s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
כשבקפלן מתחדשות ההפגנות הסוערות להפלת הממשלה, כחזרה לימי טרום השבעה באוקטובר, מתברר כי ההפגנות למען החטופים מתמזגות איתן, מזדהות עם אותה מטרה    ויושב לו ראש הנחש במינהרה אי-שם ברפי...
יהונתן קלינגר
יהונתן קלינגר
משקיעי קריפטו שמעוניינים להשקיע כספים ולשמור עליהם מאובטחים, קונים ציוד אבטחה רציני, אבל בסופו של דבר נופלים בהונאות אנושיות שגורמות לכך שכל הטכנולוגיה שהושקעה לא תהיה שווה כלום
גאולה - רק בפעולה אנושית שמודעת שהיא כלי לקידום ישועה
איציק וולף
בימים שבהם טוענים רבנים כי ישנה הגנה מיסטית-רוחנית שהיא בלבד זו ששומרת על עם ישראל מפני אויביו כדאי לעיין בפסוקי קריעת ים סוף - שעל-פי המסורת אירעה בשביעי של פסח - ולראות שאפילו רי...
צבי גיל
צבי גיל
במערכה ההיברידית בין ישראל לבין אירן זאת כבר הצליחה בהיבט הפסיכולוגי והכניסה את הציבור הישראלי, שנמצא חצי שנה במתחים, ללחץ נפשי ללא תקדים    הפטפטת המדינית הבלתי אחראית שמהדהדת בתקש...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
אות קלון למשפחת שליט ועוזריה
מאת: בעז שפירא  |  19/02/2017
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
למי מגיע"אות קלון" ,נוסח שפירא
  שלמה המגיב   19/02/17 20:19
האחריות לתוצאות של עסקת שליט , "ולאובדן חיי יהודים" הינם רק על ממשלת ישראל בראשותו של נתניהו ולא על משפחת שליט , ולא על השמאל ( תמיד השמאל אשם ?) , ולא על התיקשורת ולא על הפעילים לשחרור גלעד שליט ואל תטמטם כאן את הקוראים , אדון שפירא . ממשלת קדימה של אולמרט , התנגדה "למחיר" ולכן לא בוצעה "העיסקה" המסוכנת שאתה מלין עליה , ולא נכנעה לשום לחצים וזו ההוכחה שתלוי כאן מי "הלחוץ" ולא מי "הלוחץ" ואל תסיט את "האחריות" לגורמים שלא מחליטים ולא קובעים ולא נושאים באחריות כלפי הציבור. נו , "האחריות" על משפחת שליט ? "אות קלון" למשפחת שליט ? אין לך בושה ? איזה רוע ונבזות צריך אדם לתייג כך הורים לחייל שמנסים כמשפחה נורמלית , ללחוץ על הממשלה לפעול כדי להציל את בנה ! . מה יותר מוסרי מכך , שהורים כולשהם , מעדיפים את חיי בנם , על אופציה של סכנה ערטילאית ( באותו שלב) לאחרים ? הרי הורה שלא נוהג כך בהיבט הסובייקטיבי שלו , הינו פסיכופט ולא הורה. איזה "אות קלון" מגיע למשפחת שליט , שהינה משפחה שכולה ממלחמת יום הכיפורים ( אחיו של נועם נפל ברמת הגולן חטיבה 188 ) ? . מעניין איך היה שפירא מתייחס לאדם , שהיה מטיל אחריות "לאובדן חיי יהודים" מהטרור הפלשתינאי , על המתנחלים , והיה מטיל עליהם "אות קלון" עקב כך ?.זהו שפירא ? מצאת מי "האחראי" לאובדן חיי יהודים ? משפחת שליט והשמאל ! ונתניהו עם קואליצית וממשלת ימין הינם רק צופים מהצד ? . למי שמגיע "אות קלון" על התובנה הנבזית שלך , אדון שפירא , זה לך בגין רשעות , רוע ושנאה כלפי מי שאינו חושב כמוך. ממש מביש. נ.ב. אני אישית , אם הייתי ראש ממשלה , הייתי מתנגד לעיסקת שליט בגלל המחיר והסכנה לביטחון , אך כהורה לחייל ( נשוא העיסקה ) הייתי נוהג בדיוק כמו משפחת שליט , ואני מקווה שאתה מבין את ההבדל , אדון שפירא , ותאשים את מי שצריך ( נתניהו) , ותחזור בך מהתיוג הנבזי שלך כלפי משפחת שליט.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
2
בועז שפירא מדהים!!!
  איילה   19/02/17 21:22
כל מילה חקוקה בסלע ואתה פשוט מעביר את התחושות שלנו באופן כל כך קולח וחזק, פשוט מדהים!!! קוראת בשקיקה כל מאמר שלך, כל הכבוד!!!!
כתוב תגובה ל- איילה
"בשקיקה" , נוסח איילה
  שלמה המגיב   19/02/17 22:31
מעניין אותי , באם המגיבה איילה , המתלהבת מהתובנות של שפירא , היתה מקריבה "בשקיקה" את גורל בנה , אם היה באותה סיטואציה של גלעד שליט , באותה "אצילות נפש" ,כפי שמצפה ממנה שפירא. טוב , להתנהג "באצילות נפש" בתגובות למאמרים , זה לא מסכן את חיי הבנים החיילים בשבי החמאס , אז למה שלא נהיה גיבורים פטריוטים בתגובות , הרי זה לא "עולה לנו כסף". איזו צביעות וגניבת דעת ! אלוהים ישמור.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
3
האגואיזם של נועם שליט והמשפחה
  עמעד   19/02/17 23:51
תודה לבועז שפירא על מאמרך החשוב.
באותו הזמן גם אני ציינתי וראיתי בנועם שליט ואשתו את האגואיזם והצביעות כי הם ידעו בבירור, לאור הניסיון (experience) שנצבר בעסקות הקודמות מן הסוג הזה, כי המרצחים המשוחררים חוזרים לטרור ורוצחים יהודים נוספים, כך שעל שחרור בנם ישלמו ישראלים אחרים בחייהם, אבל להם לא היה אכפת שייהרגו ישראלים אחרים, העקר שבנם יחזור הביתה.

אני גם חושב שכל גופי השמאל שניהלו את הקמפיין האגרסיבי, (כביכול למען שחרור גלעד שליט) היו יותר מעוניינים בשחרור מאות המחבלים המרצחים, כי השמאל הישראלי לכל גווניו הוא המשת"פ של הטרור הפלסטיני ושותף לשאיפות הלאומיות שלהם, והיחידי ששואף להקים להם מדינה - מדינה שהם עצמם אינם מעוניינים בה..
שימו לב, במסיבת העיתונאים בפגישת נתניהו עם הנשיא טראמפ, אף אמריקאי לא התעניין בפלסטינאים ובקשקוש המכונה "פתרון" 2 המדינות, רק שני הכתבים הישראלים השמאלנים עלובי הנפש.

כתוב תגובה ל- עמעד
"אגואיזם" נוסח עמאד
  שלמה המגיב   20/02/17 09:13
מדוע מגדיר עמאד את "נועם שליט ואשתו את האגואיזם והצביעות" , במאבקם לשחרור בנם השבוי ולא מגדיר כך את המשפחות אביטן , אברהם , שאול , וגולדין , שנאבקו ונאבקות באתה מידה עבור שחרור גופות (!) בניהם המוחזקות בידי אירגוני טרור ? ומה אם מאבקה של קרנית גולדווסר ומשפחת רגב ,לשחרור גופות (!) בניהם שנחטפו ע"י החיזבללה ? . מה ההתנפלות הנבזית וחסרת הרגישות הזו על משפחת שליט ? הרי כולן דרשו "לשלם מחיר" עבור גופות (!) , אז הורים לבנם החייל החי (!) עדיין , לא מחוייבים מבחינה רגשית וגם מוסרית כהורים , להאבק להצלת ילדם ? , נו מי כאן "הצבוע" וגונב הדעת ,אדון עמאד ? . "אגואיזם" עאלאק ! . נו טוב , כאשר המורשת היהודית רואה בסיפור הנסיון של אברהם בתורה , להעלות עולה ולהקריב את בנו ,כסיפור מופת ומוסר ולא כהתנהלות נבזית וחסרת מוסר של הורה כלפי ילדו , מה לנו כי נלין על שפירא , איילה ועמאד , שטוענים שמי שלא עושה כך הינו "אגואיסט " ? . נו , אם יש בעמנו אזרחים עם תובנות כאלו , כמו שפירא ולהקת התומכים שלו , מה לנו כי נלעג לאמריקאים שבחרו איזה פסיכי , עם סף רגישות של ילד בגן , לנשיאם ? וואלה , שיהיו לי בריאים אדון שפירא והמגיבים התומכים בתובנות שלו , לא להאמין עד היכן ניתן כאן להידרדר , אלוהים ישמור !.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
4
אתה מצחיק!
  אלטע קאקער   20/02/17 04:18
כי אם זה היה הבן שלך היית עושה רעש לפחות כמו משפחת שליט אם לא יותר. אבל העיקר הוא שאתה שוכח באופן נוח מדי מדוע העסקה בוצעה. נתניהו הפחדן והלחיץ היה מוכן לשלם את המחיר שאולמרט (השמאלן באופן יחסי) לא היה מוכן - אז זה בדיוק ההיפך ממה שאתה מתאר. יש רק כתובת אחת והיא ממשלת ישראל ובמיוחד נתניהו. מה אתה רוצה מהשמאל? השמאל קיים בעיקר באגדות. 8 מנדטים ביום טוב לא יכולים להיות תירוץ להכול. תירוצים מהסוג הזה מתאימים למי שאינם מסוגלים לקחת אחריות על מעשיהם - שזה אומר או ילדים קטנים או אנשים עם מגבלויות (אתה יכול להחליט מה מתאים לך יותר). במאמר מוסגר, בהשוואה אליך גם אטילה ההוני הוא שמאל אז ההתבכיינות הנ״ל לא מרשימה במיוחד.
כתוב תגובה ל- אלטע קאקער
5
איש צדיק ושמו נועם. חפשו בגוגל
  זכי   20/02/17 15:45
אשתו הייתה נגד הליכתו לפוליטיקה
כתוב תגובה ל- זכי
6
לשלמה ואלטע
  בעז ש   21/02/17 09:55
מעניינת התגובה מהבטן של שניכם, כולל התייחסות בוטה ובעיקר לא עניינית. צאו ובחנו את התוצאה עליה אני מצר. הכתובת הייתה על הקיר, כעת היא רשומה שם בדמים. אין כאן הפתעה והכל היה ידוע. הורים נפגעי טרור הפגינו על מנת למנוע סיכון חיי יהודים בצירוף חרפה מוסרית ואבדן ערכים, איש לא "ספר" אותם. כעת, בחלוף זמן וכשהמתים מונחים בקברם לאחר שמשוחררים בעסקה רצחו אותם, גם זה לא מעניין אתכם. מסתבר שאתם בחברה טובה. גם את המשפחה האצילית ונועם בראשה זה לא עניין......
כתוב תגובה ל- בעז ש
אין ויכוח על "התוצאה" , בועז
  שלמה המגיב   21/02/17 18:08
הויכוח כאן הינו על הגורם לתוצאה , ולא לתוצאה של העיסקה , שהיא בהחלט גרמה לפיגועים נוספים. מי שלא מתייחס "עניינית" לגורמים לתוצאה , הם אילו שמאשימים בה את משפחת שליט ולא את ממשלת ישראל , שהיא זו שהחליטה והסכימה (!) על "המחיר" ( מה שממשלת אולמרט השמאלנית לא הסכימה !). משפחת שליט , כמו כל משפחת שבוויי ונעדרי צה"ל בעבר ( וגם כיום -משפחות שאול וגולדין ) , נהגה בטבעיות ולחצה על הממשלה לשחרר את בנה , ולא נקבה בשום "מחיר" ספציפי , אלא שהגורמים המחליטים ( ממשלת ישראל) יעשו את מה שניתן כדי להציל את בנם. מהיכן הבנת , אדון בועז , "שלא ספרו" את אילו שהתנגדו "למחיר" הבלתי סביר ( כמוני ) , שחששו "שהמחיר" עלול לגרום להידרדרות ביטחונית ? . עדיין לא הבנתי איך מצפה אדם נורמלי כמוך וכמו שפירא ועוד מגיבים , שמשפחת שבוי שיש סכנה לחייו , תהיה "אצילית" ותוותר על חיי בנה בסיטואציה כזו ,ומדוע בכלל מטילים עליה "אחריות" (!) או רואים בה "חסרת ערכים" !!.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
לשלמה : כמה טעויות בידך
  בעז ש   21/02/17 21:55
ראשית כל, משפחות הדר וגולדין להבדיל משליט אינן מבקשות לשחרר אפילו מחבל אחד. הן כן דורשות להכביד את היד על עזה,לפגוע בחמס,לא להחזיר לאויב גופות מחבלים ועוד...אם תרצה זהו כל ההבדל !! משפחת שליט אשמה משום שלא נהגה כמותם אלה חזרה ודרשה מהממשלה להיענות לדרישות החמס ולשלם את "המחיר הנקוב". מתפלא עליך שאינך זוכר זאת. ברי שגם הממשלה אינה יכולה לרחוץ בניקיון כפיה אלא שאת הקמפיין המתוקשר, את אוהל המחאה, את השעון הסופר ימים בשבי, את המצעדים,ההפגנות ואת הדרישה לשלם את "המחיר הנקוב" הובילה המשפחה שתוארה כאצילית בעוד שבינה לאצילות אין ולא כלום.
כתוב תגובה ל- בעז ש
בעז, אין מה לעשות, האחריות
  ב_שמואל   22/02/17 04:35
בעז, אין מה לעשות, כל האחריות לפרשה המעוותת שייכת לגורם הקובע. כלומר, לממשלת ישראל שבראשה נתניהו. לאחר קביעת האחריות - אפשר לספר סיפורים להקלת חומרת האחריות, אך זה אינו גורם להעברת האשמה לגורם אחר. עם זאת, ניתן להאשים את הארגוניים הבוגדניים שנצלו את המקרה כדי לפגוע במדינת ישראל ובאזרחיה. אותם ארגונים של שמאל כגון התנועה הקיבוצית, שפעלה במימון, בארגון והסתה של הנוער למעשים אנטי דמוקרטיים.
כתוב תגובה ל- ב_שמואל
אין לי שום טעות , בועז
  שלמה המגיב   23/02/17 08:53
כאשר מדברים על "המחיר" , וזה למעשה בסיס הדיון כאן , זה לא רק "שיחרור מחבלים" , שגורם לעירעור הבטחון של תושבי ישראל , אלא גם מה שאתה מכנה "להכביד את היד על עזה ", שתביא מן הסתם להתלקחות מחודשת בכל הגזרה , כולל קסאמים וגראדים על עוטף עזה וגם על ערים מאוכלסות יותר רחוקות וסכנה ממשית ומוחשית "לאובדן נוסף של חיי יהודים " ( עפ"י ניסוחו של שפירא ), וכל זאת רק כדי להחזיר "גופות " ( אם בכלל ) , ולא להציל חיי חייל חי ! .אז מה אתה מנסה בנימוק מטעה כזה , אדון בועז , להבדיל את משפחת שליט , מיתר המשפחות , בנסיון נואש לשכנע את הקוראים , מי כאן "משפחה אצילית וערכית" ומי כאן משפחה שאינה כזו ? נו , ואם "נכביד את היד על עזה" וכתוצאה מכך ( לא בטוח , אך יתכן ) , תהיה התלקחות ויפול גראד על באר שבע וייהרגו ( חס וחלילה ) ילדים בגן ילדים , אז גם כאן פתאם נתייג את משפחות שאול וגולדין כלא "אצילות וערכיות" שגרמו "לאובדן נוסף של חיי יהודים" ? , אולי בכל זאת , בועז, תרדו כבר ממשפחת שליט ואל תנסו "בכוח" לייחס לה השפעה שלילית על ביטחון עם ישראל ? זה ממש נראה טיעון עלוב ומניפולטיבי וראוי שתפסיקו עם התובנה הזו.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
נו באמת,
  אלטע קאקער   22/02/17 01:19
איך אפשר לקחת אותך ברצינות כאשר ארגנו לך ניסוי טבעי: שתי ממשלות שבתקופתן שליט היה בשבי, אחת שחררה מחבלים והשניה לא. משפחת שליט הייתה פחות ״אצילית״ בתקופת אולמרט? לא, הם לא שינו דבר. אם כבר, ככל שהשנים נקפו הלחץ שלהם הפך לפחות רלוונטי. רק שאולמרט אמר: זה מחיר שאני לא מוכן לשלם. ונתניהו התקפל. אז כאשר אתה מדבר על ״אלו שלא הקשיבו למתנגדים לעסקה״ אתה מתאר את הגיבור הגדול נתניהו והממשלה שלו שהם היחידים שקיבלו את ההחלטה. לכן להצביע על משפחת שליט כאחראית זו השתפנות שראויה לתגובה נגדית חריפה. יש גבול לכל שטות, נתניהו שיחרר מחבלים מתוך ידיעה ברורה שחלקם יחזרו לעסוק בטרור. אין כאן שום דבר חדש (ע״ע עסקת ג׳בריל). רק שזה לא נוח לך להכיר בעובדה הפשוטה שנתניהו, ליברמן ושאר הליצנים מקשקשים את עצמם על הדעת וברגע האמת הם ״נמסים״. אז בסדר הרצפה עקומה, התקשורת סמולנית ומשפחת שליט הם עוכרי ישראל. תודיע לי אם זה עוזר להשתיל לנתניהו את הביצים של אולמרט או ברק. גם עמוד שדרה יתקבל בברכה.
כתוב תגובה ל- אלטע קאקער
לאלטע
  בעז ש   22/02/17 10:08
אתה יודע, לעתים קשה כנראה להעביר מסר ולכסות את הכול, לפחות באופן שיבינו אותך כדבעי. היכן במאמר מצאת מילה של הנחה ביחס לנתניהו?. לא תמצא כי אין כזו. נהפוך הוא. אשר לו כתבתי בעבר בכמה הזדמנויות דברי ביקורת חריפים ביותר. בין היתר שהנו חסר עמוד שדרה, שהפך עורו, שהפקיר את הערכים עבורם הקריב אחיו יוני את חייו, שבגד בכל מה שהטיף לו בעבר- לא לנהל משא ומתן עם הטרור (מזה עשה קריירה פוליטית בהרצאות בכל העולם ועל זה אף כתב ספר) ועוד ועוד..... אלא שכאן אני מגיע לנקודה שפספסת- המאמר הנ"ל אינו על נתניהו, על מחדליו, על אופיו. המאמר יוצא חוצץ נגד משפחת שליט ה"אצילית". שתוארה ככזו, שסגדו לה, שהאדירו את שמה, שקבלוה בכל העולם בשטיחים אדומים- והכל למרות שנהגה במה שבעיני הוא ההפך מאצילות. נסה שוב לחשוב על הערותיך לאחר הדברים שנאמרו. אם תחפוץ- חפש מאמר בשם- "שקרים הסתרה וצביעות במסע לשחרור שליט" או שם דומה אותו העליתי בעבר.
כתוב תגובה ל- בעז ש
ההונאה העצמית שלך זו הנקודה
  אלטע קאקער   22/02/17 11:45
להתמקד במשפחת שליט כי הם נראים לך ״לבנבנים״ מדי ו״סמולנים״ מדי במקום לתבוע תשובות ממי שקיבלו את ההחלטה לשחרר את המחבלים זו גם הונאה עצמית, גם טיפשות וגם ניבזות. במשך 5 שנים לא עזר למשפחת שליט שום דבר. עד שהגיע המושיע הגדול של המחבלים, מכחישי השואה וחסרי החוליות ברחבי העולם - הרגיש שאולי הכסא שלו מתנדנד והחליט לעשות עסקה שהשמאלן אולמרט לא היה מוכן לעשות. אז לא, אין לך תירוץ. להסיט את האחריות ממקבלי החלטות לאזרחים זו טקטיקה נכלולית של הכחשה. כאמור, להתמודד עם המציאות שזו הייתה ההנהגה הימנית שבגדה בבוחרים שלה זה כואב מדי אז בוא נאשים את התקשורת שהם שמאלנים ואת משפחת שליט. לא שזה מפתיע, אבל תחתיות השאול לא עמוקות מספיק בכדי לתאר את רמת הטיעונים ברשימה.
כתוב תגובה ל- אלטע קאקער
7
העסקה הכי אידיוטית בהיסטוריה
  אהרון שחר   21/02/17 19:29
קיבלנו חיים של אחד, איבדנו פי כמה וכמה. שחררנו אלף רוצחים. ירקנו בפרצופה של מערכת המשפט. ירקנו בפרצופה של מערכת הביטחון, ירקנו בפרצופן של אלף משפחות שכולות, מנהיג היהודים התרפס בפני מנהיג הערבים, מנהיג היהודים הכריז: דם יהודי הוא הפקר! אתם תרצחו, אנחנו נשחרר. זו חלוקת העבודה מעתה. אלאור עדיין חי.
כתוב תגובה ל- אהרון שחר
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il