|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
ביידן מחצין אינטליגנציה רגשית גדולה (אביגיל..), אך בגלל מחדלו גואה במשמרתו האנטישמיות בקמפוסים    כשיחזרו חטופים, נראה אנשים שבורים גופנית ונפשית; סינוואר ימשיך להחזיק חלק מהחטופים ...
דן מרגלית
דן מרגלית
אם נתניהו אינו כשיר מה זה אומר? שאילו היה צעיר במצבו האישיותי עתה היו דוחים את גיוסו לצה"ל? מונעים את קבלתו ליחידת אבטחה של השב"כ?
צבי גיל
צבי גיל
בעיתונים משתקפת לאחרונה איזו לאות, עייפות, תשישות, רחוק ממלחמתיות. והכותרות כאילו כבדו עיניהן טרם נמנום    מעין שקיעה לתוך אפתיה
גאולה - רק בפעולה אנושית שמודעת שהיא כלי לקידום ישועה
איציק וולף
בימים שבהם טוענים רבנים כי ישנה הגנה מיסטית-רוחנית שהיא בלבד זו ששומרת על עם ישראל מפני אויביו כדאי לעיין בפסוקי קריעת ים סוף - שעל-פי המסורת אירעה בשביעי של פסח - ולראות שאפילו רי...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
צפירת אזעקה
מאת: מנחם רהט  |  30/11/2016
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
טעות בידך,
  ובידם !   30/11/16 11:42
לסרוגי הכפה יש טענות לכל גוף ממלכתי,לא רק לצבא.כי הם,מתוך התנשאות ופינוק,חושבים שהם זה המדינה וההפך.קשה להם לקבל שיש כאן אנשים שונים מהם,עם ערכים שונים,ולכולם זכויות לא פחותות משלהם.
כתוב תגובה ל- ובידם !
אף אחד לא כופר בזכויות כלל
  קורצ'אק   30/11/16 11:58
החיילים, אבל לא זה נושא המאמר. הנושא הוא שלילת זכויותיהם של החיילים הדתיים (שבקורסי הקצינים מהווים היום 40-50%, אך אם תימשך המדיניות הזו יצטמק מספר לכדי מחצה ושליש). הדתיים לא חושבים שמגיע להם מעל ומעבר, אבל גם לא פחות.
כתוב תגובה ל- קורצ'אק
2
כמה הערות
  הירונימוס   30/11/16 14:58
1. הדרישה שקצינים לא יפקדו על יחידות מעורבות היא שילוב של חוצפה וטמטום. משמעות העמדה הזו היא כי אדם דתי לעולם לא יוכל להיות מנהל של שום גוף, לא בית ספר, לא מפעל, לא עיתון, לא חברה ואפילו לא חנות מכולת. ולמה? בגלל שבכל המקומות הללו יש גם נשים. אם דתי מנוע מלפקד על נשים הרי בוודאי שהוא מנוע גם מלנהל נשים באזרחות. 2. המנעות משירות מעורב אומרת שדתי לא יוכל לעולם להשתלב בשום גוף אזרחי או שלחילופין, נשים לא תוכלנה להשתתף בשום גוף אזרחי. לא בכנסת ולא בממשלה ואפילו לא באצטדיון כדורגל. 3. זה בהחלט מוצדק שרבנים לא יבלבלו את המוח לחיילים חילוניים. תפקיד הרבנות בצבא הוא כמו הרבנות בכל מקום - לספק ולאפשר שירותי דת למעוניינים. לא פחות ואף לא יותר. אין שום סיבה שחייל חילוני יאלץ להאזין לניפוחי השכל של רבנים בעניינים שאינם נוגעים לתפקידו הצבאי. 4. אני רק רוצה להזכיר כי ככל שעלה מספרם של הדתיים בצבא וככל שעלה מספר בחורי הישיבות המשתמטים, כן ירדה יכולתו המבצעית של צה"ל. את העובדות הברורות ראינו כבר בלבנון ב 2006 ועד עזה ב 2014.
כתוב תגובה ל- הירונימוס
איך זה, הירונימוס, שאני שומע
  קורצ'אק   30/11/16 22:42
את קולו של דו"צ בתגובה המוזרה שלך? אתה ב א מ ת לא מבין את ההבדל בין הצבא לאזרחות? בין אירגון שפעיל 24 שעות ביממה לבין מקום עבודה שעובדים בו מקסימום 8 שעות? בין אירגון שיש בו יחסי מרות בפקודה לבין אירגון אזרחי שאפשר לחמוק ממשימות כאלה ואחרות מבלי להיכנס לכלא? בין נערים ונערות גדושי הורמונים לאזרחים שדעתם בכל זאת יותר מיושבת? אתה לא מבין את ההבדל שבין ניהול סניף בנק שיש בו נשים לפיקוד על יחידה שבה מתחככים החיילים/ות זה בזה ובזו? אתה לא מבין את ההבדל שבין ישיבה בתוך טנק צר שבו ממש כולם מתחככים זה בזה ועושים צרכיהם בטנק, לבין למשל ניהול בי"ס שבו אף אחד לא עושה צרכיו בתוך ד' אמותיו של חברו'חברתו? ממש מדהים שאתה לא מבין את ההבדלים?ממש כמו דובר צה"ל. או שאתה דובר צה"ל בעצמו (או אחד מאנשיו). גם הוא לא מבין. כמוך.
כתוב תגובה ל- קורצ'אק
ובכל זאת , קורצאק
  שלמה המגיב   1/12/16 07:14
אכן , כשריונאי ותיק ( וחילוני !) , גם אני סבור ששילוב הבנות לשרות בתוך טנק , במעורב עם הגברים , הינו הזוי , עקב סגנון וסדר היום של הטנקיסטים בתוך טנק בשדה , ולא אפרט , וזה לאו דוקא מסיבות דתיות ואפילו החיילות החילוניות בעצמן צריכות להתנגד לכך , אך מכאן ועד לתובנות המתלהמות של רהט , כנגד הצבא , זה ממש מגעיל , מה קרה ? "..גזירות..הכרזת מלחמה..לגמד ולהשפיל..הקטנת מוטת הכנפיים של הרבנות הצבאית.."!! , האם רהט מציג כך את תובנותיו לקוראים , בהנחה שאף אחד מהם לא שירת בצה"ל ? פיקוד על יחידות מעורבות משפיל את המפקד הדתי שלהן ? שרות של חיילים דתיים במעורב עם חיילות ביחידות שמתאימות גם לבנות , הינו "גזירות" ? האם הרבנות הצבאית נועדה לחנך את החיילים , כולל החילוניים , או לספק שירותי דת לחיילים הדתיים ? איזה "מוטת כנפיים" רוצה רהט לתת לרבנות הצבאית ? . בנתיים , מאז קום המדינה והקמת צה"ל , אזי , "הגזירות" ( בלשונו המתלהמת של רהט ) הינן על החיילים החילוניים , שהם הרוב בצבא מבחינה מספרית , כאשר נכפה עליהם הלכות דת ( אוכל , שמירת שבת ) , שאינן מאורחות חייהם הרגילים , הלא כן ? ובנתיים , מי " שמשפיל" כאן את מי , זה חיילים דתיים בצבא ( לא כולם) , את החיילות החילוניות , בהדרת הנשים ובעזיבה הפגנתית של מופע שירה של חיילות , עקב ההלכה הפרימיטיבית _ "קול באישה ערווה". מה לעשות , אדון קורצאק , בגדול , אנו מדינה מערבית חילונית באורחות חייה , ומן הסתם , כך גם צריך להיות אורח החיים בצבא ,תוך הקפדה על כבודו ויכולתו של החייל הדתי לשרת בצה"ל , אך מכאן כבר רוצה רהט שנהפוך לצבא דתי אדוק שנכפה על החיילים החילוניים , זה כבר חוצפה.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
שלמה, בענין תגובתך לקורצ'ק
  ברוך שטיין   1/12/16 10:12
אין בעיה בעיה למפקד דתי לפקד על חיילות עד לרמת "חיכוך" מסויימת (בכוונה איני רוצה לקבוע אותה אך אפשר לדון בה בנפרד). שרות משותף בטנק (איני שיריונר, אך דומני שמפקדים מרמת מ"מ עד מח"ט מתפקדים בעת קרב בתוך הטנק) יימנע מקצינים דתיים. (דומני שרמת ה "חיכוך" בתוך הטנק אינה מתאימה גם לחלק ניכר של החיילים החילוניים ושל החיילות החילוניות וזאת מעבר לבעיות הפיזיות שייפגמו קשות בתיפקוד ציוותי הטנקים המעורבים.)
כתוב תגובה ל- ברוך שטיין
התייחסות לשטיין
  שלמה המגיב   1/12/16 14:11
קרא שוב את השלוש וחצי השורות הראשונות בתגובתי לקורצאק , ותבין את התייחסותי לשירות של חיילות כטנקיסטיות , ותבין שאני "איתך" בנושא זה וכל מילה מיותרת. והמבין יבין.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
"יכולתו המבצעית של צה"ל"
  מגיב ותיק   1/12/16 08:29
ואדון הירו המנותק.

כיום ומאז 2006 צה"ל מסורס ע"י ארגוני שמאל המחדירים נירפות, שמאלנות מטומטמת והומניזם צבוע לשורות חיילי צה"ל.

כך חה"א שפקודותיו למבצעיו נדרשות לעבור ביקורות של עורכי דין, כך רוח התבוסתנות, ההכלה ושאר הקשקושים מבית מדרשם של קצינים מוכווני אידיאולוגיה הרסנית מגורמים חיצוניים.

דווקא חובשי הכיפה הסרוגה מתבלטים לטובה ביוזמה הקרבה ונועזות.

טענתי בעבר ואני טוען כעת בתוקף ומהיכרות קרובה, הסכנה הגדולה ביותר לבטחון מדינת ישראל כיום היא מחבורת קצינים/פוליטיקאים שמאלנים ששכחו את תפקידם.

יש לי עשרות דוגמאות להרסנותם, אבל המדיה הזו לא מתאימה לפרט אותם.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
"סכנה לביטחוןישראל",נוסח המגיב
  שלמה המגיב   1/12/16 09:11
נו באמת , אדוני המגיב הותיק ! , אתה לא נסחף קצת ? , זהו ? זיהית את "הסכנה לביטחון מדינת ישראל " ? , לא אירן ,לא חמאס ? לא חיזבללה , לא הטרור הפלשתינאי ,לא סוריה , אלא " חבורת קצינים שמאלנים ששכחו את תפקידם " !!. אתה לא מתבייש , לתייג כך קצינים לוחמים בצה"ל ? הם "הסכנה לביטחון מדינת ישראל" ? וכל זאת למה , אדוני המגיב , בגלל שהאידיאולוגיה האישית שלהם , הינה ליברלית מדי לטעמך ? האם אתה לא מסוגל לבקר את ההתנהלות הליברלית הזו ,לטעמך ,ללא התיוג השקרי , הנבזי , המסית והרדוד הזה , שלהם - "סכנה לביטחון מדינת ישראל" ? ממש מביש ! סגנון של פרלמנט שכונתי ברמה של אספסוף ! לך תבקר בבתי הקברות הצבאיים , ותבדוק סטטיסטית את חלקם של "חבורת הקצינים השמאלנים" , מול הפטריוטים בגרוש , נוסח רהט , ותחזור בך , אדוני המגיב הותיק. "שכחו את תפקידם" , עאלאק ! , תפקידם הינו לסכן עצמם עבור ביטחון ישראל , האם הם "שכחו" תפקיד זה ? איזה "תפקיד" חשוב בעיניך ,הם "שכחו" , שבגינו הם "סכנה לביטחון ישראל" , אדוני המגיב הותיק ?. וואלה , "עיצבנת " אותי לגמרי , מגיב ותיק , ואני האמנתי שאתה לא תגיע לסגנון הזה , של השיח , שמתפשט ברשתות , נוסח רהט וחבל.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
שלמה, אם כך, שתה מים קרים
  מגיב ותיק   1/12/16 11:40
בנוסף, אין לי כלל וכלל מה להתבייש, במיוחד מול אחד כמוך שנראה שאינו מכיר את המאטריה, חי על פולקלור ועשה לי טובה ואל תגרור אותי לבתי קברות צבאיים, מה שאני שכחתי משירותי ומה שעשיתי, אתה עדיין לא למדת ואיני יודע אם עשית, אז אל תטיף מוסר.

קצתי במטיפי מוסר מקצועיים.

ולעצם העניין אספר לך ממה אני חרד ואתן לך שתי דוגמאות:

ביום מילואים אחד (כשביצעתי שבוע מילואים כול חודש !) כמקובל בפנינו, קבלנו סקירה מודיעינית מקצין מלמד"ן (מודיעין חה"א) שספר לנו על יכולותיו הנפלאות של טיל קרקע קרקע מסויים שהסורים קבלו, על דיוקו ועל מסוכנותו ובתום משפטים אלה האיש פלט : לא סתם אנחנו מחפשים ורוצים וצריכים שלום עם הסורים...

סליחה אמרתי לו , תפקידך לתת סקירה מודיעינית או לעסוק בפוליטיקה ובמדיניות ?

כאיש צבא, עליך למצוא פתרונות צבאיים או פוליטיים ? אמרתי לו ולא להפחיד.

הייתה מהומה לא קטנה .

בהזדמנות אחרת התגלגל אירוע בטחוני מול הסורים, אני כראש צוות תכנון, היה עלי להכין מספר דברים מתבקשים ולהכניס יחידה מסויימת לכוננות, בדיוק לפי הפקודות ונוהלי הכוננות בחה"א ובמערך שלי, כך גם בצוותות המקבילים לי, כשכינסנו צוות פקודות, קם קצין אחד שמאלן מוכר אצלינו והטיף לנו מוסר כי אנחנו מדרדרים את המצב ותקע מקלות בגלגלים.

ויש עימי דוגמאות רבות נוספות.

למה אני מספר לך ? זה בדיוק הסימפטום של חלק מקציני צה"ל כיום שעברו שטיפת מוח ע"י גורמים מיופייפים מוכרים.

אין לי בעיה עם "אידיאולוגיה" אבל כאשר פוליטיקה באה במקום צבאיות יש לי בעיה.

אכן כן, יחד עם מספר בעיות בטחוניות, לטעמי יש לנו בעיה קשה עם התפיסה הצבאית של חלק מסויים מקציני הצבא שהפכו את הצבא לנרפה, מכיל, חששן, חסר יוזמה, פחדן וטיפש.

אם התעצבנת, שתה מים קרים (למרות מזג האויר)

ואם אינך מבין את שכתבתי , אתה בבעיה יותר קשה מסתם עיצבון...
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
התייחסות נוספת למגיב הותיק
  שלמה המגיב   1/12/16 14:03
1) תיוג נסיונו ועברו הצבאי , של אדם שאינך מכיר בכלל , בהשוואה לזו שלך ,הינו רדוד , ומחזק את ביקורתי עליך , בגין רמת הדיון כאן. אני מניח , שלו לא הייתי שומר על האנונימיות שלי באתר , היית קצת נבוך בגין "הציון הנמוך" שאתה נותן לי בעניין , בהשוואה לשלך. והמבין יבין !. 2) הדוגמאות שנתת על כמה אידיוטים , אינה מלמדת שום דבר ואינה קנה מידה לשום "חבורת הקצינים השמאלנים בצה"ל " באשר ניתן בקלות להציג התנהלות מטומטמת , גם של כמה קצינים מהצד הנגדי של הפוליטיקה ,וגם אז אין לאף אחד זכות מוסרית לקטלג בשל כך ,את כל "הקצינים הימניים בצה"ל". 3)אתה מציג עצמך "כראש צוות תיכנון " בצה"ל , וכעת אני מתחיל כבר לדאוג ( ולא רק להתעצבן ) לעניין רמת בעלי תפקידים בצה"ל , שמסוגלים לנתח את "הסכנות לביטחון מדינת ישראל " באופן שכונתי ומטופש כל כך ,ולקבוע (!) " שהסכנה הגדולה ביותר לביטחון מדינת ישראל " , הינה "חבורת קצינים שמאלנים" שמשרתים בצה"ל ,ואשר על פי הניתוח המבריק שלך , הם "שכחו את תפקידם" ,ואנו האזרחים מן השורה , מצפים "שראשי צוותי תיכנון" בצה"ל כמוך , יאירו את עיננו ,לעניין "התפקידים" בצה"ל ולעניין "הסכנות ההביטחוניות" הצפויות לנו , ומה הן. וואלה , "ראש צוות תיכנון " בצה"ל ,עאלאק , אלוהים ישמור. תהיה לי בריא מגיב ותיק.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
שלמה
  מגיב ותיק   1/12/16 17:49

1. צר לי , לא תייגתי אלא הערכתי, כי כפי שאתה מתבטא כאן בענינים צבאיים (כבר זמן רב) אני עדיין עומד על קביעתי כי אתה רדוד ויש לך עוד הרבה מה ללמוד.

2. הדוגמאות שנתתי בחלקן מאפיינות כיום חלק מקציני צה"ל מוכווני מכונים חיצוניים (מכונים שמאלניים, וגם על זה יש לי דוגמה) שכנראה עשו להם שטיפת מוח.

3. תלמד לקרוא, בחלק מהזמן הייתי ראש צוות תכנון בתחום מסויים (מבצעי) ומיוחד בחה"א (מתוך עשרות תפקידים אחרים).

4. אם אתה כעת יורד לרמה אישית של "רמה" של בעלי תפקידים, אתה יכול להיות רגוע, טובים ממך העריכו אותי ובהתאם תגמלו אותי בדרגות ותפקידים.

אפרופו "רמה אישית" וירידה לפן האישי, שלמה, לא אני התגליתי כאן כשקרן אלא אתה כאחד שהצהיר על עצמו כבעל תואר במשפטים ואח"כ העניין התברר כשקר גמור מצידך והסיום היה שקיפלת את הזנב.

5. מכיוון שאתה חסר הבנה גמור בענינים עליהם כתבתי והנזקים שגורמים חלק מקצינים אלה , לא ארד לרמה הנמוכה שאתה מפגין וכעת מלגלג על התפקיד "ראש צוות תכנון".

6. תודה על איחולי הבריאות.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
לידיעתך , מגיב ותיק
  שלמה המגיב   1/12/16 20:23
וואלה , הפתעת אותי לגמרי , מגיב ותיק , באשר איני נוטה לדבר על עצמי ולא זכור לי כי ציינתי בעבר את השכלתי האישית באתר ,אך כנראה שכן , כי אחרת לא היית יכול לדעת שאני משפטן בהשכלתי מאוניברסיטת חיפה . איני מבין "איך זה התברר כשקר גמור " וגם איני מבין איזה "זנב קיפלתי " , באשר לא זכור לי התייחסות כולשהי שלי לנושא זה. נראה לי אולי , שאתה מחליף אותי בטעות עם מישהו אחר , באשר איזה סיבה יש לאדם להציג עצמו כבעל השכלה זו או אחרת , אם זה לא נכון ? מה התועלת בהתחזות של מישהו לאחר , בהקשר לתגובות כאן באתר , הרי הייתי יכול להציג עצמי "כדוקטור" או "כאלוף בצה"ל " , ולא ניתן בכלל לסתור זאת , עקב היותי אלמוני , אז מה "העניין" עם הסיפור הזה ? אני ממש מופתע , אך לא "נופל מהכסא" , כי כבר ראיתי כאן כבר מגיבים שמזדהים בכינוי שלי ( שלמה המגיב). ולענייננו , מגיב ותיק , איני מלגלג על "תפקיד" של ראש צוות תיכנון בצה"ל , אלא על אכזבתי מכך , שבעל תפקיד שכזה ,יכול להפיק ניתוח כה רדוד וחסר בסיס ,לעניין "הסכנות לביטחון מדינת ישראל " , שמתאים לאיזה פרלמנט שכונתי ולא לבעל תפקיד רציני בצה"ל. ועדיין אני נהנה להתדיין איתך , מגיב ותיק , גם אם אתה מרגיז אותי לפעמים ואפילו גם מפתיע ( כמו בנושא האישי שלי דלעיל ). תהיה לי בריא.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
בסדר
  מגיב ותיק   1/12/16 23:17
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
סיפור מעניין
  רוביק   1/12/16 19:08
ותגובה מעולה לדעתי אתה צריך לכתוב מאמרים ולא להסתפק בתגובות, תחשוב על זה.
כתוב תגובה ל- רוביק
3
ממתי פוליטיקה או מגבלות
  כיפהלך קישטא.!   4/12/16 16:20
דתיות זכו להתייחסות בצה"ל? לא מתאים לחובשי הכיפות? הם מוזמנים להסתלק מהשרות המכובד הזה! ולהפסיק להטריד את כל עם ישראל!, בנות - תעשינה את העבודה טוב מהם! בתשעים ותשע אחוז מהמקצועות הצבאיים.! אם הבנות במגזר הבעיתי הזה - עם הכיפות-, יולדות ילדים במספר לא מבוטל!, יוצאות לעבודה ודואגות לכל הגדוד שלהן וצרכיו, יום יום כל חייהן, כשהגברים בני זוגן, "עובדים" כפרזיטים - על ישבנם, הרי לשרת בשריון זהו משחק ילדים עבורן ועבור כל הבנות באופן כללי. זכות הבחירה היא של הבנות לא! של שום גורם אחר! נא לא להטריד את צהל שהוא מוסד אסטרטגי -מגן המדינה - בבעיות עבודה פגנית ו/או בבעיות סקס שמולדות מאיסורי הדת הפגנית , או בטיפשות של מגזר הזקנים הפגאני. בנות הן עם חזק נבון וחרוץ ומי שרוצה להיות טנקיסטית שפו. בהצלחה.
כתוב תגובה ל- כיפהלך קישטא.!
שטויות ותת רמה.
  מגיב ותיק   7/12/16 20:51
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il