s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
הרצל ובלפור חקק
הרצל ובלפור חקק
דברי הספד עם הבאתה למנוחות של המשוררת דלית בת אדם    שירתה הזכה של דלית בת אדם ידעה לשבות לבבות, שירה שהלכה במסלול השיבה המאוחרת, שיבה למחוזות ילדותה, למחוזות הקסם של ימי האתמול
גאולה - רק בפעולה אנושית שמודעת שהיא כלי לקידום ישועה
איציק וולף
בימים שבהם טוענים רבנים כי ישנה הגנה מיסטית-רוחנית שהיא בלבד זו ששומרת על עם ישראל מפני אויביו כדאי לעיין בפסוקי קריעת ים סוף - שעל-פי המסורת אירעה בשביעי של פסח - ולראות שאפילו רי...
חיים רמון
חיים רמון
רוב הפרשנים הצבאיים תומכים עתה בתוכנית המטכ"ל להיכנס לרפיח, להרוג כמה מאות מחבלים ואז לצאת ממנה, אפילו שדרך פעולה זו כבר נכשלה כישלון חרוץ    בשביל לשמוע הדהוד של תוכניות המטכ"ל ושל...
דרור אידר
דרור אידר
האנטישמיות הגואה באוניברסיטאות בארה"ב ביחד עם המלחמה המתמשכת, גורמים לפקפוקים בצדקת הדרך    מה למדנו מההיסטוריה ומדברי חכמינו שבכל הדורות, מה פסק קרדאווי ומה צייצה חכמת פיזיקה על הת...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
המארב של אהוד ברק
מאת: יוני בן-מנחם  |  16/09/2016
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
מארב אינו קרב. קרב אינו מלחמה.
  יאיר 4   16/09/16 21:47
כתוב תגובה ל- יאיר 4
מכשכש בזנבו כאחרון הקבצנים
  ברק לא אהוד !   19/09/16 13:41
"אני הייתי מקבל יותר", כמה עלוב ופטטי ! מי עשה למי בית ספר ? אני כבר לא יודע מי יותר עלוב ופטטי אהוד ברק או יוני בן מנחם - שניהם אובססיביים לנתניהו ! יש לי חדשות בשבילכם ! נתניהו יישאר כאן במודעות ובעשייה הרבה אחריכם !
כתוב תגובה ל- ברק לא אהוד !
2
קשקוש
  מגיב ותיק   16/09/16 22:41
"כמפקד סיירת מטכ"ל לשעבר" ... כן, אח"כ הוא שלח למרמרה את חיילי צה"ל חמושים ברובי צבע ועוד... ועוד כן, הוא גם הצליח כעת להרשים רק אותך אדון יוני בן מנחם. לא רציני.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
3
איפה כל המגיבים מטעם??
  אני תמיד אני   16/09/16 23:19
בן מנחם צודק ביבי מוקף מאז ומתמיד באפסים לכן שונאים אותו בעם. שישכיל להביא גברים ולא סמרטוטים ואז יאהבו אותו
כתוב תגובה ל- אני תמיד אני
"שונאים אותו בעם"
  מגיב ותיק   16/09/16 23:49
ככה התרשמת ? ה"עם" הוא התשקורת העלובה ועוד קומץ שמאלנים טרופי דעת. על אפכם וחמתכם הוא נבחר וימשיך לכהן למרות כול ההכפשות הניבזיות.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
למר מגיב וותיק.
  יוסי מ   17/09/16 09:15
מגיב ותיק, להתווכח איתכם זה כמו להתווכח עם הודעות מוקלטות. העולם שלך מחולק לשנים, מי תומך בנתניהו ומי נגדו. אלה יהודים טובים והשאר בוגדים. לכן חבל על הזמן, והמציאות והאמת שנחשפות לאט לאט יגידו את דברם ************** באשר להסכם, קשה להיות בצד של ברק. איש חסר נאמנות אלא לעצמו וכזה שחושב את עצמו לגאון ואת הסביבה לאדיוטים. אבל זה האיש שהיה שותפו של נתניהו במשך חמש שנים,האיש הכי בכיר במערכת וכמעט שווה ערך לראש הממשלה. נאמן לו ולמהלכיו ,עד כמה שנאמנות היא מונח נורמלי אצל שניים כאלה. על דבר אחד קשה להתווכח, וזה על מיומנותו והבנתו בעניני ביטחון. וכאן אם זה היה עוזר, הייתי מציע לך להקשיב לדברים, לחשוב לבד ובשקט ולשכוח מה סיפרו לך בישראל היום.******* כאשר כל מי שמעורב בענין אומר שההסכם פחות טוב משניתן היה להשיג כדאי לפחות להקשיב. הנה כמה עובדות: כל הסיוע הוא מתנה מארה"ב לישראל. אחרי נאום נתניהו בקונגרס חלה נסיגה באחדות שתי המפלגות כלפי ישראל אבל לזה נדרש בעתיד,ונניח לזה עכשיו. המתנה הזו משרתת גם אינטרס אמריקאי ישיר ועקיף. ישיר כי ישראל היא עמדה בטוחה של ארהב באיזור ,ראה טורקיה ויחסה לאמריקה. החלק השני הוא בכך שהמענק הוא אשראי לקנות בארהב ולכן זה תמריץ לכלכלה האמריקאית. בתוך כך, הצליחו אנשים טובים וראויים בישראל, כמו שנוא נפשכם אולמרט, להביא לכך שחלק מהכסף יומר לשקלים. ליתר דיוק, 26.1 אחוז כלומר יותר מרבע. חלק אחר, כ 13 אחוז משמש לקניית דלק סילוני בשוק שאינו בהכרח אמריקאי. את שני היתרונות האלה איבדנו בהסכם החדש. זה בא על רקע של קיצוצים בתקציב בארהב ועל רקע של תחרות מצד תעשיות בטחון ישראליות שארהב נפגעת ממנה. יתכן וזה היה קורה ממילא אבל באוירה של שת"פ עם הממשל, זה היה יכול להמנע ובקלות. ואשר לגובה המענק. קיבלנו 3.1 לעשר שנים ועכשיו 3.3 שההבדל מייצג חלק מירידת ערך הכסף וכח הקניה. בנפרד קיבלנו בשנים האחרונות ביזמת הקונגרס סכום של כשש מאות מליון כל שנה לצרכי הגנה מטילים. זה נכנס להסכם,ואין לנו אפשרות לקבל יותר אפילו אם הקונגרס ירצה בעתיד לתת, ויש גם מכתב שכתב נתניהו, שבעינים אובייקטיביות הוא משפיל אבל עבורך הוא כנראה כבוד, שישראל מתחייבת להחזיר כסף עודף שהקונגרס יתן אם יתן כנגד הממשל. ריבונות??? העיקר שבישראל היום אומרים לכם שזה הישג. לסיכום, קיבלנו את אותו הסכום פחות או יותר, ועם שתי מגבלות שלא מאפשרות להשתמש בכסף אלא לרכש בתוך ארהב. אין יכולת לשנות מול הקונגרס אלא אם תפרוץ מלחמה ואז יחזרו לדבר. והעיקר, איבדנו את ההזדמנות לקבל מערכות וציוד מארהב שניתן היה לקבלו לפני נאום הבחירות של נתניהו בקונגרס. אלה הן עובדות וכדאי שתנסה להפנים. זה שאהוד ברק אומר אותן לא הופך אותן לשקר וזה שנתניהו מטשטש אותן לא מפחית מחומרתן ,טוב זה כי הוא יודע מה הוא בסיס הכח שלו בישראל וכדי לא להכנס לויכוח מיותר, נניח לאיפיון הזה כרגע. זו האמת והמציאות האובייקטיבית. נתניהו נכשל במאבק מול הגרעין האירני ולא באשמתו מפני שלבד אי אפשר לעצור את האירנים אלא בעזרת נשק שאין לנו (בזכותו של שמעון פרס ומפעל הטכסטיל בדימונה, אבל כאמור נניח עכשיו לבוגדים כמותו בצד). רצונו של נתניהו לרצות את הסנ'גר שלו אדלסון תוך התערבות בפוליטיקה פנימית אמריקאית והקרבת האינטרס הישראלי הכולל בא לביטוי בהסכם הסיוע ובמה שאין בו וניתן היה לקבל,אבל בעולם הדימויים שלך זה כנראה אחרת כי מי שאשם הוא הכושי מהבית הלבן.
כתוב תגובה ל- יוסי מ
לאדון יוסי מ.
  מגיב ותיק   17/09/16 10:17
1. מבחינתי ישראל צריכה לוותר על סיוע הדולר האמריקאי, ככול שתקדים כן ייטב, כך נחסוך מעצמנו את הצ'ק ואת היריקות בפרצוף.
ברגע שנעמוד על רגלינו, זה יהיה יום העצמאות האמיתי.

2. איני מאוהדיו של ביבי (למרות שבחרתי בו לאחרונה לאחר שהתכוונתי בתחילה להצביע לבנט וזאת מחשש לעליית צמד האימים בוזיציפי)

3. מכיר את ברק טוב ממך ומטיל ספק במיומנותו בעניני בטחון, לטעמי האיש הוא סכנה לבטחון ישראל.(בגדול, הוא איש לוחמה זעירה ולא איש איסטרטגיה)

4. מי שמדבר על "הגנה טילית" (ובד"כ מתכוון לסיוע במימון יפת ברזל) אין לו מושג ירוק מהחיים שלו (אגב, כיפת ברזל היא בלוף העשור והלוואי ואתבדה, בעימות הרציני הבא נווכח בכך) יש לקחת את כספי כיפת ברזל ולהשקיעה בעניינים יותר רציניים.

5. אם אולמרט אינו "שנוא נפשך", תתייחס בבקשה לדבריו לבן זקן, כי ברק לקח שוחד בעסקעות הנשק שעשה.

6. אם שמת לב, טענתי היא כללית ומתייחסת לגלי התקיפה העונתיים כלפי ביבי וצווחות הקרע קרע המוכרות (כמה רע לנו), שקוף כי ברק מכין את הזירה לחזרתו לפוליטיקה.

7. ניתן להוכיח בעזרת מספר מדדים כי מצבה של מדינת ישראל הנו הטוב ביותר בשני העשורים האחרונים, כך בבטחון, בכלכלה וכול תחום אחר,(ולא אומר שאין מה לשפר , לדוגמה בשיכון) אבל זה לא ישכנע ולא יבלבל אנשי שמאל מסיתים מקצועיים שעושים לנו שחור בעינים בכול מהדורת חדשות ובכול התייחסות למדינה ולביבי.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
לדבריך הנה תגובתי
  יוסי מ   17/09/16 11:56
שבת שלום. אני מוצא את עצמי מסכים עם חלק מהותי בדבריך בתגובה. נפרט אחד לאחד. 1.גם בעני , ההסכמים שבהם אנחנו מקבלים סיוע ,הם בטווח רחוק הסכמים שמקטינים את עצמאותנו והיה טוב ונכון להפטר מהם ולעמוד על הרגליים לבד. אני מקווה אם כי לא מאמין שהכספים ממרבצי הגז יוכלו לעזור בקבלת החלטה כזו אבל אני סקפטי. הלואי שנעשה כך. יהיה קצת קשה אבל יהיה טוב אחר כך.אני זוכר עם זאת שאריאל שרון הציע הצעה כזו ואח"כ היה שותף לקבלת הסיוע.מעניין ומעורר מחשבה. . 2.כתבתי על אוהדיו ככלל ולא בהקשר אישי כלפיך. בסופו של יום אתה תדע מה נכון לעם ולארץ, ונתניהו ,נופל גם מבנט,שלפחות מנסה להיות הגון וישר. . 3.מקבל את ההערה. . 4.בעבר היה לי קשר עם פרויקטים בתכנית חומה. אני לא מתיחס לדבריך כדי לא לעורר ויכוח במקום שלא צריך,ועם זאת, כיפת ברזל היא לא רק טילים מיירטים טוב יותר או פחות, אלא התודעה בשני הצדדים ואתה ודאי מבין את הענין. . 5.אולמרט הוא אדם שאני מעריך מאוד בכל הקשור ליכולות שלטון ולמיומניות ציבוריות. קשה לי עם החלק האחרון של הרשעתו,ועם זה שאני חולק על ההרשעה, בית משפט של מדינת ישראל קבע מה שקבע ואני עומד דום ומרכין ראש. בענין ברק אני מאמין שהיו שם ענינים בעייתים. שתי סיבות: ראש ממשלה לא אומר סתם דברים כאלה כשהוא לא מודע להקלטת סתר. השני הוא ההתעקשות של ברק שגיסו עורך הדין יהיה מעורב בעיסקאות הגדולות ואני מודה שאין לי יותר מהרגשה רעה בענין הזה. בכל מקרה בין אולמרט לברק, אני מעדיף את אולמרט. . 6.ברק ינסה לחזור אבל הוא יהיה בעמדה משפיעה מיד אחרי שימנו אותי לראש המוסד, מה שלא נראה בקרוב. באשר לתקיפת נתניהו זה באמת עונתי מצד ברק אבל אני מנסה להינתק מהצד האישי ומסתכל על המהות מה גם שברק במקרה הזה לא לבד. . 7.אני מאושר במדינה שלי, על כל הצרות והתלאות ומה שחסר בה. כמו שאני לא מדביק לנתניהו את כל הצרות, אני לא פותר אותו ממה שהוא הביא לכאן, וזה נושא לדיון ארוך מאוד.
כתוב תגובה ל- יוסי מ
יוסי אתה מתמם. בדיוק כמו שיש
  בני בנקר   17/09/16 10:30
אנשים שתמיד ישבחו את נתניהו,יש בתשקורת הרבה יותר כתבלבים שכל מה שנתניהו עושה פסול. אתה גם לא בקיא בעובדות. ב 6 השנים הראשונות להסכם ימשיכו להמיר 26% מכספי הסיוע לשקלים ורק מהשנה השביעית תחל הורדה הדרגתית. ההסכם הוא הסכם בין ממשלים ולא חוק שעבר בקונגרס והנשיאים הבאים יכולים לשנותו כרצונם והם עשו זאת גם כנגדנו בעבר. ולגבי הישגי נתניהו ושלטון הימין,רק כמה עובדות על מצב המדינה היום,עובדות,לא השערות על מה היה אילו(לגבי סכומי הסיוע),ללא שום יכולת ממשית להוכיח: ל 70% מהמשפחות בישראל יש דירה בבעלותן,אחוז המשפחות בעשירון התחתון עם דירה משלהן עלה בין השנים 1997 עד 2012 ב 50% מ 27% ל 41%. אבטלה בשפל של כל הזמנים,יחס גרעון לתוצר לאומי בשפל וירידה מתמדת,בשלש השנים האחרונות מאזן התשלומים היה בעודף של מעל 10 מיליארד דולר בכל שנה,התוצר הלאומי הגולמי לנפש גבוה מצרפת, 100 מיליארד דולר יתרות מטבע זר במרתפי בנק ישראל,5 מיליון איש עוברים בשנה בנתב"ג,בטוח שהם האלפיון העליון,כל שנה נשברים שיאי רכישת מכוניות חדשות.
כתוב תגובה ל- בני בנקר
בני.
  יוסי מ   17/09/16 10:52
שבת שלום בני. כשמתווכחים רוצים לנצח בוויכוח ולשכנע את הצד השני. התגובה שלך, מוכיחה לי באופן הברור ביותר שאני צודק וגם בעניך, בתת ההכרה למרות שלא תודה בכך,כי הודאה כזו שומטת את הקרקע מתחת להרבה דברים שבהם אתה מאמין ושקשורים בנתניהו ומה שקורה איתו. נעבור לניתוח דבריך. אכן כך, וההפחתה של 26.1 אחוז תתפרס החל מהשנה השישית וזה בעיקר עקב העובדה שפרויקטים שכבר רצים והם ארוכי טווח וחלקם בשת"פ עם חברות אמריקאיות הם כאלה שלא ניתן להפסיק מהיום למחר. דוגמא? בבקשה. יצור נגמשי נמ"ר מתבצע בארהב בגנרל דיינמיקס בחלק של המרת כספי סיוע עם ניצול חלק אחר בארה"ב. יצוא טילי חץ מתבצע בארהב נדנה לי שבבואינג בדיוק באותו הסדר. השנים הקרובות יסיימו את הפרויקטים האלה ולא נוכל להמשיך בסידור הזה.נוכל רק לקנות את מה שיסכימו למכור. ההסכם בין ממשלים??? אל תעשה צחוק מהעבודה. ההסכם הוא בין מדינות וישתנה אם ממשל אחר ירצה או יסכים, אבל לא ניתן יהיה לכפות על ממשל עתידי תוספת גם אם הקונגרס יאשר מפני שההסכם הזה הופך לחוק בארה"ב והם מתיחסים לחוק ברצינות, לא כמו אצלנו, ולא כמו שישראל היום מספר לכם.************ החלק השני של דבריך לא קשור לענין הסיוע או הכתבה והתגובות. בלי להתיחס לנתונים שאתה מביא, ושניתן לסתור את רובם, אני לא מבקר כאן את נתניהו אלא חלק מסוים של מעשיו ותוצאות הדברים. זה הנושא ולא כמה נוסעים לחול. אבל מתוך שלא לשמה אתה מבליט את האמת. אתה לא מתווכח על העובדות שהבאתי ולא על הניתוח שלהן. אתה לא יכול אם תרצה להגיד אמת ואני מאמין שכך תרצה. האמת הלא נוחה בקווים כללים היא שמעשיו ומחדליו של נתניהו מול ארהב והממשל הביאו להסכם פחות טוב משניתן היה להשיג בקלות וההיקף הכספי הוא לא לב הענין,אלא מה ניתן היה לקבל בתוכן ולא קיבלנו בגלל חוסר אחריות ובחוסר יכולת אמיתית של נתניהו להכיר במציאות. מילא שאומר את זה ברק, הוא הרי מקוטלג כבוגד בצד הימני של המפה, אבל גם בוגי??
כתוב תגובה ל- יוסי מ
שתי הערות: ההסכם איננו "חוק"
  בני בנקר   17/09/16 11:19
אינני יודע מהיכן המצאת את זה. הוא לא עבר בקונגרס. באשר לנתוני הכלכלה שכתבתי,הם עובדות חקוקות בנתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה. בדיוק כמו שבהבל פה אתה כותב שניתן לסתור אותן,(קח אתגר,תוכיח שעובדה אחת לא נכונה),כך בהבל פה אפשר לכתוב שהיינו יכולים לקבל יותר ללא שום יכולת לבסס "תאוריה" מצוצה מהאצבע זאת. יש עיתונאים בארץ שראויים להערכה,כמו בן-דרור ימיני,שלמרות שאני חולק עליו בנושא אחד, תמיד יביא נתונים מספריים כדי לבסס את דבריו,או קלמן ליבסקינד,אבל הם דור הולך ונעלם. אני ממליץ לך לקרוא את כתבותיו של ד"ר גיא בכור באתרו GPLANET ושם תראה כי כתבות רציניות מכילות בראש ובראשונה נתונים מספריים אמינים ולא הגיגים ללא שום הוכחה כפי שאתה ואחרים כותבים בהקשר להסכם הענק שהושג עם הממשל האמריקני, בשעת משבר כלכלי עמוק בארה"ב. מעבר לכסף,יש פה הצהרת מחויבות ענקית של אמריקה למדינת ישראל ,ששום בת ברית אחרת בעולם לא יכולה להתברך בכמוה. וזה מממשל שזרק לכלבים את בני בריתו הסונים ובחר בשיעים המטורפים מאירן וקרוב לוודאי שיזרוק לכלבים את בני בריתו הכורדים,היחידים שנלחמים באמת בדע"ש. להזכירך,הממשל האמריקני זרק לכלבים את ההתחייבות הנשיאותית להכרה בגושי ההתיישבות הגדולים ביש"ע,"ההישג" היחידי של ההתנתקות שוייסגלס התהדר בהשגתו.
כתוב תגובה ל- בני בנקר
בני 2
  יוסי מ   17/09/16 11:36
מה יהיה בני? אתה מניח הנחות לא נכונות. ההסכם הזה יהפוך לחוק בתקופה הקרובה, כמו שני ההסכמים שלפניו. בארהב אי אפשר להוציא גרוש בלי שזה יגובה בתקציב שאושר על ידי הקונגרס, זה לא ישראל שבה מזמינים חשמלאי ביום כיפור ואחר כך שולחים את סיידוף להביא כסף. אתה אומר הצהרת נאמנות אמריקאית? נכון. כך היה בשתי ההסכמים האחרונים, הרבה לפני שמארת נתניהו השתלטה על המדינה. הממשל הזה של אובמה לא השליך את הסכם ארבע השותפות שבבסיס תכנית בוש הבן וששם הוכרו גושי ההתנחלות כענין קיים שיש להתחשב בו בהסכם עתידי. מי שהתנער מההסכם זה נתניהו שהודיע לארהב,שכל נקודה בשטחים היא שוות ערך ולכן הממשל יכול היה להתיחס כך לדברים,למרות שהסנט והקונגרס אימצו את מפת הדרכים. אני קורא את כל אלה שהזכרת, ואני גם קורא אחרים,כמו נחום ברנע, בן כספית, סימה קדמון, מלמן, בן דוד ואודי סגל. תקרא גם אתה ואז תוכל להתווכח איתי. ועדיין, אתה מושך הצידה ולא מתיחס לעובדות שהבאתי ולא לניתוח. על עובדות אין ויכוח ואתה יכול להציג ניתוח אחר אבל אתה מספר לי כמה נסעו לחול ושבכור מביא נתונים. זה לא הנושא וחבל לשנינו על הזמן.
כתוב תגובה ל- יוסי מ
חולק עליך. לא הבאת שום עובדה
  בני בנקר   17/09/16 11:57
רק הערכות,השערות,משאלות לב. מהות הסכסוך בינינו לבין המוסלמים(אין "עם פלסטיני",זה עם מומצא לצורכי מלחמה פוליטית בישראל,הם בעצמם אמרו זאת),הוא הסירוב המוסלמי להכיר בזכויות לאומיות של העם היהודי בא"י. נתניהו במהלך גאוני, דורש מהם להכיר בישראל כמדינת העם היהודי,הכרה שגם האו"ם והאמריקנים דרשו בעבר,אבל אידיוטים שימושיים מעמנו, בשירות אויבנו מנסים למסמס דרישה חיונית זאת וזה הדבר האמתי ולב הסכסוך,לא שרבוטים של פסאדו עיתונאים בצהובון של מוזס,ששמענו מעובדים לשעבר של העיתון על דרך התנהלותו. תתעורר יוסי,אין כמעט לחלוטין בישראל עיתונאות נטולת אג'נדות עם אתיקה עיתונאית. זה מקצוע שמת יחד עם מרבית הסנדלרים. הערת אגב: הלאומיות הערבית, שיוצרה יש מאין בהסכמי סייקס פיקו ע"י האימפריאליזם המערבי, נקברה קבורת חמור בשנים האחרונות וסופה של הממלכה המלאכותית בירדן גם הוא יגיע להערכתי. היא חייה רק על התמיכה הצבאית שלנו,אבל כמו כלב כפוי טובה, נושכת את היד שלנו מפעם לפעם. גם לאנומליה הזאת יבוא סוף להערכתי.
כתוב תגובה ל- בני בנקר
בני 3
  יוסי מ   17/09/16 12:33
אחד עשר המילים הראשונות שלך, כולל הכותרת הן מיותרות וקנטרניות. כל מה שהבאתי הן עובדות, במקום של ניתוח כתבתי ניתוח. לכן ולכבוד השבת אניח לך בזה. באשר לשאר הדברים, אני מסכים עם רובם, אני מסכים שאין דבר כזה פלשתינאים. אני מסכים שהסרוב המוסלמי הוא הבעיה ודרישת נתניהו היא לכל הפחות, דרישה הגיונית וכזו שדוחקת את הצד השני לפינה. הבעיה איתו שהוא מחלץ אותם מיד אחר כך עם איזו אמירה הזויה או מעשה של הכנסת אצבע לעין של החלק הקטן שתומך בנו בעולם והכל לצרכים פוליטיים פנימיים. משל הפרה ודלי החלב. אני מסכים שאין עיתונות נטולת אגנדות אבל אני לא כולל את העלון של אדלסון כעיתון, משום שהוא לא משרת דרך או אידיאולוגיה אלא איש אחד וברגע שהאינטרס של נתניהו אישית יתנה, אזי העלון ישנה את עורו. ההצדקה היחידה לקיומו אולי היא משקל נגד להארץ. אלה נבלה וזה טריפה. נכון שהלאומיות הערבית לא קיימת כמו שלא היתה באמת בפועל ונכון שיש מערבולת אבל האיש שלא מנצל אותה הוא נתניהו. חזית ולו זמנית עם מצריים וסעודיה וירדן, תועיל לנו אבל נתניהו כבול בידיים וברגליים על ידי מפלגות ימין ודתיים, צרה שהוא הביא על עצמו. ירדן לא תיפול כי ישראל וסעודיה לא יאפשרו זאת ואל תתרגש מהנשיכות האלה. זה צורך פנימי חסר משמעות מדינית.
כתוב תגובה ל- יוסי מ
תיקון: יחס חוב לא גרעון.
  בני בנקר   17/09/16 10:54
כתוב תגובה ל- בני בנקר
נתניהו עומד כמו עצם בגרונם-
  יעקב יעקב   17/09/16 20:24
מדינת ישראל חיה ותוססת ששיעור האבטלה שלה נמוך מכל מדינות המערב שצבאה ערוך ומוכן וזרועו הארוכה מגיעה עמוק לעורף האויב צולולות חיל הים מפטרולות בים הפרסי -שכבישיה מוצפים בכלי רכב חדשים ושנמל התעופה שלה הומה ישראלים שנוסעים לכל פינות העולם- ישראל היא השנייה מבחינת מספר החברות הרשומות למסחר בבורסה האמריקאית עם מעל ל-80 (שמונים) חברות ישראליות רשומות בנאס"דק ובעלות שוק כולל של מילירדי דולרים-יהודים אינם כובשים בארץ ישראל כמו שהשמאל טוען - ההתישבות היא בסיס הציונות והערובה היחידה לקיום עם ישראל- מפעל הציונות צודק ולכן הוא גם ינצח ויתגבר על מתנגדיו הן מבחוץ והן מבפנים
כתוב תגובה ל- יעקב יעקב
לנתניהו יש שני הישגי ענק: מצבה
  בני בנקר   18/09/16 11:22
הכלכלי של מדינת ישראל הוא הטוב בתולדותיה ובגדול ולמרות נשיא עוין ופרו מוסלמי במשך 8 שנים בבית הלבן, בצרוף עוינות אנטישמית במרבית מדינות אירופה,שום סנטימטר ביש"ע לא הוחזר ו"חזון" המדינה "הפלסטינית" הג'יהדיסטית, כמטחווי מרגמה מנתב"ג ולב המדינה, הוא על תקן בר מינן.
כתוב תגובה ל- בני בנקר
בן מנחם חה חה היה כישלון גדול
  כיו"ר רשות השידור   17/09/16 08:06
ברק ברדעק ברח, טינופת אין סופית בלי טיפת תרבות פוליטית, זה שברח מלבנון כשזנבו בין רגלו תרתי משמע, השאיר ציוד מודיעי יקר ערך לחזבאלה, זה שהשאיר פצועי סיירת מטכ"ל בעת תרגלי מדממים למות ולא לקח אותם איתו בהליקופטר, זה שהשאיר את מדחאת יוסף לדמם למות בקבר יוסף, ועוד שורה ארוכה של כישלונות, ראש הממשלה הכושל ביותר שהיה למדינת ישראל, זוכרים איך חטף מקרופן כשעוד היה במפלגת העבודה, על מה הוא מדבר, אלף עיתונאים מאריה גולן ויוני בן מנחם ערוץ 10 ו 2 וכל כלי התקשורת לא יפילו את נתניהו על אפכם וחמתכם יהיה ראש ממשלת ישראל, זוכה ל 24% כהמתאים ביותר לראשות הממשלה לפני שבוע, וכל האפסים ניגררים אחרו, כולל בנט בקושי 5% אחרו 4% בוגי, וברק 2% כדאי שישתוק עוד נגלה כמה שלמונים קיבל בשביל לעשות תעמולה בחו"ל נגד ראש הממשלה, נהו באמת בן מנחם אידיוט שאין כדוגמתו, לא יעזור לך כל שבוע להשחיר את ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו שעולה עליכם בעשרת מונים.
כתוב תגובה ל- כיו"ר רשות השידור
שכחת עוד "הצלחה"
  ארי כספי   17/09/16 10:14
איך בדיוק הצליח ברק להפוך למיליונר עבד? מהרצאות בלשונו העילגת או מייעוץ בטחוני ? שיספר לסבתא.
כתוב תגובה ל- ארי כספי
4
דרמה שלא קיימת
  באום   16/09/16 23:29
כשאתה כותב מאמר ארוך,תמיד יש סכנה שבסופו לא תזכור מה כתבת בהתחלה.וכך, בתחילת המאמר בן מנחם מספר לנו עד כמה ברק הוא גאון ונתניהו הוא אהבל שלא יודע לעשות הסכמים,ובסוף המאמר אומר בן מנחם ש"לפעמים מתקבל הרושם שברק צודק בביקורתו על נתניהו". אחרי שהוא הודיע לנו בתחילת המאמר שברק צודק,בסוף המאמר זה הופך ל"לפעמים מתקבל הרושם".כלומר,מדובר פה בכותב מאמר מבולבל מצד אחד ואחוז היסטריה מצד שני ומרגישים את רעידות היד שלו על המקלדת מרוב אמוציות,שנאות ותיסכול פנימי עמוק.בן מנחם מנסה לפתח דרמה מנושא משעמם טיכו ובאמת עם ישראל יושב עכשיו וכוסס ציפורנים ואומר לעצמו "פששש,קיבלנו כמה מיליארד פחות,והקונגרס ואובמה ינאם,ועמיר פרץ אמר שיהיו מפוטרים,מה נעשה?". מה זה השטויות האלה? בין כה וכה אף אחד לא יודע ממש מה כתוב בניירת ואיזה סעיפים סודיים קיימים .כנראה שבן מנחם במצב קשה,הוא מתחיל ליצור לעצמו מציאות וירטואלית ומספר לנו על דעת הקהל העולה ויורדת בו בזמן שהנושא בכלל עובר ליד האוזן של דעת הקהל וממשיך הלאה עד שהוא מתמקם על השולחן של בן מנחם עצמו שמאמץ אותו אל חיקו ומוכן להקדיש לו מזמנו.אז יש אנשים שאם אין דרמה,הם יצרו אותה. אהוד ברק המטכ"ליסט,באישון לילה,מחופש לבחורה,עושה מארב לנתניהו.דרמה לכל המשפחה העוסקת בשני אנשים שעמדו על הכנף של סבנה ,אחד הצליח והשני הצליח קצת יותר. האחד נשאר מטכ"ליסט והשני הבין שעם כל הכבוד, יש גם דברים שמעבר.
כתוב תגובה ל- באום
צודק באום.! צודק בהחלט.!
  אמנון לוי לביא   17/09/16 09:49
כתבה מגמתית....
כתוב תגובה ל- אמנון לוי לביא
5
לא סובל את אהוד ברח
  דן ה   17/09/16 03:02
אהוד ברק עושה נזק למדינת ישראל ! מתרפס בארה"ב כאילו ההסכם היה יכול להיות יותר טוב אם לא היו יחסים גרועים בין ביבי לאובאמה לעת זקנה ברק נס ליחו והוא מנסה לגעת בכותרות בצורה מלוכלכת פשוט הקנאה לביבי אוכלת אותו
כתוב תגובה ל- דן ה
6
לבדק דחוף מה מקבל ברק מברק
  אותו דבר   17/09/16 04:16
חוסן אובמה ומה הוא עושה בבוסטון ומה יוצא לו מזה מב הכנסה היכן אתם
כתוב תגובה ל- אותו דבר
7
המארב של ברק- אבככי עליק-
  יעקב יעקב   17/09/16 07:23
גם בחליפה ועניבה אפשר להיות- טיפש-קשקשן ברברן בלתי נלאה- כתבן טמא שפתיים- נתניהו עומד לו כמו עצם בגרון -יש לו הזיות שניזונות מסטריאוטיפים זדוניים ופוגעים - לא נענה לך לעניין כי הכתבות שלך אין בהם כל עניין - קוראים רק את הכותרת זה מספיק -והתוכן רפש לעוס שטעים רק לתולעים עלובים ופאטתים בתוספת של קנאות שמאלנית אנטי יהודית עיוורת --אם אתה מאמין למה שאתה כותב אז אתה אוויל משריש ואם אינך מאמין אתה רמאי ושקרן ייאללה -לך- לך- לך כבר- אל תסתובב לאחור פן תיהפך לנציב של חרא- על שפת הגיהינום-
כתוב תגובה ל- יעקב יעקב
תולעים עלובים ופתטיים, כמו
  למר יעקב יעקב   17/09/16 20:54
אותו יוסי מ. אוהד מושבע של אולמרט העבריין. מדי פעם נבל זה עולה לאויר, משמיץ, מכפיש אין סוף זבל ושטויות ואח"כ נעלם. וכותב המאמר אף הוא שוטה, אשר כל ינוקא חש במשטמתו העזה לנתניהו. אדם אכול שנאה. יו"ר כושל של רשות השידור.
כתוב תגובה ל- למר יעקב יעקב
8
לך הביתה ביבי, הרסת לנו את המ
  אני עני   17/09/16 07:37
פעם הייתי ימנית פשוט להקיא
כתוב תגובה ל- אני עני
אפשר לעבור לבנט,
  למקיאה   17/09/16 22:15
כתוב תגובה ל- למקיאה
למקיאה
  אמנון111   18/09/16 18:37
תמשיכי להקיא בסוף תהיי נקיה. רפת שכל.
כתוב תגובה ל- אמנון111
9
א.ברק עם תדמית של כישלון מנסה
  להפוך את התמונה   17/09/16 07:53
רק טיפשים מאמינים שברק הוא "אזרח מודאג"! ברק דואג לעסקיו, רוצה שיזמינו אותו בעולם להרצאות. אם זה לא מתקדם לשביעות רצונו, וכנראה שלא, הוא מחפש בית, מיפלגה שיוכל לעמוד בראשה. המחנ"צ או מיפלגת העבודה, כבר הבהירו שהוא לא רלוונטי מבחינתם. לא שכחו מה עשה להם. רק טיפשים מאמינים שהשלטים המפוזרים בתך אביב, לא במימונו ובהסכמתו! והוותיקים בנינו, זוכרים שהוא "מומחה ןהצלחה ביטחונית" רק בגלל שהוא שמר טוב להיות טפלון. כראש ממשלה, ניכשל והיה מוכן לתת לטרוריסטים את המדינה. בחסות קלינטון הוא מאמין עכשיו שיוכל להשפיע שוב.
כתוב תגובה ל- להפוך את התמונה
10
יוני תפסיק להפחיד ולבלבל במוח
  אתה והברק שלך   17/09/16 08:06
כתוב תגובה ל- אתה והברק שלך
11
יהירות
  אריה.333   17/09/16 08:18
שני אנשים יהירים ברק וביבי שמזמן נמחק להם הקרדיט של מה שהם עשו בעבר. היום הם עוד גועל נפש של פוליטיקאים זולים
כתוב תגובה ל- אריה.333
12
פרשנות ריקנית.
  אמנון לוי לביא   17/09/16 09:42
כל הכתבה הזו הנה פרשנות ריקנית שאין בה אפילו שמץ של אמת. אינני רוצה לכתוב שהיא מגמתית אבל היא בהחלט ריקנית לחלוטין. את נתניהו לא קל להפתיע ובמיוחד לא אהוד ברק. הממשל האמריקאי נכנס לפינה מסוימת עם אמירתו של ביבי : "התנגדות לישוב יהודים ביהודה ושומרון זה טיהור אתני" זו אמירה מאד מאד משמעותית לגבי התנהלות הדיון בין הצדדים. מה יכול הממשל האמריקאי לעשות בהקשר לפלסטינים וישראל ? כלום,שום דבר.! לעולם לא יהיה ניתן להכריח את ישראל לבצע מהלך הנוגד את האינטרסים שלנו. הכתבה הזו היא קשקוש אך בוודאי שאהוד ברק רווה ממנה חיוך קטן.
כתוב תגובה ל- אמנון לוי לביא
13
מישהו אמר פעם, שאם איש
  אורח   17/09/16 10:49
שיווק הצליח למכור לך משהו סימן שרימה אותך,
כתוב תגובה ל- אורח
14
יוני בן מנחם תמיד כותב נגד רה"
  תקראו אותו   17/09/16 11:33
שייך לקבוצת השמאל המדקלמת רק מנטרות.
כתוב תגובה ל- תקראו אותו
15
הכסף שמאחורי האטרף
  בדקוני   17/09/16 12:58
כדאי לבדוק מיהם אלה שמלכלכים באטרף על בנימין נתניהו: לפי הפרסומים האחרונים - מאחורי האטרף הזה עומדים חברים של נוני מוזס, זהבה גלאון, שלי יחימוביץ' ונפתלי בנט, והרבה כסף.
כתוב תגובה ל- בדקוני
16
ביבי הזמן את ברק לחקירה בשב"כ!
  קיקו   17/09/16 14:11
אם כל טענות ברק הבל הבלים שאין להם אחיזה במציאות. בבקשה שיתכבד ביבי מנתניהו ויורה ליו"ר וועדת החוץ והביטחון להציג את טענותיו מקורותיו וידיעות שבידיו בפני וועדות המשנה של וועדת החוץ והביטחון. ובאם ברק מעליל עלילות על נתניהו מה פשוט יותר מלהציג את ברק פאתטי ואחד שמחפש תשומת לב ציבורית ולשלוח אותו לביתו. אבל נתניהו יודע היטב שברק יודע על מה הוא מדבר ויש לו ניסיון ידע וסימוכין לטענותיו. לכן ביבי משקשק לתת הנחייה להזמינו לוועדת החוץ והביטחון. כי הוא יודע שלאחר החקירה תוסר המביכה שביבי עוטה על פניו כמר ביטחון .... עד כדי סיום הקריירה הפוליטית של ביבי הבלוף, מאחז העיניים, והמתעתע הגדול שהיה בפוליטיקה מאז ומעולם.
כתוב תגובה ל- קיקו
מה איכפת לנו
  באום   17/09/16 14:49
אם נתניהו הוא בלוף או לא?המדינה מתנהלת כבר שמונה שנים טוב יותר מאשר בזמן קודמיו של נתניהו ונמצאת במצב טוב יותר מאשר בזמן קודמיו של נתניהו ושמות תואר למנהיגים לא מוסיפים לי גרוש לכיס ולא שומרים על הבטחון שלי.כך שאין שום חשיבות לאיך תקרא לנתניהו או מישהו אחר,מה שחשוב זה איך אנחנו חיים היום ואיך חיינו (היו איזה אלף איש שלא הצליחו לחצות את התקופה של ברק)בתקופתו של אהוד ברק או אהוד אולמרט.
כתוב תגובה ל- באום
17
יוני בן מנחם אינו פרשן ואינו
  מסעודה לייבוביץ   17/09/16 19:50
יוני בן מנחם שוגה שגיאה חמורה, ברק מזיק לעצמו יותר מאשר לנתניהו , ככל שברק וחבר מרעיו מכים בנתניהו כך נתניהו מתחזק. ברק הגמד אינו מגרד את קצה הנעל של מר נתניהו הענק. על תתרשמו מסקר כזה או אחר נתניהו הוא ראש הממשלה לעוד שנים רבות וטובות הפרשנות שלי הרבה יותר מזוקקת משל בן מנחם משום שאני בתוך עמי יושבת
כתוב תגובה ל- מסעודה לייבוביץ
18
לא מארב ולא קרב- חכם רק בעיניך
  דורון.צ   17/09/16 21:48
האיש דפוק כרוני והזוי מטופש. כל נתוניו לא מדוייקים וניתוחם עבש...
כתוב תגובה ל- דורון.צ
19
בן מנחם מה יש לו בחייו ?
  מנחם אין לו   17/09/16 22:27
הוא קם בבוקר ושומע - נתניהו הולך לישון בערב ושומע נתניהו ומצחו מתכווץ , וליבו מתפוצץ ומוחו מתעצץ - שוב נתניהו שוב זה הלץ
כתוב תגובה ל- מנחם אין לו
20
בין נתניהו לאלטרנטיבה (אם ישנה
  קורא וותיק   17/09/16 22:34
ישראל זקוקה למדיניות חוץ עצמאית שמשרתת את מטרותיה של המדינה. זה כרוך לפעמים בעימותים שבהם יש גם סיכונים. לא בטוח שמישהו יודע לעשות את חשבון הרווח וההפסד בכל עת, אבל טוב שיש לנו לפחות מדיניות חוץ ישראלית. שתדלנות אינה תחליף למדיניות. היחסים עם ארה"ב מושתתים בראש וראשונה על אינטרסים משותפים אם כי אסור לזלזל בדעת הקהל. עדיפה שתשרור "כימיה" בין המנהיגים, כלומר בסיס מחשבתי משותף, אבל בשורה התחתונה יקבעו האינטרסים והאופן שבו כל צד רואה את המצב.
כתוב תגובה ל- קורא וותיק
למגיב ותיק 2
  יוסי מ   18/09/16 00:04
למה אתה מניח מגיב ותיק, שמה שנתניהו עושה זה האינטרס הישראלי?? אני מניח שזו דעתך וזה בסדר אבל כשאני משקלל את מגוון הדעות זוכר את ההיסטוריה הקצרה שלו מנסה להבין מה כוחה ויכולתה של ישראל עם ארהב ובלי ארהב, ולוקח בחשבון שעד לרגע זה, אף איש בטחון בכיר מכל הזרועות, החל מיומו הראשון כרוה"מ ב 96, אף אחד מהם לא תומך במדיניות ובמהלכים שלו אז אני בספק. אין לי ספק שהוא רוצה את טובת המדינה לא פחות ממני אבל זה לא אומר שמה שהוא אומר זו טובת המדינה. על זה יש ויכוח קשה ומפלג. אני בא מחברות עוד בתנועת החירות. אף אחד ממי שמשיך עצמו ל"מחנה הלאומי" לא ילמד אותי אהבת העם והארץ,ואני לא רואה שום קשר בין נתניהו למנחם בגין וליצחק שמיר. להפוך אותו למי שיקבע מה טוב לישראל גם נגד כל מערכת הביטחון ונגד מרבית השכבה הפוליטית מכל הצדדים בעשרים השנים האחרונות, זו גניבת דעת. אל תשכח לרגע, שהוא איפשר את ההינתקות מעזה (עמדה שתמכתי בה בזמנו)כשמה שהוא מכר לכם היא התנגדות למהלך. ואני יכול להראות לך עוד ענינים כאלה למשל הסכם חברון שהוא חתם עליו ולמזלנו זה לא יצא אל הפועל. התערבותו בפוליטיקה הפנימית בארהב, בניגוד לעמדות כל הממשלות שלפניו מראה על שיקול דעת קלוקל אם לא יותר מכך. מנחם בגין עמד מול נשיא עויין באמת בדמות קרטר ולא עירב ולא התערב בפוליטיקה פנימית. נתניהו כשל כשלון חרוץ בקריאת המפה העולמית בנושא אירן ופעל בחוסר אחריות מול נשיא שאולי לא אוהב אותנו אבל סייע לישראל יותר מכל קודמיו. נתניהו הוא לא מי שמגדיר את האינטרס הלאומי של ישראל .הוא כרגע ראש המערכת אבל הוא פועל כאילו אין חצי עם שחושב שונה או אחרת ממנו.. יש ויכוח מהותי אצלנו על השאלה לאן הולכת ישראל ומה היא צריכה לעשות ואין היתכנות שהוא יודע וכל השאר מטומטמים. כך חושב ,במאמר מוסגר אהוד ברק אבל עליו אין לנו חילוקי דעות ומה הוא באמת יודעים שנינו. המטומטמים היחידים בעיני נתניהו הם קהל מעריציו העיורים שעבורם הוא קוסם ועבור המציאות הוא החלילן מהמלין. הוא יכול למכור להם הכל אבל אתה יודע ואני יודע שמרבית הדברים הם צק ללא כיסוי אמיתי. אתה רגוע ואני לא, ולא בגלל פער פוליטי אלא בגלל הבנת המציאות.
כתוב תגובה ל- יוסי מ
איך יכול להיות
  באום   18/09/16 11:01
צ'ק ללא כיסוי ששמונה שנים המדינה מתרוממת בכל המובנים.באמת מעניין אותנו אם נתניהו שווה לבגין או אם היחסים עם ארה"ב עלו או ירדו או אם נתניהו אוהב את המדינה או לא.אלו דברים סובייקטיבים וכל אחד רואה אותם דרך העיינים שלו.אבל המספרים הם לא סובייקטיבים ואתה לא יכול להתווכח איתם.המדינה לא נמצאת במצב טוב בגלל איזה חוצן שמנהל אותה,נתניהו מנהל אותה ופה זה מתחיל ופה זה נגמר.אם הספינה עם הנשים שהיתה בדרכה לעזה היתה מגיעה והיה מתחיל בלגן,כותרות העיתונים היו מאשימות את נתניהו. אבל היא לא הגיעה.מישהו אחראי לזה שהיא לא הגיעה וזה לא חוצנים.כלומר יש פה מנהל שאת האזרח הקטן ממש לא מעניין אם אתה אוהב אותו או לא.
כתוב תגובה ל- באום
הצגתי ליוסי שורה של נתונים
  בני בנקר   18/09/16 14:04
כלכליים,נתונים מספריים,לא הרהורים ודעות,שמוכיחים כי המצב הכלכלי של המדינה מעולם לא היה טוב יותר ואחרי אמירה סתמית שהוא יכול להוכיח שהנתונים שגויים,הוא כמובן לא הצליח למצוא אפילו נתון אחד שגוי. אפשר לראות זאת בתגובה קודמת שלי. זה ההבדל בין נימוקים עם הסמכות והרהורי לב,או במילים אחרות שנאת חינם נגד נתניהו.
כתוב תגובה ל- בני בנקר
לבאום ובני בנקר
  יוסי מ   18/09/16 15:10
מר באום ובעקיפין גם בני בנקר. אתם קוראים נאמנים של ישראל היום ומציאות החיים כאן עבורכם היא אשליה. עם זה אי אפשר להתווכח אבל שתי נקודות האחת היא שבעולם הנפלא שלכם הביא נתניהו וממשלתו למשבר דיור שרק אלהים יודע איך נצא ממנו. זה שווה ערך עבורכם לאבטלה נמוכה שמרביתה בהעסקה של ציבורים נרחבים בעבודות שירותים עם שכר מינימום כמו שמירה ואבטחה (אגב, למה צריך את זה???)שלא תורמות לצמיחה, את יתרות מטבע החוץ במרביתם יצר הנגיד הקודם והנגידה הנוכחית ממשיכה במדיניות הזו שנקבעת בבנק ישראל ולא אצל נתניהו,אבל מי צריך עובדות??? לך בני ני מציע לקרא את מאמרו של ח"כ לששעבר אלדד במעריב של שבת. אח"כ תתוכח איתי. במשך חמישים ואחד יום , "הביס "נתניהו והשמיד את החמאס כמו שהבטיח,ורק שבדרך התחנן להפסקת אש.תשאל את בנט. ורק בענין המנהרות מחכים לדו"ח אבל מה, הכל טוב לכם כי זו משמעות ותוצאה של שיטפת מחשאתם הולכים אחריה כמו צאן לטבח. הלואי שהיה אפשר להסכים איתכם, ק שהמציאות מראה קצת אחרת. בני, אתה מחזק את באום ואומר לו שהוא "הציג נתונים", אבל מה שהוא הביא זה הלך רוח של תומכי נתניהו ולא נתונים של אמת שניתן למדוד. ולסיכום, הדיון היו על ברק ושותפו במיל. נתניהו, איך הגעתם לכאן???
כתוב תגובה ל- יוסי מ
קודם כל
  באום   18/09/16 17:08
אני קורא את "ישראל היום" באותה מידה כמו את שאר העיתונים שזה אומר אפס פעמים.אני רק מעלעל באתרים השונים מלבד ynet.אתה מביא תקלות ובעיות בכלכלה הישראלית שהן ממילא יהיו בכל מקרה.אין שום דבר מושלם ואין גם ראש ממשלה מושלם.אבל לקחת בעיות שיש לפתור אותם ולהפוך אותם לעיקר,זה נראה לי פיקשוש אדיר.בעיקר שכולנו יודעים עד כמה המערכת מפרגנת לנתניהו ונותנת לו לעבוד.אתה ממשיך את דרכם של כמה מכתבינו שאומרת שאת הדברים הלא טובים שקיימים צריך להאשים את נתניהו אבל את הדברים הטובים שקורים,זה בגלל פונקציונרים שונים שממלאים את תפקידם.וכך,מצב היתרות המטבע זה פישר עשה,הבטחון היותר משופר זה יעלון וגנץ עשו,הכבישים זה כץ עשה,הבריתות עם מדינות שונות זה איזה פקיד במשרד החוץ עשה,ההשקעות מכל העולם שמגיעות לארץ זה עשה המשנה של הסגן של העוזר במשרד האוצר, את היחסים עם אפריקה עשה עולה מאתיופיה ואת הפעולות החשאיות בעורף האויב אירגן רוני דניאל בין חריש אחד למשנהו על יד הירדן.מה אתה עושה פה צחוק ממישהו? נדמה לך שאנחנו אידיוטים או משהו? בנוגע לשטיפת מוח,כדאי שלא לדבר על הנושא.מעבר של חצי ממצביעי המחנ"צ ללפיד מראה על התנערות של אנשים משטיפת המוח של השמאל כך שזה די ברור איפה היא בדיוק שטיפת המוח.זה שהבחנת בשטיפת מוח זה יפה אבל כנראה שהאצבע שלך רעדה ושמת אותה על המפה במקום הלא נכון.
כתוב תגובה ל- באום
לבאום.
  יוסי מ   18/09/16 19:21
אם אתה עוקב אחרי התגובות שלי אתה צריך לדעת שאני לא מאשים את נתניהו אוטומטית ובכמה מקרים מהותיים עמדתי לצידו כמו מתווה הגז ועוד אחרים. אבל בעולם שבו מערכת התעמולה שלו מנכסת לו רק הצלחות ומשאירה כשלונות לאחרים, ואתה כאדם הגון יודע שזו האמת אז בסוף הדרך הכל בו לטוב או לרע. באשר לזה שאתה לא קורא ישראל היום, אני שמח ואתה השני שאומר את זה (הקודם: מגיב ותיק)אבל כשאני כותב כך זוהי מטאפורה לכלל תומכי נתניהו שלגביהם מתנהל גם מתנהל מהלך של טיפת מח אגב, יש גוש מצביעים ענק במרכז המפה שמורכב מהמונים שלא יכולים להמשיך להצביע ליכוד ומרבים שהיו בצד הניצי של מפלגת העבודה ואלה לא יצביעו ליחימוביץ למשל. אלה הם הגוש שנע במרכז והצביע קדימה ואח" לפיד. הם לא עשו זאת כי התעוררו משטיפת מח. הם נשארו במקומם כשחלק הלך עם הליכוד ימינה וחלק עם העבודה שמאלה.
כתוב תגובה ל- יוסי מ
אגב
  באום   18/09/16 20:43
אני כן נכנס לאתר של "ישראל היום" שהוא בקו של נתניהו אבל לא משמיץ את יריביו באופן אובססיבי כך שאיפה פה שטיפת המח לעומת כל התקשורת שלא מפסיקה להשמיץ אותו יום ולילה.אז יש עיתון אחד שמתנהג לפי הכללים אז גם זה לא בסדר.איזה מכונות תעמולה יש לנתניהו? עיתון אחד בסך הכל שהוא בעדו מכל העיתונים והערוצים והפכת את זה למכונות תעמולה.אגב,הקמת "ישראל היום" היה רעיון מבריק של נתניהו וזה רק מראה על חוכמתו שהוא הבין שכאשר כל התקשורת נגדו,הוא חייב עיתון שיציג את עמדותיו.מה רע בזה עוד לא הצלחתי להבין.אם כלי התקשורת האחרים היו נותנים פתחון פה גם לאוהדי נתניהו והימין,נתניהו לא היה צריך לייסד עיתון אבל הם לא, אז מה אתה רוצה בדיוק,שראש ממשלה לא יוכל לומר את דברו לציבור? רצונו של ראש ממשלה שדבריו יגיעו לציבור הופכת אצלך למכונות תעמולה,לא הגזמה פראית? לא יציאה מפרופורציות?אגב,אני כבר מזמן המלצתי פה באתר שנתניהו והימין יקימו גם אתר אינטרנט ברוח של "ישראל היום".משהו כמו "ואללה".אני יודע,התקשורת תתפוצץ,כן,אז. לא ברור מאיפה אתה שואב את הרעיון שנתניהו מאשים אחרים בכשלונותיו וגם לא ברור מהם בדיוק הכשלונות של נתניהו כי אף אחד לא אומר מהם.ההליכה של נתניהו בדרך שונה מזו שאמנון אברמוביץ' או יצחק הרצוג רוצים שהוא ילך,עוד לא עושה את המהלכים שלו כשלונות,היא רק עושה אותם בדרך שלו ובדרך שהוא התחייב לבוחריו.כשלון זה מלחמה שמפסידים בה או מפסידים בה יעדים מדיניים,כלכלה שמתרסקת,טרור שמפיל מאות ואלפי קורבנות, מערכת בריאות שמפסיקה לתפקד,ירידה מאסיבית מהארץ,כל אלה הם כישלונות ולא זכור לי שזה קרה במשמרת של נתניהו ואפשר להתווכח על "צוק איתן" אבל לא יותר מזה.אז על מה הבכי והנהי?
כתוב תגובה ל- באום
ושוב לבאום ובנקר
  יוסי מ   19/09/16 08:44
באום ידידי, את לא כל כך תמים ובטח לא טיפש,לכן גם את הדברים שאתה כותב על ישראל היום צריך לקרא היטב. העלון הזה של אדלסון הוא לא עיתון במשמעות המקובלת אלא גוף שכל מטרתו הוא תעמולה לאיש ולא לדרך או רעיון. כשהייתי ילד קטן, קיבלנו לביית את העיתון "חרות". בטאונה הרשמי של תנועת החרות. זה לא היה עיתון שעשה למנחם בגין זצ"ל מהלכי סגידה ולא סידר את המציאות לפי איך שהיה לו נח. יחי ההבדל הקטן אך גדול, והאמן לי, זה לא היה נח אז להמנות עם קוראי העיתון ההוא, גם אז המשטר היה דורסני נגדנו אבל לרוע מזלו, ניצחנו.. לכן כשאתה מתלונן על ידיעות אחרונות בצדק או לא, אתה צריך לזכור שמותר לעיתון חפשי להחזיק באגנדה וזה בסדר כל זמן שהוא לא מסתיר אותה. העלון של אדלסון מחזיק בענין אחד בלבד והוא שטיפת מח לציבור לטובת נתניהו. זו האמת הפשוטה ואין בלתה. נתניהו פוחד פחד מוות מחוק ישראל היום שבא לא לסגור את העיתון אלא לקיים כללי משחק סבירים והוא אפילו הקדים בחירות רק בגלל החוק שעבר בקריאה ראשונה גם בקולות אנשי ליכוד, פאסיבים ואקטיבים. הוא ידע ויודע שאם העלון הזה יעלה עשר אגורות, הוא לא ימכור אלפיים עותקים. אני קורא ידיעות ומעריב באופן קבוע. קראתי בעבר גם את הארץ אבל בשלב מסוים החלטתי להפסיק לסבסד תעמולה לאוייב. בראיתי את הדברים, ההצדקה היחידה לקיום ישראל היום היא משקל נגד להארץ. שניהם לא משרתים את מטרות הציונות זב נבלה וזה טריפה. על הישגי נתניהו וממשלותיו,יש ויכוח גדול. יש מקום לקיים ויכוח כזה ולא כהערות שוליים כמו שאתה וגם בני בנקר כותבים כל הזמן. זה לא המקום כרגע וכדאי שנזכור שאתם לא מתיחסים לנושא הכתבה: במה ברק מאשים את נתניהו.
כתוב תגובה ל- יוסי מ
אתה יכול
  באום   19/09/16 11:11
להגדיר את המציאות איך שאתה רוצה ואתה יכול להגדיר את התקשורת איך שאתה רוצה ,בשורה התחתונה,לאזרח הקטן,נתניהו הוא ראש ממשלה טוב,יותר טוב מקודמיו,יש לו הישגים, הוא הולך בדרך המלך ומנסה לחסל עיוותים שיש במדינה ולא כל כך נותנים לו.מי שלא מבין את זה היום,יבין את זה מחר.תמיד אנשים רצו לישמור על המאחזים שהם השתלטו עליהם ונתניהו רוצה לשחרר את החברה מהלפיתות שלהם.פעם היה רוטשילד ומונטיפיורי,הברון הירש ועוד עשירי עולם שהחליטו שצריכה להיות כברת ארץ ליהודים ונתנו כסף.הם היו צדיקים,במאה אחוז?לא בטוח.אדלסון הוא אחד מהם ובזכותו ההשתלטות העוינת של השמאל על התקשורת שהיתה יכולה לגמור עם המדינה,נבלמה.רבין ופרס ברק ואולמרט עשו שגיאות פאטאליות רק בגלל הפחד מהתקשורת ששלטה בפוליטיקאים ויכלה להוריד אותם לשאול תחתיות במידה והם לא פעלו כמו שהחונטה רצתה.בא נתניהו,אמר להם "קפצו לי",אדלסון נתן כסף וכך ניצלנו. במקום להגיד תודה,אתה משמיץ.
כתוב תגובה ל- באום
לבאום
  יוסי מ   19/09/16 13:29
חבל על השורה האחרונה. משתי סיבות, האחת היא שאני לא משמיץ אלא אומר את דעתי והיא מגובה בכל פרט וענין ואני מוכן להתעמת איתך על כל נושא. הסיבה השניה היא שכשאומרים לשני "אתה משמיץ" זה למעשה הודאה עקיפה שלא מתמודדים עם המהות אלא עם מה שנראה כעטיפה. אתה אומר שהציבור מאושר וכנראה שאנחנו לא באותה מדינה. לדעתך נתניהו הציל את המדינה וכל קודמיו מפחד או מחוסר יכולת פגעו בה או לפחות לא הועילו. איש באמונתו יחיה. בעולם שאתה מתאר היה נתניהו צריך לקבל 70 מנדטים והוא קיבל 30 בשיטות של הפרדה וסיכסוך תשאל את בנט. בכל מקרה כל אחד מאיתנו ישאר בדעתו וזה בסדר ומכובד, והחיים ממשיכים.
כתוב תגובה ל- יוסי מ
בארץ בוחרים מפלגה
  באום   19/09/16 15:48
ולא ראש ממשלה ולכן נתניהו לא קיבל שבעים אחוז.אם במשך שמונה שנים לא נכנענו לתכתיבים של ארה"ב והאיחוד,לא התרפסנו לפני אבו מאזן כמו אולמרט,לא היו אלף הרוגים כמו בזמן ברק,לא טעינו טעויות אסטרטגיות קשות כמו בימי רבין והכלכלה צמחה,זה בגלל שנתניהו לא היה כלבלב של התקשורת.קודמיו היו.אי אפשר להתווכח עם הנקודה הזו.אי אפשר להתווכח עם זה שברק גרם לאלף הרוגים ברחובות.אי אפשר להסתיר את זה שרבין לקח את הכנופייה של חברי הכנסת הערבים שיעזרו להכניס לארץ את הכנופייה של ערפאת.הם פעלו מתוך פחד מהתקשורת.לא תוכל להתעלם מזה.תסתכל על המציאות בגדול ולא דרך פנקסנות וכמה עולה או לא עולה "ישראל היום".תחשוב במונחים לאומיים ולא במונחים מחנות ושנאות ישנות.מי שישאר בג׳יפה של "הנהלת החשבונות" יפול ואתה רואה לאן נושבת הרוח גם בארץ וגם בעולם.יש לך שתי אפשרויות,להצטרף לאלה שהולכים קדימה,או לדשדש עם הבכיינים והרופסים שיעלמו בסופו של דבר אי שם מאחור.תחליט.
כתוב תגובה ל- באום
באום.
  יוסי מ   19/09/16 18:31
אני מוכרח לכתוב לך שהויכוח הופך להיות מענין. זה מהמם לקרא את הדברים שלך ועד כמה הראיה שלך את המציאות היא חד צדדית, בטח בעני ולדעתי גם של הרבה מכרים שלי שגם הם אנשי ימין . בעניך כל מי שעמד בראשות הממשלה היה לכל הפחות לא מוצלח שלא להגיד יותר. נתניהו מנגד הוא רק מושלם ומצליח. אז בוא נראה. נתניהו הוא ראש הליכוד ומרבית המנדטים שלהם באו בזכותו ומי שהצביעו עבורו,לכן החלוקה שלך לא נכונה ולא מציאותית. זה מה שנתניהו והליכוד "שווים" בדעת הקהל, כרבע מהבוחרים. ועדיין אחרי התאור שלך אותו, זה פלא שלא קיבל 70. הרי הוא הכי מוצלח,האיש הנכון במקום ובזמן הנכון ובכל זאת רק רבע מהציבור ??? תחשוב. בזמנו שלרבין והסכם אוסלו על הטעויות שנעשו אז שררה תקוה אצל המנהיגות המערך או העבודה, מה שהוכח כטעות אסטרטגית שעוד לא התבררה עד הסוף. בזה אני איתך בלי היסוס. ברק ושנת שלטונו וחצי, ומאות ההרוגים שבאו כתוצאה מהמגלומניה שלו הם עוד פרק של חוסר הבנת המציאות ואצלו זה חמור יותר כי היה לו ממי ללמוד ולהבין. שני אלה על ההבדלים בניהם אפיזודה שלא תחזור כי מדינת ישראל עברה את שלב התמימות. בעולם שלנו יש משמעות ללגיטימציה ולתמיכה של מדינות נאורות בנו. אי אפשר בלי זה ואתה מבין טוב. גרמניה שנתנה לנו שש צוללות כמעט במתנה ,קנדה אוסטרליה וארהב, מדינות שאנחנו צריכים לצידנו ולא יעזרו תעלולים והתפתלויות. מי שזוכר את מלחמת יום כיפור ואחריה ,כמוני ומי ש"זכה" להשתתף ביודע עד כמה עזרה לנו ארהב. אל תזלזל בזה, ואפילו נתניהו שבעניך כל יכול מבין טוב את הצורך בלגיטימציה. זה למעשה הרקע למדיניות של אולמרט ושרון לפניו כלפי העולם: אנחנו רוצים הסדר והפלשתינאים לא. לכן התכנית של אולמרט שהיתה מרחיקת לכת מאוד (ובדיעבד טוב שלא התקבלה רקע האביב הערבי מסביב) היתה אבן דרך בתמיכת העולם בישראל, כולל התיצבות של הצמרת האירופית וארהב ומצריים לצידו של אולמרט אחרי ענבי זעם ואחרי אלפיים הרוגים אזרחים בעזה. את הלגיטימציה הזו אין לנתניהו כי הוא נתפס כלא אמין ודו פרצופי ובצדק. והוא לא נתן כלום וגם אולמרט ושרון לא נתנו כלום ובכל זאת יחי ההבדל הגדול. לך תבדוק מה בנתה ישראל בירושליים וביו"ש בזמן אולמרט ומה בזמן נתניהו ותראה את גודל השבר אפילו פי תפיסתך הפוליטית. עכשיו אני לא מתרגש מה"התקשורת" זה מונח שנתניהו נטע בכם בגאונות כאילו העיתונות היא האוייבת של ישראל ולא המציאות הבלתי אפשרית. הוא גם לימד אתכם שכל מי שלא חושב כמותו הוא שמאלן,וזו מילה שמחליפה אצלכם את המונח בוגד. יש אתם ויש בוגדים על פי נתניהו. לכן, לא התקשורת אשמה אלא המציאות. לא בגלל נוני מוזס יש משבר דיור. לא בגלל בן כספית או נחום ברנע, לא בונים בירושליים. והסיבה הוא נתניהו שכבר שבע שנים בזניח את פתרונות הדיור ולא מסוגל לבנות בירושליים, ב י ר ו ש ל י ם .לכן הוא נזקק נואשות לשטיפת מח מישראל היום. האמן לי שאני הולך קדימה ולא מפחד מכלום. כך לימדו אותי ואת ילדי כחניכים בתנועת בית"ר. אני לא צריך הטפות והצעות .אני את המציאות מבין ומנתח אותה על פי הבנתי ואמונתי הפוליטית, וכך אני פועל. בצד שלי רבים וטובים כמו דן מרידור רובי ריבלין מאיר שיטרית רוני מילוא מיכאל איתן והרבה אחרים, כולם אנשי חירות כולם אוהבי העם והארץ ואף אחד מהם לא יכול ללמוד כלום מנתניהו, שברגע שהאינטרס האישי שלו יצדיק הוא ימכור אתכם בלי להניד עפעף. הוא האיש היחיד שיכול היה לעצור את היציאה מעזה (שהיתה צד נכון והכרחי לדעתי) והוא שהצביע לאורך כל הדרך בעד. תזכור תפנים ותלמד. ידידי היקר באמת מר באום.
כתוב תגובה ל- יוסי מ
אני מציע ששנינו
  באום   19/09/16 20:58
נזכור ונראה מי צדק בעתיד.תפקידו של ראש ממשלה הוא לדאוג לאזרח הקטן.לא לדן מרידור,לא לרוני מילוא ובטח ובטח שלא לרובי ריבלין.את זה נסיכי הליכוד לא הבינו וטוב שהם נפלטו.הדברים הרבה יותר פשוטים ממה שאתה מציג אותם.כלכלה,בטחון,בריאות,חינוך ברמה טובה יחסית,חופש הפרט,זה מה שהאזרח רוצה.את הסחורה הזו נתניהו מספק,כל השאר זה שטויות במיץ.זה ממש לא מעניין מה עשה נתניהו בזמן ההתנתקות,שילמדו על זה בשעורי היסטוריה.
כתוב תגובה ל- באום
לבאום.
  יוסי מ   19/09/16 22:26
אכן כך. נמשיך ונדבר.
כתוב תגובה ל- יוסי מ
21
וואהו ניתוח גועלי ומנותק...
  בבא   17/09/16 23:46
ברק עשה בית ספר? למי? להוציא דיבתה של ישראל ושל הממשלה שבראה בכל מיקרופון ובכל מגזין בינלאומי זה נקרא בית ספר לראש המשלה? זה נקרא התנהגות עווילית נגד המדינה! נגד ממשלה שנבחרה על ידי העם ובעיקר נגד עם ישראל, איך זה שעוד מותר לו לקשקש וללכלך בעיתונות העולמית?, למה לא מחילים על ראשי ממשלה לשעבר חוקים ברורים בקשר לביקורת שלהם היכן ובאיזה פורום היא צריכה להאימר אם בכלל? בושה פשוט בושה
כתוב תגובה ל- בבא
22
להפך! מרבה דאגה מרבה נכסים!
  יוסי--ס   18/09/16 00:07
אהוד ברק אפוף דאגות ולכן הוא זקוק ושואף לכסף רב. מה יש לאהוד לעשות עם 45 מיליארד דולר, הרי לא בנו עדיין בנין בן 318 קומות כך שאהוד יוכל לרכוש את הקומה ה-777. והרי הוא בעצמו אמר שבכוונתו להפוך את צהל/מפלגת העבודה/כוכב יאיר/ ל"קטן וחכם" כהגדרתו. על מדינת ישראל לוותר על חמשה מיליארד ולהסתפק ב- 33 מיליארד אשר לפי חוקי הפיזיקה כל החומר שועט לעבר שיווי משקל כך שאין ממש משמעות לכמה כסף נקבל.
כתוב תגובה ל- יוסי--ס
23
את מעשיו של ברק אפשר לכנות כ
  ריטה   18/09/16 07:33
את מעשיו של ברק אפשר לכנות כמעשה סבוטג' לא רק נגד ראש הממשלה אלא בעיקר נגד המדינה
כתוב תגובה ל- ריטה
24
ברק רק הגחיך את עצמו לדעת
  שאול א.   18/09/16 20:07
זה הכל. הוא הוכיח עד כמה הוא לא פופולרי ולא רלוונטי. זו הסיבה שהוא מקשקש מבוסטון. שם עדיין חושבים שהוא רמטכ"ל וטרם הפנימו שמדובר בפוליטיקאי כושל ומושחת. זה שמספר לנו, שלא הבחין בעובד הזר בבית שלו במשך כמה שנים.
כתוב תגובה ל- שאול א.
אבל בינתיים הוא גורם נזק עצום
  לשאול א.   18/09/16 21:06
לישראל. שם חושבים שהוא איזה אישיות נעלה, ואינם מודעים לעובדה שהציבור הישראלי ברובו (משמאל ומימין) בז לו עמוקות, ומבקש לטאטא אותו לנצח מן החיים הציבוריים, ומייחל שסוף סוף יסתום את פיו המזוהם.
כתוב תגובה ל- לשאול א.
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il