|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
צבי גיל
צבי גיל
בעיתונים משתקפת לאחרונה איזו לאות, עייפות, תשישות, רחוק ממלחמתיות. והכותרות כאילו כבדו עיניהן טרם נמנום    מעין שקיעה לתוך אפתיה
דן מרגלית
דן מרגלית
יהיה אשר יהיה לא נברח ולא נסתגר ולא נתחבא    בוודאי לא בארצות הברית שנקראה בפי מהגריה היהודיים המזרח אירופים "א-געלדענע מדינה", מדינת הזהב
איתמר לוין
איתמר לוין
שופט המעצרים בנימין הירשל-דורון מפגין בקיאות רבה - לעיתים יותר מנציגי המשטרה - ושם לב לכל מילה הנאמרת באולמו    אירוע חריג ופסול מתרחש באולם בכיכובה של נציגת השב"ס
יהונתן קלינגר
יהונתן קלינגר
משקיעי קריפטו שמעוניינים להשקיע כספים ולשמור עליהם מאובטחים, קונים ציוד אבטחה רציני, אבל בסופו של דבר נופלים בהונאות אנושיות שגורמות לכך שכל הטכנולוגיה שהושקעה לא תהיה שווה כלום
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
"מי שרצח את אבא שלך היו אנשי CIA"
מאת: דניאל גלילי  |  17/03/2016
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
מי באמת רצה את ג'ו אלון הי"ד
  חשדנית   17/03/16 20:06
קראתי את הספר של פרד ברטון על רצח ג'ו אלון. המסקנה שלו בסוף כל כך אידיוטית שעולות בראש מייד שתי אפשרויות: או שהמחבר באמת אידיוט (מה שלא סביר) או שהספר הוא חלק משטיפת המוח שמנסים לעשות לנו. המסקנה שלו היא שארגון ספטמבר השחור הוא שרצח את ג'ו אלון, ושעלה בידיו לגלות מי היה הרוצח - איזה חסן עלי אחד מלבנון - ושהוא העביר את זה למוסד וקיבל בתשובה הודעה בבלקברי "העניין סודר. הנ"ל חוסל" נו באמת...מי שכתב את הספר הוא קצין מודיעין אמריקני בכיר ב-CIA..שזה אוטומטי מחשיד אותו בשקרים ובמניפולציות.

מה שכן, אפשר להוציא מהספר כמה עובדות, למשל, נחשו מי היה המפקד של ג'ו אלון בשגרירות ישראל בארה"ב? אלי זעירא ! אלי זעירא היה הנספח הצבאי של צה"ל. משם הועבר זעירא לתפקיד ראש אמ"ן, כשנה לפני פרוץ המלחמה. לדעתי, זה היה תפקיד מפתח לקראת מימוש תכנית המלחמה.
אגב, ועדת אגרנט מצאה את זעירא אשם אבל לא המליצה להדיח אותו מצה"ל כפי שהמליצה על דדו. דיין מייד הציע לו את תפקיד מפקד פיקוד מרכז. אמנם לא יצא לפועל וזעירא יצא לשליחות, אבל כבר נאמר על זה במקורותינו: יד לוחצת יד.

עוד משהו משונה. מתברר כי ישראל מעולם לא חקרה את הרצח בעצמה. בניגוד משווע לכל המדיניות שלה אז והיום לגבי רצח של ישראלים ע"י טירוריסטים. התברר בוודאות שהרצח לא היה למטרות שוד כי לא נגנב שום דבר והארנק וכל הדברים נשארו שם כפי שהם. ז"א שהיה רצח מכוון.
ועוד משהו מוזר - ארה"ב גם היא לא חקרה את הרצח מעבר לפאן של המשטרה המקומית, ומישהו אפילו הורה, לאחר כמה זמן, להשמיד את כל העדויות שנשארו בשטח (בדלי סיגריות, תרמילי האקדח, טביעות אצבעות ועוד) למרות שהרצח עדיין לא פוענח !

מסקנה-אם ישראל וארה"ב לא ניסו לחקור את הרצח סימן שהן עצמן היו בעסק !
כתוב תגובה ל- חשדנית
להלן הסטוריית ארגון הטרור- CIA
  מסעודה משדרות   18/03/16 17:22

The CIA and the Nazis-Full Length Documentary
youtube.com


סוכן CIA לשעבר : ''אנחנו מפעילים את הסחר באופיום האפגני''
rotter.net


CIA is the largest drug cartel in the world
youtube.com


How CIA and Soros Openly Finance Destabilization of Macedonia
macedoniaonline.eu/


כאמור, CIA ארגון הטרור הגדול בעולם, ISIS רשום כמובן על שמו, כולל האימון, החימוש, הטויוטות, ונעלי האדידס הלבנות.

CIA ארגון שינוע הסמים הגדול בעולם, אפגניסטן, קולומביה, לבנון או השד יודע מהיכן יהנדסו חברות ה - GMO אופיום!

CIA אחראי בלעדי לרצח קנדי !

CIA שותף מלא לחיסול רבין, גם השב"כ הישראלי, 'טפו' עליהם שותפים כמובן !

בקיצור ומבלי להכביר מילות סרק - FALSE-FLAG זה המוטו של כלל פעילות הארגונים החשאיים: בצרפת, באנגליה, באמריקה, או בישראל.

הכול באדיבות הכלב השחור אובמה, זבל שחור שיישפט בבית הדין בהאג ( עם ביבי שלנו, מרקל, קמרון, הולאנד, ועוד רבים ולא טובים..)!

שבת שלום.



כתוב תגובה ל- מסעודה משדרות
למה אתה פוגע במסעודה
  יוסי ארגואן   19/03/16 17:51
כתוב את שמך או מהיכן אתה מגיע .אני בתור מרוקאי. לצורך העניין מסעוד משדרות .תומך ליכוד תומך קצב שלום. ארדן כץ רגב וכל הקבוצה הטובה והמוכשרת הזו. על פי דבריך אתה ממש לא נשמע מסעודה משדרות. אתה נשמע איזה יוגב או שם אשכנזי מקיבוץ בולשבקי. אל תפחד אתה יכול לכתוב את שמך.מסעוד ומסעודה תמיד חשבו ימין. ותמכו בשבכ במוסד ובסי אי איי.אם הם חשבו שעדיף להשתיקו. אני מאמין זה היה צעד מתחייב ומתבקש. חבל שאת יונתן שפירא לא מענישים באותה דרך מתבקשת.
כתוב תגובה ל- יוסי ארגואן
ומי רצח את מרילין מונרו ז"ל?
  שבץ חלובה   20/03/16 07:15
לפניכמה שבועות הודה מחסל של ה cia לפני מותו שהוא היה זה שחיסל בפקודה את מרילין מונרו פילגשו של הנשיא קנדי לפי פקודת מפעיליו תחת התרוץ שהיא יודעת סודות חשובים ומאיימת לגלות אותם. זו היתה הודאת שכיב מרע שתמיד מקבלת בעולם המשפט משנה חשיבות ואמינות ר ששם באמריקה היא עברה ללא תגובה מצידה של המדינה שתמיד ששה לקפוץ על כל שערוריה וכאן היא מלאה פיה מים כאילו בגלל פקודה מלמעלה. הצבור האמריקאי שהוא מוכוון על ידי התקשורת גם הוא שתק ולא הגיב להודאה המדהימה הזאת. לרוציחם של אלון ניתן להגיע על דרך השלילה. אחרי שמוחקים את כךל האפשרויות האחרות אז זה מה שנשאר. מה גם שההתפתחויות ההיסטוריות בשטח הוכיחו שיש רגליים לסברה שזה ה cia כי גם ממשלת ישראל לא חוקרת בפרשה וזה אותה לא מענין בכלל שרצחו אותו כאילו היה כלב שוטה ולא מפקד וטייס דגול שיצא בשליחות המדינה לחו"ל. אני סומך ב 100% על בנותיו של ג"ו אלון הי"ד שעשו עבודתם נאמנה וגם השקיעו בזה ממיטב כספם כדי להגיע לחקר האמת. עצם זה שלממשלה זה לא מזיזי זאת ההוכחה שהממשלה יודעת מי ומה רצחו אותו וזה האינטרס שלה להשתיק את הפרשה. הממשלה גם לא רוצה לדעת את האמת על מי רצח את רבין. נוח לה שזה יגאל וככה לסגור את התיק עמוק באדמה. מה שצריך זה עוד עדות שכיב מרע של רוצח ה cia שיגלה לנו את האמת על ג"ו אלון הי"ד. האמת היא כמו חרא שסופו לצוף מעל המים. בסוף נדע מזה אבל אז כבר כל הנפשות הפועלות כבר לא תהיינה בחיים. קנונית מלחמת יום הכיפורים? מתקבל על הדעת שזאת היתה קנוניה מבחילה בין הרב נוכלים קיסינג"ר סאדאת גולדה ודיין שמכרו 5000 מבנינו בדם קר כדי לתרום את חלקם במזימה האיומה. אני מאחל לךבנותיו של ג"ו אלון שעושות עבהודה קדושה שאלוהים יהיה בעזרם והאמת תצא לאור כשעדיין האנשים הקובעים יהיו עוד בחיים יפרסמו את שמותיהם.
כתוב תגובה ל- שבץ חלובה
יתכן שרצח ג'ו אלון
  יואל קורנבלום   18/03/16 22:07
היה רמז לבכירי צה"ל להשאר בתלם ולא להתמרד כפי שהיו צריכים לעשות בהתחשב בעובדות התעצמות האויב. ברור הוא שאם היו מתנקשים בקצינים מרדנים כאן הרי המשטרה היתה חוקרת ואולי אפילו מוצאת את המתנקש. לעומת זאת בחו"ל אפשר להתנקש באחד הקצינים וגם לשבש את החקירה כך שלא ימצא המתנקש. יתכן גם כן להתחיל שמועה שג'ו שמע משהו שלא צריך היה לשמוע ולכן חוסל. זה בהחלט יכול למתן כל התמרדות של הקצינים הבכירים ולאפשר את פלישת האויב.
כתוב תגובה ל- יואל קורנבלום
Dirty stain
  Gilead   19/03/16 06:49
You are 100% correct. Now it is time to open this dirty story and put in jail every single one involved in killing him, including the dirty Americans.💀💀💀💀💀💀💀
כתוב תגובה ל- Gilead
2
מאחורי מלחמת יוה"כ עומדת ארה"ב
  חשדנית   17/03/16 20:27
מאחרי מלחמת יום הכיפורים עומדת ארה"ב !
התכנית השטנית של ארה"ב הייתה להשתמש במדינת ישראל כדי להשיג את המטרה שלה – דחיקת רגלי הסובייטים במזרח התיכון וכניסתה במקומם, כחלק מהמלחמה הכוללת שלה בברית המועצות וגרורותיה. כדי להשיג את המטרה שלה ארה"ב השתמשה במדינת ישראל ובחייליה כמנחת קורבן !
התכנית של האמריקאים הייתה לגרום לכך שמדינות ערב יעברו לצידה וינטשו את בני הברית המסורתיים שלהם מזה שנים, הסובייטים. את זה האמריקקים ניסו לעשות - והצליחו למשך 40 שנה, עד עליית סיסי לשלטון ב-2014 - באמצעות הזרמה של כסף, נשק, תמיכה באו"ם, בתעשיות, בכלכלה, ו....הבטחה להחזרת כל השטחים שלהם שנכבשו על ידי ישראל במלחמת ששת הימים והחזרת הכבוד הערבי האבוד שנשחק במלחמה. את ההבטחה הזאת הם מימשו באמצעות בישול 'ניצחון' לערבים במלחמה עם ישראל.

למרבה הזוועה היו לתכנית של האמריקאים משתפי פעולה בצמרת השלטון בישראל, ששיקרו, הוליכו שולל ורימו את העם וגרמו ליותר מאלפיים ושבע מאות אבידות בנפש. התכנית הייתה כזאת – לגרום לישראל להפסד מכוון ! במלחמה וזאת על ידי העמדת פנים שמלחמה לא עומדת בפתח. לכן – לא גוייסו מילואים, לא הייתה כוננות, לא הייתה פעולת מנע מקדימה, לכן לא הופעלו האמצעים המיוחדים להאזנה, לכן לא הופעלו האמצעים המיוחדים בקו בר לב ובתעלה שנועדו להבעיר אותה כדי למנוע חצייה. לכן הוחלפה כל הצמרת הצבאית בצה"ל כשנה ופחות לפני המלחמה (שרון הועף מפיקוד דרום, מוטי הוד הועף מחיל האוויר, ועוד), לכן הורו למפקד חיל הים לבטל את הכוננות שיזם באופן עצמאי (הוא לא ציית) ולמפקד חיל האוויר לבטל את ההפצצה המקדימה שתיכנן (המטוסים נאלצו להשליך את הפצצות לים ממש שהתחילה המלחמה והשאירו את שמי ישראל מופקרים, בהוראה של דיין), לכן שבועיים לפני המלחמה הייתה הוראה לאסוף את כל הטילים שהיו במעוזים, ולפנות את המוקשים מהתעלה - יש אנשים שעוד יכולים להעיד על כך בעצמם. אני הכרתי אחד מהם.

משה דיין היה המשת"פ הראשי. לדעתי גם אלי זעירא. לדעתי גולדה לא ידעה את התכנית הגדולה. סיפרו לה שארה"ב לא מסכימה שישראל תתחיל במלחמה כדי שלא ייראה שהיא האגרסיבית, והיא האמינה וזה היה כל מה שידעה.
היו כאלה שידעו על המזימה נגד עם ישראל – ושתקו. לדעתי וייצמן אחד מהם (על ערש דווי אמר "אם אני אפתח את הפה תהיה רעידת אדמה"). היו כאלה שידעו לפני והתריעו - ולכן נרצחו. לדעתי, ג'ו אלון הי"ד אחד מהם. היו כאלה שנודע להם רק לאחר מעשה אבל לא הספיקו לעשות הרבה כי נרצחו. לדעתי דדו אחד מהם...


כתוב תגובה ל- חשדנית
ישראל, לא ארה"ב, אחראית למלחמה
  יואל קורנבלום   18/03/16 00:11
אמנם אין הוכחות לכאן או לכאן אבל נראה לי שאם האמריקאים היו מנסים לאלץ את ישראל לבצע משהו מטורף מהסוג הזה אפשר היה להדליף את התעצמות הצבא המצרי והסורי ולגרום ללחץ ציבורי לפעולה. מה שמתקבל יותר על הדעת הוא שהישראלים הם שהמציאו את הרעיון והציעו אותו לאמריקאים שהסכימו במטרה להעביא את הערבים לצידם. כלומר היו ישראלים שהאמינו בכל ליבם שאם ניתן משהו לערבים יהיה שלום. דוגמא נוספת לזה אפשר לראות בהסכם אוסלו. גם כאן קבוצה של ישראלים הזתה לתומה שאם ניתן משהו לערבים יהיה שלום ופנתה לכל מיני מדינות זרות כדי להשלים את המלאכה. הנזקים של הסכם אוסלו נראים לי הרבה יותר גדלום מהנזקים של מלחמת יום הכיפורים. בקשר לג'ו אלון אז חסר כאן לוח זמנים כלשהו. מתי הוא שמע לכאורה על המזימה ומתי נרצח? כמה זמן עבר בין שני האירועים האילו? נראה שאפילו אם זמן קצר עבר הרי יכול היה להודיע למישהו או לכמה אנשים, אפילו לאשתו, לכתוב מכתבים ולשלוח לכל מיני מקומות או אפילו להשאיר מכתב אצל בני משפחתו. מצד שני יתכן ששמע משהו אבל לא קישר ומצד שני מי ששם לב שהוא שמע החליט שעדיף לחסל אותו. בכל אופן נראה לי שעם או בלי ג'ו אלון המלחמה היתה פורצת. מנקודה אחרת צמרת צה"ל לא התנגדה למרות שידעו מה סדר כחות האויב מסוגל לעשות. האם פחדו שיחוסלו ולכן שתקו?
כתוב תגובה ל- יואל קורנבלום
אפשרות סבירה מאוד
  חשדנית   18/03/16 02:56
במידה וזה נכון, אפשר להצביע על האשם הראשי - משה דיין. כזכור, גם ב-1956 משה דיין רימה את בן גוריון ושכנע אותו להיכנס להרפתקה של מבצע סיני, בלי לספר לו את כל הפרטים. למעשה זה היה שיתוף פעולה של דיין עם בריטניה וצרפת להחזרת השליטה על תעלת סואץ לידי המעצמות אחרי שנאצר הלאים אותה. דיין היה הרוח החיה מאחורי ההחלטה לצאת למבצע הזה. ראה כאן מחקר של ההיסטוריון מוטי גולני "דיין מוביל למלחמה"
in.bgu.ac.il
כזכור, מפקד פיקוד דרום דאז, אסף שמחוני, עלה על המזימה אבל נרצח במטוסו כשטס לתל-אביב להביא לבן-גוריון את המסמכים המרשיעים.
עוד פרטים כאן:
news1.co.il

במלחמת ששת הימים, כשהגנרלים כמעט עשו פוטש לאשכול, גם אז דיין עמד בראש המרד. הוא רצה לצאת למלחמה אבל אשכול היסס ולא רצה להכנס להרפתקה נוספת. בסופו של דבר דיין ניצח וגם מונה לשר הביטחון, ויצא למלחמה...
במלחמת יום כיפור היה הרוח הרעה שתכננה והוציאה לפועל את 'הכישלון' היזום של צה"ל במלחמה, בשביל האינטרסים של האמריקקים. אחרי זה הוא גם לחץ על מנחם בגין בקמפ דייויד לוותר על סיני ועל חבל ימית תמורת הסכם שלום, שכמעט נזרק לפח בתקופת מורסי מהאחים המוסלמים...
אין פלא שאפילו הבן שלו, אסי דיין ז"ל, תיעב אותו. כשאביו היה חולה על ערש דווי, ימים ספורים לפני מותו, בנו אומר לו: (פורסם בסרטו 'החיים כשמועה'): "אבא, אתה בן זונה. אני רוצה שתדע שאני שונא אותך. היית אבא מעולה עד גיל שמונה, ומאז הפכת לאגואיסט ולאדם רע כלפי, ובעיקר כלפי אמא. התמחית בגניבת עתיקות ובזיונים תחת משמר במלונות פאר. את המוות הפכת לאידיאה. דיברת על שמחת הקרב בשפה של קצין אס.אס. כשתמות, אני רוצה שתדע שיש גם אחד שחשב אותך לרוצח, לדמות מזויפת".
כתוב תגובה ל- חשדנית
סיני 1956
  חיים פיארברג   19/03/16 07:48
איני נוהג להגיב, אך הםעם אעשה זאת בשמי המלא ולא בכינוי. דיין, פרס, במקרה דנן לא רקמו מזימה משותפת עם בריטניה וצרפת מאחורי גבו של בן גוריון

היה זה בן גוריון בכבודו ובעצמו שסיכם עם צרפת ובריטניה, בביקור בפריס, על הפעולה המשותפת

כפי שהראתי במקומות אחרים, בן גוריון היה חייב לקבל אישית את האישור הסריטי צרפתי, משום שלא הסכים כעיקרון להכנס למלחמה יזומה ללא גיבוי בן לאומי

שבת שלום
כתוב תגובה ל- חיים פיארברג
ייתכן שאתה צודק.
  חשדנית   24/03/16 11:13
ייתכן שבן גוריון בעצמו היה שותף למזימה ביחד עם אנגליה וצרפת. ייתכן גם שדיין ופרס פעלו על פי הוראותיו, ולאו דווקא יזמו את המהלך. ידוע שהייתה מזימה דומה גם במלחמת השחרור. בן גוריון ועבדאללה מלך ירדן חתמו על הסכם סודי (או אולי זה היה בהסכמה בעל-פה) שבו מתחייב בן גוריון לא לנסות לכבוש את ירושלים המזרחית ואת יהודה ושומרון אלא להשאיר אותם בידי הירדנים, בתמורה לאי-לוחמה של ירדן בישראל. ראה גם כאן, במאמר של ד"ר אורי מילשטיין, ההיסטוריון-החוקר של מלחמת העצמאות (ולדעתי ההיסטוריון הטוב ביותר מכולם, משכמו ומעלה):
news1.co.il

אחת מהתוצאות של החלטה זו הייתה - הטבעת האונייה אלטלנה. כידוע, האונייה הובילה נשק מצרפת עבור אצ"ל. הנשק נתרם לימין על ידי ממשלת צרפת שחששה מהשתלטותם של הערבים על ירושלים. על פי ההסכם של בגין עם בן גוריון, חלק מהנשק היה אמור לעבור לידי לוחמי הימין (20%) והשאר היה אמור לעבור ל'הגנה'. בן גוריון, שחשש שהנשק שיועבר לידי הלוחמים של אצ"ל בירושלים יפגע בהסכם שלו עם עבדאללה, לכן הורה על הטבעתה של האונייה ביחד עם כל הנשק שנשאר בה, לאחר שחלק ממנה כבר פורק והועבר ל'הגנה'.
כך שהיו דברים מעולם.....ואני לא אתפלא אם בסוף יתברר שהכל התחיל ונגמר אצל בן גוריון ו'המוציאים לפועל' מטעמו (דיין ופרס)...
מה גם, שההסכם הזה נשמר עד היום, גם בממשלת הימין. ירושלים המזרחית והר הבית נתונים למעשה לשליטה ירדנית. בנושא יהודה ושומרון דווקא היה שינוי - בזמנו, המלך חוסיין וויתר על זכותה של ירדן על השטחים האלה לטובת הפלסטינים.
כתוב תגובה ל- חשדנית
אוסלו נחתם כבר בקמפ-דיביד
  הגוי..   18/03/16 09:06
ואתה דופק ראשך בקיר שבו במיוחד לאנשים כמוך שאינם יודעים היסטוריה, לבד ממה ששוכתב עבורם.
כתוב תגובה ל- הגוי..
The truth from the war
  Yosef Agmon   23/07/16 16:02
facebook.com
כתוב תגובה ל- Yosef Agmon
3
אלי זעירא היה הבוס של ג'ו אלון
  חשדנית   17/03/16 20:37
בשגרירות ארה"ב. אלי זעירא היה הנספח הצבאי של צה"ל, תחתיו שירת ג'ו אלון כנספח חיל האוויר בשגרירות. כשנה לפני המלחמה קודם אלי זעירא על ידי משה דיין לתפקיד ראש אמ"ן. בתפקידו כראש אמ"ן נכשל והכשיל את צה"ל ואת מדינת ישראל, כאשר טען שהסבירות למלחמה נמוכה. התוצאה הייתה אלפיים ושבע מאות הרוגים ועשרות אלפים פצועים. אלפי משפחות שנהרסו ועם שלם שלא הצליח להתגבר על הטראומה. אפילו 40 שנה אחרי.

אלי זעירא לא שילם את חובו למדינת ישרא,. לא הועמד לדין ואפילו לא הואשם. מדוע ?

חובתו של כל היסטוריון טוב לחקור את העבר במטרה להתריע ולמנוע אסונות בעתיד.
על אחת כמה וכמה כשמדובר בדיני נפשות.
קחו לדוגמא את המקרה של אלי זעירא, ראש אמ"ן במלחמת יום כיפור. זעירא ומשה דיין הוליכו את הקו התקיף ביותר נגד הרעיון שתפרוץ מלחמה. אפילו בבוקר ה-6 באוקטובר זעירא טען כי הסבירות למלחמה נמוכה. הרמטכ"ל דדו, סגן הרמטכ"ל ישראל טל וגם קצינים זוטרים באמ"ן (תחת פיקודו של זעירא), היו בטוחים שהולכת לפרוץ מלחמה, אבל זעירא ושר הבטחון דאז דיין טענו ההיפך, ודיין אף לא הסכים לבקשתו של דדו למכה מקדימה וגיוס המילואים.

הטענה של זעירא התבססה על 'האמצעים המיוחדים' שכביכול לא בישרו על מלחמה. הבעיה שהאמצעים האלו לא הופעלו כלל - בהוראה אישית של אלי זעירא - ורק ב-6 באוקטובר (יום פרוץ המלחמה) נתן הוראה לפתוח אותם.
אלה הם אמצעי האזנה סודיים של ישראל במצריים שפעלו על סוללות, אותן החליפה מידי פעם סיירת מטכ"ל. מפקד הסיירת העיד בועדת אגרנט כי הם לא הפעילו את האמצעים, וזאת בניגוד לעדותו של זעירא כי הורה לפתוח אותם 40 שעות לפני המלחמה. דדו חשב כי ההערכה של אמ"ן מבוססת על האמצעים המיוחדים ולכן האמין לזעירא בשלב המוקדם.
התעקשותם של דיין וזעירא שלא תפרוץ מלחמה הייתה הסיבה העיקרית להסתבכות שלה, שעלתה בחיי אלפים מילדינו.

לדעתי, עולה מכאן החשש כי ראש אמ"ן שיתף פעולה עם דיין בהסתרת האמת, אולי כחלק מהמזימה של דיין לגרום להפסד יזום במלחמה נגד מצריים. מזימה ששותפים לה היו קיסינג'ר וסאדאת. המזימה הייתה כזאת - היות והחלטה על החזרת סיני לא הייתה יכולה לעבור בממשלה, ניסו להביא לתוצאה כזאת באמצעות יצירת כישלון יזום במלחמה, ובאמצעותו להביא, כאילו בלית ברירה, לחתימת 'הסכם שלום' תמורת החזרת כל סיני. הרווח לאמריקקים היה דחיקת רגלי הסובייטים במזרח התיכון והחלפתם בארה"ב. הקורבן למולך האמריקקי היו - חיילי צה"ל הי"ד.
כתוב תגובה ל- חשדנית
האם זעירה חפרפרת אמריקנית?
  הגוי..   18/03/16 08:46
ומי עוד? חומר למחשבה..
כתוב תגובה ל- הגוי..
4
האלוף ישראל טל מזהיר את זעירא
  חשדנית   17/03/16 20:46
יומיים לפני המלחמה היה דיון אצל הרמטכ"ל בקשר לידיעות המטרידות על תנועות הצבא הסורי והמצרי. בדיון טען זעירא לסבירות נמוכה למלחמה לעומת זאת אלוף אג"ם וסגן הרמטכ"ל ישראל טל טען שמלחמה בפתח. הוא לא הצליח לשכנע את הרמטכ"ל. בסיום הישיבה ביקש טל להיפגש עם ראש אמ"ן ולהוכיח כי כל הידיעות אומרות שמלחמה בפתח ולהתריע על כך שראש אמ"ן מסתכן בהפקרת צה"ל במקרה שכן תפרוץ מלחמה, אך זעירא התעקש ועמד על דעתו.
וכך מעיד ישראל טל בועדת אגרנט על הדיון בלשכת הרמטכ"ל ומיד לאחריו הפגישה עם זעירא (עמ' 98-99 בעדותו):
"אג"ם (ישראל טל) לא רק אמר שזה כן מלחמה [בדיון אצל הרמטכ"ל], אלא אג"ם נתן את הפידבק למודיעין, בפגישה מיוחדת חסרת תקדים במשך שעה וחצי, כשקראתי אותם (את זעירא ואריה שלו) והזהרתי אותם שאולי הם מומחים גדולים באוייב אבל הם לא מבינים את האימפליקציה מההערכה שלהם [שלא תהיה מלחמה]. כי אם הם טועים לא היה מי שיעצור את האויב, את הסורים. ותיארתי להם בדיוק את המערך. אמרתי אתמול לועדה [ועדת אגרנט] אמרתי להם, אם זה יהיה ביום, אולי חטיבה סורית תיתקל במחלקת טנקים ישראלי, ואם זה יהיה בלילה גם זה לא. ואמרתי להם אני מזהיר אתכם כי אתם לוקחים על עצמכם אחריות כבדה מאוד. כלומר, הם קיבלו את הפידבק המדוייק מה המשמעות של הסיכון הזה, מבחינת כוחותינו. בהתייעצות אצל הרמטכ"ל, אג"ם [ישראל טל] לא הסתפק בזה שהוא אמר שזה כן מלחמה אלא בהתייעצות אצל הרמטכ"ל אג"ם עשה שחזור של כל המודיעין ושל ההתפתחויות בזירת המזרח התיכון מחודש מאי עד אוקטובר ואני אגיד את ראשי הפרקים: הזכרתי שבמאי אסאד התחיל לדחות את ההתקפה לספטמבר ואנו ידענו את זה, אי אין לו ציוד, הזכרתי שעקבנו אחרי ההצטיידות שלו. הוא הלך אל הרוסים וקיבל את הציוד. הזכרתי שבאוגוסט הם הקימו מערך טילי נ"מ אפקטיביים שבפירוש המסקנה היתה שהוא מתאים למתקפה לא רק למגננה. הזכרתי ש[התבצעו פגישות בין בכירי צבא סוריה לבין בכירי צבא] רוסיים שבהם שכנעו את הקצינים הסוריים שיש בכוחם לכבוש את רמת הגולן, והזכרתי כי כל מערך החרום הסורי כעת מונח על הגבול שלנו, ושלנו יש רק כך וכך טנקים, ושבמצרים יש תרגיל כוננות, תרגיל גדול וכוננות עליונה."
ועוד העיד ישראל טל:
"אף אחד לא צריך קמ"ן כשהאויב נמצא על הגבול עם כל הטנקים שלו. לא צריך קמ"ן בשביל זה. אם האויב, עם כל הצבא הסורי על הגבול שלך, אני כבר לא צריך קמ"ן, מכיוון שההערכה כבר לא חשובה". יש את הידיעה.
ובכל זאת זילזלו ולא קיבלו את דעתו של ישראל טל. מדוע ?
כתוב תגובה ל- חשדנית
5
האלוף טל לזעירא: תשלם בראשך !
  חשדנית   17/03/16 20:52
מתוך עדות האלוף ישראל טל בועדת אגרנט (עמ' 108-109):

"אני מוכן לספר לועדה אפיזודא - לפני קרוב לשנה קראתי את ראש אמ"ן. ראש אמ"ן ואני ידידים ויש בינינו הערכה רבה. בניגוד למה שאמרתי לועדה קודם - שהוא עובד ישר עם הרמטכ"ל בעניינים הרגילים - לשתות קפה הוא שותה אתי כל פעם. קראתי לו ואמרתי לו, לפני קרוב לשנה - אלי זעירא, אתה לוקח על עצמך יותר מדי. אתה בהתיעצויות ובמודיעין עושה שגיאה קרדינלית, אתה לוקח על עצמך ליצג את צד כוחותינו בהערכות ובזה. ואני אומר לך א' - היות ואנחנו חברים, זה לא גורם לרעשים במערכה, כי לא איכפת לי. אבל פעם יהיה פה ראש אג"ם אחר, אתה תסתכסך אתו. מדוע? כי קולו של ראש אג"ם נשמע פחות כאשר אתה כל כך הרבה מדבר. גם על כוחותינו וגם מציע מה לעשות. אבל דבר יותר חמור אני אומר לך כידיד - אתה יום אחד עלול לשלם בראשך בשביל זה. כי אתה לוקח על עצמך אחריות שהיא לא בתחום שלך, ואין לך את הכלים לשאת בזה...ואמרתי לו - אני מציע לך לא לקחת על עצמך יותר ממה שחל עליך, כיוון שאתה סתם לוקח על עצמך אחריות ופעם תשלם בשביל זה..."
קישור לעדות של ישראל טל:
archives.mod.gov.il

אין פלא שכדי להגן על עצמו שמר זעירא את כל ההוכחות - הקלטות - שיעידו כי המזימה לא התחילה אצלו....כמו במאפיה:
בכינוס שקיים בזמנו מרכז המורשת והמודיעין נשא זעירא דברים ובפני מאות באי הכנס אמר שבידיו הקלטות שדאג להקליט את כל צמרת ההנהגה הצבאית והמדינית בימים שקדמו למלחמה, והחומר הטמון בהם אינו אלא "פצצת אטום", כהגדרתו. לדברי צ' זעירא קבע כי ההקלטות המדוברות אינן אלא תעודת הביטוח שלו שכן המערכת חושש שהדברים יצאו לאור. "הוא אמר שם שההקלטות נמצאות כבר מעבר לים, בכספות מיוחדות, שם הם שמורות. הוא אמר שישנם אנשים שהוא הודיע להם שאם יקרה לו משהו יפתחו את הכספות וידאגו לטפל בהקלטות כפי שהוא רואה לנכון".

עוד הרבה פרטים כאן, במאמר של ד"ר אורי מילשטיין, ובתגובות למאמר:
news1.co.il
כתוב תגובה ל- חשדנית
6
רצח ג'ו אלון
  חשדנית   17/03/16 21:24
מאמר שכתבה בתו, רחל אלון-מרגלית, פורסם באתר 'יקום תרבות' של אלי אשד:
yekum.org/
כתוב תגובה ל- חשדנית
7
דבורל'ה, לא יעזור כלום...
  חשדנית   17/03/16 21:32
אמר ראש הממשלה יצחק רבין לאלמנתו של ג'ו אלון, כשביקשה ממנו לחקור את רצח את בעלה. הוא ידע מי רצח את ג'ו, וגם ידע שממשלת ישראל בראשות מפלגת העבודה לעולם לא תסכים לחשוף את זה....כי אחרת המפלגה שלהם לא תמשיך להתקיים...
הנה עוד פרטים מאת שחף פילוביץ ז"ל, במלאת 30 שנה לרצח.
rotter.net

כתוב תגובה ל- חשדנית
8
אתם מדמיינים את נתניהו,
  אדיר 1   17/03/16 22:35
מסכים לקנוניה כזו ? רק בשמאל מוכנים למכור את היהודים לגויים...
כתוב תגובה ל- אדיר 1
9
ג'ו אלון חשף הקונספירציה
  הגוי..   17/03/16 23:14
בין ארהב למצרים נגד ישראל. הCIA מנע ממנו להעביר המידע הביתה. רצח, היה הדרך היחידה למנוע זאת ממנו. אילו היה מגיע המידע הביתה פני הדברים היו נראים אחרת במזרח התיכון היות ומיידע כזה היה משחרר את ידינו מידי ארהב שאזקה לנו אותן פוליטית וצבאית, מדינית וכלכלית ומעל לכל היו לנו היו היום עוד לפחות 25 אלף משפחות מבני הארץ אם לא יותר מכך, צאצאי חללי צהל של המלחמה ההיא.. ארהב מכרה אותנו למצרים בתמורה לגרוש הסובייטים ממצרים ומעבר מצרים לידי ארהב..אריק שרון דפק להם את התכנית להשמדת ישראל בכך שחצה התעלה ושיתק הנ"מ המצרי שחיפה על הארמיה ה3..או אז החלה הרכבת האווירית האמריקנית לישראל כי משם, מהק"מ ה101 עד לקהיר לא היה לסעדת כל צבא שיגן על הבירה המצרים מצהל וממטוסינו שכבר טסו בשקט בשמי מצרים..כך רצו האמריקנים, ע"י נשק סובייטי ובידי צבא מצרים להשמיד את ישראל ובמקום זאת אולצו לתמוך בישראל ע"ח תמיכתם במצרים.. אתם אנשים חיים באופסייד ואינכם מבינים כלל המציאו העכשווית ואת המציאות של 1973 וכעת תבינו שגם אריק שרון ויצחק רבין נרצחו ע"י אותן הידיים. ארהב זהו הרייך ה4 שלא מעז להשמידנו בידיו המגואלות בדמי עמי העולם כולו על מנת לתפוס את מקומנו בעולם..באותה הדרך האמריקנים הפעילו את היטלר ואת סדאם נגד איראן ואת דרום קוריאה ודרום ווייטנאם נגד צ. קוריאה וצ. ווייטנאם והיום את דאעש וג'בהת אל נוסרה, האחים המוסלמים, טורקיה, סעודיה וקטאר, כדי שהאחרונים ישמידו אותנו. רצה הגורל ורוסיה עצרה תהליך זה, לעת עתה, בשל ההסכם בין רוסיה לארהב אותו כפתה רוסיה על ארהב. בעניין זה זהה ההסכם להסכם ריבנטרופ-מולוטוב שאיפשר לסטאלין אז ולפוטין היום לקבל פסק זמן ולחזק את צבא רוסיה ולהכינו אל מול הבאות, כך שהגרוע מכל עוד נמצא לפנינו ועלינו לא לחיות באשליות כי כי זאת המציאות וארהב לא תעזור לנו לבד מלעזור לנו להישמד בידי האסלאם והנצרות הקתולית..רוסיה ירשה את סטאלין ואת אחריותו לתקומת המדינה ואת כפיית ההחלטה באום על ארהב שנאלצה להצביע בעד בעניין זה והיום כמו אז וב1941 רוסיה היא המפלט היחיד הנכון שיש לנו..את ההוכחה לאמת הזאת אני בטוח החזיק בידיו ג'ו אלון ולכן נרצח.. אתם תגידו מה שתגידו, זה לא יהיה לעולם העניין כי אתם נאיביים וטיפשים גמורים הרצים אחרי הכסף הקל בעודכם כבולים בתאוותכם אל סיר הבשר אותו תמלאו בגוויותיכם כי סיר הבשר הוא ולכן הוא סיר הבשר..תודה. הגוי..
כתוב תגובה ל- הגוי..
10
ובשיתוף פעולה עם ישראל האדומה!
  קורןנאוה טבריה   18/03/16 07:25
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
את ישראל האדומה הרג בנגוריון
  הגוי..   18/03/16 17:07
ובגין קבר אותה 30 שנה אחרי.. מאז אין שמאל..מאז יש ליברלים ימניים עצמאיים וקולקטיביסטים דתיים הזויים שנלחמים בימין שמרני קולקטיביסט עצמאי מלא אנאלפא-ביתים ושאר ירקות בגינה הפרטית של ביבי נתניהו ושמה מדינת ישראל. ארץ ישראל אלו שתי מילים שמאלניות גלותיות כי הם באו לארץ בטרם מדינת ישראל שנמכרה בידי בנגוריון לארהב בעבור חופן דולרים עם העם ושבה לגולה מידי בגין בעבור אותו חופן דולרים ועכשיו יללה בייתר יללה, יללה ביתר, יללה בלאדי בלאדי אינתי בלאדי יובטבויודושומט קשקשים חסרי מח..
כתוב תגובה ל- הגוי..
האדומים עשו עבודה טובה למוח של
  קורןנאוה טבריה   19/03/16 04:27
שלך!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
11
וזה אותם האחראים לרצח רבין !
  קורןנאוה טבריה   18/03/16 07:34
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
12
רצח גו אלון דברי עזר ויצמן
  נפתלי גור אריה   18/03/16 08:53
עזר ויצמן התבטא בתשובה לשאלה שנשאל על רצח גו אלון ואמר : אם אפתח את הפה אמות הסיפים תרעדנה.
כתוב תגובה ל- נפתלי גור אריה
13
אין להם אלוקים!
  טירן פולק   18/03/16 15:25
לא חדש שהמוסד ההישראלי רחוק מילהתנהג בדרך ישראל סבא !!!.וחבל שכך כי בורא העולם בידו אים נצליח או חלילה שלא עד היום רק בזכותו יש לנו הצלחות !!*.
כתוב תגובה ל- טירן פולק
צודק. אין אלוקים.
  הגוי..   18/03/16 17:20
אתמול חיסלתי אותם..לא מאמין? שאל את אלהים, יגיד לך מי אני.
כתוב תגובה ל- הגוי..
אין להם אלוקים! מי שהיו מסוגלי
  קורןנאוה טבריה   19/03/16 04:39
מסוגלים להפקיר את יהדות אירופה לנאצים כ'אבק אדם' ולנהוג סלקציה בעלייה לארץ ישראל ולפוצץ אנייה מלאה ביהודים לפקודת התותח הטמא של קין בןגוריון ורבין הצלוב 'הקדוש'- מסוגלים לעשות הכל וזה רק בגלל שלא היה להם אלוקים-ימח שמם!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
14
שטויות
  בן הארץ   18/03/16 16:55
ערב יום הכיפורים הגיעו עשרות התראות, וסיבות רבות בעיקרן "הקונספציה", רצון ל"שקט תעשייתי" לפני הבחירות ועוד גרמו לכך שלא הייתה התייחסות. בין ההתראות היו שיחה מפורשת של המלך חוסיין, התראה של האמריקאים !, התראות מהחזית (יום טוב גנה) וכו'. אם הייתה קונספירציה, אזי מפקדי הצבא היו לוחצים בטירוף לגייס מילואים, ורק השותפים לקונספירציה היו מונעים. אם יש אחד שהטמטום והיהירות של היו קולוסאלים, כמעט עד כדי קונספירציה, זה היה אלי זעירא, ראש אמ"ן. אבל העיוורון היה בכל. זה לא אומר שאת ג'ו אלון לא רצח ה CIA. אבל אולי מסיבה אחרת... יש לפעמים שמשפחה נבנית וחסונה מהשכול, ולפעמים מתפרקת, מרירה. לצערי נראה לי שכן המקרה השני. וחבל, כי ג'ו אלון היה מהכוכבים של חיל האויר. תהיו גאים בו. המרירות לא תחזיר אותו. ה' יעזור לכם.
כתוב תגובה ל- בן הארץ
15
כוזרואשכנאזים עם רצחני
  מוני יקים אנטיציו   19/03/16 01:26
באופן היסטורי הכוזרים עובדי דת השטן היו חונקים בחוט משי את המלך שלהם אחרי שש שנות מלוכה. מאז ראשית הציונות הנהגתה הכוזרואשכנאזית עסקה ברציחת מתנגדים פוליטיים כאשר הנירצח הראשון היה יעקב דה האן . שיא הרצחנות הכוזרואשכנאזית היה הסכם שיתוף הפעולה עם גרמניה הנאצית ''הסכם ההעברה'' וההוראות שניתנו לשליחי הציונות בארופה לשתף פעולה עם שינוע 6 מיליון כוזרואשכנאזים למחנות ההשמדה פעולה שהגיעה לשיאה עם ההוראה שנתן ב''ג לקסטנר לסייע לאייכמן לשנע חצי מיליון כוזרואשכנאזים הונגרים לאושויץ למרות שניתן היה בהחלט להצילם. הרצחנות ההרג וחירחור המלחמות הם נידבך עיקרי במארג הנפשי הקולקטיבי של האשכנאזים צאצאי הכוזרים והרצח של ג'ו אלון הוא אך ורק תיזכורת קטנטנה ממסעות הרצח שביצעו במהלך אלף השנים מאז ההתייהדות הכוזרית וזו אחת הסיבות שבעטיין נישנאו ע''י עמי ארופה...מוני יקים אנטיציוני
כתוב תגובה ל- מוני יקים אנטיציו
הכדורים הפסיקו לעזור
  ברוך הלוי   20/03/16 07:52
רק טיפול בנזע חשמלי יעקור את הגזענות ממוחך....
כתוב תגובה ל- ברוך הלוי
16
פושעי 'יום כיפור' פחדו שג'ו אל
  קורןנאוה טבריה   19/03/16 10:29
אלון הי"ד יחשוף את הסכם הכניעה שלל ממשלת מפא"י לבית הלבן ולפריץ היהודון קינסג'ר עם מצרים ולאפשר לסדאת את אפקט 'ההפתעה' וניצחון 'קטן' במטרה להשיב את כבודה האבוד של מצרים מששת הימים- ושלושת אלפי נרצחים חיילי צה"ל שילמו את המחיר-הי'ד וג'ו אלון הגיבור רצה למנוע ולחשוף את הפשע - לכן נרצח !!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
17
ומי שרצחו את רבין פחדו שהוא ימ
  קורןנאוה טבריה   19/03/16 11:36
יממש את החלטתו לבטל את הסכמי תרמית פשע אוסולו!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
18
המפתחות ,חנן וייס סא"ל
  אצל שמעון פרס   19/03/16 13:20
יש המאמינים שגם רפול נרצח ידוע שבכדי לחסל מישהו יש שיעשו זאת גם עבור 10k $ בסדרה דוקומנטרית בערוץ הטלביזיה על יועצ"מ לממשלה ספרו המרואינים שהם חששו מחיסול...לא מחיסול פוליטי והם צודקים, כי משטרה לא הייתה כאן, להגן עליהם וגם הפרקליטות נשלטה ע"י כנופייה של נשים מהפשע המאורגן
כתוב תגובה ל- אצל שמעון פרס
19
אז איך נקרא למאסף הטוקבקיסטים
  לייבוש   20/03/16 02:21
שהתגבשו סביב מילשטיין אם לא פרנואידים משועממים???
כתוב תגובה ל- לייבוש
20
לדעתי דליה רבין שותקת משום שהי
  קורןנאוה טבריה   20/03/16 06:37
שהיא יודעת את האמת- והאמת שאותה אני משערת מביכה עד מאוד לכן היא שותקת! כל הכבוד לבנותיו המדהימות של ג'ו אלון הי"ד שלא נחו יום אחד עד צאת האמת!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
דליה רבין תוגמלה ושתקה
  חשדנית   24/03/16 11:37
היא קיבלה את תפקיד סגן שר הביטחון ואחר כך את 'מרכז רבין לשלום' שממנו היא פועלת עד היום. אגב, היו מלחמות שליטה ב'מרכז' בינה לבין אחיה יובל. יובל הפסיד ופרש. מדובר ב'מפעל' שזורמים אליו כמויות עצומות של כסף....לפחות זה מה שהיה בתחילת פעילותו. מצאו תפקיד לילדה של יצחק והילדה החליטה למחול על מה שעשו לאבא ושתקה. התמורה לאבא לא איחרה לבוא - הפכו את רבין לאליל הדור, לקדוש מעונה, ל'משיח' השלום, למנהיג נערץ וקראו בשמו יותר מוסדות רחובות כבישים ובתי ספר, מאשר נקראו על שם מייסדי הציונות ובן גוריון.

הבנות האצילות של ג'ו אלון הי"ד לא הסכימו לשתוק. בסופו של דבר האמת תצא לאור, כי זה טבעה. גם אם זה ייקח שנים רבות....
כתוב תגובה ל- חשדנית
21
לחקור גם את רצח הרב כהנא הי"ד-
  קורןנאוה טבריה   21/03/16 11:47
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
22
בסיפור הקונספיראציה חסרה צלע –
  בר ברע   8/10/16 14:58
בסיפור הקונספיראציה חסרה צלע – ברית המועצות, ... האם היוזמה למלחמה הייתה קנוניה בין סאדאת לארה"ב וזאת כדי לסלק את ברית המועצות מהמזה"ת, או מהלך ייזום של סאדאת המדינאי שלא התייעץ באיש, וזאת במטרה להסיר מעליו את חיבוק הדוב הרוסי... איך בריה"מ היתה מגיבה אילו היה נודע לה שמדומר על שיתוף פעולה מצרי אמרקאי, וזאת בתקופת המלחמה הקרה, תהה מטרת שיתוף הפעולה אשר תהה.
כתוב תגובה ל- בר ברע
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il