|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
הרב הכריז למעשה, שכל עולם הערכים של האזרחים הלא חרדים הוא חסר משמעות    מה שקובע הוא מה שהרבנים, המקבלים משכורתם מקופת המדינה, קובעים
גאולה - רק בפעולה אנושית שמודעת שהיא כלי לקידום ישועה
איציק וולף
בימים שבהם טוענים רבנים כי ישנה הגנה מיסטית-רוחנית שהיא בלבד זו ששומרת על עם ישראל מפני אויביו כדאי לעיין בפסוקי קריעת ים סוף - שעל-פי המסורת אירעה בשביעי של פסח - ולראות שאפילו רי...
יוסף אליעז
יוסף אליעז
אין מנוס מלשמור על ערנות, איסוף מודיעין ומלאי מספיק של חימוש, לרבות מטוסים, טילים ותחמושת אחרת כמו גם אמצעים לגיוס מהיר של כוחות מילואים, רפואה וכל שחיוני להגנה
חיים רמון
חיים רמון
רוב הפרשנים הצבאיים תומכים עתה בתוכנית המטכ"ל להיכנס לרפיח, להרוג כמה מאות מחבלים ואז לצאת ממנה, אפילו שדרך פעולה זו כבר נכשלה כישלון חרוץ    בשביל לשמוע הדהוד של תוכניות המטכ"ל ושל...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
הכבוד הגדול שקיבל אולמרט בארנה
מאת: איציק וולף  |  11/12/2015
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
אז למה באים
  כבש 44   11/12/15 08:10
בטענות לאוהדי בית"ר ירושלים שנותנים כבוד ושרים שירי שבח והלל ליגאל אמיר. זה מהפרשת בעניין של יצחק. שגם הוא עבריין מורשע ? אהההה האחד עדיין לא נכלא והשני כלוא?
כתוב תגובה ל- כבש 44
מר וולף, "עורך"...
  יוסי מ   11/12/15 08:33
או אולי, בניגוד לכל הצדיקים והחסידים "שומרי החוק" בעני עצמם, אולי זה כי הציבור והאדם הפשוט מן השורה, מבין בתוך תוכו שלמרות שאולמרט הורשע, קרה כאן משהו שחורג ממה שאתם במיוחד באתר הזה מיחסים לו. אולי אומר לעצמו האיש הזה, אולי היה כאן קשר גדול ורחב נגד אולמרט שהיה ,יחד עם רמון הראשון שהבין שצריך ושניסה לעשות סדר במערכת המושחתת הזו שקרויה "פרקליטות המדינה" ובגרורות תרתי משמע שנגזרות מכך??? אולי אם הוא היה מצליח לא היינו פוגשים פרקליטים פועי חוק שלא מקקבלים מרות ופוחדים פחד מוות מביקורת מקצועים? אולי לר היינו רואים תופעות של עסקאות טיעון עם זועבי כי לפרקליטות יש "סדר יום" ותפיסה פוליטית משלה(!!!), לא שאולמרט צדיק גדול, אבל הוא בטח ובטח לא מה שעשו ממנו בעזרת עדי מדינה קנויים בכסף ובהכפפת כל המשאבים שנים רבות כדי לצוד את האיש.. האיש כרגע בסטטוס מורשע. אחרי הדיון בעליון, יחתם הסיפור הזה לכאן או לכאן,מה שיגיד העליון זה מה שיהיה ואני, אזרח פשוט, עפרא דארעה, אעמוד דום ואצדיע. עם דמעות כאב אבל בדום מתוח.עד אז אתה ואתם תמשיכו לבצר את הצד שלכם. יחד עם הצמרת הפוליטית של הפרקליטות המושחתת, יחד עם שולה זקן "מחוללת פשע" על פי בית המשפט ועם יתר שונאי ישראל למיניהם.האמת תנצח בסוף. לטא משנה מה היא, היא תנצח ומשום מה אני מרגיש שיש למה לצפות.
כתוב תגובה ל- יוסי מ
אולמרט
  שמואל ג.   11/12/15 12:27
יוסי מ. כל הכבוד לך!!!!! אם יש אדם שהאומה צריכה להצדיע לו זה אולמרט.!!!!! הוא לא איים ולא נאם ולא הלך לקונגרס האמריקאי הוא חסל את הכור האטומי הפעיל בסוריה. עם ישראל חייב לו תודה . יעש לנו כרגע ראש ממשלה שחושב שאם מדברים באנגלית אמריקאית זה עושה רושם על האיראנים . ביב מיילל ומיילל ואולמרט שתק ועשה.
כתוב תגובה ל- שמואל ג.
יוסי מ כמה לא מפתיע.
  צורי   12/12/15 14:33
אתה והקונספירציות שלך. לאורך כל הדרך טענת שאיש הוא בדולח אנושי רק שהוא נדון כבר במצטבר לכמעט שבע שנות כלא וזה עדיין לא סופי. כרגיל יוסי .מ אין הפתעות אצלך ההגנה על המגה פושע אולמרט מתמשכת.
כתוב תגובה ל- צורי
תשובה ואיתגור
  יוסי מ   12/12/15 15:27
צורי. כשאתה אומר קונספירציות אתה צריך להסביר ולהוכיח. כל מה שכתבתי הן עובדות שלא שנויות במחלוקת. אתה מוזמן לרדת שורה אחר שורה ולהראות לי איפה אני טועה.*********** ואני אראה לך מיד איפה אתה טועה ואני מקוה שבתום לב. מעולם ובשום מקום לא התיחסתי לאולמרט כנקי וזך כבדולח. לא פעם גם כתבתי שהוא לא צדיק ושדברים שעשה, גם אם היו בתוך המתחם החוקי, היו לא ראויים ובימים כתיקונם, היה צריך לעוף הביתה רק בגלל הריח. אני מזמין אותך לבדוק ותראה שמה שכתבתי כאן ועכשיו הם דברי אמת.************ אני גם כותב ולא בפעם הראשונה שמה שיפסוק העליון הוא בבחינת הלכה וגם אם לא ימצא חן בעני, אקבל בהכנעה ובראש מורכן.גם אתה תנהג כך כאשר התוצאות יהיו אחרות מציפיותיך??? ********** ועם זאת אני אומר שוב, שפרשת אולמרט היא מסך רדיפה אחד גדול של הפרקליטות וצמרת המשטרה שנגררת אחריה כסמרטוט רצפה. לא שאין כלום בפרשות האלה. בטלנסקי בודאי ,כאשר השאלה היא לא אם גייס כספים אלא אם השימוש בהם היה לצרכים פרטיים. זו השאלה על הפרק ושם יגיד העליון את דברו. אני, כשאני רואה את הפרקליטות ואת העדים שהביאה לעדות כמו דכנר שעליו אמר בית משפט בפרשה אחרת שהוא אינו מסוגל להוציא דבר אמת מפיו ועדה כמו שולה זקן, שעליה אמר (השופט) רוזן, שהיא מחוללת פשע גם בפרשות אחרות ללא קשר לאולמרט, כשאני רואה את דמות המשטרה והשקרים בבית המשפט ואת הפרקליטות שמנסה לחסל רופאה במכון המשפטי רק כי היא לא מוכנה לשקר(!!!!) ולהתאים עדות במשפט זדורוב, אני נכנס לפחדים ולא מוכן ללכת כעיור אחרי אותם "שומרי סף" שמסתבר שהם מתנהגים כאירגון פשע בפני עצמם. מה לעשות, ככה הם הדברים.************* על המרכיב הפוליטי בשינאת ההמונים,וגם אתה כדוגמא כלפי אולמרט לא צריך להוסיף על העובדות הידועות לך ולי. זה לא קשור לתיקים פליליים. זה עניין לקלפי. לכן לסיכום אני חוזר ואומר, אולמרט אינו טלית שכולה תכלת. רחוק מזה. אבל במבט כללי מלמעלה על כל הסאגה הזו, אני בצד שלו יותר כי אני לא מאמין לפרקליטות מאשר מאמין לו. ולא פגשתי אותו מאז הפריימריז בליכוד אחרי פרישת יצחק שמיר,זצ"ל. אין לי ולא היה לי שום אינטרס אישי אלא הערכה לתיפקודו האמיתי כראש ממשלה גם על רקע לבנון השניה, ובודאי על רקע מי ומה שבא במקומו. שבת שלום.
כתוב תגובה ל- יוסי מ
הבית"ריסט השמאלני ממשיך בתורתו
  אל: יוסיניו   12/12/15 14:50
המגנה (מלשון הגנה) על נערצו אולמרט........
כתוב תגובה ל- אל: יוסיניו
כבש-חמור מטומטם
  יחיאלי   11/12/15 12:22
אתה משווה את רוצחו של רבין לאולמרט יש טמטום ויש שכל של חמור לכותב המכנה עצמו כבש. חתיכת אידיוט שכמוך ,אתה משווה את רוצחו של רבין למי שכראש ממשלה לא איים לא נאם לא עשה הצגות בקונגרס האמריקאי אלא פשוט חסל את הכור הסורי. הכור שיכול היה בימינו אלה של סוריה להשמידנו . אמנם מטומטמים יש הרבה אבל כאלו שהטמטום שלהם "זועק" לשמים יש כנראה גם כן . הכבש הוא אחד מהם . אתה מיץ רקב של בור שופכין מסריח .
כתוב תגובה ל- יחיאלי
יחיאלי היקר
  כבש 44   11/12/15 14:35
מיץ רקב של בור שופכין מצניח? וווואו איזו שפה עשירה של מי שחייו שוחים במיץ זה. אני מבין שאתה גר לתחתית אתר בדודאים וכל זאת רק לפי התאורים שלך יא בן פח אשפה שכמוך...לעניין ההשוואה זבל שכמוך..תשמע תרכיז מיץ ביוב שכמוך...מה שאולמרט עשה הוא היה צריך לעשות הבנתה בין תשפוכת מיץ ביוב שכמוך? בעניין יגאל עמיר . תבין דביל מצוי . האיש מקבל אהדה גדולה מאוהדי בית"ר אתה מבין מושפרץ זרע של כלבים?..לכן ההשוואה. מונגלואיד שכמוך...
כתוב תגובה ל- כבש 44
כבש-חריון מצוי
  יחיאלי   11/12/15 17:31
קשה לי להתחרות אתך ואתה יודע מדוע? ריח הסירחון שנודף ממך מגיע עד לכאן. יש אינפנטילים שבמקום מוח יש להם מאגר תשפוכת של רקב מסריח . אתה מייצג סוג זה של אנשים בצורה הטובה ביותר. כמות השכל שלך היא לא אפס היא מינוס 504 . אפסים כמוך אפשר להגדירם כטעות של הטבע. באופן טבעי יש אחוז מסוים של מייצגי רפש אנושי ויש למרבה הצער כאלו שהטבע לא הסכים להשאירם במשבצת זו של רפש אלא מלא את מוחם הרופס בריח מסריח וזאת כדי שכל מי שמתקרב אחיהם יודע מיד שעליו לקחת ת"ק על ת"ק פרסה מהם שאם לא כן האינפנטיליות שלהם יכולה לעבור . אתה מייצגם נאמנה. נו אז הראיתי לך שגם אני יודע להשתמש בביטויים נלוזים . אבל לך זה מגיע !!!!!!
כתוב תגובה ל- יחיאלי
יחיאלי כל הכבוד
  צביקה ב.   12/12/15 10:55
כל הכבוד היטבת לבטא בשפתו של שוכן ביב השופכין "הכבש"את מה שמגיע לו. אולמרט עדין בשלב של ציפיה להחלטת בית המשפט העליון בדבר ערעורו . אבל זה לא מוריד ולו במעט את פועלו כראש ממשלה ואת מעשהו ההיסטורי של הרס הכור הסורי. מעשהו ההיסטורי בניגוד לדבוריו ונאומיו ההיסטריים של ביבי בנושא אירן . אל תדבר עשה!!!!!!!!!!!!!!!!! ואם אינך יכול לעשות אז שתוק.!!! זה מכוון כמובן לראש ממשלתנו שאת אירן אינו עוצר אבל יחסים עם ארצות הברית ונשיאה הוא מקלקל .
כתוב תגובה ל- צביקה ב.
זו נקמת גוש עזה הארור.
  בבון זה קוף.   13/12/15 09:04
כתוב תגובה ל- בבון זה קוף.
2
הראשה המפוחדת מרים נאור מבג"צ
  בוטיצ'לי   11/12/15 08:23
מנסה בכל כוחה לדחות ולדחות את כניסתו של רב-נוכל זה (הכוונה לאולמרט כמובן) לבית הסוהר, לכן הוא ממשיך לחגוג ולתת לציבור תחושה שהוא קורבן של האשמות שווא. מתי יהיה לסאגה המסוכנת הזו סוף?
כתוב תגובה ל- בוטיצ'לי
40% ממנויי העליון הם של אולמרט
  שבץ חלובה   13/12/15 08:22
והם חייבים לו את זה ועובדים בשבילו ואם יוכלו גם יצילו אותו מהחובה להריח את ליזול הכלא. כך או אחרת ניראה לי שאני עבדכם אכנס לכלא לפני שהוא יכנס. מטרטרים אותו כבר 10 שנים וגשם אין. בסוף בסביבות גיל 80 יגידו שהאיש חולה זקן ועבר עינויי דין שגם הם חלק מהעונש וימצא איזה נשיא מושחת שאכל איתו מאותו המסטינג וגם גנב איתו סוסים ביחד שיתן לו את החנינה הגואלת. וכי מה עשה זה הקרוי "נשיא" קצב אם לא לחלק חנינות למשפחות הפשע ובראשם האחים גבריאלי? הואחילק חנינות וסגירת תיקים והם בתמורה צ"יפרו אותו עם נערות ליווי שהוחדרו למשרדו ועשרות דונמים אדמה מתנה באזור לוד רמלה. קצב היום הוא מולטי מיליונר רק מהשוחדים שקיבל. אולמרט כנ"ל רק ויתר על השוחד המיני כי הסתפק באישתו.
כתוב תגובה ל- שבץ חלובה
3
עוד הרבה כבוד
  ארי כספי   11/12/15 08:51
הפושע הזה ימשיך לקבל. כל עוד קיים "בגץ". זוכרים את הבדיחה של בגין : "יש שופטים בירושלים". לוקח להם הרבה זמן "לכתוב את פסק הדין".
כתוב תגובה ל- ארי כספי
כמו ספר תורה. כותבים אות ביום
  אחד שמבין עניין   11/12/15 15:22
ויש ברוך השם הרבה אותיות לכתוב. אז עד שיגמרו לכתוב "או שהכלב ימות או שהפריץ ימות".
כתוב תגובה ל- אחד שמבין עניין
4
אולמרט
  דור,,,   11/12/15 09:26
איש בטחון המדינה!! אדם חשוב ומוערך.... לא ייכנס לכלא...הראיות אינן מוצקות ובית-משפט בוחן זאת כחוק.
כתוב תגובה ל- דור,,,
5
אם ג'בראן שופט, מושחתים
  יכולים לחגוג   11/12/15 09:35
כתוב תגובה ל- יכולים לחגוג
לסמרטוט בחיר האתר
  יוסי מ   11/12/15 15:57
מזלך ,ארור בן ארורים שהמערכת שמטה את תגובתי אליך (ולא שכחה את מה שכתב המגיב הראשון למגיב השלישי, אבל אתה לא יותר מפשיסט פסבדו נאצי אפילו שהמערכת הזו "סיננה", היית צריך להשךים: בגלל שהשופט גובראן הוא ערבי... אבל אין לך אומץ. כמו לעורך האתר הזה.
כתוב תגובה ל- יוסי מ
6
אולמרט
  סוהר לשעבר   11/12/15 18:18
די מספיק בן אדם בשיא השפל לא להוסיף כאב
כתוב תגובה ל- סוהר לשעבר
7
עם מקולקל שמעריץ פושעים
  שבץ חלובה   12/12/15 00:02
מורשעים כמו קצב אולמרט ולחיאני. בגלל זה אפילו פושע ואסיר משוחרר כמו אריה מכלוף דרעי מונה לשר בממשלת הזונות של ביבי הדרעק. זה ר"מ חסר עמוד שידרה מוסרי שקלקל כאן כל חלקה טובה
כתוב תגובה ל- שבץ חלובה
8
בית המשפט העליו שונא את תורת
  שבץ חלובה   12/12/15 07:52
ישראל ושונא גם את מאמיני התורה הזאת ואת עובדיה. הם בעצם יותר גרועים מהנאצים האנטישמים שמרוב שנאת ישראל בצעו בנו את פשעיהם הנוראים. אם הגויים ידעו שזה מה שחושב העליון על תורת ישראל זה יתן להם לגיטימציה לחסל יהודים בגולה באמרם שהכל נעשה תחת התר העליון הישראלי....והכי מענין שהשופט רובינשטיין כן כן זה אותו משומד שהסגיר את פולארד לידי הגוי שרדף אותו הצטרף לפסיקה האנטישמית הזאת והוא מחשיב את עצמו לאדם דתי. לאיזה אלוהים הוא מתפלל כל בוקר? אני חושב שהוא מתפלל לאללה ולא לאלוהי ישראל. תורת מלך זה בסך הכל דוקיומנט דתי היךכתי שמרכז בספר אחד את כל הוראות התורה על כללי התנהגות של עם ישראל שנמצצא תחת מלחמה נגד אויבי השם. בסך הכל כתוב שם שבזמן מלחמה עם העמלקים והמידיאנים שונאי השם מצווה עלינו לחסלם עד הסוף כפי שנהוג היה בזמנים ההם וכפי שנהגו בנון. האם להזכיר מובאות המתורה שלנו ומההיסטוריה שלנו זה פשע? למה העליו לא אוסר הפצת הקוראן בתוככי מדינת ישראל זה הספר הנאצי שקורא להשמדת יהודים בכל אתר ואתר? למה שופטי העליון רוקדים מה יפית לפני הפרופסורים של אוקספורד שנותנים להם להופיע לפניהם בסבתיקל שלהם ולעשות עליהם כסף טוב מההרצאות לפני סטודנטים ש 50% מהם הם ערבים? האםהעבים של אוקספורד יקבעול לנו את פסקי הדין שלנו? למה שופטי העליון נוסעים כל שנה לחו"ל להרצות תמורת כסף טוב לפני סטודנטים אנטישמים? אני חושב שהממשלה משלמת להם כסף טוב תמורת ישיבתם בעליון והם לא זקוקים להשפיל את המדינה שם.הרי ידוע שקמברידג" ואוקספורד את חממות של שנאת ישראל שקוראות לחיסולה של המדינה וכל זה במימון מיליונים שניתרמים להם מסעודיה ומדינות המפרץ. אוקספורד וקמברידג" של היום זה לא מה שהיה פעם בשנות ה 40-70 . זאת חממה של שונאי ישראל ואל לשופט ישראלי להניח שם את רגלו ולתת להם לגיטימציה. לא נסכים "שתורת מלך" תפסל רק בגלל ששופטי העליון רוצים ללקק לשונאי ישראל באוקספורד. תרגילי הפוליטילי קורט שלהם לא ישימים למזרח התיכון שבו שורר בלגן של ימי ברכאשית וכל איש אוחז בצוואר רעהו והיתרון הוא תמיד בצד ששוחט ראשון. אם אנחנו נילחם בפלסטינים לפי הןוראות אובמה ושרת החוץ של שבדיה אז תוך שבוע מהיום אין לו מדינה. לשבדים הרי זה לא יזיז אחרי שהם עזרו לנאצים לחסל את יהודי נורבגיה בזמן השואה.נכון שהיה שם גם וולנברג אבל השבדים עצמם לא העריכו אותו והוא נחשב אצלהם חצי משוגע.
כתוב תגובה ל- שבץ חלובה
9
אני בהחלט מסכים עם הביקורת
  יוסי אבידור   12/12/15 10:03
על פטרוני קבוצת הכדורסל של הפועל ירושלים, שנתנו לאולמרט את הכבוד המכסימלי, באולם, כבוד שיש להתנער ממנו. בניגוד לכך, קשה לי לקבל את הביקורת של הכותב על פסק הדין של נאור ורובינשטיין, בעניין הספר " תורת המלך". הגיעה השעה, שאנחנו ניסוג בהדרגה מהמדיניות השיפוטית שהנהיג ברק, וכמו כן מאותה מדיניות של ביהמ"ש העליון, שלפיה את ישראל בוחנים בשבע עיניים, וכל הזמן פוזלים בעין אחת כלפי אומות העולם, לאמור: "מה יגידו אומות העולם עלינו, האם גילינו מספיק נאורות בפסקי הדין שהוצאנו"? האם הכינו מספיק "הכאה על חטא?". אני כבר מייחל בקוצר רוח ליום שבו לא תיתנן זכות עמידה בבג"ץ לאיש מלבד מי שיש לו עניין אישי.
כתוב תגובה ל- יוסי אבידור
10
שיעשה סלפי של הארנה
  צורי   12/12/15 14:27
בטרם שבתו בבית האסורים.עד כדי כך החליקו על השכל אוהדי ירושלים?
כתוב תגובה ל- צורי
11
אולמרט
  דוד ל   12/12/15 15:26
שיעשה סלפי עם ביבי
כתוב תגובה ל- דוד ל
12
כבש
  שמעון ב.   12/12/15 17:05
לאור תגובתו של ה"כבש" למה שכתב יחיאלי ברצוני להפגין את יכולתי לענות לכבש. חריוני כבשים מהולים בשתן עיזים הם מאכלך מדי יום. אין פלא שסירחון איטמים נודף ממך כבש ממכשיר מחשבך ועד לנו הקוראים את הטינופת המעשירה את מוחך הדל ומקרינה את סירחון מחשבותיך למרחקים . אתה אימבציל שאת מוחו הרופס במילא מילאו בטינופת מחשבתית המקרינה פיגור שיכלי שלא רק קיים אלא גם פועל ומשפיע על מחשבותיך הנואלות ועל כתיבתך רווית השינאה . יוצא לי לעיין במדור התגובות פעמים רבות אולם מעולם לא נתקלתי בטיפוס דוחה ומשניא עצמו על שאר המגיבים כפי שאתה מצטייר.
כתוב תגובה ל- שמעון ב.
13
בגצ מנותק מהעם למי הוא מחובר?
  יוסי ארגואן   13/12/15 08:51
השרירים את פסיקות בגצ הכוללות כן לזועבי ושאר מוסלמים מסוכנים לדמוקרטיה ולבטחון הציבור ולא להבנה זה מסוכן מאוד אנשים מסוגו של כהנה מהעולם יהודים .אפילו אם קיצוניים מסוכנים לסדר הציבורי 1 אחוז מהמוסלמים מוסלמי מניות מאמין הוא מסוכן לבטחון הציבור חד משמעית ולכן מפחיד אותי שבגצ מנותק מהעם ומחובר לדת הדמוקרטיה העולמית לעיתים באופן רדיקלי אני נגדd9 אבל בעד החלפת השופטים השופטים פחות חרדים לדמוקרטיה ויותר חרדים להגיון הבריא אמנם מערכת המשפט חינכה לנו דורות שניצמדים לדעתה יתכן נזדקק לחפש עם פנס משום שהם בתחילת דרכם הבינו שאם לא יחשבו ישר כמו הבוס הם לא יכנסו את יתקדמו הם אולצו לחשוב עקום הם חונכו ליותר פירמידות וריבועים פחות אור וחלונות עגולים
כתוב תגובה ל- יוסי ארגואן
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il