w, News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
היא רצתה להיות בתו של משה דיין, שהיה אישיות מקרינה ושנויה במחלוקת ובעייתית, ובעיקר מיוחדת במינה, כה מקורית
בצלאל סמוטריץ'
בצלאל סמוטריץ'
ביקורתו הפומבית של יו"ר המחנה ה"ממלכתי" על ניהול המלחמה פוגעת במלחמה ובלוחמים כאשר בשל שיקולים פוליטיים הוא מאיים להפיל את הממשלה. על גנץ להתאחד מאחורי העם, להילחם עד הניצחון ולא ל...
יואב יצחק
יואב יצחק
מימון יצא לחו"ל לפני יותר מ-10 שנים בתקופה שהתקיימה נגדו חקירה סמויה מצד רשות ניירות ערך, רשות המיסים, המשטרה והרשות לאיסור הלבנת הון    מאז נמנע מחזרה לישראל    ביקורו בשבועות האחרו...
הרצל ובלפור חקק
הרצל ובלפור חקק
על המשוררת טניה הדר, מחווה לזכרה    בשיריה של טניה הדר אנו נסחפים כבמטה קסם אחר המסע הפנימי, הולכים לאן שהולכת הנפש
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
295 עמודים. למה?
מאת: איתמר לוין  |  23/12/2015
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
איתמר לוין כנראה לא עיתונאי,
  עוד-איש   23/12/15 19:52
כי הוא לא רואה שהמקרה הזה מחובר בחבל הטבור לשחיתויות בפרקליטות, במשטרה, לכתבות מהחודשים האחרונים ב- NEWS1 על שיבוש ראיות והדחת עדין שקשורים למשפט הזה, ע"י בכירי המערכת הציבורית. זה לא סתם "דעת הקהל". התיק הזה מייצג חלק משמעותי מהרקבון במרובע של "בית-משפט + פרקליטות + משטרה + היד-נעלמת" אותה יד נעלמת שדואגת לכך שהכל יהיה לפי ספסיפיקציות כלשהן. זה משפט שהראיות בו שקריות באופן הכי ברור ופשוט. ושהטיוח ההדדי, יד רוחצת יד, מגיע עד לצמרת המדינה. למה טוב המאמר הזה?
כתוב תגובה ל- עוד-איש
שטויות במיץ עגבניות
  שוחר-שלום   24/12/15 07:15
ההמון בכיכר בעיר מת על תאוריות קונספירציה ולכן לדידו זדורוב זכאי והרוצח מסתובב חופשי. קוראים לזה "חכמת ההמון" ובאמת ההמון ניחן בחכמה מיוחדת - זו של המערפת.
כתוב תגובה ל- שוחר-שלום
התגובה שלך על זדורוב
  יצחק כהן   6/01/16 00:45
אנשים מסוגך הם צאצאים ישירים של אנשי סדום.אנשים שאין להם בעיה להרשיע חף-מפשע.הרשעות הזאת מתחילה מחוסר מודעות ונגמרת בחוסר עניין.אין לפרקליטות בדל ראיה עלוב שקושר את זדורוב לזירה.אפילו לא טיפת דם מיקרוסקופית.הודאה שנלקחה בכח והפחדה.שיחזור לא תואם כלל למציאות.מה עוד תרצה?כמה נח שמהגר חף מפשע יושב בכלא ולך יש וי על רוצח ילדה אי שם בצפון הארץ.ולסיום.אתה רשע.שלא יהיה לך ספק.
כתוב תגובה ל- יצחק כהן
טעות בידך
  היהודי הנצחי   24/12/15 08:17
אתה שם את כל מערכת המשפט בסיר אחד של שחיתות ולא היא. יש שחיתות בפרקליטות, משטרה, שופטים וכו, אך לא במידה שווה, ומרבית השופטים הינם אנשים ישרי דרך. אמירות כלליות וגורפות כמו "כולם מושחתים" הן מזיקות וחוטאות לאמת. איתמר לוין נגע בנקודה חשובה של איפה ואיפה בגלל לחץ תיקשורתי. הוא לא התייחס לתוכן פסה"ד. מצבינו יהיה חמור בהרבה אם התיקשורת תשפיע על החלטות שופטים.
כתוב תגובה ל- היהודי הנצחי
2
בלבול מושגים
  גולדבלט משה   23/12/15 20:34
זה שערכאת ערעור אינה מתערבת בקביעות עובדתיות אלא במקרים חריגים אין פירושו שהיא אינה אמורה לפרט אותם ולהבהיר אם יש או אין מקום להתערבות-כלל אי ההתערבות המוטעה כשלעצמו אינו כלל אי הדיון-דומני שלוין מייחס משקל יתר להצהרות בית המשפט העליון בסוגיה ועליו להבין שכלל אי ההתערבות הוא יותר חורים מאשר רשת. מאידך אורכו של פסק הדין חריג וזה בהחלט נובע גם מהעניין התקשורתי ומהצורך להסביר לציבור תוצאה שרבים לא ציפו לה לאור המסע התקשורתי
כתוב תגובה ל- גולדבלט משה
3
אני
  שמ   23/12/15 20:55
חושב שבית המשפט העליון,הירבה בדפי פסק הדין כדי לכסות את ערוות כל המערכת המשפטית,זו של הרשות השופטת וזו של הרשות המבצעת.ככל שיש יותר דפים,הסיכוי שמישהוא יקרא את הכל קלוש,וכך יוצא הפסד זמנם בשכר הכסת"ח שלהם.ברור?
כתוב תגובה ל- שמ
4
האמא לא מאמינה לפסק הדין
  יעקב יעקב   23/12/15 21:33
את פסק הדין הראשון נתנו שלושה שופטים - אחד מהם מוגש נגדו כתב אישום על "הטרדה מינית" השני חשש שהוא העלים מס, השלישי טוען בשיחת יום שישי בין חברים שלו ידע את מה שידוע היום היה פוסק אחרת , הכל רקוב רבותי הכל שקר וטיוח מערכת מושחתת מהמסד לטפחות- ככה זה עובד כשחבר מביא חבר , פרקליטות מפברקת דוחות - ורדיפת מומחים - ושופט עבריין שהודח,,ומשטרה שמוציאה הודאות בעינויים
כתוב תגובה ל- יעקב יעקב
5
אני מאשים !
  אוונגארד   23/12/15 21:55
היכן אמיל זולא הישראלי שיקום (או ישב) ויכתוב את ה"אני מאשים" הישראלי נגד מערכת משפט מנופחת מגאוה עצמית ואשר היוקרה והקרייריזם, חשובים לחבריה יותר, מחייו של איזה רצף רוסי מקצרין. היום ברור לכל ישראלי, שבתי המשפט בישראל עוסקים בסידור עבודה ולאו דוקא ברדיפת הצדק. מעט האמון, שרחש הציבור למערכת המשפט, נגוז. אי לך ארץ שמלכך נער ושופטייך בחושך ילכו.
כתוב תגובה ל- אוונגארד
הוא בכלא
  אהרון שחר   25/12/15 16:37
וקוראים לו קצב.
כתוב תגובה ל- אהרון שחר
6
אין הגיון בנימוק של הרשאה
  borisdo   24/12/15 01:01
שמעו, בית המשפט קובע: "חוקרי המשטרה שיקרו לזדורוב בצורה פסולה; אמרו לו שדמה של תאיר ראדה נמצא על כלי העבודה שלו - למרות שהיה זה שקר * ביהמ"ש העליון: השימוש באמצעי חקירה זה היה גבולי, אך לא גרם להודאת שווא של זדורוב". -הרי מדובב לא רק שיקר לזדורוב שכביכול נמצאו עקבי דמה של ראדה תאיר על כלי עבודה שלו. את העיקר שלא התייחסו שופטים, שמדובב שיכנה זדורוב שהוא היה במצב שיגעון ורצח ברגע שיגעון, עד כדי כך שהוא לא ידע מה הוא עושה. ומדובב שיכנה את זדורוב (כי כל נבדק ודם של תאיר על כיליי עבודה שלו), שבמצב שנוצר, שיותר טוב בשביל זדורוב להודאות ברצח, כי רק במקרה שהוא ייקח על עצמו רצח של תאיר, רק אז תהיה לו סיכוי להרשאה עבור הריגה, כ 10 שנים בכלה וזה עוד יפחת עבור התנהגות טובה. ורק כך יהיה לא שנץ לצאת חופשי. בגרסת פסק דין עולה שבית המשפט לא התייחס לעיקר של השפעתו של מדובב על חשוד שנמצא במשבר נפשי, -כל משפט נראה עוול לנאשם חף מפשע. זה ממש בושה, איך איתכן שיותר משנה כתבו ודנו בעובדות וליקר עובדות שמסבירות סיבת הודאה ברצח אף לא התייחסו.. - הרי פעם יתייחסו לכול עובדות וזדורוב ייצא זכאי. - איזה מתן פסק-דין חסר היגיון ואחריות!!
כתוב תגובה ל- borisdo
גם אני הייתי מייחל
  עוד סתם אזרח   24/12/15 09:52
היום תאיר ראדה, תאיר ראדה זיכרונה לברכה, היתה צריכה להיות נערה אישה כבת 21 כבראשית דרכה בחייה הבוגרים. אולי אולי היא היתה ילדה חצופה, אולי גם היתה לה סיבה טובה לכך לא יודע לדייק בדברים שלעניין זה. מה שכן בהיר כעם זאת: לא היתה שום סיבה שבעולם שכך בחרו לעשות לה, אתה לא היית מרשה וגם אני שכותב לא הייתי מסכים וגם לא הייתי מרשה שהיו נוהגים כך: חס חלילה ושלום בקרובת משפחה שלך. מה ועוד ובנוסף לכך , כבנוסף לרצח המזוויע והשפל ראה את פניה: הבט טוב טוב בפניה: ילדה תמימה וללא סממן של רוע. גם אני הייתי מייחל, שילדה בת 13 לא היתה נרצחת, ושבוגר לא היה לומד מתכנן ועושה רצח עוד והכי יעיל שיש. (רק אני שכותב הייתי מייחל)???: רובנו ככולנו היו מייחלים שכך, ומה לעשות זה לא המצב. האם אתה אומר שפוגעים ומעליבים אותך חינם?: תספר על מה, כי אכן כך ואמת: זכותך להשמיע, עם זאת ובצורה שכזאת ?????: לרצוח ??????????? ועוד להוציא את כל העצבים על ילדה בת 13 ??????????????????? כעם ומיותר: פגיעה ועלבון חינם זה נגד היהדות, כהפוך לעדות העצמית המורה והמנחה. אם אתה חושב שאחרת?: ####: גם אתה מוזמן לנסות (ולנסות ולנסות..) לשכנע את הנאשם כמייצגיו לעבור בדיקה אמינה במכונת אמת וכאמור. נ.ב כנוסף ולכך: אומר שופט שעוד אדם היה בזירה. ממה שנראה בסרט של השיחזור למשל: מהקלות (המרשימה המדהימה) שבה נכנס ויצא הנאשם מתא השרותים הסגור: אז כמו שאולי היה אדם נוסף, כך גם יתכן שהנאשם הוא זה שחזר לשם: אולי כדי ל'''הוסיף''' ראיות. (789238).
כתוב תגובה ל- עוד סתם אזרח
7
לפרקליטות - עם 'פרשת גל בק' ?
  מה עם ?   24/12/15 01:07
כתוב תגובה ל- מה עם ?
8
האזרח ברחוב מזדהה עם
  אזרחים כואבים   24/12/15 06:01
דבריהם של מגיב 4 (יעקב יעקב) ו-5 (אוונגארד) ועם עוד מספר מגיבים כאן, אשר לא נותנים אמון בשופטים. האזרח הקטן מפקפק באשמת זדורוב. כל זה נאמר עם הרבה צער על שאלה הם שופטינו, אשר משאירים בכלא רצף רוסי אומלל, נשיא שהשופטים צפו בשקרים בזמן שיפוטו מכל כיוון, העלימו עין ושלחוהו לכלא ל-7 שנים (קראו את מאמריו של אהוד פרלסמן), אדם חף מפשע (עמוס ברנס ז"ל) שכמעט כל חייו ישב בכלא לשווא, ועוד עוולות היוצאות מבית המשפט. זו חרפה לישראל שאזרחיה אינם סומכים על שופטיה, שהם נוכחים באי-צדק ויושר, שהם זועמים מפעם לפעם. ראש ממשלתנו שוכן על הר גבוה ונישא, הרחק מהעם ואינו מסוגל לטפל בנושאים כה ערכיים אלה.
כתוב תגובה ל- אזרחים כואבים
9
איתמר לוין משכנע
  היהודי הנצחי   24/12/15 08:05
הוא לא רק משכנע אלא גם צודק. בין השורות ניראה לי שדנציגר פוזל לעבר התיקשורת ושזו עלולה להיות שיטתו העיקרית. שופט פופוליסטי. התיקשורת ככלל מעורבת יותר מדי בביקורת על פסקי דין. איתמר לוין צודק כשהוא מזהה את התופעה של השפעת התיקשורת ורואה בה פגם שיפוטי ופגיעה בצדק ושיוויון בפני החוק. כתבה מאירת עיניים.
כתוב תגובה ל- היהודי הנצחי
10
האמנם "פסק דין ארוך מידי"?
  עו"ד יואב צח   24/12/15 08:42
עד כמה מגוחכים מי שבאים בביקורת לא רלוונטית. לו היה פסק הדין בן 29 עמודים, היה כותב- העליון התייחס למקרה זדורוב המסובך כאל מקרה רצח רגיל. גם הקביעה שפסקי דין של העליון הם של 29 עמודים זו טעות והטעייה. אין זה מקרה מסובך? לולי הקשיים והטענות שבאות לגבי כל בדל ראיה לקביעה חד משמעית שזדורוב רצח, הרי שהיה זה"משפט רצח פשוט". אין משפט רצח פשוט כיוון שברובם הרצח מבוצע ללא נוכחות קהל. אינני יודעלקבוע אם זדורוב רצח. יש קשיים, אבל אין אפשרות על סמך כתבות ליתן פסק דין, בעוד שהשופטים שמעו, התרשמו וכתבו פסק דין מפורט. ימים יגידו. עו"ד יואב צח וכס
כתוב תגובה ל- עו"ד יואב צח
פס"ד ארוך, - מבלבל יותר.
  borisdo   24/12/15 17:32
- פה קבור הכלב!!- על אמירה של חצי אמת נעשו שקרים ופשעים גדולים בעולם. - גם במשפט הנ"ל כדי לבסס עשייה של אי צדק, לנימוק של החלטה ספקנית לפעמים הזכירו רק את חצי של אמת. - כי במציאות המדובב שכנע את קורבנו לא רק ע"י רמייה שנזקרה בפסק -די, אלא מדובב שכנע את זדורוב שכביכול הוא באמת היה במצב שיגעון עד כדי כך, שלא ידע מה הוא עושה. - הוא שכנע את האדם הנאיבי ומבולבל במצוקתו, שהוא אינו יודע שרצח ברגע של שיגעון, שזה עובדה כי שהוכחות על זה שהוא רצח ילדה -נמצאים במשטרה. עם זאת הוא שכנע את קורבן הנאיבי שלטובתו שלו שהוא ישכנע את בית המשפט שיש לו מחלה נפשית ושהוא רצח בתקופה של התקף של שיגעון. והוא שכנע את זדורוב שרק במקרה שהוא הודאה שרצח ברגע ששל שיגעון, רק אז יש לו שנץ שבית המשפט ירשיע אותו על הריגה ולא על רצח. וזה דברים חשובים, עקרוניים שבית המשפט לא הזכיר. זה הנקודה חשובה: - להגיד חצי אמת, - זה מעשה מרמה.. - אין ספק שפעם את שאורייה הזאת תתפוצץ וכך מזמינים בושה גדולה על כולנו.. -פה קבור הכלב!! - כל אי צדק משפטי בנוי על כתיבת של לצי אמת.. זכרו את זה. -פה קבור הכלב!!
כתוב תגובה ל- borisdo
11
נשיא ביהמ"ש כהן בנצרת שכיכב במ
  אבנר אברהם   24/12/15 09:40
במשפט זדורוב סולק, והוגש נגדו כתב אישום על הטרדה מינית. החטא ועונשו.פגישה מחודשת בתא אחד !!!
כתוב תגובה ל- אבנר אברהם
12
למה? כדי למנוע מעיתונאים לחקור
  מ.   24/12/15 11:34
השופטים כיסו את עצמם ע"י זה שכתבו פסק דין שאף אחד לא יוכל לקרוא
כתוב תגובה ל- מ.
13
איתמר תחליט האם השפטים מנותקים
  פועה   24/12/15 13:23
למיטב זיכרוני המוגבל שאתה הלנת לא אחת על כך ששופטי העליון בכל הקשור ליו"ש לנתניהו או מקורביו, מנותקים מהעם! אז עכשיו יש לך כ-300 דפי פסק דין שמוכיחים שהם אינם מנותקים כפי שדימית! נו אז עכשיו את מלין הפוך?...
כתוב תגובה ל- פועה
14
פה קבור הכלב! בחצי-אמת.
  borisdo   24/12/15 17:00
- פה קבור הכלב!!- על אמירה של חצי אמת יצרו שקרים ופשעים גדולים בעולם. - גם במשפט הנ"ל כדי לבסס עשייה של אי צדק, לנימוק של החלטה הזכירו רק את חצי של אמת. - כי במציאות המדובב שכנע את קורבנו שהוא באמת היה במצב שיגעון עד כדי כך, שלא ידע מה הוא עושה. - הוא שכנע את האדם הנאיבי ומבולבל במצוקתו, שהוא אינו יודע שרצח ברגע של שיגעון, שזה עובדה כי שהוכחות על זה שהוא רצח ילדה -נמצאים במשטרה. עם זאת הוא שכנע את קורבן הנאיבי שלטובתו שלו שהוא ישכנע את בית המשפט שיש לו מחלה נפשית ושהוא רצח בתקופה של התקף של שיגעון. והוא שכנע את זדורוב שרק במקרה שהוא הודאה שרצח ברגע ששל שיגעון, רק אז יש לו שנץ שבית המשפט ירשיע אותו על הריגה ולא על רצח. וזה דברים חשובים, עקרוניים שבית המשפט לא הזכיר. זה הנקודה חשובה: - להגיד חצי אמת, - זה מעשה מרמה.. - אין ספק שפעם את שאורייה הזאת תתפוצץ וכך מזמינים בושה גדולה על כולנו.. -פה קבור הכלב!! - כל אי צדק משפטי בנוי על כתיבת של לצי אמת.. זכרו את זה. -פה קבור הכלב!!
כתוב תגובה ל- borisdo
15
חצי אמת זה חלק של רמאות
  borisdo   24/12/15 17:20
- פה קבור הכלב!!- על אמירה של חצי אמת יצרו שקרים ופשעים גדולים בעולם. - גם במשפט הנ"ל כדי לבסס עשייה של אי צדק, לנימוק של החלטה הזכירו רק את חצי של אמת. - כי במציאות המדובב שכנע את קורבנו שהוא באמת היה במצב שיגעון עד כדי כך, שלא ידע מה הוא עושה. - הוא שכנע את האדם הנאיבי ומבולבל במצוקתו, שהוא אינו יודע שרצח ברגע של שיגעון, שזה עובדה כי שהוכחות על זה שהוא רצח ילדה -נמצאים במשטרה. עם זאת הוא שכנע את קורבן הנאיבי שלטובתו שלו שהוא ישכנע את בית המשפט שיש לו מחלה נפשית ושהוא רצח בתקופה של התקף של שיגעון. והוא שכנע את זדורוב שרק במקרה שהוא הודאה שרצח ברגע ששל שיגעון, רק אז יש לו שנץ שבית המשפט ירשיע אותו על הריגה ולא על רצח. וזה דברים חשובים, עקרוניים שבית המשפט לא הזכיר. זה הנקודה חשובה: - להגיד חצי אמת, - זה מעשה מרמה.. - אין ספק שפעם את שאורייה הזאת תתפוצץ וכך מזמינים בושה גדולה על כולנו.. -פה קבור הכלב!! - כל אי צדק משפטי בנוי על כתיבת של לצי אמת.. זכרו את זה. -פה קבור הכלב!!
כתוב תגובה ל- borisdo
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il