s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רון בריימן
רון בריימן
האשמת נתניהו כאילו הוא זה שמונע עסקה, היא עלילה מרושעת המופצת על-ידי מתנגדי נתניהו אשר שכחו מי האויב    אחת השגיאות החמורות ביותר של ממשלת ישראל: ההפרדה בין חטופים לחטופים, ואי-עמיד...
דן מרגלית
דן מרגלית
יהיה אשר יהיה לא נברח ולא נסתגר ולא נתחבא    בוודאי לא בארצות הברית שנקראה בפי מהגריה היהודיים המזרח אירופים "א-געלדענע מדינה", מדינת הזהב
גאולה - רק בפעולה אנושית שמודעת שהיא כלי לקידום ישועה
איציק וולף
בימים שבהם טוענים רבנים כי ישנה הגנה מיסטית-רוחנית שהיא בלבד זו ששומרת על עם ישראל מפני אויביו כדאי לעיין בפסוקי קריעת ים סוף - שעל-פי המסורת אירעה בשביעי של פסח - ולראות שאפילו רי...
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
כשבקפלן מתחדשות ההפגנות הסוערות להפלת הממשלה, כחזרה לימי טרום השבעה באוקטובר, מתברר כי ההפגנות למען החטופים מתמזגות איתן, מזדהות עם אותה מטרה    ויושב לו ראש הנחש במינהרה אי-שם ברפי...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
דיקטטורה פוסט-דמוקרטית
מאת: רפי לאופרט  |  25/01/2017
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
קודם כל,
  אתה לא יכול   25/01/17 10:47
לכתוב מאמר,שכל מילה שניה בו נמצאת במרכאות כפולות.זה מראה על ליקוי לשוני או רגשי.
עניין נוסף-מה זה "אין עניין לציבור "?- מי קובע ? איך קובע ? יש רשויות חוק ואכיפה והן קובעות. כמובן שהאספסוף יתבעס מזה,כי הוא היה מעדיף ש "לה פמיליה" יקבעו את החוק.
כתוב תגובה ל- אתה לא יכול
תגובה לאתה לא יכול
  dankfir@orangemail.net.il   26/01/17 10:28
אתה משתמש במילה אספסוף , מילה קשה . למי אתה קורה אספסוף ?? אתה לא מבין את המשמעות המילה . שלטון במדינה דמוקרטית מחליפים בבחירות .(נ ק ו ד ה ! ) לצערי התנהלות בית המשפט בצירוף התקשורת ובעלי עינין משאיר טעם מר לרוב אזרחי ישראל אזרחי ישראל חכמים ויודעים להבדיל בין עיקר לטפל לדוגמא תגובת אזרחי ישראל בבחירות לכנסת חשוב ביותר שתפנים שרק בבחירות מחליפים שלטון וחשוב עוד יותר , תן שם אחד שמתאים יותר מבנימין נתניהו .
כתוב תגובה ל- dankfir@orangemail.net.il
2
צודק. הבעיה ידועה, מה הפיתרון?
  לוגי   25/01/17 11:54
כתוב תגובה ל- לוגי
3
יש לחסל את הדיקטטורה הפוסט-
  לגמרי צודק.   25/01/17 13:47
דמוקרטית ואת הקרטלים למיניהם. הם לא מחוסלים משום שכפי שלאופרט כותב - העם הוא יוק. ראו מה עשו הקרטלים האלה להילה גרסטל, והעם איפשר זאת. ואגב, מגיב 1 מעיד שהוא דל בשכלו, כשאיננו מבין את משמעות המאמר החכם הזה.
כתוב תגובה ל- לגמרי צודק.
4
יישר כח
  עמעד   25/01/17 14:38
תיארת תיאור אמיתי, מדויק ומפורט (לפעמים מדי) של מדינת ישראל במאה ה-21. גופים לקחו להם סמכויות לא להם, השתלטו השתלטות עוינת על מוקדי כוח ועוצמה שלטונית, ואין עוצר בעדם.
השלטון המרכזי חלש בגלל ריבוי המפלגות ומפלגות שום-דבר ושום- אישים כמו כחלון ויהיר לפיד, מרבי מלל ואפס ביצוע, ושמאל עוין למדינה, שהוא מיעוט, אך שולט בשני גופי עוצמה דיקטטורית זו שציינת.
איך לצאת מכל זה? זאת הבעיה האמיתית, וטוב שהבאת למודעות הציבור הרחב במאמרך החשוב הזה.
כתוב תגובה ל- עמעד
5
רפלקס מותנה
  באום   25/01/17 15:22
המושג "רפלקס מותנה" הבא בסוף המאמר הוא נכון אבל אצל רוב העם הרפלקס המותנה כבר התהפך לרעת אותם שני הקרטלים.הבעיה שהוא עדיין לא התהפך אצל הנהגת הליכוד ושם,עקב נסיבות היסטוריות כאלה ואחרות,הרפלקס המותנה עובד שעות נוספות."כבודו של בג"צ" למשל,הפך לסיסמה בליכוד וכשאומרים נשיאת בית המשפט העליון,בליכוד רואים מונומנט מהלך בעוד שמה שרצוי לראות, זה עוד אישה שאין בה כלום.כך לא בונים חומה וכך לא יוצרים ריבונות.הרפלקס המותנה הזה בליכוד חייב להתהפך כדי שנתניהו והנהגתו יוכלו סוף סוף לעבור את הרוביקון ולא להמתין על גדות הנהר עד בוש.יתכן,שכמו שמפלגת העבודה גמרה את ימיה,גם הליכוד גמר ימיו ודרושה הערכות אחרת על מנת להעביר את המחנה אל מעבר לנהר."עוז לתמורה בטרם פורענות" של בן אהרון אמנם לא השאיר את תנועת העבודה בשלטון הרבה זמן,אבל איחוד הכוחות בשמאל איפשר לו להשתלט על כל המערכות החוץ ממשלתיות.הם פשוט הפסיקו לריב בתוך עצמם,ניהיו לגוף מלוכד ויצרו כח שאין בו פרצות.המשפט הזה צריך להאמר עכשיו בימין וחייב לבוא איחוד כוחות שיהווה אגרוף שיפנה את הדרך ויתחיל להזיז דברים.לדעתי,הליכוד, ליברמן,בנט,חלק מכחלון וגם אלמנטים מבן גביר וש"ס,צריכים להפוך למפלגה אחת שבתוכה ישנן קבוצות שמבינות את גודל וגודש השעה.את הפיינשמקריות שכל אחד ישאיר אצלו בבית אבל לפני ש"הפורענות" תגיע,כדאי להתחיל לזוז.
כתוב תגובה ל- באום
המונומנט המהלך מרים נאור
  אהוד פרלסמן   27/01/17 00:49
אתה כותב: "כשאומרים נשיאת בית המשפט העליון, בליכוד רואים מונומנט מהלך בעוד שמה שרצוי לראות, זה עוד אישה שאין בה כלום." ואני לא מדבר על אישה שאין בה כלום, אלא על אישה שלדברי יהושע רזניק, שהיה המשנה לפרקליט המדינה, יצרה "מציאות חלופית יש מאין", בנסיונה להצדיק את הרשעתו של הנשיא קצב באונס שלא היה ולא נברא, כשההוכחות לכך שאונס זה לא היה ולא נברא ניצבו לנגד עיניה. הנשיא נאור דמתה לשופט המסתכל מבעד לחלון בצהרי יום בהיר, כותב שהוא רואה עלטה מוחלטת, ובגלל שהוא רואה עלטה מוחלטת הוא מחליט לשלוח את נשיא המדינה לשבע שנים לכלא. להלן הקישור להוכחות: פרשן.
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
6
קשקושים וחירפושים
  הירונימוס   25/01/17 16:39
מאז הדחתו/התפטרותו של עזר וייצמן ברור וידוע לכל אחד שלאנשי שלטון אסור לקבל מתנות כסף קבועות מידידים וחברים
מאז משפטיהם של רכטמן, דרעי וכנופיית ש"ס ועוד אי אלו ברור לכולם שאסור לקחת מתנות ושוחד.
מאז משפטו/סילוקו/הדחתו של חיים רמון ומאסרו של משה קצב ברור לכולם שאסור לקיים יחסי מין עם כפופים וכפופות ואסור גם להטריד אותם מינית בשום צורה פנים ואופן.
מאז סילוקו/הדחתו/התפטרותו של אהוד אולמרט ברור לכולם שאסור לאיש שלטון לעסוק בענייניהם של חברים ושותפים (לא כל שכן לקבל כספים ומתנות לכל מטרה שהיא)
מאז משפטו ומאסרו של עמרי שרון ברור לכולם שגם עבירה הנוגעת לכספי בחירות היא עבירה שעונש קשה בצידה.
אבל כשזה נוגע לביבי ולחונטה שלו, פתאום שום דבר לא ברור להם לכל הלאופרטים למיניהם.
הכל מותר ואין שום חוק ושום כלום.
כתוב תגובה ל- הירונימוס
כל אלה
  באום   25/01/17 17:21
שהזכרת,לא היו שייכים לקרטלים ולכן הם נוקנקו חוץ מחיים רמון שגם הוא התכונן לשנות את בג"צ.ועל זה בדיוק המאמר מדבר.כי למי ששייך לקרטלים מותר ולמי שלא, אסור.שמעון פרס למשל שרק יום ההולדת שלו עלה יותר מכל מתנות נתניהו ויום הולדת זה אחלה מתנה שבעולם.יחסי שוחד?לא אם הוא חבר בקרטל.אם תבוא ותגיד לי שבמחנה השמאל כולם צדיקים,יתכן והאמין לך אבל סביר להניח שלא.למה לא מוצאים שם כלום? כי את מחנה השמאל אסור לחקור.אמנון אברמוביץ'אמר את זה במפורש בפרשת האתרוג לאולמרט ומה צריך יותר מזה,אולי גם את דבריו של אלדד יניב על השיטה להפיל את נתניהו.עכשיו אתה יכול להמשיך לגלגל עיניים ולהתחפש למאמא תרזה.
כתוב תגובה ל- באום
קרטלים שמרטלים
  הירונימוס   25/01/17 18:30
מי הפריע לעתוני הימין לחשוף עבירות של פרס?
אולמרט פתאום "לא שייך לקרטלים"?
עזר ויצמן? אריק שרון?
הגיע הזמן שתתבגרו, בכיינים בזויים שכמותכם.
עדיף שתגידו את האמת - אתם בוחרים בביבי בלי שום קשר למה שהוא עושה.
אל תחפשו תירוצים מתחת לאדמה כדי לטהר את השרץ.
כתוב תגובה ל- הירונימוס
לעיתוני הימין
  באום   25/01/17 22:03
ישנה בעיה קשה.הם עסוקים בבניין הארץ ולא ממש מעניין אותם פיגוליהם של אנשי השמאל. ישובים מנצנצים בשמש בארץ ישראל מצד אחד ואברמוביץ' דועך מעונה לעונה מצד שני.אולמרט? שרון? אולי תיזכר.אולמרט מהרגע שלא יכול היה לספק את הסחורה ולהביא לעוד התנתקות,הוא נוקנק.בשרון לא נגעו כי הוא הביא את השמאל לאורגזמה בהתנתקות.עזר וויצמן היה נשיא בתקופה פרה היסטורית ואל תחזור לי עכשיו למקרים שלא שייכים.אגב,אנחנו מצביעים ל"שרץ" כי הוא הרים את המדינה כמו שאף אחד מהשמאל לא היה מסוגל ואתה יכול להתווכח איתי אבל לא עם המיספרים.הוא גם לא נסוג משום מקום כמו שאתה רצית ומשום כך אתה קורא לו שרץ.בנתיים השרצים משריצים ואתם נעלמים מהנוף ונדחקים לדיזנגוף פרישמן.גם משם תעלמו.
כתוב תגובה ל- באום
לכן הם לא מעניינים אף אחד
  הירונימוס   25/01/17 22:54
ולא משפיעים על שום דבר ואין להם שום הד ציבורי.
גם ברוסיה היו פראבדה ואיזבסטיה וכולם ידעו שהם סתם קשקוש.

בכל מקרה, הטענה שהתקשורת נשלטת בידי גורמים אנטי ממשלתיים היא טענת הבל חסרת כל בסיס עובדתי
כתוב תגובה ל- הירונימוס
לא צריך להשפיע
  באום   26/01/17 00:27
צריך לעשות.עיתוני הימין לא משפיעים אבל הציבור שלהם בונה את הארץ ומרחיב את הגבולות.עיתוני השמאל גם לא משפיעים כי עובדה שהשמאל מצטמק והולך אבל הציבור שלהם מלבד להדליק נרות בכיכר ולשיר בלופ את שיר הרעות,לא עושה כלום.כלומר,התקשורת לא ממש משפיעה ומשום כך ניפוח החזה של אנשי התקשורת והחשיבות העצמית שלהם ועיין ערך פניה הרציניים של יונית לוי,אם אני עדיין זוכר את השם של אותה ספינקסית מערוץ 2,נראית מוזרה למדי.
כתוב תגובה ל- באום
אז למה לאופרט מבלבל את המוח?
  הירונימוס   26/01/17 09:41
רי כל הטענה שלו היא שיש כאן איזה קרטל של עתונות ומשפט שמשפיע על מערכות השלטון או אף גונב את השלטון מידי העם הריבון.
והנה אתה בא ואומר שאין ולא צריכה להיות שום השפעה
תמהני
כתוב תגובה ל- הירונימוס
אני אומר
  באום   26/01/17 11:26
שאין לתקשורת השפעה על העם אבל יש לה השפעה על מערכות חוץ ממשלתיות וגם ממשלתיות.התקשורת סוחטת אנשים בשלטון,לדוגמה. התקשורת עושה יד אחת עם המערכת המשפטית הן בחקירות שהיא מנפקת והן בפימפום ואי פימפום של תהליכים משפטיים והכל בהתאם לאג'נדה.התקשורת יוצרת מצגי שווא שמנוצלים על ידי אויבי ישראל.התקשורת מייחסת לצבא פשעי מלחמה שלא היו ולא נבראו ולא נותנת לצבא לעבוד ועוד ועוד אלמנטים שמשפיעים על המערכות השונות וגורמים לקשיים הן לאזרח,הן למדינה ומסרסות את הדמוקרטיה. התקשורת יוצרת סדר יום שהוא לא חופף את סדר היום האמיתי והמציאותי כדי לקמבן מציאות מדומיינת שמשרתת את האג'נדה.התקשורת העיקרית בישראל היא נגד המדינה בגלל שבשלב מסויים השתלטו עליה חניכי תנועות נוער שסרבו להתבגר ועדיין משחקים בלמי יש יותר גדול.הם החליטו שהמדינה זה הם ומי שלא הם,דרוקר כבר יגיע אליו.על העם התקשורת כמעט לא משפיעה ואם היא כן משפיעה אז זה כרוך בריצה לשרותים כדי להקיא.זה מה שהיה קורה אצלי לפחות עד שהבנתי שלראות אחד כמו אמנון אברמוביץ' זה בדיוק כמו לשתות כוס אקונומיקה.
כתוב תגובה ל- באום
אז למה התקשורת הימנית והממשלתי
  הירונימוס   26/01/17 14:00
ת לא משפיעה בכוון ההפוך?
הרי כפי שהראיתי, רוב התקשורת נתון בידי הממשלה ותומכיה.
אפילו ידיעות תומך בבנט, בליברמן וגם תמך ביעלון ותומך אפילו בלפיד.
אז למה הם לא משפיעים?
האם בגלל שהם שוים לתחת או בגלל שכולם יודעים שהם שקרנים וחסרי כל אמינות?
כתוב תגובה ל- הירונימוס
התקשורת
  באום   26/01/17 17:23
לא בידי הממשלה.ערוץ 1,רשת ב ,גלי צה"ל,כל אלה נתונים בידי הברנג'ה,וכל נסיון של הממשלה לאזן שם את הדברים,נתקל בסגן רמטכ"ל שאומר שזה מזכיר לו תהליכים ואלה מהתקשורת שרוצים את כל העוגה,ממציאים סיפורים על דמוקרטיה ופאשיזם.נראה לי שאתה חי על המאדים אם אתה לא מבחין בכל אלה.בכל מקרה,תקשורת משפיעה בתקופות מסוימות ולא משפיעה בתקופות אחרות ובדרך כלל היא משפיעה על המשוכנעים.אבל תקשורת לא תפקידה להשפיע אלא להיות נייטרלית.פובליציסטים וכותבים יכולים לנסות להשפיע כל אחד לכיוון שלו וגם אני כטוקבקיסט מנסה להשפיע ואותו כנ"ל אתה אבל התקשורת בכללותה צריכה לתת את כל התמונה,מכל הדעות,לשמור ולא להתקיף,להיות חלק מהעם ובעדו ולא נגדו.לא זה המצב כרגע.
כתוב תגובה ל- באום
תירוצים תירוצים
  הירונימוס   26/01/17 21:26
"ברנג'ה" שהממשלה המצויינת שלנו לא מסוגלת להשיב לה למרות העוצמה המוחלטת שלה בכל תחום בישראל.
תכף תספר לנו על הבונים החופשיים והאילומנטי ששולטים בעולם (ביחד עם היהודים).

יש כאן רק סיפור אחד אמיתי - האמת מנצחת את השקרים של הממשלה והשלטון, היא אמיצה, היא פורצת, היא מעניינת, היא עוצמתית והציבור מאמין לה.
וזה מה שמרגיז את תומכי ביביהו ואשתו המטורללת, הם שונאים את דוברי האמת ואינם מסוגלים להתגבר עליהם בגלל שאין להם אמת משלהם.
כתוב תגובה ל- הירונימוס
ימים יגידו
  באום   27/01/17 00:01
כתוב תגובה ל- באום
7
בכיינות אינפנטילית
  הירונימוס   25/01/17 18:04
בואו נדבר על "התקשורת". (זהו סימן המירכאות האחרון בהודעה הנוכחית)
התקשורת עומדת לבחירה יום יום! כל יום היא צריכה למכור את המוצרים שלה ואם אין להם קונה התקשורת תמות. זהו שיא הדמוקרטיה.
אם הציבור הישראלי מעדיף מוצרי תקשורת החושפים את המחדלים והשחיתות של השלטון, אז זה מה שהוא יקבל.
הנה למשל לשלטון הנוכחי יש לפחות עשרה (כן כן, עשרה) ערוצי תקשורת מרכזיים שאין עליהם שום מגבלה כלכלית. הראשון ביניהם הוא כמובן החינמון של אדלסון שכבר עלה לנדיב הידוע כמיליארד שקלים. הוא מחולק בכל קרן רחוב, על כל גבעה גבוהה ותחת כל עץ רענן. אבל הציבור לא קונה אותו כי הוא יודע שזהו פמפלט תעמולתי בזוי.
יש לשלטון את הטלויזיה והרדיו הממלכתיים, יש לו ערוץ טלויזיה פרטי (ערוץ 20), יש לו עיתונות דתית ומגזרית, יש לו את ערוץ 7, יש לו את מעריב, יש לו את מקור ראשון, יש לו את ערוץ הכנסת.
הכל בידי השלטון. אבל השלטון בוכה כי הוא לא יכול לסבול אפילו ציוץ אחד של התנגדות. זה קרה גם במשטרים אחרים וזה קורה גם כאן.
לשלטון יש את כל הכוח, הוא ממנה את היועצים המשפטיים, את מבקר המדינה, את מפכל המשטרה, את הרמטכל, את השרים, את המנכלים, הכל כמעט בידיו אבל הוא רוצה עוד.
ויש לו לאופרטים שרוצים לחסל כל שריד של דעה עצמאית במדינה הזאת.
כתוב תגובה ל- הירונימוס
מעניין
  באום   25/01/17 18:40
השמאל מאשים את הימין שהוא פופוליסט,שהוא פונה למחנה המשותף הנמוך ביותר,שהוא משתמש בטכניקות של הפחדה (ערבים נוהרים) ושהוא משחק על הנימים הכי דקים של הציבור ובקיצור,פאשיזם.זה כמובן אסור ומסביר למה הימין הוא לה פמילייה אחד גדול ברמות שונות.אבל כאשר עיתונות ותיקשורת השמאל עושות את אותו הדבר ורק הרבה יותר אגרסיבי ויום אחרי יום שעה אחרי שעה ודקה אחרי דקה,זה פתאום הדמוקרטיה במיטבה והציבור קונה אז למה אתם בוכים.נזכיר את זה להירונימוס בפעם הבאה שניקח את הבחירות אחרי שננפק הצהרה פופוליסטית וננפק.הרי מישהו צריך לקחת את הבחירות.אבל תיקשורת הימין היא לא משרד חקירות ותקשורת השמאל היא כן.תקשורת הימין לא עוסקת כל הזמן בחיפוש פליליות אצל לבני הרצוג או גלאון,תקשורת הימין בדיוק בזה עוסקת אז אם רוצים לקרוא לתקשורת השמאל תקשורת,אז אפשר אבל היא לא.היא משרד חקירות בשרות המערכת המשפטית ועל זה הם בונים את עצמם.הם בונים את עצמם על המחנה המשותף הנמוך ביותר ואף למטה מזה.מוכר?היוצרות התהפכו פתאום.מוזס הוא חוקר פרטי,לא עיתונאי וכדאי לדעת את ההבדל.
כתוב תגובה ל- באום
המכנה המשותף
  הירונימוס   25/01/17 22:01
מכנה משותף כותבים בכ' ולא בח'
כתוב תגובה ל- הירונימוס
אתה צודק אבל
  באום   26/01/17 00:14
כיוון שמדובר במחנות,אז המונח "מחנה משותף" תופס.מחנה משותף נמוך זה התאגדות של אנשים על בסיס משותף שהוא נמוך.עכשיו רק צריך להחליט מי פה נמוך ומי לא.כיוון שמתהפכים היוצרות אז זה די ברור.
כתוב תגובה ל- באום
8
תשובה למגיבים 1 – 15;
  רפי לאופרט   26/01/17 08:24
1. נכון. רצוי למעט במרכאות ולהסתפק ב: הרוצה להבין – יבין; ומי שאינו רוצה – זבש"ו.
יחד עם זאת, רציתי להקל על הירונימוס את הבנת הנקרא. נראה שמבחינה זו לא היו המאמר מספיק מרכאות...
2. המאמר ביקש להציג תיזה – מודל פעולה בעייתי שהתקבע במקומותינו. הוא אנטי-דמוקרטי במהותו ומסוכן ציבורית בהשפעתו.
פתרונות הם השלב הבא. על חלקם עמדתי כבר במאמרים קודמים. בעקרון: דרושה ראורגניזציה במערכת המשפט, לרבות ארגון היועץ המשפטי לממשלה – מבנה, דרכי פעולה והגדרת סמכויות. חייבים לצמצם את היקף המשפטיזציה בישראל, ולעדן את פעולות המגזר בחוק תוך צמצום חופש "ההגדרה העצמית" של העוסקים בו. נדרש שינוי בדרכי הדווח על חקירות משטרה – לפני תוך כדי ובסיום ההליך. כמו-כן נראה שיש להפקיע את העיסוק בתרבות העיתונאית והאתיקה העיתונאית מהבלעדיות השמורה בהם כיום לעיתונאים ולמי שמתחזים כעיתונאים.
3. תודה ל- 3, 4 ו- 5.
4. הירונימוס הפך עצמו כבר מזמן למטרד דווקאיסטי, וחבל לי על הזמן לעסוק בסוג זה של מגיבים. תודה לבאום על הסבלנות.
לסכום; אני מציע שנעקוב אחר ההתרחשויות בארה"ב. בעקרון מתנהל שם תהליך דומה מאוד לשלנו, שתהיינה לו השלכות על כל העולם והשלכות משמעותיות מאוד על העולם המערבי, הדמוקרטי. מערב אירופה הביאה את הדברים אל סף קריסה. אובמה אימץ במידה רבה את הדרך האירופית הרדיקלית, וטראמפ הוא "הקונטרה-רבולוציה של הקונסרבטיזם הדמוקרטי בניסיונו להחזיר את המערכת לשפיות.
כתוב תגובה ל- רפי לאופרט
ברור שאין לך תשובות
  הירונימוס   26/01/17 09:48
אמנם יש כאן אי אלו לקקנים שאתה מודה להם בהתרגשות אבל אין לך תשובות לשני הנושאים העיקריים:
1. אתה משקר במצח נחושה בטענה שלך כי מישהו שינה את הכללים ביחס לחקירות ביביהו
2. אתה משקר בטענה שאין תקשורת השייכת לשלטון והתומכת בעוז בעמדות השלטון
כתוב תגובה ל- הירונימוס
ככל שאתה כועס יותר וגס רוח
  רפי לאופרט   26/01/17 18:24
יותר, מתברר שאתה מתלהם סדרתי, אבל לא בהכרח דובר דברי טעם.
כתוב תגובה ל- רפי לאופרט
משמח שהגעת למסקנה סוף סוף
  לרפי לאופרט   26/01/17 12:41
למחוק את האדם המכנה עצמו בשם של קדוש נוצרי (והוא ההיפוך הגמור מקדוש, הוא אדם נתעב). תמוה שבאום הנבון לא חדל להתפלמס עם טיפוסים מניפולטיביים כאלה, במקום לבטל אותם ולפסוח עליהם. אנא עשה זאת מר באום (גם עם מניפולטיביים אחרים {שלמה, אבנר, יוסי ודומיהם}. חבל על הזמן ועל המאמץ).
כתוב תגובה ל- לרפי לאופרט
לא יעזור לך לאופרט
  הירונימוס   26/01/17 14:06
כל עוד תעליל, תקשקש ותשקר, יהיה מי שיחשוף ויכתוב את זה ללא מורא וללא משוא פנים
כתוב תגובה ל- הירונימוס
הגעתי כבר מזמן
  רפי לאופרט   29/01/17 10:06
אולם אני מנסה מפעם לפעם לבחון את "סופניות" המחלה... עם ישראל ידוע כעם של ניסים; אולי יקרה לו נס גם כאן. אבל, אל תדאג, אין לי אשליות.
אנכרונימוס מתויג אצלי במגירה הנכונה.
כתוב תגובה ל- רפי לאופרט
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il