|
רון בריימן
התקשורת הישראלית, ואפילו זו הרואה את עצמה כ"ממלכתית", חוטאת ב"עכשיוויזם" מסוכן ובעידוד הפיכת עסקת החטופים לכניעה ללא תנאי
|
|
|
אלי אלון
המתחם המיועד לשימור נבנה בשלבים במהלך המחצית השנייה של המאה ה-19 ותחילת המאה ה-20 על-אף שמדובר במתחם בעל ערך היסטורי ואדריכלי רב, המתחם נמצא מזה שנים במצב של הזנחה מבישה
|
|
|
יוסף אליעז
אין מנוס מלשמור על ערנות, איסוף מודיעין ומלאי מספיק של חימוש, לרבות מטוסים, טילים ותחמושת אחרת כמו גם אמצעים לגיוס מהיר של כוחות מילואים, רפואה וכל שחיוני להגנה
|
|
|
דן מרגלית
אם נתניהו אינו כשיר מה זה אומר? שאילו היה צעיר במצבו האישיותי עתה היו דוחים את גיוסו לצה"ל? מונעים את קבלתו ליחידת אבטחה של השב"כ?
|
|
|
יריב גוטמן
דוח פיץ' רובו ככולו מזהיר שוב ושוב מפני תרחיש אפשרי של ירידת הדירוג של ישראל, זאת בעיקר בשל האפשרות של הארכות המלחמה ובד בבד רמיזה שעל מקבלי ההחלטות בממשלת ישראל לעשות את הנדרש כדי...
|
|
|
איתן קלינסקי
גם אני נמניתי על השואלים מדוע פרשת "מצורע", פרשה לא נעימה, על כל נגעיה הקשים מופיעה ערב חג הפסח חג החרות
|
|
הבלוגרים הנקראים ביותר ב- News1
|
|
|
מגישה, עיתונאית ושחקנית לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
|
|
|
|
|
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
|
|
|
|
|
גדורסלן דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
|
|
|
|
|
|
נושא התגובה |
|
שם הכותב |
|
שעה תאריך |
|
1 |
|
|
קשקשן |
|
30/03/17 17:21
|
|
|
|
כמו כל הקישקושים על כספים לפריפריה הם שקרים וספינים של מי שאמרה במפורש:"מה שווה התאגיד אם אנחנו לא שולטים בו? השר צריך לשלוט, מה נעמיד כסף ואז הם ישדרו מה שהם רוצים?" globes.co.il
כן. עיתונאים צריכים לשדר מה שהם רוצים, ועוד יותר מכך, אמנים צריכים לעשות אמנות ללא שום הגבלה, והמדינה צריכה להחליט, או שהיא תומכת בעיתונות ובאמנות ללא מגבלות, או שלא.
אידר לא מבין את זה כי הוא אינו מבין מהי דמוקרטיה ומה ההבדל בין עיתונות ואמנות חופשית לבין כזו מטעם. לכן הוא מתחזה לעיתונאי ומשמש ככתבן בתעמולתון של אדלסון וככותב נאומים במשרד ראש הממשלה.
|
|
כתוב תגובה ל-
קשקשן
|
|
|
|
|
|
|
באום |
|
31/03/17 09:49
|
|
|
|
מה שהם רוצים ואין דבר כזה בלי הגבלה.דמוקרטיה זו לא אנרכיה.מה שהם רוצים ובלי הגבלה זו אנרכיה.לדמוקרטיה יש מגבלות ולכן אמנות לא יכולה להיות בלי מגבלות והוויכוח הוא איפה המגבלות ואיפה הקווים של מה מותר ומה אסור.אחרי שהבנו את זה, צריך להתאמץ ולחשוב מה הם הקווים ופה לשמאל יש בעיה,הוא לא מוכן לחשוב אלא רק לזרוק סיסמאות."אני חושב סימן שאני קיים" אמר מי שאמר ואין דוגמה טובה יותר למשפט הזה מהשמאל הישראלי.כשלא חושבים,מפסיקים להתקיים.השמאל(של היום) קיבל פרסים בלי סוף בפסטיבלים בחו"ל שלא נשאר מהם כלום מלבד תמונה באלבום.מה שהימין עשה תקוע באדמה וחזק ולא צריך לפתוח אלבום כדי לראות אותו.עכשיו רק נשאלת השאלה על מה אני האזרח מוכן לשלם וזו הדמוקרטיה בהתגלמותה.שלטון העם ושלטון האזרח ולא שלטון של קומיסרים שמכריחים אותי לשלם על יצירות שמפמפמות לי במוח שאני בכלל זבל.זכותך להגיד שאני זבל אבל זכותי לא לשלם לך על זה.רצית דמוקרטיה,קיבלת.
|
|
כתוב תגובה ל-
באום
|
|
|
|
|
|
|
לא הבנת כלום |
|
31/03/17 17:23
|
|
|
|
כמו שאמר פעם מישהו- באמנות אין דבר כזה שאין דבר כזה. כל היתר זה פיטפוטים של דמוקטטורים כמוך וכמו רגב.
|
|
כתוב תגובה ל-
לא הבנת כלום
|
|
|
|
|
|
|
באום |
|
31/03/17 19:10
|
|
|
|
אמר ש"באמנות אין דבר כזה שאין דבר כזה",לא אומר שאין דבר כזה.אמן שחושב כך,הוא אמן גרוע שרוצה לכסות על חוסר כשרונו,בסוג של אנרכיזם.אמן אמיתי מבין את המגבלות שיש בעולם ולאמנות עצמה,בתוכה,יש מגבלות קשות ונוקשות.לא סתם יש בתי ספר לאמנות,שם לומדים שלא כל נפיחה היא אמנות.בכל מקרה,אני לא אומר שאמן לא יכול ללכת אל הקצה,אני רק אומר שאם אני ארגיש שהוא פוגע בהישרדות שלי,הוא לא יראה ממני גרוש.ואם הוא יעבור את הגבול ויעשה מייצג עירום ברחוב למשל,אני תובע אותו.עכשיו אתה יכול להמשיך להיות אנרכיסט,לא עושה עלי שום רושם.אגב,אנרכיסטים אמיתיים לא נוהגים להביא ציטטות.ציטטה זו קביעה שמקבעת.איך קיבעון מסתדר עם אנרכיזם,אולי אתה יודע כי אני לא.
|
|
כתוב תגובה ל-
באום
|
|
|
|
|
|
|
אתה טועה |
|
31/03/17 22:02
|
|
|
|
זה לא האמנות, אלא אתה בעצמך.
|
|
כתוב תגובה ל-
אתה טועה
|
|
|
|
|
|
|
באום |
|
1/04/17 01:31
|
|
|
|
שום פשר.
|
|
כתוב תגובה ל-
באום
|
|
|
|
|
|
|
זה מאד פשוט |
|
1/04/17 11:37
|
|
|
|
שמי שפגעו במדינה אף פעם לא היתה האמנות והתרבות, אלא השלטון שניסה להגביל אותה ולהתנכל לה.
|
|
כתוב תגובה ל-
זה מאד פשוט
|
|
|
|
|
|
|
באום |
|
1/04/17 14:34
|
|
|
|
לא צודק,אפילו לא מעניין אותי מה היה בהיסטוריה.אני לא פועל לפי היסטוריה שמישהו קבע שדווקא זו ההיסטוריה.כאשר אתה מאויים,אין סטטיסטיקות ואין שיעורי היסטוריה.אבל אני יכול להוכיח שאמנות מסוימת בארץ,פגעה במדינה והיא נעשתה בכוונה כדי להרע למדינה מתוך יצר נקמנות ואגו עצום.אגב,אם אתה מנסה לומר לי שאלה שקוראים לעצמם אמנים,הם קדושים,נעלים,לא טועים ועומדים בתור להכנס ל ל"ו צדיקים,אז יש לי חדשת בשבילך.הם ממש לא והם אינטרסנטים בדיוק כמו חברי הכנסת.נכון,יש אמנים כנים וישרים אבל יש גם חברי כנסת כאלה.
|
|
כתוב תגובה ל-
באום
|
|
|
|
|
|
|
לא יעזור לך |
|
1/04/17 19:40
|
|
|
|
זה מה שחסר לך. וחסר לך גם לימוד אזרחות. אמנים. לא קדושים, לא נעלים, לא צדיקים והשאלה אם הם טועים היא בכלל לא רלבנטית. הם עושים אמנות על פי דרכם, וזו זכותם. אף אחד לא שואל ולא צריך לשאול אם אצ״ג צדק, או אלתרמן, או דוסטוייבסקי או פיקאסו. זה לא חשוב ולא מעניין. גם מידת ״צדיקותם״ לא רלבנטית לאמנות שהם עשו. רק משטרים עריצים ניסו להגביל אמנות בנימוקים נואלים של ״פגיעה במדינה ובחברה״.
|
|
כתוב תגובה ל-
לא יעזור לך
|
|
|
|
|
|
|
באום |
|
1/04/17 22:24
|
|
|
|
מי מגביל אמנים? בסך הכל מדובר על אי מימון אמנים שרוב העם חושב שהם מזיקים.אי מימון זה לא סתימת פיות.לא ברור על מה בדיוק אתם נזעקים כל הזמן.תשפריצו את עצמכם לכל עבר,על חשבונכם,נקודה.ותפסיקו להיות מיוסרים כל הזמן.מילא הייתם מגיעים לרמה של ואן גוך אבל אתם לא.
|
|
כתוב תגובה ל-
באום
|
|
|
|
|
|
|
אל תהיה ילד |
|
2/04/17 01:09
|
|
|
|
ועובר לחקירות משטרה על הצגה שהשרה בכלל לא יודעת מה התוכן שלה
m.nana10.co.il
אף אחד פה לא טיפש ולא תמים, אז תפסיק לבלבל את המוח
|
|
כתוב תגובה ל-
אל תהיה ילד
|
|
|
|
|
|
|
באום |
|
2/04/17 08:58
|
|
|
|
להיות אמן מיוסר שהפאשיסטים מתנכלים לו ואז הוא ישב בבית הקפה,הוא וחבריו וידברו איך הם משנים את העולם ואיך הם נורא דומים להימנגווי וג'ון באז וזה רק נדמה שהם בתל אביב אבל הם בכלל בפאריס של שנות החמישים.עשו טובה,צאו מהסרט שלכם ותפסיקו לאנוס את המציאות רק כדי להיות בפוזה של מתקני עולם.אתם לא.
|
|
כתוב תגובה ל-
באום
|
|
|
|
|
|
|
ניים דרופר |
|
2/04/17 09:40
|
|
|
|
כל אחד יישב איפה שהוא רוצה, יעשה איזו אמנות שהוא רוצה, ויחשוב על עצמו מה שהוא רוצה.אין שום חשיבות לסיפור הזה. אף אחד לא צריך לבקש רשות ממך, או מהשרה רגב. הכסף הוא לא של השרה, אלא של המדינה, ואם המדינה החליטה שהיא משקיעה בתרבות ובאמנות, אז לשרה אין סמכות להגביל אותו רק למי שתואם את הדיעות שלה.
|
|
כתוב תגובה ל-
ניים דרופר
|
|
|
|
|
|
|
באום |
|
2/04/17 12:28
|
|
|
|
נותנת גם נותנת כספים לאלה שהיא נגד דעתם לא מעניינת אותך אבל מותר לה לא לתת כספים לאלה שהיא חושבת שהם מסכנים את החברה והבטחון.כשאתה תיהיה שר תרבות,תוכל לתת גם כספים לתיאטרון של החמאס,השאלה אם תצליח,אתה וחבריך,להיות אי פעם בפוזיציה הזו.זה אגב מה שכל כך מעצבן אותכם.התרגלתם שאתם מחלקים את הכסף ופתאום אתם לא.
|
|
כתוב תגובה ל-
באום
|
|
|
|
|
|
|
אז זהו, |
|
2/04/17 13:39
|
|
|
|
כי אין לה כסף לתת. הכסף הוא של המדינה והשרה רגב רק ממונה עליו והיא חייבת לנהוג בו אך ורק לפי החוק. אגב, זה נכון לעכשיו בלבד. נתניהו לא סופר אותה ובכל רגע נתון הוא יכול לבעוט לה בתחת, ולמנות במקומה מישהו אחר, כפי שהוא עשה במקרים קודמים. אגב, אתה לא מעצבן אותי, אלא מצחיק אותי, עם הבורות שלך והשמות שאתה זורק פה. עד לביטלס כבר הגעת. אגב, אני נולדתי אלרגית למפא"י בפרט ולשלטון בכלל ולכן מעולם לא חילקתי כסף לאף אחד.
|
|
כתוב תגובה ל-
אז זהו,
|
|
|
|
|
|
|
באום |
|
2/04/17 16:38
|
|
|
|
תבררי אצל מביני דבר מתי משתמשים במונח ”ניים דרופינג”,כי נראה לי שאת מפקששת פה משהו.
|
|
כתוב תגובה ל-
באום
|
|
|
|
|
|
|
אגב, |
|
2/04/17 10:29
|
|
|
|
לא פחות מאזרחות. במסגרת חירטוטיך המטופשים, והניים דרופינג המביך שלך, אתה גם טועה בעובדות. אם זה מנחם אותך, אתה בחברה רעה. שרת התרבות ראתה את הסרטים של "האורח המכובד" טרנטינו, אבל לא מסוגלת אפילו להיזכר בסרט שלו ספרות זולה.
youtube.com
לעניננו, המינגווי ובאאז לא הכירו את פאריס של שנות החמישים. לפחות לא ממקור ראשון. הוא גר בפריז בשנות העשרים ואת שנות החמישים עשה בקובה (בבריאות רעה, פיסית ונפשית. אלה היו שנותיו האחרונות), ואילו היא לא גרה שם מעולם ופעלה תמיד במולדתה, ארצות הברית. בשנות השישים היא אף נשלחה לכלא על פעילותה הפוליטית.
|
|
כתוב תגובה ל-
אגב,
|
|
|
|
|
|
|
באום |
|
2/04/17 12:18
|
|
|
|
בסמלים ואתה נותן לי שעור בהיסטוריה?מה,אני לא יודע מתי המינגווי חי? התכוונתי שאתם פלצנים בפוזה שבורחים מהמציאות כדי לקבל ג'וב במוסף של "הארץ" ואולי שאיזה יאיר גרבוז יתן עליכם המלצה.
|
|
כתוב תגובה ל-
באום
|
|
|
|
|
|
|
וכדי שתבין |
|
2/04/17 01:30
|
|
|
|
הנה, עוד פנינה של יו״ר הקואליציה: ״עיתונאי צריך להפנים שהוא לא הדמוקרטיה. אם הוא חושב שהוא הדמוקרטיה אז יש לנו בעיה עם זה. צריך להגביל את העיתונות כך שהם יסקרו אמת מצד אחד, אך לא יחשבו שהם הדמוקרטיה הישראלית". כך, בעברית עילגת ובתחביר ילדותי, מסביר לכולנו דוד ביטן, שלא רק לך, גם לו, אין מושג ירוק מהי דמוקרטיה ומהי תקשורת חופשית. כך, גם רגב לא מבינה מהי אמנות בכלל וחופש אמנות בפרט. שבוע טוב.
|
|
כתוב תגובה ל-
וכדי שתבין
|
|
|
|
|
|
|
באום |
|
2/04/17 09:54
|
|
|
|
העצמית שלך.עיתונות זה עיתונות ודמוקרטיה זה דמוקרטיה,זה לא חייב להיות חופף.מה לעשות שהתקשורת של היום היא לא דמוקרטית.לך תבקש מאברמוביץ' שישב לידו פרשן תותח כמו הראל סג״ל,אחרי שהוא יזרוק אותך מהמדרגות אולי תבין איפה נמצא באמת הפאשיזם.רזי ברקאי הדמוקרט הגדול העיף את נועה ירון כי היא לא מתיישרת עם הוד רוממותו בתחנה שכולנו מממנים אותה.דמוקרטיה?ממש לא.שדרן שחושב שהשמש זורחת מישבנו?ממש כן.זה שמישהו מחליט להיות עיתונאי או לעבוד בתקשורת בתור עוזר הסגן של המאפר או הצלם,עדיין לא עושה אותו אורים ותומים של רוח האדם והדמוקרטיה.תפסיקו להתהדר בנוצות שלא מתאימות לכם.
|
|
כתוב תגובה ל-
באום
|
|
|
|
|
|
|
עוד ניים דרופינג |
|
2/04/17 12:05
|
|
|
|
אני לא סובלת את אברמוביץ', שמתמחה בעיקר בויצים נדושים ומשמימים, אבל הוא לפחות עיתונאי. ארא"ל סגל הוא טיפש, ליצן וצרחן, שאפילו לא מתקרב להגדרה של פרשן או עיתונאי. הוא משתלב יפה כמנחה של קרקס הזה, שמשתתפיו מתחרים זה עם זה על הפרס הראשון לטיפשות ועילגות (יוצאים מהכלל- קלמן הנבון, ארי מלא השארם והחן, ובני רבינוביץ' שעזב למרבה הצער).את נועה ירון אני שומע מעט מאד. ממה ששמעתי, התוכן לא השתנה בכלום מאז התכנית הרדודה שישי חי.
|
|
כתוב תגובה ל-
עוד ניים דרופינג
|
|
|
|
|
|
|
באום |
|
2/04/17 12:45
|
|
|
|
על "הביטלס" שהם טפשים ליצנים וצרחנים.אז אמרו.בנתיים סג"ל מנקנק את השמאל הלוך ושוב ואם מישהו לא עולה על התדר שלו,שיכייל את עצמו.
|
|
כתוב תגובה ל-
באום
|
|
|
|
|
|
|
חחחחחחחחחחחחחחחחח |
|
2/04/17 13:30
|
|
|
|
בערוץ עם רייטינג אפס. אפילו הימין ההזוי והלאומן לא מבזבז זמן על הערוץ העלוב הזה.
|
|
כתוב תגובה ל-
חחחחחחחחחחחחחחחחח
|
|
|
|
|
|
|
באום |
|
2/04/17 14:23
|
|
|
|
לכתבות שלו.אין לי טלוויזיה ואין לי מושג מה קורה שם למרות שאני יודע בדיוק מה קורה שם.אבל עצם העובדה שהוא מעצבן את השמאל זה כבר טוב.השמאל עולה על הרגליים האחוריות שלו,חושף את הבטן ואז אפשר לתקוע לו אותה בבטן הרכה והנורא רגישה שלו שהרי כל שמאלן הוא אמן בפוטנציה.עכשיו הבנת את התפקיד של סג"ל?
|
|
כתוב תגובה ל-
באום
|
|
|
|
|
|
|
אכן, אין לך מושג |
|
2/04/17 15:23
|
|
|
|
זו הסיבה ששניכם מתנהלים בצווחנות להגנית וחסרת תכלית
|
|
כתוב תגובה ל-
אכן, אין לך מושג
|
|
|
|
|
|
|
הוא נכשל בתפקידו |
|
2/04/17 16:06
|
|
|
|
|
|
|
|
באום |
|
2/04/17 17:13
|
|
|
|
|
|
|
|
לעולם לא |
|
2/04/17 18:12
|
|
|
|
|
2 |
|
|
idavid@bgu.ac.il |
|
31/03/17 00:25
|
|
|
|
|
3 |
|
|
עבדים כי ימלכו!!! |
|
31/03/17 09:38
|
|
|
|
לכולם. לשמאל, למזרחיים , לספרדים, לאשכנזים, לחילונים, למאמיני ההורוסקופים , למוסלמים וכ"ו.. איש איש באמונתו שיחיה. {ומי שלא רוצה הצגות שמאלניות שלא ילך} מה שמירי, הדתיים, ביבי כחלון ובנט עושים, זו מלחמה נגד הדמוקרטיה והפיכת ישראל לדיקטטורה. זה , לא שרות לעם ישראל! ולא לצורך כך נבחרו. כל זמן שאין פגיעה בביטחון המדינה מעשיהם הם חוצפה ועוול למדינת ישראל לדמוקרטיה ולתושבי ישראל.
|
|
כתוב תגובה ל-
עבדים כי ימלכו!!!
|
|
|
|
4 |
|
|
הירונימוס |
|
31/03/17 09:43
|
|
|
|
וכולנו ראינו מה יצא בסוף
|
|
כתוב תגובה ל-
הירונימוס
|
|
|
|
5 |
|
|
שכל |
|
31/03/17 12:39
|
|
|
|
אכן במדינה דמוקרטית יש מקום לכולם אלא שבשיטה של המוסדות הקיימים והשמאל ששולט בהם רק לשמאל יש מקום. זו כבר איננה מלחמה נגד הדמוקרטיה כי הדמוקרטיה כבר הוכרעה ולא קיימת במוסדות אלו. יש לעם זכות לבטוב תמורת כספו ולא לסבסד קומיסרים אלו. ולהרונימוס החושב שהוא אדם חושב - ז'דנוב וגם גבלס הם אלו היושבים על המפסק של מוסדות התרבות והקובעים מי ומה כן ומי ומה לא על פי שיקוליים הכביכול מקצועיים. כך העם לא זוכה לתרבות.
|
|
כתוב תגובה ל-
שכל
|
|
|
|
6 |
|
|
תל אביבי שמאלני.. |
|
1/04/17 20:09
|
|
|
|
ציטוט: "הניסיון מראה שכמעט בכל מקום שהשמאל שולט באופן בלעדי..."
לאור העובדה שהימין שולט במדינה מאז שנת 1978 כמעט ברציפות, לאור העובדה שנתניהו הינו ראש ממשלה בעל הכהונה הארוכה ביותר בתולדות המדינה, יותר מבן גוריון, כל טענה על שלטון שמאל במערכת - תאטרון וקולנוע, תקשורת או בתי משפט, הינה מטופשת ביותר.
מר אידר מדבר על חופש ביטוי (שגבולותיו מוגדרות בחוק) ועל חופש של השרה להחליט על חלוקת מימון תאטראות ותקציבי הפקה לקולנוע ישראלי, חופש שאינו מוגדר בחוק ואין לו כל קריטריונים, ואינו אלא צנזורה פוליטית.
ציטוט: "המדינה לא אוסרת על יוצרים לנאץ אותה ואת סמליה. אך המדינה אינה חייבת לממן זאת..."
חוק המדינה מגדיר מה הם סמלי המדינה, ומה אסור לגביהם. לשרה רגב אין כל היתר חוקי לקבוע מעבר לכך, לא מהם הסמלים ולא מה זה לנאץ אותם.
ותזכורת לד"ר אידר, בדמוקרטיה לפרט מותר לעשות כל דבר למעט מה שהחוק אוסר, בעוד שלרשות מותר לעשות רק מה שנקבע בחוק ולא מעבר לכך.
גילוי נאות, הכותב נולד וגדל בתל אביב, ובכך, אליבא דאידר, אני באופן אוטומטי הגמוני, שמאלני - ואני כלל לא ידעתי...
ושאלה לאידר - עברתי לגור ברמת גן, האם הסטיגמה הוסרה?
|
|
כתוב תגובה ל-
תל אביבי שמאלני..
|
|
|
|
|