שרת היתנחלויות משפטים חמודה ולא יעילה לחלוטין 120 יום רק הצעות שלא יושמו אז היא תיפטר את ווינשטיק שתיי סטירות לחי מביבי וקיצוץ בכספיי המיתנחלים כעונש
כתוב תגובה ל- זרוע נטויה
13
אתם פשוט משקרים במצח נחושה
  ע.ג.   2/12/15 07:48
כמו שראינו אתמול בתחקיר של רביב דרוקר וברוך קרא כל מה שקרה זה שתומכי העברין פינטו התחילו להזרים למח"ש מידע שיקרי נגד הצדיק ברכה. כל המידע נחקר ונמצא שכל המידע, ללא יוצא מן הכלל, שיקרי. הבדיקה בענין ארוע אשדוד, שכנראה גם הוא שקר גמור, לא הסתימה בגלל התאבדותו של ברכה ז"ל. מי הם העדים נגד ברכה - עו"ד שלדבריה שומעת במו אזניה את ברכה אומר לעברין פינטו איך להבריח עברינים ולא מבהירה לעברין שלידה שאסור לעשות את זה וגם לא פונה מיד למשטרה. לשכת עורכי הדין צריכה לשלול את רשיונה מיד ולתמיד. גם הופעתו של העברין פינטו היתה הופעה של נוכל מה שלא מפתיע בכלל כי הוא עברין נוכל. אם היה לעברין פינטו מצפון הרי שעל על מצפונו היה מותו של ברכה הצדיק ז"ל ואם יש באמת גיהנום וגן עדן רק בגלל זה הוא יגיע למדור הנורא ביותר בגיהנום ויחד איתו כל הנוכלים השקרנים שסביבו שתומכים בו והציקו לברכה הצדיק ז"ל עד שהתאבד.
כתוב תגובה ל- ע.ג.
הדעת אינה סובלת
  משה, עורך-דין   2/12/15 09:56
אין לי עניין באיש מהמעורבים, ולדידי שייתלה על העץ כל מי שעבר עבירה. אך הדעת אינה סובלת שאיש כמו תת-ניתב אפרים ברכה, חוקר משטרה מנוסה המכיר את כל הטריקים ואינו נבהל מ"הצגות" ומסיפורי עלילת-שווא, יתאבד שבועיים לפני חתונת בנו רק משום שמישהו העליל עליו עלילת-שקר, ללא כל יסוד. איש כמוהו, אם אכן לא היה יסוד לדברים שפורסמו עליו, היה נאבק באויביו ומתאמץ להוכיח את חפותו, במקום להתאבד ולהשאיר את משפחתו באסון נצחי, ברגשי בושה ועם כתם שלעולם לא יצליחו להסירו. על חתונת הבן כבר מיותר לכתוב. אך לכתוב על איש כזה, במציאות שהוא-עצמו יצר, כי הוא "צדיק" - לעך דרושה תמימות או טפשות.
כתוב תגובה ל- משה, עורך-דין
14
להדיח מייד את ויינשטיין
  שינשין   2/12/15 07:54
ולהעמידו לדין!!
כתוב תגובה ל- שינשין
15
ראיתי את המקור-וקראתי פה
  חוקר בדימוס   2/12/15 08:46
הפספוס הגדול של המקור הוא שהרב פינטו לא מעניין פה והסיפור החמור הוא העברות של תת׳צ ברכה הרב פינטו הוא לא עובד מדינה הוא בכלל לא תושב המדינה, תת׳צ ברכה היה מראשי מערכת אכיפת החוק ראש חטיבת החקירות ראש יחאה הגרירת רגל לפי ההקלטות ניכרת ואני שותף למחשבה שהיה פה שיבוש הליכי חקירה מצד היועץ המשפטי והצוות שלו.לעשות פוליגרף פעמים? ואחרי זה לנסות עוד אחד? אין הסבר אחר חוץ מנסיון הכשלה! מה שיוצא מהכתבה פה שאם מח׳ש היה חוקר מלכתחילה אפרים ברכה-מנשה ארביב היו מקבלים כתב אישום חמור והם אלו שמעניינים פה!! הם עובדי ציבור מראשי מערכת אכיפת החוק!! ואני שוב שואל שאלת תם. מה עם אמון הציבור? מה עם עקרונות המשפט? מה עם זכות הציבור לדעת? למה משקרים ומרמים את הציבור? איך יכול להיות שחשוד בפלילים(ברכה) מקבל הגנה מהיועץ ופמלייתו? ומה כל כך חשוב להתעמר ברב פינטו ואף לסכן את חייו? התחנונים של אנשיו והמצב הבריאותי החמור שלו עובר דרך כל ההקלטות פה.
כתוב תגובה ל- חוקר בדימוס
אתה שואל אני אענה
  אהרון שחר   2/12/15 11:12
מה שתיארת נקרא בשפה מקצועית תרבות שחיתות, רק אין אף גולם שחוקר את התחום.
כתוב תגובה ל- אהרון שחר
יש בעיה עם יואב יצחק
  היהודי הניצחי   3/12/15 18:41
אתה צודק. פינטו כלל אינו חשוב לעניין למרות שהוא עברין שוחד. הבעיה היא עם מערכת המשפט שמסריחה מהרשאדץ ויינשטיין ועד לדרגים נמוכים יותר. לי יש בעיה עם יואב יצחק אינו מחמיץ שום הזדמנות להכשיר שרץ ששמו פינטו. יואב יצחק מצטייר כאדם לא ישר שמנסה להכשיר את השרץ, ונימוקיו עמו.
כתוב תגובה ל- היהודי הניצחי
16
זה כתב אישום חמור נגד היועץ
  משתומם   2/12/15 08:54
קראתי בשקיקה כל מילה יש פה כתב אישום נגד היועץ חד וחלק! מסכן הרב פינטו! אם היו בודקים את טענותיו בזמן אמת כל זה היה נמנע (ואף חייו של ברכה היו ניצלים כנראה) אני תקווה שיעשו עם זה משהו! היועץ חייב לספק הסברים בעניין!! אני חושב שיש פה ראיות לשיבוש הליכי חקירה מצד היועץ המשפטי לממשלה
כתוב תגובה ל- משתומם
17
רב הגלוי מן הנסתר....
  אני לא רב   2/12/15 09:48
זה רב זה?
"מויסר"
בעילגות, בבהלה, בפילפול מילים ועיניים מנסה פינטו לחפות על שקריו, על נסיונות הבריחה שלו מכל אשמה ועל העובדה שלא ניתן להסביר איך שוחד לאחד הוא תרומה לאחר.

ממליך עבריינים, תורם מכספם של אחרים, בוגד בבני משפחתו וחבריו.
כתוב תגובה ל- אני לא רב
18
החטא הקדמון כאן ובמקרים דנן:-
  מיכל מירושלים   2/12/15 10:18
לא ייתכן שלשוטר או לשופט יהיה רעבע (REBE) או אדמו"ר, (או רחמנא לצלן אזרח התורם לשוטרים ולמשפחותיהם) שלהם הוא מחויב בכל הליכות חייו.

אין ספק שברבות הימים עשוי לקרות תרחיש שבו יהיה נתון השוטר/שופט בין הפטיש והסדן.

אבל הדברים לעיל אמורים גם לגבי כל פקיד ציבור, בין אם הוא איש מס הכנסה או משרת בוועדות התכנון - עליו להיות מסור לחוקי המדינה שבה הוא חי (וזה כמובן כולל אתיקה ומוסר). אם אמונתו האחרת מתנגשת אפילו עם תקשי"ר עליו למצוא לו פרנסה אחרת הרחק מן הציבור.

אם זה יתקיים - כל הבלה-בלה שבכתבה - יתייתר.

כתוב תגובה ל- מיכל מירושלים
19
אין ספק שפינטו נוכל! יש ספק
  פועה   2/12/15 10:26
אם ברכה היה שותף מלא לנוכלות של פינטו או הסתבך כאשר השתמש ברב הנוכל כמקור חשוב למידע מודיעיני ולצורך מניפולציות טקטיות. פינטו חייב להיכנס לכלא! בעיקר משום שהוא מכונה רב בישראל, ולחושך מעשי הנוכלות שלו שנחשפו ע"י "המקור" והוסתרו בכחש ע"י NEWS1, ועליהם הוא "הרב" חייב לתת את הדין! הפרשה הזאת לא הוסיפה אמינות וכבוד ליואב יצחק וזאת בלשון המעטה...
כתוב תגובה ל- פועה
20
פינטו בראיון= עבריין חצוף
  יוסי פנחס   2/12/15 10:33
כתוב תגובה ל- יוסי פנחס
21
News1 כל הכבוד! גילינו את אמת.
  זו עיתונות טובה   2/12/15 11:27
יוצא שכולם סרחו,
כתוב תגובה ל- זו עיתונות טובה
22
סמרטוטים כבר אמרנו?
  Lurie   2/12/15 14:08
חזק ואמץ!
כתוב תגובה ל- Lurie
23
איך פינטו אזרח אמריקאי?
  ינקי דודל   2/12/15 14:49
את מי הוא שיחד ב-INS?
כתוב תגובה ל- ינקי דודל
24
ברכה נטל נפשו כי המדינהבגדה בו
  עיניה   2/12/15 15:49
חבל שיואב יצחק מייצג בחירוף נפש את פינטו שמתפרנס וחוגג עם עבריינים כבדים. ביום שברכה הי"ד נטל נפשו פינטו חגג עם העבריין הררי.
כתוב תגובה ל- עיניה
25
עשו לפינטו בקטנה מה שעשו לקצב
  אחד שיודע הכווול   2/12/15 17:30
כתוב תגובה ל- אחד שיודע הכווול
26
מדובר בפינטו ממערכון הגשש
  שם בדוי   2/12/15 18:29
על "ישראבלוף" או שזה פינטו / ישראבלוף אחר?
כתוב תגובה ל- שם בדוי
הרב פינטו צדיק קודש קודשים
  הישמרו בלשונכם   2/12/15 22:54
כתוב תגובה ל- הישמרו בלשונכם
הרב פינטו צדיק קודש קודשים
  הישמרו בלשונכם   2/12/15 22:54
כתוב תגובה ל- הישמרו בלשונכם
רב מתועב
  ד.ה   3/12/15 06:01
הרב המתועב הזה יכול היה לבקש ביטול עסקת הטיעון ולחזור בו מהודאתו-הוא לא עשה את זה כי ברור שהוא משחד סדרתי של אנשי משטרה. ל היה במדינה הזאת דין צדק הוא היה יושב בכלא עש שנים לפחות. כעת כל הגבלסים מהחצר שלו מתגייסים במסע בזוי להלבין את חטאיו-ככה נראים רבנים בישראל וככה נראית הדת
כתוב תגובה ל- ד.ה
27
תמונת מצב קשה המחייבת חקירה
  יגאל הירושלמי   2/12/15 23:42
מכל הפרטים בפרשת פינטו עולה חששות לשחיתויות של כל הגורמים המעורבים, כולל פינטו, ויינשטיין, נזרי ועיתונאים שונים. פינטו- המשלם ונותן טובות הנאה לאנשים בכירים, בטיעון שכך הוא נוהג עם כולן, הדבר מריח רע מאד. לכן עליו להוכיח כי הוא מחלק גם לאנשים פשוטים כסף וטובות הנאה בהיקפים שניתנו לברכה וארביב. בכל מקרה, כאדם דתי, איני מתלהב בלשון עדינה, מתופעת חצרות רבנים המתנהלות ללא שקיפות מלאה. יש לדרוש הסברים מווינשטיין, נזרי, מפקד מח"ש, דני אלבז ודובי שרצר, לגבי העובדות שהוזכרו לשיחות שהוקלטו. אם לא יתקבלו הסברים ראויים, משמעות הדבר, שהמשטרה מושחתת לא רק בהטרדות מיניות, אלא גם בחקירות שהיא מבצעת, ולכן חייבים לנקות את האורוות בדחיפות.
כתוב תגובה ל- יגאל הירושלמי
28
כולם פשעו
  אין צדיק בסדום   3/12/15 04:37
מה שנראה מכל התחקיר של קרא וגם מהתחקיר של יואב יצחק הוא שאף אחד לא תמים שם וכל אחד היה מוכן להפיל את השני כדי לגונן על עצמו ,והתוצאה ארביב ופינטו במשפט , וברכה התאבד , אבל אף אחד לא צדיק שם , הרי ברור שפינטו רצה להפליל את ברכה רק כדי שיסגר לו התיק , וברכה הפליל את פינטו כי הוא פחד על עצמו , אבל מה שברור הוא פינטו ידע על ההברחה של הפושעים מאשדוד והוא עזר לברכה , ולא דווח על זה , פינטו ביקש מידע על חקירת העמותה , פינטו נתן כסף לניצבים במשטרה , הויכוח הוא מי גבר על מי בהפללות של אחד על השני זה הכל .
כתוב תגובה ל- אין צדיק בסדום
29
מה זה חרתא יואב תרד ל60
  אשדודיה35   3/12/15 10:33
מה הוכחת שברכה ף קיבל כסף מפינטו ושחתף פעולה עם פינטו למניעת מעצר עבריינים . אז נגיד שזה נכון אז הפינטו ולהקת העלוקות שסביבו לא צריכים לשבת בעלא על שןחד ושחבוש מהלכי חקירה. עשרת אלפים מילים והתוצאה הסופית פינטו עבריין , ברכה על הקצה ויואב יצחק משת״פ של עבריינים . מכבסת המילים לא תעזור . במדינה נורמלית המשטרה הייתה קורעת אותך.
כתוב תגובה ל- אשדודיה35
30
אולמרט עדין חופשי ועליזה
  עוד א.ב   3/12/15 10:43
כלל לא נחקה למרות שהירא שותפה מלאה להעלמות הון ולמעשי מרמה של בעלה. האם יש צדק בירושלים?
כתוב תגובה ל- עוד א.ב
אולמרט מערער ומושך עד 120.
  למה הוא לא בכלא?   3/12/15 21:54
כתוב תגובה ל- למה הוא לא בכלא?
31
עיתונאי למכירה
  צדיק לא עבריין   3/12/15 22:22
מעניין כמה עולה עיתונאי מגן עבריינים? מאיזו תמורה קבל העתונאי מהעבריין המורשע שמקומו הטבעי בכלא
כתוב תגובה ל- צדיק לא עבריין
32
המקור פינטו ארביב
  אדרבי   4/12/15 01:47
אני פשוט מזועזעת שאחרי התוכנית המקור יצאת במתקפה נגד ברוך קרא וארביב מעניין כמה משלמים לך חצר הרב בשביל הפירסום. האמת עוד תצא. כי אמת יש רק אחד. אם הרב מזהיר עבריינים לברוח. מה עוד איפשר לצפות משקרן. כמוהו. הפעם הלכת יותר מדי רחוק. תחליף את הרב שלך.
כתוב תגובה ל- אדרבי
33
בשתי מילים - פולין vs מרוקו
  אנג׳ליק   6/12/15 02:27
השאר הכל קשקוש ובועות צבעוניות, כל מרוקאי שרק מרים תראש ו׳מאיים׳ על ׳שלטון החוק הפולני׳ עובר סיקול ממוקד, ולא משנה כמה בכירי משטרה יצטרכו עוד להתפטר... לדידם הם רק נחשבים לפיונים בשחמט, יקריבו אותם העיקר להגן על הממלכה... מרוקאים יקרים תעברו לפאריס או לטורנטו שם קיבלו אותכם יפה ובברכה ושמה נתנו לכם להגדיל ראש, בישראל הובאתם רק בתור פועלים זרים לאדונים המזרח אירופים, מתי כבר תבינו את זה?????
כתוב תגובה ל- אנג׳ליק
מני מזוז מוכיח את ההיפך מזה
  פרג׳ון   6/12/15 18:40
זה לא מדויק, או שבאמת אין תכלס הרבה כוכבים עולים כמו מני מזוז, מני מזוז חוצה מגזרים אחד היחידים המיוחדים בדור ברמה בינלאומית ובכל פרמטר באמת, אני גם מאמין שמני מזוז ושאר שופטי העליון הם נבחרת על שאף אחד לא יכול לסובב אותם, אף אחד!!! אז צריך לתת להם לדבר ולא שכל עיתונאי יביע פה את דעתו, יש חוק במדינה ומי אם לא שופטי העליון שישמרו על החוק הכי ביותר
כתוב תגובה ל- פרג׳ון
34
למה רבי פנטו לא בכלא
  לא נותן שוחד   6/12/15 12:47
האם יתכן שריבוי השיחות בין מי שמכונה הרבנים לקצין זל מראה שהיה ביניהם קשר אישי צמוד
כתוב תגובה ל- לא נותן שוחד
35
ניצב ברכה ז"ל שלט בעניינים
  צדיקוב   8/12/15 23:02
בכל מה שקשור לחקירת הרב פינטו, כל הזמן שהחקירה התנהלה במשטרה. מרגע שנודע לו שמח"ש פתח בבדיקה משלו לפרשת פינטו, הוא החל לדאוג, ואת הסיבה לדאגה הזו שלו יודעים שלושה, 1 הוא עצמו ז"ל, 2 הרב פינטו, 3 מח"ש.
כתוב תגובה ל- צדיקוב
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il