s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יוסף אליעז
יוסף אליעז
אין מנוס מלשמור על ערנות, איסוף מודיעין ומלאי מספיק של חימוש, לרבות מטוסים, טילים ותחמושת אחרת כמו גם אמצעים לגיוס מהיר של כוחות מילואים, רפואה וכל שחיוני להגנה
בצלאל סמוטריץ'
בצלאל סמוטריץ'
הסכמה לעסקה המצרית היא כניעה משפילה, והיא הענקת ניצחון לנאצים על גבם של מאות לוחמי צה"ל הגיבורים שנפלו בקרב, היא גוזרת גזר דין מוות על החטופים שלא נכללים בעסקה, ומעל לכל - מהווה סכ...
רון בריימן
רון בריימן
התקשורת הישראלית, ואפילו זו הרואה את עצמה כ"ממלכתית", חוטאת ב"עכשיוויזם" מסוכן ובעידוד הפיכת עסקת החטופים לכניעה ללא תנאי
דן מרגלית
דן מרגלית
רק הפרופסור גרשום שלום - מי שהביא לידיעת העולם את תורת הקבלה הנשכחת ועמד על מעשיו של נביא השקר שבתי צבי - הטיח בחילונים ובחרדים בארצם של יוהאן וולפגנג גתה ולודוויג בטהובן כי אין דב...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
שבעה ימים בלי יוסי שריד
מאת: איתן קלינסקי  |  20/12/2015
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
יוסי שריד חסר לכולנו
  ד...   20/12/15 13:58
חלקתי על הרבה עמדות פוליטיות של יוסי שריד, אבל הוא חסר לי . חסר לי המאמר השבועי שלו בעיתון הארץ.

חסרה לי השפה העברית של יוסי שריד, במקומה אני מקבל אינפלציה של עברית מתלהמת מראשי מדינה וחברים בכנסת ישראל
כתוב תגובה ל- ד...
לי הוא לגמרי לא חסר
  שוחר-שלום   22/12/15 14:28
סברתי תמיד - ואני סבור כך גם היום - ששריד הוא צאצאו הרוחני של הסופיסט היווני אשר סוקרטס היה מכין ממנו מטעמים. מעולם לא מצאתי באיש הזה עומק, מעולם לא מצאתי בו פן רוחי, מעולם לא ראיתי בו צו מוסר. בעיני הוא היה דקדנט של עולם ההשכלה, איש של מילים נפוחות ושום-כלום מעבר להם. איש קטן עם פה גדול ואגו ענק.
כתוב תגובה ל- שוחר-שלום
2
שריד מעד בשדה בוקר
  ידידיה   20/12/15 14:16
נכחתי בימי שירה במדבר בשדה בוקר, שהיה אירוע מרשים. היה נעים לשוטט בין האולמות ולחוות את חווית השירה העברית. באירוע שהיה בבית הכנסת יוסי שריד מעד. אני אתיאסט , אבל כאתיאסט אינני שותף ליהירות שהפגין שם יוסי שריד בביקורת שלו כנגד משה. התיאבון של יושי שריד לשחוט פרות קדושות במקרה הזה היה יותר ממעליב. התביישתי בשביל יוסי שריד. אומנם השחיטה היתה בעברית מעולה, אך היא היתה שחיטה שלא במקומה עם הרבה טעם לפגם.
כתוב תגובה ל- ידידיה
בימים השחורים של רצח המפגינים
  לא רק שם   20/12/15 15:49
בשנת 2000 כתב שריד לאזרחים הפלסטינים- תחפשו אותי. הם לא מחפשים אותו, אבל השמאל הציוני מחפש את עצמו, בקונסנזוס הלאומני. ועל אף הכל, אני בהחלט מסכימה שהלך מאיתנו אדם אנושי והגון. לא שמאל, ודאי לא מנהיג שמאל, אבל אדם ועניין ומיוחד לטובה. חבל על דאבדין.
כתוב תגובה ל- לא רק שם
יוסי שריד קיפל דגלים .
  ע......   20/12/15 20:19
יוסי שריד הציג עצמו כפטריוט שמצליף באנשים בעלי מוסר, שסרבו לשרת בשטחים הכבושים. בלוויה שלו החניף עמוס עוז לימין ולמתנחלים. שריד היה מנהיג של שמאל שקיפל את דגליו.
כתוב תגובה ל- ע......
3
למרות הביקורת שכתבתי
  ידידיה..   20/12/15 14:24
למרות הביקורת הנקודתית על האירוע בשדה בוקר, אני מצטער על לכתו של מנהיג בעל שיעור קומה למחנה השמאל בישראל. פשוט חשתי אי נוחות ממידת היהירות של יוסי שריד באותו אירוע בבית הכנסת בשדה בוקר, וחשתי חובה לכתוב אותה, כי נאמנים פצעי אוהב.
כתוב תגובה ל- ידידיה..
אחרי מות קדושים אמור
  אהוד פרלסמן   21/12/15 10:38
האמת, ממש לא חלמתי שדוקא שמאלנים יתקפו כאן את שריד. ציפיתי להתנפלות הימנית הרגילה, והופתעתי לטובה כשנוכחתי שהיא לא הגיעה, אם כי בכל זאת היו כמה שכמוך, לא יכלו להתאפק. אפשר להתאפק, כי אין כמעט אף אחד שלא הצליח להרגיז אותנו פעם אחת בחייו. אבל אם אתה אכן מאוהביו, יכולת דוקא לכתוב כמה מילים טובות.
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
היא, שאתה משייך את שריד לשמאל
  הטעות שלך   21/12/15 15:06
הוא היה אדם איכותי, משכיל, חד לשון וחד מחשבה, ואדם ישר, שתוכו כברו. בהחלט חריג מאד בפוליטיקה הישראלית. כל זה לא עושה אותו שמאל. הוא היה ימין ולאומן מהשורה, ובתגובות פה הובאו רק כמה דוגמאות לכך. יש עוד. לכן אין מה להתפלא שהשמאל תוקף אותו. ניתן היה אולי להתפלא שהימין עושה זאת, אלא, שהימין מצטיין לרוב בטפשות ובשטחיות גדולה, ולכן זה לא מפליא.
כתוב תגובה ל- הטעות שלך
לא הגיעה? ראה תגובות 4,5,6
  ליקוי בהבנת הנקרא   21/12/15 15:21
כתוב תגובה ל- ליקוי בהבנת הנקרא
יילד, מה יהיה הסוף איתך?
  אהוד פרלסמן   22/12/15 01:49
אתה מספר לי על ליקוי בהבנת הנקרא, ומפנה אותי לשלוש תגובות של ימניים, וזאת אחרי שכתבתי: "הופתעתי לטובה כשנוכחתי שהיא לא הגיעה, אם כי בכל זאת היו כמה שכמוך, לא יכלו להתאפק". מי אלה הכמה שלא יכלו להתאפק אם לא השלושה שהזכרת? אתה לא מסוגל לקרוא יותר משתי שורות, ועוד בא אלי בטענות על הבנת הנקרא. אולי תכין שעורים במקום לכתוב תגובות מטופשות באינטרנט?
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
כן......ולא. אז הגיעה או לא?
  כמו שמעון פרס.   22/12/15 08:51
כתוב תגובה ל- כמו שמעון פרס.
4
כבן גילו של המנוח אני מרשה
  שבץ חלובה   20/12/15 16:00
לעצמי להשתלח בו ובכרו ולא להצטרף לעדת המתבכיינים על מותו של עוכר ישראל זה. אז מה אם הוא התגוררשעתו בקרית שמונה. מה זה הוסיף בכלל. הכל היה משיקולי כדאיות ויחצ"נות. מי שלא מכיר אותו מוזמן לקרוא את סיפרו של גדול העתונאים יאיר קוטלר "הנחש" שבו יש תאור ממצה על דמות של השטן הזה שונא הימין ואיש הסזון. לא נשכח לו איך בגד בשולה אלוני מיטיבתו נעץ סכין חלודה בגבה ויחד עם בעל המח האנליטי בוגר כדורי הדיח אותה ממשרד החינוך לטובת הדוסים ימח"ש. האיש הזה הזה מנוול בן מנוול ותשאלו את ראש הממשלה לנו ביבי מה דעתו על הכלב הזה. אבא שלו? לדראון עולם יזכר על שמנע בגופו בואם של להקת החיפושיות לארצינו הקטנה בתואנת שווא שהם יקלקלו את הנוער. הדתיים עם ההשתמטות שלהם לא קילקלו את הנוער אבל החיפושיות כן....הרווח היחיד שיש למדינה עם הסתלקותו זה החסכון על הפנסיה שלו כשאלמנתו תמשיך לקבל רק 60% ממנה וגם זה לא כסף קטן. ואני אומר על קברו ברוך שפטרנו מעונשו של זה.
כתוב תגובה ל- שבץ חלובה
המגיב מאשים את שריד בסזון
  למגיב הטיפש .   20/12/15 19:43
רק טיפש יכול להאשים את יוסי שריד ב״סזון״ המנדט הבריטי הסתיים, כשיוסי שריד הוא בן 8 או 9 , אז כילד הוא היה פעיל בזדון ???? עד לאן יכולה להתדרדר השנאה של הימין???

מגיב יקר, אם עשרה קבין של טיפשות ירדו לעולם, אתה חטפת את כולם .
כתוב תגובה ל- למגיב הטיפש .
הימין מכנה את השנאה שלו-
  מה חדש?   20/12/15 20:33
אהבת חינם
כתוב תגובה ל- מה חדש?
טול קורה מבין עיניך ...
  המורה שרה   21/12/15 10:14
אתה חלש בהבנת הניקרא ילדי הקט...
קרא שוב וחשוב שנית...
כתוב תגובה ל- המורה שרה
מותר לא להסבים
  צפורה בנאי   21/12/15 00:38
עם יוסי שריד אבל הוא בשום אופן לא היה עוכר ישראל. הוא אהב את הארץ ורק רצה שנחיה כאן בשלום. הוא האמין, כמו רבים אחרים שהכיבוש משחית אותנו. הוא היה איש הגון ונאמן לדעתו.יהי זכרו ברוך.
כתוב תגובה ל- צפורה בנאי
5
היה פוליטיקאי כלומר המקצוע השנ
  ב.ל   20/12/15 21:01
עם כל החנפנות הנשפכת סביב מותו של יוסי שריד ז"ל אל לנו לשכוח שהיה פוליטיקאי ועסקן פוליטי כלומר אחז במקצוע השני הכי עתיק בעולם ,על כל המשתמע מכך ועד יומו האחרון בכנסת היה אחד הוותיקים ביותר במקצוע. את דרכו הפוליטית החל במסלול שקיבל בירושה מאבא מפאיניק בכיר שאירגן לבן מסלול ישיר לכנסת ושם נודע בשפתו החדה וביכולתו הביצועית הדלה רדודה עד קלושה ביותר הוא הרבה להעביר ביקורת על אחרים ,אך כשהגיע לתפקיד ביצועי בממשלה התגלה במערומיו כפוליטיקאי קטנוני .אי אפשר לשכוח את השתתפותו בממשלה שאיפשרה ליחייה עאייאש (המהנדס)להמשיך לשלח פיגועים מעזה ולרצוח עשרות ישראלים תחת חסותו של עארפת .ממשלת ישראל רבין פרס ושריד נמנעו מלפגוע ביחיא עאייש בגלוי . כדי לא לפגוע בכבודו של עארפת ובכך היה לדעתי אחראי למותם של ישראלים לא מעטים
נ.ב
כמי שחי בצפון באותה תקופה ששריד גר בקרית שמונה (ימים שתכננו בחירות אזוריות)היה ברור שיוסי שריד יתרחק מקלינסקי כמו מאש או מנחש ארסי הוא הרי ידע עם מי הוא קלינסקי ועים מי יש לו עסק למרות ניסיונות החיזור הגמלוניים של קלינסקי
כתוב תגובה ל- ב.ל
6
הייתי בחוג בית בביתך , איתן
  נעמי ר...   21/12/15 12:05
פעמיים הייתי בחוגי בית בביתך בהשתתפות יוסי שריד , ודווקא בחוג בית בביתך פגשתי אדם יהיר , יהיר מאוד, שמזלזל בשאלות נוקבות , ואפילו אינו נרתע מלהשתמש בביטויים קשים ובלתי עניינים כלפי אלו החולקים על דעותיו, וזאת אני כותבת, כמי שהסכימה עם יוסי שריד בהרבה מאד נושאים..

ישבתי לידך באפעל , כשהוא השתמש בביטוי המעליב כלפי יוסי ( אחר) שהיה באתם ימים יושב ראש מרץ -״סכין בגב״
הנכון, שאבד אדם איכותי , אבל ככל האדם היו לו גם חסרונות . אני מעריכה את יוסי שריד, אך כדאי לא להתפתות להלל , כשאת מגרעותיו ראינו .

אני מקווה, שבחוגי הבית שהיו בביתך השלום היה יותר מנימוסי  
כתוב תגובה ל- נעמי ר...
7
יוסי חסר - כמו קוץ בתחת!
  קוץ-קוץ   21/12/15 14:37
כתוב תגובה ל- קוץ-קוץ
8
מגיב מס' 5 רב אומן בשנאת שווא
  למגיב מס' 5   21/12/15 15:44
בתקופת הסזון יוסי שריד היה בגן הילדים ואף הספיק ללמוד בכתות א' ב' ואולי גם בכתה ג' בבית הספר היסודי . להטיל עליו פעילות בתקופת הסזון צריך להיות רב אומן בשנאת שווא ובתואר הזה זכה מגיב מס' 5. לעצם העניין הסזון הוא כתם על תנועת העבודה. כל יהודי שהוסגר לבריטים זה היה מעשה נפשע. אך לא נחוצה להיטות כזו של שנאה להדביק ליוסי שריד.
כתוב תגובה ל- למגיב מס' 5
9
שולמית אלוני בתגובה:"הוא רע,מר
  קורןנאוה טבריה   25/12/15 06:14
מרושע,מלא תחבולות, לא פגשתי בחיי וגם בספרות איש כזה....למפיסטו היה כושר יצירתי ואילו שריד היה ונותר ברברן....איני יכולה לסלוח על חוסר האינטגרטי שהפגין כלפי. הוא פותח שולחן לעיתונאים המסובבים אותו כדבורים בכוורת, מתנהג כליצן, סטנדאפיסט המוכרח לדבר ולדבר ולדבר, להעליב, לפגוע להגזים, להשמיץ....קראו לו השר לענייני בירבורים. לחצתי לצרף את השר משה שחל לצד שמעון פרס במו"מ עם הפלשתינים כדי לנטרל את שריד, שהיה חבר בוועדה. הוא היה דוחף את כולם בתום ישיבות הוועדה כדי להגיע ראשון למיקרופון, רק זה מעניין אותו. הפלשתינים צחקו. בישיבות היה שותק, נאלם דום, אבל מיד בתום המפגדים, כשיצאו לעיתונאים, הוא היה הראשון שתפס במיקרופון והצהיר הצהרות..." ('הנחש' מאת יאיר קוטלר)!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il