s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אלי אלון
אלי אלון
המתחם המיועד לשימור נבנה בשלבים במהלך המחצית השנייה של המאה ה-19 ותחילת המאה ה-20    על-אף שמדובר במתחם בעל ערך היסטורי ואדריכלי רב, המתחם נמצא מזה שנים במצב של הזנחה מבישה
יהונתן קלינגר
יהונתן קלינגר
משקיעי קריפטו שמעוניינים להשקיע כספים ולשמור עליהם מאובטחים, קונים ציוד אבטחה רציני, אבל בסופו של דבר נופלים בהונאות אנושיות שגורמות לכך שכל הטכנולוגיה שהושקעה לא תהיה שווה כלום
בצלאל סמוטריץ'
בצלאל סמוטריץ'
הסכמה לעסקה המצרית היא כניעה משפילה, והיא הענקת ניצחון לנאצים על גבם של מאות לוחמי צה"ל הגיבורים שנפלו בקרב, היא גוזרת גזר דין מוות על החטופים שלא נכללים בעסקה, ומעל לכל - מהווה סכ...
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
כשבקפלן מתחדשות ההפגנות הסוערות להפלת הממשלה, כחזרה לימי טרום השבעה באוקטובר, מתברר כי ההפגנות למען החטופים מתמזגות איתן, מזדהות עם אותה מטרה    ויושב לו ראש הנחש במינהרה אי-שם ברפי...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
עוד מעט יום הולדת
מאת: אסתר שניאורסון גרי  |  22/02/2016
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
גדול!!!!!!!!
  אורן מהרצליה   22/02/16 09:51
כמו הוצאת לי כל מילה מהפה. נתניהו שימושי לשמאל,לא שולט, לא טוב לימין. ואם מישהו ישאל מדוע ? אחזיר בשאלה. מה הוא כן עשה?
מאמר מאיר עיניים, ותודה לך.
כתוב תגובה ל- אורן מהרצליה
2
אסתי כל הכבוד
  יגאל אורן   22/02/16 10:44
מדהים. יוצא מן הכלל.
כתוב תגובה ל- יגאל אורן
3
שה"ניצחון" הזה של שנת 67,
  פעם חשבתי,   22/02/16 11:17
הוא זה שהביא עלינו את "הקודש" הארור, שממיט על אזרחי ישראל רק מלחמות אינספור, שבהן אנו רק הולכים מדחי אל דחי וכל מלחמה רעה היא הכנה לזו שבאה אחריה, שהיא רעה עוד יותר. טעיתי. ה"קודש" הארור הזה נולד הרבה קודם, ועד שלא נתפטר ממנו, לא נצא מהכלוב אליו הכנסנו את עצמנו וראש הממשלה שלנו רוצה עוד לשדרג אותו.
כתוב תגובה ל- פעם חשבתי,
זה לא הכיבוש, זו הציונות!
  אהוד פרלסמן   22/02/16 12:25
פעם חשבת שכל מה שעומד בינינו לבין השלום אלה השטחים שכבשנו במלחמת ששת הימים. אבל עכשיו כבר כמעט לא נותר מהם כלום, ואת רואה שאנחנו מציעים לערבים המסכנים את כל מה שנותר,והם מסתכלים עלינו בבוז ורוצים הרבה יותר! וכיוון שאת שונאת ישראל שתמיד תצדיק את אויביה, הבנת שהבעיה היא לא הכיבוש, אלא הציונות שהביאה לכאן יהודים שבכלל לא היו צריכים להיות פה. ואת לא לבד, כי גם דורית רביניאן חושבת בדיוק כמוך. אז אולי גם את תכתבי לנו איזה ספר שמסביר לנו איזה מנוולים אנחנו, ותהפכי לגיבורת השמאל הנרדף על ידי הפשיסטים הימניים, שברוב טפשותם ממשיכים לתת לו לשלוט במדינה, בדיוק כפי שתארה כותבת המאמר.
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
שבכל מקום אתה משקר ומסית.
  מישהו כתב לך,   22/02/16 15:48
זה מה שאמרה רביניאן:"מדברים הרבה ובצדק על הסרבנות הפלסטינית לשלום, אבל גם בעקשנות אנחנו דומים להם: אנחנו פוחדים מהשלום לא פחות משאנחנו כמהים אליו. קיים חשש מודע ולא־מודע שפיוס פירושו התמזגות ועם הזמן היבלעות במרחב הערבי, ולכן מצב מתמשך של עימות שומר אותנו נפרדים, שומר אותנו על חרבנו אבל לעצמנו. ואני מוצאת שהחשש הזה קיים גם בשמאל, שגם מי שדוגלים בוויתורים למען השלום פוחדים ממנו. והאמת? לא לחינם. אנחנו חיים בלב העולם הערבי, בתוך רוב מספרי עצום, והרעיון שנחיה כאן חיים הרמוניים, דיפוזיים, שיש בהם תנועה ומעבר של אנשים וסחורות ותרבות ותיירות, כמה שהוא קוסם ומבטיח, ככה הוא גם מאיים" - הפוך בדיוק ממה שאתה מייחס לה. haaretz.co.il רביניאן הציעה לנפתלי בנט לקרוא את הספר גדר חיה ולא לשפוט אותו מבלי לקרוא. זו הצעה יפה לדבר על משהו רק כשיודעים את העובדות. בנט יעשה נכון אם הוא יקבל את העצה. לך זה לא יעזור. אתה תמשיך להסית ולשקר גם אם תדע את העובדות.
כתוב תגובה ל- מישהו כתב לך,
איש טרם מצא אצלי שקר אחד!
  אהוד פרלסמן   23/02/16 00:16
אפשר להגיד עלי גם שאני רצחתי את רבין, אבל להוכיח אי אפשר. האמת היא שניסיתי לקרוא את המאמר הזה בהארץ, אבל הם חוסמים אותי ומציעים לי לשלם להם דמי מנוי, וממני גרוש הם לא יראו. את הקטע שציטטת קראתי, ומסתבר ממנו שהיא פשוט מטומטמת לגמרי וחיה בסרט. אנחנו פוחדים מהשלום? אנחנו פוחדים להתמזג עם המרחב הערבי? אנחנו מתמזגים עם מצרים שיש לנו שלום איתה כבר יותר משלושים שנה? ואולי מתמזגים עם ירדן שיש לנו שלום איתה כבר יותר מעשרים שנה? המטומטמת הזאת לא מבינה שהמשמעות היחידה של שלום בשבילנו היא שהם יהיו שם, ואנחנו כאן, והם לא יבואו לרצוח אותנו? פסיכית. פשוט פסיכית! וחוץ מזה, כנראה שלא הבנת שאני כבר קראתי את "גדר חיה", וכתבתי על הספר הזה מאמר. אז הנה שוב קישור למאמר שכתבתי: הציונות הפושעת.
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
אודי חמודי שוב צב על הגב.
  מה חדש?   23/02/16 09:35
שמפזר מילים ריקות של יאוש, אחרי שנתפס בעוד טוקבק מסית ושקרי. הפעם על רביניאן. אני מאחלת לך רק בריאות. ניפגש בטוקבק הבא.
כתוב תגובה ל- מה חדש?
תגובה 13 ממצה ונכונה בהחלט.
  קראתי בקישור.   23/02/16 09:56
ארשה לעצמי להוסיף, שאני מעריכה את מי שיש לו סבלנות להסביר לך ולענות באריכות ובפרטנות לשקרים ולהסתה שלך (בעניין אברי גלעד, גלי צה"ל, שטרנהל, שוברים שתיקה, רביניאן ועוד ועוד). לי אין את הסבלנות הזו.
כתוב תגובה ל- קראתי בקישור.
אז תצביעי על שקר אחד. רק אחד!
  אהוד פרלסמן   23/02/16 11:00
הגעתי למסקנה שהמאפין הבולט ביותר של השמאלנים הוא שהם מטמטמים את עצמם לדעת. בגלל זה הם האמינו בערפאת, כשהיה ברור כשמש שהוא רוצח שקרן ומטונף שאין שני לו בעולם כולו, ובגלל זה הם היו בטוחים שהם הולכים לנצח בבחירות האחרונות, כשלא היה סקר אחד, אפילו אחד! שהצביע על אפשרות שהרצוג יעמוד בראש הממשלה הבאה. אז עכשיו את מצטרפת לחבריך, וכותבת על השקרים שלי, בלי שאת מצביעה אפילו על שקר אחד. אז גם את פשוט מטמטמת את עצמך לדעת, ומאמינה שיש שקרים כאלה. אבל אין!!!
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
אז בבקשה. זה לא דורש מאמץ.
  יש המון,   23/02/16 11:25
1. על גלי צה"ל כתבת: הבית של המחבלים, והוספת:"בי.בי.סי. מול גבלס זה בדיוק(!) כמו גלי צה"ל מול דובר החמאס" 2. על אברי גלעד כתבת:"הרי ברור שגלעד עבר שטיפת מוח שמאלנית בלתי פוסקת בגלי צה"ל, ועובדות המציאות קצת גרמו לו להתפכח רק(!) אחרי שעזב את הבית של המחבלים" 3.על שטרנהל כתבת שהוא: "קרא לרצוח יהודים". יש עוד המון. הכל שקרים והסתה מתועבת, אבל אני לא אטרח להסביר לך, כי אין לי סבלנות ויש מי שעושה זאת במקומי.
כתוב תגובה ל- יש המון,
הכל אמת, וכבר הוכחתי שזאת אמת
  אהוד פרלסמן   23/02/16 15:13
היה רק אי-דיוק אחד, לגבי אברי גלעד, שהסתבר שלמרות שמקום העבודה העיקרי(!) שלו כבר לא היה גלי צה"ל, עדיין היה לו קשר רופף איתם. ברור כשמש שהתפכחותו חלה אחרי(!) שהוא החל לעבוד בעיקר(!) במקומות אחרים.
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
מזכירות לי סיפור מצחיק.
  ההודעות שלך,   23/02/16 15:34
סשה נפגש עם חברו הטוב גרישה ומברך אותו במזל טוב. על מה? תוהה גרישה. קראתי בפארבדה, אומר סשה, שהמפלגה קנתה לך מרצדס חדשה. חחחחחח צוחק גרישה, יש בזה משהו, אבל הסיפור קצת אחר. לא מרצדס חדשה, אלא אופניים ישנות, ולא שקנו לי, אלא שגנבו לי. אתה והאמת הם כמו שני קווים מקבילים, ולכן אותך לא היו מעסיקים אפילו בפראבדה.
כתוב תגובה ל- ההודעות שלך,
שמש העמים כבר שקעה. תתעוררי!
  אהוד פרלסמן   24/02/16 11:44
פראבדה, סשה, גרישה - ממש טעם של פעם. באמת פעם חשבתי שאת ילד בן 12, ועכשיו אני מתחיל לחשוב שאת זקנה בת 137. אז הגיע הזמן שתתעוררי, ותביני שאת השקרים של פראבדה מחליפים היום השקרים של בצלם ושוברים שתיקה, ושבעוד שברוסיה אם היית אומר את האמת היית הולך לגולאג, במקרה הטוב, כאן השמאלנים השקרנים משקרים מרצונם החופשי פשוט בגלל שהם יצורים מעוותים משנאה לעמם שלהם.
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
ועוקבת אחת הנעשה ביסודיות.
  אני ערה לחלוטין.   25/02/16 10:18
שלוש שנים של פרובוקציות מכוונות haaretz.co.il עם עשרות שתולים שמנסים בכל כוחם למצוא חומר "מרשיע" nrg.co.il וכל מה שיש זה איזה משפט סתום של פעיל אחד, שהמשטרה אוכלת ממנו קש ולא מצליחה להוציא ממנו כלום ובית המשפט זורק אותה מכל המדרגות. haaretz.co.il ראש הארגון גלעד אך הבטיח ביום 15/1/16:"אני מעריך שאחרי שהם יראו את כל מה שנחשוף בחודש הקרוב הם כבר יאכלו את הכובע. יש עוד הרבה הפתעות בדרך". מאז עבר יותר מחודש ואין כלום. אז מי אוכל את הכובע ומי שוכב כמו צב על הגב? בארגון שמתנהל בצורה הוגנת ומסודרת, יחס עלוב כזה בין תשומה לתפוקה היה מביא לפחות לפיטורי כל ההנהלה, אם לא לפירוק האירגון.
כתוב תגובה ל- אני ערה לחלוטין.
סוף סוף תגובה ענינית ואנושית
  אהוד פרלסמן   25/02/16 11:16
מסתבר שאת מסוגלת לכתוב גם כמו בן אדם שיש לו מה להגיד חוץ מלצרוח על השני שקרן ומסית. אז כיוון שאת כותבת באופן אנושי, אולי תקראי מה שכתבתי על הנושא שלו אני מקדיש את מרבית מאמצי בשנים האחרונות, ולהלן הקישור: האמת. ובקשר לתגובתך, אני לא ראיתי את התוכנית הזאת של אילנה דיין, ולא ידעתי את הפרטים שנכללו במאמרים שאליהם הפנית אותי ואותם קראתי, וחיפשתי בגוגל והגעתי למאמר שלהלן הקישור אליו: אורי הייטנר. אז את כותבת היום: "שלוש שנים של פרובוקציות מכוונות ... וכל מה שיש זה איזה משפט סתום של פעיל אחד,", והוא לפני חודש כתב: "אחת המנטרות של אנשי "שמאל" רדיקלי רבים, בעקבות התחקיר המזעזע ב"עובדה" הייתה: "זה כל מה שהם גילו אחרי שלוש שנות מעקב"? איזה זלזול בהסגרת אנשים אל מותם בעינויים." האם יכול להיות שאת חוזרת על אחת המנטרות של אנשי השמאל הרדיקלי?
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
תקרא אותה שוב, תיכנס לקישורים,
  אכן תגובה מצויינת   25/02/16 12:57
אם צריך, תבקש הסברים (אני כאן). אם אחרי כל זה לא תבין, שמה שכתבו לך (כולל המסית והשקרן) לא רק נכון, אלא אמור לקבל פרס נובל לטוקבקיזם, ועדיין תידבר להייטנר הזה, שהוא דג סרוח של אתמול, אז אתה יכול לקבל תעודה על זה, שאתה בבעיה גדולה.
כתוב תגובה ל- אכן תגובה מצויינת
חבל שהאנושיות היתה חד-פעמית.
  אהוד פרלסמן   25/02/16 16:57
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
אודי נשאר כמו צב על הגב,
  כמו תמיד.   25/02/16 17:29
מביט בעצב בהריסות בניין הקלפים שבנו אילנה (אמת לשעתה) דיין ועד (אמת לעולם לא) כאן.
כתוב תגובה ל- כמו תמיד.
באינטיליגנציה של הצופים.
  אכן זילזול,   25/02/16 16:21
אילנה (אמת לשעתה) דיין, המתיימרת להיות עיתונאית ותחקירנית, מזלזלת בצופים שלה בכך שהיא מגישה להם כתב פלסתר עלוב ומסית בתור תחקיר.

haaretz.co.il

ואולי לא. אולי המוצר העלוב הזה, שלא ראוי למאכל אדם, הוא מה שמגיע לצופים של התכנית הזו.
כתוב תגובה ל- אכן זילזול,
4
מדוע לא הזכרת
  את העובדה   22/02/16 12:28
החשובה ביותר ?
זה שאף אחד(לא בארץ ולא בעולם) לא העלה בדעתו,שנחזיק בשטחים כל כך הרבה זמן,שנתיישב בהם,שנתבע בעלות עליהם,שיקומו משיחיים,עבד כי ימלוך,ויתבעו שהזנב יכשכש בכלב. אופוריה שהוציאה אותנו מאיזון,משיקול דעת,ממתינות,מצניעות וענווה,מאנושיות.
כתוב תגובה ל- את העובדה
5
מעוותת - מסלפת - גם ממ' אחדות
  לגב' המשטמה   22/02/16 18:02
כתוב תגובה ל- לגב' המשטמה
6
לא נתפס שעוד לא השכלנו לנחול
  כמה נכון   22/02/16 19:03
את הארץ לעומת בתוך הקו ירוק מה ההבדל?
כתוב תגובה ל- כמה נכון
7
ז' אדר הוא יום חשוב ומכונן
  לחגוג את היום   22/02/16 19:14
שכן בזכותו המולד מושיען של ישראל משה רבנו וכך תהפך כל מזלו של חודש אדר לטוב ולשמחה וזכינו לפורים ופסח ע"פ מסכת מגילה
כתוב תגובה ל- לחגוג את היום
8
השטחים ששחרנו וניצחון יום יו"כ
  נס גלוי משמיים   23/02/16 00:18
כתוב תגובה ל- נס גלוי משמיים
9
ושוב ושוב שאפו למאמריה
  משה גרינפלד   23/02/16 08:06
אני קורא נאמן של הכותבת שלא מחמיץ לקרוא כל מאמר שלה ולהתמוגג עוד ועוד.
כתוב תגובה ל- משה גרינפלד
שהמתיקות לא
  תזיק לך.   23/02/16 09:15
אתה מוזמן לקרוא ולהגיב לתגובה 4
כתוב תגובה ל- תזיק לך.
10
אלפי ההרוגים הם גם נס משמים?
  הגוי..   23/02/16 08:11
יציאת מצרים, ביקוע ים סוף, המעבר בים ביבשה באין אבדה 1 בנפש בעם, זהו נס. מלחמות אינן נס. מלחמות הן תמיד עקובות מדם האבדות בנפש ורק טיפשים יכנו ניצחונות או הפסדים כנסים. המעשה על הגבעה ומיגור שבט בנימין בו אבדו כל נשות ובנות שבט בנימין על פי דעה מטומטמת זאת היה זה נס גדול אף יותר מששת הימים ויום הכיפורים. טמטום עובדי האלילים בעם מרקיע שחקים במדינה בה כל ממזר מלך-כה וכל מלך-כה ממזר.. תודה. הגוי..
כתוב תגובה ל- הגוי..
הגוי,מכנה עצמו כך!אבל מתעסק
  אובססיבי בעם שלנו   23/02/16 13:46
פאטתי. כמה שהוא כגוי, משקיע במרירות במאבק ביהודים. גוי, תתעסק עם גויים כמוך. העולם גדול ורחב. מה פשר המאבק המרושע שלך דוקא בעם שאתה מכנה עצמך כלא שייך אליו? זה הכי מעניין בסיפןר שלך.
כתוב תגובה ל- אובססיבי בעם שלנו
11
יפה מאוד!
  יהודית שגב   23/02/16 09:52
כתוב תגובה ל- יהודית שגב
12
שפתיים יישקו=תודה!
  קורןנאוה טבריה   23/02/16 12:45
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
13
מרשים,אסתר. תודה
  שפיר אייל   23/02/16 14:49
על ההנאה שאת מעניקה לקוראים.
כתוב תגובה ל- שפיר אייל
14
מיצוי
  שמ   23/02/16 19:12
ממוצה היטב של השורה הקבועה שלי ברוב תגובותיי " .....הממשל הישראלי הרופס מאז כ"ח באייר התשכ"ז ה 7/6/1967....".על כך אמרו אצל היוונים " אבוי למנוצחים ...".אבל אצלנו,היהודים כדרכנו, כושלים בניצול ההזדמנות ההיסטורית שמינה לנו הקב"ה, כי איננו מעיזים ולכן האמירה הנכונה לגבינו - " אבוי למנצחים ".דייקת מאוד בתיאור הכשל היהודי בכלל,והלאומי, בפרט מאז המהפך ב 1977.כתבתי מספר פעמים כי כלל ברזל הוא שהמנצח מכתיב את ההיסטוריה החדשה.טיהור הר הבית באותו יום נשגב של השיחרור מהטמאים,על ידי פינוי כל ממוני הוואקף של המלך חוסיין מההר,כי הם מקבלים שכרם ממנו ועל כן הם עושי דברו,והחלפתם על ידי הקאדים הסונים הישראלים,מקבלי שכרם מהממשל הישראלי,היתה מקבעת במוח העולמי,כי אנו שליטי הר הבית החדשים,ועל פינו,מעתה,יישק דבר בהר הבית.אבל כיוון שרוה"מ אשכול היה נעבעך,והמקיפים אותו היו נבלים מנוולים,אבדה שעת הכושר למאות השנים הבאות.
כתוב תגובה ל- שמ
15
מסכימה עם כל מילה ומילה, גאונה
  חלי1233   24/02/16 15:53
כתוב תגובה ל- חלי1233
16
מאמר נהדר
  מודאגת   29/02/16 14:35
תודה על מאמרייך המאלפים -ועל פקיחת העיניים ושוב תענוג לקרוא
כתוב תגובה ל- מודאגת
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il