|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
אם למרות הכל עסקת החטופים לא תצא לפועל - האם בני גנץ יפרוש?    האם ביבי יודח?    זה סוף שלטון הליכוד?
גאולה - רק בפעולה אנושית שמודעת שהיא כלי לקידום ישועה
איציק וולף
בימים שבהם טוענים רבנים כי ישנה הגנה מיסטית-רוחנית שהיא בלבד זו ששומרת על עם ישראל מפני אויביו כדאי לעיין בפסוקי קריעת ים סוף - שעל-פי המסורת אירעה בשביעי של פסח - ולראות שאפילו רי...
רפי לאופרט
רפי לאופרט
מעקב אחר חלק מתוכניות החדשות של ערוץ 12 הוא בבחינת "דע את האויב"    הערוץ הוא הארסי ביותר בביקורתו המעוותת נגד ממשלת ישראל וראשה ולדעתי משמש בידי האופוזיציה הפנימית והחיצונית למדינת...
אלי אלון
אלי אלון
מהתרשמות שלי ומהבנה בנושאי איכות סביבה השיקום האקולוגי והנופי של מקטע הנחל בפ"ת רחוק מלהיות מספק ומוקדם לדבר על "שיקום הנחל
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
השמדת שיירת הר-טוב
מאת: אורי מילשטיין  |  16/06/2017
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
אורי חאטטני.
  כבש 44   16/06/17 12:32
קודם כל וראשית לכל לא סיימת את הפרשה בנושא ה-ל"א בחיל אויר...איך אני יודע? כי אני יודע! שנית. מה מביא אותך להעתיק פרקים שלמים מויקיפדיה ולהציגם כ-"תחקיר" כ-"מחקר" כ-"אמת"...לא חבל לך על הכסף שאתה תופס בעמודים של פרסום? דיי לך אורי היקר...היסטורי? היסטוריון? הצחקת אותי!
כתוב תגובה ל- כבש 44
כנראה לא קראת או לא הבנת
  אורי מילשטיין   16/06/17 18:40
מה שקראת! העיקר שאתה צוחק.
כתוב תגובה ל- אורי מילשטיין
{{{האמת על מלחמת השחרור....
  ההגנה הפלמח ו....   19/06/17 08:54
האמת על מלחמת השחרור והקמת מדינת היהודים=ההגנה הפלמח ההתישבות ההסתדרות
יצרו מדינה יהודית=עובדות.
הלחי האצל הדתיים חרדים וחרטטטנים לא הוסיפו גרם של ערך .
=לדעתי אורי מילשטיין פשוט חרטטן שמשתמש בבמה השולית הזו=
כתוב תגובה ל- ההגנה הפלמח ו....
{{איפה היו בגין ושמיר הגיבורים
  איפה היו האצל לחי   17/06/17 16:30
למה מילשטיין לא נולד קודם הוא היה ודאי מנהל הכל אחרת.
למה נדמה שמילשטיין חרטטן ???
כתוב תגובה ל- איפה היו האצל לחי
2
תאור יפה של קורות אותה שיירה.
  חבר קיבוץ יגור   16/06/17 16:21
לפי הלך הדברים כנראה זה מה שאפשר היה לעשות באותם ימים ,האמינות והתחזוקה של כלי הרכב,אמצעי תקשורת דלים,אימון חסר של לוחמים ,רמת מפקדים וכיו"ב. כולי תקווה שהדברים מסתדרים ממלחמה למלחמה,כי לא נראה לי שאנו לקראת שלום משיחי.ברמה האיסטרטגית יש להוקיר את אנשי הרטוב (מושב נוחם של היום),שהסכימו להשאר עוד חודשיים ללא תוחלת.
כתוב תגובה ל- חבר קיבוץ יגור
3
מעשי גבורה עילאיים, בצד
  ראומה   16/06/17 18:04
רשלנות והחלטות לא מבוססות שהביאו לצורך במעשי גבורה. איך הגענו בלתי מוכנים!!!
כתוב תגובה ל- ראומה
4
אורי מילשטיין
  נחמת רבים   16/06/17 18:30
חוץ מרב"ט אורי מילשטיין לא קרה שום דבר טוב בצה"ל.. מאז הקמתו. איזה מזל לפחות הצפרדע הזאת הפכה לנסיך ההשמצות, השחרות הפנים, של אנשים שלא יכולים כבר לענות לעלילות השקר שלו. להתעסקות במתים יש הגדרה מאד ברורה.
כתוב תגובה ל- נחמת רבים
כנראה שאתה תואם סרנה
  חבר קיבוץ יגור   17/06/17 06:30
אם ד"ר מילשטיין משקר בהבאת העובדות,אז בבקשה תפריך את ממצאיו ותביא עובדות אמיתיות ולא פמפלטי תעמולה .סתם להשתלח כי הממצאים בשטח לא מתאימים להשקפת עולמך (והמפלגה שלך),כאמור מעמיד אותך בשורה אחת עם שאר מוציאי הדיבה מהסוג שמוזכר למעלה ויש להתיחס לתגובה שלך כמו שבית המשפט התייחס אליו.
כתוב תגובה ל- חבר קיבוץ יגור
השתחררתי משירות מילואים
  אורי מילשטיין   17/06/17 10:43
כקצין מקצועי אקדמי - מקביל לרב סרן. כצנחן לא הייתי רב"ט אלא רס"ל. השתתפתי בשלוש מלחמות בשדות הקרב במקומות שהורגים ונהרגים. אני מניח שרוב המשמיצים לא עשו אפילו אחוז אחד במסגרת צה"ל, לא בתחום הקרבי ולא בתחום הצבאי-אינטלקטואלי.
כתוב תגובה ל- אורי מילשטיין
מילשטיין קצין "דמיקולו.".מהתחת
  נחשון הצעיר   17/06/17 19:00
לא קצין ולא בטיח. מעולם לא עשה קורס קצינים בבה"ד 1. במילואים קיבל דרגת ייצוג= זה לא קצין.. במלחמות היה חובש בדרג העורפי, כלומר הוא רס"ל תחבושות... וזה בא ללמדנו מהי מלחמה.
כתוב תגובה ל- נחשון הצעיר
5
כמו ביחיעם התפיסה היתה פוליטית
  פועה   16/06/17 19:44
ולא טקטית צבאית, בדומה לתפיסתם של המתנחלים היום. לא ניתן לערבים להכתיב לנו את "סדר היום" היהודי! וגם היום משלמים המתנחלים בדם (מיותר) על הגישה הזאת.
כתוב תגובה ל- פועה
הו, אפשר לחשוב שחשיבה פוליטית
  חבר קיבוץ יגור   17/06/17 04:00
אחרת ,היתה מביאה לתוצאה של השלמת הערבים עם קיומה של מדינה יהודית כאן לאורך זמן.חבל שעדיין את לא מבינה שמבחינת המוסלמים דין תל אביב כדין רמאללה.צריך רק להעריך את המתיישבים (מתנחלים) ביו"ש שבגופם מגינים על המתיישבים(מתנחלים) שבגוש דן.כמו שעשו אנשי הר-טוב,או גוש עציון,או יחיעם בזמנם.
כתוב תגובה ל- חבר קיבוץ יגור
מה אתה קופץ?! הרי אתה מסכים!
  פועה   17/06/17 08:32
הערתי על חשיבת מציאות שהייתה ועדין הווה ביו"ש. אם זה נכון או מוטעה זה כבר שייך לעמדות הפוליטיות של הכותבים. מצאתי לנכון להאיר את זה כי מילשטיין מתעקש לערבב גישות פוליטיות חלוקות עם מהלכים צבאיים, ויוצא לו "סלט תפל" שהוא מתעקש ללעוס שוב ושוב ולא מסוגל לבלוע!... כי אם יבלע יקיא!
כתוב תגובה ל- פועה
אני ממילשטיין לוקח את התאור
  חבר קיבוץ יגור   17/06/17 10:48
האמיתי של השתלשלות האירועים,כל עוד מישהו אחר לא מביא גילוי אחר. את המסקנות הפוליטיות שלי מתאור האירועים אני שומר לעצמי ,את המסקנות האישיות כדאי שגם כל אחד יסיק לעתיד .
כתוב תגובה ל- חבר קיבוץ יגור
פועה,תני לנו בבקשה דוגמת "גישה
  חבר קיבוץ יגור   17/06/17 17:44
פוליטית חלוקה עם מהלך צבאי",כדי שנדע על מה אנו מדברים וממה להיזהר !
כתוב תגובה ל- חבר קיבוץ יגור
לפנות ישובים מבודדים לא מוגנים
  פועה   17/06/17 20:41
זה לעתים הכרח צבאי כדי למנוע מראש כישלונות מבצעיים והרג מיותר. זאת הייתה הסיבה שפונו ישובי גוש קטיף. ההשקפה והמניע הפוליטי מסרבים להסכים לזה משיקול שאינו צבאי טקטי. או לחלופין הקמת גושי ישובים והכשרת דרכי גישה אליהם ובניהם, שזה יעד פוליטי שמתואם מראש עם השיקולים הצבאיים.
כתוב תגובה ל- פועה
עד כמה שזכור לי,ז'בוטינסקי היה
  חבר קיבוץ יגור   17/06/17 22:15
בעד פינוי תל-חי וכפר גלעדי המבודדים והשאר היסטוריה,כך שחוכמת הבדיעבד שאת מציגה,היא חוכמה חוכמתית מאוד מאוד.
כתוב תגובה ל- חבר קיבוץ יגור
לפנות אינו בהכרח לנטוש
  פועה   18/06/17 00:31
השיקול הצבאי אומר אם אין יכולת וסיכוי להגן עכשיו, פנה וחזור וישב מחר ואפילו כבוש מחר מחדש. לערבים לא הייתה אידאולוגית התנחלות. הם היו נכנסים בוזזים שורפים ושבים לכפריהם. עד כאן השיקול הצבאי, כשנכנס השיקול הפוליטי הראיה משתנה כי בנטישה ישוב יש הודאה בכישלון פסיכולוגי ותפישתי וכמובן גם פגיעה מורלית. לקביעה לא נוטשים אף נקודה בשום מחיר, אין בהכרח קשר לשיקול צבאי נכון. זאת קריאה אידאולוגית שנועדה לשרת מטרות פוליטיות. ועל זה היו לא מעט חיכוכים בין הצבא הבריטי למתיישבים ולהגנה. לא מעט פעמים הבריטים העדיפו והמליצו על פינוי זמני כדי להציל חיים, ולא על נטישה. היהודים הפוליטיים הם שיצרו מיתוס כשהפכו פינוי לנטישה, וכניעה והליכה בשבי לבגידה. עיין ערך ניצנים למשל.
כתוב תגובה ל- פועה
פינוי פוליטי ברצועת עזה
  חזקי שנאן   18/06/17 00:35
פחות מ 4 ק"מ מגבול עזה כיום מצויה 1 עיר ו 3יישובים. פחות מ5 ק"מ מהגבול לעזה יש עוד 5 יישובים. זה בדוק! פינוי שלושת היישובים הצמודים לגבול הצפוני של עזה לא היה יכול להיות מצורך צבאי כי יכלו להעביר את גדר ההפרדה מדרום לאותם יישובים עם מרחק בטוח ומיגון. גם את יישובי קטיף שבדרום הרצועה היה אפשר לסגור מול ייתרת הרצועה כולל אבטחה היקפית והיישוב היחיד לפינוי לצורך צבאי היה נצרים. זה בראייה צבאית כפוף לאותה חשיבה הגנתית שמקבלים יישובים אחרים כדוגמת אצבע הגליל ומטולה וכן יישובי עוטף עזה היום הקרובים לגבול. זה ללא קשר לעמדותיי המדיניות כיצד צ"ל גבולה של ישראל לבסוף.
כתוב תגובה ל- חזקי שנאן
השיקול הצבאי היחיד באחזקתם
  פועה   18/06/17 10:13
של הישובים האלה היה (בדיעבד) כי הם שמשו כמטרות "נוחות" לתקיפה מתמדת מצד הפלסטינים וכך "נחסכה" תקיפתם של ישובי עוטף הרצועה. דהיינו כל עוד התקיימו והוחזקו הם הוו פיתיון. לא היה להם עתיד אזרחי ולא היה בהם כל יתרון או תועלת צבאית אחרת. לכן לא היו טעם וצורך עניינים להמשיך החזיק בהם אזרחים! ולא הייתה סיבה טקטית להפכם לבסיסים צבאיים מותקפים. צבא אינו "אוהב" להיות מותקף ללא מענה וכבול להגנה בלבד. ההצדקה היחידה להשאירם הייתה דתית! כדי להמשיך את תאוריית האשליה המשיחית של רבני הלאומיות שהנה הקב"ה ממשיך את תכנית גאולתנו ושיבתנו לארצנו, שנולדה מחדש בעקבות מלחמת ששת הימים. הדתיים היו נכונים לשלם בחייהם למען המשכת האשליה צה"ל החילוני סרב להשתתף "בחגיגת הפתאים" הזאת. ולכן בראייה הדתית זה אכן היה פינוי פוליטי.
כתוב תגובה ל- פועה
הכל פוליטי
  ב_שמואל   18/06/17 06:39
פועה, כתבת: "זה לעתים הכרח צבאי כדי למנוע מראש כישלונות מבצעיים והרג מיותר. זאת הייתה הסיבה שפונו ישובי גוש קטיף". ככה נוהגים השמאלנים לנטוע "עובדות" בהסטוריה. הסיבה היחידה לפינוי גוש קטיף לא הייתה צבאית ולא למניעת חיי אדם, אלא מסיבה פוליטית בלבד, ויעודה הייתה לפגוע בביטחון העצמי של המתנחלים ולהוכיח לכולם שאין טעם להצטרף אל החלשים. כידוע לכולם שגירוש קהילות גוש קטיף לא חסך את אלפי ההרוגים (יהודים וערבים) שנהרגו בהמשך. יש להניח שגם הרעיון של פינוי הר-טוב - במקום לחזק את ההגנה ולהביא תגבורת - נועד לפגוע במתנחלים הדתיים כשם שהייתה התנגדות גדולה להקמת הקיבוצים הדתיים בעמק בית-שאן.
כתוב תגובה ל- ב_שמואל
ראה תגובתי לשנאן.
  פועה   18/06/17 10:22
אין דומה ההתנגדות להתיישבות דתית בעמק בית שאן בשנות הארבעים שנבעה מיריבות קשה אידאולוגית בין יהודים קומוניסטים חילוניים ליהודים קומוניסטים דתיים ששאפו להיות חלק "בחגיגת" ההתיישבות החקלאית. אין דומה זה, למאבק פוליטי במדינה עצמאית מוגנת על מדיניות ועל סדרי עדיפות.
כתוב תגובה ל- פועה
פועה, נהפוכו
  ב_שמואל   18/06/17 11:44
פועה, כתבת: "אין דומה זה, למאבק פוליטי במדינה עצמאית מוגנת על מדיניות ועל סדרי עדיפות". את קובעת ש"אין דומה זה..." בלי להסביר ולהוכיח את דבריך. יתר על כן, לדעתי שני המקרים נובעים מהשנאה לדתיים ואף תגובתך (המלומדת והתמימה) נדמת לך כנובעת מסיבות שונות, אך לדעתי דבריך הם המשך המלחמה ביהדות ושאר דבריך אינם אלא הסוואה לסיבה האמיתית. דרך אגב, כך נהגו גם מנהיגי הציונות כשפעלו נגד היהודים הדתיים (פרשת קסטנר שליח מפא"י שהיה אחראי להשמדת מאות אלפי יהודים שלא התאימו להנהלת הציונות) שהתאימו הצדקות שקריות למעשיהם האמיתיים (כמו למשל: התנגדות השמאל להעברת השגרירות האמריקאית לירושלים)
כתוב תגובה ל- ב_שמואל
שנאה זה כלי נשק דתי קלאסי
  פועה   18/06/17 23:19
הדתיים מחונכים לשנוא את כל מי שאינו שייך להם. אלה מושגים שלך. חילונים אינם מחונכים לשנאה גם לא את הדתיים. ושיא הטמטום של השנאה הדתית זה לחזור שוב ושוב על המנטרה המעוותת שקסטנר אחראי למותם של אלפי יהודים כי לא הציל אותם! זאת "אחריות" פחותה בכמה דרגות מאחריות הפרושים לרצח ישו. ופחותה גם מאחריותם של רבנים שמילטו את נפשם ונפש משפחותיהם מהנאצים כשהם מפקירים מאחור את חסידיהם בידי הצורר הנאצי. כדאי שתבדוק קודם כמה רבנים מקושרים מילט קסטנר מהסכנה.
כתוב תגובה ל- פועה
פועה, אם שנאה היא:
  ב_שמואל   19/06/17 05:08
פועה, אם שנאה היא: "שנאה זה כלי נשק דתי קלאסי", זה אומר ששנאה נובעת רק אצל "דתי קלאסי"? האומנם הגרמנים פעלו מצו דתי קלאסי? האם הקומוניסטים פעלו מסיבות קלאסיות דתיות? כן, את צודקת, הגרמנים, הקומוניסטים, ה"ציונים" ואפילו את שונאים מסיבות דתיות שנוצרו בנצרות הפרוטסטנטיות (הרפורמיות הנוצרית) שהייתה הבסיס לערכים ולמוסר של הגרמנים, הקומוניסטים, והציונות. לגבי רוצח היהודים - קסטנר, הוא לא שימש את הגרמנים, הוא היה פרוייקטור של המוסדות הציונות (בראשות משה שרת) שניצל את האמצעים של הגרמנים כדי להשמיד את העם היהודי. ההתייחסות של מנהיגי הציונות אל יואל ברנד מאפשרת לנו להבין את מה שמוסתר במרתפים החשוכים של התנועה הדתית נוצרית (ליברליות) הציונית. האם לאחר הגילויים על השנאה כלפי התימנים תעזי לכתוב בבטחה שלא היו דברים מעולם?
כתוב תגובה ל- ב_שמואל
פועה, את שופכת את שקריך
  ב_שמואל   19/06/17 06:19
פועה, את שופכת את שקריך בלי שום שנאה? בקשר לרבנים שארכי גרמני "הציל".ודאי לי שאת מודעת לעובדה שבזכות הכסף שנאסף להצלתם של הרבנים - התאפשרה הנסיעה של "רכבת ההצלה" של משפחתו של קסטנר. הרבנים נמלטו מהגרמנים בלי לדעת שהם משאירים את חסידיהם לידיו הרצחניות של קסטנר ששיקר והרגיע את הציבור שלא יעונה להם כל רע (מלבד סבל "נורמלי" שהעם היהודי רגיל אליו), ובאותו הזמן ניהל את רכבות ההשמדה עד שבאושוויץ בקשו להקטין את המשלוחים עקב חוסר יכולתם לקלוט את כולם. פועה, זה יפה שאת זוכרת את כל הססמאות השקריות שמנהיגיך המעוותים השמיעו בשנות ה- 50, אך יותר מפליא שעדיין את משתמשת בהם. אני לא מסוגל להבין כיצד אדם משתמש במודע בשקרים ירודים כל-כך, כנראה השנאה (הלא דתית!) שלך ליהודים רבה מאד.
כתוב תגובה ל- ב_שמואל
וכמובן הצביעות זה כלי נשק דתי!
  פועה   19/06/17 09:30
קלסי. ואתה בתגובתך "מטיב" להפגין את כשרונך וכושרך בשימוש בשני כלי הנשק הדתיים האולטימטיביים האלה. וכמוכר וידוע בקרוב תעשה שימוש בנשק יום הדין הדתי, באנטישמיות!
כתוב תגובה ל- פועה
פועה, כיצד את מסבירה
  ב_שמואל   19/06/17 11:02
פועה, כיצד את מסבירה את השנאה של הגרמנים ליהודים, האם זה נובע מהדת היהודית/נוצרית/מוסלמית שלהם? את מגוחכת.
כתוב תגובה ל- ב_שמואל
הנאציזם היה דת ופעל בשיטות הדת
  פועה   19/06/17 14:58
וכדרכך את קושר מין בשאינו מינו. החילוניות הנאורה והליברלית אינה דת, והחילוניות היהודית על אחת כמה. השנאה "לגזע היהודי" אינה קשורה לחילוניות. שורשיה וסיבותיה דתיים ומגדריים והיא נולדה בצורה "חוקית" ככל הנראה בספרד בטולדו במאה ה-16 או ה-15. על רקע משולב של מאבקי כוחות חברתיים דתי פוליטי לאומי וכלכלי, במקביל להיווצרות הפרוטסטנטיות בגרמניה ומרכז אירופה, ובהשפעת המאבקים דתיים בין הכנסייה הקתולית הישנה לפרוטסטנטיות המהפכנית.
כתוב תגובה ל- פועה
"דת" - בעברית זו מערכת חוקים
  ב_שמואל   19/06/17 15:46
כפי שכתוב במגילה: "כְּדָת, מַה-לַּעֲשׂוֹת, בַּמַּלְכָּה, וַשְׁתִּי--עַל אֲשֶׁר לֹא-עָשְׂתָה, אֶת-מַאֲמַר הַמֶּלֶךְ אֲחַשְׁוֵרוֹשׁ, בְּיַד, הַסָּרִיסִים.". בויקיפדיה: "דת היא התארגנות חברתית או תרבותית הכוללת מערכת של אמונות או השקפות עולם המקשרות את האנושות לרוחניות או לעקרונות מוסריים מחייבים". כלומר, גם הגרמנים וגם הציוניים משתייכים לדת וערכים משותפים שהבסיס להם בדת הנצרות הפרוטסטנטית המכונה "ליבראליות". יתכן ואת לא מודעת לכך שחונכת כנוצריה פרוטסטנטית, אך המציאות מלמדת שערכיך מבוססים על קביעות הנצרות הפרוטסטנטית. אם לא היית נוצריה אז מהיכן השנאה שלך ליהודים?
כתוב תגובה ל- ב_שמואל
מתעקש להיות אידיוט עם קבלות
  פועה   19/06/17 18:14
אז תמשיך להגיב. הנצרות הפרוטסטנטית אינה ליברלית ולא התיימרה להיות ליברלית. הליברליות באירופה התחזקה כתוצאה מהמאבק הדתי בין הקתולים לפרוטסטנטים. תהליך דומה התרחש ביהדות כתוצאה מהמאבק בין המתנגדים לחסידים ובהמשך בין הרפורמיים לשמרנים שנעשו לחרדים.
כתוב תגובה ל- פועה
פועה, תמשיכי לשקר - תרגישי טוב
  ב_שמואל   19/06/17 23:23
הדת הפרוטסטנטית הייתה הבסיס לשינוי מבנה מוסרי וערכי של הנצרות (ושל כל ערכי המוסר האבולוציוני). היא השריצה "דתות" מעוותות רבות משום שקבעה את האנרכיה כבסיס להתנהלות בחברה האנושית. ברור שכתוצאה מכך, ניתן היה לכל פושע ו/או חולה נפש להמציא דת מעוותת הנשענת על הבסיס הערכי המעוות של הדת הרפורמית הזו (פרוטסטנטית). דתות כדוגמה: הנציזןם, הקומוניזם ו"הציוניזם החילוני". בלי להכיר את העובדה הזו, אי אפשר להבין את התנהגות העמים באירופה בתקופת המאות האחרונות. הרי תסכימי עמי ש"הציונות החילונית" לא יכלה להתקיים ללא "הערכים" של הנצרות הפרוטסטנטית (ואם לא תסכימי זה לא ישנה את המציעות העובדתית).
כתוב תגובה ל- ב_שמואל
מציאות הדורות מראה שהקב"ה
  פועה   20/06/17 21:11
ממש לא אוהב אתכם בלשון המעטה. אותנו הוא לפחות מעודד ומפתח, ואתם נותרתם מיעוט זניח שאינו מסוגל אפילו לקיים את עצמו.
כתוב תגובה ל- פועה
פועה, טמטום אינו אמת
  ב_שמואל   22/06/17 07:49
פועה, ממתי את מבינה את האל? לו היית מבינה את האל למרות שאת בורה ביהדות, אזי האל לא היה אל. נכון שהבורות בתוספת החוצפה של התרבות המעוותת של שמאלנית מאפשרת לך להביע דברים בשם כל מי שאת רוצה, אך זה אינו הופך את הטיפשות של דבריך לדברים של אמת. לו הייתי נופל לפח של דתך הנוצרית המעוותת (הפרוטסטניות שממנה הושרצו הכתות: נאציזם, קומוניזם, סוציאליזם, ליברליזם וציוניזם) הייתי קובע שהאל מעניש את היהודים על שום שלא עשו דיים כדי למנוע מהבוגדים בעמם להמשיך בחייהם למרות הפשעים שעשו (ההסתה של הנוצרים הפרוטסטנטים ממוצא יהודי נגד זכות הקיום של היהודים ונגד מדינה היהודית היא מדינת ישראל). אך אני לא יודע למה נברא השטן.
כתוב תגובה ל- ב_שמואל
תוציא את אלוהיך מכיסך, שינשום!
  פועה   22/06/17 10:17
רחם עליו, אתה חונק אותו! אגב, כבר ברכת הבוקר בברכת "ברוך השם"??
כתוב תגובה ל- פועה
פועה, את מצחיקה. שתהיי בריאה.
  ב_שמואל   22/06/17 12:40
כתוב תגובה ל- ב_שמואל
פועה יקירתי, את מוזמנת
  ב_שמואל   19/06/17 11:47
פועה יקירתי, את מוזמנת ליום רביעי ה- 21.06.17 בשעה 18.30 לרחבת המשביר הסמוך לככר ציון בירושלים, להפגנה בדרישה להכרה רשמית מהמדינה - בחטיפת ילדי תימן, מזרח והבלקן. אני בטוח שמעשה הפשע של הממסד המפא"יניק נעשה בלי שום שנאה. שהרי מהמפורסמות ידוע לנו שהגרמנים רצחו יהודים ללא שנאה, משום שהגרמנים לא היו דתיים, וכידוע, השנאה מקורה בדת, וחלילה לא אצל חסרי דת. גם קסטנר לא היה דתי והוא רצח את היהודים בלי שום שנאה. אם חס וחלילה הייתה בו שנאה, זה היה פוגם ביכולתיו המקצועיות. קסטנר היה חסר רגש, ודבק במשימה שראשי הציונות הטילו עליו. הוא לא אשם שמעטים היהודים החילוניים הצעירים שהיו מוכנים להגיע לארץ, אך את אלו שרצו, הוא הצליח "להציל". שאר היהודים שרצו לעלות לארץ - לא היו מתאימים לציוניים, הם היו "אבק אדם" שצריך היה לחסל. רק טובה עשה קסטנר לכל העולם.
כתוב תגובה ל- ב_שמואל
אצטרף כאשר הדור הרביעי המילל
  פועה   19/06/17 18:32
יעמוד ויודה בפה מלא ובקול גדול למייסדי המדינה הזאת, על שהעלו מיוזמתם את אבותיו חסרי כל לציון התגייסו מרצונם, לקלוט את העולים האלה למרות שברור היה להם, שאלה יהיו לנטל כבד על המדינה הצעירה והענייה. העניקו להם בתים למרות שהם היו מסתפקים במערות, העניקו להם שכר קיום מעבודות יזומות, העניקו להם טיפול רפואי חינם לו נזקקו נואשות הם וילדיהם (הוריך) והקפיצו אותם בלי התחשבנות מגדרית, בתוך ארבעים שנה מפושטי מדבר דלים ועלובים למעמד הנישא בו הם יכולים להרשות לעצמם להיות היום כפויי טובה ליילל ולתבוע עלבונות שלא עלבו בהם.
כתוב תגובה ל- פועה
פועה, גם את קרובת משפחה
  ב_שמואל   20/06/17 01:14
פועה, גם את קרובת משפחה לקסטנר או שהשטניות נובע מהדת המעוות והמשותפת שלכם? מזל שאת לא מסוגלת לשנוא אף אחד, אחרת מי יכול לנחש איזו מפלצת הייתה מתגלה מעבר לנוכחית.
כתוב תגובה ל- ב_שמואל
זהו, נגמרו לך הטיעונים לעניין.
  פועה   20/06/17 08:20
כתוב תגובה ל- פועה
העיקר פועה שד"ר מנגלה כאן .
  חבר קיבוץ יגור   20/06/17 19:30
אכן עשיתם עבודה טובה כשהצלתם אותו מאימת הגרדום. אני מבין גם מתגובתך שאת וחצרוני ישבתם על אותו סיר , מתאים לך .
כתוב תגובה ל- חבר קיבוץ יגור
חבר, רצח יצחק רבין הנבל
  ב_שמואל   22/06/17 08:10
רצח יצחק רבין פתח (וקיבל אישורים רבים בהמשך) לפני הציבור את מעשי המכון הפתולוגי על פעולות ד"ר מנגלה היהודי שהיו משורשים במערכת אכיפת החוק. הפשעים שנעשו במכון גובו ע"י הפושעים מהמשטרה והפרקליטות. אותם פושעים מהפרקליטות הגיעו לחוקק חוקים ולשבת כשופטים בכס בתי המשפט ואף כשופטים בבית המשפט העליון. פושעים אלו עמדו בראש ועדות חקירה רשמיות של מדינת ישראל ושימשו כמגן לפושעים ששדדו ילדים, עסקו בסחר בני אדם, סחר באברים, בצעו עינויים לשם ניסיונות בבני אדם ורצחו אותם בעינויים. הכל נעשה ע"י אנשי דת ה"נאורות". יצחק רבין שציווה על חיילי צה"ל לשבור ידיים ורגליים לערבים שמרדו באינטיפדה שסיכנה את מדינת ישראל, הורה למשטרה (לשב"כ) לרצוח את חסידי הרב משולם, רק משום שאלו בקשו צדק והכרה בפשעים שנעשו נגד העם היהודי ע"י שלטון שהעריץ את עליונותו של ד"ר מנגלה. כאשר משרתי השטן מסתירים את מעשיהם אזי לפחות מובן שהם יודעים להבחין בין טוב ורע, אך כאשר בני השטן רואים את מעשיהם - כראויים, זה אומר שהסכנה מהנאציזם שקיים בשמאל עלול להתפרץ שוב.
כתוב תגובה ל- ב_שמואל
הגיעה העת שגם חילונים ישנאו
  פועה   22/06/17 10:23
פרזיטים. (טפילים בעברית אם לא הבנת...)
כתוב תגובה ל- פועה
פועה, הגיע הזמן שגם חילונים
  ב_שמואל   22/06/17 16:08
הגיע הזמן שגם חילונים ישנאו? פועה, את מכירה ב"עובדה" שאת קבעת כי השנאה היא תכונה הקיימת רק אצל דתיים? זאת אומרת ששנאתך ה"חדשה" הופכת אותך לחרדית? פועה, אל חשש, חרדית את לא תהיי, אך דתית את היית ותהיי. דתך הליבראלית נובעת מהנצרות של כת הפרוטסטנטית, שהיא - בוודאי ידוע לך - כת השטן, ממנה נולדו כתות שונות ומשונות שהגאונות והטמטום מעורבבות זו בזו בלי אפשרות לנתק ביניהן. בגלל הצירוף הזה הן הפכו למסוכנות כל-כך לאנושות. פועה, מי שרוצה לנתח את הפעילות של כוחות הלוחמים במלחמת השחרור, חייב להתחשב בכך שהמטרה של מנהיגות ה"ציוניים" הייתה מסיונרית נוצרית, "להביא את אור הקדמה" למזרח התיכון, כך שהערבים ישמחו לבואם של הציוניים. אבל הערבים לא הבינו זאת באופן המקווה ודווקא מתוך האינטליגנציה הערבית צמחה ההתנגדות הערבית לכיבוש הציוני.
כתוב תגובה ל- ב_שמואל
שמואל-קרא את הספר של ישראלי
  נחשון   22/06/17 11:27
פרופ' רפי ישראלי כתב ספר מעולה בשם: "הנגלה והנסתר בערביי ישראל", בו הוא מציג בצורה מעולה את שתי קבוצות הטפילים השורצות בישראל-הערבים והחרדים. אם חפצי חיים אנחנו חייבים לנפנף אותם מישראל,או לפחות לעצור את גידולם הדמוגרפי. את חלק מחבריך החרדים- המחרידים ,אפשר להמיר ולהופכם לנורמליים...
כתוב תגובה ל- נחשון
נחשון, חברת לפועה שחשפה את
  ב_שמואל   22/06/17 13:10
נחשון, חברת לפועה שחשפה את הסוד השמור ביותר בתנועה הציונית, שהיא: הגרמנים קטנים עליכם. נחשון, תבין, כל המשותף בינך לפועה - בסופו של עניין - זו הדת של החרדים ולא התרבות שלכם המשתייכת לנוצרות הפרוטסטנטית שבסופו של דבר מפרקת את הקשר בינכם. אתה מבין שבתרבותכם המעוותת לא נמנעתם מלרצוח גם את עצמכם על מזבח האמונה הפרימיטיבית שתוכלו להקים עם חדש (עם עברי) חסר רקע של העבר וללא רקע מלכד שיאפשר לכם עתיד. האומנם אתה חושב שקואליציה עם הערבים תאפשר לכם לשלוט בערבים שהאינטרסים שלהם לזרוק אותכם מהשלטון - גדול הרבה יותר מזה של הימין? כלומר - נחשון - לא די שאתם בעלי "ערכים" שהשטן ברא, אתם גם מבצעים פעולות התאבדות כמו אותם לווייתנים חולים שמתנפלים על החוף. נחשון, בלי החרדים - אין לכם סיכוי שתתקיימו בחיים, כשאתם כאן במדינת ישראל. נחשון "האהבה" שאתה מציף את האויב הערבי, מביאה אותך ל"שנאה" כלפי בני בריתך. התנועה הציונית סייעה לרצוח יהודים באמצעות הגרמנים. אנשי השומר הצעיר סייעו לרצוח ישראלים באמצעות ארגון הטרור אש"ף. אנשי שמאל רצחו את בניהם במלחמת יום כיפור בשאיפתם ל"שלום". תרבותך המעוותת המחשיבה עצמה ל"נאורה" ולכן אינה מבקרת את עצמה. לא ניתן להסיק מסקנות מהאירועים במלחמות ישראל בלי להבין ולהכיר בכך שהתנועה הציונית (הנוצרית) הייתה תנועה מסיונרית - גזענית מאד, שנושא הגזע היה הבסיס לכל מעשיה.
כתוב תגובה ל- ב_שמואל
שמואל החרדי: אתה ליטאי או סט"מ
  נחשון הצעיר   22/06/17 17:15
סאטמארי מחורבן ??חייבים לגרש מארץ הקודש את נטורי קרתא והאויערבכים הטפילים החולירות עוכרי ישראל.ואתה שמואל ב'-ראוי שתזמין תור לטיפול בגבעת שאול= במח' החדשה שנפתחה= ותצרף אליך את מילשטיין הקשיש שסובל מבעייה דומה לשלך.
כתוב תגובה ל- נחשון הצעיר
נחשון הצעיר, תשים לב
  ב_שמואל   22/06/17 20:22
נחשון הצעיר, חשבת פעם למה אתה נמצא כאן? הרי אין לך שייכות תרבותית לארץ ולמדינה, אז למה שלא תחפש מדינה עם תרבות דומה לשלך? קח למשל את גרמניה, היא ממש יכולה להתאים לאדם רע ששונא יהודים ושמוכן לרצוח יהודים כדי להביא אושר לעולם באמצעות הפתרון הסופי לבעיית היהודים. נחשון הצעיר, אני חושב שצריך להקים קרן (כדאי לבדוק אולי הקרן לישראל חדשה שהוקמה ע"י ממשפחת הנאצי הנרי פורד תהיה מוכנה להשתתף בפרוייקט) כדי לאפשר לאנשים כמוך להגר למקום שיתאים להם יותר.
כתוב תגובה ל- ב_שמואל
שמואל החרדי מכת דיליא
  נחשון הצעיר   22/06/17 22:25
אתם לא יהודים אלא צאצאי כוזרים, אבותי חזרו לארץ לפני עשרה דורות והם צאצאי שבט יהודה המקוריים. לחרדים לכיתותיהם המזרח -אירופאיות יש קשר קלוש ליהדות ולארץ ישראל, וכמעט כולם צאצאי מתגיירים. הציונות שאתה שונא ומתעב היא תמצית העבריות, ואנחנו הבאנו לכאן את משפחתך שהיא לא עברית וספק יהודית. אז ארוז את מטלטליך וחזור למכורת אבותיך הגויים. וצרף אליך את המילשטיינים ששונאים את המדינה העברית ישראל ,ואת צבאה, ןמחפשים , כמו החרדים כל הזדמנות כדי להשמיצה ,לגדפה ולחרפה באומות.
כתוב תגובה ל- נחשון הצעיר
נחשון הצעיר, זכות הטפשות
  ב_שמואל   23/06/17 00:07
נחשון הצעיר, זכות הטיפשות מאפשרת לך יתרונות רבים. בהנחה שהתיאור לגבי שושלתך ה"מוכחת" שאתה מבני יהודה האמיתיים, אזי אתה נכס מיוחד ובודד שאינו מיצג את העם היהודי. מרביתם המוחלט של העם היהודי (לפני שהציוניים רצחו אותם באמצעות קסטנר ודומיו) הוא חרדי כמו בני התרבות של נטורי קרתא, שהרי גם הורי הציונים היו חרדים וכך גם הורי הוריך היו חרדים למרות היותם צאצאי יהודה. הניסיון הנואל של הציוניים לקבל הכרה להיותם צאצאי הכנענים - נכשל כישלון חרוץ משום היותו לא הגיוני ובוודאי אינו נכון, שהרי הדבר גורם למחיקת ההיסטוריה של כמה אלפי שנה על אלפי דורותיה, כאילו נולדו כנענים יש מאין. נחשון הצעיר, עד כמה אתה נכון לעשות מעצמך צחוק ולעג? אתה יודע, טיפשות אינה תכונה חיובית.
כתוב תגובה ל- ב_שמואל
נחשון הצעיר, שתי מעלותך
  ב_שמואל   23/06/17 07:45
נחשון הצעיר, שתי מעלותך הופכות אותך ל"בלתי מנוצח". מעלה ראשונה היא הבורות שלך בהיסטוריה היהודית, ומעלה שנייה היא הטמטום השמאלני שנגרם עקב תרבות מעוותת שהושפעה מהנוצרות הפרוטסטנטית. לידיעתך, העם היהודי זה תרבות ולא גזע, ולכן גם גיורי הכוזרים הם יהודים לכל דבר ודבר. כמו-כן, רוב ה"ציוניים" החילוניים הם צאצאי החרדים שכלפיהם טענת שהם כוזרים, אז מה לך להתעלם מעובדה זו? ועוד, ראשית ההתיישבות המודרנית בארץ ישראל הייתה של החרדים (פתח תקווה, רחובות, נס-ציונה, תל-אביב ועוד), משום שלא היו בעולם "ציוניים חילונים" ו"העם העברים" חדל להתקיים לפני אלפי שנה. כלומר, ה"עברים המודרנים" זו המצאה חדשה שאין לה קשר עם ה"עברים" או ה"כנענים" ההיסטוריים. לכן - נחשון צעיר - כיוון ש"עמך" המעוות לא קיים, אז שתוק ותן לבעלי הבית להחליט מה עושים במדינה. תגיד תודה שאנחנו פרנסנו אותך ואת הכנופיה השמאלנית שהיו - כל השנים - עלוקות לצווארנו.
כתוב תגובה ל- ב_שמואל
שמואל אתה אויל משריש וסלפן
  נחשון   23/06/17 09:26
כל מושבות הדתיים של העלייה הראשונה כשלו ופשטו רגל ויד,וניצלו מכלייה ע"י קבלת נדבות הברון.[קבצנים, טפילים]... מי שבנה את היסוד למדינה הציונית הם החילוניים= בעיקר מתנועות העבודה. הם שהקימו תשתית למדינה עברית וצבא עברי. בני עדתך הטפילים לא נקפו אצבע, ובמלחמה רצו להכנע ללגיון הערבי ויצאו עם דגלים לבנים עד שהברחנו אותם לכוכיהם ,לסמטאות מאה שערים בתי אונגרן....אין לך וליצורים מסוגך מה לחפש פה. ארוז את הפקאל'ך וחזור לבלז ,גור ,ברדיצ'ב סאטומארה ,וילנה ושאר מקורות הטומאה.
כתוב תגובה ל- נחשון
הו, אפשר לחשוב שחשיבה פוליטית
  חבר קיבוץ יגור   17/06/17 04:00
אחרת ,היתה מביאה לתוצאה של השלמת הערבים עם קיומה של מדינה יהודית כאן לאורך זמן.חבל שעדיין את לא מבינה שמבחינת המוסלמים דין תל אביב כדין רמאללה.צריך רק להעריך את המתיישבים (מתנחלים) ביו"ש שבגופם מגינים על המתיישבים(מתנחלים) שבגוש דן.כמו שעשו אנשי הר-טוב,או גוש עציון,או יחיעם בזמנם.
כתוב תגובה ל- חבר קיבוץ יגור
6
ראשית תודה על תחקיר כתבות
  דן דוד   16/06/17 19:52
הגליל המערבי ושיירת יחיעם בפרט ! ,ככל שחוקרים ולומדים את מלחמת העצמאות אפשר לומר שהתוצאה הייתה נס !! חשוב גם לכתוב ולהרחיב על מערכת היחסים בין ההגנה {הפחות מיומנים צבאית ובעלי אוריינטציה פוליטית ממסדית ) לפלמ"ח, כמעט כל חניך בנוער העובד או בן של מפא"יניק הפך למפקד בחזית מטעם ההגנה התוצאות היו טרגיות .
כתוב תגובה ל- דן דוד
חבל שעדיין חניך בנוער העובד -
  ב_שמואל   17/06/17 21:41
דן, כתבת: "כמעט כל חניך בנוער העובד או בן של מפא"יניק הפך למפקד בחזית מטעם ההגנה התוצאות היו טרגיות". דן, כתבת כאילו יש בדבר מעשה שלילי. ה"פרוטקציה" הייתה חשובה מאד כדי למנוע אפשרות של הפרעות מגורמים עויינים. ההנהגה חששה מגורמים שינצלו את מעמדם לטובת ארגונים פוליטיים בעלי אג'נדה שונה מהשמאל. כשבגין עלה לשלטון, השאיר את מנהלי משרדי הממשלה ובכך הוא פגע פגיעה אנושה בערכי הדמוקרטיה. רק לאחרונה הורגשה פעילות נכונה של הממשלה להשתלט על שלטון המנהלים השמאלנים שממשיכים את המדיניות המטורפת של השמאל. כשביבי מתייעץ עם משפחתו (שרל'ה) זה הדבר הכי הגיוני, משום שברור לכולנו שהיא נאמנה כלפיו יותר מכל יועץ אחר. לכן, הגיוני שחניכי השמאל ימונו לתפקידי המפתח בזכות נאמנותם האידיאולוגית למרות שהם לא היו אנשים מוכשרים במיוחד (מסיבות אידיאולוגיות, היה חשוב שילדי הקיבוצים יהיו עמי ארצות ויגשימו את רעיון העבודה (דת "העבודה משחררת" של א.ד.גורדון - ברפת)), רק חבל שהם עדיין שולטים במערכות הביטחון ואכיפת החוק.
כתוב תגובה ל- ב_שמואל
7
מי שלא מבין שחקר היסטוריה
  כינרת   17/06/17 12:05
כולל חקר מלחמות, ואולי בעיקר חקר מלחמות, היא עיסוק במתים לא מבין דבר, מלבד הבנתו בהשמצות ויכולתו להפגין קבל עם את רמתו המוגבלת.
כתוב תגובה ל- כינרת
8
"האידיוט מיגור" צץ מחדש
  נחשון הצעיר   17/06/17 14:56
ממחילתו המצחינה באפעל. ההספק מרשים= 5 תגובות של דברי הבל. למי שעדיין לא יודע זהו אורי מילשטיין בתחפושת [ הרב"ט עם הפרופיל הלקוי..]. אגב שנתו של המסכן נודדת בלילות= הוא שולח תגובות בשעה 04:00 [זאת הטראומה ?]... ומשהו לגב' מילשטיין- אתמול שלחת בשעה 18:04 תגובה בכינוי"ראומה", והיום בשעה 12:05 בכינוי "כינרת"= מאותה כתובת ip....למה שלא תחתמי פשוט "שפרה"...
כתוב תגובה ל- נחשון הצעיר
9
קיבוץ יגור=אידיוטים,סוטים, פדו
  נחשון הצעיר   17/06/17 17:02
פילים ושאר חריגים ברפואת הנפש. למה מילשטיין שואף להיות חבר במקום המוקצה הזה?? הוא כל פעם חותם "חבר קיבוץ יגור"- זה דורש בדיקה שלו אצל פסיכיאטר....
כתוב תגובה ל- נחשון הצעיר
10
המשפט המסיים הוא גם המסכם.
  פועה   17/06/17 17:57
מכל התיאור עולה מסקנה מתבקשת: לא היה ואולי גם לא הוקצה ציוד מספיק וכשיר מחד האספקה הגיעה ליעדה להר-טוב. חזרת השיירה מהר טוב כשלה ככל הנראה ממספר סיבות: הלוחמים והכלים היו דרושים למשימות דחופות נוספות ולא הובאה בחשבון אפשרות להמתין בהר טוב. סביר שההרג המקרי של הערבים החמושים במשאית שהותקפה ע"י המלווים הביא להתגייסות מואצת של ערביי הסביבה לנקמה וזה שנוי תוך כדי מבצע שיש לו משמעות, שלא נשקל כראוי ע"י המבצעים. מאחר והערכה פיקודית סבירה היא, שמשאיות ריקות שאינן יעד לביזה לא יהוו מטרה להסתכנות בתקיפה. לכן המסקנה שהיה כאן גיוס ספונטני לג'יהאד מקומי, והמניע היחיד העולה מהנתונים זה אותו קטל (בדיעבד אולי מיותר) באותה משאית עמוסת ערבים, שהכותב ממעיט בהתייחסות אליו, כי הוא מעדיף בד"כ לכוון להאשמות פיקודיות.
כתוב תגובה ל- פועה
כל אחד ונקודת המבט שלו,את
  חבר קיבוץ יגור   17/06/17 22:10
לא יכולה לפסול נקודת מבט של מישהו אחר רק בגלל שאת פועה.כבר הערתי לך שדעתך שקולה לדעתו של אחרוני פושטי עור הנבלות בשוק ואין לך שום יתרון על מישהו אחר.מה שחשוב הוא לסתור את ממצאיו של מילשטיין לגבי המהלכים הטרום ואחר-כך תוך כדי לחימה ,מהלכים שאת תוצאותיהם לטוב ולרע* אנו מרגישים עד היום. * ברור שמילשטיין מחפש את "המהלכים הרעים" כי רק מהם אפשר להסיק מסקנות לגבי העתיד.
כתוב תגובה ל- חבר קיבוץ יגור
הליצן- חבר קיבוץ אפעל
  נחשון הצעיר   18/06/17 00:26
כולנו יודעים מזמן שאתה אינך חבר קיבוץ יגור. אז חזור לארון שלך ברמת אפעל ותתעסק עם בני המיגדר שלך. תפסיק לבלבל ל"פועה" את המוח.
כתוב תגובה ל- נחשון הצעיר
תן מסקנה שהסקת לגבי "העתיד"?
  פועה   18/06/17 10:27
אתה מדקלם כתוכי ססמאות ריקות של מילשטיין.
כתוב תגובה ל- פועה
צודקת "היגורי "הוא מילשטיין
  נחשון הצעיר   18/06/17 11:11
ולכן זה נשמע כמו תוכי מדקלם. ראוי שמילשטיין ישתמש בשם "תוכי קאקאדו"....
כתוב תגובה ל- נחשון הצעיר
אתן לך 2 "דוגמאות" לעתיד.
  חבר קיבוץ יגור   19/06/17 05:23
הראשונה- בפרשת ה ל"ה, שליחת אנשים עם ציוד כבד על גבם לילה אחד אחרי השני , ללא מנוחה מספקת, למרחק ארוך ובתנאי שטח קשים, זאת איוולת שעלתה בחיי 35 לוחמים (ועדיין לא דיברנו על הצורך בשליחתם). השני- מתקפת הצנחנים על גבעת התחמושת, ללא צורך מבצעי ,אלא רק מטעמי אגו מצד מפקד שלא היה נוכח בשטח , מתקפה שעלתה ב 36 צנחנים הרוגים.
כתוב תגובה ל- חבר קיבוץ יגור
מה זה קשור לנושא השיירות?
  פועה   19/06/17 10:05
כתוב על לקחים לעניין השיירות. ובאשר למה שציינת ולא שייך: שום לקח לא נלמד מזה מלבד לקח אחד! במלחמה ובלחץ מתקבלות החלטות תחת לחץ על ידי מפקדים מוגבלים, על בסיס נתונים חסרים, בניתוח תמונה שגוי תוך אלתור לקיחת סיכונים ומרכיב גבוה של הימור. וזה לא ניתן לשינוי גם במבצעים יזומים ומתוכננים בקפדנות, ראה ערך אסון השייטת באנסר לבנון. וכאשר תוך כדי הפעולה משתנים תנאי האיום עקב יוזמה או מחדל מקומי מיותרים ומוטעית צפה לשיבוש של כל המבצע. ראה ערך שיירת הרטוב בסיפור זה.
כתוב תגובה ל- פועה
פועה חבל על הזמן- היצור שמולך
  נחשון הותיק   19/06/17 13:38
הוא לא "חבר קיבוץ יגור" אלא אורי מילשטיין בתחפושת, והוא חוזר על דברי ההבל שהוא מפריח כבר 30 שנה, מאז שהמיר את אמונתו וערק מהשמאל לליכוד,והחל לקדש אליל חדש= ז'בוטינסקי....
כתוב תגובה ל- נחשון הותיק
11
היו ימים שביצעתי "תעסוקה"
  ב_שמואל   18/06/17 10:37
היו ימים שביצעתי "תעסוקה" על גדר המערכת בבקעה. ידענו - אנשי הסיור - שתפקידנו למצוא עקבות מעבר של מחבלים, או למשוך אש של מחבלים המסתתרים מעבר לגדר. בשני המקרים, תפקידנו זה נועד ל"גילוי" גורמים עויינים באמצעות חשיפתנו למטח אש של האויב - ולזמן כוחות אחרים שיעסקו בהשמדת המחבלים. מה היה התפקיד של המשוריינים שסיירו במסלול השיירה? מה עשו הלוחמים בזמן הארוך שהשליח חיפש רצועה? מה עשו הערבים כשהשיירה עמדה? כמה לוחמים היו לכל צד, ומדוע לא התקיימה שום תקיפה כנגד הלוחמים הערבים? סה"כ מדובר במסלול כל-כך קצר שבקלות ניתן היה לשמור על הדרך. רק טמטום מוחלט של מפקדים דפוקים מאד - היה יכול להגיע לתוצאות כל-כך גרועות. זה לא מבצע צבאי והאויב גם הוא לא צבא של ממש, ואפילו בתנועת הנוער - לא נערכים באופן כל-כך חובבני, נטול אחריות ומקצועיות. רק בגלל המחיר הגבוה שגבתה הפעולה ניתן לה שם של "מבצע".
כתוב תגובה ל- ב_שמואל
כך הגענו באשמת בן גוריון
  אורי מילשטיין   18/06/17 19:20
וחבריו למלחמת העצמאות.
כתוב תגובה ל- אורי מילשטיין
של נעליך מעל רגליך כאשר אתה
  נחשון   18/06/17 21:00
מדבר על בן גוריון. בזכותו קמה מדינת ישראל וניצחה במלחמותיה.בזכותו שרדו המקקים של משפחת מילשטיין. מה היה קורה אם חלילה ראשי הממשלה היו היצורים הדיכאוניים=ז'בו,או ביגין, קטסטרופה...היתה כאן שואה ב'.
כתוב תגובה ל- נחשון
נחשון, למה אינך מזכיר את
  ב_שמואל   19/06/17 07:47
נחשון, למה אינך מזכיר את האופציה של הקמת מדינה יהודית על כל ארץ ישראל המערבית לירדן, בהסכמת הערבים? נכון שאז הייתה קמה מדינה יהודית אמיתית בלי נשק ובלי מלחמות, ולא של מדינה של אויבי היהדות שרצו להשמיד את העם היהודי ולהקים עם חדש, "עם עברי" חסר שורשים וחסר עתיד. כלומר, עם מיותר שגורם לאנטישמיות (שוברים שתיקה) יותר מכל גורם אחר בעולם.
כתוב תגובה ל- ב_שמואל
שמואל , למה אתה מתווכח עם
  חבר קיבוץ יגור   20/06/17 19:20
האידיוט (מיגור) - לא חבל על זמנך , שראוי שיהיה מוקדש לגמילות חסדים ולא למה שכבר אינו בר תיקון. מודה ועוזב - ירוחם !
כתוב תגובה ל- חבר קיבוץ יגור
שמואל מה רוצה ממך מילשטיין?
  נחשון הותיק   20/06/17 20:55
שהוא האידיוט - המושלם["חבר קיבוץ יגור"],הסוטה["ההומו מיגור"] ,א.ב.[האוטיסט מיגור],דוד נ.[הפדופיל מיגור]..שלא נדע איזה יצור התפתח במרתף "מכון שרידות" באפעל. אגב מצבו כנראה קשה, מכר שלי שהיה בהרצאה של הפילוסוף- הבטחוני סיפר לי כי גברת צעירה שישבה לידו ניגבה למילשטיין את המצח כל כמה דקות ומזגה לו כוסות מים. מילשטיין דיבר בקול מונוטוני ,מתלעלע,ונראה זקן עייף.לא הגיב להתגרויות של אנשים בקהל...הזהו אורי???
כתוב תגובה ל- נחשון הותיק
עושה רושם שבן-גוריון
  ב_שמואל   20/06/17 01:53
עושה רושם שבן-גוריון ידע שהמפקדים תוצרת הפלמ"ח - חסרי יכולת והבנה צבאית, אך הוא היה שבוי בידיהם. הרי ברור שהם היו המשענת (אומנם קנה רצוץ) ליכולת שלו לשרוד כמנהל הישוב (כבר אז העם שנא את השמאל אך היה שבוי באמצעי הקיום). הניסיון של בן-גוריון להחליף את המפקדים יוצאי הפלמ"ח באחרים, דומה מאד לניסיון של נתניהו לשנות את השליטה של השמאל בערוץ 1, שנכשל לחלוטין ואף הזיק, משום שאנשי הפלמ"ח/שמאלנים חזרו - תוך זמן קצר - לנהל את הצבא/ערוץ 1, ואף התחזקו בקבלם הכשר כאילו הם שודרגו ע"י בן-גוריון/נתניהו. מעניין שגם האדומים (האנרכיסטים) בנו את הנאמנות למחנה שלהם באמצעות נישואין כמו בעת העתיקה, ויצרו שליטה של משפחה אחת. איך נערה ונער הסכימו להינשא בנישואין למטרת שותפות בשלטון?
כתוב תגובה ל- ב_שמואל
12
להאשים את ב"ג בהתנהלות טאקטית
  חבר קיבוץ יגור   19/06/17 05:07
של מפקדים בעת קרבות ותחת אש ,זאת קצת הגזמה. נכון שהוא התחיל להכין את "העם" למלחמה קצת מאוחר מדי בדיעבד, ,אבל,על טעויות טאקטיות, זה כמו להאשים את רבין בהחלטה הלקויה של מוטה גור על הדרך לכיבוש גבעת התחמושת.
כתוב תגובה ל- חבר קיבוץ יגור
13
פועה,הבאתי את 2 הדוגמאות :
  חבר קיבוץ יגור   19/06/17 14:05
הל"ה וקרב גבעת התחמושת ,כשגיאות טאקטיות ,שבגללם "חבל על דאבדין".כפי שכבר כתבתי פעם,אם מי שיהיה פעם בעמדת החלטה די דומה ויכיר את "הסיפור האמיתי" בשטח ולא מה שהכתיבו לו אינטרסנטים/בולשביקים,אולי יחשוב מחוץ לקופסא ,בהחלטותיו הוא.אני חוש ב שזאת אחת ממטרותיו הנסתרות של ד"ר מילשטיין במחקריו-מה קרה שם באמת!
כתוב תגובה ל- חבר קיבוץ יגור
חבר קיבוץ אפעל=מתחזה
  נחשון הצעיר   19/06/17 14:40
לחבר קיבוץ יגור. זהו מילשיטיון הקשקשן הקשיש.... פועה שימי לב, זה אותו סגנון, חוזר כמו תוכי על הזיבולים של מילשטיין ,ותמיד מקפיד לציין ד"ר מילשטיין ,ולא אורי או מילשטיין. מזל שאינו מוסיף את התואר: פילוסוף ביטחוני....יאללה נחשפת. תחזור לארון.
כתוב תגובה ל- נחשון הצעיר
זה בסדר לחקור ולחשוף עובדות.
  פועה   20/06/17 21:19
זה כשלעצמו מספיק. רק אל תבלבל את המוח עם השטות של "הפקת לקחים".
כתוב תגובה ל- פועה
אני חושב שאת צודקת עם נושא
  חבר קיבוץ יגור   21/06/17 04:53
הפקת הלקחים ,אבל אולי , מי יודע , איזה נער שיקרא את האמת לאמיתה, יום אחד כשיגיע לעמדת השפעה,פתאום ייזכר ויפעל בצורה ראציונלית יותר . יחד עם זאת גם את אנא אל תבלבלי את המוח עם הדעות המטופשות שלך, שלא מעניינות יותר וגם לא חכמות יותר מכל דעה אחרת .
כתוב תגובה ל- חבר קיבוץ יגור
14
נפלה עטרת ראשינו-לא מפיקים
  לקח,לקח,תרדוף   21/06/17 18:09
לקחים.....אוי ואבוי, חמישים שנה מטיף לנו הנביא- הפילוסוף הבטחוני מאפעל- ומוכיח אותנו על אי-הפקת הלקחים ממלחמות ישראל,והנה באחת הוא מודיע לנו שאין צורך בהפקת לקחים...מה נעשה? זאת דילמה קיומית ממדרגה ראשונה. אין ברירה נאלץ לכנס אסיפת חברים דחופה בקיבוץ יגור כדי להחליט. בואו בהמוניכם...
כתוב תגובה ל- לקח,לקח,תרדוף
מתי והיכן אסיפת החרום ביגור?
  לקח,לקח ,תרדוף   22/06/17 09:47
מילשטיין, בעקבות המהפך הדוקטרינרי,נא הזעק את כל החבורה למפגש= לא לשכוח את חבר קיבוץ יגור, ההומו מיגור,א.ב. האוטיסט מיגור, דוד נ.הפדופיל מיגור, החברים מקפה אלפרדו, קשישי ןמתוסכלי אמ"ן,וכמובן את מגיבי המשפוחה : שפרה=ראומה, כנרת אופירה,ושאר המתחפשים והנודניקים. יהיה מיצג קומי למהדרין.ראוי שיהיה גם נציג של מיגזר רפואת הנפש. שיכתוב את הפרוטוקול..גבעת שאול, אברבנאל?
כתוב תגובה ל- לקח,לקח ,תרדוף
אם זה מסובך ביגור, אפשר באפעל
  לקח, לקח , תרדוף   23/06/17 00:57
במכון שרידות, ואולי בקפה אלפרדו....
כתוב תגובה ל- לקח, לקח , תרדוף
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il