|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
צבי גיל
צבי גיל
אל לקחי השואה יש להוסיף לקח חשוב והוא ולהשקיע מרץ וכל המשאבים לרבות ממון כדי להתמודד עם אותם ערוצי רשע ורעל שמאיימים על קיומנו כחברה חופשית
רון בריימן
רון בריימן
"ידידתנו הגדולה" עושה זאת שוב. שוב היא גוזלת ממדינת ישראל ומעם ישראל את הניצחון על אויב תוקפני. כך היא נהגה ונוהגת בכל מלחמות ישראל ב-76 שנות "עצמאותנו"(?). שוב היא נוהגת בישראל כפ...
דן מרגלית
דן מרגלית
ברמה המעשית לשנים הקרובות יכלה ישראל להגיע ליעדה האסטרטגי גם במהלך המלחמה הרעה הזאת אילו הסכים ביבי להעביר את השליטה ברצועת עזה למנהלה פלשתינית הכוללת גם את הרשות הפלשתינית
אלי אלון
אלי אלון
ביקרתי בימים אלה (אפריל 2024) בשני מוזאונים אלה בהפרש שעה    האמינו לי אותם תכנים ואותם צילומים פחות או יותר דומים בשני המוזאונים. שניהם עוסקים בארגון האצ"ל מאז הקמתו עד פירוקו
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
הסירו את עדשות השנאה
מאת: דרור אידר  |  25/12/2016
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
חלוצים עאלק. ושכחת לציין אליטה
  פועה   25/12/16 13:46
חדשה.
כתוב תגובה ל- פועה
זה כל הסיפור
  באום   26/12/16 04:11
הפחד של תל אביב שהנה קם משהו שיעפיל עליה.משהו שהוא יתן הטון ולא תל אביב.זה טבעי להרגיש כך כי תמיד אתה הוא זה שרוצה לתת את הטון אבל חוסר בגרות שתל אביב מפגינה הופכת את דיזנגוף בקבר.תל אביב היא היום חיקוי,הארץ היא הדבר האמיתי.
כתוב תגובה ל- באום
זה כל הסיפור! ת"א זה רק משל.
  פועה   26/12/16 13:04
הציונות נוסדה כתנועה מהפכנית חילונית. כבר מראשית היא "זכתה" להתנגדות קיצונית עד כדי שנאה מצד מרבית החודים הדתיים. זאת עובדה היסטורית שחובה להזכיר! אם הציונות הייתה תלויה בדתיים מדינת ישראל לא הייתה קמה עד לביאת המשיח. תושבי עמונה כולם דתיים! הציונות החילונית אינה מעניינת אותם! הם משתמשים בה עתה כתחפושת כדי להסתיר את מניעיהם האמתיים: רעיונית, מדינת הלכה יהודית שבהכרח היא גם יהודית גזענית. פרקטית, חיים טפיליים על חשבון המדינה. אין לזה קשר לציונות ולא לחלוציות. אם אידר לא רואה זאת הוא עיוור או שקרן. ידוע שהוא תועמלן שמקשקש על "אליטה חדשה" מלאכותית. מדינת ישראל חרטה במגילת עצמאותה את תכנית החלוקה שלך האו"ם. זה קרה לפני שאידר נולד ולפני שהובא לכאן ע"י אותה "האליטה הישנה". מר אידר מחפש בנרות אליטה והוא מוכן להעניק תואר מפוקפק כזה למתחזים לחלוצים מעוותי הציונות ומנצליה. אכן ירדן הייתה כובש ביו"ש אחרי 1948, אבל כובש רצוי. ואם ירדן הייתה כובש, ישראל אינה המשחרר! גם ישראל היא כובש בעיני האו"ם ובניגוד לירדן היא כובש לא רצוי! מגילת העצמאות של ישראל אינה מאפשרת לה להתעלם מתכנית החלוקה של האו"ם, ואינה מאפשרת לה לספח את יו"ש לעצמה ללא הסכמת תושבי יו"ש הפלסטינים. זה ההיגיון של מגילת העצמאות, זה ההיגיון האו"ם, וזה גם ההיגיון של הציונות חילונית! היהודים הדתיים יכולים להאמין שזאת ארצם המובטחת, הם אינם רשאים להתנחל בה ללא הסכמת תושביה החוקיים וללא מתן פתרון מעשי לריבונותם. היהודים הדתיים אינם רשאים לשאת את שם הציונות לשווא! כדי לרמות ולהונות את יהודי מדינת ישראל ואת העולם. מר אידר אל תתבלבל, אל תבלבל ואל תעוות! אין כאן ציונות אין כאן חלוציות ואין סיכוי שתהיה כאן אליטה חדשה! אליטות לא נולדות משקרים ולא ע"י שקרנים. אתה רוצה להיות אליטה? תתכבד, תספח את יו"ש, תשנה את מגילת העצמאות, תתמודד עם ההשלכות, תישא בתוצאות, אם תצליח תהיה לאליטה חדשה.
כתוב תגובה ל- פועה
2
והפכת לליצן מטעם.
  היית כתבן מטעם,   25/12/16 14:22
כל בר דעת יודע בדיוק מה דיבר ואיך דיבר נתניהו לתושבי עמונה. מישהו סיפר פעם בדיחה טובה על נתניהו- למה הוא תמיד בלי ארנק? כי אין לו מקום בכיס. היועמ"ש נמצא שם. אידר הוא מאחרוני האנשים שמסכימים לייחצן את הנהנתן היהיר והאטום הזה.
כתוב תגובה ל- היית כתבן מטעם,
3
לדרור - המשך בכתיבתך המדוייקת
  והאמיתית !   25/12/16 18:47
ואל תיתן לעדר הכבשים הפועים להפריע לך !
כתוב תגובה ל- והאמיתית !
4
יש כאן עוכרי ישראל המשתייכים
  לד"ר דרור אידר   25/12/16 20:18
למרץ או לרשימה המשותפת. בבקשה אל נא תשים לב לפרץ השנאה הנושבת מקולמוסיהם. מאמריך נקראים בהתמדה, למרות שאיננו מגיבים תמיד, אך הם נקראים באהדה.
כתוב תגובה ל- לד"ר דרור אידר
5
מאמר מצוין
  ר.ש(מגיב ותיק)   25/12/16 21:58
יישר כוח.
כתוב תגובה ל- ר.ש(מגיב ותיק)
ר.ש. יקר, נא הבע דעתך על
  ל-ר.ש.(מגיב ותיק)   26/12/16 05:45
דברי חשדנית הקיצוניים.
כתוב תגובה ל- ל-ר.ש.(מגיב ותיק)
לדעתי חשדנית היקרה חיה בסרטים
  מגיב ותיק   26/12/16 10:37
ולביבי מדביקים יותר מדי קונספירציות.

ביבי אינו מושלם ויש לו חולשות , אך לטעמי הוא המנהיג היחידי הראוי לעמוד כיום בראשות הממשלה, יש מדדים והוכחות כי מצב המדינה רק השתפר בשנות כהונתו.

ביבי נרדף בנבזות ע"י רוב התקשורת הישראלית שהיא שמאלנית קיצונית ברובה גם כן וביבי לא מתאים לאג'נדה שלה.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
תודה רבה רבה על תגובתך.
  למגיב ותיק יקר   26/12/16 19:25
כתמיד, מלא תבונה, חוכמה והגיון. תודה.
כתוב תגובה ל- למגיב ותיק יקר
6
סקופ ! ביבי ואובמה מתואמים
  חשדנית   25/12/16 22:51
הסבר קצר למי שלא מבין מה באמת קורה מאחורי הקלעים -
אובמה ממהר לסנדל את ישראל עוד לפני שהנשיא הנבחר טראמפ יושבע לנשיאות. ההחלטה במועצת הביטחון מיום שישי על ההתנחלויות היא רק ההתחלה. ההחלטה הבאה תגיע בעקבות הנאום של קרי - ותקבע את המדיניות של שתי מדינות לשני עמים ביו"ש גם במועצת הביטחון.
ואם חשבתם שכל זה קורה בניגוד לרצונו ולדעתו של ביבי נתניהו אתם טועים - ביבי מרשה לעצמו להתנפל על אובמה ועל ארה"ב ועל השגרירים רק בגלל שהוא תיאם את כל זה מראש עם אובאמה. המטרה היא - מצד אחד להראות כאילו הוא באמת ימין ומתנגד להחלטות באו"ם נגד ההתנחלויות ומצד שני מתחת לפני השטח הוא מתואם עם אובאמה בכדי שההחלטות האלה יסנדלו את טראמפ ולא יאפשרו לו לבצע את המדיניות החדשה שעליה הצהיר במהלך הבחירות בארה"ב, לטובת הימין בישראל.
ביבי הוא אחד מ'הם' אל תטעו לחשוב אחרת. הוא פשוט שחקן טוב אבל גם שחקן טוב לא יכול לשטות כל הזמן בכל האנשים.
שימו לב, כל ההחלטות של ביבי עד היום הן החלטות של איש שמאל -
1. ביבי פינה יותר ישובים ביו"ש מאשר כל מנהיג שמאלני לפניו
2. ביבי שומר על בג"צ ולא מאפשר חוקים נגד ההשתלטות שלו
3. ביבי לא נוקט בשום צעד נגד הקרן להשמדת ישראל וגם התנגד לחוקק נגדם חוקים בכנסת. לדוגמא - חוק סוכן זר.
4. ביבי מאפשר לרמטכ"ל והמטה הכללי לנקוט בעמדה שמאלנית אנטי-יהודית ולא מגיב גם כשהרמטכ"ל מקבל החלטות אנטי-דתיות כמו לגלח זקנים של חיילים דתיים חרדים
5. ביבי הוא המנהיג הימני היחיד שהכריז על שתי מדינות לשני עמים, בניגוד לעמדות הימין (שתי גדות הירדן שייכות לישראל)
6. ביבי מכריז על בנייה ביו"ש אבל מתברר תמיד שהוא משקר. גם כשהוא מכריז על בנייה במזרח ירושלים
7. ביבי הפקיר את הר הברית למוסלמים. בתקופתו צמח הוואקף המוסלמי למימדים שלא היו מעולם. המוסלמים שולטים היום בהר וליהודים אסור להתפלל שם ויש הגבלות על עצם הביקור בהר הבית.
8. ביבי שיחרר 1000 מחבלים !! בכוונה תחילה !! תמורת חייל אחד. בזה התעלה מעל כל המנהיגים השמאלנים לפניו. מעולם לא היה מספר כזה של מחבלים עם דם על הידיים שהשתחררו בעסקאות חילופין
9. ביבי לא גיבה את החייל אור אזריה ולא הורה לרמטכ"ל להוריד פרופיל בפרשה. רק אחרי שכל העם התנגד להעמדתו של החייל לדין רק אז נזכר לעשות משהו סימלי
10. ביבי איפשר להכניס לארץ מאות אלפי מהגרי עבודה מוסלמים מאתיופיה וסודן. עד היום לא עשה דבר כדי להוציא אותם מכאן. גם לא ניסה לסנדל את החלטות בג"צ באמצעות חוק בכנסת.
ואם עד עכשיו לא השתכנעתם - חכו להחלטה הבאה באו"ם, זו שביבי ואובמה מתכננים כדי לא לאפשר למתיישבים ביו"ש את האפשרות להמשיך ולגור שם. כביכול בגלל החלטת מועצת הביטחון של האו"ם. זה יקרה בקרוב מאוד, עד תום הקדנציה של אובמה. משהו כמו 3 שבועות.
ואם תהיתם מדוע המהלך הזה לא בוצע במהלך 8 שנות אובמה בבית הלבן התשובה היא: טראמפ. הם מנסים לבצע את המהלך עוד לפני שטראמפ יושבע לנשיאות מפני שטראמפ בעד ההתנחלויות ובעד ישראל. ביבי ואובמה פשוט מסנדלים אותו רגע לפני השבעתו.
אם עוד לא הבנתם - ביבי הוא אחד מ'הם'...

כתוב תגובה ל- חשדנית
מי זה 'הם' ולמה לא נעשה ב8שנים
  חששנית   26/12/16 13:25
לא ענית על שאלתך את "מדוע המהלך הזה לא בוצע במהלך 8 שנות אובמה"?? אובמה יכל לעשות זאת במשך 8 שנות כהונתו, למה לדעתך לא עשה זאת? וזה לא קשור לטראמפ, שבמילא לא היה ידוע במהלך 8 השנים שהוא ייבחר. ומי זה הם? את מתכוונת לאילומינטי ... ?
כתוב תגובה ל- חששנית
בנג'מין מנסה לשכנע את טרמפ
  הבורר   26/12/16 17:03
שהיהודים לא צריכים את יו'ש ואת הר הבית .מחיקת כל סממן יהודי והפצת הכפירה באלוהים בהמדינה הציונית זה המהות של הציונות האשכנזית החילונית שבראשה עומד הנואף בנג'מין ניתאי ככה האשכנזים עשו גם לפני 80 שנה באירופה רק שבאירופה לא היו מוכנים לוותר על אלוהים כל כך מהר והם גם ישר הבינו עם מי יש להם עסק ומה המטרות האמיתיות של האשכנזים החילונים הבוגדנים הגויים לא פריירים הם לימדו את האשכנזים הבוגדנים לקח רק הבעיה שהאשכנזים לא למדו את הלקח בכלל . המטרות של הציונים ושל האויבים של היהודים זהות לחלוטין להשמיד את העם היהודי ומי שחושב אחרת צריך להיות שוטה גמור. youtube.com
כתוב תגובה ל- הבורר
צודק. זאת הסיבה שהרפורמים
  חשדנית   26/12/16 20:16
קיבלו מביבי את הזכות 'להתפלל' בכותל המערבי. ביבי היקצה למשוקצים האלה חלק מהכותל שלנו למרות שכל המטרה שלהם היא לא באמת להתפלל אלא רק לעשות פרובוקציות ולבזות את היהדות. בכלל, ביבי מתקצב את הרפורמים בטירוף, הרבה מעבר למשקלם באוכלוסייה בארץ. כאן הם מיעוט קטן קטן אבל ביבי מאפשר להם להשתלט על המוסדות היהודיים. למה ? כי ביבי הוא אחד מ'הם'.
ביבי גם מאפשר לרמטכ"ל להתעלל בחיילים דתיים וחרדיים. הוא מאפשר להכניס חיילות לגדודים של דתיים. כל קצין דתי שלא יסכים לפקד על יחידות מעורבות - לא יוכל להתקדם בקצונה. זאת גם הסיבה שהם הדירו את מפקד גבעתי עופר וינטר מהפיקוד ושלחו הביתה את הסמח"ט הדתי מהביקעה
ביבי מאפשר לקרן לישראל חדשה להמשיך ולנסר את היסודות שעליהם קמה מדינת היהודים. יו"ר הקרן אפילו הצהיר שהמטרה שלהם היא להקים מדינת כל אזרחיה במקום מדינת היהודים.
ביבי נתן את הר הבית למוסלמים. היום ליהודים אין זכות כניסה להר הבית אלא באישור המשטרה ובמגבלות של מספר הנכנסים והאיסור להתפלל בהר הבית שזה בעצמו נוגד את חוקי חופש הפולחן וכבוד האדם. כשזה מגיע ליהודים דתיים - להם אין שום זכויות. ביבי מאפשר את כל זה. למה ? כי הוא אחד מ'הם'.

מי זה 'הם' ? הם אדריכלי NWO שפועלים להקמת ממשלה עולמית בראשותם. הם האליטה שמחזיקה ב-80% מההון והנכסים בעולם. הם קבוצת עליתה של אמריקאים ואירופים. אחד מהם הביא עלינו את מלחמת יום כיפור - הנרי קיסינג'ר, בשיתוף פעולה עם עוד משומד אחד - משה דיין, וגרם למותם של 2700 מבנינו החיילים, לפציעתם של אלפים, לרצח של ג'ו אלון ולפגיעה אנושה בלב של האומה היהודית עד עצם היום הזה. השאיפה שלהם היא לבטל את היהדות, גם את הנצרות ובמקום זה להשליט את דת השטן שלהם. זה קורה כאן ועכשיו בארה"ב ובכל העולם. קחו דוגמא - אובמה הוא גיי אשתו מישל (מייקל) היא גבר טרנסג'נדר, שתי בנותיהם מאומצות. הם התאמצו מאוד בכל תקופתו של אובמה בנשיאות להכניס את ההומואים לקונצנזוס התרבותי, בניגוד לחוקי התורה (שגם הנוצרים מאמינים בהם) כי כל המטרה שלהם היא לבטל את חוקי התורה. ידעתם שארה"ב היא בירת הפורנו בעולם ? ידעתם שזמרות מתוקצבות על ידי 'הם' כדי להתנהל בכוונה בפריצות כדי שהנוער יחקה אותם ? התקשורת המרכזית לעולם לא תפרסם את זה כי התקשורת שייכת ל'הם'...
אגב, היטלר מומן על ידי 'הם'. אחד מהם הנרי פורד גם קיבל מדליית הוקרה מהיטלר. IBM יצרה את התוכנה של המספרים שהוטבעו על ידי היהודים בשואה. 'הם' מימנו את היטלר בתחילת דרכו. מלחמת העולם השנייה התרחשה אך ורק בגלל דחיפתם. לא מאמינים ? תקראו באינטרנט אל תקראו בתקשורת המיינסטרים כי היא שקרנית מטעם..
כתוב תגובה ל- חשדנית
חשדנית יקרה, נראה שאת טועה
  טעות?   27/12/16 05:59
שימון פרס, אהוד ברק ועוד מספר אישים עוכרי ישראל שייכים ל"הם", אך לא נתניהו.
כתוב תגובה ל- טעות?
מגיב/ה יקרה גם אני רוצה להאמין
  חשדנית   27/12/16 09:27
שביבי נתניהו אינו אחד מ'הם'. למעשה בחרתי בו ב-2009 (בפעמים הבאות כבר הצבעתי עוצמה לישראל ואלי ישי). אבל 8 שנים ביבי לא עשה דבר למען הימין. להיפך, כל הפעילות שלו היא שמאל נטו. כולל היום - ביבי מאפשר לרמטכ"ל למנות את דובר צה"ל האנטישמי שונא הדתיים להיות ראש אכ"א הבא (התנועה למדינה יהודית ערערה על כך לבג"צ היום). ממשלת ביבי כבר העבירה 30 מיליון השקלים לאו"ם למרות ההצהרה של ביבי לעצור אותה. זה פורסם היום. בקיצור, ביבי הוא נואם נהדר למען הימין אבל במעשים הוא תמיד שמאל. מדוע נתניהו לא פועל נגד בג"צ האנטישמי ? בתור ראש ממשלה יש לו כוח אדיר. הוא יכול לעשות ה-כ-ל. כל מה שהוא רוצה. כולל להעביר חוקים נגד התערבות בג"צ בחוקי הכנסת. הוא יכול לחוקק חוקי יסוד שבג"צ לא יכול לשנות. הוא יכול להוציא את הקרן לישראל חדשה מחוץ לחוק. הוא יכול להורות לרמטכ"ל להפסיק את הרדיפה של הדתיים. הוא יכול לבנות הרבה בתוך גושי ההתיישבות. אבל את כל זה הוא לא עושה. חשבת פעם למה ? הוא נואם טוב. זה כן. אבל הוא לא עושה שום דבר יותר מזה למען הימין.
אגב, ביבי היה ראש הממשלה היחיד שהסכים לחתום על חוק בנק ישראל. החוק הזה נותן לבנק ישראל עצמאות שאין לאף בנק אחר בעולם חוץ מאשר לבנקים המרכזיים של הפדראל ריזרב (בנק פרטי של 'הם' בארה"ב. כמעט כל הבנקים המרכזיים בעולם שייכים להם). למעשה בנק ישראל הוא שלוחה של הפדראל ריזרב וביבי קיבע את זה בחוק ! זאת הסיבה שבנק ישראל יכול לרכוש עשרות מיליארדי דולרים (היום כבר 100 מיליארד), שאותם הוא משקיע במקומות מפוקפקים (ומפסיד! על חשבון מדינת ישראל) כמו אגרות החוב של הרשות הפלסטינית. על זה לא תקרא בשום מקום אחר כי התקשורת מסתירה. גם בנק ישראל מסתיר את ההפסדים ולא חייב בדיווח על פי החוק שביבי העביר...ביבי גם הכניס לכאן עוד הרבה גורמים של 'הם' וחתם אתם על הסכמים בשם מדינת ישראל. לדוגמא - הסכם האקלים (טראמפ הולך לבטל את זה), הסכמים עם האיחוד האירופי (סניף של 'הם')...ועוד הרבה
כתוב תגובה ל- חשדנית
אולי הוא פשוט מוג לב. אין בו
  ל-חשדנית   27/12/16 20:51
מספיק כוח להלחם בכוחות רשעים והוא מוותר. (אגב אלמוז היה בין אלה שמיד הכפישו את אלאור אזריה וגרמו לאזוק אותו באזיקים ולהוליכו - כמה אבסורד - למשפט).
כתוב תגובה ל- ל-חשדנית
...וההוכחה לא איחרה לבוא
  חשדנית   27/12/16 23:06
מחלקת המדינה האמריקנית מעדכנת כי מזכיר המדינה האמריקני, ג'ון קרי, ינאם מחר (רביעי) ויציג את חזון ממשל ברק אובמה לסיום הסכסוך הישראלי-פלסטיני.
לפי הדיווח הראשוני שרמז על כוונותיו של קרי, הוא צפוי להציג עמדה המכירה במדינה פלסטינית בגבולות 67'.

מקור: רוטר
rotter.net

וכמובן שמועצת הביטחון תתכנס לדיון מיוחד שיאשר את החזון של קרי ואובמה גם באו"ם, בתוך 3 השבועות שנותרו למימשל אובמה.

סוף הסינדול.

טראמפ לא יוכל לעשות הרבה, אחרי שהאו"ם קיבל כבר את ההחלטות האלה (אחת התקבלה השנייה בדרך). ארה"ב של טראמפ לא תוכל לבטל את ההחלטות שנתקבלו כבר...

ברור שאובמה וביבי שותפים למבצע הסינדול הזה. ביבי עד כה לא עשה שום דבר מלבד לנאום. בדיוק כפי שקרה בהסכם הגרעין עם איראן. ביבי דיבר ודיבר ונאם בקונגרס, וההסכם יצא לפועל. במקום לדבר היה יכול להפציץ את הכור האיראני עוד בתחילת הקדנציה שלו. הוא בחר שלא לעשות את זה. למה ? כי ביבי הוא אחד מ'הם'... עובדה - כשבגין החליט להפציץ את הכור העיראקי הוא עשה את זה בלי לדבר וגם בלי לספר. כשאולמרט החליט להפציץ את הכור הסורי הוא עשה את זה אפילו שבוש ואהוד ברק התנגדו.
אומר הפתגם הידוע: if you want to shoot shoot don't talk ביבי בחר לא לירות. למה ? כי הסכם הגרעין היה אינטרס של 'הם' והוא בטח שלא התכוון להתנגד לזה מלכתחילה. כמובן לדבר והרבה את זה הוא כן עשה בלי שום היסוס כי ידע שזה לא יביא לשום דבר מעשי.

כתוב תגובה ל- חשדנית
7
עם ישראל שונא את הפרזיטים הללו
  הירונימוס   26/12/16 09:12
וחלק קטן מהתקשורת משקף את השנאה העממית למתנחלים.
כתוב תגובה ל- הירונימוס
לכסיל שהדביק לעצמו שם של
  לטיפש שהדביק   26/12/16 19:32
קדוש נוצרי - נהפוך הוא. עם ישראל והציבור בכללותו מתעב יצורים כמותך ואת התקשורת, ומחבק בחום ובאהבה את המתנחלים. כן ירבו ויצליחו במעשיהם האמיצים. אויל.
כתוב תגובה ל- לטיפש שהדביק
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il