s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
גאולה - רק בפעולה אנושית שמודעת שהיא כלי לקידום ישועה
איציק וולף
בימים שבהם טוענים רבנים כי ישנה הגנה מיסטית-רוחנית שהיא בלבד זו ששומרת על עם ישראל מפני אויביו כדאי לעיין בפסוקי קריעת ים סוף - שעל-פי המסורת אירעה בשביעי של פסח - ולראות שאפילו רי...
צבי גיל
צבי גיל
במערכה ההיברידית בין ישראל לבין אירן זאת כבר הצליחה בהיבט הפסיכולוגי והכניסה את הציבור הישראלי, שנמצא חצי שנה במתחים, ללחץ נפשי ללא תקדים    הפטפטת המדינית הבלתי אחראית שמהדהדת בתקש...
דן מרגלית
דן מרגלית
יהיה אשר יהיה לא נברח ולא נסתגר ולא נתחבא    בוודאי לא בארצות הברית שנקראה בפי מהגריה היהודיים המזרח אירופים "א-געלדענע מדינה", מדינת הזהב
רפי לאופרט
רפי לאופרט
התהפוכות הפוליטיות והדמוגרפיות השליליות בארה"ב משתקפות יותר ויותר בהתנהלות ממשל ביידן במשבר האזורי הנוכחי    השילוב האפרו-אמריקני-מוסלמי והאנטישמי מעמיק את אחיזתו והשתלטותו
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
"טראמפ מסכן את ארה"ב"
מאת: איתמר לוין  |  12/11/2017
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
הראשון התאסלם, השני שקרן מועד
  רון ה.   12/11/17 21:41
ברנן מוסלמי וואהבי שהתאסלם באופן מוצהר, בתקופתו, התקופה השחורה של אובמה, גאו מעשי הטרור בארה"ב באופן חסר תקדים וכמובן תקריות הירי בבתי ספר, כנסיות וקונצרטי מוזיקה.

קלפר כאמור שקרן מועד, האיש שיקר ביודעין בעדות תחת שבועה לקונגרס באומרו שבעיראק נשק להשמדה המונית לפני מלחמת המפרץ, הבלים וסיפורי בדיה של ה - NSA, CIA.

עכשיו אפשר להבין את הציטוט של מר לוין שכאמור כול קשר בינו לעיתונות ראויה מקרי בהחלט, סתם לרוץ לעיתון התורן שמלכלך על טראמפ, להוציא משם את ה - FAKE-NEWS הקבוע ולהאכיל בכפית את קוראי NEWS1.

יום טוב.
כתוב תגובה ל- רון ה.
2
מעניין עוד כמה
  באום   12/11/17 22:07
זמן הדמוקרטים יטחנו את הנושא של ההתערבות הרוסית בבחירות .מזכיר את השמאל הישראלי שטוחן נישות שעבר זמנן רק בגלל שאין לו משהו אחר לטחון.עוד לא המציאו מסטיק לנצח ותמיד מגיע רגע היריקה.איתמר לוין מועל בתפקידו כעתונאי ומביא לנו כתבות רק מהצד שמתנגד לטראמפ.מה ההבדל בינו לבין גלי צה"ל או לפאנל הפרשנים או ל"כאן" כאשר הוא לא נותן לנו לבחור בין המוצרים השונים ומכריח אותנו לאכול מוצר מסוים.קחו את רזי ברקאי ותחנקו איתו.למזלנו יש את היוטיוב,על הסמארט פון רצים עיתונים מכל העולם ולהיות בולשביק בעולם התקשורתי של המאה ה21,זה קצת פתטי.
כתוב תגובה ל- באום
אם אתה כבר שואל
  אלטע קאקער   13/11/17 03:25
ימחזרו עד שיכניסו את טראמפ לכלא, וזה לא רק הם הממסד הרפובליקני יעזור להם. טראמפ יצר לעצמו יותר מדי אויבים מהצד שלו וזה שהוא עבר על החוק לאורך כל הקריירה שלו זה לא סוד. השאלה היא האם ומתי תיווצר ההזדמנות הפוליטית להשתמש בזה.
כתוב תגובה ל- אלטע קאקער
3
השלב הבא, היהודים אשמים..
  הגוי..   13/11/17 00:24
הפוביה הרוסית במערב ובארהב מזכירה לי את הפוביה היהודית של המערב והנאצים בראשות היטלר בגרמניה של שנות ה30 של המאה שעברה..מלחמת העולם ה 2 לא לימדה את אף 1 במערב ובישראל דבר..בשקט בשקט ארהב הרימה את הנאציזם באירופה לגבהים חדשים. פולין, אוקראינה, לטווייה, אסטוניה, ליטא ובאוסטריה וגרמניה הנאציזם עולה שוב בעידוד אנגלו-אמריקני ממש כמו בימים ההם..התחילו את התהליך הדמוקרטים ויסיימו אותו הרפובליקנים ובמילים אחרות, אין מנוס ממלחמת עולמות חדשה.. תודה. הגוי..
כתוב תגובה ל- הגוי..
את הטענות תפנה
  באום   13/11/17 04:47
לאובמה הליברל הגדול ולהילרי קלינטון הליברלית היותר גדולה שאיפשרו למיליוני מוסלמים להיכנס לאירופה.מה רצית,שהאירופים ישבו בשקט בזמן שגונבים להם את היבשת?
כתוב תגובה ל- באום
זה מצדיק אנטישמיות לדעתך?
  הגוי..   13/11/17 09:41
או אולי אותם דמוקרטים ועכשיו רפובליקנים פשוט שמו ללעג את תפישתו הליברלית של ז'בוטינסקי בה אתה דוגל כל עוד ארהב היתה טובה לך, לליכוד ולמערך ומתגלה היום במערומיה כתומכת ראשית בנאצים באירופה ובאסלאמיסטים במזרח התיכון..נ.ב. אני הימרתי על טראמפ שנה בטרם נבחר ולהילרי קראתי היטלרי אם לא ידעת, כך שאת הטענות שלך תפנה אתה לקלינטון ולאובמה וטוב יותר תעשה אם תפנה טענות אל ארהב שעשתה הכל כדי לכבוש את סוריה אחרי שהפילה קדאפי ואת מובראק ובסוריה נחלה מפלה מוחלטת, כך שאלו לא הנשיאים אלא מי שמסובב להם את המנואלה בתחת. זאת כבר כ250 שנה המדיניות של ארהב שנחלה מפלה וטראמפ לדעתי עושה הכל כדי למנוע מארהב ומרוסיה מלחמה וללא פוטין ורוסיה אין באפשרותו כנשיא של אותה ארהב שנחלה מפלה במזרח התיכון להוביל משהו אחר, היינו או מלחמה שתמחק את ארהב ואת רוסיה, או שלום שללא רוסיה ופוטין, לא יהיה. הקונגרס בעניין זה סנדל אותו בשורת חוקים אנטי רוסיים שמשמעותם אנטישמית כי הם פשוט כאלה. כך הם עשו לפני מלחמת עולם 1 ו 2 וכך הם עושים היום..כבר שמעת שאמרתי כבר לפני שנים כי "ארהב היא מולדת הנאצים"? אם לא, אז כעת אתה יודע זאת וכל זה נמצא בארכיוני ניוז1 ובדיוק מזה הזהרתי כמעט בכל תגובה שלי כך שלי אין טענות. אני עוסק בעובדות ומראה לכם את פרצופכם במראה. אני בן חורין הכותב לבני חורין המבינים על מה אני מדבר ולא עבד נרצע המתלונן על מצבו העלוב שכוחו היחיד הוא בטענות..כזכור בוש האבא היה זה שתקף בעיראק וכולכם אמרתם אמן ואחר אמרתם אמן על תקיפת בוש הבן בעיראק ועל תקיפת קלינטון ביגוסלביה ואובמה בלוב שכל זה, זאת אותה ארהב ולא פולניה או ספרד ואתם אמרתם אמן אמן. היום, זה מה יש לכל אומרי ה"אמן" כך ש"תשמחו ותרבחו" כי ארהב לא היתה, אין ולא תהיה דמוקרטיה. ארהב זהו "הרייך הרביעי" שטראמפ מנסה להוציא אותו משקיעתו הסופית..מה לעשות, אלהים לא אוהב נאצים מר חבר הסתדרות.. תודה. הגוי..
כתוב תגובה ל- הגוי..
אני כבר הבעתי
  באום   13/11/17 12:43
את דעתי לא פעם על תאוריות קונספירציה ואמרתי שהן יכולות להיות נכונות,יכולות להיות לא נכונות וגם מה שבאמצע אז אולי תאורית "המנואלה בתחת" היא נכונה אבל בתכלס,הכאוס שהעולם נכנס אליו קרה במשמרת של אובמה,הילרי וקרי ולא במשמרת של הנשיאים הקודמים.אפשר להגיד הכל על ארה"ב ועל כל שיטות השלטון שלה בעולם אבל היא מעולם לא עירערה את יסודות הציביליזציה כמו שעשו אובמה והילרי,כך שאני הקטן יכול לבוא רק אליהם בטענות.את ההוא שמסובב את המנואלה עוד לא פגשתי,אולי הוא לא קיים בכלל ואולי אפילו יש מישהו שמסובב את המנואלה בתחת של זה שמסובב את המנואלה בתחת של נשיאי ארה"ב.בכל מקרה,אנטישמיות תמיד היתה ותמיד תיהיה בעצימות כזאת או אחרת וצריך לקחת את זה כעובדה.לומר שהיא נמצאת דווקא באירגוני ימין קיצוני,זו טעות.היום היא נמצאת הרבה יותר באקדמיה,באירגוני שמאל,אצל נאורים למיניהם ואפילו בארץ היא חבויה אצל כאלה שמטיפים לנו מוסר כל הזמן.יתכן בכלל שמי שהמציא את האנטישמיות והנאציזם אלה יהודים שממציאים כמעט את כל הדברים בעולם.גם את ישו הם המציאו.
כתוב תגובה ל- באום
אתה לצערי טועה..
  הגוי..   13/11/17 17:03
הפעם זה התחיל עם בלוף הנשק הכימי וכניסת בוש האבא לעיראק ונמשך עם שקרים אשר סופם נראה היום ברור ואפילו מאד ברור..אז ארהב פרעה את החוק הבין לאומי והביאה "דמוקרטיה" לעיראק, לוב, ומצרים בת בריתה והניסיון הכושל בסוריה ולמעשה גם בעיראק בלוב ומצרים ובישראל..הניסיון של אובמה להפיל גם את נתניהו והתערבות ארהב בענייני הפנים שלנו היה ברור ושקוף אז לא פחות מהיום. אקיצר, ישראל מדינה הנשלטת ע"י ארהב ולא חשוב כלל מי הנשיא שם אם הם יכולים להמליך עליהם גם קוף..אם שם מישהו דוחף מנואלה בתחת שלמי שכבר דחף לנשיא מנואלה, זה נחמד. זה מזכיר לי 80 הומואים דופקים האחד את השני בשורה כשהראשון הוא היחיד שדופק נקבה בעודו מקבל 79 מאחור וככל הנראה הוא בטוח שהוא ה"גבר" היחיד בארצו אם הנקבה אותה הוא בועל היא העולם..אז מה, יש לנו עסק עם הומואים? דרך אגב, מי מבין ה78 הוא-היא ממשלת ישראל אם פוטין יוצא הגבר היחיד כי הוא וארצו אינם נמצאים בין ה80.. אני מקווה כי כעת גם אתה מבין את עמדתי בעניין הפורנוגרפי העולמי הנ"ל.. תודה.
כתוב תגובה ל- הגוי..
הרחקת לכת
  באום   13/11/17 18:40
בתאורים פלסטים אבל בוא נשאיר את המשלים לקרילוב.יש דרכים שונות להסתכל על המציאות והאמת נמצאת בנקודת המפגש בין הדרכים הללו.החוכמה היא להגיע לנקודת המפגש.אם לא הגעת,אתה נשאר בשטח עזוב ומיותם ולא מבין למה דברים לא מסתדרים.זה לא שמה שאתה אומר הוא נכון או לא נכון,אבל להסתמך רק על מה שאתה אומר,לא יביא אותנו לשום מקום ורק יברבר אותנו בשטח.כך שזה טוב שיש לאנשים דרכים שונות להסתכל על המציאות אבל מישהו צריך לעשות שיקלול של כל הדרכים הללו ולנווט.מה שחשוב בסוף זה החיים עצמם ולא מי נהנה יותר בשורה,הנאה זה כבר עניין סובייקטיבי.
כתוב תגובה ל- באום
הומואים בארהב זה משלי קרילוב..
  הגוי..   13/11/17 21:14
הומואים בארהב זה לחם חוק עם זכויות שלאדם רגיל אין וזאת עובדה..אני לא מבקש ולא בקשתי ממך ו או ממישהו הכלל להסתמך על דברי. אם לא הבינות עדיין, אני מביע דעה ומה שאני אומר אינו לא נכון או נכון אלה הינו נתון לשיפוט.. "נכון או לא נכון", זאת שיטה לא מחוכמת להטיל ספק בדברי אולי בגלל חוסר יכולת לשפוט או בשל זדון מחשבה אשר טבוע בגלל אי היכולת או היכולת לשפוט ולהגיע לתוצאה שאינה עונה לאידאולוגיה בה אוחז השופט, את הדעה אותה מביע המביע שבמקרה זה הוא אני ואני כותב דברים ברורים לחלוטין. נשיא מדינה הוא ראש המייצגים את המדינה אותה הוא מייצג ולא ההפך, היינו לא המדינה מייצגת אותו ואת האינטרסים שלו אלא הוא, הנשיא, מייצג את המדינה אותה הוא משרת ובין אם זהו אובמה או קלינטון או טראמפ, הוא ייצג בכל מקרה את האינטרסים של מדינתו אותה הוא משרת. כך שסיפורים כאילו אובמה או קלינטון החלו באנטישמיות זאת בדיחה גרועה כי כי גם אובמה וגם קלינטון וטראמפ יצגו, מייצגים וייצגו מדינה בה האנטישמיות היא אבן יסוד ואין צורך לקשט האנטישמיות בדמוקרטיה וזרי דפנה..אנטישמיות זה עניין ברור ועניין של אופי נוצרי ובעיקר קתולי פאר-אקסלאנס שהביא לנו את הנאציזם לעולם שאת מדיו לבשו גם ז'בוטינסקי הפלורליסט בענייני ערבים-יהודים וגם מר בגין הגדול בעת שבנגוריון היה ראש "מפלגת פועלי ארץ ישראל" והיטלר היה "ראש מפלגת פועלי ארץ גרמניה" ולא צריך להיות הומו או מבין גדול במשלי קרילוב על מנת לשפוט ולהבין את המתבקש מכך ובכך אסיים את דברי לערב זה.. תודה. הגוי..
כתוב תגובה ל- הגוי..
4
הייתה התערבות רוסית?
  יואל קורנבלום   13/11/17 04:21
ודאי ודאי, בבחירות באוגנדה. מעניין שעדיין לא הראו שמשהו בחש בבחירות של ארה"ב ושינה תוצאות או משהו דומה. ממש כלום. מצד שני הילארי גנבה את הבחירות מסנדרס אבל זה לא מפריע למישהו או אפילו שהיא מכרה לרוסים אורניום גם זה לא מפריע. לתשומת לבך אתמר לוין.
כתוב תגובה ל- יואל קורנבלום
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il