s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
פרוץ מלחמת העולם השנייה בהתקפת גרמניה על פולין; הפייסנות של צרפת ואנגליה כלפי גרמניה גרמה לתוצאה הפוכה; צבא צרפת היה חזק מצבא גרמניה אך התרבות הצבאית הצרפתית הייתה תבוסתנית; ניצחון...
רפי לאופרט
רפי לאופרט
התהפוכות הפוליטיות והדמוגרפיות השליליות בארה"ב משתקפות יותר ויותר בהתנהלות ממשל ביידן במשבר האזורי הנוכחי    השילוב האפרו-אמריקני-מוסלמי והאנטישמי מעמיק את אחיזתו והשתלטותו
גאולה - רק בפעולה אנושית שמודעת שהיא כלי לקידום ישועה
איציק וולף
בימים שבהם טוענים רבנים כי ישנה הגנה מיסטית-רוחנית שהיא בלבד זו ששומרת על עם ישראל מפני אויביו כדאי לעיין בפסוקי קריעת ים סוף - שעל-פי המסורת אירעה בשביעי של פסח - ולראות שאפילו רי...
דן מרגלית
דן מרגלית
אם נתניהו אינו כשיר מה זה אומר? שאילו היה צעיר במצבו האישיותי עתה היו דוחים את גיוסו לצה"ל? מונעים את קבלתו ליחידת אבטחה של השב"כ?
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
רזי ברקאי טוב לשמאלנים
מאת: ד"ר חיים משגב  |  19/02/2016
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
ראזי ברקוואי
  כבש 44   19/02/16 20:18
הוא ילד אסופי מהמגזר הערבי..מסתבר שה- dna שלו לא השתנה אפילו שהוא גדל בין יהודים ..מעניין מה היה אומר על זה פרוייד?
כתוב תגובה ל- כבש 44
{{{ראזי ברקאי לוחם בצנחנים.
  עיתונאי מוכשר .   19/02/16 23:59
ראזי ברקאי עיתונאי וחוקר ראוי הגון עם המרואיינים ועושה היטב את עבודתו.
כתוב תגובה ל- עיתונאי מוכשר .
יש לו תכונה אלוהית
  אירוס   20/02/16 00:31
הוא לא בן אדם. מתהדר בשירות בצה"ל כקצין. אבל כעת שמאלן קיצוני חסר פשרות. איש קטן חסר יכולות וכישורים חוץ מאשר להיות אידיוט שימושי המפמפם את אג'נדת השמאל שעכשיו מגובה בהמון תמיכה כלכלית מחו"ל - בין השאר הקרן לישראל החדשה למרואיין מהימין אין סיכוי לראיון הוגן ומנגד ראיון עם ערבי רק ליקוק אחד גדול והתרפסות. דוחף את דעותיו השמאלניות הרדודות לשידור אדם לא חכם, לא עיתונאי, לא רציני, ובקיצור דורך ופועל על בסיס של שנאת היהודים בארץ ישראל.
כתוב תגובה ל- אירוס
כל מילה בסלע
  isr   21/02/16 01:26
כתוב תגובה ל- isr
{{{אלוהים שלח הדתיים להחריב
  את מדינת היהודים   21/02/16 08:05
הדתיים וחרדים לא הקימו את מדינת היהודים אבל הם מובילים לחיסולה.
כתוב תגובה ל- את מדינת היהודים
מכאן מובן האהדה לאם המחבל
  מקס פאואר   20/02/16 14:26
עבורו אימא של מחבל חשובה מאימא של חייל צהל שנרצח, הסיבה היא שאימא של חייל צהל לרוב מהימין, השמאלנים משרתים בעיתון במחנה, גלי חמס (צהל) ותזמורת צהל, לכן הסיכוי שיפגעו על ידי מחבל מחמד של השמאל, קטנים.
כתוב תגובה ל- מקס פאואר
ראובן זאב ברקאי
  דניאל נכון   20/02/16 23:05
הבחור לא אהב את שמו האמיתי והמציא את "רזי", באמת שהגיע הזמן שיעלם מגלי האתר, ויקח אתו גם את יעל דן ועוד כמה נשמות רעות, בסופו של דבר גרם לתחנה נזק עצום, רבים מדירים אוזניהם ונהנים מגלי ישראל, לקלמן ליבסקינד ולאראל סגל מאזינים כל אלו שנמאס להם מ "רזי", ומהעונש שפקד את רשת ב', כמה אפשר לסבול את חירטוטי הבוקר "החברתיים" של השדרנית שאין בה אפילו קמצוץ של נוי?
כתוב תגובה ל- דניאל נכון
2
חיים משגב כותב:
  תקשורת השמאל   19/02/16 20:30
"...רזי ברקאי עושה כאוות-נפשו באין מפגיע. באלה שהוא אהב, הוא נהג בשובה ונחת. הוא אף פעם לא נתן להם להתבלבל. הוא תמיד נחלץ לעזרה כשנולד הצורך בכך. לעומת זאת, כאשר עלה לשידור מישהו שעמד להשמיע זמירות שלא היו מקובלות עליו, כאלה שיכולות היו להראות שדעותיו-שלו הן קצת לא לעניין, ואני משתדל לומר זאת בעדינות, הכל התהפך על המרואיין. רזי ברקאי הפגין הרבה קוצר רוח - וגם קצת בוטות לא מנומסת....". נכונים עד מאד דברים אלה. אך לוקים בהם כל שדרני השמאל בכל הערוצים השונים. הם נוהגים בגסות רוח כלפי ימניים ומשנים באחת את יחסם למרואיינים מן השמאל.
כתוב תגובה ל- תקשורת השמאל
3
איכס....
  ישראלי כועס מאוד   19/02/16 20:50
מאמרים כאלו הופיעו בשנות העשרים של המאה הקודמת בעיתוני איטליה. אחד מכותבים אלו היה ״העיתונאי הצנוע״ בניטו מוסוליני. ד״ר נכבד אתה לא נראה לי כמי שהולך בעקבותיו, או שמא אני טועה?
כתוב תגובה ל- ישראלי כועס מאוד
וכשהפרחת את ההברקה המהוללת
  אל: ה"איכס"   19/02/16 21:11
הזו שלך - חשבת שאתה גאון העולם? אידיוט.
כתוב תגובה ל- אל: ה"איכס"
כעת אני בטוח שאתה אדיוט סתום
  ישראלי כועס מאוד   21/02/16 22:38
כתוב תגובה ל- ישראלי כועס מאוד
כש0מאליסט יהודי
  נוהל   20/02/16 07:07
אומר איכס הוא מתכוון לומר פאשיזם. כי ה0מאל היהודי בשיטחי ארץ ישראל תמיד אבל תמיד מוציא מהשרוול פאשיזם כשרוח הדברים אינו על פי דעותיו הסטליניסטיות. ה0מאל היהודי פשוט לא יכול אחרת. נו, מה חדש? כלום, אותן הזמירות הבוגדניות בעם היהודי המלוות מידי פעם גם במעשים בוגדניים (למשל: סזון שמשמעותו בהיסטוריה הקרובה של היהודים בארץ ישראל הוא הסגרה של לוחמי אצ״ל ולח״י ע״י בוגדים יהודים מארגון ההגנה, לאנטישמים האנגלים ששלטו בשיטחי ארץ ישראל).
כתוב תגובה ל- נוהל
4
תחנת גלי צה"ל לא רק מוטה
  על גלי צה"ל   19/02/16 20:58
מאד לצד אחד של המפה, כשמגישיה כולם מן השמאל - אלא שיש בה הרבה ליקויים אחרים: 1) הם המציאו המצאה נלעגת במהדורות החדשות שלהם. במקום לומר "והרי החדשות...., כמו בכל העולם - גלי צה"ל חייבים להיות "יחודיים" והם פותחים את החדשות עם השטות: "עם מה שקורה עכשיו" (???) מגוחך. 2) הקריינים והמגישים שלהם פונים באופן מזלזל וגס, ניתנת להם הרשות לדבר דיבור מרושל, אין מכובדות ואין סגנון ראוי. הדוגמא הכי בולטת היא של אסף ליברמן הנוראי מ"בוקר טוב ישראל". אין בהגשתו שום כבוד למאזין. הוא פרוע, יהיר וגס. והוא יודע שאיש לא יקרא אותו לסדר ויבקשו להתנהג כהלכה (כמראהו כן הגשתו המחוספסת). 3) יש בתחנה זו אוסף של ילדות קטנות, הבולעות את המלים, המדברות במהירות הבזק ומקשות על המאזין להבינן. ילדות אלה גם משמשות כפרשניות גרועות בעניינים רציניים, וזה רק מעיד כמה מפקדי התחנה מזלזלים בציבור. 4) כבר אמרו זאת לא פעם בעבר - ושוב נאמר זאת: חובה לסגור תחנה זו, אין בה שום תועלת לעם.
כתוב תגובה ל- על גלי צה"ל
לסגור את גל"צ
  משלם מיסים   20/02/16 23:51
במאה ה 21 אין צורך בגל"צ
במקום לעשות "איזון" צריך לסגור את גל"צ ולהפסיק את הבזבוז. ולשלוח את החיילים לעשות ש"ג ולשמור על בסיס הקריה. או על הקיבוצים בעוטף עזה.
כתוב תגובה ל- משלם מיסים
גלי צה"ל פיתח סגנון צורם של
  תוספת לדברים כאן   21/02/16 14:25
מרבית המגישים, אינטונציה בלתי אדיבה, דיבור עוקצני ואגרסיבי, גוון קול בלתי נעים וגסות. כל התכונות האלה שייכות לשמאל הישראלי, ואין זה מפריע כלל לציבור השמאלני. הם לא יבקרו זאת ולא יתלוננו על כך ולא יבואו בטענות למפקד גלי צה"ל או לשר-הבטחון. מה שהם עושים - זה כשר.
כתוב תגובה ל- תוספת לדברים כאן
5
ברור שעבור ראזי אם המחבל ואם
  החיל שלנו שוותערך   19/02/16 21:31
התחנה של המחבלים , אמרנו, תתפ"ף, תחנה תומכת טרור פלסטיני, גלי רעל,
כתוב תגובה ל- החיל שלנו שוותערך
6
דקל פשוט שייך לחונטה וכשל.
  יום יבוא הוא קרוב   19/02/16 22:14
כתוב תגובה ל- יום יבוא הוא קרוב
7
אוהב לשמוע אותו
  עובדיה הוכמן   19/02/16 22:24
המבחן הנכון הוא אם הוא מענין
כתוב תגובה ל- עובדיה הוכמן
8
הסמרטוטיה של גללי צ.ה.ל
  צורי   19/02/16 22:30
כך נראה בעידנו של דקל כמנכ"ל שינויים נדרשים לא יהיו שם ושרצי השמאל עדיין ימשיכו לשלוט בתחנת גללי צ.ה.ל.
כתוב תגובה ל- צורי
9
לרזי חברים שמאלנים בתקשורת
  מב"י   19/02/16 22:55
הבולטים שבהם: אריה גולן השדר הנצחי של רשת ב' "הפרשן המשפטי" כבר כ-40 שנה, משה נגבי, קרן נויבך ירון לונדון..
אריה גולן משחיל את דעותיו הפוליטיות השמאלניות כל בוקר... הוא בוחר את מרואייניו בקפידה רבה כדי שיתאימו לדעות של שדרי התוכניות.
כתוב תגובה ל- מב"י
10
מזמן שאני עוקפת את התחנה הזו
  רק "גלי ישראל"!   20/02/16 00:44
כתוב תגובה ל- רק "גלי ישראל"!
11
סדקים בשלטון המאפיה השמאלנית
  אהוד פרלסמן   20/02/16 01:54
אז השמאלנים ממשיכים לנצח בתקשורת, וירון דקל התקפל. ואנחנו נתנחם בזיכרון המתוק של פרצופי התשעה באב שלהם בבוקר שאחרי הבחירות, ובזיכרון המתוק המאוחר יותר של הפרצוף של אולמרט בבוקר שבו הוא נכנס לכלא. צריך להיות חרש כדי לא לשמוע את רחש הסדקים ההולכים ומתרחבים בשלטון המאפיה השמאלנית בתקשורת, בפרקליטות ובבג"ץ, וצריך להיות רואה שחורות כדי שלא להאמין שבסופו של דבר השלטון הזה יקרוס. אז המאפיונרים השמאלנים ששולטים במעריב מסתכלים היום על סקר שבו הליכוד מאבד 10% מכוחו, והעבודה מאבדת 37.5%(!) מכוחה, וכותבים בכותרת על ירידת הליכוד ולא על קריסת העבודה, אבל את המציאות הם לא יכולים לשנות, וגם את זה שלפי הסקר הימין עולה והשמאל יורד הם לא יכולים לשנות.
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
12
מונופוליסטים מאוסים ולעוסים לה
  קורןנאוה טבריה   20/02/16 07:08
להקאה- קץ לכיבוש המשחית של השמאל הקיצון על המיקרופונים ברדיו שהיה אמור להיות של החיילים=תוחזר התחנה לידי צה"ל של מדינת היהודים!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
13
גיי ו״מפקד״ לא הולך ביחד!
  עאלק בית החיילים   20/02/16 07:39
כמו שקוקו על קצין אבטחת אישים, לא הולך. טעות שנעשתה, והגיעה השעה גם להודות בה! ישנם מספיק מחליפים ראויים אך חשוב יותר, אמיצים, מהמפקד הדגול ירון דקל. כל עוד דקל הכנוע והפחדו והחסר כושר מנהיגות בפיקוד- דבר לא ישתנה שם. ההיפך, השמאל ער לכך שעם אחד כמו דקל, בפרט עם אחד כזה, יש לו יד חפשית עד לרמת ״פראבדה״ !
כתוב תגובה ל- עאלק בית החיילים
14
מספיק עם "שמאלנים"
  ארי כספי   20/02/16 07:40
אפשר לחשוב שמדובר בסוציאליסטים אדוקים. הרי בסה"כ מדובר ביצורים בינוניים ומטה שהשנאה העבירה אותם על דעתם. הם עדיין לא תפסו שהערבי הממוצע לא בודק בציציותיו של אף יהודי לפני שהוא מנסה לרצוח אותו. מצד שני היצורים האלה זוכים לדולצ'ה ויטה בזכות מעשיהם שכמותם לא היו משיגים אילו היו חייבים להתפרנס מעבודה. נראה לכם שמישהו מה"מנהיגים" שלהם מסוגל לנהל חברה ? הבעיה האמיתית היא שבשלטון נמצאים אימפוטנטים הפוחדים מהצל של עצמם, ועושים במכנסיים כאשר צועקים בפרצופם סכנה לדמוקרטיה וחופש הדיבור. אפשר לחשוב שבזמן שלטון מפא"י ("שמאל") היתה דמוקרטיה. לגבי גלי צה"ל: מדובר בבית מחסה מיותר לפרוטקציונרים.
כתוב תגובה ל- ארי כספי
כל מילה
  נוהל   20/02/16 13:41
כתוב תגובה ל- נוהל
15
פנסיה תקציבית
  בן צבי   20/02/16 16:21
מדוע שתינתן לרזי ברקאי פנסיה תקציבית מתקציב משרד הביטחון? הרי מדברים על קיצוצים והתיעלות? הלא כן?
לכל מי שאיננו בקי. בפנסיה רגילה משתתף ותורם העובד והמעביד בתוכנית "חסכון" סכומים שמצטברים מדי חודש בחודשו. בה בשעה שבפנסיה תקציבית גובה הפנסיה מחושב לפי המשכורת האחרונה, והיא התשלום החודשי לתמיד. התשלום לכך יורד מתקציב הביטחון החודשי. אז מדוע שהנינים שלנו ישלמו את הפנסיה של ברקאי מכספם הם?
כתוב תגובה ל- בן צבי
16
את ראזק ברקאווי היה צריך לבעוט
  יוסי ארגואן   20/02/16 20:58
ממיזמן.הליכוד והימין פחדו ממהלכים דמוקרטים מתבקשים. בכל העולם השלטון מבצע שינויים לסייע במשילות. מפם מפאי והמערך מינו את כל אותם בולשבקים קוזקים. אין שום סיבה שהימין לא יטפל בתקשורת השמאלנית ובקיבוץ הפרזיטי. לא צריכים להתיירא ולפחד מצווחות הסמול הקטן. הציבור בוגר וחכם .לא יהיה מבסוט מהשלטון ?יחליף אותו. ידעו להחליף את המערך מפאי ומפם ידעו להחליף גם את הימין. בנתיים חייבים לבעוט את הסמול יצרן האנרכיה ותומך האוייב.
כתוב תגובה ל- יוסי ארגואן
17
מה זה האתר ההזוי הזה
  סמולנית מפוחדת   21/02/16 10:29
אמאלה אתם פסיכים באיזה סרט אתם חיים
כתוב תגובה ל- סמולנית מפוחדת
"סמול" באות סמך - הינו כינוי
  "סמולנית" מזוייפת   21/02/16 20:38
גנאי של ימניים לשמאל, המתאר אותם כקטנים ועלובים. יצור מסויים שכתב את התגובה שלעיל בשם "סמולנית מפוחדת" רק מעיד שהוא מתעתע בקורא, שכן שמאלני לא יאמץ את הכינוי הימני (סמול). מגיב שוטה וחסר בינה.
כתוב תגובה ל- "סמולנית" מזוייפת
18
כל מילה בסלע
  ישראל ישראל   21/02/16 13:16
כתוב תגובה ל- ישראל ישראל
19
ירון דקל ורזי ברקאי וכל שמאלני
  החשיבה השמאלנית   21/02/16 21:10
התקשורת - צריכים לקרוא את מאמרו של מאיר שיבר באתר זה, מיום 16.2.16 "מה שרזי ברקאי כבר לא יבין". זו רשימה המתארת בחכמה ובדיוק את קווי האופי המעוות של השמאל על הכשלים הערכיים והמוסריים הטמונים ביסוד חשיבתם. אולי, אולי הם ילמדו משהו על עצמם, אחרי קריאה זו.
כתוב תגובה ל- החשיבה השמאלנית
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il