|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
אם נתניהו אינו כשיר מה זה אומר? שאילו היה צעיר במצבו האישיותי עתה היו דוחים את גיוסו לצה"ל? מונעים את קבלתו ליחידת אבטחה של השב"כ?
רפי לאופרט
רפי לאופרט
מעקב אחר חלק מתוכניות החדשות של ערוץ 12 הוא בבחינת "דע את האויב"    הערוץ הוא הארסי ביותר בביקורתו המעוותת נגד ממשלת ישראל וראשה ולדעתי משמש בידי האופוזיציה הפנימית והחיצונית למדינת...
אלי אלון
אלי אלון
מהתרשמות שלי ומהבנה בנושאי איכות סביבה השיקום האקולוגי והנופי של מקטע הנחל בפ"ת רחוק מלהיות מספק ומוקדם לדבר על "שיקום הנחל
רון בריימן
רון בריימן
התקשורת הישראלית, ואפילו זו הרואה את עצמה כ"ממלכתית", חוטאת ב"עכשיוויזם" מסוכן ובעידוד הפיכת עסקת החטופים לכניעה ללא תנאי
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
עובדות ובדיות
מאת: איתמר לוין  |  13/01/2017
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
ולמה אתה מאמין לביון האמריקאי?
  נובאמת   13/01/17 10:23
הרי הוא זה שטען שיש נשק להשמדה המונית בידי סאדאם חוסיין ולאחר מכן התברר שזה סתם בלוף. ולא רק זה, למה אתה מאמין לעיתונות האמריקאית שדיווחה על הדו"ח של הביון האמריקאי? שוב בעיה.
כתוב תגובה ל- נובאמת
2
א.לוין: קרא וענה לי! אל תברח!
  אהוד פרלסמן   13/01/17 11:45
אתה כותב: "ללוח הזמנים באחת מעבירות האונס של קצב ניתנו הסברים בשתי ערכאות". ואני הוכחתי לך, לא פעם(!), שההסברים שניתנו בשתי הערכאות הם הסברים המצויים בסתירה מוחלטת(!) לאמת שהיתה גלויה לעיני השופטים. אז עכשיו עומדות בפניך שתי אפשרויות: או שתענה, או שכל קוראיך ידעו שאתה דומה למי שכתבת עליו: "אם אני מגלה בעמוד 5 של ספר עובדה שברור לי שאיננה נכונה, אני ספקן לגבי העמודים הבאים" ***** ולהלן העובדות: א' ממשרד התירות העידה שאחרי ארוע שהתקים בפארק הלאומי ברמת גן היא נסעה עם קצב במכוניתו לבית הטכסטיל בתל אביב, ושם הוא אנס אותה. ***** במשפט הוכח שקצב יצא בשעה חמש מהפארק, והתקשר אליה ממכוניתו לפלאפון שלה בשעות 5:58 ו-6:09. לכן ברור שהם בכלל לא היו ביחד בשעה שבה לדבריה הוא אנס אותה. ***** והשופטים, שלא מצאו את הדרך לשלב בין הרשעתו של קצב, לבין יציאתו מהפארק בשעה חמש, קבעו, בניגוד לאמת, שהוא נשאר במגרש החניה שבפארק מבלי לזוז ממנו, עד אחרי שיחת הטלפון השניה שהתקימה כאמור בשעה 6:09. ***** הוכחות: 1. קישור לפרוטוקול עדותו של ראש היחידה לאבטחת אישים בשב"כ, עדות שממנה התעלמו השופטים, והיתה כלא היתה. ואני חוזר ומדגיש(!): אף בן אדם בישראל, חוץ מאלה שנכחו במשפט שהתנהל בדלתיים סגורות, וחוץ מאלה שקראו את המאמרים שלי, לא יודע שראש היחידה לאבטחת אישים בשב"כ העיד במשפט, וכמובן שגם אף אחד לא יודע דבר על פרטי עדותו המוצגים בשתי הפסקאות הבאות. ***** החל בעמוד 9 לפרוטוקול מתואר מגרש החניה בתוך הפארק, שבו חנו רק הנשיא ויצמן, ראש הממשלה נתניהו, ושר התירות קצב, ואולי עוד מכוניות ביטחון כמו אמבולנס, ושסביבו ניצבו מאבטחים שהשתתפו בכתיבת מסמך שהוגש לבית המשפט, ובו נכתב שויצמן וקצב עזבו את הארוע בשעה חמש. ***** ובאמצע עמוד 15 לפרוטוקול מאשרת התובעת, רונית עמיאל, את העובדה שקצב יצא מהפארק בשעה חמש, ושואלת "אוקי, מבחינתכם, בשעה חמש, לאחר שעזב, בשעה חמש הארוע הזה מסתים?" ***** 2. קישור לתקציר פסק הדין, שבו, החל משורה 9 בעמוד 12 נכתב שעקב הצפיפות במגרש החניה, נשאר בו קצב עד אחרי שיחת הטלפון השניה שנערכה בשעה 6:09. ***** זה כל הסיפור: ראש היחידה לאבטחת אישים בשב"כ הוכיח שקצב יצא בשעה חמש, התובעת אישרה את העובדה שקצב יצא מהפארק בשעה חמש, והשופטים התעלמו מהאמת שאותה שמעו במו אוזניהם, והרשיעו את קצב בגלל שלדבריהם הוא יצא מהפארק רק אחרי שיחת הטלפון השניה, שהתקימה בשעה 6:09. ***** וקוראי פסק הדין, שאינם יודעים את האמת על מגרש החניה שבו חנו רק ויצמן נתניהו וקצב, ועל המאבטחים שראו(!) את ויצמן וקצב יוצאים בחמש, מקבלים את הרושם המוטעה(!) שקצב חנה במגרש חניה שבו חנו עוד מאות מכוניות, שמאבטח ליווה אותו למכוניתו ונפרד ממנו מבלי לראות מתי הוא יוצא מהמגרש, ושבמגרש נוצרה צפיפות איומה שמנעה מקצב לצאת ממנו במשך למעלה משעה. ***** ואילו מי שקרא עד כאן יודע את האמת. גם על האונס שלא היה, וגם על השופטים ששלחו אדם חף מפשע לשבע שנים בכלא. ***** ואילו על ההסברים ללוח הזמנים שהציגה נשיאת בית המשפט העליון, מרים נאור, ושאף הם מצויים בסתירה מוחלטת(!) לאמת שהיתה גלויה לעיניה, אתה יכול לקרוא בקישור שלהלן: פרשן. ***** אני מחכה לתשובתך.
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
עד כניסת השבת לוין לא ענה.
  אהוד פרלסמן   14/01/17 10:32
לוין הוא בחור דתי, אבל היו לו יותר מארבע שעות לענות, והוא לא ענה. התחושה שלי היא שהוא גם לא יענה, כי בשבילו להודות ששבעה שופטים, ובראשם נשיאת בית המשפט העליון, מרים נאור, הרשיעו בעינים פקוחות אדם חף מפשע, והצדיקו את ההרשעה בנימוקים המצויים בסתירה מוחלטת לאמת הגלויה לעיניהם, זה בדיוק כמו לאכול חזיר ביום הכיפורים.
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
אהוד, מוריד בפניך את הכובע
  מגיב ותיק   14/01/17 11:10
על מאבקך למען האמת.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
לוין הינו אדם יהיר ואף פעם
  לאהוד פרלסמן   14/01/17 15:34
אינו מגיב לגולשים. הוא לא ישיב לך. אבל תמוה שהוא, אשר מנתח את מנהגם, הרגליהם, אופיים, חריצותם או אי-חריצותם של שופטים - מתעלם במתכוון מן הקריאה הנואשת שלך ומהעברת החומרים אודות השקר הגס והעיוות של משפט קצב. פשוט מוחק אותך. מדוע? האם הוא חושש? האם הוא ירא מן השופטים האלה? האם בשל המורא מהם הוא מתעלם לחלוטין מן הצדק בפרשת קצב?....... אם כך - אין הוא אדם הגון.
כתוב תגובה ל- לאהוד פרלסמן
3
ריגול רוסי בבחירות ? fake-news
  רון ה.   13/01/17 13:08
חבל לכתוב מאמרי כלום ושום דבר, באמת חבל על המאמץ וההשקעה, מרבית אוכלוסיית העולם כבר הבינה היטב מי הם ומהם בדיוק הגלובליסטים ואיזה פשעים בדיוק הם כבר ביצעו כנגד האנושות ב - 70 שנה האחרונות בסיוע צמוד של ה- CIA !

אגב, זה ייגמר או בלינץ' או בעמודי תליה בכיכרות העיר, אני לא נביא אבל פשעי הגלובליסטים - רוטישלדים, רוקפלרים, גולדמן זקסים הולכים בקרוב מאוד להיחשף.

להלן ליסה הייבן (כוסית שחבל) מסבירה בשפה פשוטה כמה מופרך הדו"ח של ארגוני הריגול בארה"ב על השפעה הרוסית על הבחירות:

CNN Reporters Are CRYING Like Babies After spreading fake-news !
youtube.com

שבת שלום.

כתוב תגובה ל- רון ה.
4
טעות בעניין אזריה
  נדב   13/01/17 13:57
אהדת הציבור לאזריה אינה נובעת מחוסר אמון בהליך המשפטי אלא מכך שלא היה מקום להליך משפטי בכלל עקב חוסר אשמה. העם רוצה שכל המחבלים ימותו בזירת הפיגוע ורואה באזריה את שליחו המסור והאמן בנידון. זה לא דומה למקרים האחרים שצוינו.
כתוב תגובה ל- נדב
5
עובדות ובדיות: גם אני כזה
  גםאני   13/01/17 14:42
אם אני מגלה בעמוד הראשון של ספר את העובדה שכותב הספר הוא איתמר והמו"ל של הספר הוא ידיעות אחרונות, אני ספקן לגבי היכולת של איתמר לכתוב ללא משוא פנים על ידיעות אחרונות ועל הבעלים שלו.
כתוב תגובה ל- גםאני
6
אחרת ממה יחיו העיתונים
  הגוי..   13/01/17 15:05
והעתונאים, מהאמת? אוי ואבוי, לא יהיה מה לכתוב ולקוראים מה לקרוא.
כתוב תגובה ל- הגוי..
7
בדיות ועובדות בדויות
  פועה   13/01/17 17:59
1. טראמפ יהיה הנתניהו של אמריקה. הפילוט כבר מתרחש כאן. שניהם נלחמים באליטות המשפיעות ונרדפים על ידן. שניהם מוכתמים בבעיות מוסר וניגודי עניינים. שניהם עטופים בדמגוגיה זולה, זה סוד ההבנה והחיבה ביניהם. 2. "יצאנית המוסקוה" אכן מתלבשת או מתפשטת היטב על טראמפ. 3. דבריך על יחימוביץ הפכו אותך לפטפטן, ולא אותה! גם אם טעתה מההיבט המשפטי במקרה אחד, צדקה בעשרות מקרים אחרים. 4. התקשורת נלחמת במי שהכריז עליה מלחמה. ובמלחמה יש גם נזקים למתמודדים. אבל "לזכותה" של המלחמה תיזקף עובדה היותה התהליך היחיד שמסוגל לנקות את הטינופת שדבקה שדבקה בנלחמים. 5. התמיכה באלאור אזריה, באה מצד כל אלה שמזלזלים בחשיבות התהליך באיכותו ובנקיונו. כל אלה שתמיד ראו ורואים רק את המניע ואת התוצאה. ואינם מבינים שברוב המקרים תהליך כושל ופגום יתבטא ישירות בתוצאה וידפוק אותה!... 6. שי ניצן מגונן בדרכו על המערכת שהצמיחה אותו ושממנה ינק. מערכת חיונית ביותר שאין לה תחליף מלבד כאוס.
כתוב תגובה ל- פועה
מגלגלת עיניים לשמיים
  ע.ב   14/01/17 17:36
אני ,אולי,יכול להסכים עם מה שכתבת בפיסקאות 1 ו 2 אבל,כל היתר הוא גלגול עיניים לשמיים ובמיוחד צורם לי מה שכתבת בנוגע לשלי יחימוביץ ושי.יתכן ויחימוביץ צדקה במקרים אחרים,שאינני יודע מה הם אבל,כאשר מוכח שמה שהיא אמרה איננו אמת היא לפחות היתה צריכה ללהתנצל.לגבי שי ניצן,מה שלמעשה את אומרת שמותר לרמות ולשקר ביודעין למען אגנדה שאת מצדדת בעדה.אם כך,אז למה לא תשני את שמך לצידקנית?
כתוב תגובה ל- ע.ב
8
אתה רומה עובדות ולא בדיות אדרב
  ימני שפוי   13/01/17 18:29
הקישורים להלן מוכיחים באופן חד משמעי- מלכתחילה אלאור אזריה עבר הליך לא הוגן, ואם לא יהיו הפתעות בבית הדין הצבאי לערעורים, אז כנראה שרק בעליון יש סיכוי שהוא יהיה הגון. השארתי גם קישור לראיון עם פרופסור סנג'רו, שדיבר על אחוז הרשעות גבוה בישראל והבעיות בהליך עם רומן זדורוב: mida.org.il/ mida.org.il/ youtube.com
כתוב תגובה ל- ימני שפוי
9
יחימוביץ' לא רק פטפטנית חסרת
  לא רק   13/01/17 18:53
אחריות, היא גם מוליכת שולל, מזוייפת, רעה ולא אמינה. הופעותיה בתקשורת ודבריה נאמרים כדי להרשים, אלו אינם דברים היוצאים מן הלב. אוי לאלה אשר בוחרים בה.
כתוב תגובה ל- לא רק
10
מי היה מאמין? גמל שיודע לדבר!
  הג'וקר   13/01/17 21:17
כתוב תגובה ל- הג'וקר
11
העובדות, בעיני מי?
  ב_שמואל   14/01/17 20:07
פרשת החייל היורה, מה הייתה? מחבל שתוקף חייל - אין מאן דפליג - ראוי לחיסול חייו. מחבל שלא חוסל - אינו ראוי לחיסול? הרי המעשה שעשה (פיגוע רצח) לא השתנה, הרי לא הוא "זכאי" על כך שהוא לא חוסל. אז מדוע לא אמורים לחסל את המחבל? משום סיבות שאינן קשורות לעצם חיסולו של המחבל (לא מחסלים שבויים כדי שלא יהרגו חיילים שלנו השבויים בידי האויב או החוק הבין לאומי). לכן, מניין מגיעה הגדרת החייל "רוצח", הרי כל העבירה אינה חיסול המחבל הראוי לחיסולו, אלא שהחייל עבר עבירה על החוק שאין הורגים מחבל שלא חוסל. לעבירה זו קוראים עבירת משמעת, אך לא פשע של "רוצח". אז איך קרה שקציני צה"ל הבכירים ביותר, קראו לחייל "רוצח"? משום שקציני צה"ל חונכו ע"י קוד אתי מעוות מדתם הנבזית של השמאל (האנרכיה). התרעומת של "האספסוף" היא תרעומת של רבים בעם שמרגישים שהשמאל הבוגדני שולט במדינה באמצעות מאפיה עבריינית שבמערכות אכיפת החוק - הקובעת "ערכים" ו"מוסר" מעוות הפוגע במדינה ובעם. למרות המלכוד שאנו נמצאים בו (חייבים לשמור על מערכת החוק וצה"ל) אסור לנו להניח לפושעים להמשיך להשליט עלינו את ערכיהם המעוותים.
כתוב תגובה ל- ב_שמואל
12
קצב פושע?
  ב_שמואל   14/01/17 20:35
כשפושע מאשים אחר בפשע, זה מבטיח לנו שהאישום נכון ומוצדק? כשגברת - לאחר שנאנסה, אינה נרתעת להיכנס לחדר בבית מלון בו נמצא אונסה, האונס אותה שוב, ולאחר זה היא מבקשת לחזור ולהתקבל לעבודה תחת ניהולו של אונסה, וכשהוא מתנגד היא מנסה לסחוט אותו שיקבלה אחרת היא תחשוף את אירועי ה"אונס", זה מלמד ש"האונס" הוא לכל היותר - שיטת חיזור של האשה אחר מעסיקה. אז איך הגענו למצב שנשיא מדינת היהודים נזרק לכלא ע"י שופט ערבי? כאשר זנזונת התרפקה על שר המשפטים (שרצה לעשות סדר במאפיה הבג"ץ) והשופט קבע שחיים רמון הוא עבריין על שהחדיר את לשונו לפי החפרפרת, זה מלמד על פעילות המדמה את פעילות השב"כ והמוסד כנגד אויבי המדינה. איך מערכת המשפט מגבה את מעשיה הפליליים? באמצעות "ערכים" ו"מוסר" מעוות אותו מחדירים למוחם של אזרחי המדינה באמצעות כספים רבים המושקעים ע"י גורמים עוינים למדינה. האם השמאלנים יצליחו לתפור לנתניהו תיק פלילי? כנראה הם מבינים שאם לא עכשיו, הסתיימו ההזדמנויות שלם. ארורים הפושעים.
כתוב תגובה ל- ב_שמואל
13
לאזרח המודאג לוין
  משה מיכאל   14/01/17 22:09
בראש דבריך הבעת דאגה מהתערבות רוסיה בבחירות בארה״ב ועוד פילפולים להשחיר את הנשיא הנכנס (היה לנו מספיק שחור). אלה סיפורים שרבים יודעים שהם סיפורי סרק של ״דמוקרטים״. אבל הנקודה המדאיגה היא שאף אחד לא דאג כל כך כאשר הממשל העוין בארה״ב התערב בצורה בוטה ומגעילה בבחירות בישראל, זה כמובן מותר וכל כך דמוקרטי, ממש למות. אף אחד לא דואג מההתערבות הבוטה של ממשלות אירופאיות ואחרות באמצעות הזרמת כספים לאירגונים שונאי ישראל. זה כמובן אפילו יותר דמוקרטי והוגן. אחר כך תבכה למה אבד האימון בתקשורת. אני מקוה שתבכה עוד הרבה.
כתוב תגובה ל- משה מיכאל
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il