s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
חיים רמון
חיים רמון
רוב הפרשנים הצבאיים תומכים עתה בתוכנית המטכ"ל להיכנס לרפיח, להרוג כמה מאות מחבלים ואז לצאת ממנה, אפילו שדרך פעולה זו כבר נכשלה כישלון חרוץ    בשביל לשמוע הדהוד של תוכניות המטכ"ל ושל...
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
פרוץ מלחמת העולם השנייה בהתקפת גרמניה על פולין; הפייסנות של צרפת ואנגליה כלפי גרמניה גרמה לתוצאה הפוכה; צבא צרפת היה חזק מצבא גרמניה אך התרבות הצבאית הצרפתית הייתה תבוסתנית; ניצחון...
אלי אלון
אלי אלון
המתחם המיועד לשימור נבנה בשלבים במהלך המחצית השנייה של המאה ה-19 ותחילת המאה ה-20    על-אף שמדובר במתחם בעל ערך היסטורי ואדריכלי רב, המתחם נמצא מזה שנים במצב של הזנחה מבישה
רון בריימן
רון בריימן
האשמת נתניהו כאילו הוא זה שמונע עסקה, היא עלילה מרושעת המופצת על-ידי מתנגדי נתניהו אשר שכחו מי האויב    אחת השגיאות החמורות ביותר של ממשלת ישראל: ההפרדה בין חטופים לחטופים, ואי-עמיד...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
תוכנית מטורפת של דוד בן-גוריון
מאת: איתן קלינסקי  |  28/09/2016
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
גם אתה וגם בר זוהר
  שניכם טועים   28/09/16 16:07
אני מניחה, שהמדובר בערבים מוסלמים, שגם היו מגיירים אותם היו הופכים אמנם ליהודים, אבל נשארים ערבים, ומצטרפים להמוני הערבים יהודים, שממילא נמצאים פה.
כתוב תגובה ל- שניכם טועים
סמולנית מצויה
  ב,ל   28/09/16 20:12
גם גזענית וגם נמושה
כתוב תגובה ל- ב,ל
2
תוכנית נוספת מועילה יכולה
  מגיב ותיק   28/09/16 16:15
להיות והיא לגייר אותך.

מה שנדון כנראה לכישלון, בגלל הגנים הבולשביסטיים האנטי יהודיים שבך.

עצוב.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
מאיפה צץ המגיב הזה?
  גרשו ר..   28/09/16 18:21
מאיפה צץ המגיב האדיוט ?
כתוב תגובה ל- גרשו ר..
3
ביום שכואבים את לכתו שמעון פרס
  לא היום המתאים   28/09/16 17:38
איתן, אפילו שאתה צודק, זה לא היום המתאים לכתוב שורות אלו . ביום שאנחנו כואבים את לכתו של שמעון פרס אפשר להניח רגע אחד לנושא , שמצאת לנכון לעלות דווקא היום .
כתוב תגובה ל- לא היום המתאים
מי בדיוק כואבים ?
  ארי כספי   28/09/16 20:10
האם הכוונה לאלה ש"אכלו אותה" בגלל אוסלו ? זה שבזכות ליקוקיו (נחש איפה) לרבו הדגול מרבבה הואיל בטובו לנטוש את התככים בהם עסק כל חייו גרם לצער בעיקר ללקקנים וצבועים.
כתוב תגובה ל- ארי כספי
איתן, אולי משהו על סטלין הקצב?
  ה.א   29/09/16 02:43
כתוב תגובה ל- ה.א
מר הלפרין לפחות היום סתום את
  סתום את הפה   29/09/16 11:05
כתוב תגובה ל- סתום את הפה
ה.א וסטאלין
  סולד מדיקטטורים   29/09/16 12:49
תתבייש מר הלפרין. הזכרת את סטאלין שעשה את המעשה שניסה לעשו דוד בן גוריון .

כשסטאלין עשה את העוולות ליהודים בצדק התקומם נגדו כל העולם , אפילו המפלגות הקומינסטיות באיחור , באיחור רב, הביעו את סלידתם ממעשיו של סטאלין , ואילו אצלנו כותבים שנים רבו אחרי מותו של בן גוריון ספר ובו הערכה לנועזות של בן גוריון לגייר את הבדויים , וכלשונו של מעריץ בן גוריון הפסדנו הרבה יהודים .

ואתה ה.א מגיב כמו שטיפש מגיב
כתוב תגובה ל- סולד מדיקטטורים
שאלתי את איתן את דעתו על סטאלי
  ה.א   29/09/16 20:59
ברור שסטאלין היה קצב ובן גוריון לא. אבל איתן כתב אל בנגורין ועל סטאלין לא. אז שאלתי את איתן מה דעתו על סטאלין. האם אפשר ללמוד משהו משתיקתו?
כתוב תגובה ל- ה.א
שאלה שואלים בשיח מכבד
  ה.א המשתלח   30/09/16 19:09
ה.א, איתן כתב עשרות מאמרים בבמות רבות בגנותו של סטאלין . המפלגות הקומוניסטיות בכל העולם מוקיעות את סטאלין . ברית המועצות עצמה גינתה את סטאלין .

ה.א, שאלה שואלים בשיח מכבד . וכששואלים שאלה בשיח מכבד מקבלים תשובה . ואתה ה.א יכול יחד עם מגיבים המשתלחים , חלקם בלשון גסת רוח, להמשיך להתנהל בסגנון בוטה .

כתוב תגובה ל- ה.א המשתלח
אפשר לקבל לינקים?
  ה.א   1/10/16 00:28
חיפשתי ב GOOGLE על פי קלינסקי וסטאלין אך לא מצאתי מאמר כזה, אפילו לא אחד, כל מה שמצאת זה שאלות המופנות לקלינסקי לגבי עמדתו בעניין סטאלין, כי כנראה רבים כמוני לא ראו אותו מתייחס לקצב הסובייטי הגדול בכל הדורות (אחד משני הקצבים שהיו באירופה במאה העשרים). תמהני איך אפשר לשאול את השאלות האלה בנוסח יותר מכבד. אלה שאלות פשוטות הראויות לתשובות פשוטות וכל ניסיון שלא לענות עליהן הוא לא נעים, מביש, ומעיד שכנראה שהשאלות האלה הן מאד נכונות ורלוונטיות. ואם אנו מדברים על כתיבה מכובדת איזה כבוד יש בכתיבה "תכנית מטורפת של בן גוריון" " אפשר לכתוב שגויה, אפשר לכתוב לא נכונה, אבל מטורפת?, זו כתיבה מכבדת?
כתוב תגובה ל- ה.א
בעיתונות בישראל
  בגנות סטאלין   1/10/16 02:07
בשנת 1956, בתקופת מלחמת קדש, בעיתון ״קול העם״ , עיתון של המפלגה הקומוניסטית, ניתן למצוא רשימה של איתן בגנותו של סטאלין., כמו גם רשימה בגנות הברית הצרפתית- אנגלית עם ישראל במלחמה עליה הכריז בן גוריון על הקמת ״ ממלכת ישראל השלישית ״ .( עוד תוכנית מטורפת, ממנה הוא נסוג)

רשימות בגנות סטאלין והנזק שהוא גרם בריציחותיו האכזריות לכינון משטר סוציאליסטי הומאני התפרסמו גם בעיתון ״ קול הנוער״ באותה שנה בחודש מרס, שלוש שנים למותו של סטאלין .( סטאלין מת במרס 1953) למעשה כל המפלגות הקומוניסטיות מגנות את סטאלין .


מי שביקש לגייר את הבדויים , מי שרתם לתוכנית הזו את ראשי הצבא, אמ"ן, רבנות ומערכת מנהלית לביצוע תכנן תוכנית מטורפת . אם הרב גורן , הרב הראשי של צה״ ל, סבר אחרי עיון , שזו תוכנית מטורפת ולא הסתפק בקביעה שזו תכנית שגויה, מותר למגיב ה.א לדבוק בגישה שזו תוכנית שגויה , ואחרים שיחשבו כמו הרב גורן או חבר הכנסת אונא מהמפד״ל, איש טירת צבי, שזו תוכנית מטורפת, אבל אפילו המילה מטורפת היא עדינה.

כתוב תגובה ל- בגנות סטאלין
שנת 53? אתה צוחק!!!
  ה.א   1/10/16 12:11
אתה יודע מה היו דעותיו של שמעון פרס היקר ב 1968 ומה קרה להן בשני העשורים האחרונים?. לא שאלתי מה הייתה דעתו של קלינסקי כאשר חגג בר מצווה או כאשר התגייס לצה"ל(פלוס מינוס), אני שאלתי את דעתו היום. איתן בעצמו כתב שההתחברות שלו למפלגה הקומוניסטית אשר חלק מראשיה הם מעודדי טרור ורצח היא לא ארוכת שנים כמו ימי הביניים שאליהם כיוונת. אני בטוח שאני יודע מה דעתו של קלינסקי, אם אתפוס אותו באיזה פינה ללא כל עד נוסף ואשאל אותו, האם אתה בעד רצח עם?, הוא יאמר ודאי שלא!, ואז אם אשאל אותו אם סטאלין היה רוצח עם?, במקרה הטוב הוא היה עונה לי שלא לציטוט, אבל סביר שהוא פשוט היה בורח, נעלם. לדעתי איתן מבלה (או יותר נכון מכלה) זמנו בקרב תומכי הרצח של העם היהודי, והמעמד המיוחד הזה מחייב, מחייב לא לגנות את תומכי הרצח, לא לגנות גדול הקצבים. תראה את אבו מאזן, הוא לא קומוניסט הוא לא חרדי, הוא החליט והוא עושה, והוא ראוי לשאפו גדול, לא חשוב בכלל מהן מטרותיו. אבל העודה האפס החנטריש הזה הוא קומוניסט חרדי, הוא לא מסיגל לעשות כלום, הוא גדול המעתיקנים האידאולוגיים של הקצב סטאלין, ואיתן הצביע עבורו כי גם איתן התחרד, עם הקומוניזם גם איתן איבד את חופש הבחירה.
כתוב תגובה ל- ה.א
ה.א תלמד עברית
  ה. אתה לא כלום   1/10/16 13:33
פירוש המילה כלום זה משהו .

לו היית לומד עברית היית כותב - לא כלום .

רצית לקלל את עודה איימן, אבל באי ידיעת העברית נמצאת מברך את איימן .

אז עוד הפעם, איתן גינה במאמרים רבים את המעשים של סטאלין .

ואתה במקום לדון בתכנית המטורפת של בן גוריון לגייר לא יהודים, בעוד שגיור צריך לבוא מיוזמת החפץ להצטרף ליהדות ולא פרי החלטה מנהלית של שררה שלטונית .

ה.א, אתה למעשה לא כלום .
כתוב תגובה ל- ה. אתה לא כלום
יופי נחמה, אין תשובות, מגדפים
  ה.א   1/10/16 19:17
עוד סימפטום של המחלה.
כתוב תגובה ל- ה.א
בעיתונות בישראל
  בגנות סטאלין   1/10/16 02:07
בשנת 1956, בתקופת מלחמת קדש, בעיתון ״קול העם״ , עיתון של המפלגה הקומוניסטית, ניתן למצוא רשימה של איתן בגנותו של סטאלין., כמו גם רשימה בגנות הברית הצרפתית- אנגלית עם ישראל במלחמה עליה הכריז בן גוריון על הקמת ״ ממלכת ישראל השלישית ״ .( עוד תוכנית מטורפת, ממנה הוא נסוג)

רשימות בגנות סטאלין והנזק שהוא גרם בריציחותיו האכזריות לכינון משטר סוציאליסטי הומאני התפרסמו גם בעיתון ״ קול הנוער״ באותה שנה בחודש מרס, שלוש שנים למותו של סטאלין .( סטאלין מת במרס 1953) למעשה כל המפלגות הקומוניסטיות מגנות את סטאלין .


מי שביקש לגייר את הבדויים , מי שרתם לתוכנית הזו את ראשי הצבא, אמ"ן, רבנות ומערכת מנהלית לביצוע תכנן תוכנית מטורפת . אם הרב גורן , הרב הראשי של צה״ ל, סבר אחרי עיון , שזו תוכנית מטורפת ולא הסתפק בקביעה שזו תכנית שגויה, מותר למגיב ה.א לדבוק בגישה שזו תוכנית שגויה , ואחרים שיחשבו כמו הרב גורן או חבר הכנסת אונא מהמפד״ל, איש טירת צבי, שזו תוכנית מטורפת, אבל אפילו המילה מטורפת היא עדינה.

כתוב תגובה ל- בגנות סטאלין
לעומת דברים שאחרים אומרים על
  ה.א   1/10/16 12:34
לעומת דברים שאחרים אומרים על קלינסקי דברי הם סופר סופר מכבדים, ארכי מכבדים. אתה רוצה שאני אביא דוגמאות? לא כדאי. לומר על תכניתו של אדם שאיננו קצב כמו היטלר או סטאלין ושלא הוכח רפואית שהוא מטורף, שהוא הגה תכנית מטורפת, זו כתיבה לא מכבדת, ואפילו אם היא נכונה היא לא מכבדת, ואפילו אם כמה קיצונים השתמשו במונחים הבלתי מכבדים האלה. הרבה דברים שאחרים כותבים על קלינסקי אני חושב שהם אמת אך אני נזהר יותר, על מנת לכבד, וממי אתה מביא לי דוגמאות? מאנשים אשר אתה היפוכם הגמור אידאולוגית, אז האם עולם הרבנות החרדי הוא המודל שלך לחיקוי? אתה גם קורא לאמבולנסים, או מכבי אש, אן חברא קדישא לשכן שאתה מסוכסך אתו? מפיץ פשקוילים נגד אנשים שסטו מדרך הישר לטעמך? אתה גם מפריד בין תלמידים יוצאי עדות המזרח לבין האשכנזים המיוחסים? במחשבה שנייה כנראה שכן, החרדים מכל הצדדים לא קשובים לסביבתם, הם מחוברים לעגל הזהב שלהם ולא רואים ממטר.
כתוב תגובה ל- ה.א
אני מגנה בכל תוקף גיור בכוח
  ה.א   1/10/16 19:24
בין אם נעשה על ידי בן גוריון בין אם נעשה על ידי סטאלין ובין אם נעשה על ידי ביבי נתניהו (ככל שנעשה) שעבורו הצבעתי בבחירות האחרונות. אפילו החיל אזריה, אם ניסה או אפילו חשב לגיר בכוח אני מגנה מעשה כזה מכל גינוי. דת היא דבר אישי ופרטי וכל מי שמאלץ אדם לעבור על דתו לא רק שעובר על החוק אלא עובר עבירה מוסרית ממדרגה ראשונה וראוי הוא לכן לכל עונש ולכל גינוי.
כתוב תגובה ל- ה.א
מה ענין סטאלין למאמר הזה ?
  שמיטה ובשר   2/10/16 00:50
מכל השמות שהבאת רק בן גוריון ביקש לגייר בכוח ומה שהוא תיכנן היתה תוכנית מטורפת, תוכנית אליה רתם בשלבי התכנון את צמרת הרמטכ״ ל ואת חיים הרצוג בכיר באמ״ ן . על כך היה המאמר ועל כך נכתב כאן - תכנית מטורפת.

על כך כתב בהערכה רבה הסטוריון מכובד בספר על בן גוריון בעמוד 498 ומההערכה זו לבן גוריון של ההסטוריון הסתייג כותב המאמר .

משום מה היו מגיבים , שסברו שבמקום להתייחס למאמר של איתן עדיף להתייחס למעשיו הנפשעים של סטאלין , פשעים הראויים לכל גינוי והוקעה , אך מה עניין פשעיו המזעזעים של סטאלין לנושא המאמר הזה ?

מה עניין שמיטה להר סיני ?
כתוב תגובה ל- שמיטה ובשר
סטאלין הוא מבחן צביעות
  ה.א   2/10/16 16:12
מלחמה היא דבר נורא, במלחמה קורים דברים מאד קשים חלקם בשוג וחלקם במזיד. אין ספק שבן גוריון קיבל החלטות שגויות, ואם החליט לגייר בכוח ערבים, אז הוא ראוי לכל גנאי על החלטתו זו, וודאי אין זה המחדדל היחידי שלו. בן גוריון ללא ספק היה דמות אנושית, אשר החיוב שבו רב משמעותית על השלילה, ואם אנו נזקיים לעניין הגיור כנראה שיש הסכמה רחבה על הנושא הזה, יש גם הסכמה רחבה שסטאלין היה קצב, קצב של עמים, קצב של המונים. הקו הפוליטי הנוכחי של איתן, תוך שהוא תומך בפועל בתומכי ומעודדי הטרור, מתלכד עם התורה שהולידה את סטאלין וקיימה אותו כמנהיגה של ברית המועצות. ומכאן שקומוניסט המגנה את בן גוריון ואינו מגנה את סטאלין, הוא חשוב כצבוע. ואם אינו מבהיר את עמדתו בנוגע לסטאלין הוא ודאי לא מנסה לשנות את הרושם שהוא מותיר על כך שהוא צבוע. זו הנקודה. אני לא בטוח שאיתן צבוע, אבל אם יתמיד בשתיקתו בעניין סטאלין, הוא יאמר בפועל שהוא צבוע. זה הקשר.
כתוב תגובה ל- ה.א
אתה שקרן בזוי
  מגיב ותיק   3/10/16 10:26
יש לי גישה לקבצי מיקרופישים בארכיונים של עיתונים שונים, בין השאר של עיתון קול העם מהארכיון הלאומי.

בדקתי, בעיתון קול העם לאורך כול שנת 56 וגם לפניו לא היה ולו מאמר ביקורתי אחד נגד בריה"מ.

שקרים בזויים לא בבית ספרנו.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
גיב ותיק משים לשקר
  למגיב ותחק השקרן   3/10/16 10:37
טמל ושקרן,המפלגה הקומוניסטית הישראלית גינתה בשנת 1956 את פשעי סטאלין .

אתה, מגיב ותיק נהנה משקרים, אך זה לא יעזור לך, בשנת 1956 ג'ונו המעשים של סטאלין בעיתון קול העם .

כל קומוניסט מצטער , שרק שלוש שנים אחרי מותו גינו את מעשיו הרצחניים של סטאלין .

ואתה יחדד עם מגיבים רבים מדביקים לאיתן אהדה לסטלין .

ה לא יעזור לשקרן , מגיב ותיק, בשנת 1956 פרסמה המפלגה הקומוניסטית הישראלית גינוי על מעשי הזוועה של סטאלין .
כתוב תגובה ל- למגיב ותחק השקרן
צומח לך אף של פינוקיו...
  מגיב ותיק   3/10/16 13:52
תסתכל במראה...

לקראת סוף שנת 56 התמיכה של מק"י בסובייטים ובסטאלין הייתה בשיאה.

קול העם לא השמיע ולו ציוץ אחד נגד סטאלין.

סיפורים תספר לסבתא, שקרן.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
הבהרה למטומטם
  מגיב ותיק   3/10/16 13:55
אמנם סטאלין מת ב-,53 אך עד לסוף שנת 56 הקומוניסטים בארץ ועיתונם לא השמיעו שום ביקורת נגדו, יותר מזה, הם תמכו ב-53 במשפט הרופאים וב-56 בדיכוי ההונגרים, הכול, כעבדים נרצעים של הקומוניסטים.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
איתן, אתה נהנה?
  ה.א   3/10/16 19:10
איתן, אתה נהנה? כנראה שכן, אחרת היית מפסיק את הקרקס המביש סביב מפלגה שאיננה קימת. אנא הבהר עמדתך בנוגע לקצב ההמונים הרצחני סטאלין. אתה מביע דעה על כל כך הרבה מנהיגים, אינך מפספס אף פרט שלילי שמתפרסם לגביהם אבל אלה זבובים ואת הפיל, סטלין אינך רואה. מחייב הבהרה, מחייב הבהרה. וכל עוד אינך מבהיר, שתיקתך כהודאה.
כתוב תגובה ל- ה.א
דיקטט שלשלטון לא מגיר
  החלטה מטורפת   1/10/16 09:52
אם המגיב המתלהם לא מצא לינקים להחלטות של המפלגה הקומוניסטית הישראלית בגנות סטאלין ולא מצא לינקים למאמרים שכבר גינו את מעשיו של סטאלין והנזק הגדול שלו לסוציאליזם הומניסטי, הרי בשביל מה לענות לו כשבמקום לדון בהחלטה הנפשעת לגנות את המעשה הכוחני לגייר מוסלמים ,הוארץ לסטלין.

גיור זה דבר נעלה , שצריך להעשות בהחלטה אישית של המתגייר ולא דיקטט מטורף של שלטון
כתוב תגובה ל- החלטה מטורפת
ארי כספי צחצח שינים
  בקשת מברשת שיניים   29/09/16 07:00
ארי כספי, אפילו חברי הכנסת של הימין כמו בנט לבשו ממלכתיות והביעו כאב . אפשר להתנגד לפרס, אבל אפשר להישאר בן אדם ביום כזה, כשהלך מאיתנו שמעון פרס . אני נמנה אל אלו שחלקו על דרכו, אבל אני סבור שביום הזה יש לחלוק כבוד למי שעשה הרבה למדינת ישראל.
כתוב תגובה ל- בקשת מברשת שיניים
הביעו כאב ?
  ארי כספי   29/09/16 12:20
בעברית פשוטה קוראים לזה צביעות. היו לנו מנהיגים הרבה יותר רציניים שתרמו הרבה יותר מהתככן מספר אחד (בגין, שמיר, שרון ועוד) ולאף אחד מהם לא עשו כזה פסטיבל. לא יפה מצדך להודות ש"לפעמים חלקת על דעתו". כנראה שטעית...
כתוב תגובה ל- ארי כספי
העולם מרכין ראש
  וארי כספי בשלו   29/09/16 12:31
כל העולם שנוהר ללוויה של פרס לא קיבל פקודה , אלא החליט מתוך הערכה לערכים שהוא סימל . אז כנראה גם נתניהו ובנט הם צבועים , כשהם מכירים בגדולתו של פרס ומעריכים את תרומתו .

יש לך חבר בשם ה.א, כשסטאלין ניסה להפוך יהודים בבירוביג׳אן לרטסים נאמנים בצדק על העוול שהוא עשה, ואילו על הניסוי של בן גוריון כותב מיכאל בר זוהר בהערכה רבה.

שיהי לכם לבריאות אתה והמגיב ה.א
כתוב תגובה ל- וארי כספי בשלו
כן ! הם צבועים כהוגן !
  ארי כספי   30/09/16 10:04
הדבר היחיד שהם למדו מפרס הוא נהנתנות.
כתוב תגובה ל- ארי כספי
נחוץ לנו שיח אחר, מר כספי
  למר כספי   30/09/16 13:55
ארי כספי, אתה וחבורת מגיבים יותר מדי גדולה מגיבים בשפה העברית בדיוק כמו שחסידי דעאש מגיבים בערבית .

פרס בישראל ואובמה בארצות הברית ניסו להעלות שיח אחר בחברה האנושית . אך כמוך בעברית וכמו עמיתך בערבית מוכתב לנו שיח של מוות . שיח של אימה .
כתוב תגובה ל- למר כספי
בוא נתחיל משיח אחר בינינו.
  ה.א   5/10/16 00:16
הכותרת מדברת על תכנית מטורפת. מה מטרת הכותרת הזו אם לא פרובוקציה? מהי אם לא הדלקת גפרור המקצינה את הוויכוח בין ימין לשמאל? האם לא ניתן היה להביע אותם רעיונות ללא ביטויים מפרידים? אז המחלה היא קודם מחלה פנימית הן של הימין והן של השמאל, כולנו אפופים אדי גז, ומשני הצדדים יש כאלה שיציתו גפרורים, איתן מצטיין בכך לדעתי, ולכן המדור שלו (כולל הטוקבקים) הוא לדעתי המדור הכי אלים (מילולית) בעיתון הזה. ושים לב איך חוזרים הטוקבקיסטים על השורש "טרף", כאמור הגז באוויר ודי בגפרור על מנת להצית תבערה, הצל לדעתי מדליק מימין ואיתן לדעתי מדליק משמאל. ומכאן בוא ונעבור הלאה ובקצרה. קשה מאד לשפוט אם היחס שלנו לערביי ישראל הוא הוגן או לא, יש מלחמה בין העמים, הנאמנות של הערבים לא ברורה, ולכן הוויכוח אם הם זוכים לחוסר זכויות או עודף זכויות הוא ויכוח לגיטימי, וגם הוא חייב להתקיים באורח אנושי, אך אגו ואינטרסים מציתים מדורות. שורש הבעיה הוא בערביי השטחים הנתונים לשלטון חלקי של ישראל, וללא זכויות פוליטיות, וזה מצב מאד לא טוב, המאולץ לדעת רבים (כולל לדעתי) משיקולי בטחון, שיקולי החיים של כולנו. המפתח לדעתי לפתרון הוא הכרה הדדית הפורמלית וללא כל הסתייגות בזכויות הלאומיות של היהודים על אדמת א"י ושל הערבים על אדמת א"י, התנערות טוטאלית מהטרור, התנערות טוטאלית ממדינות וארגונים המאיימים על מדינת ישראל כמו חמאס, חיזבאללה, ג'יהאד, ואיראן, ואז ניתן יהיה באטיות מרובה (עשרות רבות של שנים) ותחת בקרה מאד מאד צמודה וקפדנית להתקדם לכיוונו של פתרון כלשהו, כמובן ככל שחולף הזמן, ושכנינו ממשיכם לפנטז וללמד את ילדיהם על השמדתנו, אנו אמורים לשפר מצבנו ככל הניתן, והיריב חייב להבין שהזמן ממש לא פועל לטובתו. אודה לך אם תשיב במילים אנושיות, אני לפחות מאד השתדלתי.
כתוב תגובה ל- ה.א
4
מטורף
  אהרון שחר   28/09/16 22:54
שאלתי את מילשטיין והוא אמר שבהחלט היה אפשר לגרש את כל הערבים במלחמת העצמאות. בן גוריון מטורף שלא עשה זאת. בכיה לדורות.
 החטא ועונשו 3
כתוב תגובה ל- אהרון שחר
יום לא מתאים לרשימה הזו
  חבל מאד   29/09/16 01:28
בכיה לדורות זה הפרץ הגזעני של המגיב מר אהרון שחר, שמצטער שלא גרשנו את כל הערבים מהארץ , ושגיאה גסה של איתן קלינסקי, שלא ייחד רשימה לכבודו של אדם, שעשה יותר מכל אדם אחר למען השלום והלך מאיתנו אחרי 93 שנות חיים , והחליט לכתוב רשימה על דוד בן גוריון .

הרשימה הזו יכלה להמתין מספר ימים , הגם שאני סבור שתוכנית זו של בן גוריון לגייר את הבדויים יש בה אותו טירוף לאומני חשוך ואלים שאחז את המלך אלכסנדר ינאי.
כתוב תגובה ל- חבל מאד
5
אמנם לא שמעתי מעולם אודות
  פלא יועץ   29/09/16 13:39
תוכניתו של תושב שדה בוקר,אך את הנזק העצום ורב המימדים של השארת הליסטים והשודדים הרצחניים הבדואים בנגב,מבין היום כל בר דעת אשר עיניו בראשו.היה צריך להיפטר מהם ולנקות את הנגב כולו מהבוזזים המחליאים האלה כבר במלחמת השחרור.ואל הטעות הקשה הזו אנו משלמים מחיר יקר מדי יום.שלא לדבר ע"כ שחלק ניכר מהבדואים פלשו במשך שנותיה הראשונות של המדינה לנגב מסיני ומירדן והתיישבו בו.ושנשמע בשורות טובות עם בוא השנה החדשה,ויבוא לציון גואל ורווח לישראל.בב"א.
כתוב תגובה ל- פלא יועץ
עולמך , פלא יעוץ, אינו יהודי
  לפלא היועץ ושך   29/09/16 16:06
פלא יועץ, עולמך אינו עולם יהודי, מי שמך לגרש מהארץ את הבדויים . ואולי תמשיך ליישם את תכניתו של רחבעם זאבי לטרנספר את הערבים מהארץ לא תסתכן בשפיכות דמים תביא לחורבן הבית השלישי
כתוב תגובה ל- לפלא היועץ ושך
הקב"ה בכבודו ובעצמו דורש זאת
  פלא יועץ   29/09/16 20:41
מאיתנו.ומה בכלל לך וליהדות? אף לא חצי דבר.ובסופו של דבר גם בני ישמעאל האחרים יביאו את עצמם לנקודת האל חזור,[כפי שאנו רואים ושומעים כל העת מנציגיהם בכנסת ישראל ההולכים ומקצינים] ויאלצו לצאת מארצנו בהמוניהם ברוב עם.ויבוא לציון גואל ורווח לישראל.תתעשת ותתפכח.
כתוב תגובה ל- פלא יועץ
להמשיך בדרכו של שמעון פרס
  עם חילוקי הדעות   30/09/16 01:50
אתה פלא יועץ החלטת שטוב , שננהל מלחמת דת .

אתה בשם אל קנוא , אל צבאות, אל מלחמות יהווה להשמיד מעולל ועד יונק , משור ועד שה , השמדה כללית ולגרש את הליסטים הערבים מהארץ .

כמוך יש מטורפים רבים מדי בשם אללה, בשם אל מלחמות אללה , בשם אלוהי צבאות להשמיד השמדה כללית ולגרש את הליסטים היהודים מהארץ .

יש כאן ״ תאורטיקן ״ גדול בשם אהרון שחר , שיש לו סימוכין של איש מחקר צבאי, שזה היה ניתן לעשות בשנת 1948 לגרש מכאן את כל הערבים.

מאנשים כמוכם , המגיב וחבריו, נשקפת לישראל רק סכנה של מלחמה ועוד מלחמה , שההיסטוריה היהודית שילמה במלחמות אלו בשני בתים לאומיים .

היום אנחנו מובילים לקבורה את אחרון הנפילים , שעשה הכל למנוע את האסון. העובדה שהוא לא סיים את המלאכה , היא עבורנו צוואה להמשיך את דרכו של שמעון פרס.
כתוב תגובה ל- עם חילוקי הדעות
שוב נראית לעין כל עליבותו חסרת
  פלא יועץ   30/09/16 09:59
הדעת של השמאל ההזוי והאוטו אנטישמי העילג ודלוח המחשבה.אכן בסופו של יום נגיע לפתרון היחיד האפשרי-יהודים בני ישראל ממערב לירדן,וערבים בני ישמעאל ממזרח לירדן.ומי שבאמת יהרוג בהם יהיו אחיהם "דורשי טובתם",במיטב מסורת הסכין של הליסטים המדבריים הרצחניים.ויבוא לציון גואל ורווח לישראל.תתפכחו.
כתוב תגובה ל- פלא יועץ
כל מילה בסלע. הסמול הישראלי
  בני בנקר   30/09/16 11:02
מתאים ככפפה ליד, להגדרתו הניפלאה של אלברט אינשטיין: מהי מהות הטמטום האנושי ? לעשות פעם אחר פעם אותו הדבר ולצפות לתוצאה אחרת. שפיכות הדמים לאחר הסכם אוסלו ההזוי,הבריחה מלבנון ו"ההתנתקות" מרצועת עזה,רק מוכיחים את טיפשות הסמול. המחשבה המטומטמת בעליל,כאילו "השלום" תלוי רק בנו,העיוורון בהבנת מהות האסלם,(אחרי הכל,בסוריה,היכן שאין יהודים,המוסלמים חיים בשקט ושלווה). בקיצור,עיניים להם ולא יראו,אוזניים להם ולא ישמעו,או כמו שאומרים ילדנו: חיים בסרט...
כתוב תגובה ל- בני בנקר
להמשיך בדרכו של שמעון פרס
  עם חילוקי הדעות   30/09/16 03:05
אתה פלא יועץ החלטת שטוב , שננהל מלחמת דת .

אתה בשם אל קנוא , אל צבאות, אל מלחמות יהווה תילחם כדי להשמיד מעולל ועד יונק , משור ועד שה , השמדה כללית ולגרש את הליסטים הערבים מהארץ .

כמוך יש מטורפים רבים מדי בשם אללה, בשם אל מלחמות אללה , בשם אלוהי צבאות אללה שנלחמים להשמיד השמדה כללית ולגרש את הליסטים היהודים מהארץ .

יש כאן ״ תאורטיקן ״ גדול בשם אהרון שחר , שיש לו סימוכין של איש מחקר צבאי, שזה היה ניתן לעשות בשנת 1948 לגרש מכאן את כל הערבים.

מאנשים כמוכם , המגיב וחבריו, נשקפת לישראל רק סכנה של מלחמה ועוד מלחמה , שההיסטוריה היהודית שילמה במלחמות אלו בשני בתים לאומיים .

היום אנחנו מובילים לקבורה את אחרון הנפילים , שעשה הכל למנוע את האסון. העובדה שהוא לא סיים את המלאכה , היא עבורנו צוואה להמשיך את דרכו של שמעון פרס.

מי ייתן ויקום איש חזון כמו שמעון פרס .
כתוב תגובה ל- עם חילוקי הדעות
ללכת בדרכו של שמעון פרס
  ענת רוגל.   30/09/16 09:52
רק הדרך של שמעון פרס יכולה להבקיע חיים לאיזור הזה , וחבל שכך מנאצים את דרכו מימין וגם משמאל
כתוב תגובה ל- ענת רוגל.
ללכת בדרכו של שמעון פרס
  ענת רוגל.   30/09/16 09:52
רק הדרך של שמעון פרס יכולה להבקיע חיים לאיזור הזה , וחבל שכך מנאצים את דרכו מימין וגם משמאל
כתוב תגובה ל- ענת רוגל.
6
איתן, הרשימה המשותפת טועה
  החלטה מוטעית   29/09/16 19:14
איתן, הרשימה המשותפת טועה בהחלטה שלה לא להשתתף בלוויה של שמעון פרס . זו טעות חמורה .
כתוב תגובה ל- החלטה מוטעית
ירקו לך בפרצוף ואתה מאוכזב?
  מגיב ותיק   29/09/16 23:07
אולי תוציא ממחטה ותנקה את הפנים (שלח ממחטה גם לאיתן) ותבינושלא משנה כמה שאתה ואיתן סמרטוטים לרגליהם בכל התמיכה שלכם בסופו של דבר אתם יהודים אפילו שאתה בשמאל הקיצוני הם מתעבים אותך.

תמשיך, תמשיך לחיות בהכחשה.

אין יותר טובים מהם להסביר לכם כמה אתם טיפשים.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
רק לא לשמוע הטפות ממגיב ותיק
  רק לא .   30/09/16 07:21
רק לא לשמוע הטפות מוסר ממגיב ותיק חסיד הלהב״ה , חסיד תועבת השנאה המפלצתית לערביי ישראל . רק לא לשמוע הטפות מחסיד הטרנספר של ערביי ישראל נוסח גנדי
כתוב תגובה ל- רק לא .
טרנספר זה רעיון סמולני
  ב.ל   30/09/16 16:18
אם תלמד היסטוריה תדע שהטרנספר נהגה ובוצע רק בידי מפלגות סמולניות
מה שקבוע זה ההאשמה האוטומטית של הימין בכל הטינופת של הסמול
לידיעתך הרעיון המרכזי של להב"ה נגד התבוללות היה מקובל על כל יהודי בכל העולם תקרא את טוביה החולב אולי תהיה פחות טיפש
כתוב תגובה ל- ב.ל
גנדי רץ לכנסת עם הססמא טרנספר
  עם המילה טרנספר   2/10/16 07:08
גנדי רץ לכנסת ודרש את האות ט׳ כי הוא דורש טרנספר .

ססמאות הבחירות של גנדי היתה טרנספר

הטענה ההומנית שלו היתה טרנספר מרצון .

הביטוי האלים היה , אם לא ירצו טרנספר מרצון , יהיה טרנספר בכוח .

כתוב תגובה ל- עם המילה טרנספר
הרעיון סמולני האשם ימני
  ב,ל   2/10/16 16:38
כתוב תגובה ל- ב,ל
למה טועה ? ההתנהלות של מוסלמי
  בני בנקר   30/09/16 11:09
א"י בגבולות הקו הירוק,אלה שלכאורה היו אמורים להיות המתונים שבמוסלמים,רק חושפת את המציאות העגומה והברורה: אין שום סיכוי לשלום אמתי עם המוסלמים. למה אתה מזלזל בהם ומצפה שהם יתנהגו אחרת ממה שהם חושבים באמת ? אתה גזען חשוך.
כתוב תגובה ל- בני בנקר
לנצור את נאומו של אובמה
  להקשיב לאובמה   30/09/16 11:36
בני בנקבה מקליד בעברית מה שקיצוני האסלם מקלידים בערבית , משניהם יבוא רק חורבן לשני העמים ,ואנחנו חפצי חיים. לנצור את נאומו של אובמה בהר הרצל ולא את השטויות של חבריו של מגיב ותיק .
כתוב תגובה ל- להקשיב לאובמה
להקשיב לאובמה ? להזוי שאיננו
  בני בנקר   30/09/16 13:46
מצליח לזהות אסלם קיצוני,רק אסלם "רודף שלום" ? לזה שדם של מאות אלפים בסוריה על ידיו ? זה שאיננו עושה דבר מול טבח המוני באזרחי סוריה. אתה חלמאי קלסי,שרוקד סביב עגל הזהב של "השלום". תפנים,לנצח תאכל חרב. תסתכל למציאות בעיניים.
כתוב תגובה ל- בני בנקר
שא שלום עלינו ועל כל העמים
  למגיב בני   30/09/16 16:41
בני, ערב ראש השנה ויום הכיפורים שא את התפילה ״ עושה שלום במרומיו, הוא יעשה שלום עלינו ועל כל עמי העולם״ , אך בשביל זה לא צריך להיות חדורי שנאה לאסלם ולערביי ארץ ישראל .
כתוב תגובה ל- למגיב בני
ועוד משהו: השמאל בארץ ובעולם
  בני בנקר   30/09/16 13:52
הוא המחשה מצוינת של האמירה החכמה של אלברט אינשטיין: מהי מהות הטמטום האנושי ? לעשות פעם אחר פעם אותו הדבר ולצפות לתוצאה אחרת...
כתוב תגובה ל- בני בנקר
איך אמר קסינגר בהשפעת אנשי
  משרד החוץ האמרקני   30/09/16 16:22
מוטב שישראל לא הייתה קמה אבל אני כיהודי שמח שכן קמה- ודעותיהם שפקידי משרד החוץ האמריקני ופקדים במשרדי אחרים היא אותה דבר.ובאשר לדבריו של אובמה הוא אומר זאת כפליטקלי קורקט אבל אינו חושב כך.איך אמרה יועצתו הפוליטית המוסלמית -אני חולמת שכל העולם יתאסלם.
כתוב תגובה ל- משרד החוץ האמרקני
גם בהלויתו של כותב המאמר לא
  ישתתפו כי הוא פול   30/09/16 16:08
גם בהלויתו של כותב המאמר לא ישתתפו כי הם רואים בו פולש איך כתב המשורר המוערץ עליהם בפנותו בשירו אל היהודים- צאו מהארץ הזאת וקחו עמכם גם את מיתיכם שקברתם כאן משך הדורות לא מילה במילהת כשנעוזב מכאן נצטרך לקחת איתנו גם את עצמותיו של כותב המאמר
כתוב תגובה ל- ישתתפו כי הוא פול
ללכת בדרכו של שמעון פרס
  נגד קנאי המלחמה   30/09/16 17:55
תגובה של מגיב המבטאת את אלה, שהחליטו שחיינו בעת בניית הבית השלישי יהיו חיי גיהנום . יש למגיב הזה עמיתים לא מעטים בחברה הערבית .

מה שנותר הוא רק לחזק את מחנה השפויים בשני הצדדים .

מחנה רודפי השלום השפוי הובס בשנת 70 לספירה על ידי הקנאות הלאומנית ויצאנו לגלות . לא ניתן לקנאות הזאת להרוס את מה שכבר בנינו בביתנו הלאומי השלישי .

נלך בדרכו של שמעון פרס .
כתוב תגובה ל- נגד קנאי המלחמה
להקים עוד סבסטיה ולסגור את אתא
  ב,ל   1/10/16 00:38
לא כדאי שנלך בדרכו של רובספייר הישראלי כי המורשת שלו היא הרבה קורבנות שלום ומי שהנהיג בארץ קפיטליזם חזירי
כתוב תגובה ל- ב,ל
לרדוף שלום
  ליזום שלום   1/10/16 12:09
להקים עוד מפעלים למען השלום ולנעול את המגיב הזה במוסד ללא שפויים
כתוב תגובה ל- ליזום שלום
נביא השקר מת
  ב.ל   1/10/16 13:11
המזרח התיכון חדש כדבר נבואתו של בעל החזון אך חי רוצה ומי יכול לחיות בו
יוזם והמוציא לפועל של הסכם השלום היחיד בעולם המצריך אלפי קורבנות שלום
כתוב תגובה ל- ב.ל
רק מטורף יכול להגיב כך
  לנעול את המטורפים   1/10/16 18:21
כתוב תגובה ל- לנעול את המטורפים
לרדוף שלום
  ליזום שלום   1/10/16 12:09
להקים עוד מפעלים למען השלום ולנעול את המגיב הזה במוסד ללא שפויים
כתוב תגובה ל- ליזום שלום
7
חבל שלא נתנו כבוד אחרון לפרס
  הרשימה המשותפת   1/10/16 11:21
שגיאה גסה עשתה הרשימה המשותפת , כשכל חבריה החליטו לא להשתתף בלוויה של שמעון פרס .פרס ספג את כל האש , כי רצה להנחיל פיתרון של פשרה טריטוריאלית . פרס ספג הרבה אש על מלחמתו חסרת הפשרות לשתי מדינות לשני עמים . היה מקום שדווקא הרשימה המשותפת, שזכתה לתשעים אחוז של תמיכה מהציבור הערבי, לחלוק לו כבוד אחרון . בניגוד לנתניהו שאומר לפרוטוקול , כי הוא תומך בשתי מדינות לשני עמים, פרס לחם בדבקות רבה להגשמת הרעיון.

אני שיש לי חילוקי דעות חריפים עם פרס, שנתן יד להקמת ההתנחלויות הראשונות ושלל את הדרישה לשתי בירות בירושלים , עליתי לרחבת הכנסת לחלוק כבוד לאיש של שלום , גם אם לא הסכמתי כל דעותיו .

איתן, אתה חייב לצאת בקריאה לרשימה המשותפת , כי המעשה שעשתה הרשימה הופך אותה ללא רלוונטית בעיני האוכלוסיה היהודית בארץ . ומה שחשוב שזו תהיה רשימה משותפת ליהודים וערבים. שזו תהיה רשימה מגשרת ולא רשימה פרידה
כתוב תגובה ל- הרשימה המשותפת
8
איתן, הפעם טעית
  חבר ממלבס   1/10/16 15:30
אני מסכים איתך בהרבה נושאים, איתן, אך הפעם נכשלת. אני מקווה, שהיתה כאן תקלה, ומאמר שנשלח טרם מותו של פרס פורסם אחרי מותו. במקרה הזה היית צריך לבקש להסיר את המאמר לפחות לתקופת מה כדי לתת כבוד למה ולמי שהיה יקר לשמעון פרס.

איתן, אני סבור שהרשימה המשותפת עשתה מעשה מחפיר בעצם העובדה , שהחרימה את מעמד הפרידה משמעון פרס . מעבר לכל חילוקי הדעות, ויש חילוקי דעות , היה מקום לחלוק כבוד אחרון למי שספג את ההתנפלות של הימין כי הוא, פרס רק ״ אוהב ערבים״ . אני מצפה לתגובה שלך בנושא.

לעצם המאמר אתה בהחלט צודק. גיור זה אקט שצריך לבוא מרחשי הלב של אדם שמבקש את הגיור . כאן היתה החלטה פוליטית, שבשלב ראשון אפילו הרב גורן נרתם למעשה הנפשע של גיור מתוקף החלטה פוליטית, ורק לאחר שחברי הכנסת בורג( האבא של אברהם בורג) , ורהפטיג ואונא מהמפד״ל התריסו נגד המהלך , בן גוריון נסוג מההחלטה המטורפת , שבתכנונה כבר הושקעו כספים רבים וכוח עבודה רציני .
כתוב תגובה ל- חבר ממלבס
9
פרס הנשיא הציל את נתניהו
  ביבי ניצל את פרס   2/10/16 10:56
נתניהו לא ידע איך להיחלץ מדלתות נעולות, כשיש לו את שר החוץ ליברמן ומדיניות דבילית של נתניהו עצמו . מי שהציל את נתניהו, מי שהציל למעשה את מדינת ישראל היה הנשיא שמעון פרס, שעבד במשרה מלאה גם כשר חוץ של מדינת ישראל.נתניהו התחנן בפני פרס לבצע שליחויות של שר חוץ .

חבל מאד שהמנהיגות הערבית של ערביי ישראל החרימה את מעמד הפרידה משמעון פרס.
כתוב תגובה ל- ביבי ניצל את פרס
פרס במותו העניק שי לביבי
  מנהיגי כל העולם   2/10/16 13:06
מנהיגי גינות רבות בעולם הגיעו לישראל רק כדי לחלוק כבוד למה שסימל פרסומת הכבוד הזה קוצר אויב הגישה של פרס, בנימין נתניהו.

פרס במותו העניק לנתניהו הזדמנות להיפגש עם שיירה אווירית של מנהיגי העולם שנחתו בישראל

. הם באו בשביל פרס , הם באו בשביל מה שסימל פרס , הם באו בשביל הרעיון עליו נלחם פרס - ״שתי מדינות לשני העמים״ , הם באו בשביל כל מה שפרס נלחם אך לא זכה להצליח , עקב מדיניות אותה מנהל נתניהו והימין הישראלי, ההמבקש להנציח את שליטתנו על מליוני פלשתינים .
כתוב תגובה ל- מנהיגי כל העולם
10
לשקרנים שהגיבו בענין סטאלין
  מגיב ותיק   2/10/16 13:57
ולכול הקוראים.

עד סוף סנת 56 סטאלין היה אלוהי השמאל הישראלי על כול גווניו.

בתחילת שנת 56 נאם כרושצ'וב את הנאום הסודי שלו בגנות סטאלין ופשעיו, הנאום הזה הוסתר בבריה"מ והמוסד הישראלי עשה מאמצים כבירים להשיגו.

רק בסוף שנת 56 הנאום הזה פורסם בארה"ב והיכה גלים, גם אז טענה העיתונות הקומוניסטית הישראלית כי זה מעשה מרמה של ה"אימפריאליסטים".

שנים לקחו עד שחלקים קטנים בשמאל הישראלי התפכחו (לא כולם)
לדוגמה, משה סנה התפכח והוא החל בכך החל ממשפט הרופאים.

לכן לא בשנת 53 ולא בטיח ולא מאמרים נגד, השמאל הישראלי החל מהקומוניסטים גרך מפ"מ וכלה בשולי מפא"י השמאליים סגד לסטאלין כאליל, אי אפשר להגזים בתיאורי הסגידה והאהלאה בעיתונות הקומוניסטית/מפ"מניקית עם מותו של סטאלין וכך גם זמן רב אחריו.

הניסיון המטומטם הזה לשפץ את ההיסטוריה ע"י הקומוניסטים חוזר כאן בתגובות.

אוי ליצנים.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
מגיב ותיק ליצן ושקרן
  למגיב הוותיק   2/10/16 17:18
מגיב ותיק ליצן, טמבל ושקרן. בתגובה בה צויינה שנת 1953 , צוין שסטאלין מת בשנה זו.

בתגובה צוין , שהמאמר נגד סטאלין בישראל פורסם בשנת 1956 .

אז מה חידשת שקרן וליצן החותם מגיב ותיק
כתוב תגובה ל- למגיב הוותיק
לשקרן הבזוי
  מגיב ותיק   3/10/16 11:50
מכיוון שיש לי גישה לקבצי המיקרופיש של עיתונים שונים בינהם עיתון קול העם (בספרייה הלאומית) בדקתי את כול העיתונים של שנת 1956 ואין בהם ולו מאמר ביקורת אחד נגד סטאלין או בריה"מ.

אתה שקרן ושקרים לא בבית ספרנו.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
11
ולא דנים בדיקטט של הגיור
  דנים בסטלין   3/10/16 11:22
איתן, חבל לי עליך , אתה מעלה בעיה רצינית שגיור חייב להיעשות כתוצאה מהחלטה נפשית של האדם וזה ממש רעיון מטורף לבצע אקט של גיור בו מועברים ראשי אמ״ ן והרמטכ״ ל וראש הממשלה .

במקום שייערך דיון איך ממשל בישראל השתגע בעצם ההחלטה, הגם שהיא לא צלחה , נגררים כאן לדיון על סטלין .

עצם העובדה שהושקעו מאמצים רבים בתכנון והיסטוריון כיום מוכן להלל ולשבח את אותו ראש ממשלה זו התופעה המדאיגה , אך בורחים מהדיון למעשיו הזוועתיים של סטלין .

נכון שסטלין מת ב-5.3.1953 ורק שלוש וחצי שנים לאחר מותו יצאו כל המפלגות הקומוניסטיות , כולל זו בישראל, בגינוי על מעשיו הנפשעים של סטאלין . אז יש לך מגיב שהחליט שלא היה גינוי , שיהיה לו לבריאות . בשנת 1956 , באיחור רב מדי, כל המפלגות הקומוניסטיות בעולם ( חוץ מאלבניה) גינו את רציחותיו של סטלין . וכן גם בעברית , למורת רוחו של מגיב שקרן .

איתן, חבל על זמנך באתר מאד לא רציני .
כתוב תגובה ל- דנים בסטלין
12
ולא דנים בדיקטט של הגיור
  דנים בסטלין   3/10/16 11:22
איתן, חבל לי עליך , אתה מעלה בעיה רצינית שגיור חייב להיעשות כתוצאה מהחלטה נפשית של האדם וזה ממש רעיון מטורף לבצע אקט של גיור בו מועברים ראשי אמ״ ן והרמטכ״ ל וראש הממשלה .

במקום שייערך דיון איך ממשל בישראל השתגע בעצם ההחלטה, הגם שהיא לא צלחה , נגררים כאן לדיון על סטלין .

עצם העובדה שהושקעו מאמצים רבים בתכנון והיסטוריון כיום מוכן להלל ולשבח את אותו ראש ממשלה זו התופעה המדאיגה , אך בורחים מהדיון למעשיו הזוועתיים של סטלין .

נכון שסטלין מת ב-5.3.1953 ורק שלוש וחצי שנים לאחר מותו יצאו כל המפלגות הקומוניסטיות , כולל זו בישראל, בגינוי על מעשיו הנפשעים של סטאלין . אז יש לך מגיב שהחליט שלא היה גינוי , שיהיה לו לבריאות . בשנת 1956 , באיחור רב מדי, כל המפלגות הקומוניסטיות בעולם ( חוץ מאלבניה) גינו את רציחותיו של סטלין . וכן גם בעברית , למורת רוחו של מגיב שקרן .

איתן, חבל על זמנך באתר מאד לא רציני .
כתוב תגובה ל- דנים בסטלין
13
ולא דנים בדיקטט של הגיור
  דנים בסטלין   3/10/16 11:22
איתן, חבל לי עליך , אתה מעלה בעיה רצינית שגיור חייב להיעשות כתוצאה מהחלטה נפשית של האדם וזה ממש רעיון מטורף לבצע אקט של גיור בו מועברים ראשי אמ״ ן והרמטכ״ ל וראש הממשלה .

במקום שייערך דיון איך ממשל בישראל השתגע בעצם ההחלטה, הגם שהיא לא צלחה , נגררים כאן לדיון על סטלין .

עצם העובדה שהושקעו מאמצים רבים בתכנון והיסטוריון כיום מוכן להלל ולשבח את אותו ראש ממשלה זו התופעה המדאיגה , אך בורחים מהדיון למעשיו הזוועתיים של סטלין .

נכון שסטלין מת ב-5.3.1953 ורק שלוש וחצי שנים לאחר מותו יצאו כל המפלגות הקומוניסטיות , כולל זו בישראל, בגינוי על מעשיו הנפשעים של סטאלין . אז יש לך מגיב שהחליט שלא היה גינוי , שיהיה לו לבריאות . בשנת 1956 , באיחור רב מדי, כל המפלגות הקומוניסטיות בעולם ( חוץ מאלבניה) גינו את רציחותיו של סטלין . וכן גם בעברית , למורת רוחו של מגיב שקרן .

איתן, חבל על זמנך באתר מאד לא רציני .
כתוב תגובה ל- דנים בסטלין
14
ולא דנים בדיקטט של הגיור
  דנים בסטלין   3/10/16 11:22
איתן, חבל לי עליך , אתה מעלה בעיה רצינית שגיור חייב להיעשות כתוצאה מהחלטה נפשית של האדם וזה ממש רעיון מטורף לבצע אקט של גיור בו מועברים ראשי אמ״ ן והרמטכ״ ל וראש הממשלה .

במקום שייערך דיון איך ממשל בישראל השתגע בעצם ההחלטה, הגם שהיא לא צלחה , נגררים כאן לדיון על סטלין .

עצם העובדה שהושקעו מאמצים רבים בתכנון והיסטוריון כיום מוכן להלל ולשבח את אותו ראש ממשלה זו התופעה המדאיגה , אך בורחים מהדיון למעשיו הזוועתיים של סטלין .

נכון שסטלין מת ב-5.3.1953 ורק שלוש וחצי שנים לאחר מותו יצאו כל המפלגות הקומוניסטיות , כולל זו בישראל, בגינוי על מעשיו הנפשעים של סטאלין . אז יש לך מגיב שהחליט שלא היה גינוי , שיהיה לו לבריאות . בשנת 1956 , באיחור רב מדי, כל המפלגות הקומוניסטיות בעולם ( חוץ מאלבניה) גינו את רציחותיו של סטלין . וכן גם בעברית , למורת רוחו של מגיב שקרן .

איתן, חבל על זמנך באתר מאד לא רציני .
כתוב תגובה ל- דנים בסטלין
15
ולא דנים בדיקטט של הגיור
  דנים בסטלין   3/10/16 11:22
איתן, חבל לי עליך , אתה מעלה בעיה רצינית שגיור חייב להיעשות כתוצאה מהחלטה נפשית של האדם וזה ממש רעיון מטורף לבצע אקט של גיור בו מועברים ראשי אמ״ ן והרמטכ״ ל וראש הממשלה .

במקום שייערך דיון איך ממשל בישראל השתגע בעצם ההחלטה, הגם שהיא לא צלחה , נגררים כאן לדיון על סטלין .

עצם העובדה שהושקעו מאמצים רבים בתכנון והיסטוריון כיום מוכן להלל ולשבח את אותו ראש ממשלה זו התופעה המדאיגה , אך בורחים מהדיון למעשיו הזוועתיים של סטלין .

נכון שסטלין מת ב-5.3.1953 ורק שלוש וחצי שנים לאחר מותו יצאו כל המפלגות הקומוניסטיות , כולל זו בישראל, בגינוי על מעשיו הנפשעים של סטאלין . אז יש לך מגיב שהחליט שלא היה גינוי , שיהיה לו לבריאות . בשנת 1956 , באיחור רב מדי, כל המפלגות הקומוניסטיות בעולם ( חוץ מאלבניה) גינו את רציחותיו של סטלין . וכן גם בעברית , למורת רוחו של מגיב שקרן .

איתן, חבל על זמנך באתר מאד לא רציני .
כתוב תגובה ל- דנים בסטלין
דנים גם בשקרים שלך שקרן עלוב
  מגיב ותיק   3/10/16 11:58
בודדים בסוף שנת 56 החלו להתפכח מחזון התעתועים הנקרא בריה"מ, בעיקר לאחר שעבר זמן רב (כשנה) לאחר פירסום הנאום הסודי שח כרושצ'וב בוועידה ה-20 של המפלגה הקומוניסטית בבריה"מ ולאחר דהדיכוי האכזרי של המרד בהונגריה (וזה כבר לא היה סטאלין)

שקרן קטן, עברתי על כול עיתונות השמאל, כאן בארץ העבדים הנרצעים של הקומוניזם לא ציצו נגד בריה"מ.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
16
פשעי סטאלין
  פשעי סטאלין   3/10/16 17:21
על התפתחות הסוציאליזם העיב התפקיד השלילי שמילא סטלין.

ברית המועצות עצמה חשפה את פשעיו.

הקו שהתווה סטלין הוליך לעיוותים ולפשעים חמורים


כל המפלגות הקומוניסטיות מאז 1956, להוציא בודדים כמו באלבניה, רואים בסטאליניזם סטיבי מהמרקסיזם..

ברוח זו חזר המפלגה הקומוניסטית בכל ועידה ואף בהדגשת יתר אחרי קריסת ברית המועצות, כי ״צריך למתוח ביקורת על עיוותים שהיו נגד מהות הסוציאליזם ובמיוחד פשעים שנעשו בתקופת סטלין.

הביקורת צאינה מונעת מאיתנו לחתור לכינונה של חברה סוציאליסטית. הנסיון לברוח לסטלין, כשכותב מאמר מציג כניסיון נפשע לגייר מוסלמים ש זה מעורר מחשבות נוגות.

בישראל היסטוריון משבח את החלטת בן גוריון לגייר בכוח אנשים ומביע צער שהפסדנו יהודים , בשעה שגיור צריך להיות החלטה נפשית של המתגייר ולא צו ממשלתי.

בוז למגיבים שלקחו את הדיון לעבר סטלין
כתוב תגובה ל- פשעי סטאלין
מגיבי ימין מטורפים .
  תכנית מטורפת   3/10/16 18:58
מאז 1956 המפלגות הקומוניסטיות בעולם מגנות את מעשיו של סטלין . מה עניין סטלין למעשה מטורף של בן גוריון להחליט בשביל הבדויים שהם יהיו יהודים , זה בהחלט גאוניות של מגיבי ימין סהרורי .

זה מעשה מטורף להחליט בשביל אדם אחר, שהוא יהיה יהודי ועוד לשלב בתיכנון את ראשי הצבא .

זה בהחלט מטורף, שהיסטוריון ידבר בשבח אותו ראש ממשלה על תוכניתו .

רק חבל על המשאבים הכספיים והתכנוניים שהושקעו במפלצת המטורפת של תכנית הגיור .
כתוב תגובה ל- תכנית מטורפת
האם סטאלין היה מטורף?
  ה.א   4/10/16 13:42
האם סטאלין היה מטורף?, האם מעשיו מ א' עד ת' היו מטורפים? האם כל מי שתמך בו היה מטורף? האם כל מי שתומך בו היום הוא מטורף? האם תומכי טרור הם מטורפים? האם תומכיהם של תומכי טרור הם מטורפים? האם שורשיה של המפלגה הקומוניסטית בישראל הם בטירוף של סטאלין? (משפט הרופאים היה כזכור ב 1953). האם החרדים הקומוניסטים המובילים בישראל אשר תמכו בסטאלין באדיקות אף לאחר נאום חרושצ'וב ב 56 היו מטורפים?. אנו מדברים על מנהיגי אומות באותה תקופה, תחילת/אמצע המאה הקודמת, בואו נדון ובואו נשתמש באותן מילים לגבי כל מנהיגי התקופה: היטלר לכל הדעות היה מטורף, הגרמנים הם גרמנים, אבל הם לא קומוניסטים חרדים, הם הודו בטעות ועשים מרמצים אדירים לתקנה. ומה עם סטאלין? מה מידת טירוף תוכניותיו של בן גוריון אל מול טירוף מעשיו של סטאלין? למה הדבר דומה? הדבר דומה לחניך של הרב פינטו, אשר הורשע על פי הודאתו במתן שוחד לקצין משטרה בכיר, אשר היה משתפך מעל דפי עיתון, נגד רב אחר שחשב ולא ביצע מעשה לא תקין. ואז מה היינו אומרים לו, קשוט עצמך תחילה, קודם תתכחש לרבך, טוש אותו ואת דרכו, הוקע את רבך, זנה אותו, גנה אותו ואת דמותו כפי שהסתברה לך בדיעבד, ורק אחרי כן תחפש עוונות קטנים הרבה יותר אצל אחרים. איתן, קאפיש? כאשר טיעונים כאלה עולים כלפי אחרים הם קצת יותר משכנעים, אה?
כתוב תגובה ל- ה.א
ופינטו לא הרג אפילו זבוב
  ה.א   4/10/16 16:06
ופינטו לא הרג אפילו זבוב, ואילו סטאלין היה מגדולי טבחי האדם של האנושות מראשיתה, ויורשיו די מצליחים לחקות אותו בסוריה, אגב איתן יש לך דיעה על מה שקורה בסוריה, זה לא 48 לא 53 ולא 56 זה 2016 עכשיו, אפשר עוד להשפיע, מה דעתך? מעניין מה חושב אדם על דברים שמשום מה הוא נמנע מלהתייחס אליהם. ומעניין מאד גם מדוע.
כתוב תגובה ל- ה.א
17
פשעי סטאלין
  פשעי סטאלין   3/10/16 17:21
על התפתחות הסוציאליזם העיב התפקיד השלילי שמילא סטלין.

ברית המועצות עצמה חשפה את פשעיו.

הקו שהתווה סטלין הוליך לעיוותים ולפשעים חמורים


כל המפלגות הקומוניסטיות מאז 1956, להוציא בודדים כמו באלבניה, רואים בסטאליניזם סטיבי מהמרקסיזם..

ברוח זו חזר המפלגה הקומוניסטית בכל ועידה ואף בהדגשת יתר אחרי קריסת ברית המועצות, כי ״צריך למתוח ביקורת על עיוותים שהיו נגד מהות הסוציאליזם ובמיוחד פשעים שנעשו בתקופת סטלין.

הביקורת צאינה מונעת מאיתנו לחתור לכינונה של חברה סוציאליסטית. הנסיון לברוח לסטלין, כשכותב מאמר מציג כניסיון נפשע לגייר מוסלמים ש זה מעורר מחשבות נוגות.

בישראל היסטוריון משבח את החלטת בן גוריון לגייר בכוח אנשים ומביע צער שהפסדנו יהודים , בשעה שגיור צריך להיות החלטה נפשית של המתגייר ולא צו ממשלתי.

בוז למגיבים שלקחו את הדיון לעבר סטלין
כתוב תגובה ל- פשעי סטאלין
18
פשעי סטאלין
  פשעי סטאלין   3/10/16 17:21
על התפתחות הסוציאליזם העיב התפקיד השלילי שמילא סטלין.

ברית המועצות עצמה חשפה את פשעיו.

הקו שהתווה סטלין הוליך לעיוותים ולפשעים חמורים


כל המפלגות הקומוניסטיות מאז 1956, להוציא בודדים כמו באלבניה, רואים בסטאליניזם סטיבי מהמרקסיזם..

ברוח זו חזר המפלגה הקומוניסטית בכל ועידה ואף בהדגשת יתר אחרי קריסת ברית המועצות, כי ״צריך למתוח ביקורת על עיוותים שהיו נגד מהות הסוציאליזם ובמיוחד פשעים שנעשו בתקופת סטלין.

הביקורת צאינה מונעת מאיתנו לחתור לכינונה של חברה סוציאליסטית. הנסיון לברוח לסטלין, כשכותב מאמר מציג כניסיון נפשע לגייר מוסלמים ש זה מעורר מחשבות נוגות.

בישראל היסטוריון משבח את החלטת בן גוריון לגייר בכוח אנשים ומביע צער שהפסדנו יהודים , בשעה שגיור צריך להיות החלטה נפשית של המתגייר ולא צו ממשלתי.

בוז למגיבים שלקחו את הדיון לעבר סטלין
כתוב תגובה ל- פשעי סטאלין
19
פשעי סטאלין
  פשעי סטאלין   3/10/16 17:21
על התפתחות הסוציאליזם העיב התפקיד השלילי שמילא סטלין.

ברית המועצות עצמה חשפה את פשעיו.

הקו שהתווה סטלין הוליך לעיוותים ולפשעים חמורים


כל המפלגות הקומוניסטיות מאז 1956, להוציא בודדים כמו באלבניה, רואים בסטאליניזם סטיבי מהמרקסיזם..

ברוח זו חזר המפלגה הקומוניסטית בכל ועידה ואף בהדגשת יתר אחרי קריסת ברית המועצות, כי ״צריך למתוח ביקורת על עיוותים שהיו נגד מהות הסוציאליזם ובמיוחד פשעים שנעשו בתקופת סטלין.

הביקורת צאינה מונעת מאיתנו לחתור לכינונה של חברה סוציאליסטית. הנסיון לברוח לסטלין, כשכותב מאמר מציג כניסיון נפשע לגייר מוסלמים ש זה מעורר מחשבות נוגות.

בישראל היסטוריון משבח את החלטת בן גוריון לגייר בכוח אנשים ומביע צער שהפסדנו יהודים , בשעה שגיור צריך להיות החלטה נפשית של המתגייר ולא צו ממשלתי.

בוז למגיבים שלקחו את הדיון לעבר סטלין
כתוב תגובה ל- פשעי סטאלין
20
פשעי סטאלין
  פשעי סטאלין   3/10/16 17:21
על התפתחות הסוציאליזם העיב התפקיד השלילי שמילא סטלין.

ברית המועצות עצמה חשפה את פשעיו.

הקו שהתווה סטלין הוליך לעיוותים ולפשעים חמורים


כל המפלגות הקומוניסטיות מאז 1956, להוציא בודדים כמו באלבניה, רואים בסטאליניזם סטיבי מהמרקסיזם..

ברוח זו חזר המפלגה הקומוניסטית בכל ועידה ואף בהדגשת יתר אחרי קריסת ברית המועצות, כי ״צריך למתוח ביקורת על עיוותים שהיו נגד מהות הסוציאליזם ובמיוחד פשעים שנעשו בתקופת סטלין.

הביקורת צאינה מונעת מאיתנו לחתור לכינונה של חברה סוציאליסטית. הנסיון לברוח לסטלין, כשכותב מאמר מציג כניסיון נפשע לגייר מוסלמים ש זה מעורר מחשבות נוגות.

בישראל היסטוריון משבח את החלטת בן גוריון לגייר בכוח אנשים ומביע צער שהפסדנו יהודים , בשעה שגיור צריך להיות החלטה נפשית של המתגייר ולא צו ממשלתי.

בוז למגיבים שלקחו את הדיון לעבר סטלין
כתוב תגובה ל- פשעי סטאלין
היהדות שונה מאיסלם ונצרות
  א.ה   3/10/16 20:51
אין צורך לומר ליהודי שדתו היא לא כלי מיסיונרי, אלא ניתנה ולבני עמו, עם קטן שתמיד היה קטן, תמיד יהיה קטן. ליהודי אין ולא יהיו שאיפות לגייר או להמיר בני דת אחרת אליו, ומי שיבקש להתגייר מרצונו יעבירוהו שבעה מדורי גהינום. וזה בניגוד בולט לאיסלאם ולנצרות. ולכן אין כאן בכלל שאלה, לא תמצא יהודים בישראל שיצדדו בהמרה דת ליהדות בכוח. ואם עלה רעיון אוילי כזה בעבר אז על הוגיו להתבייש בעצמם. אין כל ויכוח.
כתוב תגובה ל- א.ה
למגיב ה.א
  איתן ..   4/10/16 03:55
מסכים עם מה שכתבת בתגובה זו. אינני מסכים עם המובאה מספרו מיכאל בר זוהר. הרשימה התמקדה רק במה שתיאר מיכאל בר זוהר כהיסטוריון, שהיה קרוב להתרחשויות.
כתוב תגובה ל- איתן ..
איתן? לא תמצא אחד מאלף
  ה.א   4/10/16 09:38
איתן? לא תמצא אחד מאלף יהודים שתומך בגיור בכוח הן מסיבות אנושיות מוסריות והן מסיבות דתיות. ההערות (החוזרות) לעיל של מספר מגיבים בעניין הסטת הדיון, הן חסרות כל משמעות כי אין כל ויכוח, אין דיון, כולם מסכימים. היה פה ניסיון שלי לרחיב את יריעת הדיון ממנהיגים אשר נמצאה טעות אנושית מוסרית מצערת מביכה ומאד שלילית בעברם, אל מול מנהיגים שלא ניתן למצוא בדל של מחשבה/מעשה אנושיים מוסריים בעברם. קצבי אדם פשוט קצבי אדם. אך כנראה שיש גולשים, חסרי חוט שדרה וחסרי יושרה עם אינטרס מאד ברור להשאיר את הדיון בשוליים שלו. ומה שמעניין זה שמדובר באותה קבוצה התומכת בתומכי הטרור.
כתוב תגובה ל- ה.א
21
שנה טובה , שנה של התחלות ....
  איצי   5/10/16 07:08
שנה של מנהיגים אמיצים, שיובילו לתהליך של שלום .
כתוב תגובה ל- איצי
22
בוזבזו מיליונים בתכנון
  תוכנית מטורפת   6/10/16 14:25
איך הגענו שראש ממשלה בישראל נתקף בשיגעון , שהוא יכול לגייר בכוח אלפי מוסלמים. ובתוכנית הזו הושקעו מיליוני לירות ישראליות. טוב שהיה מי שחילץ אותנו מהטירוף של המטורף.
כתוב תגובה ל- תוכנית מטורפת
ממש כמו שהקומוניסטים השתגעו
  ה.א   7/10/16 01:43
ותמכו בסטאלין, ומדובר בתמיכה לאורך שנים של מפלגה שלמה בישראל מהמסד עד הטפחות. משוגעים תרדו מהגג. ממש כמו שהקומוניסטים היום בישראל תומכים בתומכי טרור. וזה לא עולה בכסף זה עולה בדם.
כתוב תגובה ל- ה.א
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il