|
נושא התגובה |
|
שם הכותב |
|
שעה תאריך |
|
1 |
|
|
איצי |
|
6/11/17 12:48
|
|
|
|
נאווה בוקר, אני מבקש סליחה מטיפשותך הנכבדה, שרבין רק נרצח, וביבי סובל פי 100 .
תגידי לי, נאווה בוקר, את באת חברה בכנסת ישראל ?!
|
|
כתוב תגובה ל-
איצי
|
|
|
|
|
|
|
ב,ל |
|
6/11/17 22:23
|
|
|
|
המיסיונר הפלשתיני מגנה את חברת הכנסת שהעיזה לומר את האמת
והרי לא יתכן להגיד את האמת על יצחק רבין שרימה והונה את אזרחי ישראל אחרי שנבחר בקולות הימין על סמך הבטחותיו הפך את עורו והביא על אזרחי ישראל מות וחורבן פיגועים ופיצןצים אוטובוסים מתפוצצים ומסעדות עולות לשמיים ילדים נרצחים ברחובות תל אביב ואין מושיע זה האיש שהביא לתוך ביתנו את הארכי רוצח עארפת נתן לו נשק והכרה בינלאומית והתיר את קורבנות השלום
|
|
כתוב תגובה ל-
ב,ל
|
|
|
|
2 |
|
|
מה חדש? |
|
6/11/17 13:08
|
|
|
|
העיסוק העיקרי של הימין מזה שנים לא מעטות הוא אפולוגטיקה מביכה שמטרתה להלבין את חטאיו שלו ואנלוגיות תלושות מהמציאות, שמטרתן להלבין את חטאי ידידיו הגזענים, האנטישמים והניאו נאצים. יש לזה גם כינוי יפה - פייקליניזם.
|
|
כתוב תגובה ל-
מה חדש?
|
|
|
|
3 |
|
|
לנאווה בוקר |
|
6/11/17 13:56
|
|
|
|
כל שנה והאמירה השטותית שלה .
בשנה שעברה היתה זו המנכ״לית של משרד המשפטים שנמאס לה מפסטיבל רבין, והיא לא היתה היחידה .
השנה היתה זו סגנית יושב ראש הכנסת, נאווה בוקר, שההתרפסות שלה בפני כל מה שמייצג בנימין נתניהו הביאה אותה לאמירה השטותית הזו, שביבי סובל לזבל פי מאה מרבין.
באמת , רבין צריך לבקש סליחה , שהוא רק נרצח .
במשטרים טוטליטריים מגיעים להתרפסות כזו כמו של נאווה בוקר . לרודנים כמו סטאלין ברוסיה הסובייטית התרפסו כמו ש אווה בוקר מתרפסת לביבי, שסובל פי מאה מרבין .
|
|
כתוב תגובה ל-
לנאווה בוקר
|
|
|
|
4 |
|
|
צריך להיות |
|
6/11/17 14:09
|
|
|
|
״ביבי סובל פי 100 מיצחק רבין ״- זה ניסוח לא נכון. צריך להיות ״ ביבי סובל פי 100 ממה שסבל יצחק רבין ״ .
בושה וחרפה, שסגנית יושב ראש הכנסת, נאווה בוקר, העלתה תובנה בשידור ברדיו, לפיה, ההסתה נגד ביבי היא פי 100 יותר מההסתה שהיתה נגד רבין . תובנה של טיפשה שמתחרה בנלעגות שלה עם אורן חזן. עם הגיחוך והנלעגות שלהם יש מתחרים במדור התגובות של איתן קלינסקי .
|
|
כתוב תגובה ל-
צריך להיות
|
|
|
|
5 |
|
|
ב_שמואל |
|
6/11/17 15:31
|
|
|
|
רק שמאלני יכול להיות מעוות כל-כך. רק שמאלני מנתק את הרצח (אם באמת הרוצח היה יגאל עמיר) ממעשי הבגידה של השמאל ולא רואה בהם את הגורמים שהביאו את המתנקש למעשה הנורא הזה. וכך אמר הבוגד חיים שור מראשי השומר הצעיר: "אני הייתי מאלה שפתחו לאש"ף את הדלת לאמריקה. אנחנו ארגנו כנס של ישראלים ופלסטינים בוושינגטון ב87', ומשרד המדינה האמריקאי לא רצה לתת להם אשרות. אנחנו טיפלנו בזה שיקבלו אשרות, והם נכנסו ובעזרתנו כבשו את אמריקה. זה מה שהם רצו, זה היה היעד, לכבוש את רצונו הטוב של השמאל היהודי האמריקאי. אני אישית הזמנתי אותם לחוגי בית של יהודים אמריקאים. הם הצליחו בזה בעזרתנו. בלעדינו הם לא היו מצליחים בזה לעולם". חיים שור וחבריו רצחו את רבין. בכל מדינה מסודרת חיים שור וביילין היו אמורים לבלות את חייהם בכלא ואז בטוח שרבין לא היה נרצח. רבין הנבל בחר את הערבים כשותפים שלו למעשה הבוגדני. רבין ישאר תמיד בזיכרון העם היהודי כנבל שמכר את הזכות של העם היהודי על ארץ ישראל.
|
|
כתוב תגובה ל-
ב_שמואל
|
|
|
|
|
|
|
יופי ב.שמואל |
|
6/11/17 17:08
|
|
|
|
יש לצפות שגם חברת הכנסת נאווה בוקר תתמוך בגרסה שלך, שספק שיגאל עמיר רצח את יצחק רבין.
טמבל, בשם ב.שמואל, עם ישראל צם כל ג' בתשרי וכואב את רצח גדליהו בן אחיקם, למרות שהוא שיתף פעולה עם נבוכדנאצר מלך בבל ועם שר בית המטבחים הבבלי נבוזראדן. למרות שגדליהו מונה על ידי שני בני הבליעל שהגלו את עם ישראל , עם ישראל צם כי יהודי רצח יהודי.
ואתה בלשונך הבוטה אינך כואב את רצח יצחק רבין ואף מחליט שיגאל עמיר לא היה הרוצח.
אגב, כל הכבוד לשר החקלאות חבר במפלגת הבית היהודי שבא לעצרת.
|
|
כתוב תגובה ל-
יופי ב.שמואל
|
|
|
|
|
|
|
ב_שמואל |
|
6/11/17 23:20
|
|
|
|
כשאידיוט מסית נגד דברי, מה זה אומר על דברי? אם נאווה בוקר חושבת כמוני זה סימן שיש לנו בסיס משותף חיובי. למה אתה מצפה שאהיה טמבל שמאלני? ביום הזיכרון לרצח גדליהו בן אחיקם לא הופכים את הנרצח לקדוש אלא מתאבלים על התוצאות של הרצח, ואילו אתה וחבריך הופכים את הנבל לקדוש, והרי אתה יודע שהנבל היה נבל כי חבר לאויב הערבי כדי לנצח את הרוב היהודי. אז אין מה לך להשוות את האהבה שלך לנבל רבין עם האבל על רצח גדליהו. לגבי יגאל עמיר - רק טמבל יכול להאמין לאנשי השב"כ שמקצועם לשקר, לסחוט, לעליל ולרצוח או לפרופ' היס הידוע באופן רשמי שהוא שקרן פתאלוגי. אבל מותר לך להיות מטומטם הרי רק כך תוכל להיות שמאלני.
|
|
כתוב תגובה ל-
ב_שמואל
|
|
|
|
|
|
|
מיוחד לנאווה בוקר |
|
7/11/17 09:07
|
|
|
|
נאווה בוקר , את חייבת להכיר את מהלליך. אחד מהם בשבילו יצחק רבין הוא נבל.
מי שסבור שיצחק רבין היה אדם מושחת, הוא זה השר לך שירי הלל ומבקש שירבו כמוך בכנסת ישראל.
יופי, מצא מין את מינו.
|
|
כתוב תגובה ל-
מיוחד לנאווה בוקר
|
|
|
|
|
|
|
ב_שמואל |
|
7/11/17 10:36
|
|
|
|
שמאלן, אנשים כמוך התאבלו על סטאלין, משום שלהיות שמאלני מחייב טמטום ופאנטיות. רבין היה מושחת כבר כשהיה שגריר ישראל בארה"ב וקיבל כסף רב תמורת הרצאות שאסור היה לו לעשות (כשגריר). לכן הוא נזרק מראשות הממשלה. לגבי היותו נבל, אז הוא זה שהורה לרצוח את אנשיו של הרב משולם כדי שמנוע את חשיפת פרשת גניבת ילדי התימנים. תזכור שרבין (ימ"ש) העביר את הסכם אוסלו כשחבר לאויב הערבי כנגד העם היהודי. אז תגיד אתה, הוא לא היה נבל?
|
|
כתוב תגובה ל-
ב_שמואל
|
|
|
|
|
|
|
לא לשטויות של ב. |
|
7/11/17 13:08
|
|
|
|
בגלל שאנשים כמו איתן התאבלו על סטאלין, אז טמבל כמוך יכול לפטפט שטויות כאלו שאתה מדבר כאן
|
|
כתוב תגובה ל-
לא לשטויות של ב.
|
|
|
|
|
|
|
ב_שמואל |
|
7/11/17 14:25
|
|
|
|
לו היית מזים את דברי, אז ניתן היה לחשוב שאתה לא פאנט כמו השמאלנים שהתאבלו על סטאלין, אבל כיוון שאתה מגיב באותה שיטה של הקומוניסטים הוותיקים, אז ברור שגם אתה ירשת מהם את הטמטום. אני היבעתי דעתי על רבין בגלל מעשיו הרעים. האם אינך חושב שהם רעים או שאתה חושב שאני קובע דברים בלי שיהיה לי אסמכתא לכך - אז תגיב לעניין. אך כשאתה מסית נגדי בלי שום הסבר והוכחה - אז אתה דומה לאבותיך הקומוניסטים.
|
|
כתוב תגובה ל-
ב_שמואל
|
|
|
|
6 |
|
|
איתן מחמיא לבוקר |
|
6/11/17 16:36
|
|
|
|
איתן, אתה מחמיא לחברת הכנסת נאווה בוקר שאתה נותן את הכותרת - אמירה לא שקולה.
זו אמירה הדיוטית של חברת כנסת שרמתה אינה מתרוממת מעל המספר אפס.
באפסיות היא הצליחה להשיג את אורן חזן ואת האינפנטיליות של חבר הכנסת מיקי זוהר, שיצא נגד הנשים שמתלוננות על אונס, כי הן, לדבריו "המחכימים", שכחו שמותר לגברים לחזר ולהחמיא.
זה לא רק ימין פאשיסטי , זה גם ימין אווילי מבחיל בהתבטאויותיו הרדודות.
|
|
כתוב תגובה ל-
איתן מחמיא לבוקר
|
|
|
|
7 |
|
|
שיאי גינס |
|
6/11/17 16:57
|
|
|
|
בנימין נתניהו נהנה משורה ארוכה של לקקנים. בליקוק הגיעה לפסגות הרדידות חברה בכנסת ישראל, נאווה בוקר.
בימים ששניים מהמקורבים לבנימין נתניהו נמצאים בחדר החקירות, ראש הממשלה יאמר שהוא לא ידע דבר ממעשיהם, ונאווה בוקר תתייצב מיד ללקק , ברור שלמלקקים יצטרפו מיקי זוהר ואחריו יצטופפו ליד כל מיקרופון שורה ארוכה של מלקקי פינכה. את נאווה בוקר אף אחד לא ישיג.
המשפט שלה , שביבי סבל מהסתה פי 100 ממה שסבל רבין, יישאר בארמון התהילה של האינפנטיליות.
|
|
כתוב תגובה ל-
שיאי גינס
|
|
|
|
|
|
|
ב_שמואל |
|
7/11/17 00:18
|
|
|
|
כשחבר נמצא בצרה, הדבר החשוב ביותר להוכיח לו שהוא לא לבד, שכל חבריו תומכים בו בשעה הקשה. כששר השיכון אברהם עופר נחשד בשחיתות - חברו ראש הממשלה רבין בגד בו ולא נתן לו שום תמיכה עד שהשר התאבד. רבין המושחת חשש שאם יגלה תמיכה בחברו המושחת גם הוא יפגע (ואומנם נפגע גם בלי לתמוך בחבר). רק בשעת צרה אתה לומד מי החברים האמיתיים שלך. כל הכבוד לחברת הכנסת נאווה בוקר שירבו כמותך בישראל.
|
|
כתוב תגובה ל-
ב_שמואל
|
|
|
|
|
|
|
המשפוחה בצרות |
|
7/11/17 07:41
|
|
|
|
בקרוב יביאו כירורג של שרות בתי הסוהר כדי להפריד את לשונותיהם של חברי הליכוד מעכוזם של המשפחה המושחתת
|
|
כתוב תגובה ל-
המשפוחה בצרות
|
|
|
|
|
|
|
ב_שמואל |
|
7/11/17 08:14
|
|
|
|
|
|
|
|
שמוליק ידידי |
|
7/11/17 10:20
|
|
|
|
|
8 |
|
|
הדמגוגיה מחמיאה |
|
6/11/17 17:57
|
|
|
|
הדמגוגיה והטיפשות יחד עם הרדידות והאינפנטיליות מריעים ללא כלום ששמה נאווה בוקר
|
|
כתוב תגובה ל-
הדמגוגיה מחמיאה
|
|
|
|
9 |
|
|
מגיב ותיק |
|
6/11/17 20:50
|
|
|
|
|
10 |
|
|
מגיב ותיק |
|
6/11/17 20:53
|
|
|
|
|
|
|
|
״מן המקצת״ |
|
6/11/17 23:19
|
|
|
|
|
|
|
|
עורך הדין הותיק |
|
7/11/17 11:07
|
|
|
|
|
|
|
|
מגיב ותיק צודק |
|
7/11/17 12:21
|
|
|
|
הטמבליות של מגיב ותיק והטמבליות של נאווה בוקר הגיעה ממש לדרגת שיא . ביבי סבל ועדיין סובל פי 100 יותר ממה שסובל רבין על משכבו במנוחת עולמים שם על הר הרצל.
|
|
כתוב תגובה ל-
מגיב ותיק צודק
|
|
|
|
11 |
|
|
חיליק121 |
|
6/11/17 22:46
|
|
|
|
|
|
|
|
גאוני הליכוד |
|
7/11/17 05:34
|
|
|
|
בימים שהסביבה הקרובה לנתניהו נמצאים בחדרי חקירות, גאוני הליכוד, ונאווה בוקר בתוכם, עסוקים בחוקים שיגבילו את כוחה של המשטרה.
כשאת המינוי אישי של נתניהו במשרד התקשורת המשטרה ממליצה להעמידו לדין, כשהמיליונר של בזק יד ימינו של ביבי מואשם, הליכוד מסוגה של נאווה בוקר עסוקים בלקצץ סמכויות של המשטרה.
|
|
כתוב תגובה ל-
גאוני הליכוד
|
|
|
|
|
|
|
ב_שמואל |
|
7/11/17 09:33
|
|
|
|
כשהמשטרה פועלת כשלוחה של ה"קרן להשמדת ישראל" מיסודה של משפחת הנרי פורד הנאצי ובניהול הקומוניסטים הבוגדים), אז מה הפלא שישנה חקירה כל-כך המונים. הניסיונות להאשים את ביבי בשטויות לא הביאו אותו לבגוד במדינה, אז הגרמנים יוצאים למתקפה ענקית כדי שמשהו בכל זאת יאפשר להם לסחוט את ביבי (כמו שסחטו את רבין ושרון) או שיצליחו לסלק אותו (כמו שעשו לחיים רמון, רפאל איתן, קהלני, נאמן ועוד). משטרה שחוקריה ואנשי הפרקליטות מקבלים טובות הנאה מהקרן - אין פלא שהם לא אמינים.
|
|
כתוב תגובה ל-
ב_שמואל
|
|
|
|
|
|
|
נו שויין |
|
7/11/17 17:05
|
|
|
|
את היועמ״ש (שהיה פרקליטו בעבר) ואת פרקליט המדינה, ושמוליק הכסיל הפך את כל אלה לבוגדים. כמה טיפש יכול אדם להיות? אני מקווה שגם פרקליטיו דהיום של נתניהו דהיום טיפשים כמו שמוליק, כדי שנזכה לראות את המשפחה המושחתת בקרוב בקלבוש.
|
|
כתוב תגובה ל-
נו שויין
|
|
|
|
|
|
|
ב_שמואל |
|
8/11/17 09:33
|
|
|
|
אחת המחלות הקשות של מדינת ישראל היא העובדה שאין לממשלה את היכולת ל"משילות". את היועץ המשפטי "בוחר" ראש הממשלה מ"רשימה" הכוללת אדם אחד שנקבע ע"י ועדת איתור הנשלטת ע"י השמאל הקיצוני. אין בעולם כולו - ולא חשוב מה המשטר - מצב שהיועץ (כל יועץ ובמיוחד היועץ המשפטי) נימצא בעמדה קובעת לממשלה. אין פלא ש"ועדת האיתור" התנגדה למפכ"ל שאינו מתוך המערכת. אדם שהצליח להגיע למעמד של סגן ראש המוסד (או אלוף בצה"ל כמו אליעזר שטרן) חייב להיות אדם שהשמאלנים הממנים יכולים לטפל בו כרצונם.
|
|
כתוב תגובה ל-
ב_שמואל
|
|
|
|
|
|
|
קישקוש בלבוש |
|
8/11/17 09:39
|
|
|
|
ואפילו אתה מודה, שהוא פעל בניגוד לדעתה של ועדת האיתור. אז על מה הוא מלין כעת? ועל מה מלינים חסידיו השוטים? אין גבול לטיפשות.
|
|
כתוב תגובה ל-
קישקוש בלבוש
|
|
|
|
|
|
|
ב_שמואל |
|
8/11/17 11:49
|
|
|
|
|
|
|
|
שוב, טול קורה |
|
8/11/17 15:11
|
|
|
|
אם תפסיק לכתוב שקרים, תפסיק גם לכתוב.
|
|
כתוב תגובה ל-
שוב, טול קורה
|
|
|
|
|
|
|
ב_שמואל |
|
9/11/17 09:21
|
|
|
|
|
|
|
|
השמאלנים הממנים? |
|
8/11/17 10:52
|
|
|
|
הוא שמאלן? מי הגאון שיצליח להסביר לעדר השמוליקים מעריצי המשפחה המושחתת כמה הם טיפשים ונלעגים?
|
|
כתוב תגובה ל-
השמאלנים הממנים?
|
|
|
|
|
|
|
ב_שמואל |
|
9/11/17 09:27
|
|
|
|
המפכ"ל לא חייב להיות שמאלני, מספיק שניתן לסחוט אותו לבצע דברים שאינם ראויים המשרתים את הנבלות של השמאל, לכן כתבתי בתגובתי הקודמת: "אדם שהצליח להגיע למעמד של סגן ראש המוסד (או אלוף בצה"ל כמו אליעזר שטרן) חייב להיות אדם שהשמאלנים הממנים יכולים לטפל בו כרצונם". הבנת אותי - שמאלני תומך בוגדים שכמותך?
|
|
כתוב תגובה ל-
ב_שמואל
|
|
|
|
|
|
|
טיפש מטופש |
|
9/11/17 09:55
|
|
|
|
גם את ״הסוחטים״. כולם ״בוגדים שמאלנים״? אין סוף לטיפשות והמקלדת סובלת הכל.
|
|
כתוב תגובה ל-
טיפש מטופש
|
|
|
|
|
|
|
ב_שמואל |
|
9/11/17 11:54
|
|
|
|
ל- טיפש מטופש, תסביר נא כיצד יתכן שכל התקשורת שיתפה פעולה - במשך עשרות שנים - עם הנבלים שגנבו ורצחו את ילדי התימנים? איך התקשורת כגוף אחד כינו את הרב משולם ואנשיו כ"כת משולה לכת כורש"? איך התקשורת כולה מנעה את הידיעה שרבין הנבל הורה לרצוח את אנשי הרב משולם? אתה (טיפש מטופש) מבין שמה שאתה ואני יודעים על הגורמים המנהלים את המדינה זה לא בדיוק מה שקורה באמת. אני מנסה מכל פיסת מידע לדעת ולהבין את המידע החסר לנו. למשל כשהבוגד חיים שור מראשי השומר הצעיר מספר לנו כי: "אני הייתי מאלה שפתחו לאש"ף את הדלת לאמריקה. אנחנו ארגנו כנס של ישראלים ופלסטינים בוושינגטון ב-78', ומשרד המדינה האמריקאי לא רצה לתת להם אשרות. אנחנו טיפלנו בזה שיקבלו אשרות, והם נכנסו ובעזרתנו כבשו את אמריקה. זה מה שהם רצו, זה היה היעד, לכבוש את רצונו הטוב של השמאל היהודי האמריקאי. אני אישית הזמנתי אותם לחוגי בית של יהודים אמריקאים. הם הצליחו בזה בעזרתנו. בלעדינו הם לא היו מצליחים בזה לעולם", אני מסיק מסקנה שלא כתובה במפורש שראשי השמאל בגדו במדינה בסיוע לארגון טרור לרצוח אלפי ישראלים והם מקבלים תמיכה רחבה של כל הנבלות של השמאל. אתה מבין, כשיש לך את המידע הזה, אתה יכול להבין טוב יותר את שמתרחש במסתרים כיאה למחתרת הבוגדנית של מפ"מ: zeevgalili.com
|
|
כתוב תגובה ל-
ב_שמואל
|
|
|
|
|
|
|
בזבוז זמן |
|
9/11/17 14:04
|
|
|
|
ומעולם לא תמכתי במפ״מ, אבל מי שקורא לחיים שור בוגד בגלל קשריו עם אש״פ הוא כסיל, שאינו ראוי לתגובה.
|
|
כתוב תגובה ל-
בזבוז זמן
|
|
|
|
|
|
|
ב_שמואל |
|
9/11/17 16:06
|
|
|
|
ברור שתתחמק מתגובה, כך גם אבותך המעוותים הגיבו כשסיפרו להם שאביהם האהוב, שמש העמים - הוא רוצח המונים, שרצח במיוחד את חבריו הקומוניסטים. אבל אתם חונכתם להימנע מלהתווכח ולהתחמק מבירור מעשיכם הפליליים. התוצאה שכולכם תומכים בבוגדים. אתה לא אשם שאתה נחות כל-כך, זה נובע מהתרבות המעוותת שלך. תנסה להסביר לי כיצד נבל מסייע לארגון טרור לרצוח אלפי ישראלים - אינו נחשב בעיניך בוגד שפל ונבזה. תנסה להסביר לי שהבוגד שגרם לרציחת אחי באמצעות מחבל שמומן בכסף שנתרם ע"י השמאלנים - אינו זבל בוגדני. נראה כמה אתה יצירתי.
|
|
כתוב תגובה ל-
ב_שמואל
|
|
|
|
|
|
|
בימים כתיקונם, |
|
9/11/17 16:21
|
|
|
|
עם זאת, מאחר ואתה לא מפסיק לברבר על "הדורות הקודמים", ובהתחשב בעובדה, שאין לי כל קשר לסטאלין או לקומוניסט אחר, והיו לי רק שני הורים לא קומוניסטים (מנוחתם עדן), ארשה לעצמי להעיר, שאני מקווה שאתה טעות גנטית, שאם לא כן, רחמנות על ההורים שלך.
|
|
כתוב תגובה ל-
בימים כתיקונם,
|
|
|
|
|
|
|
לא ברור לי, |
|
9/11/17 14:36
|
|
|
|
בכלל ראוי לתשובה. אתה מורעל מהארס שאתה עצמך מפיק.
|
|
כתוב תגובה ל-
לא ברור לי,
|
|
|
|
|
|
|
ב_שמואל |
|
10/11/17 10:31
|
|
|
|
זה לא מענה ראוי לטענות כל-כך חזקות. מה נידרש ממך, להיות אדם ישר? זה כל-כך קשה לך, שמאלני יקר לי? הטענות שלי מבוססות באופן בלתי ניתן לכפירה בהן, וזה מסבך את השמאלני "השפוי". תעשה תרגיל לעצמך ונסה להתמודד - ביושר - עם דברי.
|
|
כתוב תגובה ל-
ב_שמואל
|
|
|
|
12 |
|
|
מגיע לביבי |
|
7/11/17 16:16
|
|
|
|
מגיע לביבי סניגוריה יותר מוצלחת מאשר גב' בוקר, שמדגישה כי ביבי סובל פי 100 מראש הממשלה שנרצח במהלך אותה הסתה עתה הוא באמת נח ואינו סובל בהר הרצל.
מגיע לביבי סניגור יותר מוצלח ממר ב. שמואל, הרואה ברבין גנב ומדביק לו עוד כמה כינויים, כמו - רוצח. כמוהו עוד מגיבים שתגובותיהם מצמררות.
|
|
כתוב תגובה ל-
מגיע לביבי
|
|
|
|
|
|
|
ב_שמואל |
|
8/11/17 09:45
|
|
|
|
אתה תמכת בסטאלין (אם לא אתה אז אבא שלך) אז אין פלא שאתה כל-כך חסר יכולת לזהות אנשים נבזים, מושחתים ורוצחים? עיין ב: youtube.com
החל מדקה 50.
|
|
כתוב תגובה ל-
ב_שמואל
|
|
|
|
13 |
|
|
בנימין נתניהו |
|
7/11/17 19:34
|
|
|
|
בנימין נתניהו הוא ראש הממשלה שלנו .
הוא הצהיר בהר הרצל , שרבין הוא פטריוט .
הוא הצהיר , שהוא מוכן להרים את הכפפה ולעשות הכל להפסיק עם ההסתה .
מגיע לראש הממשלה שלנו מליצי יושר לא כמו ב. שמואל המכריז על רבין גנב ורוצח , ולא כמו חברת הכנסת בוקר , שסבור שנתניהו בכנסת סובל היום פי 100 יותר מרבין שנרצח .
|
|
כתוב תגובה ל-
בנימין נתניהו
|
|
|
|
|
|
|
ב_שמואל |
|
8/11/17 10:06
|
|
|
|
נתניהו הוא ראש הממשלה ולכן מעשיו ודבריו נובעים מהסתכלות על טובת הכלל. אני מסתכל על הדברים מהזוית הצרה של מי שבגדו בו. רבין היה מושחת (ע"ע סילוקו מראשות הממשלה) נבל (הצטרף לאויב הערבי כנגד הרוב של העם היהודי והעביר בשחיתות את הסכם הבגידה על שם אוסלו) ורוצח יהודים (את אנשיו של הרב משולם שבקשו ועדה ממלכתית לחקירת הפשע הנתעב של רצח אלפי ילדי תימן youtube.com
החל מדקה 50) אז מדוע אינך מודה שאתה קומוניסט מטומטם?
|
|
כתוב תגובה ל-
ב_שמואל
|
|
|
|
|
|
|
טול קורה |
|
8/11/17 10:40
|
|
|
|
שאתה עצמך לא מודה שאתה מטומטם, אלא אתה מציף את האתם בהודעות הבל כמי שמתגאה בטימטום שלו.
|
|
כתוב תגובה ל-
טול קורה
|
|
|
|
|
|
|
ב_שמואל |
|
8/11/17 11:42
|
|
|
|
זו תשובה אופיינית של קומוניסט שסבור שכל דבר מעוות הוא הדבר הכי נבון, נכון ותקין. תנסה - אידיוט שימושי כמוך - להזים את דברי, הרי לא תצליח משום שאתה יודע שאני צודק. טמבלים שמאלנים התאבלו על מות סטאלין, ואתה - בתשובת ההסתה שלך - ממשיך את המורשת שלהם.
|
|
כתוב תגובה ל-
ב_שמואל
|
|
|
|
|
|
|
לשמוליק האידיוט |
|
8/11/17 11:50
|
|
|
|
מעולם לא הייתי קומוניסטית ו/או אוהדת של סטאלין ו/או מצביעה למפלגה הקומוניסטית. אתה יותר טיפש אפילו מהאויל הותיק.
|
|
כתוב תגובה ל-
לשמוליק האידיוט
|
|
|
|
|
|
|
ב_שמואל |
|
9/11/17 09:41
|
|
|
|
לא היית קומוניסטית ובכל זאת את מגיבה כקומוניסטית? זה בא לך באופן טבעי? מניין הצלחת להטמיע את דרכם המעוותת של הקומוניסטים? זה בא לך מהבית של הוריך או מהמדריכים בתנועת הנוער הקומוניסטי? את לא מתארת לך כמה הפכת להיות מעניינת, שהרי בלי חינוך ושטיפת מוח - לא נימצא בכל העולם אדם בעל נטיות מעוותות כאלו שלא דרך חינוך של פילוסופיה מעוותת. אם זה נכון שדעתך גובשה באופן עצמאי - ראוי שאנשי מקצוע יערכו מעקב ומחקר אחר התפתחות ראשונית של דת העיוות (כמו גילוי שווה ערך לגילוי "אם החיטה") ואולי יזכו בפרס נובל. אני לא יודע מה קורה לקוראים אחרים שקראו את תגובתך, אבל אני מתרגש מהתגלית הזו.
|
|
כתוב תגובה ל-
ב_שמואל
|
|
|
|
|
|
|
מסבירים לך יפה, |
|
9/11/17 10:45
|
|
|
|
אם כבר מחקר, אני מציעה לבדוק האם קיומך מוכיח חיים אנושיים ללא מוח.
|
|
כתוב תגובה ל-
מסבירים לך יפה,
|
|
|
|
|
|
|
הבהרה חשובה |
|
9/11/17 11:36
|
|
|
|
וממילא גם לא בתנועת הנוער הקומוניסטי. בתנועות הנוער אומרים לך מה לעשות ומה לחשוב ואני אף פעם לא סבלתי את זה.
|
|
כתוב תגובה ל-
הבהרה חשובה
|
|
|
|
|
|
|
ב_שמואל |
|
9/11/17 16:15
|
|
|
|
כמו שכתבתי בתגובתי הקודמת, אני מתפעל ממך על שהגעת לדרגה כל-כך גבוהה של ערכים מעוותים וחשיבה קומוניסטית, וכשאת כותבת שאפילו לא היית חשופה להסתה ולשטיפת מוח בתנועות הנוער, זה ממש פלא או נס. את משהו, ואני לא אומר כל כך בקלות למישהו שהוא משהו. אני מתפעל מאד ממך. את ממש אבל ממש משהו מיוחד.
|
|
כתוב תגובה ל-
ב_שמואל
|
|
|
|
|
|
|
הפעם אתה צודק |
|
9/11/17 18:54
|
|
|
|
כזו שאיש עוד לא נתקל בדומה לה, כדי להשקיע זמן ברשע ונבזה כמוך.
|
|
כתוב תגובה ל-
הפעם אתה צודק
|
|
|
|
|
|
|
ב_שמואל |
|
10/11/17 10:54
|
|
|
|
את התומכת בבוגדים מכנה אותי "רשע"? רק אדם שתרבותו מעוותת יכול להפוך את היוצרות. תסבירי לי איך את צדיקה כשאת תומכת בבוגדים?
|
|
כתוב תגובה ל-
ב_שמואל
|
|
|
|