|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
כשבקפלן מתחדשות ההפגנות הסוערות להפלת הממשלה, כחזרה לימי טרום השבעה באוקטובר, מתברר כי ההפגנות למען החטופים מתמזגות איתן, מזדהות עם אותה מטרה    ויושב לו ראש הנחש במינהרה אי-שם ברפי...
דן מרגלית
דן מרגלית
יהיה אשר יהיה לא נברח ולא נסתגר ולא נתחבא    בוודאי לא בארצות הברית שנקראה בפי מהגריה היהודיים המזרח אירופים "א-געלדענע מדינה", מדינת הזהב
גאולה - רק בפעולה אנושית שמודעת שהיא כלי לקידום ישועה
איציק וולף
בימים שבהם טוענים רבנים כי ישנה הגנה מיסטית-רוחנית שהיא בלבד זו ששומרת על עם ישראל מפני אויביו כדאי לעיין בפסוקי קריעת ים סוף - שעל-פי המסורת אירעה בשביעי של פסח - ולראות שאפילו רי...
רון בריימן
רון בריימן
האשמת נתניהו כאילו הוא זה שמונע עסקה, היא עלילה מרושעת המופצת על-ידי מתנגדי נתניהו אשר שכחו מי האויב    אחת השגיאות החמורות ביותר של ממשלת ישראל: ההפרדה בין חטופים לחטופים, ואי-עמיד...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
ח"כ טרטמן: "אני מבינה את עופר שהתאבד"
מאת: יואב יצחק  |  28/02/2007
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
אני בוש בכתבה זו
  יחודי   28/02/07 11:48
זמן רב אני קורא ומגיב באתר זה .
לאחר ששמעתי את דבריה של האישה הנוכלת הזו ( גם ברדיו וגם בטלויזיה ) נראה לי כי האתר התגייס לטובתה , ולא חשוב עד כמה היא חטאה .
עד היום חשבתי שהאתר נלחם כדי לבער את הרע מקרבינו . עכשו הסתבר לי שטעיתי - תלוי במי מדובר . ישרתם קו עם שאר הנוכלים המדינה . חבל .
כתוב תגובה ל- יחודי
התגייסות מוזרה מאוד
  מאוכזב   28/02/07 12:41
מאוד מפתיע ומצער שדוקא יואב יצחק מתגייס להכשיר את השרץ. אולי קנאת סופרים סימאה את עיניו של הכותב. חבל זו פגיעה קשה באמינות.

הגברת בתיעוד מצולם שיקרה ועתה מתפתלת ומפרשנת את השקרים.
למה היא אינה מתגאה בתואר הראשון מהקולג' האלמוני ומעדיפה לומר שיש לה תואר מבר אילן.
כתוב תגובה ל- מאוכזב
אתה טועה. מתן זכות תגובה למי שיצא פרסום נגדו, בעיתון שבו הופיע, הוא ההליך התקין ואף המתחייב.
  אשףשוף   28/02/07 12:58
כתוב תגובה ל- אשףשוף
2
יעיפו את אברמוביץ קיבינימט?
  קוסם   28/02/07 11:50
כשהתקשורת כושלת לא מעיפים אף אחד. להם מותר. למה לא מעיפים קיבינימט את אברמוביץ. למה הוא לא בבית סוהר.
למה לא יורים בו בברך כמו בבוגד. החיים והמוות ביד הלשון, קחו לו את החיים לשרוף הזה (את חיי העיתונות והתקשורת) כי הרי הוא לא שומר פיו ולשונו מכיון שהוא יודע שכולם מרחמים עליו ועל פציעתו ולא יאמרו לו בפנים מה חושבים עליו וגם לא יסלקו אותו כדי שלא יגיע לפת לחם.
כתוב תגובה ל- קוסם
כל מלה בסלע
  מג   28/02/07 17:38
אברמוביץ שקרן פתולוגישטען שיש לשמור על שרון שהרס את המדינהוהביא את כל השחיתות השלטונית כאתרוג.
כתוב תגובה ל- מג
3
תעודת בגרות יש לה?
  יאנוש קורצק   28/02/07 11:52
כתוב תגובה ל- יאנוש קורצק
4
טרטמן מקבלת 12000 שקל קיצבת בטוח לאומי
  שושפרי   28/02/07 11:52
איך טרטמן מקבלת קיצבת נכות בסך של 12000 שקל עבור
50% נכות , בשעה שרוב הקשישים והנכיםשל 100% מקבלים בקושי
2000- 1500 שקל . משהו מסריח . חייבים לבדוק..
כתוב תגובה ל- שושפרי
"NFC גימלת נכות חודשית 12000 שקל
  אזרח אכפתי   28/02/07 12:56
ב NFC נכתב כי עמותת אומ"ץ דורשת מהבטוח לאומי לזמן את שרת התיירות לבדיקה בוועדה רפואית . פ]ורסם כי גימלת הנכות החודשית עקב נכותה מעבודה עומדת על סך 12000 שקל.
יואב יצחק במקום להגן על טרטמן חשוב לחקור איך היא מקבלת קיצבה כה גבוהה .
כתוב תגובה ל- אזרח אכפתי
דין אמנון אברמוביץ' כדין אסתר טרטמן
  שאברמוביץ' יחזיר קצבאות   28/02/07 14:43
אולי תחקור אתה איך אמנון אברמוביץ' מהטלביזיה מקבל קצבת נכות כל כך גבוהה ממשרד הבטחון ובנוסף לכך משכורת עתק מרשות השידור? או שהוא נכה ולא יכול לעבוד, או שהוא עובד במשרה מלאה. לדעתי יש לזמן את אמנון אברמוביץ' למשרד הבטחון ולדרוש ממנו להחזיר קיצבאות נכות שקיבל שלא כדין.
כתוב תגובה ל- שאברמוביץ' יחזיר קצבאות
אין קשר בין קבלת קצבת נכות לבין קבלת משכורת
  אנטי   28/02/07 15:09
בתור נכה צה"ל, האדם זכאי לתגמולים בגין נכותו. אם נפסת לנכה שאינו יכול לעבוד, אזי הוא מקבל קצבת נכות מוגדלת, המחפה על חוסר היכולת בעבודה.

אין קשר בין זה לבין זה שאמנון אברמוביץ' נפצע בצבא, ועובד, ולכן עליו להחזיר את הכספים. הוא זכאי לכספים אלו מעצם היותו נכה צה"ל
כתוב תגובה ל- אנטי
5
טרטרינה "השוויצה" בפנינו על תאריה-לא יפה כי היא לא זקוקה לזה. להבא:- ישפוט
  מיכל מירושלים   28/02/07 11:57
ישפוט העם אם "מתאים לו" משוויצנית כזאת. זו הסנגוריה שלי לגביה. ובאשר לקטיגוריה - זה לא היה צריך לקרות.
כתוב תגובה ל- מיכל מירושלים
6
יואב יצחק הוא פרופסור
  רונן אבן צבי   28/02/07 12:09
יואב יצחר הוא פרופסור לפיזיקנ גרעינית, ובימים אלה הוא עסוק בתכנון תקיפת איראן בגרעין. ולא, זה לא שקר, זו "שגיאה בניואנסים".
כתוב תגובה ל- רונן אבן צבי
7
אברמוביץ איננו נבחר ציבור - פה ההבדל
  ההוא   28/02/07 12:10
כתוב תגובה ל- ההוא
8
יואב יצחק, פישלת! כנס
  ביבי2   28/02/07 12:13
איך אתה מתגייס ומכשיר שרץ כזה? והתרוצים שלה: " בלהט הדברים אמרתי..." ועוד כל מיני תרוצים... אם אתה מצדיק זאת, מדוע אתה רודף אחרי אולמרט? הלא גם הוא גנב"בלהט הדברים והיצרים"... לסיכום, בתור קורא נלהב שלך, תתיישר מהר ואל תגלה סלחנות לשום שקר או שיתחילו לחשוב שאתה כמו כולם וזה יהיה תחילת הסוף...
כתוב תגובה ל- ביבי2
9
אני קורא מתמיד של עיתונכם..
  דניאל ב. ה.   28/02/07 12:16
אבל תמיד חשבתי שאתם לוחמים לחשיפת שחיתויות.
הרי ברור לחלוטין שיש כאן נסיון הטעייה מטעמה, על מנת לקבל תמיכה ציבורית.
כיצד קרה שדווקא אתם התגייסתם להגנתה?
לא ברור!

לליברמן מותר לטעות אבל יפה יעשה אם יודה בכך, ולא יצדיק מעשי הונאה בגלל "שיש צרות גדולות יותר"!


דניאל
כתוב תגובה ל- דניאל ב. ה.
10
אסתרינה מוסיפה חטא על פשע
  ט.ג.מ.   28/02/07 12:18
לא די שהיא לא מתנצלת על שקריה הבוטים ומתפטרת לאלתר מהכנסת, אלא שהיא ממשיכה להתפתל כמו ברקודה ועוד תוקפת את מבקריה. היא מוכיחה בכך, שאיננה אלא אמבה פוליטית מהזן הנחות ביותר. חסרת חוט שדרה וחסרת כבוד עצמי מינימלי.

נסיונה הפאתטי (בגיבוי מקורביה) להציג את עצמה כ"אשה חזקה", רק מביישת אותה. במצבה, היא לא צריכה להיות אשה חזקה, אלא אשה ישרה. והיא איננה כזאת.
כתוב תגובה ל- ט.ג.מ.
ט.ג.מ., גם לך לא היה יושר ואומץ
  להתפטר מהפרקליטות   28/02/07 12:37
עד שלא העיפו אותך מהפרקליטות ככלי ריק, לא היה לך הכבוד העצמי להתפטר. מוטב שחנ"שית כמוך לא תטיף מוסר לאחרים אלא תסתכל על עצמה בראי.
כתוב תגובה ל- להתפטר מהפרקליטות
11
אסטרינה: כולנו משקרים....
  שלר   28/02/07 12:18
מי לא משקר??
לאשה. לחותנת, לבוס ובעצם למי לא.....
כתוב תגובה ל- שלר
12
מדוע כלם שותקים על זיוף תאר דוקטור
  ע"י השופט סטיב אדלר   28/02/07 12:27
יש לפתוח מיד בחקירה פלילית נגד השופטים סטיב אדלר ועדנה ארבל, לפני שהם ינפנפו לנו בשבע שנות התיישנות. שופטים מקבלים קביעות לכל החיים. לכן הם צריכים להוות מופת ליושר והגינות לכל האוכלוסייה. עדנה ארבל וסטיב אדלר נכשלו בקריטריון זה ולהן יש לפתוח נגדם בחקירה ולהשעותם מתפקידם עד לסיום החקירה.
כתוב תגובה ל- ע"י השופט סטיב אדלר
13
חרטטינה - תפסיקי לחרטט !!
  דני דין   28/02/07 12:28

השקרים שלך לא היו בבחינת אי דיוקים.
במספר מקומות (כולל בהקלטות)את אומרת במפורש שיש לך תואר מבר אילן. למה?

בראיון הטלוויזיוני, בקלטת כמו גם באתר הכנסת ואתר המפלגה ומי ידע היכן עוד (וזה יתגלה בקרוב)את אומרת בפירוש שיש לך תואר שני. בקלטת אפילו אמרת שסיימת בהצלחה רבה. למה?

יש לך בעיית אמינות קשה. מי שמשקר בזוטות משקר בוודאות בעניינים רציניים. אני ממש לא מאחל לך להתאבד. רק - שתעופי לנו מהחיים.
קחי את כישורייך ועשי לביתך. לנו אין צורך בעוד רפש וזוהמה - אנו מייחלים כבר לניקי האורוות.

ליברמן תומך ? אל דאגה, הוא ישלם על כך ביוקר רב.
כתוב תגובה ל- דני דין
אי אפשר היה לומר את זה טוב יותר.
  צודק.   28/02/07 13:13
כתוב תגובה ל- צודק.
14
את מבינה גם את עדנה ארבל ?
  ברית השקרניות   28/02/07 12:29
לקח לה יומיים למצוא גירסא ותירוצים. שקרנית מהסוג הנמוך.
כתוב תגובה ל- ברית השקרניות
15
יואב יצחק-אני מאוכזב שאתה שחושף שחיתויות ושקרים נותן במה לשקרנית!!!
  רמי.ב.   28/02/07 12:32
כתוב תגובה ל- רמי.ב.
16
עמותת חומץ צריכה להתנצל בפני
  ח"כ אסתרינה טרטמן   28/02/07 12:33
אם יש לעמותת אומ"ץ כל כך הרבה אומץ כמו שהיא טוענת, היא צריכה לדרוש חקירה פלילית נגד השופטים עדנה ארבל וסטיב אדלר. שני השופטים הציגו מידע כוזב על תארים שאין להם. עדנה ארבל טענה בפני הועדה למינוי שופטים שיש לה תאר שני במשפטים. סטיב אדלר טען שיש לו תאר דוקטור. אם עמותת אומץ אינה דורשת משני השופטים את מה שהיא דורשת מח"כ טרטמן, אז עדיף לי שהיא תישתוק לעד. יש לנו מספיק צבועים ודו-פרצופיים במסדרונות הממשל, לא צריך עוד תוספת בעמותות בהתנדבות.
מעניין אותי מאד לדעת: מי מממן את עמותת אומ"ץ? אולי הקהיליה האירופית שמשלמת ליוסי ביילין? אולי קרן פורד האנטישמית והפרו-ערבית?
כתוב תגובה ל- ח"כ אסתרינה טרטמן
נשמח למימון מהגורמים הללו. או ממך?
  חבר באומ"ץ   28/02/07 13:03
לשפן הקטן שמשמיץ ומחמיץ: לצערנו עמותת אומ"ץ אינה מקל אגורה מהגורמים שנקבת בהם, וגם לא מאחרים. היא חיה רק מהתרומות של חבריה ומעבודת מתנדבים. אז אם אתה רוצה להצטרף - נקבל אותך, גם כמתנדב וגם כמממן (אם תרצה). במקביל, אנו מסכימים איתך ואתה צודק לחלוטין: טרטמן שקרנית בדיוק כמו אלה שנקבת בשמם. ראוי להעמיד אותם לדין. אתה מוזמן להגיש תלונה בתחנת המשטרה הקרובה למקום מגוריך, ותופתע: אתה אפילו לא זקוק לגורם ממן בשביל לעשות זאת.
כתוב תגובה ל- חבר באומ"ץ
17
זוכרים את: הם מ פ ח ד י ם ??
  יניב55   28/02/07 12:37
אז כן, עכשיו הם מפחדים....
אברמוביצ'ים ומרצניקים שסוף סוף יש אישה בעלת אומץ ויכולת שאין לאף אחד מהקיבוצניקים שקיבלו מינוי רק בגלל שנולדו ביום הנכון ובמקום הנכון....
כתוב תגובה ל- יניב55
18
במדינה שקיימת תרבות השקר - זה לא מפתיע ...!
  אברום   28/02/07 12:48
במדינה שקיימת תרבות השקר - זה לא מפתיע ...! חבל שהיא נכשלה ולא אמרה את כל האמת...כפי שכתוב בכתבה...דבר נוסף נמאס לי מכל "האקדמאים"...הם לא בנו את המדינה...ולא הקימו את המדינה...מנהיגים שבקושי למדו...או למדו סיימו בגרות בחקלאות...רבין...היה לו שכל יותר מכל אקדמאי...לא כל אדם שיש לו תואר אקדמאי...הוא חכם או משכיל או מסוגל להיות איש ביצוע...תפסיקו עם השטויות...נכון תואר משפר את היכולת...היום במדינה מופקרת זו הוא משפר רק לצורך שכר...אני בטוח שאם היא לא הייתה מעירה הערות למינוי שר ערבי...אברמוביץ ה-נכה...לא היה הולך ומחפש בפחי הזבל כדי למצוא זבל בכדי לפגוע בה...לאברמוביץ יש קופת שרצים ואם היא תפתח אני מניח שהוא יסתיר את פניו...ולא יופיע בתקשורת...צייד מכשפות...תרבות השקר...שחיתות ציבורית...ומאפיות משטלתות על המדינה היות והעם מטומטם.
כתוב תגובה ל- אברום
19
Yoav Colaborator with low politician
  jacob NY   28/02/07 12:49
if this is your policy, Mr. ytzhack, i dought any of your investigations.....
כתוב תגובה ל- jacob NY
20
רק רמאים לומדים בטורו קולג"
  רונית פ   28/02/07 12:51
הצבור לא שמע על למודים בטורו קולג" .
טרטמן שקרנית, ורמאית אינה ראויה להיות שר וחברת כנסת
בישראל .
לדעתי, מפלגת ליברמן קורסת וביום הבחירות , היא תמוג
כמו מפלגת "שינוי" באותה מידה תתרסק מפלגת הגימלאים
ששיקרה לצבור הבוחרים. עדיין הגימלאים לא קיבלו
העלאה בקיצבתם.
כתוב תגובה ל- רונית פ
21
יואב. אתה מתחיל לעצבן אותי.
  לא עצבני בדרך כלל   28/02/07 12:53
כתוב תגובה ל- לא עצבני בדרך כלל
מסכימה איתן גם אותי הוא מעצבן
  שושי   28/02/07 14:16
המאמר שלו בכלל לא מאוזן.
עכשיו אני מבינה למה בחרה זו שסובלת משכחה ורכוז להתראיין אתל יואב יצחק
כתוב תגובה ל- שושי
22
למיטב ידיעתי אין לה תעודת בגרות
  ראוי לבדיקה ומהר   28/02/07 12:54
כתוב תגובה ל- ראוי לבדיקה ומהר
23
סרטון ההצהרה של טרטמן
  מעניין   28/02/07 13:02

youtube.com
כתוב תגובה ל- מעניין
24
שקרנית לא מאמינה לה לא מגיע לה לשרת אותנו
  מצפה ליותר   28/02/07 13:03
כתוב תגובה ל- מצפה ליותר
25
יואב יצחק - שקרנים ימנים הם בסדר ?
  danel3   28/02/07 13:05
מה הכתבה הזו ? היא שקרנית מה פתאום התבלבלתי וכו,
גם אולמרט רק התבלל עם כל הדירות והחברים שלו, ונראה לי שגם לרמון התבלבלה הלשון.
מי יגן על האזרחים מכל המבובלים האלו ?
ההתיחסות לגיבור ישראל אמנון אברמוביץ היא ניבזית, ואסור היה לכם לפרסמה.
כתוב תגובה ל- danel3
26
יואב יצחק היקר אנא בדוק האם
  שן זהב   28/02/07 13:06
ניתן להתקבל אם תעודת תואר ראשון בטורו קולג' ללימודי תואר שני בירושלים?

זה הכל ואם כן יש להתנצל בפני אסתרינה ואם לא אז יש לכרות לה את הראש ושחק בו כדורגל.
כתוב תגובה ל- שן זהב
27
לימודי תואר בטורו קולג' ? מה זה ?
  אזרחית   28/02/07 13:11
האם זו איזו מכללה ברוסיה ? האם אתמול כשהיה ליברמן ברוסיה הוא הספיק לסדר לחברתו דיפלומה ריטרואקטיבית משנת תרפפ"ו ?
תפסיקו לחרטט כל מיני סיפורים .
" מעולם לא כתבתי..." אומרת הנוכלת . אז זה נכון לבינתייים - עד שימצאו משהו בכתב ידיך . אבל את קולך שמעיד על היותך בעלת תואר שני עם נסיון שמע העם יותר מפעמיים , ברדיו ובטלויזיה .
עד מתי נמשיך לתת ל-120 אפסים לשטות בנו ???????
כתוב תגובה ל- אזרחית
אזרחית פרמיטיבית סימי כיתה ח'
  ובררי על טורו קולג'   28/02/07 13:44
כתוב תגובה ל- ובררי על טורו קולג'
28
כאשר אנשי ימין כושלים
  זרטוסטרא   28/02/07 13:14
יואב יצחק מתיימר בין השאר לפעול למען הגינות וטוהר מידות. אבל כאשר אנשי ימין (ועדיף ימין קיצוני) כושלים הוא משנה את עורו.

יואב יצחק שיודע לדקדק בפרטים ובמהות כותב כותרת "לימודים בבר אילן" גב' אסטרינה לא למדה באוניברסיטת בר אילן. יואב יצחק שמבין את הניואנסים מטעה במכוון.

גם בהמשך נטען כאילו יש לגב' טטרמן תואר ראשון וזה אינו נכון.
טורו קולג' אינו מוסמך להעניק תארים אקדמיים מסוג כלשהוא: ראו הקישור המצ"ב בו מתאר הקולג' עצמו את עצמו: touro.ac.il

בוז לאסטרינה ובוז גדול הרבה יותר ליואב יצחק.
 טורו קולג'
כתוב תגובה ל- זרטוסטרא
אנו אוהבים אותך אסתרינה...
  שום"בוז",שום "בטיח"   28/02/07 13:29
טפשים! אתם יודעים כמה אנשים מהסמול קנו תואורים?-שאלו את רענן כהן...סליחה הד"ר רענן כהן....הדירקטור של בנק למסחר...חחחחח. ואברמוביץ לא פצה פיו.נבל!כל העולם דיבר בסופר על כך.....ומה על ארבל?-גמרה?בדוק יה -רשע,בין חבריך...מי קנה בבית -ברל תעודות ..ובלטביה...?כולם מקבלים תוספות כסף מן המדינה על "לימוד-לא-לימוד " שנה אחת . ואני קרעתי את התחת בירושלים.. האם לפרס-יש בגרות? ולפרץ? ולפואד?ולכל שאר הסמולניקים?...
כתוב תגובה ל- שום"בוז",שום "בטיח"
בוז לרשע המרושע
  זרטוסטרא   28/02/07 14:02
רשעות וטיפשות מופגנת בתגובתך.

מי שקנה תואר הוא אינו ראוי בין אם הוא איש שמאל ובין אם הוא איש ימין. הגב' לא קנתה תואר! היא הצהירה שיש לה תואר אקדמי כאשר היא איננה זכאית לכזה. להצהיר כי יש תואר זה מעשה בזוי בין אם אתה איש ימין ובין אם אתה איש שמאל.


מה הקושי להבין עניין פשוט כזה? הגב' טטרמן שיקרה ביודעין במכוון. יואב יצחק בשל היותה של הגברת ימנית קיצונית מנסה לכפות ולהסביר. את מי זה מכבד שגב' כזו שיקרה ? האם זה מוסיף כבוד לימין?

אין שום חובה להיות בעל תואר אקדמי כדי לכהן כחבר כנסת ואף כשר. יש ציפייה בין אם אתה איש ימין ובין אם אתה איש שמאל כי תהייה הגון ומכובד. הגב' טטרמן בלי כל קשר לדעותיה הגזעניות אינה מכבדת את עצמה, אינה מכבדת את הימין ובוודאי שלא מכבדת את כנסת ישראל. עדיף לימין למען כולנו (שמאלנים וימנים) שהדמויות הבולטות שלו יהיו אנשים ראויים ומכובדים. רק ויכוח ענייני בין אנשים מכובדים וישרים (וטטרמן אינה ישרה) יביא לכך שיתנהל ויכוח ענייני שכתוצאה ממנו יתקבלו על ידי העם ועל ידי הקברנטים החלטות מושכלות. אי אפשר לקיים דיון אם אדם וולגרי ושקרן. אפשר לקיים דיון מכובד לשכנע ולהשתכנע אם מי שהוא ישר.


כתוב תגובה ל- זרטוסטרא
29
טסטרינה
  יואב בוכה   28/02/07 13:19
הגיע הזמן שהיא לא תלקה בזכרון עקב התאונה אלא תאמר לכולם שהכרה של משרד החינוך בתואר כלשהוא הינה לצורכי שכר בלבד ואינה הכרה בתואר כתואר שקול אקדמי לתואר מאוניברסיטה מוכרת בישראל או בחו"ל. הדבר ידוע לכל הילדים מהמורים שנלקחו מהם תארים שהוכרו להם בעבר לצורכי שכר.
טסטרינה עד מתי? והאם זו שגיאה בניואנסים? או שמא בגלל עודף ההשכלה אינה יודעת מהו תואר שני? ולכן התראינה ואמרה שהיא בעלת תואר שני?

האם לא די היה בשר אחד שלאחר מכן נידון למאסר? וכיצד היא משוה עצמה לשר עופר? עם כל הכבוד הוא לא שיקר!!!!
כתוב תגובה ל- יואב בוכה
30
מהו ניואנס, טרטמן מעוותת האמת.
  חיים.   28/02/07 13:20
המילון השלם-שויקה.ניואנס= הבדל דק ועדין במשמעות... הבדל דק בין דברים דומים השייכים לאותו סוג... אסתרינה , עוותה האמת באשר ללימודיה. ישנם מאות או אלפי עובדי מדינה למשל, שלמדו באוניברסיטה כמו העברית או בר-אילן וחסרה להם בחינה אחת או סמינריון. האם הם מוכרים או יציגו עצמם כבעלי התואר. טרטמן-לא דברה אמת. היא הציגה מצג שווא-שקרי. אין מצב של חצי אמת. וודאי לא למי שחבר בכנסת וגם לא לכתב הטוען ימים ולילות , שהאמת בוערת בעצמותיו.
כתוב תגובה ל- חיים.
31
הפה הגדול חזר מן המחתרת
  נסים גבאי   28/02/07 13:20
אני יודע בדיוק מה עבר עליך ביומיים שנעלמת לנו - אחרי שקלונך התגלה. טחנת את המח כדי לבוא ולצאת מהעניין... כי תפקיד השרה יותר מקורץ לך... אבל דעי לך דבר אחד: לו היה לך תואר ראשון מאונ' בר אילן כפי שפרסמת, ולו היה לך תואר שני - לא היית צריכה לקחת פסק זמן כדי להתאושש מגילוי האמת עליך - שהם שקרייך כנראה לא רק בעת האחרונה..
כעת נוסיף את עברך על כל "גדולתך" להערים על חב' הביטוח כדי לזכות בנתח של מליון וחצי שקל - והנה לנו עוד חכי"ת או שרה שאני מקיא כל יום כשאני שומע שהם נבחרינו ומנהלי המדינה הזו !!
כתוב תגובה ל- נסים גבאי
עכשיו אתה מבין למה אין לך סיכוי...
  סיווש   28/02/07 15:55
מעבר להיבחר לוועד הבית???
פה גדול ?? שב בלול אף אחד לא יקח ממך את התואר של האיש בעל הפה הגדול במדינה. מומחה עאלק !!
כתוב תגובה ל- סיווש
32
גברת נכבדה, אני לא מבין מדוע את נסערת מתעמולת השמאל בתשקורת? אפילו אם תעברי לא במעבר חצייה
  נה   28/02/07 13:26
הם יעשו רצח אופי, רק בגלל שהתקשורת היא שמאלנית ואת אשת ימין.
חשבתי שאת יותר טובה מזה, או שבגלל שזה לא קרה לך את בשוק.
אבל הנה, עכשיו את מכירה את התשקורת השמאלנית ותדעי לא לקחת יותר כל דבר ללב.
כתוב תגובה ל- נה
33
לבדוק את קשרי יואב יצחק ואסתרינה
  אייל2   28/02/07 13:26
איך יכול להיות שרק עיתונאי אחד במדינה חושב אחרת ואף מסנגר..התאכזבתי ממך יואב ..היית סמל הצדק..לא עוד
כתוב תגובה ל- אייל2
ואולי דווקא מוכיח את עצמו שוב
  אלון האס   28/02/07 13:51
אז מה אם כל העיתונאים באותה דעה - כולם קוראים מה שהאחרים כותבים ומצטטים הלאה, ידיעות אחרונות עלו על סיפור - שכבר עכשיו די ברור שהוא מוגזם ובמקום להודות ולהתנצל - הסיפור ממשיך להתגלגל - בטלוויזיה אתמול בתוכנית של ליאור שליין חצי מהפתיח היה אודות אותם 4 שעות שהיא יכולה לעבוד - אם מה שיואב כותב נכון - מי כאן צריך לקבל חיזוק ואת מי אנחנו צריכים להוקיע ?
לפי מה קבעת שדווקא הוא טועה -
זה שמיליארד זבובים אוכלים חרא עדיין לא קובע שגם אנחנו צריכים לאכול את זה...
כתוב תגובה ל- אלון האס
34
בזמן האחרון הכתבות באתר לא מותאמות לדפדפן פיירפוקס
  מני לא מזוז   28/02/07 13:27
האם יש לכם פיתרון?
כתוב תגובה ל- מני לא מזוז
35
גם לפרץ לא, ולשמאלמרט, וללבני, וליולי תמיר. ודווקא היא הקרן אור שלנו
  נה   28/02/07 13:32
בממשלה המושחתת שלנו.
כתוב תגובה ל- נה
מי יותר אמין אסטרינה או ידיעות אחרונות
  allonhaas   28/02/07 13:46
לא ברור מי כאן יותר אמין - אסטרינה שאכן אמרה שיש לה גם תואר שני במנהל או עורך ידיעות אחרונות שהכותרת שבכותרת קבע שאין לה אפילו תואר ראשון.
שני הצדדים מעוותים את המציאות - היה די לו היו מבהירים שהגזימה ולא באמת למדה את מה שתארה שלמדה - גם אם היו מבהירים כמו שכתוב כאן את ההסבר המפורט, אלא שבעיתון זה אולי היה עושה פחות כותרות, לכן הרבה יותר טוב להכניס כותרת מרעישה.
אז, גם ידיעות אחרונות וגם הגברת אסטרינה שניהם לא דייקנים במיוחד וחבל
כתוב תגובה ל- allonhaas
36
אני יכול להבין את ח"כ טרטמן, בכל זאת כועס עליה מאד
  נכה ללא תואר ותעודות   28/02/07 13:43
כמה 'גילויים נאותים':
1. הזדמן לי לשבת בישיבה אחת עם ח"כ טרטמן בועדה לבקורת המדינה, ונהניתי מהניהול הישיב על-ידה, וגם מדברים שאמרה שם לגופו של נושא הדיון.
2. השקפת-עולמנו, שלי ושל ח"כ טרטמן רחוקות זאר מזו כרחוק ימין משמאל
3. יחד עם ז את מאז נעשתה ח"כ ויו"ר סיעה (כאמור - לא 'כוס התה שלי'), אני עוקב בהתפעלות אחרי התבטאויותיה והתנהלותה האסרטיבית ומושכת תשומת-הלב.
4. אני עצמי נכה תוצאת שני ארועים: פציעה בקרב ותאונת-דרכים קשה.
5. בעקבות הפציעה בקרב הוצע לי בועדות הרפואיות של צה"ל ושל משרד הבטחון לקבל אחוזי-נכות "נכבדים". מחלתי על כבודי, כי רציתי לחזור ולשרת עם חבריי ביחידת העילית איתם לחמתי עד אז. כל שביקשתי וקיבלתי - אישור שפציעתי ותוצאותיה (הקיימות עד היום, שנים רבות לאחר מכן!) הן תוצאת פציעה בקרב, עקב הקרב ובזמן-קרב.
6. לאחר שנפצעתי גם בתאונת-דרכים קשה מאד (ותהליך השיקום המיידי שלי ממנה נתמשך למעלה משנתיים, ובעצם לא נסתיים עד היום !), הציעו לי עורכי-הדין - הן של ה'תביעה' (פרקליטות המחוז) והן של ה'הגנה' (מטעם חברת-הביטוח), להודות באשמה (הייתי הנהג) ובעקבות זאת "להנות מתוצאות פסיקה מקלה וחומלת". סירבתי, נפסק מה שנפסק, ולאחר כמה חודשי פסילה (בכל זאת הייתי נהג שהיה מעורב בתאונת 'פנים-אחור') חזרתי לנהוג עשרות אלפי ק"מ, ללא האשמה נוספת על עבירת-תעבורה (למעט מהירות מופרזת ב-12 קמ"ש מעל למותר, כאשר מיהרתי לצאת מטווח טילים עיראקיים ב'מלחמת-המפרץ'...
7. איש ביטוח הציע לי לאחר התאונה להציג אותה כאילו התרחשה כחלק מעבודתי (בדרך לעבודה או ממנה). סרבתי כי זאת לא היתה אמת צרופה (אלא חלקית בלבד), ולא קיבלתי אפילו אגורה שחוקה מחברת-הביטוח, או מ'הביטוח הלאומי' !
8. כאמרו חזרתי לשרת בצה"ל, ביחידת-מילואים קרבית מאד (!), שנים אחדות בחזקת מתנדב, עד שגילי עשה אותי 'לא כשיר'. כל זאת כאשר גופי מלא ברגים, מסמרות, 'פלטות' ומפרקים בו 'קשיחים', כלומר: אינם פועלים בגמישות המקורית.
9. כבר שנים אחדות (!) אני מובטל, כי תוצאות-התאונה ההיא נעשו מוחשיות משנה לשנה, ואולי (יש גורסים) הפריעו לי באופן תוכף והולך לתפקד במסגרות-העבודה בהם הייתי מצוי.
10. לסיכום: אני נכה פעמיים ! אני מובטל כבר כמה שנים ! אני לא מקבל לא קיצבת-נכות כללית (מהביטוח הלאומי) או קיצבת נכה תאונת-דרכים (מחברת הביטוח), או קיצבת-נכה צה"ל (ממשרד ה בטחון) ! כוחי במילים (אני מקווה שהוכחתי זאת גם כאן), בדבור ובכתיבה. בכל ז את לא מצאתי עבודה בתחום זה. גם לא באתר החדשות אותו אני קורא בקביעות ולעיתים בהמאה - NFC, אליוכבר פניתי פעמיים-שלוש. מה לעשות. לכן אני כועס על ח"כ טרטמן, למרות ה ערכתי אותה עד השבוע. כנראה שלא עוד.
כתוב תגובה ל- נכה ללא תואר ותעודות
37
סיכומם של דברים + ראיון בגל"צ
  =:-) שלומי   28/02/07 13:47
תשפטו בעצמכם :
ראיון בגלצ
213.8.193.29

אנא האזינו להקלטה, ראיון שנערך היום בבוקר בגלי-צהל.
טרטמן מספרת ל"כתבת" לכאורה (חוקרת מטעם חברת הביטוח)
ובה נשאלה כמה פעמים האם עשתה:
תואר ראשון: כן
תואר שני : כן.
ואפילו סיימה בהצטיינות.
לא נאמרה מילה על טורו קולג'.

היא נשאלה כמה פעמים, אז אני לא חושב שיש כאן פליטת פה או להט דברים.
כמה דברים נוספים:
1. שימו לב שהיא מגמת במהלך הראיון ובמיוחד לאחר השאלה על התואר הראשון, אל תרשמי ...
2. תפסיקו לרדת על התקשורת. ליברמן: "שכרון של עיתונות. יש את מי לטרוף, יש במי לחבוט"
מי חובט סה"כ מה רצינו לדעת את האמת זה הכל לא רוצה תואר ראשון לא רוצה תואר שני רק אמת ...
יש מספיק כאלו בכנסת שלא עשו תואר בכלל והם אנשים מצויינים ואמתיים.
3. ואם כב ליבמרמן (שבעבר די כיבדתי אותו ...) תגיד מה אתה מטומטם ??? לא באמת מה התשובה

המוזרה הזו:
"נשמע שאנחנו איבדנו כל פרופורציה, כאילו פתרנו את בעיית הגרעין האיראני, והחזרנו את כל השבויים ויש

לנו מפכ"ל ופתרנו את כל הבעיות בגבול לבנון. אני חושב שיש פה אובדן פרופרוציה, יש פה שכרון של

העיתונות, של ההזדמנות לטרוף מישהו, סוף סוף התנפלנו על מישהו, יש את מי לטרוף".
4. להתאבד ??? תגידי את יודעת שאת במשרה ציבורית ??? וזה כרוך גם בדברים הללו ... כלומר מותר להתאבד ??? אנחנו רוצים אמת לא תואר ראשון לא שני רק אמת ... בבקשה אל תתאבדי.

כרגע מה שמפריע לי זה לא איראן ...
זה אנשים שאני משלם להם ... והם הנבחרים שמשקרים זה הכל !! שום טרף

נ.ב
מעולם לא כיהנה כסמנכ"ל בנק "יהב", אלא כסגנית מנהלת מחלקה בלבד.





כתוב תגובה ל- =:-) שלומי
נו יואב יצחק מה אתה אומר על זה ?
  שמעון 3   28/02/07 14:36
כתוב תגובה ל- שמעון 3
אני אענה,בימקום יואב!שמאלנים,אל חשש,אסתרינה יודעת בודאות להחזיק מישקפת
  הישראבלוף אצל שר הביטחון מסוכן יותר   28/02/07 23:04
כתוב תגובה ל- הישראבלוף אצל שר הביטחון מסוכן יותר
38
תקשורת עויינת
  אזרח שאכפת לו   28/02/07 13:54
צריך פעם אחת ולתמיד לתבוע את ערוץ 2 על הוצאת דיבה
ולהעיף את כל העיתונאים שבמתכוון מנסים לפגוע באדם זה או אחר. ולמנוע ממנם כדוגמת מר אברמוביץ לקלקל את שמם של העיתונאים האחרים.
לא יתכן שהגענו למצב שבו התקשורת שולטת על דעת הציבור ומסיטה את כלל הציבור כנגד אדם זה או אחר.
הכתובת כבר חקוקה על הקיר באותיות גדולות.
צריך לעשות מעשה כד למנוע התדרדרות .

כתוב תגובה ל- אזרח שאכפת לו
39
כאן קבלה הגב' טרטמן הסמכה!
  שמעון 101   28/02/07 13:55
Touro College Israel
MA - Jewish Studies
MS - International Business & Finance
BS - Business (Accounting, Finance...)
Beit Malam
Rechov Am V'olamo 8
Givat Shaul
Jerusalem, Israel, 91343 02-6599333 ext. 203
כתוב תגובה ל- שמעון 101
40
יואב יצחק - עליך להיות מאוזן -
  שושי   28/02/07 14:04
מה הקשר להתאבדות השר עופר לשקרים של טרטמן.
מעניין אם שר מהעבודה או שר מקדימה היה מתראיין אצל יואב יצחק . היום שכל חברי הכנסת נמצאים בשפל ברור שטרטמן לא יכולה להיות שרה. את זה לא שמעתי ממר יואב יצחק.
יואב יצחק אפילו לא שאל אותה איזה מן אוניברסיטה זו
שאני מעולם לא שמעתי אותה. האם היא הראתה ליואב יצחק
תעודות.
כתוב תגובה ל- שושי
41
לא יאומן - כנסו!!!
  דני אל   28/02/07 14:05
יואב יצחק, מגלה שוב חוסר אמינות משווע,
הפרשה הזו מסריחה מקילומטרים, כל נסיון
עיתונאי לעדן את הנתונים מועד לכשלון.
הגברת הזו סרחה, לא בעובדה שאיננה אקדמאית,
אלא חטאה בשקר עז מצח, בלי למצמץ ובלי
להניד עפעף, מה זה הדבר הזה, אוי לנו שאישה
חסרת אמינות בסיסית תתפוס תפקיד מפתח.
אם ליברמן רוצה לנקות עצמו ולהשאיר סיכוי
למפלגתו שלא ידבק בה רבב, עליו פשוט להעיפה
לכל הרוחות ויפה שעה אחת קודם.
ואגב מר ליברמן, אנו כולם יודעים שהיא
איך אומרים "נאמנה", אבל ראבאק 3 דקות
שיחה איתה עולה מיד במי יש לך עסק, איך
אתה לאורך מספר שנים לא מבין את זה ,או
ש.... שהשם ירחם.
כתוב תגובה ל- דני אל
אלוהים מרחם על ילדי הגן
  CLEARURMIND   28/02/07 17:50
כתוב תגובה ל- CLEARURMIND
42
הגם אתה יואב יצחק
  אלנה   28/02/07 14:19
מתקשה להאמין איך לוחם ללא חת כמוך מאכזב ומנסה להכשיר שרץ של ממש. הגם אתה יואב יצחק - מוכן להצדיק שקרנית. נקודה. אחרי כל היאוש שתקף אותי מגיע לנו פינלה בדמות של הצדקת שקר חד משמעי ובתירוצים מפיך שהם כל כך דחוקים. למה יואב יצחק? למה דווקא אתה!?
כתוב תגובה ל- אלנה
43
איך את מבינה את עופר, לו הרי היה מצפון...
  עמיתוש   28/02/07 14:27
כתוב תגובה ל- עמיתוש
44
האם טרטמן הייתה קצינה בצה"ל ?
  שושפרי   28/02/07 14:31
ליברמן עדיין ממשיך לתמוך בה להיות שרה בישראל.באם
הוא ימשיך לתמוך בה, הוא קובר את מפלגתו.

טרטמן סיימה קולג טורו , מעורר בי תהיות באם התואר נקנה בכסף , ?

מאחר ואין לי אמון יותר בה האם היא באמת הייתה קצינה בצה"ל ?
כתוב תגובה ל- שושפרי
45
עוד הגנה כזאת של ליברמן-ואבדנו.
  חנוך.   28/02/07 14:33
ליברמן ,ברדיו ברשת השנייה. לכתבים הפרלמנטריים. הסבריו על טרטמן= תקלה, חוסר ניסיון, נגררה להצגת השגיות יתר... לדבריו- היא השרה הבאה....דעתנו-זה לא ייתכן. עצם הצגתה השקרית= הצגת התוארים, היא קבלת דבר במירמה. אין קבלת דבר במירמה , רק כספית , אין לעבור על הנושא ולהתעלם ממנו.
כתוב תגובה ל- חנוך.
46
אני מבינה שיש לה בעיה עם הנכות של אברמוביץ? הוא לפחות לא שיקר וגזל כספי חברת ביטוח.
  שתחליף אותו בנכות ואז הוא יוותר על קצבתו הדלה ממשרד הבטחון.   28/02/07 14:34
כתוב תגובה ל- שתחליף אותו בנכות ואז הוא יוותר על קצבתו הדלה ממשרד הבטחון.
אברמוביץ' גזל מיליונים מהמדינה
  הגיע זמן שיחזיר חלק מזה   28/02/07 14:46
אברמוביץ' טען כנראה בפני משרד הבטחון שאינו יכול לעבוד לפרנסתו ולכן מגיעה לו קצבת נכות נדיבה. זה היה כמובן מצג שווא מצידו של אברמוביץ'. הוא מתפרנס בכבוד ולכן הוא צריך להחזיר את כל הקצבאות שהוא קיבל שלא כדין. דרך אגב, לדעתי יותר חמור לגנוב מהמדינה מאשר מחברת ביטוח.
כתוב תגובה ל- הגיע זמן שיחזיר חלק מזה
47
יואב,אני מאוכזב!ממך.לא מאוזן.בכל מקרה- היא שקרה!ועכשיו מתבכיינת?
  יואב השובב   28/02/07 14:42
כתוב תגובה ל- יואב השובב
48
לכל המקטרגים כנגד יואב יצחק
  חכו חכו   28/02/07 14:47
הרבה מהתגובות כאן מנסים להתנפל על יואב יצחק ולהטיל דופי ביושרו העיתונאי, אף אחד מהמקטרגים לא מזדהה בשמו, מהמקטרגים, יש המתחזים לשופט בדימוס ויש המתחזים לאנשים אחרים ואני מתאר לעצמי שמבין המקטרגים יש גם את אלו שנשלחו מטעם "האנשים החשובים" המוזכרים בכתבה.
אף אחד מהמקטרגים לא מגיב לעיניין.
אם עיתונאי מעז לכתוב דברים המבקרים התנהגות נלוזה של שופט (ת)בית המשפט העליון, ועושה זאת באופן רציף כבר כמה שנים רצופות והוא ממשיך לעסוק במקצועו אז יש לבדוק את הצד האחר ולא להתנפל עליו כמו עדת זאבים-צבועים שמגיבים בכל פעם שצועקים לעברם "ארצה".
מה עשה כאן יואב יצחק? הוא בדק באופן עינייני את נושא פליטת פה של אסתרינה טרטמן והיא דוגמאות לפליטות פה של אנשים בכירים אחרים ושכל אחד יעשה את ההשוואה שלו.
ולסיכום זה טוב שיש את יואב יצחק הוא דווקא מייצג מבחינתי את מה שייצג בזמנו העתונאי אורי אבנרי (העולם הזה) כשההבדל היחידי והמשמעותי בניהם זה העמדות הפוליטיות של השניים. שניהם נלחמים לגילוי וחחשיפת עובדות ולאמת אותם עם מה שמנסים בכירים להציג ו\או לייצג את עצמם.
לאור ההתנפלויות על אסתרינה אני החלטתי לנקוט עמדה ולצדד במינוייה של אסתרינה כשרת התיירות. מסתבר שזאת לוחמת בעצמה ולא נותנת לאחרים לעשות בשבילה את העבודה. לעומת הרבה אישיים אחרים (לא כולם) שמתהדרים בנוצות של אחרים. הנחרצות של אסתרינה היא שתקבע מה יהיה במרד התיירות ולא התוארים המתלווים או לא.
גם מנהיגים אמיתיים התגלו בדיעבד שבילפו פה ושם לצורך ראיון עם עיתונאים קטנים ומושתנים וזה לא פגם במאומה בתיפקודם. ובקשר לאמנון אברמוביץ אני מציע לו שיקח חופשה מעבודתו לאיזה חודש חודשיים או לפחות 4 שעות ביום רק בשביל לנקות את שרידי השתן שעלו לו לראש. מסתבר שאמנוטן אברמוביף אינו עיתונאי באמת אלא רק רכלן, שימו לב למה שהוא מביא לתקשורת. דברי רכיל ולא תחקירים עיתונאים כמו אלו של יואב יצחק.
כתוב תגובה ל- חכו חכו
לחכו ותראו- האמת ציפתי ליותר איזון מיואב יצחק
  שושי   28/02/07 15:32
מה יש פה לחכות.
איזה מין סגנון זה "בלפו"
אם אתה נאמר שקרן אז מותר גם לטרטמן להיות שקרנית.
היא שקרה במצח נחושה והיא לא אמינה.
היא ראויה להיות שרה אפילו חברת כנסת היא לא ראויה להיות.
ליברמן אדם ציני ובגלל המקרה של טרטמן הוא ישלם על כך בבחירות.
כתוב תגובה ל- שושי
49
טרטמן שוגה בגדול. פנייה-עצה מן הלב.
  בן יעקב.   28/02/07 14:49
מוטב לדרכה הציבורית העתידית, שתודה במה שעשתה-אמרה-כתבה,ותפרוש לפרק זמן מן החיים הפוליטיים בכנסת. את הזמן תקדיש גם ללימודים. כי, אם יתברר, והכתבים יימצאו למשל גם נתון פגום במה שמסרה בכתבה זו. למשל- המעמד של הכרה בלימודיה בטורו קולג לצורך... והעיתונאים בקלות יבררו הפרטים. תהיה אסתרינה בתיסבוכת נוראית ומיותרת. גם בטעויות שהכירה כי עשתה, די יהיה בהן כדי למרר חייה.אפילו בהיותה שרה. לכן, היי חכמה ונבונה, צאי עתה מן המירוץ. יהיה בכך כבוד לך, כך יקבלו זאת רבבות אזרחים. ייקל על ילדייך. ... אני כמעט בטוח שתקראי גם תגובתי, הרי זה האתר היחידי עד כה שהתראיינת בו. אנא ,שמעי לעצת, גם בן הארץ, הפחות ממך, רק דור שישי. רבים התושבים= האזרחים יעריכו אותך מאד כאשר תנהגי בדוגריות. שיש בה ענווה ותשלום על להיטות יתר. אזי יהיה לך חג יותר שמח.
כתוב תגובה ל- בן יעקב.
טועה וצודק
  אנטיוכוס   28/02/07 18:33
על מתקפה שכזו לא נותר לה אלא להשיב מלחמה .להוריד את הראש והגלים יחלפו - ראה הנשיא האוחז בקרנות המזבח.
במקרה שלה אין דבר כזה מודה ועוזב ירוחם.
בינינו אתה לא קורא את הדברים ואיך יואב יצחק משמש כלי שרת בידיה להדוף את המתקפה ולשכך את הגלים עד יעבור זעם.
בכל מקרה אם זה היתה אתה אני מסכים עימך שכך היתה נוהג!

רק שאלה קטנה לי אליך : האם היית מגיע למצבה ?!
כתוב תגובה ל- אנטיוכוס
50
יואב מדוע אינך מפרסם את תגובתי?
  רועיי   28/02/07 14:49

יואב
וכל צוות מחלקה ראשונה
הלסדום (מעריב) הייתם?
לעמורה (ידיעות) דמיתם?
חבל...
כתוב תגובה ל- רועיי
51
יואב יצחק היית עד היום עיתונאי מוערך
  קוקו   28/02/07 14:57
בטעות שאי אפשר להבין הפכת את עצמך ברגע לעיתונאי חצר של ח"כית מושחתת רק בגלל שהיא מועמדת לתפקיד שרה.
מה בדיוק עבר עליך ?
האם נהפכת ללוחם בעד השחיתות ?
האם עושים הכל כדי להשיג ראיון בלעדי ?
האם כל כך קל לנצל אותך למטרות לא ראויות ?

חבל.
כתוב תגובה ל- קוקו
52
יואב תודה! .... צביעות תקשורת השמאל חייבת להיפסק - נקודה
  יעקב סילבר   28/02/07 14:57
אני לא מעורב פוליטית אבל אני רותח מזעם שהשמאל מעלה על מוקד את מבוקשי נפשם ו"פיתאום" הם מגלים דברים.
יואב לא יודע מה היו בארץ ללא הקול שלך.
עדיין לא מאמין שנותנים לך אוויר לנשום ואתה צף מעל פניהמים בלי יכולת להטביע אותך. - כל הכבוד יואב.
כתוב תגובה ל- יעקב סילבר
53
טורו קולג' לא מחלק תארים אקדמיים
  י.ק.   28/02/07 14:59
אלא רק תעודות הסמכה מסוימות.
כתוב תגובה ל- י.ק.
54
איזה עופר התאבד?
  Lירן.   28/02/07 15:21
"מעוותים לחלוטין דברים. אנשים שפחות חזקים ממני יכולים לשים קץ לחייהם. אני מתחילה להבין את עופר [שהתאבד בעקבות החקירה נגדו, י.י.]".

איזה עופר התאבד, מתי ועל איזו חקירה?
כתוב תגובה ל- Lירן.
55
כל מי שהולך לחיים הפוליטיים כל שכן רוצה להיות שר- ה חייב לדעת ששהוא עלול למצוא את עצמו נתןן לביקורת,
  אסתר המלכה   28/02/07 15:23
זכותה של טרטמן להתראיין היכן שתחפוץ, על כל פנים והיה
וכל מה שהתפרסם נגדה הן לגבי נכותה והן לגבי התואר נכון
עליה לפרוש מהמרוץ להיות שרה, אדם שלא הפסיק לדבר בעד
טוהר המידות חובה מטולת עליו להיות נקי כפיים וטהור לב,
דבר נוסף כניראה שטרטמן לא מכירה מספיק נכים, אדם שסובל
מפגיעה בעמוד השידרה לא יכול בשום אופן להתרוצץ עם נעלי
עקב גבוהים וכל כך לא בריאות כל היום, ניראה שהנכות היא זמנית ואין לה כלל כאבים אחרת היא לא הייתה מסוגלת לעמוד על הרגליים כל כך הרבה שעות, ואולי שוב טרטמן תאמר לנו שבלהט הראיון שהיא שוב לא דייקה, אדם שהולך לחיים הפוליטיים חייב להיות מודע לכך שהוא יכיה נתון לביקורת אם התגלה שהוא הונה את הציבור והוא לא יכול
להתחמק מביקורת, אני רואה לא מעט סתירות בהתנהלותה של טרטמן ולא רק שלה אלה של אביגדור שמנהל את מפלגתו בדיוק
כמו בריון והתגלה כנוכל רציני ביותר הונה את בוחרו שתמכו ובחרו בו וקיבל לא מעט מנדטים והלך להציל את
מושחת המושחתים אולמרט שהיה אחד מיוזמי גרוש יהודים מביתם ואדמתם, ובלי בושה הלך להציל את ממשלתו המושחתת,
כך שהרמאות היא בעוכריה של ישראל ביתינו.
כתוב תגובה ל- אסתר המלכה
56
יואב יצחק ממך לא ציפיתי לכזו כתבה שגויה
  איזה בולשיט   28/02/07 15:24
איזה ניואנסים?! היא לא למדה תואר ראשון בבר-אילן!! לא למדה תואר שני בעברית!! לא הייתה סמנכ"לית של בנק יהב!!! זה ניואנסים?! יואב יצחק כשלת הפעם!!!
כתוב תגובה ל- איזה בולשיט
57
היא נראית בריאה ולא רואים את 52%אחוזי נכות עליהם מקבלת 12000ש"ח לחודש
  לא יעזור אין לה את התארים והנסיון עליהם היא התפארה=יש לנו רמאית !!!אלה נבחרינו?!   28/02/07 15:38
כתוב תגובה ל- לא יעזור אין לה את התארים והנסיון עליהם היא התפארה=יש לנו רמאית !!!אלה נבחרינו?!
מדובר על מגבלה בשנת 2000, ולא היום
  בעיה בהבנת הנקרא?   28/02/07 19:03
כתוב תגובה ל- בעיה בהבנת הנקרא?
58
אז תעשי כמוהו ! קשקשנית ושקרנית
  את בושה לכל הימין !!   28/02/07 15:41
אולי תסיקי מסקנות ?
כתוב תגובה ל- את בושה לכל הימין !!
59
יואב יצחק-תקרא את התגובות! בגין כשל שלך בכתבכ זו אבדת בבת אחת את אמינותך!!!
  רמי.ב.   28/02/07 15:43
כתוב תגובה ל- רמי.ב.
60
תיקשורת זקנה ומושחתת
  דודייי   28/02/07 15:51
פולטקאים מתחלפים אים נחשלים אבל אברומנוצים תמיד נשארים תיקשורת זקנה ומושחתת
כתוב תגובה ל- דודייי
61
אני מכיר את אסטרינה וגם סגני שבכ ומשטרה
  עובד תירות   28/02/07 15:54
אני מכיר אותך. את אוהבת את עצמך ותעשי כל דבר להגיע למטרה קצת לשקר זה משחק ילדים חכו כשתראו את הכסף של התירות זורם לנושאים הזויים בי"ש(עיין בני אלון כשר) תראו איך חסון והסמפכל מתקווצים בכסאם. זו רמת האמינות שהובלתם במשטרה ובשבכ? איך אתם מסתכלים בעיניים של הפקודים שלכם לשעבר או שתמיד גלגלתם עיניים כאשר היה צריך לקחת עמדה?
כתוב תגובה ל- עובד תירות
62
יואב יצחק= לא כתבה של עתונאי חוקר.
  חי.   28/02/07 15:58
אי הלגטימיות שכתבת ביישום לארבל וכרמון אינה הופכת את טרטמן ללגטימית. אנחנו מבקשים עבודת עתונאי חוקר. כלומר הצגת מסמכים-אישור לזכאותה לבגרות, הכרה במוסד טורו קולג בתקופה שטרטמן למדה שם, מכון לנדר ,הקשור בטורו קולג קבל הכרה מהמועצה הגבוהה להשכלה רק ב 2004, לפי הפרסום. טרטמן סיימה למודיה- קודם. האם הוצגו תעודות. איזה מין תחקירן אתה, זה הנכנס תמיד לפרטי הפרטים.אנחנו מבקשים לדעת מהו האינטרס והשקיפות שלך, הפעם להגן עליה. מדוע ההגנה.אס אינך נותן חשיפה ,אתה אחד מן העתונאים מטעם שתמיד תקפת וסלדת מהם.
כתוב תגובה ל- חי.
63
לינק לכנסת לאתר של אסתר.
  דוקטורנט מוויצמן   28/02/07 16:00
knesset.gov.il כנסו לאתר והחליטו בעצמכם מי משקר: הגברת הנכבדת (ויואב העיתונאי ללא חת) או ה"תשקורת" !
כתוב תגובה ל- דוקטורנט מוויצמן
64
יואב, אותי הפסדת!
  kmichael   28/02/07 16:05
אין הרבה קוראים נאמנים לעיתונך כמוני.

אני המום ומופתע מהכתבה

שמענו את הגב משקרת בראיון חי איך אתה יכול

לכתוב כזה גיבוב של שטויות?
כתוב תגובה ל- kmichael
65
יואב יצחק - מאכזב
  קטלין   28/02/07 16:44
אביר המלחמה בשחיתות מוציא תחת ידיו כתבה מלוקקת על אשה שקרנית פטולוגית בכל קנה מידה רק כדי לנגח את אברמובי'ץ וארבל...מאכזב ביותר...אני מוחק את האתר מהמועדפים!!!
כתוב תגובה ל- קטלין
66
האלוף עמידרור יצא להגנתה בוואלה
  טרטמן לא לבד   28/02/07 16:45
צוין שיש לה תואר ראשון מ"טורו קולג'.
העובדה שהיא לא סיימה תואר שני והתהדרה בתואר שני ,זו הטעות היחידה שלה וחבל !
אך בו נהיה הוגנים ונבדוק את כל חברי הכנסת והשרים ונראה כמה צדיקים עוד נותרו בארץ.
כתוב תגובה ל- טרטמן לא לבד
67
ידיעת ספרדית
  מיגל סרוונטס   28/02/07 16:49
באתר הכנסת נכתב שהיא יודעת ספרדית אבל לא אנגלית.איך אפשר לסיים לימודים ללא ידיעת אנגלית ? אגב, מישהו בדק את ידיעת הספרדית שלה ?
כתוב תגובה ל- מיגל סרוונטס
68
יואב, מה קרה לך? לא מרגיש טוב היום? תהיה בריא.
  חץ   28/02/07 16:49
כתוב תגובה ל- חץ
69
אכזבה מהכותב.
  שטולצי   28/02/07 17:02
את יואב יצחק אני מכיר משידורי הטלויזיה.
פה ושם. התחושה שלי היתה שהאיש לוחם צדק
ישר והגון, שפעמים, מוצא עצמו מול נאבק
מול כוחות גדולים וגם כשהוא חוטף הוא ממשיך.
מן קדוש מעונה , מהמועדון של נתן זהבי.
הביקור הראשון שלי באתר מסתיים בלי מועד לביקור הבא ...
הכתבה מגמתית ושטוחה במידה המזלזלת
באינטלגנציית הקוראים . למה יואב ?




כתוב תגובה ל- שטולצי
70
כמה קל לרצוח את אופיו של האדם
  נחום שחף   28/02/07 17:06
הפער בין רצח האופי לטרטמן וההגנה על ארבל מוכיח לנו בפעם האלף איזה ערך יש לכותרת בעתונות הישראלית.
אני ממתין לראות באם עתונות הביבים הישראלית תתנצל על הפירסומים השקריים (כאילו אין לה כל תואר, וכאילו היא עדין מקבלת תשלום על מוגבלות ל-4 שעות עבודה ביום).
כתוב תגובה ל- נחום שחף
71
השוואת 3 הגירסאות (בינתיים)
  אזרח עצוב וכועס   28/02/07 17:06
גירסא ראשונה: (הועתק מאתר הכנסת)
תואר שני במינהל עסקים, התמחות בניהול ושיווק, ירושלים
תואר ראשון בניהול פיננסי, מימון וחשבונאות, אוניברסיטת בר-אילן
גירסא שניה: (אצל יואב יצחק)
טורו קולג'(מה זה?) תואר ראשון בחשבונאות וניהול פיננסי
גירסא שלישית: (יעקב עמידרור באתר וואלה)
שלוחה של טורו קולג' מארה"ב תואר ראשון במינהל עסקים

עצוב. עצוב מאוד.

כתוב תגובה ל- אזרח עצוב וכועס
72
חוסר אמינות של ח"כ טרטמן
  איתן   28/02/07 17:12
הכמות עושה את האיכות:
* תואר שני התברר כלימודי לקראת, לא תואר.
* תואר ראשון מבר אילן התברר כתואר מטורו קולג'
* תפקיד סמנכ"ל בנק התברר כסגנית ראש אגף.

כל טעות בפני עצמה שולית. הצרוף הופך לחוסר אמינות.
זו אינה טעות קולמוס, זה הופיע באתר המפלגה, זה עדיין מופיע באתר הכנסת, וזה נאמר בראיון בטלויזיה.
שלושה אי-דיוקם, המופיעים באותה צורה, בשלושה מקומות שונים, אינם טעות מיקרית.

בצרוף לעובדה שהינה ח"כית שנה בלבד, המסקנה המתבקשת מאליו: היא לא בשלה לתפקיד שר...


ובאתר הכנסת עדיין 28/2/07 17:00:
"תואר שני: מנהל עסקים, התמחות בניהול ושיווק, ירושלים
תואר ראשון: ניהול פיננסי, מימון וחשבונאות, אוניברסיטת בר- אילן
** פרטיהם האישיים של חברי הכנסת ותמונותיהם נמסרו למערכת האתר על ידי חברי הכנסת או מטעמם"
כתוב תגובה ל- איתן
איתן - תמים או נבל ?
  משתומם   28/02/07 17:33
הרי זה בדיוק מה שעושה אותה מתאימה לתפקיד שרה בממשלת אולמרט !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
כתוב תגובה ל- משתומם
73
ההיית או חלמנו חלום??- הכנסו!!!
  CLEARURMIND   28/02/07 17:19
הנ"ל עושה רושם של שקרנית פתולוגית.מדוע לא הגיבה מיד אתמול על הפירסומים??? הרי התשובות שהיא מספקת היום היו ידועות לה גם אתמול...או שמא הן המצאה של הרגע האחרון???!!! ישבה וחשבה כל הלילה על תירוץ שיצליח להפיל בפח חלק מסויים מהאוכלוסיה...(תמיד יהיו פתאים או אופטימיסטים שירצו להאמין בחפותה)והרי מה צריך יותר מספק קטן שיחלחל ויבקיע סדקים בחומת שאט הנפש הציבורית שהתבססה עקב הפירסומים של אמנון אברמוביץ...כל פוליטיקאי/שקרן מתחיל יודע את הטכניקה הפשוטה והתמיד עובדת הזאת. אני מציעה לבדוק אם יש לה תעודת סיום לביה"ס היסודי. עדיף, בעצם לבדוק תעדת לידה. היא נולדה בכלל או שמא חלמנו חלום רע???!!!
כתוב תגובה ל- CLEARURMIND
74
מ
  ב   28/02/07 17:25
כתוב תגובה ל- ב
75
על ח"כים ושקרנים
  קורא וזוכר   28/02/07 17:27
האם יעמוד ח"כ רן כהן (מרצ-יחד) מאחורי דבריו מאתמול כי "ועדת האתיקה צריכה להתייחס לקובלנות בכל חומרת הדין ולנקוט יד קשה".וכי "חברי הוועדה חייבים להראות כי הם מתנגדים להונאת הציבור ולהונאת הכנסת" ?
האם ידאג עכשיו ח"כ כהן לטפל כראוי בכל אלה אשר טפלו שקרים על חברת הכנסת טרטמן ??? (השקרנים כמו העתונאי אברמוביץ וח"כ כהן עצמו).
אפשר להזכיר לכהן כ הוא אף הכריז ש- "הקובלנות נגד טרטמן לא הוגשו מוקדם מדי וכי שתיקתה של טרטמן היא כהודאה...".
כשאנחנו יודעים עכשיו את האמת יש צורך למצות עם ח"כ כהן את מה שהוא עצמו אמר אתמול: "אסור לתת לנבחרי ציבור לרמות וכך להגיע לכנסת ולממשלה".
כתוב תגובה ל- קורא וזוכר
מה אתה מבלבל את המוח??
  שרית   28/02/07 17:45
ערימה של קשקוש בלי פשר.
כתוב תגובה ל- שרית
76
עצוב למדינה שאסתרינה שרה בושה לעם היהודי עם הספר ופרסי נובל שיש לו נבחרים שקרנים !!!
  שליברמן לא יעבוד עלינו הסכנה האמיתית היא בתוכנו ואסתרינה היא סכנה של ממש!!!   28/02/07 17:44
כתוב תגובה ל- שליברמן לא יעבוד עלינו הסכנה האמיתית היא בתוכנו ואסתרינה היא סכנה של ממש!!!
77
אני טורו, מפוצץ בדינרו מחולל ניסים כמו סבא ג'פטו בוא נראה מה קורה פה
  סבלימינל   28/02/07 17:49
כתוב תגובה ל- סבלימינל
78
בן אדם שטוען כי הוא נכה שאינו מסוגל לעבוד ונראית בריאה ואיתנה וגם משקרת בעניין תארים ונסיון שאין לה
  אלה אנשים חסרי מצפון שלא מתאבדים!!!את אסתרינה צוחקת עלינו כל הזמן!!!   28/02/07 17:53
כתוב תגובה ל- אלה אנשים חסרי מצפון שלא מתאבדים!!!את אסתרינה צוחקת עלינו כל הזמן!!!
79
עוד הוכחה לשקר (תואר שני) - ראיון בערב חדש
  שלומפי   28/02/07 18:01
ראיון
news.walla.co.il
כתוב תגובה ל- שלומפי
80
מה קרה לך יואב יצחק
  מתפלא עליך   28/02/07 18:04
איפה העיתונאי הלוחם , מה קרה ? הסקופ הוא לא שלך אז אתה פתאום מגונן עליה.
לא ראיתי אותך מחשפ את האמת בנושאים של ואלמרט, רמון, מצא ויטנ ואחרים. ידעת טוב מאוד לספר לקוראיך שקרים וחצאי אמיתות כאשר זה התאים לתפיסה הפוליטית שלך.
אין לך מוסר עיתונאי.
חשבתי שלפחות אתה לא תהיה עיתונאי הבית של מי מן הפוליטיקאים אבל כנראה טעיתי
כתוב תגובה ל- מתפלא עליך
81
יואב יצחק-היום ראיון בערב חדש
  עמרי555   28/02/07 18:16
היום ראיתי ב"ערב חדש" ראיון עם הגברת המכובדת מלפני מספר חודשים. דן מרגלית שאל על ההשכלה שלה, והיא, בלי למצמץ-אמרה תואר ראשון שיווק כלכלה, תואר שני שיווק ופיננסים. אז אל תנסו פה (הכל האתרים!!!) לנקות את שמה. היא לא "התחלקה" ולא "שגתה"-היא משקרת כבר שנים. נקודה. ואם כתב של NFC היה משקר ככה, וחוזר על השקר מספר פעמים, בצורה פומבית, הוא היה מפוטר. אז מה פתאום אתם מגינים עליה. בושה
כתוב תגובה ל- עמרי555
82
מתי יקום הפוליטיקאי שיהיו לו הביצים
  AB   28/02/07 18:35
להודות שהוא שיקר ? ?? ?

הם באמת חושבים שכולם מטומטמים...נתפסת בשקר, תודי ששיקרת ובילפת !

היא יכלה לחסוך את כל זה לעצמה אם מלכתחילה לא הייתה טוענת זאת בראיון, טימטום, על טימטום אפשר עוד לסלוח, על שקרים צריכים לעוף.

ועדיין יש גרועים ממנה, אולמרט כבר אמרנו ?

כתוב תגובה ל- AB
83
asterina is not your greatest proble
  j.b   28/02/07 19:01
problem,it is the fact that israelis have a twisted sense of importance,right now it is more important to remove smolmertz veshut..right now it is important to prepare the idf for a major war,right now it is important to defeat the international left!
כתוב תגובה ל- j.b
84
כל מה שהיה צריך לעשות
  החקלאי מהשרון   28/02/07 19:09
חברת הכנסת טרטמן הסתבכה בשקרים וכל מה שעליה לעשות בכדי לשמור את שארית שמה הטוב, הוא להציג קבל עם את התעודות המוכיחות את השכלתה ואת תאריה. אם לא תעשה זאת, היא תישאר תמיד בחזקת אשמה בעיני הציבור. ייתכן שהיא נמנעת מכך פשוט מכיוון שאין לה תעודות - ובמקרה כזה אמליץ לה להתייצב באומץ ולהודות כי שיקרה. תקוותה כי העניין יישכח במהרה בתוך מבול הסקנדלים האחרים אין לה על מה לסמוך. העניין ימשיך לרדוף אותה ואת מפלגתה עם השלכות גורליות. זה הזמן לחייב כל עובד ונבחר ציבור להצהיר, תוך המצאת הוכחות, על השכלתו ותאריו. אני בטוח שיש עוד רבים המתהדרים בתארים שלא נבראו.
כתוב תגובה ל- החקלאי מהשרון
85
העם לא רוצה אותך.
  אנסטסיה   28/02/07 19:46
מה לא ברור פה? הגברת טרטרינה אמורה לייצג אותנו. אנחנו לא רוצים אותה. די נמאס מהאנשים האלה, שכביכול מייצגים אותנו, ובעיקר הם מייצגים את עצמם.
את רוצה לטייל בחו"ל? טיילי על חשבונך.
את מבינה את עופר שהתאבד? מנסה לפרוט לנו על מיתרי האשמה? לא רוצים להרגיש אשמים. ממש-ממש לא.
האישה הזאת כול-כולה מניפולציה. איכסה.
כתוב תגובה ל- אנסטסיה
86
יואב, יש לך חום גבוה. קח כדור
  ד"ר אופטלגין   28/02/07 19:50
כתוב תגובה ל- ד"ר אופטלגין
87
הגברת עובדת עם הפה, כמו כל נוכל כאן
  אותלייה   28/02/07 19:58
תפסו אותה על חם. זה קצת הוציא אותה מעשתונותיה, אך הנוכלת הזריזה התעשתה, ואירגנה לעצמה, מסכת מלל הנשמעת סבירה. מה זה "כשלה בלשונה בלהט השיחה"? מה, לא חרוט לה עמוק בראש שאין לה מ.א.? טורו קולג' זה מוסד נוכלי שתמורת כמה בוכטות מקבלים תואר, בלי לבקר שם ובלי להגיש עבודות. קומבינה. הלך לה קלף בסיבון חברת הביטוח, היא יודעת טוב לעבוד עם הפה. בינתיים היא מוסיפה פרטים בעניין 12 חודש ושאר טריקים של נוכלים. לא מגעיל אתכם לשמוע את הגברת מספרת "כמה בכתה בעקבות הנכות"? זאת תהיה שרת התיירות? היא יודעת לתכנן משהו פרט לנכלים זריזים?
כתוב תגובה ל- אותלייה
88
Sue Ynet
  Sue Channel 2   28/02/07 20:01
and teach them a lesson
כתוב תגובה ל- Sue Channel 2
89
התואר הזה לא מוכר ע"י המועצה להשכלה גבוהה!!!!!!!! כנסו!!!
  אזרח123665   28/02/07 20:09
che.org.il

עפ"י אתר המל"ג, אין שום שלוחה של מוסד מחו"ל שנותנת תואר מוכר בישראל:

מוסדות שהם שלוחות של מוסדות להשכלה גבוהה מחו"ל אינם מוסדות ישראלים ועל כן אינם מוכרים כמוסדות להשכלה גבוהה כמשמעותם בחוק המועצה להשכלה גבוהה. השלוחות של המוסדות האקדמיים הזרים פועלות בישראל על בסיס רשיון, ואינן זכאיות ככאלה להכרה כמוסד להשכלה גבוהה.

התארים שיוענקו ללומדים בשלוחות בתום לימודיהם, הם תארים אקדמיים של מוסדות האם בחו"ל ואינם תארים אקדמיים ישראלים מוכרים. אין בהענקת רשיון לשלוחות משום הכרה של המועצה להשכלה גבוהה בשלוחה כמוסד מוכר להשכלה גבוהה או משום הסמכתה להעניק תארים מוכרים כמשמעותם בחוק המועצה להשכלה גבוהה.
כתוב תגובה ל- אזרח123665
90
גם אילו זאת היתה זהבה גלאון הייתם מגינים עליה?
  אזרח הוגן   28/02/07 21:21
לנחום שחף (תגובה מספר 70) ולמי שבתגובה מס.66 מספר על כך שאלוף במילואים יעקב עמידרור יצא להגנתה של אסתרינה טרטמן: אינכם יודעים להבחין ולהפריד בין השקפת-עולם ודעה פוליטית לבין התנהגות הגונה וטוהר-המידות ? יצאתם להגן על ח"כ טרטמן בגלל עמדתה הפוליטית הקרובה ללבכם, ולא כי אתם באמת בטוחים באמיתות אמרותיה ! אילו חברת-הכנסת זהבה גלאון למשל, או שלי יחימוביץ, או אורית יוקד או סופה לנדוור או מרינה סולודקין היו מסתבכות ב"אי-דיוקים" וב"ניואנסים" כמו ח"כ טרטמן - האם גם אז הייתם ממהרים לגמד את הענין, "להכניס אותו לפרורפורציה" ולהמעיט בחשיבותו ? מסופקני. חישבו על כך עמוק בליבכם, רבותיי. לדידי - פוליטיקאי רמאי הוא פוליטיקאי רמאי (קודם כל רמאי), גם אם הוא מתייחס ממש כמוני לסוגיות שברומו של עולמנו בישראל, לא רק אם הוא שייך ל'מחנה היריב' ! א.ה.
כתוב תגובה ל- אזרח הוגן
91
יואב יצחק- תשובותיך לשאלות על הכתבה.
  עמוס.   28/02/07 22:15
כתבת רשימה מגמתית. לדעת רבים לא של עתונאות חוקרת. מרבית התגובות גינו הכתבה, הוצגו לך גם שאלות רבות . מן הראוי שתמצא דרך ולנכון לענות עליהן.
כתוב תגובה ל- עמוס.
92
זה שקר ולא טעות
  מיכל   1/03/07 00:50
כולנו שמענו אותך אומרת שיש לך תואר שני בהפגנתיות רבה מול מצלמות הטלויזיה - זו לא היתה טעות ולא החלק בלשונך - פשוט שיקרת מול המצלמות
כתוב תגובה ל- מיכל
93
גם העובדות לא ישנו את דעתם
  דר זיו כהן   1/03/07 03:55
דבר נורא עשה יואב יצחק הוא הביא עובדות
והעובדות מקלקלות לטורפים את הסיפור המתועב שלהם.
לפעמים עולה על הדעת שהשופטת טעתה כאשר קבעהשלטוקבקיסטים מותר לנאץ ולהרוס אנשים משפחות בגידופים הכי נוראים שיש, כי הרי כאן הכל מותר.
מותר להם לעשות זאת כמוגי לב. בלי להזדהות בשמם הנכון.ללא חשש של הוצאת דיבה.
מעכשיו הודות לשופטת הם עושים זאת באופן חוקי עם היתר של הדין.
לא רק את טרטמן תוקפים. תוקפים גם את יואב יצחק עיתונאי אמיץ שנגע בדברים הכי מסוכנים ללא חת ומעולם לא נמצאה נגדו טעות או הטיה של אמת.
והרי ידוע כמה אויבים הקים נגדו במלאו את חובתו המקצועית ובחושפו את האמת כמו גם הפעם.

אתם עלובים הקמים נגד העובדות.
הן ממש מעצבנות אתכםכל כך שאתם עולים גם על השליח יואב יצחק
מוגי לב.
נחשים
כותביפ מן המחתרת
כתוב תגובה ל- דר זיו כהן
94
אין כאן שום עובדות, רק אמירות נוספות
  הרוב הדומם   1/03/07 13:01
יואב יצחק, שאני מאוד מעריכה את מקצועיותו, טוען לבדיקת המידע. אבל...
1. באתר של ישראל ביתנו פורסם שהתואר הראשון הינו מבר אילן. האם אין זו הטעיה של הציבור?
2. לא נמסר היכן למדה הגברת את לימודי התואר השני.
3. ישנם מקורות שמדווחים על מימצאים בדוקים בנושא האישור מביטוח לאומי על נכות לצמיתות. מי אומר אמת?

נכון שבסופו של דבר הבלון שהופרח לפני מספר ימים הסתבר כמנופח מעל ומעבר לפרופורציות האמתיתיות שלו. אבל, אי אפשר להתעלם מהעובדות. הגברת פירסמה שקרים הן באתר (שאי אפשר לטעון שלא ידעה מה פורסם שם), והן בדבריה בעל פה. קשה לאמר שהאישה נקיית כפיים. היא איפשרה לשקרים להתפרסם באתר וגם שיקרה במילותיה שלה. קשה להזדהות עם התגובות שלה.
דבר נוסף, חבל שפורסמה הדעה שהיא תמונה לשרת התיירות למרות הכל, כאשר שעות ספורות לאחר מכן אנחנו מתבשרים שהיא "החליטה" לוותר על המינוי.
כתוב תגובה ל- הרוב הדומם
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il