|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
גיל לימון. עדיין פקיד [צילום: גדעון שרון]
מיכאל דבורין
מי הסמיך את מר לימון לעשות לימונדה מתפקידו ולציין את הרפורמה של הממשלה בצורה נגטיבית?
יצחק בריק
יצחק בריק
נתניהו יודע היטב שמה שקורה בימים אלה בזירה הדרומית ובזירה הצפונית עלול להביא לקריסת המדינה    נתניהו איש חכם והוא קורא את המפה היטב    הוא מכיר היטב את המצב העגום ואת האמת לאשורה    י...
יהונתן קלינגר
יהונתן קלינגר
היתרון של מערכת ציבורית היא שכל עוד היא עובדת, גם העשיר וגם העני יקבלו טיפול טוב. כשיש עומס נוצרות שתי בעיות: החזק והעשיר הולך למערכת הפרטית, אבל החלש צריך לצעוק חזק יותר כדי לקבל ...
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
גודריאן מלמד את היטלר ורומל את תורת לוחמת השריון בחזית; גודריאן מפר פקודה אסטרטגית; הפולנים לא ניצלו הזדמנות אסטרטגית; "התגברות על מכשול מים בלתי עביר"; חידוש הלחימה הגרמנית; שיתוף...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
תמיר פרדו וחורבן הבית השלישי
מאת: אהוד פרלסמן  |  27/03/2017
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
פרדו
  אחד שמבין   27/03/17 12:13
מה יש ללשעברים האלה?

כולם שמאלנים נקלים....
כתוב תגובה ל- אחד שמבין
בתשובה לשאלה, לך לאיילה חסון:
  נתין מדמנת ישראל   27/03/17 18:17
"האמריקנים מחזיקים כל מיני לשעברים בצה"ל באופן כלכלי כדי שהם יתאימו את עצמם לעמדות האמריקניות". youtube.com
כתוב תגובה ל- נתין מדמנת ישראל
2
קישורים למקורות + הערה.
  אהוד פרלסמן   27/03/17 12:21
קישור לדבריו של פרדו: מקור1. מענין לציין שלא בכל המקומות ציטטו את המשפט "השתלבותה של ישראל במרחב היא תנאי להישרדותה כמדינה", וכנראה שהיו עורכים שהבינו שהמשפט הזה מציג את פרדו באור בלתי מחמיא, בלשון המעטה. קישור לדבריו של שלמה בן עמי בראיון עם ארי שביט: מקור2. דבריו על הסכם ביילין-אבו מאזן מופיעים בעמוד הראשון, ועל הרצון שלהם להשאיר חוטים פרומים בעמוד השישי והאחרון.
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
3
שומרים עלינו מלמעלה
  עמוס שנער   27/03/17 12:27
לא יאומן שככה הוא דיבר. כל המדינה שלנו בנוייה מניסים על גבי ניסים ולא על מנהיגנו הביטחוניסטים המתגלים לעיתים קרובות ככלומניקים (לא כולם). אחמד טיבי בעצמו אמר פעם בכנסת לאחד מח"כ הביטחוניסטים שכשהוא רואה את טיפשוטו הוא איננו מבין כיצד הם (הערבים) הפסידו לנו בכל המערכות הצבאיות. (ציטוט מהזיכרון ולא ציטוט מדויק).
כתוב תגובה ל- עמוס שנער
4
בן עמי
  באום   27/03/17 14:29
הספיק לומר אחרי דבריו אלה דברים אפילו הפוכים מרגע שהוא הבין שדבריו הם בדיוק מצע הימין.אבל פדרו מצטט בדייקנות את חזונם של פרס/ביילין/אורי סביר שבדמיונם ראו משאיות ישראליות חוצות את הירדן,את המדבר ומגיעות לנסיכויות.עד כדי כך החלום היה יפה שכאשר הוא נשבר,הם לא שמו לב.עד היום ביילין וסביר מדקלמים את הטקסטים העתיקים.אבל פדרו רוצה להמציא שוב גלגל שהוכח שהוא לא יציב וחסר תועלת. לבנות את הגלגל זה כבר לא בשביל הפילוסוף התורן פדרו,את זה הוא משאיר לאחרים,הוא עצמו יתיז פילוסופיות ויקבל בתמורה חוזים באיזה מקום."מר פודרה" אמר פולי מהגשש וזה נראה שבאמת הביטחוניסטים לשעבר שמים קצת פודרה,קצת סומק,קצת אודם כדי להראות יותר יפים ולהסתיר מה שצריך להסתיר.
כתוב תגובה ל- באום
ביילין זרע אשליות, פודרה מאיים
  אהוד פרלסמן   27/03/17 16:47
השמאלנים הבינו כבר שהם לא יוכלו למכור לנו אשליות שלום, ובגלל שהם שכנעו את עצמם שסוד הצלחתו של נתניהו טמון בכך שהוא מהלך אימים על העם המטומטם, הם החליטו ללכת באותה דרך. אז פתאום כולם מאיימים עלינו במדינה דו-לאומית, כשעד לפני שנתיים שלוש לא שמעת אף אחד מהם, חוץ ממירון בנבנישתי, מקשקש את השטות הזאת. ועכשיו הפודרה החליט שהוא ילך צעד נוסף, ויספר לנו שאו טו טו, הלך עלינו. עוד מעט הם כולם ישירו במקהלה שישראל ניצבת על עברי פי פחת, ושרק הם יכולים להציל אותנו. חכה ותראה!
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
מה שהם ישירו
  באום   27/03/17 17:37
זה פחות חשוב,מה שחשוב זה האם עם ישראל יקשיב למקהלה שלהם.אנשים מהשבט הלבן עוד לא ממש הפנימו שהפתרון צריך להיות אחרי שהבנו שלא תיהיה שום נסיגה כי פשוט אין ברירה אחרת.לכן פדרו וחבריו עוד שרים במקהלה משום שהם יודעים שהרבה עוד מקשיבים להם אפילו שהם עברו מ"העבודה" ללפיד.את הבלוק הזה בראש של השבט הלבן צריך איכשהו לנפץ אחרת היום זה פדרו ומחר זה דיסקין וברק ועוד פונקציונרים שבמקום ללכת לטייל עם הכלב כמו שעושים גנרלים בדימוס באנגליה למשל,מתעלקים עלינו יום ולילה.השאלה היא איך פורצים למוח של השבט הלבן כי אחרי זה הכל יסתדר.
כתוב תגובה ל- באום
הפנתר השחור מדבר על השבט הלבן
  חחחחחחחחחחחחחחחחח   27/03/17 18:58
בפורים הבא תתחפש למירי רגב עם לשון מחולקת. חצי בעכוז של המלך (זה עם הגן הספרדי) וחצי בזה של המלכה (זו עם השמפניה הוורודה).
כתוב תגובה ל- חחחחחחחחחחחחחחחחח
באום- אתה כל כך מנותק.
  משאיות כאלו   28/03/17 05:57
היו ויהיו,ועוד אינטרקציות כלכליות ואחרות מתקיימות ויתקיימו.
כתוב תגובה ל- משאיות כאלו
אם יש אינטרקציות
  באום   28/03/17 19:41
כלכליות ומשאיות נוסעות לנסיכויות,אז מה פדרו רוצה בעצם.אבל אם החזון שלו הוא שיהיו אינטרקציות כלכליות ובשביל זה צריך לתת לפלסטינים מדינה,אז סימן שאין אינטרקציות כלכליות אחרת הוא לא היה מעלה את העניין.אבל האמת שיש אינטרקציות כלכליות בהחבא ובהסתר שזה אומר בהחבא ובהסתר.זה לא החלום של פרס עם כל הכבוד.במזרח התיכון אינטרקציות כלכליות לא מלמדות על שום דבר ומי שיתלהב מאינטרקציות כלכליות ויפקיר את גבולותיו ימצא עצמו מצטרף לפליטים הסורים על הגבול של הונגריה.למשכן את העתיד בשביל רמת חיים היום וחיוך של איזה שייח' מן המדבר זה דבר אדיוטי.השלום עם מצרים אמנם היה צריך לפרוץ אבל מי קבע שעוד כך וכך שנים לא נצטרך לקחת את סיני שוב כי דעא"ש ישתלט על כל חצי האי.אף אחד לא קבע.זה המזרח התיכון ופדרו הבין את זה אבל הוא שכח.
כתוב תגובה ל- באום
על התנהלות השמאל הישראלי
  בני בנקר   28/03/17 07:48
ההזוי,שפרדו הוא בשר מבשרו לפי דבריו, אמר היהודי החכם אלברט איינשטיין שתי אמירות קולעות: מהי מהות הטמטום האנושי ? לעשות פעם אחר פעם אותו הדבר ולצפות לתוצאה אחרת...ועוד אמר: ישנם שני דברים אינסופיים,היקום והטמטום האנושי ואינני בטוח בהקשר ליקום...
כתוב תגובה ל- בני בנקר
יקום סופי-כל נברא הוא בעל גבול
  ב.ניצן   2/10/18 14:42
קשה לי להאמין שאיינשטיין אמר את זה. כי התאוריה שלו לא סותרת את החכמה הקדומה שלנו וזאת אומרת שכל נברא הוא בעל גבול. גם תורת המפץ שטוענת שלפני המפץ לא היה מרחב לא חומר ולא זמן ואלה נוצרו. ממילא, כמו שהחומר מוגבל, כך גם המרחב. לא נעים אבל גם הזמן. ומה יש אחרי סוף היקום?? את הצד האחורי של הראש שלנו אנחנו לא רואים. איך נראה את סוף היקום.
כתוב תגובה ל- ב.ניצן
5
שראוי להביאן שוב במקור.
  שאלות טובות   27/03/17 17:09
זה מה ששואל פרדו: "אנחנו קרובים לנקודת האל-חזור שבה החלופה היחידה היא מדינה דו-לאומית שבה כל התושבים שווי זכויות. האם זו שאיפתנו? האם זה החזון הציוני? האם זו המדינה שנוריש לנכדינו? - התשובה היא: 1. לא - מדינה עם שוויון זכויות היא לא החלופה היחידה. ניתן לקיים גם מדינה שבה ליהודים יש זכויות יתר. זה המצב היום. 2. לא - אנחנו (הישראלים) אף פעם לא רצינו להקים מדינה עם שוויון זכויות. 3. לא - החזון הציוני מעולם לא דיבר על שוויון זכויות, אלא על מדינה יהודית, עם פריבילגיות ליהודים. 4.לא - לנכדנו נוכל להוריש רק את מה שעשינו. בנינו אתנוקרטיה גזענית וזה הדבר היחיד שאנחנו יכולים להוריש.
כתוב תגובה ל- שאלות טובות
תשובות מעולות
  אהוד פרלסמן   27/03/17 19:40
ובגלל שהערבים פה כל כך סובלים, וכל כך משוללי זכויות, הם כולם רוצים לחזור למצרים ולסעודיה, שמשם הם כולם באו, אבל אף אחד לא מוכן לקבל אותם שם. מסכנים. למה מה? אין להם את זכות השיבה? "אחים, חצי מהפלסטינים הם מצרים והחצי השני סעודים", יילל פאתחי חאמד, שר הפנים בממשלת החמאס. אבל פרדו השוטה ניבא שבגלל שהם ישארו כאן, בסוף הם יזכו בכל הקופה, כי המדינה שלנו לא תשרוד אם לא נפתור את הבעיה של היללן הזה, שרוצה מהמצרים דלק בשביל הג'יהאד, וברור כשמש שאי אפשר לפתור איתו כלום.
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
הערבים לא רוצים לחזור לאף מקום
  אכן כך   28/03/17 14:26
כי זו ארצם. הם ילידי המקום.
כתוב תגובה ל- אכן כך
6
כיצד בוחרים ראש מוסד?
  מושיקו   28/03/17 02:18
כאשר אדם מן הישוב שומע את הגיגי ראשי המוסד לדורותיהם (שבתאי שביט, דגן ופרדו) ואלו הם תמיד, בלי יוצא מן הכלל, דברי הבל מעוררי חלחלה, עולה מאליה השאלה כיצד בוחרים אותם ומהם הקריטריונים. האם מישהו שם לב לאירוניה במצב בו בראשות שירותי הביון של ישראל (אינטלג'נס בלע"ז) עומדים ראשי כרוב?
כתוב תגובה ל- מושיקו
7
אמר ברור ולעניין.
  שמין   28/03/17 03:35
1. שכנים.
לא מדובר על אבו מאזן לא על ביילין, לא על עראפת ולא על אבו מדרוב. שכנים הם מצריים, ירדן, לבנון וכמובן פלסטינים. שכינות טובה היא מפתח לביטחונה של כל מדינה עצמאית ובמקרה מדובר על ישראל.

2. חזון הציוני.
חזון הציוני הוא מדינה ללאום היהודי (בית לכל יהודי) גם כאשר יהודים רבים מתגוררים בתפוצות.
מה הפתרון? טראנספייר? כיבוש וגיור של 3+ מילון תושבי שטחים? שלילת הזכויות (מאוד יהודי)?
לממשלה בישראל אין תשובה והמתח יעלה!!! יתפוצץ לכולם בפנים במנות קטנות וגדולות, מוקדם או מאוחר!!!
וכמובן עוד דור שגדל על השינאה (אף אחד או אף 35 לא יעזורו).
כיבוש חלקים חלקים וגידול התנחלויות לא משרת את ישראל גם עם שלושה טראמפים.

PS
כפי שידוע כל הלשעברים ״מתוסכלים״ וכל המשרתי ממשלה והעומד בראשה הם ״חכמים״ כולל כתבים זולים בע״מ.
כתוב תגובה ל- שמין
8
גם לפרדו וחבריו אתוס שלילי
  ה.א   28/03/17 03:48
גם לפרדו וחבריו אתוס שלילי, המדינה מנפחת להם את חשבון הבנק עם פנסיות שכולנו יכולים רק לחלום עליהם, להתמודד על הדעות שלהם בקלפי הם מתעצלים, אם יגידו דברים למען הממשלה, בנות הזוג השמאלניות תזרוקנה אותם מהבית, ואף אחד לא יצטט אותם - אז הם מברברים עצמם לדעת עם אתוס שלילי שעושה כותרות. פתטי. מפקדים למען בטחון אלק.
כתוב תגובה ל- ה.א
9
החוכמה נמצאת ת''ק פרסה מפרדו.
  מדמוני אסף   28/03/17 07:28
אם איש מסוגו של פרדו היה ראש המוסד, אין לי ספק כי הוא חלק מהכשלונות של עם-ישראל. כמה נזק גרם האיש הלזה למדינת-ישראל רק אלוהים יודע ? האם הוא מסר דו"חות כוזבים, כדי לשרת את האג'נדה של הברנזה שלו ? האם השהה פעילות כנגד אויבים, כדי לשרת את האג'נדה של הברנזה שלו ? האם ביטל פעילויות כנגד אויבים, כדי לשרת את האג'נדה של הברנזה שלו ? האם היה לו גורו (ביילין, שריד, אורי אבנרי, פרופסור זנד, שולמית אלוני וכד') ולאור חשכתם פעל ? הם לא מעטים !! עמי איילון עמירם לוין, וכל חבורת הביטחוניסטים הליצנים ? פרדו, רק שתי מילים: פורים עבר, תחזור להיות אדם יהודי וציוני. העם היהודי עמד בכל האתגרים לאורך כל הדורות, אתה קטן קטן קטן מכדי לפרום את השרשרת.
כתוב תגובה ל- מדמוני אסף
10
מה שפרדו לא מפנים.
  א.ל. רמת-גן   28/03/17 08:05
נראה שפרדו בשנות שרותו כראש המוסד,גם לפני כן וגם לאחר פרישתו, לא מצא זמן לעיין באמנת החמאס.האירגון הזה ששולט כמעט במחצית הפלסטינאים, חרט על דיגלו :לא הכרה בישראל,לא מו"מ עם ישראל ולא שלום עם ישראל.הקביעה הזו היא טוטאלית ,גם אם ניתן להם את זכות השיבה וגם אם ניסוג לגבולות 67 , ולאחר מכן לגבולות 48 ואפילו לגבולות 47. האופציה היחידה שהארגון מותיר לנו: במקום להשליך את היהודים לים,הוא יאפשר להם לחזור לארצות מוצאם ...
כתוב תגובה ל- א.ל. רמת-גן
11
כולם מתעלמים מכך שבהסדר
  בני בנקר   28/03/17 08:12
עתידי,(שאינני מאמין שיש סיכוי להשגתו),אסור לישראל להסכים לחזרת מיליוני פליטים מדומים שקוראים לעצמם "פלסטינים" לתוך יהודה ושומרון,כפי שכותב פעם אחר פעם ד"ר גיא בכור, שמבין בנושא הרבה יותר מפרדו. כל הזמן מפמפם הסמול הישראלי על הסכנה הגדולה של איבוד הרוב היהודי ממערב לירדן,אבל לא שמענו משמאלן אחד, שכדי למנוע זאת,אסור לאפשר את "זכות השיבה" של מיליוני ג'יהדיסטים מוסלמים לתוך "המדינה הפלסטינית", שהם פועלים באיוולתם הרבה להקמתה. אם יקרה נס(והוא לא יקרה כמובן) ו"הפלסטינים" יסכימו תמורת מדינה ביהודה ושומרון לביטול מה שהם מכנים "זכות השיבה" ,של מיליוני פליטים מדומים לתוך ישראל,יסכימו על סופיות הסכסוך,(אין מצידם שום תביעות נוספות מישראל),יסכימו לשליטה ביטחונית ישראלית מלאה על הגבול שלהם עם ירדן,יסכימו לפרוז מדינתם,יסכימו לשליטה ישראלית מלאה על המרחב האווירי של יש"ע,הכל תנאים של יהרג ובל יעבור מבחינתנו,תנאים שעד היום לא הסכימו לקבל אפילו אחד מהם,איך נוכל למנוע את הצפת "מדינתם" במיליוני "פליטים" ? הרי כל העולם ואשתו יתמכו בזכותם לעשות זאת ! בהקשר ל"מדינה דמוקרטית": ישראל מעולם לא הייתה מדינה דמוקרטית. לא בטעות המילה "דמוקרטית" לא מופיעה אפילו פעם אחת במגילת העצמאות,שהיא המסמך המכונן של המדינה היהודית. ליהודים במדינת ישראל יש זכויות עודפות על הערבים והנוצרים וחוק השבות קובע זאת בבהירות. רק ליהודים יש זכויות לאומיות במדינת ישראל וטוב שכך.
כתוב תגובה ל- בני בנקר
12
אני מסכים עם דברי הרשימה
  רפי לאופרט   28/03/17 09:41
דומני, שלנוכח האפשרות שטראמפ יטרוף את קלפי כולנו, ובכלל זה השמאל שצודק תמיד, ממהרים נציגיו המוסמכים והמוסמכים לשעבר, לחזק את הפחד הציבורי ולנסות לדחוף את כולנו אל עברי פי פחת.
גם אם אינני קורא את דברי פרדו כפשוטם, או כפי שמפרש אותם המאמר, עצם אמירתם כיום היא שגיאה. לאור עמדותיהם של ראשי מוסד בדור האחרון, תמהני אם לא הגיע הזמן לשאול אם אלה הם האנשים הראויים לעמוד בראש גופי הביטחון שלנו, שתפקידים לעודד ולחזק את הציבור ולא לזרוע בליבו פחדים חששות ומורך לב.
שום הסדר פורמלי לא ישנה את הסיכון הקיומי לישראל, אם אכן קיים סיכון כזה. ורק שינוי יסודות הסיכון יהפוך הסדר פורמלי לנדבך נוסף של ביטחון המעטפת הביטחון הלאומי שלנו.
לכן, יש מה שיש ואין מה שאין ועלינו לא לבזבז את מה שיש למען דימוי סרק משופר של מה שאין.
דומני שבאופן פרדוקסלי, ככל יותר ראשי מוסד מנסים להבהיל את הציבור, מבלי לנמק כהלכה את דבריהם, מעמדם נשחק והאמון בארגון שבראשו הם עומדים נפגם. זה ו נזק כפול - לציבור ולפקדויהם כאחד.
כתוב תגובה ל- רפי לאופרט
13
אתה דווקא מדבר על ההיגיון של
  סניל   28/03/17 12:38
פרדו ומגדיר זאת כאי היגיון...
כתוב תגובה ל- סניל
14
תשובות לבני בנקר ורפי לאופרט
  אהוד פרלסמן   28/03/17 14:30
לבני בנקר: ישראל היא מדינה דמוקרטית כי דמוקרטיה היא פשוט שיטת שלטון שבה העם בוחר את שליטיו, ולא הם את עצמם ואת יורשיהם. דמוקרטיה יכולה להיות פושעת, והשלטון הכי צודק בהיסטוריה היה שלטונו של שלמה המלך, שלא היה שלטון דמוקרטי. לרפי לאופרט: כשפרדו אומר: "השתלבותה של ישראל במרחב היא תנאי להישרדותה כמדינה.", אין שום דרך בעולם לפרש את דבריו שלא כפי שפרשתי. זאת עברית פשוטה, ואתה רק רוצה לחמוק מהמסקנה הפשוטה והיא שהבן אדם הוא פשוט אידיוט.
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
אבל הוא מתעלם מסתירה חמורה
  הוא לא אידיוט,   28/03/17 15:51
שבדבריו. אכן צריך להשתלב במרחב, שהרי אין דרך אחרת לחיות פה בשלום. מי שרוצה מדינה מערבית, שיקים אותה במערב. פה זה המזרח. עם זאת, הראיה של פרדו את הערבים כ"סכנה דמוגרפית" היא מחשבה מערבית, שהיא לא רק ההיפך מההשתלבות במרחב, עליה הוא מדבר, אלא סתירה מוחלטת שלה. לא ניתן להשתלב במרחב, שאתה מפחד מדייריו ורוצה להיות מנותק מהם, נוסח "הוילה בג'ונגל" של אהוד ברק. מי שחי בוילה כזו יינגף יום אחד ע"י יושבי הג'ונגל.
כתוב תגובה ל- הוא לא אידיוט,
הוא ועוד איך אידיוט!
  אהוד פרלסמן   28/03/17 18:46
עובדה שבטלויזיה השמיעו את דבריו על המדינה הדו-לאומית, ולא על זה שאם לא נשתלב במרחב הלך עלינו, ויש גם אתרי אינטרנט שעשו אותו דבר. כל אלה שהשמיטו את הדברים האלה שלו, הבינו(!) שהם מוכיחים שהוא אידיוט. מכל המאמרים על הנאום שלו שפורסמו באתר זה, אני היחידי שהדגיש את הדברים האלה כי רציתי, ואף הצלחתי, להוכיח שהוא אידיוט, ורוב המגיבים כאן מסכימים איתי. אף אחד חוץ מכמה משוגעים לגמרי לא רוצה להשתלב במרחב, כי המרחב כולו מורכב מערבים שכל הזמן רוצחים אחד את השני, וכשהם יכולים גם אותנו. אנחנו נמשיך לחיות על חרבנו, והפער האיכותי בינינו לביניהם הולך וגדל, ומספר הקורבנות שנגבים מאיתנו עקב השכנות איתם הולך וקטן. הוילה בג'ונגל פורחת ומשגשגת, ומעולם לא היה מצבנו כה טוב. אז אין לך מה לדאוג, ולפחד הנורא שלך מפני האפשרות ש"מי שחי בוילה כזו יינגף יום אחד ע"י יושבי הג'ונגל", אין כל יסוד הגיוני.
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
כל מילה בסלע. לא יהיה כאן שלום
  בני בנקר   28/03/17 20:14
כי יש לנו עסק עם תת-תרבות,שמקדשת את המוות על החיים,שמעדיפה את "כבוד המשפחה" על חיי בני ובנות המשפחה,שמתייחסת לדתות אחרות כיצורים נחותים מהמוסלמים,(אלה שזכו כידוע בעשרות פרסי נובל, על השגיהם במדע וקידום השלום בין העמים),שזכאים לכל היותר להיות בני חסות משלמי כופר,שמוציאה להורג הומואים תוך עצימת עיניים של הליברלים הנאורים בעולם המערבי ההזוי. מרבית השמאלנים שמפחידים עם "מדינה דו-לאומית" הם אלה שתומכים ללא סייג במסתננים המוסלמים שחדרו לארצנו. למרות כל ההפחדות,מצבה הכלכלי,הביטחוני והבין לאומי של ישראל, מעולם לא היה טוב יותר ובגדול.
כתוב תגובה ל- בני בנקר
רוב המגיבים אכן מסכימים איתך,
  למליונר מצפון ת״א   29/03/17 09:50
אבל לא משום שפרדו אידיוט, אלא משום שהם אידיוטים. מה שכמובן לא מפחית מהסתירה, שאכן גלומה בדבריו. הוילה בג׳ונגל משגשגת בכסף זר, ברובו אמריקאי, שמגיע למתי מעט. הרוב שורדים פה בקושי, ובדוחק, ומחוץ לטווח הראיה וההרגשה של אלה שגרים בצפון תל אביב, שגם לא מרגיש את האימה של תושבי הצפון והדרום, ששוב מתעצמת ממש בימים אלה. לא ניתן לחיות לנצח בעימות עם כל הסביבה כנטע זר. לא בבית משותף, לא בשכונה, לא בישוב, ולא בשום חברה אנושית. מי שחי רק על חרבו, גם ייפול עליה בסופו של יום.
כתוב תגובה ל- למליונר מצפון ת״א
דברי הבל. מעבר לעובדה שבכל
  בני בנקר   29/03/17 11:52
סקר על שביעות רצון מחייהם של תושבים במדינות העולם,שנעשה ע"י גופים אובייקטיביים,שביעות הרצון של אזרחי ישראל נמצאת בצמרת המדינות,עוד כמה עובדות שהופכות את תגובתך לבדיחה גרועה: המצב הכלכלי של המדינה נורא. רק 70% ממשקי הבית בישראל הם בעלי דירה בבעלותם,לפחות שתי מדינות מ OECD עולות עלינו. בין השנים 1997 עד 2012 הייתה עליה של 50% בלבד בעשירון התחתון של בעלי דירות משלהם, מ 27% ל 41%. התוצר הגולמי השנתי לנפש עבר את בריטניה וצרפת,אבל גרמניה עדיין מעלינו. במרתפי בנק ישראל יש רק יותר מ 100 מיליארד דולר עודפי מטבע זר. בארבע השנים האחרונות היה עודף של רק למעלה מ 10 מיליארד דולר בשנה במאזן התשלומים. אחוז החוב הלאומי מהתוצר הלאומי בירידה מתמדת למרבה הבושה. האבטלה בשפל של כל הזמנים, רק 5 מליון איש בשנה עוברים בנתב"ג,רק האלפיון העליון. כל שנה נשבר שיא הקניות של רכבים חדשים,איזה בזבוז. וכל זה לפני ההכנסות הצפויות משדה הגז ליוויתן,שפיתוחו עוקב ע"י בולשביקים מהשמאל ובית משפט הזוי. היכן הימים הטובים של שלטון מפא"י וההסתדרות ? אנחנו צריכים ללמוד מוונצואלה, איך סוציאליזם במיטבו משפר את מצב העם ! רק 85% מהאוכלוסייה שם בתת-תזונה...
כתוב תגובה ל- בני בנקר
ואודיחמודי ישים לך קצפת.
  החיים שלך תותים   29/03/17 12:14
בתאבון לשניכם.
כתוב תגובה ל- החיים שלך תותים
על האוויל הזה אמר החכם באדם,
  בני בנקר   29/03/17 13:31
אלברט איינשטיין: מהי מהות הטמטום האנושי ? לעשות פעם אחר פעם אותו הדבר ולצפות לתוצאה אחרת...הגדרה מדויקת של השמאל הישראלי.
כתוב תגובה ל- בני בנקר
העלה שני איזכורים של הדברים,
  חיפוש מהיר ברשת,   29/03/17 10:20
בעניין "ההשתלבות במרחב". לפחות בשני אתרי חדשות מרכזיים. פה news.walla.co.il וגם פה ynet.co.il אני לא רואה חדשות בטלויזיה ולא יודעת מה שודר שם.
כתוב תגובה ל- חיפוש מהיר ברשת,
מה יש לי לשקר מה?
  אהוד פרלסמן   29/03/17 11:56
אני כבר לא זוכר באיזה אתרים הסתכלתי, אבל עכשיו מצאתי שלושה: מעריב, הארץ וגלי צה"ל. אני חושב שכשכתבתי את המאמר היו אחרים, אבל חבל לבזבז את הזמן.
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
אתה פשוט טעית.
  מי אמר משקר?   29/03/17 14:43
כתוב תגובה ל- מי אמר משקר?
יש סתירה לוגית בתגובתך. כידוע,
  בני בנקר   28/03/17 20:04
שליטי המדינה בפועל, הם שופטי בית המשפט העליון,חברי "המשפחה" כדברי אהרון (האדם הנאור) ברק. כידוע הם בהחלט בוחרים את יורשיהם במשך שנים רבות,אז ישראל מדינה דמוקרטית ?
כתוב תגובה ל- בני בנקר
ברק היה מבטל את חוק השבות
  אהוד פרלסמן   29/03/17 00:34
אתה בכלל מעלה בדעתך שלו ברק היה נשיא בית המשפט העליון ביום שחוקק בישראל חוק השבות הוא לא היה מבטל אותו, וטוען שזה חוק גזעני שאין לו מקום במדינה נאורה? ומצד שני, אתה בכלל מעלה בדעתך שבן גוריון לא היה מגלגל את המנוול הזה מכל המדרגות, ומראה לו מי השליט כאן? אנחנו בבעיה קשה, ורק עכשיו קראתי איך היה דיון בכנסת על הפולשים הכושים שהורסים את דרום תל אביב, ואנשי כולנו ויש עתיד היו בעדם ונגד נציגי דרום תל אביב. כחלון, שהיתה לי סימפטיה אליו, פשוט כמו ש"ס בזמן הסכם רבין-ערפאת, הוא סוס טרויאני של השמאל שלוקח קולות מהימין.
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
הכל נכון ומדויק. כולם טועים
  בני בנקר   29/03/17 08:56
כשאומרים שהפיראט המשפטי אהרון ברק ביצע מהפכה חוקתית,ע"י כך שהפך חוק יסוד,שנחקק בקולות כרבע בלבד מחברי הכנסת,לחוקה בפועל, שמתירה לעליון לבטל חוקים שחוקקה הכנסת,גם אם נחקקו ברוב של 120 חברי כנסת,ללא שום התרה מפורשת לכך בחוק עצמו ! למה טעות ? כי ברק ביצע הפיכה,לא מהפכה,הוא ביצע פוטש משפטי כנגד הדמוקרטיה ונבחרי העם,הפוליטיקאים,שנבחרו בבחירות דמוקרטיות. במדינת ישראל הושרש ביטוי שקרי בעליל, "שלטון החוק",כדברי אלוהים חיים,ע"י אידיוטים שימושיים בשרות בד"ץ מרץ המכונה בטעות בג"ץ ולא היא: השלטון היחידי במדינה דמוקרטית הוא שלטון הפוליטיקאים,שהם נבחרי העם בבחירות דמוקרטיות. תפקיד בג"ץ זה לשפוט לפי חוקים שחוקקה הכנסת ואם יש צורך במתן פרוש לחוק,בג"ץ חייב לפרשו לפי כוונת המחוקקים ולא לפי האג'נדה האישית והפוליטית של שופטיו !
כתוב תגובה ל- בני בנקר
אין לך מושג ממה שקורה בדרום
  למיליונר הצפוני   29/03/17 15:00
אם אתה מתכוון לכתבת ההסתה מהאתר הגזעני מידה mida.org.il/ אז תקרא גם את התגובות. מי שמכיר (כמוני) גם את החזית הגזענית לשחרור דרום תל אביב של שפי פז וגם הרבה תושבים בדרום לא סופר כתבות כאלה ולא ונה עליהן שום טיעון רציני.
כתוב תגובה ל- למיליונר הצפוני
15
מי שחושב שהערבים יוותרו שוטה
  ב.ניצן   2/10/18 14:36
למה? האומה הערבית, בפרט חסרי הנפט, היא הכי מפגרת בעולם. כלכלית ורוחנית. מדינות שלא מייצרות כלום. אגב, כבודדים יש בניהם חכמים גדולים. צאצאי הפליטים של 48 עוד יותר לא עושים כלום וחיים מאונר"א ועוד נדבות. מדינת ישראל רק משגשגת יותר ויותר. אז למה שלא יפנטזו על לחזור לכאן כל זמן שנשמה בפיהם?? ויש עוד עשרות סיבות שאין זה המקום להרחיב.
כתוב תגובה ל- ב.ניצן
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il